عکس کیک تولد خاص مردانه

دوره مقدماتی php
عکس کیک تولد خاص مردانه
عکس کیک تولد خاص مردانه

کیکانه

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سفارش کیک آسان‌تر، گفتگو با کارشناسان کیکانه پیش از سفارش، طرح سوالات و تقاضای راهنمایی، ثبت سفارش مدل‌های کیکی که در سایت موجود نیست. همه این موارد را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی کیکانه مطرح کنید. کارشناسان، از ساعت 9 تا 24 پاسخگوی شما هستند.

در مقالات قبلی کیکانه در مورد کیک تولد دخترانه، پسرانه و زنانه، ایده‌هایی مطرح کرده‌ایم. اکنون نوبت کیک تولد مردانه است. انتخاب یک طرح و ایده مناسب برای کیک تولد مردانه می‌تواند کمی گیج کننده و خسته کننده باشد. اما نگران نباشید، ما جذاب‌ترین ایده‌ها را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

اگر به دنبال غافلگیر کردن مرد خاصی در زندگی خود هستید، تعداد زیادی از طرح‌های منحصر به فرد برای انتخاب وجود دارد. انتخاب طعم مورد علاقه‌ی او، نقطه‌ی خوبی برای شروع است. تا آنجایی که ممکن است کیکی انتخاب کنید و منطبق با شخصیت او باشد.

عکس کیک تولد خاص مردانه

دوره مقدماتی php

آقایان به طور کلی با خانم‌ها متفاوت هستند. واضح است که آن‌ها به کیک‌های تولد با گل‌های فراوان و تزیینات زنانه، علاقه‌ای ندارند. اگر او عاشق ماشین است، می‌توانید کیکی با طرح ماشین انتخاب کنید. کیک بسکتبال یک ایده‌ی عالی است برای کسانی که به این ورزش علاقه دارند. در ادامه به معرفی 10 ایده برای کیک تولد مردانه می‌پردازیم.

اکثر آقایان به ورزش و به خصوص فوتبال علاقه‌مند هستند. حتما تا به حال توجه کرده‌اید که هنگام پخش مسابقه‌ی فوتبال، چگونه محو تماشای تلویزیون می‌شوند. گویی که در زمین مسابقه هستند و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کنند. پس از مسابقه به اندازه‌ی بازیکنان تیم مورد علاقه‌ی خود ناراحت و یا خوشحال می‌شوند. اما همه‌ی آقایان به فوتبال علاقه ‌ندارند. ممکن است ورزش‌های دیگر مانند والیبال، کشتی، شنا و یا بسکتبال را دوست داشته باشند. بنابراین کیک تیم ورزشی مورد علاقه‌ی آن‌ها، یک ایده‌ی جذاب و مناسب برای آقایان ورزش دوست است.

پسر بچه‌ها از کودکی با انواع ماشین‌ها بازی کرده و با آن رشد می‌کنند. از ماشین سواری گرفته تا ماشین‌های سنگین و یا حتی ماشین آلات ساختمانی مانند تراکتور. اغلب آن‌ها به رانندگی با آخرین خودرو‌های روز جهان و یا حتی دیدن تصاویر آن، علاقه دارند. معمولا این علاقه پس از بزرگ شدن نیز، به قوت خود باقی می‌ماند. اگر همسر، پدر و یا برادر شما، از عاشقان خودرو و یا به اصطلاح ماشین باز هستند، بهترین انتخاب، کیک ماشین است. فقط کافی است کمی دقت کنید و برند و یا خودرو مورد علاقه‌ی آن‌ها را پیدا کنید.

نکته: کیک ماشین یک کیک تولد مردانه فوق العاده مناسب برای آقایانی است که شغل آن‌ها رانندگی می‌باشد.

از دیگر ایده‌های کیک تولد مردانه ، کیک خوراکی مورد علاقه است. البته این ایده فقط مختص آقایان نیست. معمولا افراد از بین میوه‌ها، غذاها، نوشیدنی‌ها و یا تنقلات مختلف، به یک خوراکی خاص علاقه‌ی ویژه‌ای دارند. به عنوان مثال همیشه در رستوران‌ها یک نوع غذا سفارش می‌دهند. هنگام خوردن میوه، همواره انتخاب اولشان یک میوه مشخص است. بنابراین می‌توانید از همین علایق برای ایده‌ی کیک تولد، استفاده کنید.

برخی به بازی‌های انفرادی علاقه‌ دارند و برخی دیگر بازی‌های دسته‌جمعی را می‌پسندند. بازی‌های فکری اگر چه برای بعضی افراد جذاب هستند، اما ممکن است برای افراد پر انرژی که به دنبال سرگرمی‌های هیجان انگیز هستند، کسل کننده باشد. بنابراین سلایق افراد متفاوت است و هر کس سرگرمی خود را با توجه به ویژگی‌ها و علایق خود انتخاب می‌کند. در نتیجه در وهله‌ی اول باید سرگرمی مورد علاقه آن فرد را پیدا کنید. سپس با توجه به آن، یک کیک مناسب سفارش دهید.

این مدل کیک تولد خاص و متفاوت می‌تواند با هدیه تولد نیز متناسب باشد. معمولا هر فرد به شیء یا اشیاء خاصی علاقه‌مند است. از این اشیاء می‌توان به ساعت، عطر، کت، کفش، کیف پول، انگشتر و تلفن همراه اشاره کرد. به عنوان مثال اگر کسی مجموعه‌ای از ساعت‌های مچی مختلف را در اختیار دارد و باز هم جلوی شیشه‌ی مغازه‌ی ساعت فروشی میخکوب می‌شود، نشانگر این است که به ساعت علاقه‌ی فراوانی دارد. در نتیجه شما می‌توانید هم در هدیه تولد و هم در کیک تولد او را غافلگیر کنید.

نکته: اگر به دنبال ایده برای هدیه تولد مردانه هستید، به مقاله‌ی “برای تولد آقایان چه هدیه‌ای بگیریم؟” مراجعه کنید.

این ایده برای آقایانی مناسب است که به دنیای موسیقی علاقه‌مند هستند. اما یک ایده فوق‌العاده برای کسانی است که به صورت حرفه‌ای کار موسیقی انجام می‌دهند. به عنوان مثال اگر همسرتان در نواختن یک و یا چندین ساز تبحر دارد، می‌توانید کیکی متناسب با آن ساز سفارش دهید. اما لازم نیست حتما توانایی نواختن سازی را داشته باشد، بلکه حتی اگر از شنیدن یک ساز خاص لذت می‌برد، ایده کیک ساز مورد علاقه، برای تولد او مناسب است.

در این ایده، باید کیکی مطابق با شغل و یا حرفه‌ی پسر، همسر، پدر و یا برادر خود سفارش دهید. به عنوان مثال اگر پسر شما دانشجو است، کیکی متناسب با رشته‌ی تحصیلی او، می‌تواند بسیار جذاب باشد. کیکی که با وسایل پزشکی تزیین شده باشد، برای پزشکان مناسب است. برای کیک تولد یک مهندس کامپیوتر می‌توانید از کیک کامپیوتری شکل استفاده کنید. همینطور برای سایر مشاغل و حرفه‌ها. در آلبوم بالا مجموعه‌ای از کیک‌های تولد متناسب با مشاغل گوناگون جمع‌آوری شده است.

برای کسانی که از مرور خاطرات لذت می‌برند. در این ایده باید، چندین عکس از برهه‌های زمانی زندگی فرد را انتخاب کرده و به شیوه‌ای جذاب، روی کیک تولدش چاپ کنید. در آلبوم بالا، چندین مدل از این نوع کیک را می‌توانید مشاهده کنید.

نکته: این ایده هنگامی که تم تولد نیز، تم خاطرات باشد، بسیار مناسب خواهد بود. برای آگاهی از ایده‌های تم تولد و بازی‌های مناسب برای تولد بزرگسالان، می‌توانید از مقاله‌ی “ایده برای تم و بازی‌های مناسب جشن تولد بزرگسالان” و “ایده‌های مناسب برای تم تولد مردانه” کمک بگیرید.

این مدل کیک بسیار ساده و در عین حال شیک و پر کاربرد است. به خصوص اگر می‌خواهید تولد افراد مسن را جشن بگیرید، از این ایده استفاده کنید. در این ایده باید، عدد سن تولد را با استفاده از کیک به تصویر کشید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تولد 80 سالگی پدربزرگ خود را جشن بگیرید، باید دو کیک، یکی به شکل عدد 8 و دیگری به شکل عدد 0 را در کنار هم قرار دهید.

این مدل کیک لاکچری برای آقایان جوان، خوشتیپ و خوش‌ لباس مناسب است. در این ایده، کیک به شکل لباس‌های مردانه مانند کت و شلوار، تزیین می‌شود.

این ایده بیش‌تر برای آقایانی مناسب است که علاقه شدیدی به مطالعهِ کتاب دارند و یا این‌که شغل آن‌ها تدریس است. پس اگر همسر و یا پدر شما هم جز‌ء این دسته از افراد هستند این مدل کیک ایده بسیار خوبی برای آن‌هاست خصوصاً اگر که کیک به شکل کتاب مورد علاقه آن‌ها باشد می‌تواند باعث غافل‌گیری آن‌ها نیز شود.

اگر به دنبال کیک تولد ساده ولی خوش مزه هستید یک کیک با طعم و تزیین میوه‌های تازه و خوشمزه می‌تواند ایده خیلی خوبی برایتان باشد به خصوص اگر که کیک با طعم میوه مورد علاقه همسر یا پدرتان باشد.

در ادامه مدل‌های ارائه شده در بالا سعی کردیم چندین مدل کیک تولد مردانه جدید و خاص را نیز برای شما به اشتراک بگذاریم که می‌توانید در آلبوم زیر مشاهده کنید.

نکته: برای سفارش کیک تولد به صورت اینترنتی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کیک کیکانه مراجعه کرده، انواع مدل‌های کیک تولد را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایید. همچنین برای مشاهده و یا خرید کیک تولد مردانه، می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید کیک تولد مردانه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر شما هم برای سورپرایز کردن همسر خود در روز تولدش دنبال ایده های زیبا ، ساده و عاشقانه هستنید بد نیست نگاهی به این نوشته و ۵۰ عکس و ایده برای تزیین میز تولد همسر بیاندازید بعد از دیدن این تصاویر متوجه خواهید شد که برای تزیین جشن تولد عشقاتان لازم نیست هزینه های عجیب و غریبی بکنید بلکه کافی ست با کمی سلیقه یک جشن تولد ساده و عاشقانه دو نفره برگزار کنید با ما همراه شوید تا بیشتر در این مورد با هم صحبت کنیم .

این روز ها تزیین تولد با یک عبارت ثابت همراه شده و آن ” تم تولد ” است . اینطوری که یک طرح یک شخصیت ، یک یا چند رنگ ، یک تیم فوتبال یا هر چی انتخاب میکنید و بعد زمین و زمان را از کیک و بادکنک و ظرف و ظروف و لباس ها به اون شکل درمیاری . تا اینجاش که تابلوئه یه جور جو زدگی افراطی وجود داره که متاسفانه یه بخشی از فرهنگ ما ایرانی ها شده . این که هیچ معقوله ای رو رها نمیکنیم تا گندش در بیاد .

تم تولد و تم جشن و … هم از این جمله است . ولی خوب تم بد ولی سلیقه که بد نیست . شما به هر حال قراره برای تولد عزیزانتون خونه تزیین کنید ، بادکنک و ریسه بزندی کیک و ظرف – حالا یک بار مصرف یا عادی-  تهیه کنید ، کادو بگیرید و غیره غیره . بد نیست که تلاشتون رو بکنید یک هارمونی رنگ و طرح داشته باشه همه اینا ، حالا نه این که خودکشی کنید که همه چیز عین عین هم باشه ولی بد نیست مثلا همه شون از ۲-۳ تا رنگ انتخاب بشه اینطوری وقتی کنار هم قرار میگیره منظره زیبا تری داره و البته نشانه توجهی هست که شما به کسی که براش تول گرفتید – مثلا همسرتون – دارید.

عکس کیک تولد خاص مردانه

خوب این از تم تولد که راجع بهش با هم حرف زدیم . اما در مورد تولد همسر و عشقتون یه چیزی که مطمئنا قضیه رو متفاوت میکنه احساسات عاشقانه و رمانتیکیه که شما به هم دارید و البته مسلما دوست دارید همه اینا رو تو تزیینات خونه و کیک و کادویی که تهیه میکنید به همسرتون نشون بدین ، و خوب وقتی صحبت از عشق میشه پای چند تا نماد وسط میاد مثل گل و شمع و … بنابراین نه در حد افراط و عجیب غریب اما در حد عادی میتونید با استفاده از گل و شمع در کنار بادکنک و ریسه و … میز تولد همسرتون را متفاوت از تولد های معمولی مثل تولد بچه ها بکنید . مطمئنا انقدا که خانما این چیزا ( منظورم گل و شمع و چیزای رومانتیکه ) اهمیت میدن آقایون نمیدن و شاید اصلا به روی خودشون نیارن حتی تر این که شاید یکم غر بزنن ولی خودشون رو لوس کنن اما به گمانم ته دلشون از این ابراز محبت عاشقانه حتی تا سال ها بعد از ازدوج و بچه دار خوشحال میشن .

آدما سلیقه ها و روحیات مختلفی دارن ، همه یه جور مشخص خوشحال نمیشن ، چیزی که ممکنه یک نفر رو حسابی خوشحال و ذوق زده کنه ممکنه برای یکی دیگه اصلا خوشایند نباشه هیچ آزار دهنده هم باشه . آقایون هم همینطورن . مثلا اگر در سال های اول زندگی هستید و میخواید برای همسرتون تولدی بگیرید که خوشحال بشه باید به سلیقه و روحیه همسرتون توجه کنید تا خودتون .

مثلا به نظرم اغلب مردا از شلوغی و ریخت و پاش یک عالمه مهمون در روز تولدشون خوشحال نشن – هرچند ممکنه برعکس باشه – بنابراین بهتره به جای این که کلی مهمون دعوت کنید و کلی هزینه کنید که خونه تون را رنگ یه تم مشخص تزیین کنید ، از دست و پا بیافتید و ده جور غذا و فینگر فود تولد آماده کنید که مثلا همسرتون خوشحال بشه شاید بهتره یه میز تولد همسری رو با ساده ترین وسایل تزیین کنید ، با تعداد شمع و گل ، یک کیک با یک نوشته صمیمانه روش و یک کادو که در حد وسعتون باشه .و البته مقدار بی نهایتی از عشق خالصانه که به او دارید .

اگر همه چیز هایی که در بالا گفتم مورد تایید شما نیست و دوست دارید یک جشن تولد پر خرج و تم دار و خاص برگزار کنید بهتر است برای تزیین به المان های مردانه مثل چیزهایی که الان بابت شده ( مثل تم سیبیل ، تم عینک و سیبیل ، تم کراوات ، تم پاپیون مردانه ) و در مورد انتخاب رنگ تم های سنگین رنگی تر (مثل تم سیاه و سفید مردانه ، تم قرمز مشکی مردانه ، تم سرمه ای طلایی و …) را به عنوان تم رنگی تولد همسرتان انتخاب کنید و بقیه چیز ها با این رنگ و طرح ها ست کنید . اینطری حداقل یک تم بزگسال انتخاب کرده اید و جشن تولد با مراسم تولد و دندونی بچه ها یک فرقی پیدا کرده است .

من یکی عاشق این بادکنک های عددی بزرگ برای جشن تولد هستم به شرطی که تولد خودم نباشد که و مرا یاد گذر سریع عمر و پیر شدن نیاندازد . اما از شوخی گذشته این بادکنک های عددی گنده ئ تزینات میز تولد با آن میتواند باعث شود که عکس های تولد تان از هم متمایز شده و با نگاه کردن عکس های تولد سال های مختلف کلی خاطره از تولد ۲۰ سالگی ، تولد ۳۰ سالگی و تولد ۴۰ سالگی در شما زنده شود . میتوانید باکند ها و ریسه ها و گل کاغذی ها ی تزیین جشن تولد را با رنگ این بادکنک سن تولد ست کنید یا برعکس !

همانطور که میدانید این روز ها با کوچک و کوچتر شدن خانه ها شاید امکان برگزاری جشن ها و دور همی هایی مثل تولد کمتر میسر باشد در این صورت میتوانید از کافه ها و رستوران ها یی که این امکان را دارند و حتی خودشان تزیین و درست کردن کیک و پذیرایی از مهمان را به عهده میگیرند اینطوری بار سنگینی از روی دوش شما برداشته خواهد شد ، البته در مورد هزینه ها باید قبل از تولد خوب تحقیق کنید .

 

عکس کیک تولد خاص مردانه

مطالب مرتبط 

تزیین تولد عاشقانه | ۷۰ عکس میز تولد و تم تولد عاشقانه با شمع و گل برای همسر

میز شام تولد | ۴۰ مدل تزیین میز شام مهمانی سلف سرویس

فینگر فود تولد | ۵۰ مدل فینگر فود با تزئین زیبا برای جشن تولد

غذای تولد | ۵۰ نوع فینگر فود تولد و غذای مناسب جشن تولد و مهمانی

تم تولد دخترانه | ۵۰ عکس تم تولد دخترانه + معرفی محبوب ترین تم های تولد دخترانه

۵۰ عکس زیبا تم تولد پسرانه + چطور یک تولد ارزانتر با تم تولد شیک برگزار کنیم؟

کارت پستال ولنتاین | ۳۰ مدل کارت تبریک دست ساز ولنتاین + آموزش

ممنونم عالی بود

خواهش میکنم سپاسگزارم

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

کیک پیراهن پاپیون سفید از نمونه کیک های فواندنتی کیک آف است. این کیک خاص و لاکچری، بدون شک زیبنده شخصیت های خاص و شیک پوش است. کیک تولد را به سلیقه خو …

پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر ج …

کیک میوه‌های تابستانه به قدری خوش‌طعم و دل‌رباست که شما عزیزان بدون نیاز به هیج بهانه‌ و دلیلی می‌توانید آن را سفارش دهید و در یک عصر دل‌چسب تابستان ا …

همه‌ی مابعد از خدا اولین پناهگاه امنی که می‌توانیم نام ببریم بدون شک پدرمان خواهد بود. ما برای تشکر از این انسان بزرگ تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم ت …

کیک مای من (مرد من) ، همانطور که از نامش پیداست این کیک برای جشن روز مرد(پدر) و یا حتی برای مناسبت‌های عاشقانه تعبیه شده است که شما می‌توانید با عشق …

عکس کیک تولد خاص مردانه

کیک تمام فوندانت پیراهن قرمز از نمونه کیک های مناسبتی کیک آف است. هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی یک کیک زیبا و جذاب نمی‌تواند تولد عزیزتان را خاطره‌انگیز کند. کی …

این کیک میوه‌ای که با دیدن آن آب از دهانمان راه می‌افتد بسیار زیبا لذیذ و خوشمزه است. این کیک که ترکیبی از خامه، شکلات و توت فرنگی است هر کسی را به خو …

سیمل (که در زبان کردی به معنای سبیل می‌باشد) یک کیک سبیل خامه‌ای مناسب برای روز پدر (یا روز مرد) است که با بهره‌گیری از مواد میانی تازه‌ای مثل اسفنج، …

کیک پیراهن و کراوات بهترین انتخاب برای قدردانی از همسر و پدران شما در جشن تولدها یا در روز پدر می‌باشد. کیک پیراهن و کراوات با لایحه‌های اسفنج و خامه …

کیک سبیل قشنگ بهترین انتخاب برای قدردانی از پدر شما در جشن تولدها یا در روز پدر می‌باشد. کیک سبیل قشنگ با لایه‌های اسفنج و خامه و با تزئین شکلات و طعم …

من یارمهربانم، دانا و خوش زبانم، گویم سخن فراوان، با آن که بی زبانم…nدر کوران حوادث زندگی، آرامش‌های از دست رفته را با تورقی چند از برگ‌های دانای خ …

میک‌تاک (به زبان بلغاری معنی سبیل می‌دهد) محصولی بامزه و جذاب برای جشن گرفتن روز تولد آقایان و یا تبریک روز مرد (یا پدر) است که مطابق با سلیقه‌ی شما ک …

کیک روز پدر ناتلی از نمونه های کیک مناسبتی و کیک تولد خوشمزه می باشد که با بهترین مواد اولیه تهیه شده و می تواند هدیه زیبایی برای عزیزانتان باشد و لحظ …

شما کاربران گرامی میتوانید کیک آقای دودی را به صورت اینترنتی خریداری کرده و در روز مناسبی آن را به محل جشن خود وارد کرده و فضا را برای برگزاری ی مرا …

از محصولات ساده‌ی موجود در وب‌سایت کیک‌آف که هم برای تولد پدر و هم برای تبریک روز پدر قابل استفاده و سفارش است، کیک خوش سبیل است. ساختار خامه‌ای این ک …

یک پیراهن خوردنی (آن هم از نوع جین!) می‌تواند هدیه‌ی متفاوتی برای روز مرد باشد و شادی وصف‌ناپذیری را برای همسر یا پدر شما ایجاد کند. کیک فوندانتی پیرا …

برندپوشان، کیکی متشکل از سازه‌های فوندانتی برندهای معروفی همچون نایک، زارا، فیل و جونز و … می‌باشد که با ظاهر زیبا و جذاب خود به یکی از انتخاب‌های ا …

ریشو‌ بمان و کادوی شیرین تولد خود را از کیک‌آف به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر انتخاب کن! یک کیک تمام فوندانت سیاه-سفید که برجستگی‌های خاصی دارد و از این نظر به …

سبیل‌خان را به همراه تعداد دیگری از محصولات وب‌سایت کیک‌آف، از آن دسته کیک‌هایی در نظر بگیرید که در ظاهر ساده به نظر می‌رسند اما در واقع از برترین و پ …

سبیل کلفت که از محصولات مناسب تبریک روز مرد قلمداد می‌شود، با طراحی ساده ولی دل‌نشین‌اش این قابلیت را دارد که در سبد‌خرید آن دسته از کاربرانی که قصد خ …

بیگوتی (که در زبان کاتالان به معنای سبیل می‌باشد) در رده‌ی کیک‌های مناسبتی مخصوص روز پدر قرار دارد. طراحی‌های جذاب و دوست‌داشتنی این قبیل محصولات، به …

اتاک (که در زبان بوسنیایی به معنای پدر می‌باشد) یک محصول مناسب و چشم‌گیر برای روز پدر (و یا جشن تولد) محسوب می‌شود. ساختار عمده‌ی این کیک یخ‌چینه‌ی فو …

همه ما پدرمان را اولین و آخرین قهرمان زندگی‌مان می‌دانیم و تلاش‌های بدون هیچ چشم‌داشت آن‌ها برای موفقیت ما قابل‌ستایش است. تولد پدر یا روز پدر می‌توان …

عکس کیک تولد خاص مردانه
عکس کیک تولد خاص مردانه
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *