عکس بازی مورتال کمبت x

دوره مقدماتی php
عکس بازی مورتال کمبت x
عکس بازی مورتال کمبت x

در مقاله قبلی به نقد و بررسی بازی مورتال کمبت 11 – Mortal Kombat 11 پرداختیم، در این مقاله قصد داریم تمام شخصیت های قدیمی و جدید معرفی شده در بازی مورتال کمبت 11 – Mortal Kombat 11 را برای شما عزیزان معرفی کنیم. با ماگرتا همراه باشید.

شائو کان دومین خبیث اصلی در داستان سری مورتال کمبت است که اولین بار در قسمت دوم این سری حضور پیدا کرد. بسیاری از شائو کان به‌عنوان یکی از سرسخت‌ترین و پلیدترین شخصیت‌های دنیای بازی محسوب یاد می‌کنند. ظاهر نامتعارف و صدای بسیار ترسناک شائو کان، کابوس بسیاری از کسانی بود که به تنهایی تا آخرین مبارزه مورتال کمبت می‌رسیدند تا مغلوب او شوند.

یکی از شخصیت‌های محبوب این سری به نسخه‌ی جدید آن بازخواهد گشت. او خونِ جشمان و دهان حریفان خود را گرفته و به میله‌هایی پر سر و صدا تبدیل کرده و در حالیکه یکی از چشمان دشمن خود را به آن چسبانده، آن‌ها را به سرش فرو می‌کند. او در نسخه‌ی بازآفرینی این سری یعنی Mortal Kombat، محصول سال ۲۰۱۱ میلادی، حضور داشت اما در بازی Mortal Kombat X غایب بود.

عکس بازی مورتال کمبت x

دوره مقدماتی php

یکی از مبارزان شرور و انصافا خفن سری مورتال کامبت که بارها او را دیده ایم. در اطلاعات مربوط به وی آمده است “باراکا در نسخه دوم بازی یعنی MK2 به عنوان یک جنگجوی پست فطرت، بی رحم و غیرقابل پیش بینی که در خدمت امپراطور دنیای خارج، شائوکان (Shao Kahn) بود؛ معرفی گردید. او متعلق به نژادی جهش یافته و کوچ نشین به نام “تارکاتان” بود که بعدها در نسخه “نیرنگ” (MK: Deception) مشخص شد که این نژاد، نژادی دورگه و پیوندی از شیاطین قلمروی زیرین (Netherrealm) و ساکنان دنیای خارج هست که در زمین های وسیع و بایر زندگی می کردند. وی همانند هم نژاد های خود دارای تیغه های کشیده در ساعد خود بود. اگرچه وی حملات بی شماری رو به قلمروی زمین کرد، اما دشمنی و تنفر خاصی نسبت به زمینی ها نداشت و هدف وی تنها خدمت به سرور خود بود.

تصور کنید که پدر جانی کیج باشد و مادر سونیا بلید!! یا ابالفرض! بچه می شود Cassie Cage! این شخصیت اولین بار در نسخه ایکس پای به سری گذاشت و یکی از خفن ترین فینیشینگ ها که “گرفتن سلفی با صورت منفک شده جنازه قربانی اش و قرار دادن آن در صفحات اجتماعی اش” بود را در این فرنچایز رو کرد. او که جزو نیروهای ویژه ارتش امریکا است، نسل جدیدی از مبارزان را در نبرد پیش رو با شینوک و افرادش برای محافظت از زمین رهبری می کند.

گراس شخصیت جدید مورتال کمبت ۱۱ به شمار می رود که فوق العاده قدرتمند بوده و توانایی کنترل زمان و شن ها را دارد. گراس با کنترل شن ها می تواند همانند ساب زیرو برای خود بدل بسازد و یا با تبدیل آن ها به پرتابه از راه دور به دشمنان خود آسیب برساند. همچنین توانایی تله پورت کردن و جابجایی در زمان را نیز به توانایی های Geras اضافه کنید تا ببینید با مبارزی تمام عیار طرف هستید.

عضوی از یک نژاد حشره مانند به نام Kytinn که نخستین بار در نسخه ایکس معرفی شد و حالا به نسخه یازدهم نیز رسیده است. در بازی قبلی در خط داستانی اصلی حضور داشت و ابتدا به عنوان پیرو Kotal شناخته می شد ولی در اصل او به همراه کوان چی از یاران و پیروان شینوک بود. او به مدافعین Earthrealm کمک کرد تا amulet شینوک را از Mileena, Tanya و Rain بگیرند. سپس Mileena را کشت و به Kotal خیانت کرد و به Earthrealm رفت تا کوان چی را آزاد کند.

ارون بلک نیز از شخصیت‌های جدیدی است که آخرین در Mortal Kombat X وارد دنیا و داستان این بازی شد. این شخصیت با سبک مبارزه بسیار خاص خود و همینطور صداگذاری فوق العاده‌ای که داشت، به سرعت در دل طرفداران این سری جای گرفت. ارون بلک در حال و هوای این روز‌های بازی‌های رایانه‌ای جزو معدود شخصیت‌های غربی و گاوچرانیست که ذات بدی دارد و شاید همین او را به یک شخصیت کاریزماتیک تبدیل کرده است. 

در اطلاعات این شخصیت آمده است “فراست یک نینجای زن متعلق به گروه لین کوای (Lin Kuei) هست. او برای اولین بار در سری MK:Deadly Alliance حضور یافت. اولین حضور فراست در مورتال اتحاد مرگبار، به عنوان شاگرد تحت تعلیم ساب زیرو است. تخصص این شخصیت در هنرهای رزمی است.

جاکوئی بریگز شاید یکی از پتانسیل‌هایی بود که در قسمت X و با معرفی این شخصیت حیف شد. او دختر جکسون بریگز(جکس) است و در کنار کسی کیج از اعضای «نیروهای ویژه» (Special Forces) محسوب می‌شود. اما شخصیت پردازی او در قسمت X در همان حد و اندازه‌ای بود که او فقط دختر جکس است و مثل پدرش از دستکش‌های آهنی برای شکست دادن دشمنانش استفاده می‌کند. شخصیت پردازی بریگز در داستان مورتال کمبت X طرفداران را مثل صمیمی‌ترین دوست او یعنی کسی کیج آن‌قدر جذب به خود نکرد.

از زمان آغاز به کار مورتال کامبت، Jade یکی از شخصیت های اصلی این سری بوده است و معرفی اولیه او به Ultimate Mortal Kombat 3 باز می گردد. این به این معناست که نمی توان دوری شخصیت او از سری مورتال کامبت را چندان طولانی تصور کرد. در حقیقت حتی مرگ هم نمی تواند مانع حضور او در دنیای مورتال کمبت شود. به همین دلیل است که احتمالا جید که پیش از این از بین رفته بود توسط کوان چی بار دیگر زنده شده و در میان شخصیت های اصلی حضور خواهد یافت.

یکی از مشهورترین شخصیت های سری که از نسخه دوم این سری با نام Jackson “Jax” Briggs به عنوان مقام ارشد سونیا بلید در United States Special Forces همراه این فرنچایز بوده است و می توان گفت در اکثر بازی های سری تا به امروز حضور داشته است و حتی پروتاگونیست بازی اسپین اف اکشن ماجرایی Mortal Kombat: Special Forces در سال ۲۰۰۰ و یکی از ۱۱ نماینده دنیای مورتال کامبت در Mortal Kombat vs. DC Universe نیز بود. بارزترین خصوصیت او بازوهای رباتیک قدرتمندش هستند که از نسخه سوم در سری به وجود آمدند. حتی او همیشه در فیلم ها و کتاب ها و کمیک ها و سریال ها و انیمیشن های مورتال کامبت نیز حاضر بوده است که نشان از محبوبیت بساز بالای بین سازندگان و طرفداران دارد.

جانی کیج ستاره فیلم‌های اکشن و یکی از قهرمانان اصلی سری مورتال کمبت است. او هم مانند سونیا و رِیدن، جزو شخصیت‌هایی است که اولین حضورشان مربوط به قسمت اول سری است. جانی با اینکه در داستان بازی پا به سن گذاشته است، اما هنوز هم بذله‌گویی می‌کند و دل جوانی دارد!

ضربات کلاسیک جانی در کنار ضربات جدیدی که مختص اوست باعث شده است که بیشتر از هر شخصیتی منتظر بازی کردن با او باشیم. او نه تنها از بدل فیلم‌هایش در حین مبارزه کمک می‌گیرد، بلکه در مکانیزم Fatal Blow خود یک جایزه شبیه به «اسکار» را حواله حریف خود می‌کند. این پایان کار او نیست و چه چیزی عجیب و خنده‌دارتر از ضربه Fatality جانی کیج، که شبیه به یک پشت صحنه فیلم است و یکی از خاص‌ترین نمایش‌های بازی را رقم زد.

شخصیت Kabal نخستین بار در مورتال کمبت ۳ معرفی شد و به لطف ماسک منحصربفرد و اسلحه های دوگانه خاص خود یکی از نمادهای سری مورتال کمبت به حساب می رود. کابال در مورتال کامبت ۱۰ قابل بازی نبود و حضورش تنها به کات سین های مد داستانی بازی محدود می شد، اما در Mortal Kombat 11 شاهد حضور کابال با تمام قدرت خواهیم بود.

یکی از آن اوریجینال های سری که از سال ۹۲ و اولین نسخه با این فرنچایز بوده است. یک مزدور حسابگر و عضو اصلی از کارتل بین المللی جرم و جنایت به نام Black Dragon. او دشمن مستقیم و قسم خورده شخصیت های سونیا بلید و جکس در نیروهای ویژه است و داستان های خیلی زیادی را در مورد درگیرهای این ۳ شخصیت دیده ایم. Kano یک ژنرال ارتش امپراطور دنیای بیرونی یعنی شائوکان نیز هست.

رایدن که تقریبا در تمامی نسخه های اصلی مورتال کامبت حضور داشته است، یکی از کاراکترهایی است که به نظر می رسد در مورتال کمبت ۱۱ با تغییرات عجیبی روبرو شده است. او که در حقیقت خدای رعدوبرق هاست و در بهشت سکونت دارد، در Mortal Kombat 11 به هیچ وجه آن خدای مهربانی که انتظار داریم نیست! نیکه تاریک رایدن در این بازی جادوهای جدیدی که تسوط رعد و برق قرمز او ایجاد می شوند را به گیم پلی بازی آورده است.

یکی از خوبا!! یعنی یکی از خیلی خوبای سری! یعنی منظورم از قدرتمنداس! در مورد کیتانا می خوانیم “کیتانا یه شخصیت افسانه ای در سری بازی های مبارزه مرگبار هست که اولین حضور او به نسخه دوم بازی برمی گرده. شاهزاده کیتانا ۱۰۰۰۰سال سن داره. اگرچه برای سال ها از متحدین وفادار شائوکان (Shao Kahn) بود؛ اما زمانی که واقعیت رو در مورد گذشته خود فهمید؛ جزء دشمنان وی گردید و قلمرو خود یعنی ادنیا رو از دست امپراطور آزاد کرد. او همچنین ارتشی رو تشکیل داد و به دنیای خارج حمله کرد تا شانس هرگونه بازیابی قدرت رو از شائوکان بگیره. او و لوکنگ (Liu Kang) به هم دیگه علاقه پیدا کردند حتی زمانی که کنگ به دست اتحاد مرگبار کشته شد او علاقه خودش رو حفظ کرد. اولین حضور شاهزاده کیتانا به نسخه دوم مبارزات مرگبار برمی گرده.

او به عنوان دختر و گارد شخصی شائوکان معرفی گردید. او دختر واقعی شائوکان نبود؛ اما به عنوان دختر خوانده امپراطور به منظور تحکیم فرمانروایی بر قلمرو ادنیا ف پذیرفته شد. شائوکان در واقع فرمانروای ادنیا ، شاه جراد (Jerrod) رو به قتل رسونده بود و پس از اون با همسر شاه یعنی ملکه سیندل (Sindel) ازدواج کرده بود. اما روزی کیتانا به واقعیت ماجرا پی برد. از طرفی شائوکان به جادوگر خود شنگ سانگ (Shang Tsung) تعلیم داده بود تا قلی یکسان رو برای کیتانا خلق کنه. این قل، ملینا (Mileena) ، همزاد متضاد و اهریمن شاهزاده بود. کیتانا زیر نظر شائوکان بزرگ شد. او از روی وظیفه شناسی ، در خدمت وی بود چرا که فکر می کرد ؛امپراطور پدر واقعیش هست. او به همراه دوست صمیمی اش جید (Jade) و خواهر شیطانی اش ملینا جزو گارد شخصی شائوکان بودند.”

یکی از شخصیت های جدید و ۶ دستی سری مورتال کامبت که پای به دنیای این فرنچایز گذاشته است! او یک Naknadan است که قبلا به عنوان یکی از نیروهای امپراطور سابق دنیای بیرونی یعنی شائوکان خدمت می کرد ولی با ظهور و گرفتن امپراطوری دنیای بیرونی توسط Kotal، او نیز مخفی شده است.

او یکی از شخصیت‌هایی بود که اولین بار در قسمت X حضور پیدا کرد. کوتال، امپراطور فعلی دنیای بیرونیست و به نوعی تکیه بر جای شائوکان زده است. کوتال کان تا قبل از تایید حضورش برای قسمت یازدهم، سرنوشت سرشار از ابهامی در داستان X داشت. اما اکنون او با همان درایت و سبک مبارزه بسیار سنگین و خشن خود بازگشته است تا جایگاه خود را به عنوان پادشاه واقعی دنیای بیرونی (Outworld) ثابت کند.

عکس بازی مورتال کمبت x

پدر جد او کونگ لائو بزرگ بود. کونگ لائو بزرگ در واقع اولین مبارز از زمین بود که توانست در مسابقات Mortal Kombat پیروز شود و سرنوشت این دنیا را تغییر دهد. کونگ لائوی فعلی دست کمی از پدر جد خود ندارد. او مبارز تواناییست و در کنار دوست خود یعنی Liu Kang به «راهبان شائولین» ملقب هستند. کونگ لائو با اولین حضورش در قسمت دوم Mortal Kombat نشان داد که یک مبارز معمولی نیست. او با استفاده از کلاه معروف خودش نمی‌گذارد که دشمنان بیش از حد به او نزدیک شوند و نتیجه استفاده از این کلاه، فیتالیتی‌های بسیار خشنیست که تا مدت‌ها در ذهنتان باقی می‌ماند.

او تا قبل از ریبوت سال ۲۰۱۱ به نوعی قهرمان این سری محسوب می‌شد، اما اکنون به یکی از خبیث‌ترین شخصیت‌های این دنیا تبدیل شده است. سرنوشتی که دچار معشوقه‌اش کیتانا و دوستش کونگ لائو هم نیز شد. او که اکنون در دنیای Netherrealm شیاطین را پادشاهی می‌کند یکی از جدی‌ترین خطرها برای زمین است. برای همین هم بود که Raiden در پایان قسمت X به او و کیتانا هشدار بسیار خشنی داد. اما باید دید که این راهب سابق شائولین در تقابل با مبارزان زمین و همینطور خودش اما از یک زمان دیگر چه کاری می‌تواند بکند. آیا او ممکن است پیروز شود و زمین را به سلطه خود در بیاورد؟

از آن شخصیت های خفن و فوق محبوب که البته اصلا در مبارزه Noob نیست! جالب است بدانید که نام او در واقع برعکس نام های فامیلی خالقان سری مورتال کامبت یعنی Boon و tobias  است! وی نخستین بار به عنوان یک شخصیت غیرقابل بازی مخفی در نسخه دوم مورتال کامبت و به عنوان یک سیلوئت سیاه از دیگر شخصیت های نینجای سری نمایش داده شد. اما نخستین بار و به عنوان شخصیت قابل بازی در نسخه کنسولی Ultimate Mortal Kombat 3 در این سری در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

در ابتدا او هیچ پیشینه داستانی خاصی نداشت و به عنوان یک Demon از Netherealm که یک الدر گاد سقوط کرده را می پرستید معرفی شد اما در Mortal Kombat: Deception همه چیز فرق کرد و اوضاع خیلی باحال شد و فهمیدیم که او در واقع ساب زیروی اصلی و اوریجینال نسخه اول مورتال کامبت است که توسط اسکورپیون کشته شده است و به عنوان یک انتقام جو دوباره Ressurect و احیا شده است. او حتی حملاتش هم در ابتدا ترکیبی از حملات دیگر شخصیت های نینجای سری بود تا این که بعدا ست حملات و حرکات مخصوص به خودش را دریافت کرد.

شنگ سونگ قبل از شائوکان، خبیث اصلی سری محسوب می‌شد اما بعد از شکستی که توسط Liu Kang خورد، به یک شخصیت قابل بازی و همینطور دست راست شائوکان تبدیل شد. او هم مثل چندین تن از شخصیت‌های قدیمی سری در نسخه X حضور نداشت اما حضورش برای قسمت یازدهم تایید شده است. این جادوگر که چهره خود را به شکل هرشخصی می‌تواند در بیاورد اکنون به عنوان اولین شخصیت قابل بازی در DLC قسمت یازدهم تایید شده است. چهره شنگ سونگ به رسم نوستالوژی با سری فیلم‌های Mortal Kombat توسط آقای کری هیرویوکی تاگاوا (Cary-Hiroyuki Tagawa) بازیگر نقش شنگ سونگ در این سری فیلم‌ها، موشن کپچر شده است. علاوه بر آن بخش Krypt که برای خرید آیتم‌های جدید وجود دارد، در جزیره شنگ سونگ است که بیش از پیش حضور این شخصیت را برای طرفداران هیجان‌انگیزتر می‌کند

تصور مورتال کمبت بدون شخصیت مخوف Scorpion غیرممکن است، به همین دلیل است که اسکورپیون جزو شخصیت های انگشت شماری است که در تمامی نسخه های مورتال کمبت حضور داشته است.  بدون شک گیمرهای قدیمی تر جمله Come Over Here و یا Get Over Here او در ابتدای مبارزاتش که به بهترین نحو ترس را در حریف القا می کرد، به یاد دارند!

همانند اسکورپیون، شخصیت Sub Zero نیز دیگر کاراکتر بازی است که در تمامی نسخه های مورتال کمبت حضور داشته است و بر خلاف اسکورپیون که پایه تمام حرکاتش آتش است، ساب زیرو همانگونه که از نامش پیداست، عنصر یخ را پایه حرکات خود قرار داده است

همانگونه که علاقمندان جدی تر سری مورتال کمبت اطلاع دارند، سونیا بلید پیش از این با جانی کیج ازدواج کرده و اکنون صاحب دختری به نام کسی کیج است. حضور او در میان کاراکترهای قابل بازی مورتال کمبت ۱۱ به معنای حضور حرکات آکروباتیک معروف وی و البته چندین و چند گجت مفید و متنوع است. در مورتال کمبت ۱۱، صداپیشگی شخصیت سونیا بلید به عهده راندا روزی، مبارز سابق UFC است.

او هم یکی از شخصیت های جدید این سری محسوب می شود که جالب است بدانید خواهر shinnok و دختر Kronika (کرونیکا مادر دو الدر گاد یعنی Shinnok و Cetrion است و از او به عنوان آرشیتکت زمان یاد می شود) است. او یک Elder Goddess است که از قدرت و المان های طبیعت برای مبارزات استفاده می کند.

نظر شما درباره کاراکترهای این سری از بازی مورتال کمبت چیست؟ در قسمت دیدگاه بیان کنید

چرا کیتا نا این جوریه

چجوریه مگه؟?

من فقط عاشق کسی کیجم

بازی باحالیه ولی بیشتر شخصیت های مورد علاقه برداشته شدن مثل melina و ermac و محبوب تر از همه همسر نوب سایبات یعنی tanya حذف شده

وااا نوب هست کیتانا هست ولی نینجای محشرخودم رین نیست؟اتفاقن بعد از نوب و کیتانا سومین شخصیت عالی مورتال کامبت همین رین هستششششششش. این شخصیت های جدید امکان نداره جای رین رو پر کننننن ضمن اینکه از کونگ لئو هم بشدت متنفرممممم

یکی از نقاط ضعف بازی عدم حضور بعضی شخصیت های محبوب و مورد علاقه طرفداران بازی هست مثلا در دسته نینجا ermac و reptile و rain و در دسته روبات ها sektor و cyricse و افراد دیگه مثل sindel و goro و mileenaحضور ندارند با وجود شخصیت های جدید این شخصیت ها نباید برداشته میشدند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یه گیم پلی باحال دیگه امیدوارم لذت ببرید توجه: این پلی من نیست من تو این بازی نوبم تو سطح متوسط به سختی میتونم مبارزه کنم!

یه گیم پلی باحال دیگه امیدوارم لذت ببرید توجه: این پلی من نیست من تو این بازی نوبم تو سطح متوسط به سختی میتونم مبارزه کنم!

همه ی فیتالیتی های مورتال کمبات x

سیستم مورد نیاز بازی ها و عکس و تریلر بازی

بازی مورتال کمبت x در سبک مبارزه ای با خشونت بی حد و اندازه برای علاقه مندان به این سبک ها است. چشمان خود را برای دیدن صحنه هایی چون خشونت، خون، اعضای قطع‌ شده، بدن‌ های از وسط نصف شده و سرهای بریده‌ آماده کنید. شما می توانید مبارز مورد علاقه خود را انتخاب کرده و از بین 3 سبک مبارزه ای که وجود دارد یکی را برگزینید. تجربه بخش های تک نفره و مبارزات هیجان انگیز بسیار خارق العاده است.

عکس بازی مورتال کمبت x

Your browser does not support iframes.

date: 2015 April 14 ,pc

CPU: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
RAM: 3 GB RAM
GPU: NVIDIA GeForce GTX 460 | AMD Radeon HD 5850
DX: 11
OS: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8
Store: 25 GB available space
Network: Broadband Internet connection

CPU: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
RAM: 8 GB RAM
GPU: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7950
DX: 11
OS: 64-bit: Win 7, Win 8
Store: 40 GB available space
Network: Broadband Internet connection

ram 6
Cpu i 5 7200_3.1
Grafic 2
Invidia geforce 920 max

سلام dark جان.
30 تا 40 فریم 720p. خوبه.
Vsync هم off کنید.

سلام
Cpu=core i3_7100 3.9ghz
کارت گرافیک nvibia gt730 2GB
رم 4
میتونم بازی کنم؟

سلام Amirreza جان.
رو 1024×768 می تونی، Vsync هم off کنید.

سلام روسیستم
رم8
گرافیک2 AMD R7
AMD A12 CPU

سلام ali جان.
قابل بازی است.

سلام با رم ۶
گرافیک nvidia geforce 610 2g
Cpu intel core i7
بازی اجرا میشه؟!

سلام سجاد جان.
کارت گرافیک کافی نیست.

ای خدا ذلیلشون کنه یه خورده سبک بسازید دیگه گرافیک ۱۲۸ منم بکشه

داداش مشکل رمه اینجا فقط درسته؟

سلام mamali gamer جان.
رم که کافی نیست. ولی مدل بقیه هم واضح نگفتید…
لطفا با توجه به دستورالعمل زیر مدل کارت گرافیک و cpu خودتون رو دقیق بفرمایید تا بتونیم راهنمایی کنیم:
http://www.flashkhor.com/blog/fortnite-system-requirements-images-trailer/#comment-2491

با سلام ببخشید میتونم این بازیو روی سیستم
رم 4
CPU Pentium
وکارت گرافیک gt720
بازی کنم

سلام Alireza جان.
مدل cpu واضح نیست.
لطفا با توجه به دستورالعمل زیر مدل کارت گرافیک و cpu خودتون رو دقیق بفرمایید تا بتونیم راهنمایی کنیم:
http://www.flashkhor.com/blog/fortnite-system-requirements-images-trailer/#comment-2491

با این سیستم با چه کیفیت و فریم میاد
cpu:Intel core 2Quad q8400 2.66 2.67
ram:6
graphic: NVIDIA geForce GT710 2G

سلام GAPCMER جان.
به نظرم زیر 30 فریم مثلا 20-25 فریم.
با لگ و کندی همراه است.

سلام برای من میشه یا نه
رم 1.50
گرافیک 2سی پی یو 4000 2.10ghz
سی پی یو core processor
dx:9

سلام mamali gamer جان.
قابل بازی نیست.

سلام من intell core 4دارم بازی برام اجرا میشه؟

سلام مهدی جان.
لطفا با توجه به دستورالعمل زیر مدل کارت گرافیک و cpu خودتون رو دقیق بفرمایید تا بتونیم راهنمایی کنیم:
http://www.flashkhor.com/blog/fortnite-system-requirements-images-trailer/#comment-2491

سلام روی این سیستم با چه کیفیتی و فریمی اجرا میشه
رم 8 ddr2

کارت گرافیک gtx 1050 ti

حافظه کارت گرافیک 4gb

حافظه داخلی 2tb

سی پی یو amd ryzen 7 1700x

ویندوز 10 نسخه 64 بیتی

سلام محمد جان.
high 1080p 60fps.

سلام.ایا رو این سیستم بازی اجرا میشه؟ رم:4 گیگابایت گرافیک:nvidia geforce gt 710 سی پی یو:ghz 3.30_core i 2_ cpu g 4400

سلام amirhossein جان.
به نظرم زیر 30 فریم مثلا 20-25 فریم.
با لگ و کندی همراه است.

رو این سیستم اجرا میشه ایا؟چه کیفیتی؟
Core i7 8550u
Gtx 1050 4g
Ram 12

عکس بازی مورتال کمبت x

سلام Sadegh جان.
high 1080p 60fps. قابل بازی است.

سلام روی رم8 گیگ ddr3 گرافیک2 گیگ gt520 و CPU core2 e5700 3gh اجرا میشه

سلام Amir جان.
کاستی های cpu و گرافیک باعث می شود که قابل بازی نباشد.

Slam
in system mishe?
Cpu core2 quad Q9400
Ram 4
vga GTX650Ti

سلام -Tk- جان.
مدیوم 40 تا 50 فریم 720p.

سلام اقا صابر گل
بزرگوار ببخشید شما رو. خسته میکنیم
بخشید رو این سیستم میاد،؟
Amd athlon 64×2 dual e4600 2.4ghz
Ram 4 gb
Vga gtx650Ti
نقش.چقدر تو بازی؟

سلام -Tk- جان. خواهش می کنم.
قدرت cpu کافی نیست.

داداش صابر شرمنده
اگه این cpu بود چطور؟
intel core2dual E8400 3.0 ghz

سلام -Tk- جان. خواهش می کنم.
به نظرم 30 تا 40 فریم می تونید بگیرید که قابل بازی است.

سلام داداش صابر .ببخشید هی مزاحم میشم.میشه بگین ایکس ال روی سیستمم نصب میشه یا ایکس.
Cpu intel pentium g4400 3’60 ghz
Vga gt 720
Vram2
Ram4

سلام hamed جان.
30 فریم در حالت low که قابل بازی است.

روی 32 بیت میاره؟ رم 4 … گرافیک AMD radeon hd 6450 و 2 گیگ گرافیک. سیپیو e5700 3.00 ghz

سلام مقلوب جان.
قدرت سیستم کافی نیست.

یعنی چی؟ اجرا نخواهد شد؟

سلام مقلوب جان.
قابل بازی نیست.

خسته نباشید رو ی این سیستم کار میکنه و با چه کیفیتی؟
Intel core i5 3470 3.5 gh
Ram 8
Graphics: nvidia gtx 660 2gb

سلام Shayan جان.
کیفیت high 1080p حدود 50 فریم.

ممنون داداش صابر خیلی اقایی

خواهش می کنم عزیز.

سلام saber جان خسته نباشی
این بازی با بازی farcry primal روی سیستم من میاد فقط یکیشونم بیاد راضی هستم
WINDOWS 7 64BIT
grahfic AMD HD 5500 1G
GAMEING GRAFHIC 3000
CPU Anthlon II4 635 core 4
video memory 1024
RAM 4
لطفا بهم بگین میتونم هر دوتا بازیو رو حالت lowاجرا کنم حداقل ترین کیفیت ممکن؟؟؟
با سپاس از سایت خوب شما

سلام Sajjad جان.
به نظرم 30 فریم بتونید بگیرید قابل بازی است.

farcry perimal هم میتونم 30 فریم بگیرم داداش صابر

سلام سجاد جان.
در صفحه همون بازی که پرسیدید، پاسخ داده شد.
قدرت سیستم شما برای اجرای far cry primal کافی نیست.

سلام داداش میخوام یک کارت گرافیک gtx750 nividia بخرم به نظرت چقدر فریم اضاف میشه چقدر میتونم فریم بگیرم با همون سیستم که بهتون گفتم بالا فقط گرافیک رو بهتر کنم 60 فریم رو میگیرم؟

سلام Sajjad جان.
شما می تونید در حالت low مقدار 50 تا 60 فریم بگیرید. (720p)

سلام نظرتون راجب این سیستم چیه
CPU:Intel core i7 (950) 3.07GHz
GPU:nvidia GeForce gtx 560 ti
vram(video card)2G
Ram(memory)6G

سلام علی جان.
به خوبی اجرا خواهید کرد.
رو high و 720p و 60 فریم.

سلام رو این سیستم میاد ؟
i7 4600u 2.1ghz
ram8
amd radeon 8750m 1gb share 5gb

سلام mohamad جان.
35 فریم می دهد در حالت low که قابل بازی است.

سلام ببخشید روی این سیستم میاد
cire(tm)i5 3320m cpu 2.60
ram:4
64bit
win10

سلام mohamad جان.
لطفا با توجه به دستورالعمل زیر مدل کارت گرافیک و cpu خودتون رو دقیق بفرمایید تا بتونیم راهنمایی کنیم:
http://www.flashkhor.com/blog/fortnite-system-requirements-images-trailer/#comment-2491

Croe i5 3320 m 2.6gh
ram 4
میاد

سلام محمد جان.
مدل کارت گرافیک؟

سلام سیستم من اینه
Ram 6
Gtx geforce gt 525 m

سلام محمد جان.
کارت گرافیک شما قدرت لازم برای اجرای این بازی را ندارد.

سلام علیکم
ببخشید تو مورتال کمبات x استوریش قرمزه باید چیکار کنم رو ps4

سلام کشور جان.
متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم.
با سپاس.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

امروز با مستر گیمرز مرجع بازی ها همراه باشید میخوایم به شما دوستای عزیز، بروتالیتی های مورتال کمبت ۱۰ (Mortal Kombat x Brutality) ، معرفی کنم.

به نظر شما بازی مورتال کمبت ایکس (Mortal Kombat X) از نسخه های قبلی دوست داشتنی تره؟

چند تا از بروتالیتی های مورتال کمبت ۱۰ (Mortal Kombat x Brutality) را اجرا کردی؟

بروتالیتی‌ ضربه ای نهایی در مبارزه است که با شیوه ای خاص و عجیب انجام میشود و در مورتال کمبت ۱۰ عمل کردی کاملا متفاوت و خاص پیدا کردند. بروتالیتی‌ ها به حملات یا ضربات ترکیبی تبدیل شدند که در حین مبارزه و پیش از خالی شدن بار سلامتی حریف قابل اجرا بودند. خشونت این ضربات کشنده و مرگ بار است، میشه گفت بیشتر شبیه به فیتالیتی‌ ها شده و تنوع بیشتری نیز پیدا کرده‌ اند. علاوه بر این، بروتالیتی‌ های استیج (Stage Brutalities) نیز به بازی اضافه شده‌ اند که هدف این پست معرفی بروتالیتی‌ های استیج (Stage Brutalities) در بازی مورتال کمبت ۱۰ است، معنی بروتالیتی : وحشیگری میباشد.

 

عکس بازی مورتال کمبت x

به تصاویر زیر دقت کنید

اسکورپیون (SCORPION)

رمز Just A Scratch

 

فقط در حالت نینجوتسو
Downfall در طول مسابقه ۳ بار تکرار شود

 

ضربه نهایی باید Doom Blade باشد

 

ساب زیرو (SUB-ZERO)

رمز  Ice Cubed

   

 فقط در حالت Unbreakable Variation

باید ضربه منجمد فعال داشته باشد

   

ضربه نهایی باید از Icy Cubed باشد

  

استیج (Stage) یعنی زمینی که شما با رقیبتان مبارزه میکنید، خوشبختانه این زمین ها دارای بروتالیتی مخصوص به خود هستند، و این نشانگره خلاقیت سازندگان این بازی است، در تصویر زیر شما منوی انتخاب زمین را میبینید و در ادامه ما تک به تک زمین های دارای بروتالیتی را به شما دوستان عزیز معرفی میکنیم.

شما میتوانید در این تصویر ۱۳ زمین قابل مبارزه را ببینید که فقط ۶ تا از این زمین ها دارای بروتالیتی هستند.

 

جنگل مرده زمین بسیار عجیب و جالبی است که شما میتوانید این زمین را در تریلر بازی مورتال کمبت ۱۰ ببینید.

 

اجرای بروتالیتی این زمین بسیار ساده است کافیست شما بیشتر از ۵۰% X-RAY خود را داشته باشید،

در سمت راست زمین چوبی بر روی زمین افتاده شما با برداشتن این چوب به سمت حریف بروتالیتی را اجرا میکنید توجه داشته باشید میران سلامتی حریف باید زیر ۳۰% باشد. برای برداشتن چوب رمز زیر را اجرا کنید.

جنگل کواتان پهناهگاه شورشی ها داستان بازی است، که ملینا رهبر این شورشی ها است، کسی کیج و دی وورا با ملینا و افرادش درگیر میشوند و سر انجام ملینا شکست میخورد و دستگیر و به نزد کوتال کان برده میشود و کوتال کان دستور قتل ملینا را صادر میکند.

 

بروتالیتی این زمین بسیار خشن و درناک است،

در زمین سنگی است که تقریبا در وسط زمین قرار دارد، با گرفتن حریف و کوبیدن سرش به این سنگ بروتالیتی را اجرا میکنید. توجه داشته باشید میران سلامتی حریف باید زیر ۲۰% باشد.

عکس بازی مورتال کمبت x

برایکوبیدن سرش به این سنگ دکمه زیر را نگهدارید.

 

 

معبد لین کوئی قلمروی قبیله ای ساب زیرو است، که در داستان بازی تیم ویژه ای کسی کیج و اسکورپیون در این زمین با ساب زیرو مبارزه میکند، هدف اسکورپیون از آمدن به معبد لین کوئی دانستنه حقیقت درباره ای مرگ قبیله و خانواده اش است.

 

بروتالیتی این زمین بسیار شبیه یکی از بروتالیتی اسکورپیون است،

در زمین مجستمه است که در دو دست خود آتش دارد، با پرتاب این آتش ها به سمت حریف بروتالیتی را اجرا میکنید، به جز این دو آتش در سمت چپ زمین یک آتش دیگر هم است، که آن هم بروتالیتی میشود، توجه داشته باشید میران سلامتی حریف باید زیر ۲۰% باشد.

برای پرتاب این خانوم دکمه زیر را نگهدارید.

 

 

بازار اوت‌ ورلد در بخش داستانی بازی این زمین محل مبارزه کوتال کان و ملینا است که در این مبارزه ملینا شکست میخورد و شورشش سر کوب میشود.  

 

بروتالیتی این زمین بسیار جالب و خنده دار است،

در زمین خانوم پیر است که در بیشتر وقت در حال قدم زدن است، با پرتاب این خانوم به سمت حریف بروتالیتی را اجرا میکنید توجه اگه فاصله شما با حریف کم باشد، با برخورد این خانوم با حریف باعث انفجار حریف میشود، ولی اگر فاصله خوبی داشته باشید، این خانوم حریف را به زیر مشت و لگد میگیرد. مانند تصویر بالا که اسکورپیون زیر مشت های این خانوم جان باخت.

برای پرتاب این خانوم دکمه زیر را نگهدارید.

دژ کوان چی در بخش داستانی بازی محل مبارزه سونیا بلید و جانی کیج علیه کوان چی و ساب زیرو ، اسکورپیون و جکس است، در این مبارزه جانی تقریبا مرده ناگهان ریدن میاید و او را نجات میدهد.

 

اجرای بروتالیتی این زمین بسیار ساده است فقط شما بیشتر از ۵۰% X-RAY خود را داشته باشید،

در سمت راست زمین پوکت شائو کان قرار دارد با برداشتن پوکت شائو کان و ضربه زدن به سر حریف بروتالیتی را اجرا میکنید توجه داشته باشید میران سلامتی حریف باید زیر ۳۰% باشد. برای برداشتن پوکت شائو کان رمز زیر را اجرا کنید.

 

این زمین در داستان بازی نقشی ندارد فقط یک زمین قابل مبارزه در بخش دو نفره است.

 

 بروتالیتی این زمین احتیاج به یک ضربه آپرکات دارد،

میران سلامتی حریف باید زیر ۲۰% باشد. برای ضربه آپرکات رمز زیر را اجرا کنید

  

 

حالا کاراکتر مورد علاقه‌ تو انتخاب کن، و با تمام فیتالتی و بوتالیتی آشنا شو، فقط لازم  روی اسمش کلیک کنید.

جکس (Jax)

جانی کیج (Johnny Cage)

کانو (Kano)

کیتانا (Kitana)

کونگ لائو (Kung Lao)

لیو کانگ (Liu Kang)

ریدن (Raiden)

اسکورپیون (Scorpion)

سونیا بلید (Sonya Blade)

ساب زیرو (Sub-Zero)

ارمک (Ermac)

رپتایل (Reptile)

کوان چی (Quan Chi)

شیناک (Shinak)

کنشی (Kenshi)

میلینا (Mileena)

کسی کیج (Cassie Cage)

دی وورا (D’Vorah)

ارون بلک (Erron Black)

فرا تور

جاکی بریگز (Jacqui Briggs)

کوتال کان (Kotal Kahn)

کونگ جین (kung jin)

تاکدا تاکاهاشی (Takeda Takahash)

بیگانه

بو رای چو

گورو

ترمور

ترایبورگ

تانیا

جیسون ورهیز

پردیتور

 

 

 

 

 

بازی مورتال کمبت ایکس (Mortal Kombat X)، دهمین قسمت از سری بازی مورتال کمبت است. این بازی توسط NetherRealm Studios برای کنسول‌ های نسل هشتم شامل ۴ play station و XBOX ONE توسعه یافت. قرار بود این بازی برای کنسول های ۳ play station و ۳۶۰ XBOX توسط High Voltage Software توسعه پیدا کند و با کمی تاخیر منتشر شود، ولی با این حال به دلایلی نامعلوم لغو شد. داستان بازی

بروتالیتی های مورتال کمبت ۱۰ (Mortal Kombat x Brutality)

متشکریم که همراه مستر گیمرز مرجع بازی ها هستید، خوشحال میشیم نظر خود را راجع به بروتالیتی های مورتال کمبت ۱۰ (Mortal Kombat x Brutality) ، در پایین همین پست برایمان ارسال کنید.

خیلی عالی بود بیشترشو نمی دونستم خیلی ممنون از سایت خوبتون

سلام دوست عزیز گیمر
ممنون از شما و توجهتون به وبسایت مستر گیمرز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وبسایت

اگر به دنبال اطلاعاتی با ارزش، کامل و به روز برای بازی ها هستید به بخش گیم اینفو و اگر به دنبال مکان های ارائه دهنده خدمات بازی هستید به بخش گیم هاوس در مستر گیمرز مراجعه کنید.

var clickyab_native = clickyab_native || []; clickyab_native[‘count’] = 7; clickyab_native[‘corners’] = “round”; clickyab_native[‘title’] = “تبلیغات”; clickyab_native[‘horizontal’] = “”; clickyab_native[‘fontSize’] = 10; clickyab_native[‘fontFamily’] = “yekan”; clickyab_native[‘position’] = “top”; clickyab_native[‘domain’] = “mrgamers.ir”; clickyab_native[‘id’] = 4411555858177; clickyab_native[‘orientation’] = “vertical”; clickyab_native[‘selector’] = “na_KkoBBy”;

تجهیزات شبکه / تحلیل بازار واردات / قیمت شیائومی / مدل مو / مشاوره دیجیتال مارکتینگ / پایگاه اطلاع رسانی صنعت

گروه مستر گیمرز یک رسانه خبری-آموزشی است که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد.

هدف گروه مستر گیمرز بالا بردن سطح آگاهی عموم فارسی زبانان راجع به انواع بازی ها (گیم ها) اعم از بازی های کامپیوتری (ویدئو گیم) ، بازی های موبایلی، بازی های تخته ای، بازی های پرتحرک، بازی های گروهی-خانوادگی، باری های کارتی و بازی های آموزشی، با اتکا به تیمی با انگیزه، خلاق، هدفمند و گیمر می باشد.

فرید برّی آخرین دیدگاه ها اپراتورهای جدید Rainbow Six

سینا آخرین دیدگاه ها اپراتورهای جدید Rainbow Six

PC, PlayStation 4, Xbox One, Android:
14 квітня 2015[1]PlayStation 3, Xbox 360:
2 червня 2015[2]
iOS:

Mortal Kombat X (скор. МКХ) — відеогра жанру файтинг, десята частина серії Mortal Kombat. Розроблена студією NetherRealm Studios та видана Warner Bros. Interactive Entertainment 14 квітня 2015 року для PlayStation 4 та Xbox One. Версія для PC, портована також на PlayStation 3 та Xbox 360, розроблялася High Voltage Software. Мобільна версія для iOS та Android була розроблена компанією Warner Bros. International Enterprises.

Сюжет є прямим продовженням Mortal Kombat (2011) і розвивається впродовж кількох років, демонструючи події перезапуску серії.

Ігровий процес базується на Mortal Kombat (2011) та на Injustice: Gods Among Us. При першому запуску гра пропонує вибрати фракцію, що визначає вигляд стартового екрану і додатковий набір бойових прийомів. Всього фракцій є 5: Лін Куей, Білий Лотос, Спеціальні сили, Чорний Дракон, Братство Тіней. Гравцеві дозволено змінити фракцію або ж не приставати до жодної.

В грі з’явилися інтерактивні арени. У кожного бійця є по три стилі, які можна обрати перед поєдинком. Кожен стиль частково змінює зовнішній вигляд, набір прийомів і поведінку бійця, наприклад, накладає певні обмеження. Інтерефейс, на відміну від попередньої частини, більш лаконічний і виконаний в світлих кольорах.

عکس بازی مورتال کمبت x

Здоров’я бійців виражається заповненням шкали. Всі бійці мають також шкалу енергії, яка складається з трьох поділок. Одна заповнена поділка дозволяє виконати спеціальний прийом, дві — перервати комбінацію ударів противника, три — виконати прийом X-Ray, який завдає значних ушкоджень та демонструє травми всередині тіла. В Mortal Kombat X додалася шкала витривалості, яка витрачається на біг, ривки, перекати та взаємодію з інтерактивними об’єктами арени. Різні дії витрачають різну кількість запасу витривалості.

Бійці можуть добивати противників особливим прийомами: Фаталіті (англ. Fatality), Бруталіті (англ. Brutality), Добивання фракції (англ. Faction Kill). Фаталіті є смертельними і особливо видовищними прийомами. Наприклад, персонаж Саб-Зіро ламає хребет противника, а потім розриває тіло ворога навпіл. Бруталіті в цій грі є унікальними добиваннями, виконання яких вимагає певних умов і застосування елементів довкілля. Добивання фракції залежать від обраної гравцем фракції персонажів та прогресу в режимі «Війна фракцій». Існує і особливий вид загибелі персонажа — Quitality, при якому, якщо опонент вийде з гри під час онлайн-поєдинку, голова його персонажа розірветься.

Гра пропонує 24 персонажа, не рахуючи персонажів із завантажуваних доповнень. Кожен боєць може вибрати перед боєм один з трьох бойових стилів, кожен з яких відрізняється доступними прийомами і здібностями. До старих персонажів, відомих з попередньої гри, додалися нові.

Персонажі з попередніх частин:

Нові персонажі:

DLC-персонажі:

В сюжеті також з’являються Барака, Рейн, Саріна, Сіндел, Страйкер, Кабал, Смоук, Нічний вовк, Бо Рай Чо, Лі Мей, Фрост і Фуджін.

Події розгортаються впродовж багатьох років, починаючись через два роки після поразки Шао Кана. У вступному відео коротко оповідається сюжет попередньої частини. На час дії гри Джонні Кейдж, Соня Блейд і Кенші утворили батальйон для захисту Землі. Шіннок, котрий доти захопив владу в Пеклі, нападає на Земне царство разом зі своєю армією демонів, а також воскрешених магією Куан Чі воїнів Земного царства, котрі загинули під час вторгнення Шао Кана.

Перша глава. На гелікоптер з Джонні, Сонею і Кенші нападає Скорпіон з Саб-Зіро. Кейдж в ході бійки опиняється зі Скорпіоном на землі, а Соня падає на гелікоптері. Тим часом Рейден і Фуджін в Небесному храмі захищають життєву силу Землі Джінсей від демонів. Раптом прибуває Куан Чі разом зі Кабалом, Сіндел і Страйкером на своєму боці.

Джонні, Соня та Кенші, справившись з противниками, та решта батальйону вирушають до Небесного храму через Мертві ліси, де зустрічають Джакса, Смоука та Нічного Вовка. Паралельно Рейден і Фуджін борються з прислужниками Шіннока і ним самим, але той долає їх і захоплює за допомогою свого амулета. На заваді йому стає прибулий Кейдж з друзями, але Шіннок перемагає і їх, за винятком Джонні, котрий в останні роки відкрив у собі магічні сили. Кейджу вдається ув’язнити лиходія в його ж амулеті, який Рейден довіряє Кейджу на зберігання.

Минає 20 років і Джонні, Соня та Кенші формують Спеціальні сили. До складу входять також Кессі Кейдж (дочка Джонні Кейджа і Соні Блейд), Такеда Такахаші (син Кенші), Джекі Бріггс (дочка Джексона «Джакса» Бріггса), і Кунг Джин (молодший племінник Кунг Лао). Вони вирушають на завдання до храму клану Лін Куей, щоб дізнатися чому від Саб-Зіро немає ніяких звісток. Дорогою вони обговорюють правління нового імператора Зовнішнього світу Котал Кана, з яким підписано мир — Пакт Рейко. Зовнішній світ стоїть на порозі громадянської війни через спротив Міліни, дочки Шао Кана, скинутої Коталем. Якщо новий імператор втратить владу, Земля знову опиниться в небезпеці.

Друга глава. Кано торгується з Котал Каном з приводу інформації про Міліну. В цей час Міліна, Таня і Рейн нападають на імператорський кортеж. Охоронець Котала, жінка-комаха Д’Вора, біжить битися з повстанцями, а Кано вчиняє замах на імператора. Проте останньому вдається побороти Кано, а потім Таню і Рейна. Врешті Рейн хапає Міліну і тікає, але Коталь помічає в повстанців амулет Шіннока.

Третя глава. Саб-Зіро дізнається про прихід Спеціальних сил, але дозволяє їм пройти в палац. Там їх оточують охоронці й зав’язується бійка. Саб-Зіро захоплює всіх прибулих бійців, проте несподівано повідомляє, що випробовував їх і звільняє.

У Земне царство прибувають біженці з Зовнішнього світу. Лі Мей повідомляє про магічну зброю Міліни і Кано. Спеціальні Сили посилать Кессі, Такеду, Джекі та Кунга в Зовнішній світ.

Четверта глава. На площі в Зовнішньому світі Кунг Джин зустрічає найманця Еррона Блека, який не пускає гостей з Землі далі. Джин помічає страту злодія, який крав через голод, і кидається рятувати його, що спричиняє бійку. В сутичку втручається Ферра верхи на велетні Торрі. Врешті прибуває Д’Вора і обіцяє провести аудієнцію в імператора.

Джин пригадує як 5 років тому був злодієм. Він викрав реліквію Кунг Лао, але це помітив Рейден і порадив піти до академії Ву Ші в Шаоліні.

Котал здивований новиною про біженців зі свого світу і обурюється з приводу зникнення амулета Шіннока з-під охорони Землі. Він наказує стратити гостей, але Джин пропонує вирішити все в поєдинку та долає Коталя. Вони вирішують розшукати амулет разом.

П’ята глава. Соня розшукує Кано, а Рейден впевнюється у зникненні амулета зі сховку. У спогадах Соня і Кейдж штурмують палац Куан Чі, де стикаються з підкореними його волі Скорпіоном, Саб-Зіро і Джаксом. Їм вдається подолати нападників, після чого на допомогу приходить Рейден та повертає палих бійців до життя, звільняючи їх з-під влади чаклуна.

Дія повертається до сучасності, де Лін Мей, Кенші та Джакс знаходять Кано. Соня перемагає його в бою та змушує видати координати Міліни.

Шоста глава. Отримані дані приводять Спеціальні сили в джунглі. Д’Вора обговорює політику з Рептилією, коли в палац забігає Міліна зі своєю арміє таркатанів на чолі з Баракою. Рептилія оскаржує її право на трон, оскільки Міліна не є дочкою Шао Кана по крові, а вирощена в його Ямах плоті. Д’Вора б’ється з Баракою, після чого переслідує повстанців у джунглях.

Міліна з прибічниками опиняються в полоні. Д’Вора вбиває Міліну, але Котал Кан більш не довіряє Землі та не бажає віддавати амулет Шіннока. Імператор відбирає амулет, а Д’Вора в цей час говорить з Куан Чі, якому насправді прислуговує. Коли амулет переносять, вона викрадає його, а Куан Чі зі своїми слугами спішить назустріч.

Соня, ще не знаючи всього цього, переконує Джакса, котрий пішов у відставку, допомогти Спеціальним силам.

Сьома глава. Полоненим Котала вдається втекти, а Такеда Такахаші згадує як 5 років тому вчився у Скорпіона. Неочікувано повертається батько Такеди, Кенші, котрий покинув сина 10 років тому, після смерті матері. Розлютований Такеда накидається на батька, котрий після бою розповідає, що матір вбив клан Червоного Дракона. Кенші приховував це, аби син навчився битися, а не почав одразу мстити.

Рептилія з Єрмаком прибувають на місце викрадення амулета, де стикаються зі Спеціальними силами. Рептилія, Єрмак і Блек прибувають до імператора і розповідають про зраду Д’Вори. Спецальні сили ж в той час вислідковують Д’Вору.

Восьма глава. Джакс вирушає в Пекло на пошуки Куан Чі. З Кенші та Саріною він влаштовує засідку. Однак чаклун зі своїми прибічниками виявляється сильнішим, аніж очікувалось. Джаксу доводиться боротися з Кунг Лао, Сіндел, Кітаною, і Лю Каном. В результаті Куан Чі вдається схопити.

Дев’ята глава. Скорпіон вимагає вбити Куан Чі, попри те, що тоді не можна буде позбавити чарів поневолених ним союзників. Скорпіон пригадує як 5 років тому обговорював з Саб-Зіро честь їхніх кланів. Раптом на нього надає Фрост і Скорпіон поновлює ворожнечу з Саб-Зіро. Але все ж їм вдається помиритися і тоді Саб-Зіро показує запис пам’яті Сектора. Виявляється, це Куан Чі посварив клани.

Скорпіон добирається до Куан Чі помститися йому, та чаклунові на допомогу приходить Д’Вора з амулетом. Скорпіон стинає чаклуну голову, проте той встигає промовити закляття, яке активує амулет. Шіннок вибирається із заточення та приводить своїх слуг в Земне царство. Решта спеціальних сил повертаються із Зовнішнього світу, застаючи свою базу розгромленою.

Десята глава. Рейден зустрічається з Бо’ Рай Чо в Небесному храмі. Він згадує події 20-ирічної давнини, коли з Лю Каном та Кунг Лао намагався звільнити Шао Лінь від військ Шао Кана на чолі з Баракою і Д’Ворою.

До храму вривається Шіннок, щоб заволодіти душею Бо’ Рай Чо і схопити Рейдена. Рейден бореться зі своїми колишніми друзями, а Шіннок доставляє в храм Джонні Кейджа. Шіннок отруює силу Джінсей, та саме в цю мить надходить Рейден. Проте його противник знерухомлює бога грома, а сам набуває демонічного вигляду і поширює над всім світом магічні червоні хмари.

Одинадцята глава. Спеціальні сили вилітають до Небесного храму, але змушені сісти в Мертвих лісах через чаклунські хмари. Перед ними відкривається портал, звідки виходить Котал Кан на чолі загону своїх бійців з намірами схопити їх. Джекі бореться з Рептилією, Єрмаком та Феррою/Торром. Котал вирішує задобрити Шіннока, вбивши Спеціальні сили, та на допомогу прибуває Саб-Зіро з загоном свого клану. Разом вони долають противників і вирушають в Небесний храм.

Дванадцята глава. Герої прокрадаються в храм, де підслуховують плани Шіннока зі знищення Старших богів. Випадково вони викривають себе і вимушені битися зі слугами Шіннока. Джессі пробивається до палого бога. Коли Шіннок показово мучить її батька, Джонні, Джессі демонструє таку ж магічну силу, як і в нього. Це надихає її побороти лиходія.

Рейден просить помістити його в згусток Джінсей, щоб очистити життєву силу Землі. Рейден розсіює червоні хмари, а в Шіннока відбирає його силу. В храм прибувають загони Спеціальних сил, арештовують Шіннока та Д’Вору, хоч Кунг Лао, Лю Кан, Сіндел та Кітана встигають втекти. Джессі зустрічає Соню та злегка пораненого Кейджа, а Кунг Джин залишається поряд з ослабленим Рейденом.

Після титрів Рейден з начепленим амулетом світиться жовтим світлом, як сам Шіннок в демонічній формі. Він обіцяє без жалю знищити будь-яких ворогів Земного царства, кидає на підлогу живу голову Шіннока і зникає. Камера переміщується і з’ясовується, що він говорив до Лю Кана і Кітани.

На початку березня 2015 була анонсована версія гри для iOS та Android. Вийшла мобільна Mortal Kombat X в квітні 2015 року. Вона являє собою файтинг з елементами карткової гри. У ній за виконання ігрових завдань гравці можуть розблоковувати нові костюми для консольних та ПК-версій гри[3].

В жовтні 2014 року була анонсована серія коміксів Mortal Kombat-X від DC Comics. Сюжет коміксів розповідає про події, які відбувалися до початку основного сюжету гри та розкриває нових бійців. Перший номер вийшов 7 січня 2015 року, наступні виходили щотижня, станом на літо 2015 року маючи 29 випусків. Автором є Шон Кіттельсен, художники — Декстер Сой, Даніель Семпеа та Ігор Віторіно. Поширюються комікси як в паперовому варіанті, так і електронному[4].

مورتال کامبت اِکس[۲] (به انگلیسی: Mortal Kombat X) یک بازی ویدئویی به سبک مبارزه‌ای از مجموعه بازی‌های مورتال کامبت است که توسط ندررلم استودیوز توسعه یافته و بوسیلهٔ وارنر برادرز. اینتراکتیو انترتینمنت منتشر شده‌است. این دهمین قسمت از مجموعه بازی‌های مورتال کامبت به‌شمار می‌رود که در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ برای اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و مایکروسافت ویندوز عرضه شده‌است. نسخه کنسول‌های اکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ این عنوان نیز قرار بود توسط شرکت «های ولتاژ سافتور» در اواسط سال ۲۰۱۵ عرضه شود، اما در ۲۸ اوت ۲۰۱۵ شرکت وارنر برادرز. اینتراکتیو انترتینمنت اعلام کرد انتشار بازی برای کنسول‌های نسل هفتم لغو شده‌است و این نسخه نمی‌تواند در سطح استانداردهای نسل بعدی قرار بگیرد.[۳] در نمایشگاه ای‌۳ ۲۰۱۴ تأیید شد، داستان بازی مستقیماً از پایان نسخه قبلی آغاز می‌شود و پس از آن در نهایت بیست‌وپنج سال به آینده خواهد رفت، جایی که مبارزان قبلی پا به سن گذاشته و با شخصیت‌های جدید و همچنین فرزندان مبارزان نسل‌های قبلی به نبرد می‌پردازند.

همانند نسخه‌های پیشین این سری، مورتال کامبت اکس نیز یک بازی مبارزه‌ای می‌باشد که دو بازیکن در طرفین صفحه با سبک‌های مختلف هنرهای رزمی، حرکات‌های ویژه و فیتالیتی با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. درجه استقامت که در نسخه قبلی به این سری اضافه شده بود، حالا به بازیکنان این اجازه را می‌دهد تا دوباره از قابلیت اکس-ری و افزایش قدرت حرکات ویژه استفاده کنند. استودیوی ندررلم سیستم جدید معرفی کرده‌است، که به بازیکن این اجازه را می‌دهد از اشیاء مختلف در پس زمینه در مبارزات استفاده نماید. بازیکنان در این نسخه با استفاده از درجه استقامت، توانایی خنثی کردن گرفتن‌های حریف و شکستن کمبو ها و یا تقویت ضربات استفاده کنند. جاخالی دادن به سمت عقب، دویدن به سمت جلو نیز از درجه استقامت کم خواهند کرد. بر طبق گفته‌های طراح بازی، درجه استقامت در این قسمت سریع‌تر از نسخه پیشین پر می‌شود و همچنین سرعت بازی نیز افزایش پیدا کرده‌است. انواع مختلف سبک‌های جذاب به قاعده‌های مورتال کامبت اضافه شده است، که بوسیلهٔ آن می‌توان طریقهٔ مبارزه هر شخصیت را به‌طور چشمگیری تغییر داد. برای هر شخصیت سه نوع مختلف سبک موجود می‌باشد که بازیکن در آغاز بازی آن‌ها را انتخاب می‌کند، و هر حالت، حرکات ویژه و منحصر به فرد خود را دارد.[۴]

داستان بازی در چند بازه زمانی و پس از نسخه ی پیشین روایت می‌شود. پس از نابودی شائوکان و مسخر شدن بسیاری از شخصیت های بازی همچون لیو کانگ و کانگ لاو زمین همچنان در بحرانی که کوان‌چی و شنگ‌سونگ مسبب آن هستند قرار دارد و زمین در برابر موج حملات سربازان دنیای خارج که تحت رهبری شائوکان و متحدانش بوده‌اند به سمت نابودی پیش رفته و بسیاری از انسانها کشته شده‌اند. کوان چی قصد دارد تا شیناک را دوباره به زمین بازگرداند. او مدالی که شیناک در آن زندانی شده است را در اختیار دارد و نیاز دارد تا آنرا در محلی که نیروی خدایان در آن جمع شده است فعال کند. رایدن به همراه آخرین بازماندگان متحدانش مانند جانی کیج، سونیا بلید و کنشی و تعدادی از مبارزان به همراه بازماندگان نیروی دلتا به سمت جنگل ممنوعه که نیروی خدایان در آن قرار دارد میروند. اما متوجه می‌شوند که کوان‌چی قبلاً موفق شده تا شیناک را آزاد کند شیناک قصد دارد تا از نیروی خدایان استفاده کند اما جانی کیج در نبردی موفق می‌شود تا شیناک را شکست دهد تا رایدن دوباره او را در مدال زندانی کند.

در کنار شخصیت‌های قدیمی این سری همچون اسکورپیون و ساب-زیرو، شخصیت‌های جدید شامل دوورا، زنی که حشرات را کنترل می‌کند؛ فرا/تور، شخصیت جدید و قابل توجه این سری که از یک جفت مبارز شامل یک زن کوتاه قد به همراه مردی قوی هیکل تشکیل شده‌است؛ کِسی کِیج، دختر سونیا بلید و جانی کیج و در آخر کوتال کان، شخصیتی مرموز برگرفته از ایزد خون در تمدن آزتک‌ها به این نسخه اضافه شده‌اند. همچنین شخصیت‌های جدید دیگری از جمله جکی بریگز، دختر جکس کانگ جین، یک راهب شائولین جوان تاکه دا پسر کنشی و شاگرد هانزو هاساشی (اسکورپیون) و ارون بلک، یکی از یاران کوتال کان که از نسل جنگجویان فعلی هستند نیز به این مجموعه اضافه شده‌اند.

Rating: 5.0/5 (Total Votes: 1)

Mortal Kombat X Scorpio Live Wallpaper – این تصویر زمینه زندگی می کنند و یا محافظ صفحه نمایش مورتال کمبت X عقرب زنده تصویر زمینه هانزو Hasashi، در حال حاضر به عنوان عقرب شناخته شده است، یک نینجا زنده در مورتال کمبت سری بازی های مبارزه است. او یکی از معدود شخصیت های اصلی است، debuting در اولین بازی مورتال کمبت. او دارای تمایز، همراه با Raiden و زیر صفر (در فرم و دیگر)، از ظاهر شدن در هر نسل از بازی های مورتال کمبت به عنوان یک شخصیت قابل پخش است. کلید وا?ه: عقرب، عقرب، نینجا، زرد، زیر صفر، فانی، کمبت، مورتال کمبت X، مورتال کمبت تصویر زمینه X عقرب، مورتال X عقرب تصویر زمینه زندگی می کنند، مورتال کمبت X عقرب LWP، تصویر زمینه عقرب، عقرب زنده تصویر زمینه، LWP عقرب، عقرب تصاویر پس زمینه مورتال کمبت، تصویر زمینه زنده آندروید، تصویر زمینه زندگی می کنند، LWP، HD، محافظ صفحه نمایش، تصویر زمینه

23 Oct 14

14 Jan 15

29 Aug 13

عکس بازی مورتال کمبت x

16 Oct 13

AndroWare – نرم افزار رایگان آندروید بازار، بازی، APK، فای، همگام، GPS برای گوگل سیستم عامل آندروید

عکس بازی مورتال کمبت x
عکس بازی مورتال کمبت x
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *