فوايد صابون شير

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی


صابون شیر بز به همراه برخی ترکیبات طبیعی دیگر از جمله روغن نارگیل، روغن زیتون و غیره ساخته می شود، بنابراین این صابون جایگزین خوبی برای صابون های معمولی و شیمیایی شده است.

آیا دوست دارید بدانید که چگونه صابون شیر بز به زیبایی و سلامت پوست کمک می کند؟ با دلگرم همراه شوید و تا در مورد این صابون بیشتر بدانید.


صابون های شیر بز , صابون های دست سازی هستند که حاوی مواد شوینده ناملایم یا ترکیبات شیمیایی مضر نیستند. اسید لاکتیک موجود در شیر بز خالص با حذف جرم و آلودگی های پوست نقش مهم و کلیدی در پاکسازی پوست دارد. همچنین حاوی اسیدهای هیدروکسی آلفا است که زنجیره بین سلول های مرده را تجزیه می کند و سطح ناهموار پوست را تمیز و پاکسازی می کند. علاوه بر این، این صابون غنی از ترکیبات طبیعی است که بدون ایجاد خشکی پوست در سلامت پوست بسیار موثر هستند.

دوره مقدماتی php

شیر بز حاوی ویتامین هایی مانند A، B1، B6، B12، C، D، E و مواد معدنی از جمله روی، مس، آهن، سلنیوم و غیره است. علاوه بر این، شامل اسید های چرب، اسیدهای آمینه، اسید سیتریک، آنتی اکسیدان ها و آنزیم هاست. همه اینها نه فقط برای سلامتی جسم بلکه برای سلامت پوست مهم هستند. علاوه براین، شیر بز می تواند به سرعت به سطح پوست نفوذ کند و برای هرکدام از بافت های پوست مقدار کافی مواد مغذی را فراهم کند. به طور خلاصه، استفاده منظم از صابون شیر بز پوست را تغذیه می کند، همچنین در تغذیه لایه های داخلی پوست موثر است.

شیر بز یک نرم کننده یا مرطوب کننده طبیعی است که فورا توسط پوست جذب می شود و برای مدت طولانی پوست را نرم، صاف و انعطاف پذیر نگه می دارد. شیر بز سرشار از پروتئین، اسیدهای چرب و گلیسیرین است که در هیدراتاسیون و رطوبت رسانی پوست نقش دارد. بافت خامه ای صابون، با نفوذ در لایه فوقانی پوست و شکاف ها و ترک های پوست، موجب لطافت و نرمی پوست می شود.


صابون شیر بز غنی از آنتی اکسیدان های قدرتمندی از جمله ویتامین A، ویتامین C و ویتامین E است و می تواند بدن ما را از آسیب های اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد حفظ کند. همچنین لایه سلول های مرده را از لایه سطحی پوست حذف می کند و لایه های سلولی جدید زیرین را نمایان می سازد که این خود باعث تاخیر در پیری و خلاصی از علائم زودرس پیری مثلا ظاهر شدن خطوط ظریف، چین و چروک، لکه های ناشی از نور خورشید و غیره می شود.

به گفته کارشناسان، صابون شیر بز رقابت سختی با صابون های ضد باکتری موجود در بازار دارد، مخصوصا در مورد درمان آکنه و ولکه ها. پروتئین شیر موجود در محصولات، داراي خواص ضد میکروبی شگفت انگیز است که از رشد باکتری های مولد آکنه جلوگیری می کند و آکنه صورت را از بین می برد.

استفاده منظم از صابون شیر بز در کاهش التهاب پوست مفید است. شیر بز به علت وجود مولکول های چربی ، خواص ضد التهابی قوی دارد. علاوه بر این، این صابون حاوی مواد افزودنی شیمیایی نیست. بنابراین، هر کسی (حتی افراد دارای پوست حساس) می توانند بدون نگرانی از سوزش یا التهاب از این صابون استفاده کنند.


همانطور که در بند قبلی گفته شد، شیر بز می تواند پوست ما را بدون ایجاد خارش یا سوزش تسکین دهد. از سوی دیگر، اثرات ضد میکروبی موثری نیز دارد. بنابراین، صابون ساخته شده از شیر بز برای درمان عفونت های پوستی مانند بیماری پوستی روزاسه، اگزما، پسوریازیس و درماتیت مورد استفاده قرار می گیرد.

صابون شیر بز به تعادل سطحPH مطلوب بدن کمک می کند. صابون شیر بز یک اسید چرب خاص به نام اسید کاپریلیک دارد که تعادل pH صابون را کاهش می دهد و تقریبا مشابهPH بدن انسان می شود. در نتیجه، پوست ما می تواند بیشتر مواد مغذی را از صابون جذب کند و از حمله باکتری ها جلوگیری کند.

شیر بز غنی از اسید آلفا هیدروکسیل است، که سلول های مرده پوست را از بین می برد و موجب رشد سلول های جدید در بدن می شود که این خود باعث ترمیم پوست آسیب دیده شده، و چهره ای جوان و باطراوت به ما می بخشد.


صابون شیربز حاوی مقدار زیادی از سلنیوم است که توسط دانشمندان ثابت شده که می تواند پوست ما را از آسیب اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت کند و ما از سرطان پوست درامان نگه دارد.


آیا تا به حال از صابون شیر بز طبیعی استفاده کرده اید؟ پس از استفاده از صابون شیر بز آیا متوجه تفاوت چشمگیری در پوستتان شده اید؟ تجربه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.



فواید صابون های دیگر را بخوانید:

10 مزیت شگفت انگیز صابون علف لیمو برای پوست و مو

10 مزیت معجزه آسای صابون بلغور جو دو سر برای پوست و زیبایی

فواید بی نظیر صابون نمک دریا برای زیبایی پوست و مو

فواید بی نظیر صابون زغال فعال در زیبایی و مراقبت از پوست و مو

فواید بی نظیر صابون رزماری برای پوست های چرب +طرز ساخت خانگی آن

فواید صابون آلوئه ورا برای پوست صورت ( طرز ساخت این صابون )


ترجمه و گرد آوری
سهیلا مقصودی
بخش سلامت مجله دلگرم

قیمت کالا :

۸,۲۰۰تومان

موجود در انبار:
۸۰

مشخصات  

صابون سفید کننده و روشن کننده XLX  یکی از بهترین و عالی ترین محصولات فروشگاه است که از شیر طبیعی گاو تهیه شده و دارای اثرات مفید و سلامت بخش جادویی می باشد .
صابون کرمدار XLX  به همراه خاصیت مرطوب کنندگی پوست بعنوان یک صابون زیبایی برای سفید کنندگی و روشن ساختن پوست صورت و بدن به کار رفته و موجب شادابی و زیبایی و سلامت بسیار محسوس پوست می گردد .این صابون همچنین دارای ویتامین E بوده و برای احیای پوست های خشک نیز بسیار مناسب است .
این صابون می تواند باعث شود تا پوست حالت طبیعی و زیبای خود را بازیافته و در برابر پاک کردن ها و تمیز کنندگی روزانه پوست مانع از به تحلیل رفتن سلول های پوست شده و شادابی و نشاط را در آن ها نگاه می دارد . این صابون موجب جوانی و لطافت پوست و همچنین ترو تازگی پوست می گردد .

اين صابون زيبايي پوست از شير طبيعي و ويتامين E تهيه شده است كه با بهره مندي از تركيبات فوق العاده به سفيدي و درخشندگي پوست بسيار كمك خواهد كرد. اين صابون روشن كننده  با از بين بردن لكه هاي سياه رنگ پوست كه به مرور زمان پديد آمده اند،  باعث پوستي روشن ، صاف و عاري از باكتري ها خواهد شد. صابون شير مشكلات پوستي را همچون كك و مك  ، نقاط سياه رنگ پوست  ، چين و چروك ها با حفاظت آن در برابر باكتري هاي مضر پوست  به همراه رايحه اي دلپذير برطرف مي كند و با بهره گرفتن از ويتامين E به رطوبت و صافي پوست كمك كرده و پوستي  تميز ، شفاف و شاداب را براي شما به ارمغان مي آورد.
اجزاي تشكيل دهنده: شير طبيعي ، سديم كوكوات ، سديم پالكرنالت ، گليسيرين ، ويتامين E ، رايحه هاي دلپذير  آب مقعطر ، تريكلوسان ، عصاره نارگيل ، عصاره هاي گياهي .

طرز مصرف:‌اين صابون را بر روي پوست مرطوب بماليد و اين عمل را روزانه انجام دهيد

 

 

۰۹۱۹۷۶۶۳۳۶۷

binandeh_ir@yahoo.com

طراحی گرافیک : نیاز مارکت

ایجاد شده توسط فروشگاه ساز اینترنتی طراحی وب ایرانیان

ارگانیک سرا

۲۰,۰۰۰ تومان

وزن در بسته بندی: 120 گرم

تعداد در پک/کارتن: 5 عدد

نوع عرضه در بازار: کیسه گونی بافت اعلا(حاشیه دوزی شده)+کارت معرفی کالا

نام تجاری (برند) محصول: شتر سفید (کارخانه صابون سازی عصر)

نوع گواهی اخذ شده/روند تولید: شماره پروانه بهره برداری:1060

محل تولید: ایران

قابلیت دسترسی:در انبار موجود نمی باشد

صابون شیر شتر به دلیل دارا بودن چربی شیر شتر و روغن کوهان شتر برای پوست بسیار مفید است. شیر شتر به دلیل خوراک شتر، غنی از مواد معدنی و املاحی چون: ویتامین C، B2، Aو D ، پتاسیم، آهن، سدیم و می باشد. شیر شتر غنی از آهن بوده و ۳ برابر دیگر شیرها ویتامین C دارد. روغن کوهان شتر نیز خاصیت تسکین، نرم کنندگی و شاداب کنندگی بالایی برای پوست دارد. صابون شیر شتر به دلیل دارا بودن سدیم خاصیت ضد میکروبی داشته و در صورت استفاده مداوم بهترین درمان برای آلرژی های پوستی می باشد.

 

از دیگر خواص این صابون معجزه گر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روشن کننده پوست، لایه بردار، برطرف کننده لک، کک و مک، برطرف کننده خارش، برطرف کننده انواع جوش، ضد قارچ، برطرف کننده تیرگی های پوست، لکهای حاملگی، لک های ناشی از آفتاب سوختگی و جوش و لکهای ناشی از اپیلاسیون، برطرف کننده تیرگی های کشاله ران و زیر بغل، متعادل کردن چربی پوست و جلوگیری از بازشدن منافذ پوست و برطرف کننده خشکی پوست .

 

روش مصرف:

روزانه دو الی سه بار کف حاصل از صابون را به صورت مالیده پس از یک دقیقه با آب ولرم شسته شود. و برای پوست بدن کف صابون پنج دقیقه برروی پوست بماند سپس شسته شود. برای پوستهای خشک بلافاصله کف صابون شسته شود.
بعد از شستن کامل صورت با آب ولرم در آخر از آب سرد استفاده شود تا منافذ باز شده صورت کامل بسته شود.
احتمال اینکه در بعضی افراد برای چند روز اول جوشهای زیرپوستی برروی پوست ظاهر شود ولی با استفاده مداوم روزی سه بار بتدریج جوشها محو و لکهای ناشی از جوش هم برطرف خواهد شد.
برای پوستهایی که لک دارند ابتدا لک ها بتدریج برروی پوست ظاهر می شوند،  سپس لکها تکه تکه شده و کم رنگ و ناپدید خواهد شد.
در صابون از هیچ رنگی استفاده نشده است برای همین تاثیر مستقیم برروی لک و تیرگی های پوست دارد.
صابون فاقدهرگونه مواد حساسیت زا و یا گوگرد می باشد.
صابون در ابتدا کمی نرم است این از خواص صابون شیر شتر است که به صورت سنتی تهیه شده با گذاشتن در جاصابونی وبرخورد مستقیم اکسیژن به آن بتدریج خشک و سفت خواهد شد که این ماندگاری صابون را چندبرابرمیکند.
این صابون بدون ماده نگهدارنده و عوارض جانبی می باشد.

توضیحات بیشتر:

شیر شتر می تواند با تسریع در حذف اسکب از ناحیه سوختگی در ترمیم زخم سوختگی و سایر زخمها  موثر باشد. این شیر سرشار از نیاسین است که برای شفافیت و شادابی پوست نقش عمده ای ایفا میکند و استعمال آن بر روی پوست صورت باعث طراوت و جوانی آن میشود و همچنین به عنوان بهترین ضد آفتاب طبیعی در مقالات علمی معتبرشناخته شده است. از خواص بارز شیر شتر میتوان به انرژی زا بودن وخاصیت لاغر کنندگی آن اشاره نمود از اینرو با مصرف مداوم ،میتوان از تجمع چربی ها در بدن پیشگیری کرد. این شیر حاوی لانولین و خواص مرطوب کنندگی طبیعی است که التهاب پوست را کاسته وآنرا تسکین میدهد.

هیچ نظری برای این محصول نوشته نشده است.

امتیاز شما
رای دهید
عالی
خوب
متوسط
نه خیلی بد
خیلی بد

وزن در بسته بندی: 120 گرم

تعداد در پک/کارتن: 5 عدد

نوع عرضه در بازار: کیسه گونی بافت اعلا(حاشیه دوزی شده)+کارت معرفی کالا

نام تجاری (برند) محصول: شتر سفید (کارخانه صابون سازی عصر)

نوع گواهی اخذ شده/روند تولید: شماره پروانه بهره برداری:1060

محل تولید: ایران

وزن در بسته بندی: 120 گرم

تعداد در پک/کارتن: 5 عدد

نوع عرضه در بازار: کیسه گونی بافت اعلا(حاشیه دوزی شده)+کارت معرفی کالا

نام تجاری (برند) محصول: شتر سفید (کارخانه صابون سازی عصر)

نوع گواهی اخذ شده/روند تولید: شماره پروانه بهره برداری:1060

محل تولید: ایران

وزن در بسته بندی: 120 گرم

تعداد در پک/کارتن: 5 عدد

نوع عرضه در بازار: کیسه گونی بافت اعلا(حاشیه دوزی شده)+کارت معرفی کالا

نام تجاری (برند) محصول: شتر سفید (کارخانه صابون سازی عصر)

نوع گواهی اخذ شده/روند تولید: شماره پروانه بهره برداری:1060

محل تولید: ایران

وزن / تعداد در بسته بندی :  9 عدد

تعداد در پک/کارتن: 20 بسته (9 عددی)

نوع عرضه در بازار : به صورت بسته بندی در جعبه های مقوایی درب دار به همراه برچسب

نام تجاری (برند) محصول : آبگینه

نوع گواهی اخذ شده/روند تولید : ارائه تغذیه مناسب و بدون آنتی بیوتیک  در کلیه مراحل رشد به مرغ ها

محل تولید: ایران – اصفهان- چادگان

وزن در بسته بندی: 900 گرم

تعداد در پک/کارتن: 12 شیشه

نوع عرضه در بازار: به صورت بسته بندی درظروف شیشه ای به همراه برچسب

نام تجاری (برند) محصول: آبگینه

نوع گواهی اخذ شده/روند تولید: رب گیری به روش سنتی و بدون مواد افزودنی و نگهدارنده

محل تولید: ایران – اصفهان

وزن در بسته بندی: 300 گرم

تعداد در پک/کارتن: 24 عدد

نوع عرضه در بازار: به صورت بسته بندی شده در جعبه های مقوایی به همراه روکش پلاستیکی

نام تجاری (برند) محصول: گیل

نوع گواهی اخذ شده/روند تولید: تولید شده مطابق با عملیات خوب کشاورزی، دارای پروانه بهداشت و بهره برداری

محل تولید: ایران 

ارگانيك يعني طبيعت ناب…
كشاورزي ارگانيك با رعايت چهار اصل سلامت، مراقبت، اصول اكولوژيك و انصاف چند دليل مهم را براي حمايت و استفاده از محصولات ارگانيك مورد توجه قرار مي‌دهد.

– پاكسازي هوا، آب، خاك و بدن از مواد شيميايي
– طعم بهتر و حقيقي‌تر
– حمايت از خانواده كشاورزان
– پرهيز از روش‌هاي عجولانه و ضعيف در توليد مواد غذايي
– حمايت از محصولات محلي
– حمايت از گوناگوني جانداران
– كاهش مقدار سموم و محافظت از نسل‌هاي آينده
– جشن پاكسازي و سالم سازي

ارگانيك يعني توليد شده بدون سم ،كود و مواد افزودني ، شيميايي پايه نفتي و مضر، همراه با حفظ محيط زيست و منابع طبيعي.
ادامه مطلب…

برنج سفید ارکیده تهیه شده از بهترین شالیزارهای پنجاب پاکستان

برنج ارکیده دانه بلند ۱۱۲۱ تهیه شده از بهترین شالیزارهای

برنج شادی تهیه شده از بهترین شالیزارهای پاکستان میباشد.

1,000تومان

برای شادابی و زیبایی و سلامت بسیار محسوس پوست

دارای ویتامین E بوده و برای احیای پوست های خشک

برای جوانی و لطافت پوست و همچنین ترو تازگی پوست

این صابون می تواند هم برای صورت و هم برای بدن بصورت روزانه مورد استفاده قرار بگیرد .

لطافت و شادابی پوست خود را با صابون شیر لیرویا حس کنید.

صابون شیر LERVIA از شیر طبیعی گاو تشکیل شده و محتوی کرم می باشد که باعث مرطوب کنندگی سطح پوست می شود. حاوی پروتئین شیر می باشد. سرشار از پروتئین، لاکتوز و لطیف کننده واقعی که پوست شما به آن احتیاج دارد می باشد.

صابون شیر لیرویا را بطور مرتب استفاده کنید تا پوست شما همواره نرم و لطیف و شاداب بماند.

با استفاده از صابون شیر لیرویا طبیعت واقعی پوستتان را بدست می آورید و پوست صورت هیچ وقت خشک نمی ماند.

قیمت محصولات ما می توانید با تمام فروشگاه های دیگر مقایسه کنید و در قسمت ارسال نظرات پیشنهادات و انتقادات خودتان را برای ما بفرستید.

هیچ نظری برای این محصول نوشته نشده است .

 *

نام *

ایمیل *

مجموعه اعتماد خرید با ایده های جذاب و به روز به دنبال کسب رضایت و آسودگی مشتریان و شهروندان عزیز زاهدانی آغاز به کار کرد.

دیگر نیازی به گذاشتن وقت زیاد و بیرون آمدن از منزل برای خرید ندارید. هر چه بخواهید ما برای شما درب منزلتان میرسانیم تا وقت بیشتری برای بودن کنار خانواده داشته باشید.

زاهدان – خیابان دانشگاه – بین دانشگاه 18 و 20 – روشگاه اعتماد خرید

+5433226930

info@example1.com

© 2017 تمام حقوق برای خونه به خونه محفوظ میباشد. All Rights Reserved | Design by گروه طراحی و برنامه نویسی پاژنگ

صابون شیر شتر برای اولین بار در استان کرمان


خواص:ضدعفونی و روشن کننده.لایه بردار.برطرف کننده لک و کک و مک.ضد خارش.ضد جوش و تیرگی های پوست.جوش و لک های ناشی از اپیلاسیون.بر طرف کننده تیرگی های کشاله ران و زیر بغل ضد قارچ و موثر در کاهش چربی پوست

 

معجزه صحرا برای پوستان شما

صابونی ملایم، با کف مناسب و کاملا ارگانیک

صابون شیر شتر به دلیل دارا بودن چربی شیر شتر و روغن کوهان شتر یک درمان کننده قدرتمند و مهربان برای پوست است. شیر شتر به دلیل خوراک شتر، غنی از مواد معدنی و املاحی چون: ویتامین C، B2، Aو D ، پتاسیم، آهن، سدیم و… می باشد. شیر شتر غنی از آهن بوده و 3 برابر دیگر شیرها ویتامین C دارد. روغن کوهان شتر نیز خاصیت تسکین، نرم کنندگی و شاداب کنندگی بالایی برای پوست دارد. صابون شیر شتر به دلیل دارا بودن سدیم خاصیت ضد میکروبی داشته و در صورت استفاده مداوم بهترین درمان برای آلرژی های پوستی می باشد.

 

از دیگر خواص این صابون معجزه گر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضد پیری و جوان کننده(به دلیل کلاژن سازی بالا), صاف شدن خط های جلدی, شفاف کننده و نرم کننده پوست, روشن کننده پوست،لیفتینگ چند برابری پوست نسبت به صابون های دیگر, لایه بردار، برطرف کننده لک، کک و مک،  آرام بخش پوست ملتهب و برطرف کننده خارش، برطرف کننده انواع جوش، ضد قارچ، برطرف کننده تیرگی های پوست، لکهای حاملگی، لک های ناشی از آفتاب سوختگی و جوش و لکهای ناشی از اپیلاسیون، برطرف کننده تیرگی های کشاله ران و زیر بغل، متعادل کردن چربی پوست و جلوگیری از بازشدن منافذ پوست و برطرف کننده خشکی پوست, دارای ph مناسب و سازگار با آب مناطق مختلف و…

 کلاژن چیست؟

کلاژن اصلی ترین پروتئین در بدن انسان است که 75% پوست را تشکیل می دهد بنابراین ظاهر سالم و جوان پوست وابسته به بخش عظیمی از سلولهای کلاژن سالم در آن می باشد. به همین دلیل لابراتوارهای زیبایی و مراکز تحقیقاتی در سراسر دنیا به دنبال یافتن راه های جدیدی برای ساختن بافت کلاژن جدید و یا درمان کلاژن های آسیب دیده می باشند. در برخی موارد کلاژن به صورت مستقیم به پوست تزریق می شود تا باعث کاهش چین و چروک و یا افزایش حجم لب ها شوند. از بین رفتن کلاژن سالم و کاهش در تولید آن به چین و چروک و ظاهر پیر پوست منجر می شود حال انکه چربی شیر شتر به طرز معجزه اسایی توانایی کلاژن سازی در پوست را دارا میباشد و استفاده مکرر این صابون باعث کاهش نشانه های پیری و پاکسازی پوست میشود.

 

از خواص شیر شتر بیشتر بدانید:

شیر شتر می تواند با تسریع در حذف اسکب از ناحیه سوختگی در ترمیم زخم سوختگی و سایر زخمها  موثر باشد. این شیر سرشار از نیاسین است که برای شفافیت و شادابی پوست نقش عمده ای ایفا میکند و استعمال آن بر روی پوست صورت باعث طراوت و جوانی آن میشود و همچنین به عنوان بهترین ضد آفتاب طبیعی در مقالات علمی معتبرشناخته شده است. این شیر حاوی لانولین و خواص مرطوب کنندگی طبیعی است که التهاب پوست را کاسته وآنرا تسکین میدهد.

 

صابون شیر شتر (شتر سفید) اصل

 وزن: 150 گرم نحوه بسته بندی: کیسه گونی بافت اعلا(حاشیه دوزی شده)+کارت معرفی کالا+بروشور

برند: شتر سفید (کارخانه صابون سازی عصر/شماره پروانه بهره برداری:1060)ویژگی: سنتی، طبیعی و سالم/ بدون هیچ گونه مواد افزودنی شیمیاییخواص: ضد میکروب، ضد پیری، برطرف کننده آلرژی های پوستی و خارش های مزمن، برطرف کننده خط های پوست، سفید کننده پوست، شفاف کننده، ملایم و ضد ناراحتی های پوستی، کلاژن ساز و…ترکیبات: چربی شیر شتر، روغن کوهان شتر و…ماندگاری: 24 ماه

 عمر این صابون بسته به مصرف شما 2 تا 4 برابر بیشتر از صابون های معمولی است!

 

 

 

  روش مصرف:

 روزانه دو الی سه بار کف حاصل از صابون را به صورت مالیده پس از یک دقیقه با آب ولرم شسته شود. و برای پوست بدن کف صابون پنج دقیقه برروی پوست بماند سپس شسته شود. برای پوستهای خشک بلافاصله کف صابون شسته شود.

بعد از شستن کامل صورت با آب ولرم در آخر از آب سرد استفاده شود تا منافذ باز شده صورت کامل بسته شود.احتمال اینکه در بعضی افراد برای چند روز اول جوشهای زیرپوستی برروی پوست ظاهر شود ولی با استفاده مداوم روزی سه بار بتدریج جوشها محو و لکهای ناشی از جوش هم برطرف خواهد شد.برای پوستهایی که لک دارند ابتدا لک ها بتدریج برروی پوست ظاهر می شوند،  سپس لکها تکه تکه شده و کم رنگ و ناپدید خواهد شد.در صابون از هیچ رنگی استفاده نشده است برای همین تاثیر مستقیم برروی لک و تیرگی های پوست دارد.صابون فاقدهرگونه مواد حساسیت زا و یا گوگرد می باشد.صابون در ابتدا کمی نرم است این از خواص صابون شیر شتر است که به صورت سنتی تهیه شده با گذاشتن در جاصابونی وبرخورد مستقیم اکسیژن به آن بتدریج خشک و سفت خواهد شد که این ماندگاری صابون را چندبرابرمیکند. صابون بدون ماده نگهدارنده و عوارض جانبی می باشد.

 

شماره تماس جهت سفارش و همکاری : 09388612947

 

<美不勝收!> - 欣賞請廣傳 / Please SHARE//Please Don’t Close Your Eyes!//很美!#beauty #art #pheonix #life #happypeople9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *