عرق رازیانه برای منظم شدن پریود

دوره مقدماتی php
عرق رازیانه برای منظم شدن پریود
عرق رازیانه برای منظم شدن پریود

پیش از اینکه به دلیل نوشیدن عرق رازیانه برسیم ابتدا این گیاه جالب را مورد بررسی قرار می دهیم. اساسا رازیانه از یک پیاز گوشتی با برگ های آبدار تشکیل شده است ،که تمامی آنها خوراکی هستند پس میتوانید تمام آن را بنوشید. این گیاه متعلق به رسته آمبلیفریا و درخانواده گشنیز،کرفس،هویج و جعفری است.این گیاه منشا مدیترانه ای دارد، اما براساس برخی گزارشها این گیاه شیرین و ظریف به جنوب مدیترانه مرتبط است ، رازیانه دارای یک طعم و مزه بسیار شیرین و منحصربفرد شبیه آنیس و شیرین بیان است ، اگر از شیرین بیان غافل شدید نگران نباشید ،رازیانه نقش یک آبمیوه هویج و سیب را ایفا میکند شما ممکن است با مزه آن آشنا شده باشید، حتی اگر عرق آن را هم نوشیده نباشید.

رازیانه بطور معمول در غذاهای فرانسوی،اینالیایی و مدیترانه ای یافت میشود همانطور که در انواع مختلفی از خمیردندان و تولید آنتی اسید استفاده میشود. حتی به عنوان یک عنصر کلیدی در برخی دهانشویه ها وخوشبو کننده نفس استفاده میشود.

1- افزایش قدرت هضم و گوارش:

عرق رازیانه تازه از پیاز و برگ های آن تهیه میشود(،حتی از دانه ها مناسب برای چای رازیانه ساخته میشود) به صورت فوق العاده آرام بخش شکم و معده است ،زیرا کل این گیاه شامل آنتی اکسیدان ،کوئرزیتین و روتن میباشد که باعث تسهیل هضم و جذب بیشتر مواد مغذی به بدن ( همانند یک غذای رژیمی) میشود. پیاز و برگ های گیاه رازیانه همچنین شامل مقادیر بالای فیبر و فولات هستند، که نه تنها باعث بهبود عملکرد روده ها می شوند، بلکه به مبارزه با رادیکال های آزاد و سمی در دستگاه گوارش کمک میکند.

رازیانه یکی از بهترین منابع طبیعی هیستیدین است که یک اسید آمینه است و به تولید هموگلوبین خون کمک میکند.همچنین یک پیوند با ماده ضروری آهن را تشکیل میدهد تا جریان خون را بهینه نگه دارد و از فشار خون خیلی پایین جلوگیری کند.

عرق رازیانه برای منظم شدن پریود

دوره مقدماتی php

رازیانه همانند دیگر گیاهان سرشار از ویتامین و مواد معدنی است، اما دارای مزایای سلامتی منحصر به فردی نیز است. برای مثال:فیتوکمیکال موجود در رازیانه نشان داده است که به حفظ سلامت مفصل و حتی جلوگیری از بیماری هایی مانند آرتریت روماتوئید و استئوآرتریت کمک میکند. این فیتوکمیکال چنانچه در بخش سلامت نمناک اشاره شده است همچنین برای کمک به سرعت بخشیدن به بهبود عضلات و بافت های آسیب دیده کمک میکند، به خصوص برای کسانی که دارای ضعف در دست و پاها هستند.

روغن های ضروری مانند فنچیل استات،استریگوئل وآنتوول طعم دلپذیری مانند شیرین بیان را به رازیانه میدهند و دارای خواص ضد باکتری و ضدقارچی هستند، که برای درمان بیماری های قارچی مانند برفک و پاهای ورزشکاران استفاده میشود.

وجود فیتوکمیکال در رازیانه به طور طبیعی مانع از تولید بیش از حد باکتری های استرپتوکوک در گلو میشود، که میتواند در صورت عدم بررسی به گلو درد میکروبی منجر شود. جالب توجه است که این فیتوکمیکال ها برای تولید آنتی بیوتیک برای مبارزه با زرد زخم ،یک نوع عفونت پوستی ، مننژیت و پنومونیا استخراج میشوند.

جدا از مرکبات ،رازیانه شامل مقادیر بالای ویتامین سی می باشد. علاوه بر کمک به جلوگیری از بیماری های ناقل مانند سرماخوردگی و سرفه،ویتامین سی ( معروف به آنتی اکسیدان) در سبزیجات به مبارزه با رادیکال های آزاد و سمی که درآینده مشکلات جدیمانند سرطان،سکته و حمله قلبی را ایجاد می کند، کمک میکند.

آنتوول یکی از روغن های ضروری در رازیانه است که کمک به سرعت جوانسازی سلولهای خسته چشم میکند که در نهایت درآینده میتواند به مسائل بینایی منجر شود. متون دارویی چین باستان حتی توصیه به جویدن برگ های رازیانه می کند که به ورم چشم و تسکین درد چشم کمک میکنند.

مادرانی که به دنبال افزایش شیر خود هستند تا بتوانند به نوزادشان بدهند، تا میتوانند از رازیانه استفاده کنند. پیاز،ساقه ،برگ و دانه این گیاه حاوی فلاونوئید ،گلیکوزید کامفرول است که نه تنها میزان شیر را افزایش میدهد بلکه به افزایش مواد مغذی در بدن مادر نیز کمک میکند.

اگر چه گیاهان عالی برای مبارزه با بوی بد دهان وجود دارد، اما رازیانه نسبت به بقیه فوق العاد خواهد بود. تقریبا مزه اعتیادآوری دارد که به تازه کردن نفس کمک میکند.

توجه مهم:، یکی از چیزهایی که در مورد رازیانه باید بدانید این است که حاوی فیتواستروژن (گیاه استروژنی) است که معمولا در لیست قرص های تقویت کننده سینه قرار میگیرد این فیتواستروژن در رازیانه ممکن است برای زنان یائسه و یا کسانی که استروژن غالب دارند و یا از pcos رنج میبرند، مناسب نباشد و لازم است که به سراغ گیاهان دیگر بروند.

عرق رازیانه حاوی فیبر است که به صورت خفیف عمل میکند. عرق رازیانه در روده و دستگاه گوارش به مشکلات یبوستی کمک میکند و باعث تحریک روده و اسهال میشود.

عرق رازیانه به سرطان بدن کمک میکند و رشد تومور را متوقف میکند. رازیانه دارای ویتامین سی است ،آنتی اکسیدانی که به مبارزه با سرطان کمک میکند. در حقیقت عرق رازیانه از غشای مخاطی عبور میکن دو از سرطان پیشگیری میکند.

دانه های رازیانه تنش های روده بزرگ و سرطان پستان را درمان میکند. علاوه براین، همانطور که در بخش سلامت نمناک گفته شد عرق رازیانه از اثرات مضر اشعه در طول شیمی درمانی محافظت میکند.

رازیانه به کنترل سطح فشار خون کمک میکند. حاوی پتاسیم است که به کاهش فشار در رگ های خونی کمک میکند و از حملات قلبی،بیماری های قلبی و سکته محافظت میکند.

برای حفظ سلامت قلب خود رازیانه را در رژیم روزانه تان قرار دهید.

پتاسیم یک ماده مهم است که در عرق رازیانه یافت میشود و به نقش مغز و توانایی های مغزی کمک میکند. دیگر نقش مهم پتاسیم کمک به رساندن اکسیژن بیشتر به مغز است.

عرق رازیانه اسهال را درمان میکند. عرق رازیانه درمان طبیعی برای اسهال از زمان باستان است. روغن ضروری عرق رازیانه آنتوول و سینتول است ،این دوماده از عفونت باکتری شکم محافظت میکنند.

هیستیدین نیز بر عملکرد سیستم گوارش اثر میگذارد.

عرق رازیانه به کنترل و تنظیم فعالیت هورمونی و قاعدگی کمک میکند. عرق رازیانه به کاهش درد زنان یائسه و اثرات سندروم قاعدگی پس از زایمان نیز کمک میکند.

شما میتوانید از عرق رازیانه برای افزایش سایز سینه خود استفاده کنید ، چنانچه در مطلبی کامل در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک تحت عنوان “برای بزرگ شدن سایز سینه چی بخوریم ؟”گفته شد باور براین است که رازیانه به توسعه سلولها و بافت های جدید کمک میکند و نسخه ای گیاهی برای افزایش سایز سینه زنان است.

رازیانه به پاکسازی بینی و مشکلات تنفسی کمک میکند و اجزای آن مانند داروهای سرفه عمل میکنند.اگر احساس میکنید که در معرض مشکلات تنفسی به علت سرفه و سرماخوردگی هستید، عرق رازیانه و یا دانه آن بهترین گزینه برای درمان هستند.

عرق رازیانه به پاکسازی سموم از بدن شما و ادرار مکرر کمک میکنند. ماهیت ادرار آوری رازیانه احتمال سنگ کلیه را کاهش میدهد.

گوگرد و اسید آمینه برای فولیکول های مو بسیار مفید هستند و این باعث تقویت ریشه مو و کاهش ریزش مو میشود.

عرق رازیانه یکی از درمان های گیاهی و طبیعی در کیست تخمدان زنان محسوب می شود البته چنانچه فرد مشکل خاص دیگری نداشته باشد و این عرق گیاهی را تحت نظر پزشک استفاده کند.عرق رازیانه اگر هر شب یک لیوان به همراه یک قاشق عسل . به مدت 40 روز مصرف شود علاوه بر کیست تخمدان زنان همچنین تأثیر بسیار زیادی بر شادابی و طراوت پوست خانم ها دارد

عرق رازیانه عوارض یائسگی را کم میکند و موجب چاق شدن اندام لاغر خانم ها می شود. افزایش دهنده ی میل جنسی در زنان یکی دیگر از عناوین مطرح شده در مورد خواص عرق رازیانه است.

متخصصان طب سنتی برای درمان هیرسوتیسم(موهای زائد در در صورت و اندام زنان مصرف عرق رازیانه را به روشی که در بخش سلامت نمناک آورده ایم توصیه می کنند؛ مصرف این عرق به مدت 40 تا 120 روز .

عرق رازیانه درمانی گیاهی برای رفع اختلالات هورمونی خانم ها است و مصرف آن به افرادی که مبتلا به لکه بینی های ممتد قبل و بعد از عادت ماهیانه هستند و یا از اختلالات قاعدگی رنج می برند، توصیه می شود.

خانم هایی که خونریزی شان در دوران قاعدگی کمتر از حد طبیعی است استفاده از عرق رازیانه توصیه می شود ولی افرادی که خونریزی آنها بیش از حد طبیعی است باید در زمان قاعدگی مصرف عرق رازیانه را قطع کرده و بعد از این دوران مجدد مصرف آن را آغاز کنند.

 

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

دانه‌های رازیانه می‌توانند به اندازه داروهایی نظیر ایبوپروفن برای پریودهای دردناک مفید باشند. علاوه بر این، رازیانه برای تنظیم کردن هورمون های بدن، پیشگیری از وقوع کیست تخمدان و قاعدگی های نامنظم و کاهش دردهای قاعدگی نیز مفید است. در ادامه طریقه مصرف رازیانه برای پریود شدن ،  تنظیم قاعدگی و همچنین نحوه مصرف رازیانه برای تنبلی تخمدان را بررسی می‌کنیم.

نود درصد زنان در معرض گرفتگی های قاعدگی در برخی از اوقات قرار دارند. در سراسر مدیترانه، دانه های رازیانه به طور سنتی برای تسکین قاعدگی دردناک مورد استفاده قرار می گیرند. ما آنها را بذر می نامیم، اما آنها واقعا میوه های کوچکی هستند.

محققان عصاره دانه رازیانه را برای آزمایش آن انتخاب کردند. زنان به درد قاعدگی خود نمره ۶ از ۱۰ دادند که پس از یک ساعت از مصرف عصاره دانه رازیانه به این درد نمره ۴ دادند. در این آزمایش پنجاه و دو درصد از زنان استفاده از دانه رازیانه را درمانی عالی دانستند.

عرق رازیانه برای منظم شدن پریود

گرفتگی های قاعدگی به خاطر انقباض رحم اتفاق می افتد که در نتیجه باعث خونریزی هم می شود. لذا به نظر می رسد دانه های رازیانه با تسکین عضلات به کاهش این درد کمک می کنند. همچنین دانه های رازیانه برای قولنج نوزاد که می تواند به دلیل اسپاسم های روده ای باشد هم، مفید باشد. یادتان باشد لازم است طریقه مصرف رازیانه را برای نوزادتان از پزشک بپرسید و سرخود استفاده نکنید.

طریقه مصرف رازیانه متفاوت است، رازیانه در آشپزی برای افزودن عطر و طعم به غذاها، از جمله به سوسیس و ماهی استفاده می شود. بعضی از مردم همچنین بعد از وعده های غذایی خود رازیانه می خورند تا به هضم غذا کمک کنند و گاز را محدود کند. اما نحوه مصرف رازیانه برای پریودی متفاوت است.

در ادامه به معرفی سه روش مختلف برای مصرف رازیانه برای پریود شدن را بررسی می‌کنیم.  چگونگی مصرف رازیانه برای تنظیم قاعدگی نیز با همین روشهاست:

شب مقدار کمی دانه رازیانه را در یک لیوان آب خیس دهید و صبح مخلوط مایع را بنوشید. این نوشیدنی به رحم کمک می‌کند انقباض و حرکات راحت تری داشته باشد، همچنین خون ریزی را تنظیم می‌کند و درد ناشی از پریود را کاهش می‌دهد.

دانه‌های رازیانه را می‌توان به صورت دمنوش استفاده کرد، کافی است دانه‌ها در آب جوشانده شوند و هر روز در زمانی که معده فرد خالی از غذا هستند مصرف شوند. این روش به تنظیم پریود و ایجاد یک جریان دفع سالم کمک می‌کند.

همچنین می‌توانید دانه‌های رازیانه را بجوید و با جویدن از آثار مفید آن از جمله پریود شدن بهره مند شوید.

رازیانه می‌تواند به شل کردن روده کمک کند، همچنین ترشحات دستگاه تنفسی را نیز کاهش دهد. رازیانه موادی را در خود دارد که می‌توانند مشابه استروژن عمل کنند.

برای بیشترین تاثیر، بهتر است رازیانه را با معده خالی مصرف کنید. بنابراین صبح بعد از بیدار شدن بهترین زمان مصرف رازیانه در قاعدگی است. استفاده از دمنوش رازیانه را هر روز و با شکم خالی ادامه دهید.

دانه‌های رازیانه دارای فیتواستروژن‌ها هستند، ماده ای که به توازن هورمونی زنان کمک می‌کند. مصرف روزانه چای رازیانه می‌تواند به رفع مشکلات هورمونی نظیر تخمدان‌های پلی کیستیک و پرکاری تیروئید کمک کند.

شب هنگام دانه‌های رازیانه را در یک لیوان آب خیس دهید. صبح روز بعد یک لیوان آب دیگر به آن اضافه کنید و مخلوط را برای چند دقیقه بجوشانید. این محلول گیاهی را به صورت گرم مصرف کنید. دانه‌های رازیانه آندروژن را کاهش می‌دهند، این هورمون یک هورمون مردانه است که کاهش آن می‌تواند رشد غیرعادی مو در بدن را کاهش دهد. شما می‌توانید دانه رازیانه را در کنار شنبلیله استفاده کنید. کافی است این دو دانه را در کنار هم خیسانده و با هم بجوشانید.

استفاده از رازیانه ممکن است دارای عوارض جانبی هم باشد، از جمله حساسیت به نور خورشید و ایجاد بثورات پوستی.

همچنین ممکن است موجب بروز قاعدگی هم شود، بنابراین زنان باردار باید از مصرف رازیانه اجتناب کنند. برخی از نگرانی ها وجود دارد که استفاده از رازیانه می تواند باعث شود سینه های دختران قبل از زمان آن بزرگ شود.

اگرچه شایع نیست، اما برخی از افراد به رازیانه آلرژی دارند. برای این افراد استفاده از هر مقدار رازیانه ممکن است باعث واکنش آلرژیک، از جمله مشکل تنفس، کهیر، بثورات، تورم لب و صورت و بسته شدن گلو شود.

رازیانه ممکن است با برخی از داروها، از جمله برخی از آنتی بیوتیک ها و داروهای تشنجی، تداخل داشته باشد. طریقه مصرف رازیانه  دو ساعت قبل یا بعد از دارو ممکن است باعث کاهش احتمال بروز تداخل با آنتی بیوتیک ها شود، اما ممکن است این خطر را کاملا از بین نبرد.

مصرف رازیانه می‌تواند برای بعضی افراد مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد. در ادامه به بعضی از این مشکلات اشاره شده است. در صورت مشاهده هر کدام از این موارد، بهتر است مصرف رازیانه را متوقف کنید و با پزشک خود در مورد مصرف آن مشورت کنید:

شاید بدترین ضرر مصرف رازیانه در پریودی این است که اکثر زنان با مصرف رازیانه حدود 10 درصد بیشتر خونریزی می کنند. گرفتگی قاعدگی در اثر انقباض رحم ایجاد می شود ، بنابراین خون‌ریزی آن به خطر می افتد. به نظر می‌رسد رازیانه از طریق آرام کردن عضلات و تسکین رحم، خون ریزی را کمی بیشتر می‌کند.

گیاهانی مانند رازیانه و جنسینگ با تنظیم کردن هورمون های بدن، به پیشگیری از وقوع کیست تخمدان و قاعدگی های نامنظم کمک می کنند.

درمان بی نظمی قاعدگی با داروهای گیاهی میسر است. اگر پریود نامنظی دارید، علاوه بر تنظیم قاعدگی با رازیانه مواد غذایی زیر را امتحان کنید:

مصرف دارچین می‌تواند به تنظیم چرخه‌ها و کاهش خون ریزی قاعدگی کمک کند، همچنین درد دوران قاعدگی را نیز به میزان زیادی کاهش می‌دهد. این ماده غذایی به درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک نیز کمک می‌کند.

کمبود ویتامین d خطر از بین رفتن نظم دوره‌های قاعدگی را افزایش می‌دهد. استفاده از مکمل‌های ویتامین دی می‌تواند به تنظیم چرخه‌های قاعدگی کمک کند.

ویتامین‌های بی نیز می‌توانند سندرم پیش از قاعدگی را کاهش دهند و دوره‌های قاعدگی را تنظیم کنند.

مصرف روزانه یک هشتم فنجان (پانزده گرم) سرکه سیب می‌تواند به تنظیم قاعدگی در زنانی که به سندرم تخمدان پلی کیستیک مبتلا هستند کمک کند.

رازیانه را می توانید به صورت های زیر سرو نمایید:

سوپ گوجه فرنگی ساده را می توان با ساتوری کردن رازیانه های خرد شده با پیاز و سیر داخل یک قابلمه بمدت ۵ دقیقه درست کرد، سپس یک ظرف بزرگ از مایع گوجه فرنگی و حدود ۳ فنجان آب به آن اضافه نمایید و اجازه دهید ۴۰ دقیقه روی گاز بماند.

شما می توانید تکه های رازیانه را با کمی مرکبات و سبزیجات تازه مخلوط کنید و یک سالاد تهیه کنید. همچنین یک پیاز رازیانه را به چهار یا هشت تکه تقسیم نمایید.

سپس در روغن زیتون و سرکه آن را خیس کنید و داخل فر قرار دهید (می توانید دما را روی ۴۰۰ درجه فارنهایت تنظیم کرده و ۲۰ دقیقه بگذارید داخل فر بماند.) سپس می توانید پنیر پارمیسان روی آن ریخته و از آن لذت ببرید.

بهترین دمنوش های زمستانی کدام اند؟

میوه به سرشار از خواص دارویی و درمانی فراموش شده

قرص منیزیم و مکمل های آن: فواید، عوارض جانبی و مقدار مصرف

خواص کنجد برای کودکان چیست و از چه سنی باید استفاده شود؟

اصول رژیم لاغری برای دختران نوجوان

عرق رازیانه برای منظم شدن پریود

زردچوبه برای لاغری ؛ آیا زردچوبه برای کاهش وزن مفید است؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام من بخاطر تنبلی تخمدان موهام ریخته یه مدت قرص اسپیرونولاکتون ۲۵ با دیان ۳۵استفاده میکردم موهام مجدد برگشت ولی بعد از قطع مصرف باز ریخت میخواستم بدونم ایا با خوردن رازیانه و تنظیم هورمونهام ممکنه موهام برگرده ؟یا میتونم درکنار رازیانه این قرص رو هم مصرف کنم؟؟

سلام چه دارو های گیاهی برای باردار شدن خوبه

رازیانه برای عفونت و خارش خوب

سلام من پریود نمی شوم ایا با خوردن زاریانه می توانم پریود بشم یا نه

بله

سلام من مجردم ولی ۴.۵روزه پریود نشدم رازیانه هم خوردم لک میبینم چکارکنم الان پریود نمیشم.

به پزشک مراجعه کن عزیزم

درمادرمان قاعدگی نامنظم

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

ویدیو های سلامت


علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو

دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو

درمان شقاق مقعدی با عسل و ۴ راهکار خانگی دیگر


تفسیر آزمایش مدفوع


دلایل پلاکت خون پایین و درمان آن

مطالب پیشنهادی

بهترین برنامه رژیم لاغری برای کاهش وزن چیست؟


عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!


مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟


هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟


گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید


هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟


چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو


بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو


روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

دانه‌های رازیانه می‌توانند به اندازه داروهایی نظیر ایبوپروفن برای پریودهای دردناک مفید باشند. علاوه بر این، رازیانه برای تنظیم کردن هورمون های بدن، پیشگیری از وقوع کیست تخمدان و قاعدگی های نامنظم و کاهش دردهای قاعدگی نیز مفید است. در ادامه طریقه مصرف رازیانه برای پریود شدن ،  تنظیم قاعدگی و همچنین نحوه مصرف رازیانه برای تنبلی تخمدان را بررسی می‌کنیم.

نود درصد زنان در معرض گرفتگی های قاعدگی در برخی از اوقات قرار دارند. در سراسر مدیترانه، دانه های رازیانه به طور سنتی برای تسکین قاعدگی دردناک مورد استفاده قرار می گیرند. ما آنها را بذر می نامیم، اما آنها واقعا میوه های کوچکی هستند.

محققان عصاره دانه رازیانه را برای آزمایش آن انتخاب کردند. زنان به درد قاعدگی خود نمره ۶ از ۱۰ دادند که پس از یک ساعت از مصرف عصاره دانه رازیانه به این درد نمره ۴ دادند. در این آزمایش پنجاه و دو درصد از زنان استفاده از دانه رازیانه را درمانی عالی دانستند.

عرق رازیانه برای منظم شدن پریود

گرفتگی های قاعدگی به خاطر انقباض رحم اتفاق می افتد که در نتیجه باعث خونریزی هم می شود. لذا به نظر می رسد دانه های رازیانه با تسکین عضلات به کاهش این درد کمک می کنند. همچنین دانه های رازیانه برای قولنج نوزاد که می تواند به دلیل اسپاسم های روده ای باشد هم، مفید باشد. یادتان باشد لازم است طریقه مصرف رازیانه را برای نوزادتان از پزشک بپرسید و سرخود استفاده نکنید.

طریقه مصرف رازیانه متفاوت است، رازیانه در آشپزی برای افزودن عطر و طعم به غذاها، از جمله به سوسیس و ماهی استفاده می شود. بعضی از مردم همچنین بعد از وعده های غذایی خود رازیانه می خورند تا به هضم غذا کمک کنند و گاز را محدود کند. اما نحوه مصرف رازیانه برای پریودی متفاوت است.

در ادامه به معرفی سه روش مختلف برای مصرف رازیانه برای پریود شدن را بررسی می‌کنیم.  چگونگی مصرف رازیانه برای تنظیم قاعدگی نیز با همین روشهاست:

شب مقدار کمی دانه رازیانه را در یک لیوان آب خیس دهید و صبح مخلوط مایع را بنوشید. این نوشیدنی به رحم کمک می‌کند انقباض و حرکات راحت تری داشته باشد، همچنین خون ریزی را تنظیم می‌کند و درد ناشی از پریود را کاهش می‌دهد.

دانه‌های رازیانه را می‌توان به صورت دمنوش استفاده کرد، کافی است دانه‌ها در آب جوشانده شوند و هر روز در زمانی که معده فرد خالی از غذا هستند مصرف شوند. این روش به تنظیم پریود و ایجاد یک جریان دفع سالم کمک می‌کند.

همچنین می‌توانید دانه‌های رازیانه را بجوید و با جویدن از آثار مفید آن از جمله پریود شدن بهره مند شوید.

رازیانه می‌تواند به شل کردن روده کمک کند، همچنین ترشحات دستگاه تنفسی را نیز کاهش دهد. رازیانه موادی را در خود دارد که می‌توانند مشابه استروژن عمل کنند.

برای بیشترین تاثیر، بهتر است رازیانه را با معده خالی مصرف کنید. بنابراین صبح بعد از بیدار شدن بهترین زمان مصرف رازیانه در قاعدگی است. استفاده از دمنوش رازیانه را هر روز و با شکم خالی ادامه دهید.

دانه‌های رازیانه دارای فیتواستروژن‌ها هستند، ماده ای که به توازن هورمونی زنان کمک می‌کند. مصرف روزانه چای رازیانه می‌تواند به رفع مشکلات هورمونی نظیر تخمدان‌های پلی کیستیک و پرکاری تیروئید کمک کند.

شب هنگام دانه‌های رازیانه را در یک لیوان آب خیس دهید. صبح روز بعد یک لیوان آب دیگر به آن اضافه کنید و مخلوط را برای چند دقیقه بجوشانید. این محلول گیاهی را به صورت گرم مصرف کنید. دانه‌های رازیانه آندروژن را کاهش می‌دهند، این هورمون یک هورمون مردانه است که کاهش آن می‌تواند رشد غیرعادی مو در بدن را کاهش دهد. شما می‌توانید دانه رازیانه را در کنار شنبلیله استفاده کنید. کافی است این دو دانه را در کنار هم خیسانده و با هم بجوشانید.

استفاده از رازیانه ممکن است دارای عوارض جانبی هم باشد، از جمله حساسیت به نور خورشید و ایجاد بثورات پوستی.

همچنین ممکن است موجب بروز قاعدگی هم شود، بنابراین زنان باردار باید از مصرف رازیانه اجتناب کنند. برخی از نگرانی ها وجود دارد که استفاده از رازیانه می تواند باعث شود سینه های دختران قبل از زمان آن بزرگ شود.

اگرچه شایع نیست، اما برخی از افراد به رازیانه آلرژی دارند. برای این افراد استفاده از هر مقدار رازیانه ممکن است باعث واکنش آلرژیک، از جمله مشکل تنفس، کهیر، بثورات، تورم لب و صورت و بسته شدن گلو شود.

رازیانه ممکن است با برخی از داروها، از جمله برخی از آنتی بیوتیک ها و داروهای تشنجی، تداخل داشته باشد. طریقه مصرف رازیانه  دو ساعت قبل یا بعد از دارو ممکن است باعث کاهش احتمال بروز تداخل با آنتی بیوتیک ها شود، اما ممکن است این خطر را کاملا از بین نبرد.

مصرف رازیانه می‌تواند برای بعضی افراد مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد. در ادامه به بعضی از این مشکلات اشاره شده است. در صورت مشاهده هر کدام از این موارد، بهتر است مصرف رازیانه را متوقف کنید و با پزشک خود در مورد مصرف آن مشورت کنید:

شاید بدترین ضرر مصرف رازیانه در پریودی این است که اکثر زنان با مصرف رازیانه حدود 10 درصد بیشتر خونریزی می کنند. گرفتگی قاعدگی در اثر انقباض رحم ایجاد می شود ، بنابراین خون‌ریزی آن به خطر می افتد. به نظر می‌رسد رازیانه از طریق آرام کردن عضلات و تسکین رحم، خون ریزی را کمی بیشتر می‌کند.

گیاهانی مانند رازیانه و جنسینگ با تنظیم کردن هورمون های بدن، به پیشگیری از وقوع کیست تخمدان و قاعدگی های نامنظم کمک می کنند.

درمان بی نظمی قاعدگی با داروهای گیاهی میسر است. اگر پریود نامنظی دارید، علاوه بر تنظیم قاعدگی با رازیانه مواد غذایی زیر را امتحان کنید:

مصرف دارچین می‌تواند به تنظیم چرخه‌ها و کاهش خون ریزی قاعدگی کمک کند، همچنین درد دوران قاعدگی را نیز به میزان زیادی کاهش می‌دهد. این ماده غذایی به درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک نیز کمک می‌کند.

کمبود ویتامین d خطر از بین رفتن نظم دوره‌های قاعدگی را افزایش می‌دهد. استفاده از مکمل‌های ویتامین دی می‌تواند به تنظیم چرخه‌های قاعدگی کمک کند.

ویتامین‌های بی نیز می‌توانند سندرم پیش از قاعدگی را کاهش دهند و دوره‌های قاعدگی را تنظیم کنند.

مصرف روزانه یک هشتم فنجان (پانزده گرم) سرکه سیب می‌تواند به تنظیم قاعدگی در زنانی که به سندرم تخمدان پلی کیستیک مبتلا هستند کمک کند.

رازیانه را می توانید به صورت های زیر سرو نمایید:

سوپ گوجه فرنگی ساده را می توان با ساتوری کردن رازیانه های خرد شده با پیاز و سیر داخل یک قابلمه بمدت ۵ دقیقه درست کرد، سپس یک ظرف بزرگ از مایع گوجه فرنگی و حدود ۳ فنجان آب به آن اضافه نمایید و اجازه دهید ۴۰ دقیقه روی گاز بماند.

شما می توانید تکه های رازیانه را با کمی مرکبات و سبزیجات تازه مخلوط کنید و یک سالاد تهیه کنید. همچنین یک پیاز رازیانه را به چهار یا هشت تکه تقسیم نمایید.

سپس در روغن زیتون و سرکه آن را خیس کنید و داخل فر قرار دهید (می توانید دما را روی ۴۰۰ درجه فارنهایت تنظیم کرده و ۲۰ دقیقه بگذارید داخل فر بماند.) سپس می توانید پنیر پارمیسان روی آن ریخته و از آن لذت ببرید.

بهترین دمنوش های زمستانی کدام اند؟

میوه به سرشار از خواص دارویی و درمانی فراموش شده

قرص منیزیم و مکمل های آن: فواید، عوارض جانبی و مقدار مصرف

خواص کنجد برای کودکان چیست و از چه سنی باید استفاده شود؟

اصول رژیم لاغری برای دختران نوجوان

عرق رازیانه برای منظم شدن پریود

زردچوبه برای لاغری ؛ آیا زردچوبه برای کاهش وزن مفید است؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام من بخاطر تنبلی تخمدان موهام ریخته یه مدت قرص اسپیرونولاکتون ۲۵ با دیان ۳۵استفاده میکردم موهام مجدد برگشت ولی بعد از قطع مصرف باز ریخت میخواستم بدونم ایا با خوردن رازیانه و تنظیم هورمونهام ممکنه موهام برگرده ؟یا میتونم درکنار رازیانه این قرص رو هم مصرف کنم؟؟

سلام چه دارو های گیاهی برای باردار شدن خوبه

رازیانه برای عفونت و خارش خوب

سلام من پریود نمی شوم ایا با خوردن زاریانه می توانم پریود بشم یا نه

بله

سلام من مجردم ولی ۴.۵روزه پریود نشدم رازیانه هم خوردم لک میبینم چکارکنم الان پریود نمیشم.

به پزشک مراجعه کن عزیزم

درمادرمان قاعدگی نامنظم

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

ویدیو های سلامت


علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو

دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو

درمان شقاق مقعدی با عسل و ۴ راهکار خانگی دیگر


تفسیر آزمایش مدفوع


دلایل پلاکت خون پایین و درمان آن

مطالب پیشنهادی

بهترین برنامه رژیم لاغری برای کاهش وزن چیست؟


عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!


مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟


هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟


گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید


هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟


چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو


بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو


روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

دانه‌های رازیانه می‌توانند به اندازه داروهایی نظیر ایبوپروفن برای پریودهای دردناک مفید باشند. علاوه بر این، رازیانه برای تنظیم کردن هورمون های بدن، پیشگیری از وقوع کیست تخمدان و قاعدگی های نامنظم و کاهش دردهای قاعدگی نیز مفید است. در ادامه طریقه مصرف رازیانه برای پریود شدن ،  تنظیم قاعدگی و همچنین نحوه مصرف رازیانه برای تنبلی تخمدان را بررسی می‌کنیم.

نود درصد زنان در معرض گرفتگی های قاعدگی در برخی از اوقات قرار دارند. در سراسر مدیترانه، دانه های رازیانه به طور سنتی برای تسکین قاعدگی دردناک مورد استفاده قرار می گیرند. ما آنها را بذر می نامیم، اما آنها واقعا میوه های کوچکی هستند.

محققان عصاره دانه رازیانه را برای آزمایش آن انتخاب کردند. زنان به درد قاعدگی خود نمره ۶ از ۱۰ دادند که پس از یک ساعت از مصرف عصاره دانه رازیانه به این درد نمره ۴ دادند. در این آزمایش پنجاه و دو درصد از زنان استفاده از دانه رازیانه را درمانی عالی دانستند.

عرق رازیانه برای منظم شدن پریود

گرفتگی های قاعدگی به خاطر انقباض رحم اتفاق می افتد که در نتیجه باعث خونریزی هم می شود. لذا به نظر می رسد دانه های رازیانه با تسکین عضلات به کاهش این درد کمک می کنند. همچنین دانه های رازیانه برای قولنج نوزاد که می تواند به دلیل اسپاسم های روده ای باشد هم، مفید باشد. یادتان باشد لازم است طریقه مصرف رازیانه را برای نوزادتان از پزشک بپرسید و سرخود استفاده نکنید.

طریقه مصرف رازیانه متفاوت است، رازیانه در آشپزی برای افزودن عطر و طعم به غذاها، از جمله به سوسیس و ماهی استفاده می شود. بعضی از مردم همچنین بعد از وعده های غذایی خود رازیانه می خورند تا به هضم غذا کمک کنند و گاز را محدود کند. اما نحوه مصرف رازیانه برای پریودی متفاوت است.

در ادامه به معرفی سه روش مختلف برای مصرف رازیانه برای پریود شدن را بررسی می‌کنیم.  چگونگی مصرف رازیانه برای تنظیم قاعدگی نیز با همین روشهاست:

شب مقدار کمی دانه رازیانه را در یک لیوان آب خیس دهید و صبح مخلوط مایع را بنوشید. این نوشیدنی به رحم کمک می‌کند انقباض و حرکات راحت تری داشته باشد، همچنین خون ریزی را تنظیم می‌کند و درد ناشی از پریود را کاهش می‌دهد.

دانه‌های رازیانه را می‌توان به صورت دمنوش استفاده کرد، کافی است دانه‌ها در آب جوشانده شوند و هر روز در زمانی که معده فرد خالی از غذا هستند مصرف شوند. این روش به تنظیم پریود و ایجاد یک جریان دفع سالم کمک می‌کند.

همچنین می‌توانید دانه‌های رازیانه را بجوید و با جویدن از آثار مفید آن از جمله پریود شدن بهره مند شوید.

رازیانه می‌تواند به شل کردن روده کمک کند، همچنین ترشحات دستگاه تنفسی را نیز کاهش دهد. رازیانه موادی را در خود دارد که می‌توانند مشابه استروژن عمل کنند.

برای بیشترین تاثیر، بهتر است رازیانه را با معده خالی مصرف کنید. بنابراین صبح بعد از بیدار شدن بهترین زمان مصرف رازیانه در قاعدگی است. استفاده از دمنوش رازیانه را هر روز و با شکم خالی ادامه دهید.

دانه‌های رازیانه دارای فیتواستروژن‌ها هستند، ماده ای که به توازن هورمونی زنان کمک می‌کند. مصرف روزانه چای رازیانه می‌تواند به رفع مشکلات هورمونی نظیر تخمدان‌های پلی کیستیک و پرکاری تیروئید کمک کند.

شب هنگام دانه‌های رازیانه را در یک لیوان آب خیس دهید. صبح روز بعد یک لیوان آب دیگر به آن اضافه کنید و مخلوط را برای چند دقیقه بجوشانید. این محلول گیاهی را به صورت گرم مصرف کنید. دانه‌های رازیانه آندروژن را کاهش می‌دهند، این هورمون یک هورمون مردانه است که کاهش آن می‌تواند رشد غیرعادی مو در بدن را کاهش دهد. شما می‌توانید دانه رازیانه را در کنار شنبلیله استفاده کنید. کافی است این دو دانه را در کنار هم خیسانده و با هم بجوشانید.

استفاده از رازیانه ممکن است دارای عوارض جانبی هم باشد، از جمله حساسیت به نور خورشید و ایجاد بثورات پوستی.

همچنین ممکن است موجب بروز قاعدگی هم شود، بنابراین زنان باردار باید از مصرف رازیانه اجتناب کنند. برخی از نگرانی ها وجود دارد که استفاده از رازیانه می تواند باعث شود سینه های دختران قبل از زمان آن بزرگ شود.

اگرچه شایع نیست، اما برخی از افراد به رازیانه آلرژی دارند. برای این افراد استفاده از هر مقدار رازیانه ممکن است باعث واکنش آلرژیک، از جمله مشکل تنفس، کهیر، بثورات، تورم لب و صورت و بسته شدن گلو شود.

رازیانه ممکن است با برخی از داروها، از جمله برخی از آنتی بیوتیک ها و داروهای تشنجی، تداخل داشته باشد. طریقه مصرف رازیانه  دو ساعت قبل یا بعد از دارو ممکن است باعث کاهش احتمال بروز تداخل با آنتی بیوتیک ها شود، اما ممکن است این خطر را کاملا از بین نبرد.

مصرف رازیانه می‌تواند برای بعضی افراد مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد. در ادامه به بعضی از این مشکلات اشاره شده است. در صورت مشاهده هر کدام از این موارد، بهتر است مصرف رازیانه را متوقف کنید و با پزشک خود در مورد مصرف آن مشورت کنید:

شاید بدترین ضرر مصرف رازیانه در پریودی این است که اکثر زنان با مصرف رازیانه حدود 10 درصد بیشتر خونریزی می کنند. گرفتگی قاعدگی در اثر انقباض رحم ایجاد می شود ، بنابراین خون‌ریزی آن به خطر می افتد. به نظر می‌رسد رازیانه از طریق آرام کردن عضلات و تسکین رحم، خون ریزی را کمی بیشتر می‌کند.

گیاهانی مانند رازیانه و جنسینگ با تنظیم کردن هورمون های بدن، به پیشگیری از وقوع کیست تخمدان و قاعدگی های نامنظم کمک می کنند.

درمان بی نظمی قاعدگی با داروهای گیاهی میسر است. اگر پریود نامنظی دارید، علاوه بر تنظیم قاعدگی با رازیانه مواد غذایی زیر را امتحان کنید:

مصرف دارچین می‌تواند به تنظیم چرخه‌ها و کاهش خون ریزی قاعدگی کمک کند، همچنین درد دوران قاعدگی را نیز به میزان زیادی کاهش می‌دهد. این ماده غذایی به درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک نیز کمک می‌کند.

کمبود ویتامین d خطر از بین رفتن نظم دوره‌های قاعدگی را افزایش می‌دهد. استفاده از مکمل‌های ویتامین دی می‌تواند به تنظیم چرخه‌های قاعدگی کمک کند.

ویتامین‌های بی نیز می‌توانند سندرم پیش از قاعدگی را کاهش دهند و دوره‌های قاعدگی را تنظیم کنند.

مصرف روزانه یک هشتم فنجان (پانزده گرم) سرکه سیب می‌تواند به تنظیم قاعدگی در زنانی که به سندرم تخمدان پلی کیستیک مبتلا هستند کمک کند.

رازیانه را می توانید به صورت های زیر سرو نمایید:

سوپ گوجه فرنگی ساده را می توان با ساتوری کردن رازیانه های خرد شده با پیاز و سیر داخل یک قابلمه بمدت ۵ دقیقه درست کرد، سپس یک ظرف بزرگ از مایع گوجه فرنگی و حدود ۳ فنجان آب به آن اضافه نمایید و اجازه دهید ۴۰ دقیقه روی گاز بماند.

شما می توانید تکه های رازیانه را با کمی مرکبات و سبزیجات تازه مخلوط کنید و یک سالاد تهیه کنید. همچنین یک پیاز رازیانه را به چهار یا هشت تکه تقسیم نمایید.

سپس در روغن زیتون و سرکه آن را خیس کنید و داخل فر قرار دهید (می توانید دما را روی ۴۰۰ درجه فارنهایت تنظیم کرده و ۲۰ دقیقه بگذارید داخل فر بماند.) سپس می توانید پنیر پارمیسان روی آن ریخته و از آن لذت ببرید.

بهترین دمنوش های زمستانی کدام اند؟

میوه به سرشار از خواص دارویی و درمانی فراموش شده

قرص منیزیم و مکمل های آن: فواید، عوارض جانبی و مقدار مصرف

خواص کنجد برای کودکان چیست و از چه سنی باید استفاده شود؟

اصول رژیم لاغری برای دختران نوجوان

عرق رازیانه برای منظم شدن پریود

زردچوبه برای لاغری ؛ آیا زردچوبه برای کاهش وزن مفید است؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام من بخاطر تنبلی تخمدان موهام ریخته یه مدت قرص اسپیرونولاکتون ۲۵ با دیان ۳۵استفاده میکردم موهام مجدد برگشت ولی بعد از قطع مصرف باز ریخت میخواستم بدونم ایا با خوردن رازیانه و تنظیم هورمونهام ممکنه موهام برگرده ؟یا میتونم درکنار رازیانه این قرص رو هم مصرف کنم؟؟

سلام چه دارو های گیاهی برای باردار شدن خوبه

رازیانه برای عفونت و خارش خوب

سلام من پریود نمی شوم ایا با خوردن زاریانه می توانم پریود بشم یا نه

بله

سلام من مجردم ولی ۴.۵روزه پریود نشدم رازیانه هم خوردم لک میبینم چکارکنم الان پریود نمیشم.

به پزشک مراجعه کن عزیزم

درمادرمان قاعدگی نامنظم

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

ویدیو های سلامت


علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو

دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو

درمان شقاق مقعدی با عسل و ۴ راهکار خانگی دیگر


تفسیر آزمایش مدفوع


دلایل پلاکت خون پایین و درمان آن

مطالب پیشنهادی

بهترین برنامه رژیم لاغری برای کاهش وزن چیست؟


عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!


مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟


هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟


گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید


هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟


چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو


بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو


روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

خانم ها اگر کسی دنبال دکتر نازایی خاذق و خوب میگرده 

ما کمکتون می کنیم ، یا اگه دنبال اهدای تخمک هستن

هم میتونید با این شماره تماس بگیرید09122770014

عرق رازیانه برای منظم شدن پریود

یا اینستا ما رو دنبال کنید

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

مناسب‌ترین تورها ویژه فصل پاییز در علی‌بابا

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

1

“),t.close()},t.write(‘

رازیانه حاوی استروژن گیاهی است که به منظم شدن پریود کمک می کند. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

عرق رازیانه برای منظم شدن پریود

0

سایر خبرها

های استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان؛ انجام عملیات منظم پول رسانی، خدمات مالی و پرداخت در استان های مذکور انجام شده است. عضو هیئت عامل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین وجه نقد لازم مورد نیاز زائران در ایام مراسم اربعین حسینی وجود ندارد، اظهار کرد: تلاش خواهد شد طی این ایام اسکناس نو در اختیار کلیه زائرین قرار داده شود. معاون فناوری های نوین بانک مرکزی نیز در …

دکتر محمدمهدی شیرمحمدی؛ پژوهشگر طب سنتی: کبد چرب مرحله به مرحله رشد می کند و تظاهرات و علائم زیر را دارد: شکم از ناحیه مرکز درد می گیرد زبان سفیدرنگ می شود تعریق و عرق کردن زیاد می شود دور چشم سیاه می شود و گاه چشم خارش و سوزش دارد. برای پیشگیری و درمان کبد چرب این اقدامات لازم است: از مصرف روغن صنعتی و نباتی به شدت پرهیز کنید و به …

ها زبان فارسی زبان رسمی بنگال بود. اولین کتاب ها و مطبوعات در این کشور به زبان فارسی خوانده و نوشته شده است مانند روزنامه فارسی سلطانول و دوربین که به طور منظم در کلکته به چاپ می رسیده است. در اواسط قرن هفدهم میلادی، زبان فارسی در سرزمین بنگال تا آنجا نفوذ و رشد پیدا کرده بود که در بیشتر اشعار، منظومه ها و داستان های بنگالی، واژه های فارسی به کار می رفت. تا پایان این قرن و در خلال قرن …

. البته در این زمینه باید محتاط باشید و در زمینه مصرف مکمل فولات با پزشک خود مشورت کنید. تذکر: برای رعایت این رژیم غذایی، فرد نباید مبتلا به فشار خون بالا و همچنین اختلالات قلبی یا کلیوی باشد. عرق کاسنی هم از این نظر دارای مقادیر بالای پتاسیم است که با این مکانیسم می تواند در افزایش احتمال پسر دار شدن موثر باشد. اما مهمتر از آن رعایت رژیم غذایی ذکر شده است. (تبیان) …

ماهانه بیست و هشت روز می باشد، اما ممکن است طول زمان این سیکل هر ماه یکی نباشد و از هر خانمی با خانم دیگر متفاوت است. این سیکل به وسیله مجموعه ای از تاثیرات متقابل میان چهار هورمون محرکه فولیکول و هورمون لوتئینی می باشد که در غده صنوبری تولید شده همچنین شامل هورمونهای استروژن و پروژسترون هستند که توسط تخمدان ها ترشح می گردند. قاعدگی نامنظم قاعدگی نامنظم به سیکل قاعدگی گفته …

بزرگ شروع به عزاداری می کنند . بعد از عزاداری نوبت به اجرای تعزیه می شود. اجرای برنامه تعزیه با همان شیوه و سبک قدیمی در نقاط مختلف شهرستان از دیگر آداب و رسوم مردم خاتم درایام محرم است که با استقبال خوب مردم این خطه مخصوصا جوانان و نوجوانان همراه است. بعد از تعزیه همه عزاداران امام حسین (ع) برای اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا آماده و همگی در صفوف منظم شروع به خواندن نماز می کنند. انتهای پیام …

60 درصد از وزن بدن ما از آب تشکیل شده است مصرف آب سالم و نه نوشیدنی های ناسالم مثل آب های گازدار و یا سایر نوشیدنی های انرژی زا برای جوان سازی سلول های پوست بسیار مفید است. نوشیدن آب کافی نوعی آب رسانی طبیعی برای پوست است. علاوه بر این، زمانی که بیشتر آب می خورید بیشتر هم عرق می کنید و این کار باعث دفع سموم از بدن تان می شود و در نتیجه پوست به شکل طبیعی پاک سازی خواهد شد. گفته می شود بدن ما روزانه به 2/1 گالن آب احتیاج دارد که این میزان آب، معادل با 8 لیوان آب در روز است. …

خواب تا 5 برابر بیشتر است . وی در پایان خاطرنشان کرد: داشتن یک برنامه ورزشی منظم می تواند کمیت و کیفیت خواب را بهبود ببخشد. اثر انجام ورزش و فعالیت های فیزیکی در صبح و یا عصر تقریبا یکسان است ولی بدلیل اینکه ورزش بلافاصله قبل از خواب اثرات تحریکی دارد بهتر است حداقل سه ساعت قبل از خواب از انجام ورزش خودداری کرد . اثرات ورزش بر بی خوابی جنبه ای محافظتی و پیشگیری کننده نیز دارد و کسانی که فعالیت های فیزیکی با شدت متوسط دارند، میزان بی خوابی در آنان به میزان 50 درصد کاهش پیدا می کند. …

افراد پیرامون بیمار منتقل می شود. دوره کمون (نهفته) بیماری حدود 6 روز تا 2 هفته است. این بیماری در کودکان کمتر از پنج سال، از شیوع بالایی برخوردار است و بیشتر از افراد سالمند به آن مبتلا می شوند. در کشورهایی مانند ایران که واکسن سیاه سرفه را به طور منظم به کودکان تزریق می کنند، شیوع عوارض و احتمال مرگ ومیر آن بسیار کم است. تظاهرات سیاه سرفه در شیرخواران کوچک تر از شش ماه ممکن است به صورت سرفه های …

سوال مخاطب نی نی بان: با عرض سلام. من 19 ساله ام با دوره منظم 30 روزه ولی آخرین پریودم یک روز جلوتر از وقت پریودم لکه بینی داشتم و دو ماه است اقدام به بارداری کردم هنوز باردار نشدم. می خواستم بپرسم تخمک گذاری برای خانمی با دوره 30 روزه منظم در حوالی چه روزهایی اتفاق می افتد؟ و اینکه ممکن است هفته آخر نزدیک پریود شدن تخمک گذاری اتفاق بیفتد؟ چون این ماه اقدام داشتم ولی هفته آخر نزدیکی نداشتم و گاهی …

رویکرد دولت در زمینه سمن ها توانمند سازی آنها به لحاظ کیفی است ضمن اینکه ایجاد تعامل دستگاههای اجرایی با سازمان های مردم نهاد نیز مورد پیگیری جدی است و جلسات منظم بین دولت و نهادهای مردمی در استان برگزار و مسایل مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. شفیعی گفت: شبکه سازی تخصصی سازمان های مردم نهاد در استان اردبیل نیز از برنامه های مورد پیگیری و اولویت دار استانداری است، در حوزه محیط زیست این …

الکترونیک در سطح منطقه، از آمادگی کامل بانک های کشور برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سال جاری خبر داد. سید محمود احمدی گفت: برنامه ریزی لازم برای نصب، راهبری و نگهداری امکانات پرداخت الکترونیک اعم از خودپرداز، پایانه فروش، کیوسک و نظایر آن در نقاط مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چزابه؛ برقراری کشیک فعال در شعب و باجه های استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان؛ انجام عملیات منظم پول رسانی …

گوییم جامعه، جامعه مجموعه انسان هایی هستند که در یک مجموعه نظمی بهم پیوند بخورند. نظم به وسیله چه چیزی پیش می آید؟ سیستم حاکمیتی، حاکمیت کارش این است که انسان ها را در یک رابطه منظم بهم پیوند بدهد، وقتی در این رابطه منظم، مردم با هم پیوند خوردند، یک انسان کلان به وجود می آید، این انسان کلان مغزش کیست؟ مغزش حاکمیت است، همه اعضای این جامعه یا انسان کلان، یعنی افراد جامعه اعضای این حاکمیت …

حجم ویدیو: 5.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43 به گزارش گروه ترجمه تمرینات باشگاه اینتر در این فصل سوژه رسانه های ایتالیایی شده است. در این فصل با آمدن اسپالتی تمرینات اینتری ها بسیار فشرده تر، منظم تر و شاداب تر برگزار می شود. این در حالی است که تقویم بازی های اینتر نسبتا خلوت و ساده به نظر می آید. اینتر با 16 امتیاز در رده سوم سری آ قرار دارد. اخبار زیر را از دست ندهید: …

قند خونتان شود. البته به خاطر داشته باشید که تنظیم موارد فوق تنها با اندازه گیری منظم قند خون امکانپذیر است. عضو انجمن دیابت و اندوکرینولوژی ایران با بیان اینکه مصرف وعده های غذایی در فواصل منظم و تقریباً ثابتی از شبانه روز در برنامه ریزی غذایی دیابت نوع اول از اهمیت زیادی برخوردار است، تاکید کرد:این امر یکی از مهمترین اصول تغذیه در دیابت است. در این بین، مصرف سر وقت میان وعده ها (بین …

پس از تمرینات ورزشی احساس رطوبت بیشتری در گوش های خود دارید، احتمالا عرق موجب آن شده است، اما اگر از خواب بیدار شده و با بقایای جرم گوش روی متکای خود مواجه شده اید، این نشانه ای از یک عفونت گوش یا بیماری گوش مزمن است. جرم گوش خود را احساس می کنید اگر به طور مداوم جرم گوش را در کانال گوش خود احساس می کنید، این می تواند به ایجاد گرفتگی و نیاز به پاکسازی گوش توسط پزشک اشاره …

تکاملات وجودی را سپری کرده و به این شرایطی که در حال حاضر وجود دارد، رسیده است. امام جمعه موقت اصفهان در پاسخ به تفکرات مادی گرایانه ابراز کرد: اگر طبیعت خالق است، خالقِ طبیعت چه کسی است، چرا همه چیز این قدر دقیق و حساب شده تحت قوانین منظم پیش می رود؛ قوانین کلی و جزئی به قدری حساب شده است که ذره ای خدشه می تواند نظم یک موجود یا نظم عالم هستی را به هم بریزد. استاد اخلاق حوزه …

ممکن است) در آینده به آن برسم. و هر گاه سخنی از آن حضرت در مورد بحث و مناظره ، یا پاسخ سؤال، و یا منظور دیگری بود که به آن دست یافتم ولی جزء هیچ یک از این سه بخش نبود، آن را در مناسب ترین و نزدیک ترین بخش قرار دادم. اگر در میان آنچه برگزیده ام فصول غیر منظّم و سخنان غیر مرتّبی آمده، به خاطر آن است که من نکته ها و جملات درخشان آن حضرت را جمع می کنم و منظورم حفظ تمام پیوندها و ارتباطات …

پزشک خود مشورت کنید. تذکر: برای رعایت این رژیم غذایی، فرد نباید مبتلا به فشار خون بالا و همچنین اختلالات قلبی یا کلیوی باشد. عرق کاسنی هم از این نظر دارای مقادیر بالای پتاسیم است که با این مکانیسم می تواند در افزایش احتمال پسر دار شدن موثر باشد. اما مهمتر از آن رعایت رژیم غذایی ذکر شده است. موفق باشید. (تبیان) …

و چربی دارند. ترکیب قند و چربی در یک ماده غذایی حساسیت بدن را برای ترشح استروژن بالا می برد و چاقی را به دنبال می آورد. در ضمن احتمال به وجود آمدن سلولیت در ران ها، باسن و کنار پاها را افزایش می دهد.راه حلاین بدن ها از ورزش سود می برند و در کنار آن باید سمومی را که باعث کند شدن سوخت و ساز چربی طبیعی در بدن می شوند از بین برد. اگر فرم بدنتان برایتان آزاردهنده است، ورزش از نان شب برایتان واجب تر …

زنان و پایین آمدن سطح استروژن خطر بیماری قلبی بالا می رود. استروژن به حفظ انعطاف پذیری شریان ها و کاهش LDL ( کلسترول بد ) کمک میکند. اما مطالعات نشان می دهد که اضافه کردن استروژن مصنوعی به همان شیوه کار نمی کند. میتوانید برای مدت کوتاه از هورمون درمانی استفاده کنید تا برای علائم یائسگی کمکتان کند اما از قلبتان محافظت نمی کند. – دکتر نیکا گولدبرگ، مدیر پزشکی مرکز تیش جوآن من …

عبدالله الحسین علیه السلام و راهبری شهدای مدافع حرم، حضور خود را در عرصه فضای مجازی به صورتی رسمی و منظم آغاز کرده است. وی افزود: مطلع و سر آغاز این حرکت، هم شکل شدن اعضای پویش با یکی از تصاویر شهید بی سر، محسن حججی است که آن شهید بزرگوار، سربند کلنا عباسک یا زینب ، دست بر سینه، به قلب چسبانده است. رستمی اظهارکرد: تا کنون برخی از چهره های مشهور که با این پویش همراه شده اند عبارتند از حجج اسلام والمسلمین آقاتهرانی، احمد پناهیان و مداح اهلبیت مهدی سلحشور و سردار احمدی فرمانده سپاه استان قم؛امید است شاهد پیوستن بزرگان دیگری را به پویش باشیم. …

زردی در دخترها و پسرها تقریباً به یک اندازه بوده و تفاوت چندانی ندارد. متخصص زنان و زایمان ادامه داد: نوزادانی که نارس متولد می شوند، به دلیل اینکه کبد آنها هنوز فعال نشده، تصفیه خون به درستی انجام نگرفته و این مسئله سبب بروز زردی می شود. همچنین توصیه می شود کودکان مبتلا به زردی، تغذیه با شیر مادر به دفعات بیشتر و منظم داشته باشند. عشوری مقدم خاطرنشان کرد: نوزادان مبتلا به زردی حتماً باید توسط متخصص اطفال معاینه شده و جهت درمان اقدامات لازم جهت پیشگیری از عوارض زردی انجام شود. …

نگاهی به پسر که هنوز نفس نفس می زد و عرق می ریخت، کرد و چشمان خسته اش خیس شد… کوچه هنوز حال و هوای تابستان را داشت. خورشید تا نهایتش بالا آمده بود و نور سفید یک دستی را روی مغازه پدرش انداخته بود. همان تنها مغازه زرد رنگ کوچه که حالا بیست روز می شود که بسته است. نه به خاطر تعطیلات یا اینکه پلمپش کرده باشند. به خاطر اینکه بیست روز پیش، پدرش از پشت بام خانه افتاده بود و هر دو پایش شکسته …

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان ،بازدید منظم از مایعات یعنی محافظت از خودرو در برابر خرابی، آسیب به اجزای فنی، بنابراین یاد بگیرید که چطور مایعات خودروی خود را چک کنید و این کار را به طور منظم انجام دهید. وقتی شیوه صحیح چک کردن مایعات خودرو را یاد بگیرید، انجام این کار زیاد طول نمی کشد. مراحل انجام کار 1 – استفاده از دفترچه راهنما: در دفترچه راهنمای خودروی …

پژوهشگران به دلیل عدم آشنایی با این روش ها و عدم مطالعه، آن را رعایت نمی کنند. وی افزود: به طور مثال برای کسانی که در حوزه روانشناسی و قرآن می خواهد به صورت میان رشته ای پژوهش کنند، می توان از این روش ها به صورت دقیق و منظم بهره برد، پژوهشگران می توانند رئوس مطالب تعبیر شده از قرآن را نوشته و بر اساس آن یک تحقیق را تنظیم و ترتیب دهند. این روانشناس ادامه داد: تعبیر از قرآن برای …

به گزارش برق نیوز ، طی رای گیری صورت گرفته به این منظور، حمیدرضا صالحی به عنوان رئیس کمیته و کاوه خدامه به عنوان نایب رئیس از بین اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند. در این جلسه ضمن تعیین زمان برگزاری جلسات هیئت رئیسه، مقرر شد هر سه ماه یکبار جلسه عمومی کمیته جهت دریافت نظرات اعضای کمیته و ارائه منظم گزارش عملکرد سه ماهه تشکیل شود. بر این اساس مصوب شد ضمن جمع آوری اطلاعات شرکت های …

رفتارهای مثبت کودک، تمرکز بر اعمال منفی او و رفتار خشن با کودک بر سلامت روانی او تاثیر منفی می گذارند. عرب گل در پایان اظهار کرد: اگر پدر و مادر مشکلات روانپزشکی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس و اعتیاد به مواد مخدر داشته باشند حتما باید به روانپزشک مراجعه کنند. علاوه بر آن با شرکت در کلاسها باید بیاموزند که چگونه فرزند خود را تربیت کنند این در حالیست که متاسفانه افراد بدون آن که آموزش های لازم را دیده باشند، پدر و مادر می شوند اما همانگونه که برای کسب علم وارد دانشگاه می شویم باید برای فرزند پروری آموزش منظم و سیستماتیک ببینیم. …

صورت یک اصل فقهی، بلکه در کل به عنوان احیای دین، حفظ ارزشها و جاودانه کردن آن. آقای مطهری تلاش دارد کربلا را از حد یک واقعه خصوصی بیرون آورد و رنگ یک حرکت انقلابی قابل تأسی را به آن بدهد، برای این کار، از یک تحلیل فقهی منظم سخن نمی گوید بلکه بیشتر از مفاهیم اجتماعی و انقلابی رایج استفاده می کند. در عین حال، همزمان که برای نقد شهید جاوید حرکت می کند، تلاش دارد تا از داده های تاریخی هم استفاده کند …

، هیچ گاه گفته نمی شود که وقتی شمر دستش را به حلقه خانه خدا می زد چگونه با خدا زمزمه می کرد! این آقایی که ما صحبتش را می کنیم (شمر) شانزده بار با پای پیاده به سفر حج رفته است. فکر نکنید شمر اهل نماز و روزه نبوده و یا از آن دسته آدم هایی بوده که عرق می خوردند، عربده می کشیدند؛ شمر و بسیاری دیگر که آن طرف ایستاده اند، آدم هایی هستند که پیشانی پینه بسته داشتند. بسیاری از آن ها اهل تهجد بودند. …

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘



مطالب پر بازدید

از جمله مشکلات عادت ماهیانه در میان بانوان می توانیم به درد های این دوران اشاره کنیم. انقباضات رحمی و درد زیرشکم و لگن ناشی از خونریزی برای برخی بانوان غیرقابل تحمل خواهد بود. در این دوره بهتر است خانم ها از انجام دادن فعالیت های ورزشی شدید و برقراری رابطه جنسی پرهیز کنند تا باعث شدت یافتن این نوع دردها در رحمشان نشوند. برخی محصولات گیاهی در این زمینه کمک زیادی به تسکین دردهای دوران قاعدگی به بانوان و دختران جوان میکنند. گیاه رازیانه تاثیرات زیادی بر از بین بردن این قبیل دردهای زنانه در زمان عادت ماهیانه خواهد گذاشت.

عرق رازیانه برای منظم شدن پریود

انقباضات قوی و طولانی مدت دیواره عضلانی رحم، کش آمدن و گشاد شدن گردن رحم برای ورود خون از رحم به واژن و دفع آن.

برخی انواع مواد خوراکی از طریق مبارزه با التهاب ، مسدود ساختن سیگنال های درد وحتی درمان بیماری های نهفته قادرند درد را ز بین ببرند که رازیانه از بهترین گیاهان دارویی در این زمینه به شمار می رود.

(علاوه بر درمان دردهای زیرشکمی و رحمی در دوران قاعدگی این گیاه فواید درمانی دیگری نیز در بردارد. برای تنظیم تخمک گذاری در بانوان و همچنین پاکسازی رحم از عرق رازیانه استفاده می شود . عرق این گیاه مزه ای تلخ دارد اما باتوجه به فواید بیشماری که برای بانوان دربردارد توصیه اکثر متخصصین طب سنتی برای درمان مشکلات زنانه می باشد.)

رازیانه باعث ایجاد تعادل هورمونی، جلوگیری از بیماری‌های دستگاه تناسلی، پیشگیری از ابتلا به سرطان رحم و دهانه رحم و درمان بیماری شایع سرد مزاجی جنسی در زنان می‌شود.در حال حاضر به دلیل تغییر سبک تغذیه و رفتن به سمت تغذیه غربی، زنان کشورمان از مشکلات بسیاری رنج می‌برند که از آن جمله می‌توان به دردهای دوران قاعدگی، بی‌نظمی‌های این دوران، عفونت و اختلالات هورمونی اشاره کرد. در چنین شرایطی مصرف گیاهان دارویی مانند رازیانه به میزان روزانه حداقل یک لیوان، این دردها را بر طرف می‌کند و معمولا با تنظیم هورمون‌های زنانه و بهبود وضعیت زنانه همراه خواهد بود. درواقع رازیانه حاوی استروژن گیاهی است که همان هورمون زنانه محسوب می‌شود، بنابراین مصرف آن در اختلالات قاعدگی نظیر تاخیر در قاعدگی، قطع قاعدگی یا برخی اختلالات تخمدان مفید است و باعث برقراری قاعدگی می‌شود. مصرف این گیاه در از بین بردن علائم پس از یائسگی مانند گرگرفتگی، خشکی و ضعف مفید است. همچنین به دلیل اثر ضد اسپاسم آن در کاهش دردهای قاعدگی و دردهای گوارشی نیز می‌تواند استفاده شود. برخی مطالعات نشان‌دهنده تاثیر رازیانه در افزایش ترشح شیر مادر است.

در موارد معدودی ممکن است مصرف آن به میزان بالا موجب بدتر شدن نظم دوران قاعدگی شود که در این حالت لازم است بیمار ابتدا با زیاد کردن و سپس با کم کردن میزان رازیانه به تدریج وضعیت مطلوب را بدست آورد.

استفاده از رازیانه به صورت دمنوش که میزان و نحوه تهیه آن مانند چای معمولی است بسیار به صرفه است، درواقع تهیه دمنوش رازیانه و مصرف آن مفیدتر و هزینه استفاده از آن، نسبت به عرق آن ۱۰۰ برابر کاهش می‌یابد. همچنین مصرف رازیانه با این روش می‌تواند مشکل بسیار شایع عادت ماهانه‌  دردناک را برطرف کند.

استفاده رازیانه به صورت دم نوش مفیدتر و هزینه استفاده از آن، نسبت به عرق آن 10 برابر کاهش می یابد. همچنین مصرف رازیانه با این روش می تواند مشکل بسیار شایع عادت ماهانه‌های دردناک که منجر به مراجعه مکرر به مراکز درمانی و مصرف داروهای با عوارض زیاد می شود را برطرف کند.

سعی کنید به جای استفاده از داروهای مسکن به استفاده از محصولات طبیعی برای درمان دردهای دوران قاعدگی خود بپردازید. درمان های گیاهی بالطبع زیان های کمتری برای بدنتان دربرخواهند داشت. عادت ماهیانه هرماه برای خانم های جوان تکرار می شود و دردهای ناشی از آن می تواند در روند زندگی روزمره آن ها به خصوص خانم های شاغل و دانشجویان اختلالات زیادی ایجاد کند. به همین خاطر طب سنتی مصرف رازیانه را به این افراد پیشنهاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

رفع مشکلات زنانه با استفاده از رازیانه

خواص منحصر به فرد گیاه رازیانه را بشناسیم

گرد آوری و تدوین: نرگس فردوس فرد

هرگونه استفاده با درج نام دکتر سلام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد.

موضوعات مرتبط

مطالب مرتبط

هماهنگی جهت تبلیغات: 02184215883

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

عرق رازیانه برای منظم شدن پریود
عرق رازیانه برای منظم شدن پریود
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *