قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران

دوره مقدماتی php
قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران
قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران

پسوریازیس یک بیماری مزمن پوستی است که در آن، بدن بیمار با تولید آنتی بادی به تشکیل بیش از حد سلول های پوستی می پردازد. این بیماری درمان قطعی ندارد اما گروهی محقق چینی با مطالعه‌ی خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس به این نتیجه رسیده اند که این قارچ باعث درمان و کنترل این بیماری تا حدود بسیار زیادی می شود.

اگر از پزشکان طب سنتی بپرسید به شما خواهند گفت که هر چیزی راه حلی دارد و درمان  هر بیماری و دوای هر درد در دل طبیعت و مواد طبیعی نهفته است. قارچ گانودرما لوسیدوم ( ملقب به ریشی و لینگژی) قارچی بسیار خوش رنگ و زیباست که قدمتی طولانی در طب سنتی چینی در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، چربی خون و بسیاری از بیماری های عصبی  داشته است. قارچ گانودرما با دارا بودن مقدار فراوان آنتی اکسیدان، تری ترپن ها، و بتاگلوکان و دیگر عناصر لازم برای تبدیل کردن آن به یک قارچ جان افزا، باعث تقویت سیستم ایمنی و درمان بسیاری از بیماری های پوستی می گردد. این قارچ نه تنها بیماری های پوستی بلکه بسیاری از بیماری ها و سرطان ها را درمان می کند و موجب افزایش طول عمر می شود. از این روست که در چین به قارچ جاودانگی شهرت دارد. بیاید تا کمی بیشتر در مورد قارچ گانودرما و پسوریازیس بدانیم.

پسوریازیس یک بیماری خودایمنی است که در آن با تشکیل آنتی بادی فرمان های سیستم ایمنی با اختلال روبرو شده و گلبول های سفید به سلول های خود بدن حمله می کنند، و و باعث تشکیل سلول های پوستی به مقدار زیاد و تجمع آن روی سطح پوست می شوند. پوست اضافی به رنگ قرمز به همراه پولک های نقره ای تشکیل می‌ شود که به آنها عموما پلاک می‌گویند. این پلاک ها نتیجه ی التهاب و تولید و تجمع پوست است. در این بیماری سیستم ایمنی بدن دستور تولید بیش از حد سلول های پوستی را می دهد. به طور معمول پوست مرده در بدن هر ۲۸ تا ۳۰ روز با سلول های جدید جایگزین شده و سلول های نو بر سطح پوست قرار می گیرند در حالی که در بیماری پسوریازیس سلول های پوستی هر دو تا سه روز تولید میشوند و فرصت جایگزینی به سلول ها داده نمی‌شود در نتیجه  چندین لایه پوست روی هم تجمع پیدا میکنند و تبدیل به پلاک می‌شوند. این پلاک ها معمولا روی آرنج زانو ها و پشت بیماران هستند اما ممکن است در هر نقطه‌ای از بدن تشکیل شوند. پسوریازیس یک بیماری واگیر دار نیست و صرفا یک بیماری خود ایمنی است که شخص خود بیمار با آن دست و پنجه نرم میکند. پس جای نگرانی نیست و لزومی به محدود کردن بیمار از تماس با بقیه نیست.

مطالعات نشان داده که علل دیگر این بیماری می تواند:

۱.استرس ۲.عفونت ۳.آسیب رسیدن به پوست و ۴.ژنتیک باشد.قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران

۱.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در تقویت سیستم ایمنی بدن: کسانی که دارای بیماری هایی نظیر اچ ای وی هستند، به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن، بیشتر در معرض این بیماری قرار میگیرند. از جمله خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس این است که با تقویت سیستم ایمنی بدن از تولید آنتی بادی ها جلوگیری کرده و ایجاد و تشکیل پلاک ها بر روی پوست را کاهش می دهد.

دوره مقدماتی php

۲.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در پیشگیری از استرس: قارچ گانودرما با دارا بودن ترکیبات آلی آلکالوئید ها و خاصیت ارامش بخش و ضد اضطراب میتواند از روند پیشروی بیماری جلوگیری کرده و پلاک های پوستی را کاهش دهد.

۳.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در جلوگیری از زخم و آسیب رسیدن به پوست:  وجود مقدار فراوان آنتی اکسیدان در قارچ گانودرما و خاصیت قارچ گانودرما در تقویت و رطوبت رسانی به پوست باعث شده تا از آسیب رسیدن به پوست در مقابل عوامل بیرونی جلوگیری به عمل آید.

۴. خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در پیشگیری از عفونت: کسانی که مبتلا به عفونت و التهابات در نقاط مختلف بدن از جمله عفونت های گلو و  تنفسی هستند بیشتر مستعد این بیماری اند. قارچ گانودرما با دارا بودن ترکیبات ضد عفونی کننده و ضد باکتری از ایجاد عفونت در بدن جلوگیری می کند.

در آزمایش های انجام شده توسط گروهی محقق چینی در مورد تاثیر قارچ گانودرما و پسوریازیس گروهی زن و مرد مورد آزمایش قرار گرفتند. در یکی از این ازمایش ها به دو بیمار زن و مرد مبتلا به بیماری پسوریازیس، کپسول محتوای قارچ گانودرما داده شده بود تا دو مرتبه در روز یک بار در صبح و یک بار در شب به صورت خوراکی مصرف شود. در بیمار مرد مصرف یک ماهه کپسول، تاثیر قارچ گانودرما بر پسوریازیس ناحیه ی آرنج را به طور قابل محسوسی نشان داد اما در کیس دیگر بعد از پنج و نیم ماه مصرف  کپسول، تاثیر قارچ گانودرما بر پسوریازیس در ناحیه ی پای بیمار زن مثبت بود. نتایج، نشان دهنده ی خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس و بهبود وضعیت بیماران بعد از مصرف کپسول حاوی مشتقات قارچ گانودرما بود. تاثیر قارچ گانودرما بر پسوریازیس بسته به شدت و مدت بیماری متغیر است. همانطور که در آزمایش نشان داده شده بود گاها بیماری با مصرف تنها یک ماه درمان می یابد اما در برخی موارد نیاز است تا چند ماه درمان ادامه یابد. از فاکتور های تاثیر گذار در تاثیر قارچ گانودرما بر پسوریازیس می توان به جنس، سن، مدت بیماری و شدت آن اشاره کرد.

با مصرف مرتب قارچ گانودرما نه تنها وضعیت بیماری شما بهبود میابد بلکه از شر ویزیت های دکتر و مصرف دارو های شیمیایی و هزینه های سرسام آور این دارو ها در امان خواهید ماند. این قارچ هیچ مضراتی نداشته و کافی است خودتان برای مدت کوتاهی مصرف کنید تا خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس را مشاهده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

قارچ گانودرما دارای فواید بسیار زیادی است. در این متن به بررسی اثرات قارچ گانودرما بر سیستم ایمنی افراد… ادامه مطلب

گانودرما قارچی ست که به دلیل خواص معجزه آسایی که بر سلامتی می گذارد شهرت یافته است، از تاثیر… ادامه مطلب

شاید همه ی ما فکر کنیم چربی خون یک چیز بد و اضافی است و بدن ما به آن… ادامه مطلب

امروزه با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی، پروسه درمان برخی بیماری ها همچنان با چالش مواجه است و گاهی… ادامه مطلب

قارچ گانودرما لوسیدیوم، دارویی با مزایای فراوان دارو های گیاهی که اساس مراقبت های درمانی را از آغاز بشریت تا… ادامه مطلب

وقتی صحبت از عملکردهای اصلی بدن پیش می آید خواب نیز همانند خوردن و نفس کشیدن از عملکردهای حیاتی… ادامه مطلب

از اولین روز بشر در سراسر جهان داروهای گیاهی اساس مراقبت های بهداشتی را تشکیل می دادند. به همین… ادامه مطلب

آیا کنجکاوید بدانید قارچ گانودرما در ایران هم موجود است؟ در جواب باید بگوییم بله! گانودرما، قارچی است که… ادامه مطلب

گانودرما لوسیدوم گونه ای از قارچ هاست  که از طرف شرکت های آرایشی و بهداشتی و مراقبتی به دلیل… ادامه مطلب

قارچ گانوردما از مواد غذایی بسیار ارزشمند محسوب می شود ولی در مصرف آن باید احتیاط کرد زیرا ممکن است،… ادامه مطلب

درباره ما

تماس با ما

قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران

سوالات متداول

نظرات مشتریان ما

نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج

Trending

سایت رسمی انجمن بیماران داءالصدف ایرانیان کد ثبت ۵۷۹۶

متاسفانه هیچ مطلبی برای ای آرشیو پیدا نشد. با استفاده از جستجو می‌توانید مطالب مورد نظر خود را پیدا کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

انجمن پسوریازیس ایران ( پسوریازیس تاک ) به عنوان اولین و تنها انجمن پسوریازیس ایران فعالیت خود را از سال 1390 آغار و تا کنون با برگزاری گردهمایی گوناکون و ارتباط با شرکت های دارویی گام بزرگی در این زمینه برداشته است قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران

با ما را در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید

ﻛﭙﯽ ﺑﺮﺩﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺳﺎﻳﺖ ﺑﺪﻭﻥ ﺫﻛﺮ ﻣﻨﺒﻊ www.PsoriasisTalk.ir ﻣﻤﻨﻮﻉ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ

 لکه های قرمز رنگ و زائده های فلس مانند نقره ای ایجاد شده در نقاط مختلف بدن، خارش ها و التهابات پوستی مداوم که منجر به بی خوابی های شبانه و کلافگی در طول روز میشوند و خشکی بیش از حد پوست اینها آزاردهنده ترین نشانه های بیماری پسوریازیس هستند.بیماری پسوریازیس از جمله بیماریهایی است که به دلیل رابطه ی مستقیم با ظاهر افراد، میتواند تاثیرات منفی بر روی اعتماد به نفس و روحیه ی افراد داشته باشد و حتی در موارد پیشرفته ی بیماری میتواند منجر به منزوی شدن فرد مبتلا و دوری او از فضای جامعه و جمعهای دوستانه شود.از طرفی یکی از بزرگترین چالشهایی که در برابر افراد مبتلا به بیماری پسوریازیس وجود دارد هزینه های زیاد درمان و تامین داروی با کیفیت و مناسب میباشد که خیلی از افراد مبتلا نمیتوانند از عهده ی تامین آن برآیند. چرا که عمدتا داروهای مرتبط با پوست گران بوده و تحت پوشش بیمه هم نیستند.اغلب مبتلایان به پسوریازیس که با ما هم در ارتباط هستند، از استرس و هیجانات زیاد نیز رنج می برند که این خود باعث تشدید علائم بیماری می گردد.پسوریازیس نام یک بیماری شایع خود ایمنی میباشد که افراد مختلفی در هر شرایط سنی امکان ابتلا به آن را دارند. در واقع پسوریازیس یک اختلال پوستی به حساب می آید که پیشتر در مطلبی راجع به پسوریازیس به صورت کامل راجع به آن صحبت کردیم و در ادامه به بررسی گانودرما و پسوریازیس پرداخته و با نحوه ی تاثیر گانودرما بر پسوریازیس بیشتر آشنا حواهیم شد.

گانودرما نام یک قارچ با زادگاه چینی و طول عمری در حدود ۴۰۰۰ سال است که به دلیل دارا بودن خواص فراوان درمانی و تقویتی، همواره در جوامع و فرهنگهای مختلف دنیا در کانون توجه بوده و از آن استفاده های فراوانی میشده است.از جمله خواص گانودرما میتوان به پیشگیری و کمک به درمان ۳۰ نوع مختلف بیماری، خاصیت سمزدایی فوق العاده، منبع غنی آنتی اکسیدان و ارزش غذایی بالا و منبع غنی ویتامین و املاح معدنی موردنیاز بدن اشاره کرد.

برای اینکه متوجه بشیم که بیماری پسوریازیس چیست اول از همه باید با مفهوم بیماریهای خود ایمنی آشنا شویم.بیماریهای خود ایمنی به آن دسته از بیماریها اطلاق میشود که در آنها سیستم ایمنی بدن یا همان گلوبولهای سفید خود بدن مارا به عنوان مشکل و اختلال شناسایی میکنند و در نهایت به بدن خود ما حمله میکنند.در بیماری پسوریازیس، حمله ی سیستم ایمنی بدن به سلولهای پوستی اتفاق میفتد و در نتیجه ی آن التهاب و زائده های پوستی بر روی بدن دیده میشود.

خوبه که بدونیم گانودرما بخاطر داشتن ترکیبات منحصر بفرد و همچنین تاثیرات مثبتی که بر روی بدن میگذارد میتواند در درمان و کنترل بیماری پسوریازیس نقش مهمی داشته باشد و از این رو نوشتن نام گانودرما و پسوریازیس در کنار یکدیگر نمیتواند بی دلیل باشد.در روشهای درمانی بیماری پسوریازیس می‌توان علائم و نشانه‌های بیماری را کاهش دهد، که معمولا” باعث می‌شود فرد احساس بهتری داشته باشد.اما یکی از موثرترین روشهای درمانی این بیماری، درمان از طریق طب سنتی و گیاه درمانی است که از جمله پرکاربرد ترین و اثربخش ترینِ این مکملها و داروهای گیاهی برای درمان و کنترل بیماری پسوریازیس میتوان به قارچ گانودرما اشاره کرد.

گانودرما با تنظیم و متعادل سازی سیستم ایمنی بدن باعث کاهش زخم های ناشی از بیماری شده و حمله سیستم ایمنی بدن به سلولهای خودی را تا حد زیادی کنترل کرده و باعث کاهش این حملات میشود.همچنین گانودرما به دلیل داشتن ترکیبات منحصر بفردی از جمله تری ترپن که خود ماده ای ضد آلرژی و ضد التهاب میباشد به طرز چشمگیری باعث کاهش التهاب ناشی از حملات سیستم ایمنی بدن به سلول های خودی شده و بخاطر داشتن مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان و خاصیت بازسازی کننده کمک بسیار زیادی به بهبود التهابات ناشی از آن میکند.از طرفی قرار گرفتن قهوه در کنار گانودرما باعث افزایش ترشح هورمون کورتیزول میشود که خود عامل مهمی در کاهش التهاب میباشد.قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران

پسوریازیس هم مانند بسیاری از بیماریهای خود ایمنی میتواند بر اثر اتفاقات استرس زا بوجود بیاید و در واقع استرس یک محرک بسیار قوی برای بیماری پسوریازیس به شمار می آید و افزایش مقدار استرس میتواند شدت بیماری را بیشتر کند. گانودرما با خاصیت آرامش بخشی خود به طور چشمگیری باعث کاهش میزان استرس و تنشهای عصبی و افزایش آرامش بیشتر میشود.

در لینک زیر یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی درباره تاثیر گانودرما و پسوریازیس را مشاهده خواهید کرد:

اثر سیتوکین های گانودرما بر درمان پسوریازیس

جالب است که بدانیم قارچ گانودرما دارای چندین و چند گونه میباشد که از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم است که دارای تمامی خواص یاد شده از گانودرما می باشد و مصرف برخی از گونه های آن نه تنها سودمند نبوده بلکه میتواند آسیبهای جدی را به بدن نیز وارد بکند.

خوب است که بدانید تنها شرکت ایرانی که برای اولین بار اقدام به واردات قارچ گانودرما لوسیدوم اصلی کرده است و به صورت کاملا انحصاری تمامی امتیازات مربوط به آن را دارا میباشد شرکت دکتر بیز است، که در حال حاضر و به شکلی کاملا علمی و استاندارد انواع محصولات گانودرما را تهیه و عرضه میکند.

راهنمای خرید گانودرما

خوب است که بدانیم بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه هست. زیرا کافئین طبیعی و خواص طبیعی موجود در قهوه علاوه بر اینکه جذب گانودرما را در بدن سریعتر میکند باعث افزایش قدرت آن و اضافه شدن خواص مضاعفی به آن نیز میشود. و از طرفی مصرف خالی گانودرما چه به صورت پودر شده و چه به صورت کپسول میتواند به اندامهای درونی بدن و علی الخصوص کبد آسیبهای جدی وارد کند.

خرید قهوه گانودرما

مصرف کافه موکا گانودرما که ترکیبی از قهوه، کاکائو و قارچ گانودرما لوسیدوم میباشد منجر به ایجاد تعادل در سیستم ایمنی بدن شده و علاوه بر کاهش شدت حملات ناشی از بیماری های خود ایمنی، باعث بهبود فرآیند اکسیژن رسانی به پوست و بازیابی و بازسازی سلولی آن میشود.

شامپو بدن گانودرما با دارا بودن عصاره ی طبیعی قارچ گانودرما لوسیدوم علاوه بر نرم کردن پوست بدن و دادن خاصیت ابریشمی به پوست میتواند در کنار مصرف قهوه گانودرما، در بهبود التهابات پوستی ناشی از بیماری هم موثر و مفید باشد.

صابون گانودرما که مخصوص شستشوی پوست دست و صورت بوده نیز میتواند باعث متعادل شدن PH پوست شده و مانع از خشکی بیش از حد آن شود. همچنین مصرف آن منجر به کاهش التهابات پوستی در ناحیه دست و صورت نیز میشود.

نکته ی بسیار مهم در رابطه با گانودرما این است که بدانیم گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی میباشد که به طور طبیعی، خواص فراوان و متنوع و مواد لازم برای بدن را در خود جای داده است. که فقط بخش کوچکی از آنها میتواند باعث پیشگیری و کنترل بیماری شما شود و مصرف آن میتواند در کنار سایر فعالیتهایی که فرد مبتلا برای درمان بیماری خود انجام میدهد بسیار کمک کننده باشد و منجر به کاهش عوارض بیماری، افزایش سرعت بهبودی و عدم پیشرفت بیماری شود.

شما با مصرف گانودرما در کنار تاثیر آن بر بیماری تان، از خواص فراوان و متنوع دیگری نیز بهره مند خواهید شد که منجر به ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها می شود.لازم به ذکر است که مصرف گانودرما فقط مخصوص افراد دارای بیماری و یا اختلالی خاص نیست و کلیه افراد جامعه (البته به غیر از موارد منع مصرف) میتوانند از آن استفاده کرده و از تمام خواص گانودرما برای ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها بهره مند شوند.

تاثیر گانودرما بر پسوریازیس محدود نمی شود بلکه مصرف قارچ گانودرما به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی باعث ارتقای سطح سلامتی و منجر به پیشگیری و کمک به درمان بیماریها و اختلالات گوناگونی شود که در زیر به تعدادی از آنها اشاره میکنیم:

سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه، سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

سلام واقعا پسوریازیس با قارچ گانودرما معالجه میشود؟

خوبه که بدونیم قارچ گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی فوق العاده میباشد که در وحله ی اول باعث پیشگیری و کمک به درمان بیماری و مانع از گسترش بیماری میشود و مصرف بلند مدت آن میتواند منجر به درمان شود.

من ۲۰ سالی هست که داالصدف یا همان پسوریازیس دارم . انواع درمانها را انجام داده ام که عوارض زیادی داشتند . اکنون که این متن را مینویسم به مدت دو هفته است که قارچ گانودرما را مصرف میکنم . آثار زخم و پوسته پوسته شدن دستها و سر انگشتانم تقریلا از بین رفته . کماکان ادامه میدهم تا ببینم آیا کاملا این مریضی محو خواهد شد یا نه

سلام و عرض ارادت خدمت شما ممنونیم از اینکه تجربه ی خود را با ما در میان می گذارید

سلام خسته نباشید من نزدیک به ۱ ساله رو پوست سرم لک هایه دایره شکل به رنگ سفید و قرمز دارم رفتم دکتر فکر گفت قارچ پوستی هست ولی فکر نمیکنم قارچ پوستی باشه فکر کنم لک و پیس یا پسوزریاس هست بعد این که حالا اگه قارچ پوستی یا لک اینا یا پسوزریاس باشه من با مصرف قارچ گانودرما میتونم امیدوار باشم خوب بشه یا خیر همچین اتفاقی نمیوفته ممنون میشم کمکم کنین چون از لحاظ روحی خسته شدم انقدر درمان کردم خوب نشدم

اگر قارچ پوستی باشه مصرف قهوه ی گانودرما خیلی نمیتونه کمکتون کنه چون قارچ مربوط به سطح خارجی پوستتون هست ولی اگر پسوریازیس باشه مصرف گانودرما میتونه تاثیر مثبت بر روی بیماریتون بزاره و بیماری رو کنترل کنه تا پیشرفت نکنه.قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران

داداش یعنی شما واقعا خوب شدین؟؟؟واقعا تاثیر داره؟

برای درمان پیورازیس از چه نوع محصول این قارچ باید استفاده کرد، شامپو ، یا قهوه یا کپسول؟

همانطور که در متن توضیح داده شد مصرف قارچ گانودرما به صورت خالی توصیه نمیشود و بهترین و ایده آل ترین روش مصرف آن به صورت قهوه ی گانودرما هست. استفاده کردن از صابون و شامپو هم در کنار نوشیدن قهوه ها میتواند اثر بخشی بیشتری داشته باشد

سلام میخواستم بدونم برای درمان پسوریازیس با گانودرما طول دوره درمان چقدر هست و اینکه هر بسته قهوه برای چه مدت هست

تمامی بسته های قارچ گانودرما حاوی ۲۰ ساشه قهوه ی گانودرما میباشد که روزانه حداقل ۱ساشه و حداکثر ۲ ساشه ی آن باید مصرف شود. با توجه به اینکه تاثیرگذاری گانودرما در افراد مختلف، متفاوت است نمیتوان زمان دقیق و قطعی برای دوره ی مصرف هر فرد مشخص کرد ولی حداقل ۶ ماه مصرف در نظر گرفته میشود.

سلام من چند تا سوال داشتم. من در حال حاضر دو هفتس که روزی ۲ عدد قهوه موکا استفاده می کنم برای درمان پسوریازیسم.سوالم اینه: ۱_بعد از مصرف ۶ ماه به طور مرتب آیا باید خوردن روزی ۲ عدد قهوه را ادامه بدم یا می تونم قطع کنم؟ ۲_آیا کبد چرب هم درمان میشه؟ ۳_توی لاغری هم تاثیر داره؟ ۴_من که الان قهوه موکا می خورم می تونم قهوه را تغییر بدم یا تا آخر موکا بخورم یا باید هر از گاهی عوض بشه؟

مشاوره ی درست و طریقه ی مصرف درست اینه: برای مصرف روزی ۲ساشه در رابطه با بیماری پسوریازیس؛ صبح ۱ساشه کافه سوپریم و عصر ۱ساشه کافه موکا ( البته لازم به ذکر است که مصرف کافه سوپریم برای افراد با فشار خون بالا و دارای ناراحتی قلبی ممنوعیت دارد)

مصرف قهوه گانودرما قطعا بر روی کبد چرب تاثیرگذار خواهد بود و همزمان میتونه باعث کنترل و تنظیم سایر اختلالات بدن از جمله اختلالات هورمونی هم بشه

گانودرما به دلیل دارا بودن ژرمانیوم ارگانیک میتونه باعث افزایش جریان خون در بدن بشه که نتیجه ی آن چربی سوزی طبیعی و لاغری در بدن است

مصرف ۶ ماه حداقل زمان در نظر گرفته شده است چرا که تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوته؛ بعد از رسیدن به نتیجه ی دلخواه مصرف رو با مشورت با مشاورین ادامه بدین

  • داستان کوتاه آموزنده برای کودکان
  • سلام عرض ادب، من چند ساله که داخل سرم پوست پوست میشه و قرمز هست به طورى که در هنگام تشدید بادست خراش میکنم میریزه. پوسته پوسته میشه. اول یه نقطه خیلى کوچیک بود رفتم دکتر پوست برام یه محلول ترکیبى نوشتن با شامپو که بدتر شدم و پخش شد جاهاى دیگه سرم که بعد مدتى اون نقطه خوب شد ولی جاهاى دیگر از سرم گرفتارش شد که الان بیش از چند نقطه هست هرشامپو و داروى استفاده کردم فایده نداشته متاسفانه. الان هم فقط با لوسیون کلوبتازول کنترل میکنم و دوش میگیرم که تا مدت سه روز خوب هست بعد از سه روز دوباره تشدید میشه.سوالم اینه بعضى از پزشکان گفتن پسوریازیس هست بعضى ها هم گفتن نیست. بنظرتون چکار باید کنم از کدوم قهوه استفاده کنم آیا این قارچ هاى گانودرما که معرفى کردین باز فقط کنترل میکنه یا درمان قطعى هست

    ابتدا باید دلیل این اتفاق مشخص بشه و معلوم بشه که اصلا ریشه ی بیماریتون چی هست ( قارچ پوستی، پسوریازیس یا … ) و بعد مشخص بشود که مصرف گانودرما میتواند تاثیرگذار باشد یا خیر. گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی بسیار پر کاربرد و پرخاصیت هست و کار اصلی اون پیشگیری و کنترل بیماری و اختلالات مختلف (نزدیک به ۳۰ نوع) میباشد

    سلام من ۳۰ روزه دارم قهوه گانودرما لوسیدیم استفاده میکنم پسوریازیس دارم رو پیشونیم حالتش تعییر کرده ولی هنوز خوب نشدم جقدر باید مصرف کنن تا کامل رفع شه؟؟ایا سبدس برنج هم باید عصرانه استفاده کنم حتما؟؟

    ۳۰ روز مدت زمان کمی برای بیماری پسوریازیس هست، با توجه به اینکه تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت هست و به عوامل مختلفی از جمله سن، ژنتیک و مقدار پیشرفته بودن بیماری و … بستگی داره نمیتوان بازه ی زمانی دقیقی رو مشخص کرد ولی حداقل زمان لازم رو ۶ ماه در نظر میگیریم

    سلام ۴ ماه دهرم از این محصول استفاده میکنم حداقل روزی یک یا دوبار اصلا بهبوی پیدا نکردم حتی کمی بیشتر شد

    تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت هست و در بازه های زمانی مختلفی این تاثیرات خودشون رو نشون میدن، و با توجه به بازه ها و مراحل تاثیرگذاری گانودرما نمیشه گفت زمان ۴ ماه زمان زیاد و قابل توجهی برای مصرف گانودرما باشه البته این موضوع به این هم مربوط میشه که برای چه منظوری گانودرما رو مصرف میکنید. انتخاب نوع طعم و دوز مصرفیتون با توجه به مشکلتون موضوع بسیار مهمی هست جهت مشاوره ی دقیق تر لطفا با شماره های قرار داده شده توی سایت تماس بگیرید

    سلام خیلی ممنونم از سایت خوبتون من یه سوال داشتم من بیماری پسوریازیس دارم از چه نوع گانودرما باید استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید اگر امکان داره جواب رو برام Gmail کنید مچکرم

    بهتره که مصرف رو با طعم موکا شروع کنید. جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

    واقعا میترسم اینم بگیریم مثله بقیه درمانها که گفتن قطعی ولی کلک پول بود و بازی روانی با ما بیمارا

    قارچ گانودرما دارو نیست که درمان بکند بلکه یک مکمل غذایی ست که میتواند در کنترل بیماری ها و اختلالات مختلف نقش داشته باشد و مانع از پیشرفت بیماری شود. البته تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت است و نمیتوان مقدار اثر بخشی یکسانی را برای همه ی افراد تعریف کرد. با توجه به این توضیحات اگر تمایل داشتین میتونید مصرف قهوه های گانودرما را شروع کنید.قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران

    سلام من۶ ماه برای پسوریازیس روزی یکی موکا و یک روز سوپریم استفاده می‌کردم بعد ۶ ماه ۲ ماهم صب موکا عصر شکلات داغ استفاده کردم خوب که نشد هیچی بدترم شد امروز دیگه نمیخوام استفاده کنم به من گفتن ۶ ماه حداقل ۵۰ درصد بهنر می‌شود ولی ۵۰ درصد بهتر نشد الان میگن ۱ سال استفاده کن خوب میشه دیگه نمیتونم ریسک کنم

    مطمئنن شما قهوه ی گانودرما ی مصرفی خودتون رو از جای دیگری تهیه کردین چون اگر از سایت ما که در حال حاضر اولین و تنها سایت تخصصی گانوتراپی در ایران هست ثبت سفارش میکردین قطعا به شما گفته میشد که: ۱. تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت هست و به عواملی از جمله سن، ژنتیک، مقدار پیشرفته بودن بیماری و … بستگی داره ۲. گانودرما دارو نیست که درمان کنه بلکه یک مکمل غذایی هست که بیماری رو کننرل میکنه ۳. الگوی مصرفیتون که درواقع همون دوز مصرفی و طعم مصرفی هستش هم میتونه در طول مصرف تغییر بکنه که باید توسط مشاور به شما گفته بشه. جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

    سلام خسته نباشید من بیماری پسوریازیس دارم و فقط انگشتای دستم درگیره و از فروردین شروع میشه تا مهر و در ۶ ماه بعدی سال کاملا خوب میشه با این شرایط بهتره که از کدوم محصول استفاده کنم

    بهتره که با طعم موکا مصرف رو شروع کنید. جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

    سلام چرا با این همه ادعای کارشناسان شرکت بیز رو محصول نوشته این شرکت ادعای درمان برای این محصول نداره

    برای اینکه این محصول دارو نیست که درمان کند بلکه یک مکمل غذایی هست که میتواند باعث پیشگیری، کنترل و عدم پیشرفت بیماری بشود. افرادی که ادعای درمان میکنند در رابطه با مصرف گانودرما که تعدادشون هم کم نیست مخصوصا در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام ، افرادی غیر متخصص و با دانش غیز کافی در این زمینه هستند. خود ماهم بارها در سایت به این موضوع اشاره کردیم که گانودرما یک مکمل غذایی است نه یک دارو برای درمان

    سلام به چه صورا میتونم در خصوص درمان پسوریازیس و نوع و میزان مصرف گانودرما مشاوره بگیرم لطفا راهنمایی کنید

    جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

    سلام من شوهرم پسوریازیس داره وخیلی برای درمانش دکتر رفته پمادساختنی وقرص دادن بهش وقتی مصرف میکنه خوبه وقتی قطع میکنه دوباره اون زخمها پیدامیشه توبدن وصورت وسرش آیاواقعا گانودرما درمان میکنه یا بازم الکی پول دادن به تبلیغاته واینکه گرون هم هستن ووضع مالی خوبی هم نداریم خواهش میکنم کمکم کنید

    پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی هست که بر اثر حمله ی سیستم های ایمنی بدن به سلولهای پوستی اتفاق می افتد. کرمهای مختلف میتوانند بر روی سطح پوست تاثیر بگذارند و التهابات پوستی رو کاهش بدهند ولی ریشه ی اصلی بیماری درون بدن کماکان باقی می ماند. گانودرما به دلیل دارا بودن مولفه های طبیعی که دارد میتواند باعث تنظیم سیستم ایمنی بدن بشود و تا حدودی بیماری را کنترل کند البته گانودرما دارونیست که بیماری را درمان کند و یک مکمل غذایی است که به کنترل و عدم پیشرفت بیماری کمک میکند. جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

    باسلام من پسوریازیس دارم۲۰ ساله اگه بخوام ۶ ماه از محصول شما استفاده کنم هزینه اش چقدره؟

    جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید

    سلام دوست عزیز بله من تمام بدنم پر بود بعد ۲ ماه مصرف همشون حتی داخل سرم رفتن

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    هشدار این یک تبلیغ نیست!
    گوشی موبایل دست شما اینترنت دارد و مرورگر و میتونین در خصوص این قارچ و خواص اون جستجو کنید چه انگلیسی چه فارسی!
    اطلاعات بیشتر با شماره تماس کارشناس ارشد تیم تحقیقاتی فردوسی
    09305011016
    ما را در فضای مجازی دنبال کنید
    @ganoderma_iranofficial
    تلگرام _اینستاگرام_یوتیوب

    هشدار این یک تبلیغ نیست!
    گوشی موبایل دست شما اینترنت دارد و مرورگر و میتونین در خصوص این قارچ و خواص اون جستجو کنید چه انگلیسی چه فارسی!
    اطلاعات بیشتر با شماره تماس کارشناس ارشد تیم تحقیقاتی فردوسی
    09305011016
    ما را در فضای مجازی دنبال کنید
    @ganoderma_iranofficial
    تلگرام _اینستاگرام_یوتیوب

    هزینه متوجه شدن یه سرچ ساده در اینترنت و مشاهده سایت انجمن پسوریازیس ایران

    http://www.psoriasistalk.ir/قارچ-گانودرما-چیست

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    پسوریازیس یک بیماری عود کننده مزمن پوستی است که به صورت لکه های قرمز با فلس های سفید-نقره ای خود را نشان می دهد که به آن ها پلاک پسوریاتیک می گویند. این پلاک ها به دلیل التهاب و تولید بیش از حد پوست ایجاد می شوند. این پلاک ها در هر ناحیه از بدن می توانند ایجاد شوند اما معمولا در آرنج و بازو دیده می شوند. پسوریازیس می تواند منجر به التهاب مفاصل شود که به آن آرتریت پسوریاتیک می گویند. در آمریکا براورد شده است که ۲ درصد از جمعیت مبتلا به این بیماری هستند.

    علائم بیماری پسوریازیس با تجویز مقدار موثر عصاره گانودرما به بیمار کاهش یافته است و این مقدار با افزایش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 همراه بوده که موجب بهبود بیماری گردیده است.قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران

    پسوریازیس یک اختلال پوستی بوده که با التهاب و تکثیر غیر طبیعی بافت پوست همراه است. مطالعات متعدد نشان داده است که لنفوسیت های T و سیتوکین ها نفش مهمی در بیماری زایی آن ایفا می کنند.

    مطالعه حاضر نقش عصاره گانودرما لوسیدوم را در درمان بیماری پسوریازیس مورد بررسی قرار داده است. مشاهده شده است که عصاره قارچ موجب افزایش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 شده است. افزایش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 نقش مهمی در درمان پسوریازیس دارد که بیشتر مربوط به ویژگی های ضد التهابی می شود.
    علائم التهابی می تواند با کاهش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 همراه باشد که ممکن است با عصاره گانودرما لوسیدوم درمان شود. این اتفاق ممکن است در بیماری های دیگری همچون بیماری های التهابی روده، ام اس و التهاب ناشی از پیوند عضو و عفونت های ویروسی هم دیده شود.

    در این مطالعه، یکی از اجزای گانودرما لوسیدوم که تحت عنوان “جزء سوم” یا “F3” نامیده می شود، شامل یک گلیکوپروتئین با باقیمانده های قند فوکوز است. در برخی نمونه ها، باقیمانده های فوکوز به واسطه پیوند های α-۱،۲-فوکوزیدیک و α-۳،۴-فوکوزیدیک در نزدیکی انتهای آزاد زنجیره قندی قرار می گیرند. در سایر نمونه ها، گلیکوپروتئین حاوی فوکوز می تواند شامل گلوکز، مانوز، N-استیل گلوکز آمین، گزیلوز و گالاکتوز باشد. یک بخش اسید آمینه ای هم می تواند در برگیرد و ممکن است شامل تغییراتی باشد که ویژگی های گلوکوپروتئین حاوی فوکوز را تحت تاثیر قرار ندهد.

    تاثیر F3 بر بیان سیتوکین های IL-1Ra و IL-10 از سلول های طحال موش
    نتایج نشان می دهد که F3 می تواند موجب تحریک بیان سیتوکین های IL-1Ra و IL-10 در سلول های طحال موش شود.

    تاثیر تیمار F3 بر سطح سرمی سیتوکین های IL-1Ra و IL-10 از موش نژاد BALB/c
    نتایج نشان می دهد که ۱ و ۳ ساعت پس از تیمار با F3، موش افزایش معنا داری را در سطح سرمی سیتوکین های IL-1Ra و IL-10 نشان داد. یافته های حاضر نشان می دهد که F3 بیان سرمی سیتوکین ها را تغییر می دهد که با علائم پسوریازیس مرتبط است.

    تاثیر تیمار F3 بر بیماران مبتلا به پسوریازیس
    به دو بیمار مبتلا به پسوریازیس کپسول F3 به صورت خوراکی دو بار در روز، یک بار صبح و یک بار عصر داده شد. هر کپسول F3 دارای ۱۷۵ میلی گرم F3 به همراه سایر افزودنی های بی اثر می باشد. بهبود علائم پوستی هم در بیمار مرد و هم زن پس از درمان با F3 قابل توجه بود.

    چه شکل از گانودرما لوسیدوم برای مصرف مناسب است؟

    بهترین گونه گانودرما را می توانید از اینجا تهیه کنید.

     

    نحوه مصرف گانودرما لوسیدوم برای بهبود پسوریازیس به چه صورت است؟
    بهترین روش مصرف عصاره گیری (دم کردن ملایم-جهت مشاهده اینجا کلیک کنید) می باشد.

    منبع: Compositions and methods for treating psoriasis by Ganoderma lucidum (Reishi) polysaccharides (United States Patent 7947283)

    از سال 95 که متوجه ارزش دارویی قارچ‌ها شدم و جای خالیشون رو حس کردم تصمیم گرفتم که شروع کنم به تولید قارچ و همینطور ترجمه مقالات معتبر درباره آنها و راهنمایی دیگر علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه.

    سلام، من اگه قارچ كامل گانودرما رو بخرم چجوري بايد استفاده كنم؟

    سلام و عرض ادب، به یکی از روش های ذکر شده در لینک زیر:https://ghar.ch/category/روش-های-مصرف-قارچ-گانودرما-لوسیدوم

    سلام چند درصد روی پسوریازیس تاثیر داره؟

    با سلام
    اکثر مشتریان پسوریازیس ما نتیجه گرفته و رضایت کامل از گانودرما را دارند.
    با تشکر از نظردهی شما.

    قارچ گانودرما اصلی وقلابی داره هرجا یه قیمتی داره

    سلام
    کاملا درسته این موضوع
    گانودرمای اصل با کیفیت دارای پوسته جگری رنگ با مقداری اسپور قهوه ای رنگ نشسته روی چتر می‌باشد.
    در صورتیکه نیاز به به اطمینان از اصل بودن قارچ دارید آن را به شکل کامل و نه پودر خریداری فرمایید و یا در یکی از آزمایشگاه های شناسایی مورد آزمایش قرار بدهید.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران

    دفتر مرکزی: تبریز – خیابان ۷ تیر – ۱۸ متری بیلانکوه – پلاک ۹۲ – طبقه اول

    تلفن: ٠٩١٤٧٨٠٠٩٢٤

    شنبه تا چهارشنبه : ۱۰:۰۰-۲۲:۰۰

    پنجشنبه و تعطیلات: ۱۲:۰۰-۲۲:۰۰

    فروشگاه «قار.چ» فعالیت خود را از سال ٩٥
    آغاز و در این مدت موفق به تولید و ارایه قارچ‌ گانودرما لوسیدوم با بهترین کیفیت شده است.

    window.dataLayer = window.dataLayer || [];
    function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
    gtag(‘js’, new Date());

    gtag(‘config’, ‘UA-101791727-1’);


    نام کاربری یا آدرس ایمیل *


    گذرواژه *

  • طرز تهیه خاگینه ساده با شیر
  • مرا به خاطر بسپار

    ورود


    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران
    قارچ گانودرما چیست انجمن پسوریازیس ایران
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *