عوارض ليزر موهاي زائد اندام تناسلي

دوره مقدماتی php
عوارض ليزر موهاي زائد اندام تناسلي
عوارض ليزر موهاي زائد اندام تناسلي

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما – آیا از عوارض لیزر موهای زائد اطلاع دارید؟ در روش لیزر موهای زائد ، اشعه نور متمرکزشده به فولیکول‌های مو تابانده می‌شود، این نور توسط رنگدانه داخل فولیکول مو جذب می‌شود و بدین ‌ترتیب فولیکول مو سوزانده می‌شود و از بین می‌رود.

در لیزر موهای زائد از دستگاه‌های لیزر متفاوتی استفاده می‌شود. این روش برای اولین بار تنها برای موهای تیره‌رنگ و پوست‌های رنگ روشن معرفی شد. با استفاده از تکنولوژی‌های جدید امروزه، به روشی ایمن می‌توان لیزر موهای زائد را برای پوست‌های تیره‌تر و موهای روشن‌تر نیز به کار برد.

نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را گرم می‌کند و می‌سوزاند. با گرم کردن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص بیشتر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.

درصورتی‌ که در هنگام لیزر موهای زائد ، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فواصل زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوزانده می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

عوارض ليزر موهاي زائد اندام تناسلي

دوره مقدماتی php

لیزر به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد اندام تناسلی ( بیکینی) می تواند علاوه بر رفع موهای زائد ناحیه تناسلی یا لیزر بیکینی ؛ سایر مزایا نظیر کاهش یا رفع تیرگی ناحیه تناسلی ، جلوگیری از زخم و خونریزی، بهبود کیفیت روابط جنسی گردد.

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد، لیزر الکساندریت (Apogee) است، این لیزر در شرکت آمریکایی Cynosure ساخته شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده قابلیت تنظیم طول موج (pulse Duration) و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است.

در میان روش های موجود در دنیا برای از بین بردن موهای زائد، این دستگاه دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر است. لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت باقی خواهد ماند و هیچ عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده می‎کند. عوارض لیزر موهای زائد را در ادامه مقاله برایتان آورده ایم.

 اگر بدنبال لیزر کردن با الکساندرایت در کلینیکی خاص هستید با شماره کلینیک تسنیم

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید  و وقت بگیرید .   02122764588

کد تخفیف جهت ایاب و  ذهاب رایگان nabzema2265

لیزر آلکساندرایت در میان انواع لیزرهایی که در بازار موجود است، بیشترین تاثیر را برای از بین بردن موهای تیره و ضخیم دارد، با داشتن این ویژگی بارز لیزر آلکساندرایت برای نژاد ایرانیان مناسب است.

۱-وجود اختلالات هورمونی

از آنجا که اختلالات هورمونی مانند سیکل قاعدگی، ریزش موی سر، جوشهای مکرر صورت و سابقه نازایی در بسیاری از بیماران پرمو دیده می شود حتما بیمار باید از این جهت بررسی شود و گرنه درمان با لیزر تاثیر نداشته و به درازا  خواهد کشید.

۲-مصرف دارو های خاص

بعضی داروها مانند کورتونها، هورمونها و مینوکسیدیل باعث رشد موهای زائد می شوند. در این بیماران لیزر اثر مناسب را نخواهد داشت.

۳-وجود بعضی بیماریها

در بعضی بیماری ها مثل پسوریازیس، لیکن پلان، ویتلیگو (برص) احتمال پیدایش ضایعات در محل لیزر وجود دارد.

۴-سابقه گوشت اضافه در محل عمل

انجام لیزر در  این بیماران احتمال دارد ،سبب ایجاد اسکار هیپرتروفیک شود و بهتر است انجام نگیرد.

۵-سابقه تبخال مکرر

در این بیماران از ۲۴ ساعت قبل تا یک هفته بعد از لیزر باید داروهای ضدتبخال مثل آسایکلوویر استفاده شود.

۶-سابقه عفونت فعال مثل جوشهای چرکی

در صورتی که بیمار جوش چرکی یا هر کانون عفونی دیگری در محل لیزر مو داشته باشد باید تا زمان درمان آن عفونت لیزر به تعویق بیفتد.

۷-برنزه بودن

به هر روشی که فرد باعث برنزه شدن پوست خود شده باشد، اعم از آفتاب گرفتن یا سولاریم،  احتمال سوختگی پوست و ایجاد لک به دنبال لیزر بسیار زیاد است. در این بیماران بهتر است درمان تا زمان از بین رفتن رنگ به تعویق بیفتد و در این مدت بیمار از ترکیبات ضدلک و ضدآفتاب استفاده کند.

۸-وجود تاتو یا خال یا کک و مک در محل لیزر

از آنجا که انجام لیزر مو می تواند باعث کمرنگ شدن این ضایعات شود باید از قبل به بیمار در مورد این مسئله تذکر داد.

۹-مصرف ایزوترتینویین

ایزوترتینویین نوعی ترکیب vita مثل راکوتان است که برای درمان جوشهای مقاوم به کار میرود. اگر بیمار از این دارو استفاده می کند چون باعث حساس شدن شدید پوست به نور لیزر و افزایش احتمال سوختگی و اسکار و لک میشود حداقل ۶ ماه باید لیزر مو را به تعویق انداخت.

۱۰-مصرف داروهای حاوی طلا

این داروها در بعضی بیماران رماتیسمی به کار می روند و نباید در این بیماران لیزر انجام داد.

۱۱-سابقه بیماریهایی مثل لوپوس

این بیماریها پوست را به نور حساس می کنند و بهتر است لیزر در آنها انجام نشود.

۱۲-افراد باردار

هرچند که هیچ مدرکی دال بر صدمه به جنین در لیزر مو وجود ندارد اما بهتر است در بیماران باردار لیزر را به تعویق بیندازیم.

نبض ما– گردآوری 

برطرف کردن لکه های قهوه ای صورت با روش های خانگی

عوارض ليزر موهاي زائد اندام تناسلي

از بین بردن لک صورت با ماسک خانگی

روش های پاکسازی و جوانسازی پوست با دستگاه

روشن و سفید کردن پوست با 13 روش خانگی

پوست | مو | زیبایی | لیزر موهای زائد

پزشک ها متخصص مرتبط

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد؛ همچنین لطفاً درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

ببخشید من یه سوال داشتم. میخواستم ببینم اگه من تو تابستون آفتاب بگیرم بعدش نمیتونم بیکینی ام رو لیزر کنم؟ یا میشه؟

سپیدار عزیز احتمال اینکه پوستت تاول بزنه و بسوزه خیلی بالاست . خیلی باید مراقب این کار باشی!

یه کلینیکی که لیزر ارزون و خوب و تمیز داشته باشه کسی به من معرفی میکنه؟

کلینیک رازی خوب است

ببخشید اسم پمادی که بی حسی موضعی میکنه چیه که قبل از لیزر بزنم؟

پماد زایلاپیپماد زایلانوناسپری بی حس کننده دندانالبته منم اینا رو شنیدم بهتره بازم از داروخانه بپرسین هر چند شنیدم پوست و تیره میکنه

مرسی کرشمه جان . خیلی لطف کردی

دکتر به من گفت زایلاپی استفاده کنم. بیست دقیقه تا چهل دقیقه قبل لیزر

سلام من مخام سورتم را لیزر کونم اما سورتم یکمی جوش زده است باید چکارش کونم ممنون ؟؟؟

چه دستگاهی و چه کلینیکی رو پیشنهاد میکنید که قیمتش هم ارزون و مناسب باشه؟

دستگاه الکساندرایت کندلا مدل ۲۰۱۷ خوبه .

آیا از لیزر کردن ناحیه ی تناسلی زگیل هم میگیریم؟

سلام. من دوبار بیکینی امو لیزر کردم به فاصله ی ۶ ماه. الانم خیلی از دفعه ی آخری که لیزر کردم میگذره. حدود یک سال و نیم . کورتون هم مصرف میکنم. بنظر شما تاثیری داره اگه بخوام دوباره برم لیزر کنم؟

اره

سلام من 22 سالمه و مرد هستم درصورتیکه بدنمو لیزر کنم حدودا چقد طول می کشه تا دوباره در بیاد موهای بدنم؟

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

سزارین یا طبیعی ؟ عمل زایمان خانم های باردار+فیلم

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

درمان شگفت انگیز زانو درد

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

ویدیو های سلامت

رفع سریع دندان درد به روش خانگی

کاشت مو به روش sut + ویدئو

اینگونه پیر نخواهید شد

فیستول مقعدی چگونه درمان می شود؟

دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو

مطالب پیشنهادی

بهترین برنامه رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

کاشت مو به روش sut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

نبض ما، پایگاه اینترنتی نشاط و سلامتی و دارای مجوز فعالیت است که تیم تولید کننده محتوای آن از پزشکان متخصص، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه، خبرنگاران و مترجمین و مشاورین مجرب تشکیل شده است .

نبض ما با ارائه جدیدترین مطالب علمی و کاربردی و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عامه مردم در حوزه پزشکی با هدف ارتقای سطح فرهنگ سلامت عمومی و بهبود سبک زندگی فارسی زبانان، می کوشد تا در جهت تندرستی، زیبایی، تغذیه سالم، تناسب اندام، مسائل مربوط به بهداشت مردان و زنان و مادر و نوزاد، مشاوره پزشکی، روان درمانی، بهداشت جنسی و زناشویی و سایر اطلاعات مفید در رابطه با سلامتی ، مخاطب را با ارائه مطالب صحیح و بروز رسانی شده یاری و راهنمایی نماید. لذا مطالب ارائه شده در سایت به هیچ عنوان جایگزین پزشک و تشخیص و تجویز آن نیست.

پوست مرغی شدن بدن یا کراتوزیس پیلاریس، یک بیماری رایج و شایع پوستی است که بر نوجوانان و بزرگسالان تاثیر می گذارد. پوست مرغی شدن بدن سبب بروز برآمدگی های کوچک، سفت و قهوه ای مایل به قرمز یا قرمز در اطراف فولیکول های مو بر روی سینه ها، ران ها، باسن و گونه ها می شود. پوست مرغی شدن بدن ظاهری مانند گوشت خوک یا پوست مرغ ایجاد می کند. این بیماری ممکن است در بیماران مبتلا به پوست خشک و درماتیت آتوپیک ظاهر …

در مورد رژیم کراس فیت چه می دانید؟ تمرینات انجام شده در باشگاه های ورزشی کراس فیت شدید و سریع است. این تمرینات به شکل روزانه تغییر می کنند و شامل مواردی مثل ژیمناستیک، وزنه برداری و تمریناتی برای قلب و عروق (مثلا دویدن و غواصی) می شوند. برای بهترین عملکرد، نیاز است تا انرژی کافی را داشته باشید. در واقع تغذیه به عنوان پایه و مبنای تمرینات کراس فیت می باشد و برای بهبود عملکرد بسیار مفید است. در ادامه این مقاله از بخش …

بازی درمانی یک نوع مشاوره یا روان درمانی است که از بازی برای ارزیابی، جلوگیری یا درمان چالش های روانی و اجتماعی استفاده می کند. گرچه بازی درمانی می تواند برای بزرگسالان نیز مورد استفاده قرار گیرد، اما بیشتر برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. به نظر می رسد که این درمان، فقط سرگرم شدن با اسباب بازی ها است. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که بازی تراپی در درمان بسیاری از مشکلات سلامت روان و اختلالات رفتاری موثر است. با این …

سرطان رکتوم سرطانی است که در سلول های راست روده ایجاد می شود. راست روده و روده بزرگ هر دو بخشی از سیستم گوارشی هستند، بنابراین سرطان های رکتوم و روده بزرگ اغلب در گروه به اصطلاح سرطان کولورکتال (روده بزرگ) قرار می گیرند. رکتوم در زیر روده حلقوی و بالای مقعد قرار دارد. در سرتاسر جهان، سرطان کولورکتال دومین و شایعترین سرطان در زنان و سومین سرطان رایج در مردان است. در این مقاله از بخش بیماری های دکتر سلام به بررسی این سرطان …

توده زیر چانه یک برآمدگی، جرم یا ناحیه متورم است که زیر چانه، فک و یا قسمت جلویی گردن ظاهر می شود. در بعضی موارد، بیش از یک توده نیز ممکن است رشد کند.  توده زیر چانه معمولا بی ضرر هستند. اغلب اوقات، آنها ناشی از گره های لنفاوی متورم هستند. این تورم معمولا در اثر عفونت ایجاد می شود. در این بخش از بیماری های دکتر سلام برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تشکیل یک توده در زیر چانه و نحوه درمان این …

عوارض ليزر موهاي زائد اندام تناسلي

پوست مرغی شدن بدن یا کراتوزیس پیلاریس، یک بیماری رایج و شایع پوستی است که بر نوجوانان و بزرگسالان تاثیر می گذارد. پوست مرغی شدن بدن سبب بروز …

در مورد رژیم کراس فیت چه می دانید؟ تمرینات انجام شده در باشگاه های ورزشی کراس فیت شدید و سریع است. این تمرینات به شکل روزانه تغییر می …

بازی درمانی یک نوع مشاوره یا روان درمانی است که از بازی برای ارزیابی، جلوگیری یا درمان چالش های روانی و اجتماعی استفاده می کند. گرچه بازی درمانی …

نا امیدی از عدم توانایی در کاهش وزن در نتیجه ی رژیم های غذایی و برنامه های ورزشی معمولاً مردم را به سوی استفاده از مکمل هایی مانند …

در مورد دارویی آکاربوز چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید این دارو در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟ آکاربوز یکی از داروهای کاهش دهنده قند خون می باشد …

در مورد مشکلات دوران بارداری چه می دانید؟ آیا زمانی که شاهد علائم و مشکلاتی در بارداری خود می شوید، حتما باید به پزشک …

احتمالا وحشتناک ترین کلمه ای که ممکن است مادران باردار با آن روبرو شوند، سقط جنین می باشد. این وضعیت تاسف انگیز و وحشتناک …

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

ورزش کگل به عنوان تمرین کف لگن شناخته می شود و شامل انقباض و استراحت مکرر عضلات کف لگنی است و گاهی اوقات به طور …

فعالیت جسمی و ورزش در سنین کودکی و نوجوانی باعث رشد بهتر و تناسب اندام ایده آل برای کودک و نوجوان می شود،یکی از …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

دکتر گیتا مجیدزاده – کلینیک پوست | مو و زیبایی | لیزر موهای زائد

راه های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی وجود دارد و هر شخصی با توجه به انتخاب شخصی و بودجه خود یکی از این روش ها را انتخاب می کند. برخی شیو کردن و یا وکس و اپیلاسیون را انتخاب می کنند. اما هیچ کدام از این روش ها دائمی نیستند. انتخاب بهترین روش برای این ناحیه خیلی مهم تر از دیگر اعضای بدن است. ناحیه تناسلی پوست بسیار حساسی دارد و در عین حال موهای آن ضخیم تر از سایر نقاط بدن است. به همین دلیل در انتخاب روش از بین بردن موهای این ناحیه باید توجه بیشتری داشته باشیم. لیزر موهای زائد می تواند یک راه حل دائمی برای از بین بردن موها باشد. به دلیل تیره بودن موهای ناحیه تناسلی، لیزر روی این قسمت نتیجه خوبی را در پی دارد.

هیچ یک از دستگاه های لیزر خانگی یا IPL (دستگاه های نور پالسی شدید) برای استفاده ناحیه تناسلی مورد استفاده قرار نمی گیرند. به دلیل حساس بودن این ناحیه و احتمال بالا برای سوختگی استفاده از این روش ها برای انجام لیزر توصیه نمی شود. برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی حتما باید با یک متخصص و پزشک مشورت شود.انتخاب دستگاه مناسب نیز برای لیزر ناحیه تناسلی ضروری است. همچنین متخصص باید تجربه کافی در لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را داشته باشد.

FDA ، لیزر را به عنوان روشی برای کاهش موهای زائد تایید کرده است و حذف دائمی را تضمین نمی کند. اما در بسیاری از مراجعین حذف دائمی موهای زائد دیده می شود. در برخی از افراد که پس از مدتی رشد مجدد موها رخ می دهد(موها بسیار نازک تر و کمتر می باشند) نیاز است سالی يک الی دو جلسه یادآوری سالیانه داشته باشند.

عوارض ليزر موهاي زائد اندام تناسلي

بسیاری از مراجعین درد لیزر را کمتر از وکس و اپیلاسیون گزارش می کنند. افراد معمولا درد لیزر را به ضربه یک نوار پلاستیکی روی پوست تشبیه می کنند. قطعا میزان درد در هر فرد متفاوت است اما ناحیه بیکینی و تناسلی معمولا جز نواحی حساس می باشند. با توجه به رنگ پوست و ضخامت پوست مقدار درد نیز متفاوت است. استفاده از سیستم های کولینگ در جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد می تواند درد را به کمترین مقدار ممکن برساند.

البته از کرم های بی حس کننده نیز می توان برای کاهش درد این ناحیه بهره برد. همچنین با گذشتن چندین جلسه مقدار درد کاهش می یابد. دستگاه هایی که از کولینگ گاز کرایو استفاده می کنند، میزان درد و سوزش به حدی کم است که بسیاری از افراد از جلسه دوم به بعد از کرم بی حسی هم استفاده نمی کنندزمانی که به راحت شدن همیشگی از موهای زائد فکر کنید، قطعا تحمل کمی درد برایتان راحت می شود. قرمزی و تورم نیز بعد از انجام لیزر موهای زائد ممکن است رخ دهد.

لیزر موهای زائد، و تمام آنچه در ارتباط با آن باید بدانید

لیزر موهای زائد صورت+هزینه

به توصیه پزشکان حذف موی زائد توسط لیزر در اطراف مهبل (واژن) ایمن است. اما این روش در صورتی ایمن است که توسط فرد متخصص انجام شود، زیرا احتمال سوختگی در این ناحیه زیاد است و اگر با دستگاه و فرد درستی انجام نشود، عوارض جبران ناپذیری به دنبال دارد.

قبل و بعد از لیزر موهای زائد یک الی دو هفته از قرار گرفتن در معرض آفتاب و برنزه کردن خودداری کنید زیرا قرار گرفتن در معرض خورشید می تواند رنگ پوست شما را تغییر دهد و مشکلات پوستی ایجاد کند .

دستگاه جنتل مکس پرو علاوه بر لیزر الکساندرایت (۷۵۵ نانومتر) که مخصوص پوست های روشن و نواحی روشن بدن می باشد، مجهز به لیزر ND:Yag اِندی یَگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر می باشد، این لیزر منحصرا برای نواحی تیره و پوست گندمی و تیره طراحی شده است، استفاده از لیزر الکساندرایت بر روی پوست های سبزه و نواحی تیره بدن دو حالت دارد:۱٫ درجات پایین = عدم جوابگیری کامل۲٫ درجات بالا = سوختگی و ایجاد عارضهاما لیزر اندی یگ چون برای نواحی تیره ساخته شده است میتوان با حداکثر قدرت روی این پوست ها لیزر موهای زائد را انجام داد.

برای اطلاع از قیمت لیزر کل بدن و ناحیه تناسلی روی اینجا کلیک کنید.

نکته: مردان نیز مانند زنان می توانند لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را انجام دهند تا برای همیشه از شیو کردن موهای این ناحیه رهایی یابند.

امیدوارم این مقاله برایتان مفید و کاربردی باشدبا احترامدکتر گیتا مجیدزادهپوست | مو | زیبایی | لیزر موهای زائد..زعفرانیه | مقدس اردبيلي | بین پسیان و میدان الف | ساختمان پزشکان ١٠٠ | واحد ٤٠٣☎ ۰۲۱۲۲۶۵۷۹۰۰☎ ۰۲۱۲۲۶۵۷۹۱۶☎ ۰۲۱۲۶۲۱۲۵۵۴

مرکز زیبایی پوست، مو و لیزر موهای زائد دکتر گیتا مجید زاده

پست قبلی

آنچه باید قبل از میکرونیدلینگ بدانید

پست بعدی

همه چیز درباره بیماری پوست مرغی

۱۷ نکته ضروری که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید!

پاسخ ۱۵ سوال رایج لیزر موهای زائد توسط دکتر گیتا مجیدزاده

آیا لیزر خانگی موهای زائد واقعا موثر است؟

عوارض لیزر موهای زائد صورت

نوشته های تازه

جوانسازی پوست با RF فرکشنال

درمان گامی اسمایل (لبخند لثه ای) با بوتاکس

لیفت ۸ نقطه ای بوسیله ژل، جوان سازی مدرن

انواع روشهای زیباسازی و جوانسازی پوست و ویژگی های آنها

برای رشد مو چه بخوریم؟

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

در مدتی كه از معرفی لیزرها براي درمان موهای زائد گذشته است ثابت شده برای درمان نواحی وسيع پوشیده از مو هیچ روشی بهتر از لیزر نیست. باید توجه داشت بعضی متخصصان معتقدند به جای حذف موهای زائد بهتر است اصطلاح كاهش موهای زائد را به كار برد.

لیزر نوری تك رنگ و تك طول موج است. در لیزر موهای زائد عمدتا نور لیزر در رنگدانه ملانینی كه در موها به وفور یافت می شود، جذب شده و سبب تخریب سلولهای سازنده مو میشود و به همین دلیل است كه هرقدر مو ضخیمتر و مشكی تر باشد ،ملانین بیشتری دارد که  نور لیزر را بهتر جذب كرده و راحتتر از بین می رود. در عین حال چون ملانین در خود پوست هم وجود دارد هرچه مقدار آن كمتر باشد، یعنی بیمار سفیدتر باشد، انرژی كمتری در پوست جذب شده و احتمال سوختگی ناشی از لیزر مو كمتر می شود.

 

نه!

تنها عوارض لیزر هستند که با انتخاب دستگاه مناسب و مهارت متخصص پوست می‌توان از آنها پیشگیری کرد. به علاوه لیزر تنها به 5 میلی‌متر از عمق پوست نفوذ می‌کند و برای روابط جنسی و باروری مشکلی ایجاد نمی کند.  تاباندن آن به پوست نواحی حساس از قبیل تیروئید، سینه، زیر بغل و غدد لنفاوی خطری ندارد اما لیزر نواحی تیره‌تر مانند ناحیه تناسلی حتما باید زیر نظر متخصص انجام شود و نیازمند توجه بیشتر و تنظیمات خاص برای پیشگیری از سوختگی پوست است.

عوارض ليزر موهاي زائد اندام تناسلي

 

دکتر امیرهوشنگ احسانیمتخصص پوست و دانشیار دانشگاه علوم‌پزشکی تهرانگردآوری:گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthمنبع:salamat.ir

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

به لیزر لند خوش آمدید

 

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با تبلیغات در سایت لیزر موهای زائد با مشاورین ما تماس بگیرید :

عوارض ليزر موهاي زائد اندام تناسلي

وب سایت لیزر لند فضایی مجازی برای اطلاع رسانی در زمینه لیزر مو و پزشکی زیبایی و خدمات کلینیک های زیبایی  , پوست و مو می باشد . هیچ نوع خدماتی درمانی  به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از لیزر لند ارائه نمی شود.

عوارض ليزر موهاي زائد اندام تناسلي
عوارض ليزر موهاي زائد اندام تناسلي
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *