طریقه ی ساخت زولبیا و بامیه

دوره مقدماتی php
طریقه ی ساخت زولبیا و بامیه
طریقه ی ساخت زولبیا و بامیه

گوگل ادز چیست و چگونه کار می کند؟

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز یا گوگل ادوردز سیستم تبلیغات آنلاین طراحی شده توسط کمپانی گوگل است. در این روش تبلیغاتی آگهی شما در هنگام استفاده­ی مخاطبانتان از شبکه نمایش گوگل و یا موتور جستجوی گوگل، نمایش داده می شود. همان طور که پیشتر گفتیم، ساختار تبلیغاتی گوگل روشی است آسان و کاربردی. در این روش تبلیغاتی، شما هزینه ای بابت نمایش آگهی تان پرداخت نمی کنید و تنها زمانی از حساب کاربری شما هزینه ای کسر می گردد که، مشتری بر روی آگهی شما کلیک کرده و وارد وب سایتتان شود. در این سیستم تبلیغاتی، فاکتورهای مهم و مختلفی اثرگذارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره ای مختصر خواهیم داشت.

تبلیغات کلیکی در گوگل ادز به دو نوع اصلی طبقه بندی می‌شوند، حالت اول زمانی است که فردی در موتور جستجوی گوگل، یکی از کلمات کلیدی انتخابی شما را جستجو کند. در این حالت گوگل ادز بر اساس فاکتورهای مختلفی و پس از رتبه بندی جایگاه آگهی شما، اقدام به نمایش آن به مخاطب می کند. این روش محاسبه چه در رتبه بندی نمایش و چه در هزینه ای که بابت هر کلیک مخاطب بر روی آگهی شما توسط گوگل از حسابتان کسر می گردد، بسیار منصفانه، رقابتی و قابل مدیریت است.

در حالت دوم آگهی شما در شبکه نمایش گوگل (شامل اپلیکیشن‌ها و وب سایت های بی شمار طرف قرارداد با این کمپانی)، نمایش داده می شود. اساسا هنگامی که شما از سیستم تبلیغات گوگل ادز استفاده می کنید، می توان گفت چیزی در حدود ۹۰ درصد از کل کاربران اینترنت را پوشش داده اید. گوگل ادوردز ساختاری بسیار هوشمندانه و دقیق در نمایش آگهی ها به مشتریان و مخاطبان خدمات و محصولات شما دارد. هنگام تبلیغ در گوگل، آگهی ها تنها به افرادی نمایش داده می شوند که حقیقتا به آن نیاز دارند و یا علاقه مندی خود را به آنها در عملکردهای پیشین­شان در محیط وب، به اثبات رسانده اند.

طریقه ی ساخت زولبیا و بامیه

دوره مقدماتی php

چند نکته در رابطه با عملکرد گوگل ادوردز

گوگل دارای عظیم ترین بانک اطلاعاتی سلائق و رفتار شناسی مخاطبان شما است. این موضوع با توجه به میلیاردها جستجوی روزانه کاربران در این وب سایت، امری دور از ذهن نیست. سیستم تبلیغات گوگل ادوردز با آنالیز و بررسی دقیق عملکرد کاربران وب، بهترین و مرتبط ترین پیشنهاد تبلیغاتی را به آنها ارائه می دهد. در گوگل ادوردز دیگر خبری از آگهی های مزاحم، بی ارتباط و غیر موثر نیست. روش کار گوگل ادوردز بسیار ساده است و با محاسبه­ی چند فاکتور اصلی از وب سایت شما و کلمات کلیدی انتخابی تان، فعالیت می کند.

در صورتی که به این سیستم آشنایی داشته باشید و یا اینکه از خدمات مشاوره­ی حرفه ای بهره مند گردید، کار با گوگل ادوردز بسیار کاربردی و آسان خواهد بود. شما در این سیستم به صورت رایگان می توانید اکانت گوگل ادز خود را تعریف کنید و تنها هزینه­­ی کلیک ها بر روی آگهی تان را پرداخت خواهید کرد. هزینه­ی کلیک برمبنای هر کلمه کلیدی در اصطلاح ( CPC ) نامیده می شود؛ و مهمترین فاکتور در تعیین تعرفه تبلیغات در گوگل ادز است. هزینه CPC در کلمات و کسب و کارهای مختلف، متفاوت بوده و ارتباط مستقیمی با میزان محبوبیت و رقابت بر روی کلمه کلیدی انتخابی شما دارد.

گوگل ادز برای اینکه بتواند کارایی و محبوبیت سرویس خود را در میان مخاطبان حفظ کند، اهمیت ویژه ای به کیفیت وب سایت شما و همچنین ارتباط کلمات کلیدی انتخابی تان با نوع فعالیت وب سایت می دهد. در این سیستم تبلیغاتی، مخاطبان اهمیت ویژه ای دارند و گوگل هرگز حاضر نیست تبلیغاتی نامرتبط و یا بی کیفیت را به آنها نمایش دهد. این موضوع به قدری در سیستم تبلیغات گوگل ادوردز اهمیت دارد که هر چقدر امتیاز کیفیت آگهی شما که در اصطلاح به آن ( Quality Score ) می گویند بالاتر باشد، هزینه­ی کمتری بابت هر کلیک پرداخت خواهید کرد؛ البته همان طور که گفتیم ارتباط مستقیمی با پیشنهادات رقبای شما و اساسا میزان رقابت پذیری کلمه کلیدی انتخابی تان نیز دارد. در سیستم تبلیغات گوگل ادوردز شما تنها بابت ورود مشتری به وب سایت تان هزینه پرداخت می کنید و تبلیغ شما بر مبنای انتخاب کلماتی است که توسط مشتریان و مخاطبان محصولات و خدمات شما، جستجو شده است. این بدان معنا است که شما دقیقا و تنها برای جامعه­­ی هدفتان تبلیغ می کنید، آن هم دقیقا در زمانی که آنها در موقعیت خرید محصولات و یا خدمات شما قرار دارند.

یکی از مهمترین ویژگی های سیستم تبلیغات گوگل ادز همین اهمیت ویژه ای است که برای کیفیت آگهی و از همه مهمتر، مخاطبان سرویس‌های خود قائل است. در این سیستم تبلیغاتی آزادی عملکرد شما و همچنین فضای خصوصی مخاطبان و مشتریان‌تان، بسیار با اهمیت است. به هر میزان که شما بر روی کیفیت و استانداردهای طراحی وب سایت خود کار کنید، گوگل نیز در نقطه مقابل، به کاهش هزینه های تبلیغاتی تان، به این ارتقاء ارج می نهد. مخاطبان شما در این سیستم تبلیغاتی با نهایت احترام و آزادی عملکرد، با آگهی شما مواجه شده و در نتیجه با تجربه ای خوشایند و آمادگی کامل، برای خریداری محصولات و یا خدماتتان، وارد وب سایت شما می گردند.

سیستم تبلیغات گوگل و در اصطلاح گوگل ادز ، از بدو ورود تا به امروز محبوب ترین، موثرترین و پرمخاطب ترین نوع تبلیغات آنلاین بوده است. پلان های متفاوت تبلیغاتی در گوگل ادز موجب شده است، هر تولید کننده و یا ارائه دهنده خدماتی بتواند، با هر میزان بودجه، ساختاری موثر و کاربردی و البته اختصاصی برای کسب و کار خود تعریف کند. استفاده از این سرویس حتی می تواند وضعیت رنکینگ وب سایت شما را نیز در بلند مدت، ارتقاء دهد.

ما در آژانس تبلیغاتی جی ادز سال‌هاست تلاش داشته ایم تا به کسب و کارهای ایرانی، خدماتی ارائه دهیم تا بتوانند با حداقل بودجه، از موثرترین روش تبلیغات آنلاین بهره ببرند. مشاورین ما در جی ادز با آنالیز دقیق کسب و کار و نیازهای شما و البته میزان بودجه ای که برای تبلیغات خود اختصاص داده اید، تبلیغات شما را ایجاد و بهینه سازی می‌کنیم. برای کسب اطلاعات با نحوه تبلیغ در صفحه اول گوگل با خط ویژه ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

 

اختصاصی سایت نیک صالحی

یک دانش آموز ۱۲ ساله در طی شش سال گذشته دوست معلول خود را بر پشت خود حمل می کند تا بتواند اموراتش را در مدرسه بگذراند.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

زولبیا و بامیه نوعی شیرینی مناسبتی محسوب می شوند که فقط در ماه رمضان تهیه می شوند. این شیرینی های خوشمزه در بین روزه داران بسیار محبوب هستند ، به طوری که تقریبا در تمام سفره های افطاری می توانید زولبیا بامیه را پیدا کنید. در ادامه کامل ترین آموزش دستور پخت زولبیا و بامیه را آماده کرده ایم. با مواد لازم ذکر شده در این دستور شیرینی پزی می توانید برای ۶ نفر زولبیا و بامیه تهیه نمایید. با و طرز تهیه زولبیا و بامیه در ادامه با هم دوره همراه باشید.

ابتدا یک قابلمه کوچک انتخاب می کنیم و آب را درون قابلمه می ریزیم. قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم و شکر را اضافه می کنیم. در مرحله بعد شربت را به صورت متداوم هم می زنیم تا شکر در آب به طور کامل حل شود.

پس از اینکه شکر حل شد ، زعفران دم کرده را به همراه گلاب و آبلیمو به شربت اضافه می کنیم. اجازه می دهیم شربت حدود ۱۰ دقیقه بجوشد تا مواد کاملا با هم مخلوط شوند و میزان غلظت شربت هم کمی بیشتر شود ، سپس شربت را از روی حرارت بر می داریم و کنار می گذاریم.

برای تهیه زولبیا باید از ماستی استفاده کنیم که متعادل باشد ، یعنی نه سفت باشد نه شل. یک کاسه جا دار انتخاب می کنیم و نشاسته را به همراه ماست داخلش می ریزیم. مواد را به خوبی مخلوط می کنیم تا یکدست شوند.

طریقه ی ساخت زولبیا و بامیه

سپس به مدت ۵ دقیقه مخلوط ماست و نشاسته کنار می گذاریم و پس از گذشت این زمان دوباره مخلوط ماست و نشاسته را خوب هم می زنیم تا کاملا صاف و یکدست شود. در مرحله بعد کره را در فضای محیط قرار می دهیم تا نرم شود.

سپس آرد سفید را کم کم به همراه کره به کاسه اضافه می کنیم و مخلوط کردن مواد را ادامه می دهیم تا مایه زولبیا یکدست شود. در مرحله بعدی گلاب ، اسانس هل و جوش شیرین را اضافه می کنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم.

در این مرحله باید غلظت مایه زولبیا به اندازه ماست باشد ، در صورتی که مایه زولبیا کمی سفت تر بود کمی گلاب به آن اضافه می کنیم تا غلظتش کمتر شود. در مرحله بعدی در یک ظرف تابه مقداری روغن می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم.

در این مرحله باید به حدی روغن در تابه بریزیم که زولبیا ها در روغن شناور باشند. حرارت زیر تابه باید متعادل باشد . مایه زولبیا را درون قیف می ریزیم و با فشار قیف درون روغن به شکل دایره و اشکال نا منظم دستمان را می چرخانیم تا زولبیا شکل بگیرد.

برای راحتی کار می تونیم مایه زولبیا را درون یک جا سسی قرار دهیم تا راحتر و سریعتر به زولبیا ها شکل دهیم. شربت را روی حرارت بسیار ملایم قرار می دهیم ، در حدی که فقط گرم باشد.

پس از اینکه زولبیاها سرخ شدند آنها را روی دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی شان خارج شود. سپس درون شربت می اندازیم و اجازه می دهیم زولبیاها به مدت حداقل ۵ دقیقه درون شربت بمانند.

در این مدت شهد شربت کاملا به خورد آنها می رود و آماده می شوند. پس از گذشت این زمان زولبیا ها را در ظرف مورد نظر می چینیم و در یخچال قرار می دهیم تا خنک شوند ، سپس سرو می کنیم.

یک قابلمه مناسب انتخاب می کنیم و آب را به همراه کره در آن می ریزیم. قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم تا آب به جوش بیاید. پس از اینکه آب به جوش آمد شکر را اضافه می کنیم و با یک قاشق شکر را در آب حل می کنیم.

در مرحله بعد آرد را کم کم اضافه می کنیم و هم زدن مواد را متداوم ادامه می دهیم تا خمیری نرم به دست بیاید. پس از اینکه خمیر حالت گرفت ۱ قاشق غذاخوری شربت به آن اضافه می کنیم و با خمیر مخلوط می کنیم تا به خورد خمیر برود.

حدودا باید ده دقیقه هم زدن خمیر را روی حرارت ملایم ادامه دهیم تا خمیر بپزد. پس از اینکه خمیر آماده شد ، قابلمه را از روی حرارت بر می داریم و اجازه می دهیم خمیر خنک شود. پس از خنک شدن خمیر تخم مرغ را اضافه می کنیم.

تخم مرغ را با خمیر به خوبی مخلوط می کنیم تا خمیری لطیف و نرم به دست بیاید. در مرحله بعد یک ظرف گود مانند شیر داغ کن روی حرارت قرار می دهیم و به حدی روغن درونش می ریزیم که مانند فلافل ، بامیه ها در روغن شناور باشند.

پس از اینکه روغن داغ شد مایه بامیه را درون قیف با سر ماسوله مخصوص بامیه می ریزیم و با فشار قیف بامیه ها را به اندازه دلخواه در روغن قیچی می کنیم. بهتر است لبه های قیچی را با روغن چرب کنیم تا هنگام بریدن ، خمیر به آن نچسبد.

توجه داشته باشید اگر بیش از ظرفیت شیر داغ کن بامیه درون آن بریزیم بامیه ها ممکن است به خوبی پف نکنند. در همین حین بامیه ها را باید مرتب با یک قاشق هم بزنیم تا به هم بچسبند. پس از سرخ شدن بامیه ها روغن اضافی شان را با دستمال حوله ای می گیریم.

در مرحله پایانی هم بامیه ها را به مدت حداقل ۲ دقیقه درون شربت می ریزیم تا شربت به خوردشان برود. توجه داشته باشید که در زمان اضافه کردن بامیه ها به شربت ، دمای شربت باید متعادل باشد. سپس بامیه ها را در طرف مورد نظر می چینیم و سرو می کنیم.

سلام ببخشید باید از چه آردی استفاده کنم

سلام و عرض ادب منظور از آرد سفید ، آرد گندم است. موفق باشید.

سلام تشکر از اینکه خوب همه چیز رو توضیح دادید

سلام و عرض ادب خوشحالیم که دستور زولبیا و بامیه مورد پسندتان واقع شده است. موفق باشید.

سلام خسته نباشید…طرز تهیه خوب بود ولی کاش میتونستیم ازش نسخه چاپی داشته باشیم یا اینکه متن رو به مادرامون ارسال کنیم بهرحال تشکر میکنم♥

سلام و عرض ادب ممنون از لطف شما می توانید از صفحه مورد نظرتان اسکرین شات بگیرید و برای مادر گرامی تان ارسال کنید. موفق باشید.

سلام ببخشید برای تهیه زولبیا ماست پر چرب باید باشد یا کم چرب ؟با تشکر از پاسخ شما

سلام و عرض ادب بهتر است از ماست کم چرب استفاده کنید. موفق باشید.

سلام خسته نباشید ممنون از دستور بدون نقص و خوب تان

سلام و عرض ادب ممنونی از انرژی های خوب شما دوستان گرامی موفق باشید.

سلام ممنونم از دستور پختتون بامیه رو درست کردم خیلی خوب و خوشمزه شده بود ولی شربتم شکرک زد با اینکه ابلیمو هم زده بودم

سلام و عرض ادب خوشحالیم که دستور پخت بامیه توانسته باعث جلب رضایت شما شود. شکرک زدن شربت دو دلیل دارد : 1 . شکر شربت شما کم بوده است. 2 . شربت شما بیش از حد روی حرارت مانده است. در صورتی که مجددا با این مشکل مواجه شدید مقداری آب جوش و آبلیمو به شربت اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید تا کمی بجوشد. با این کار شکرک شربت از بین می رود. موفق باشید.

ممنونم ازتون بابت نکات؛ با سایت شما حتی دخترایی ک تو سن بلوغ هستن میتونن کنار درس هاشون ی غذای خوشمزه درست کنن حسابی رضایت مامانمو جلب کردم ممنونم ممنونم

نظر لطف شماست ، ممنون از انرژی های خوبتون. موفق و پایدار باشید.

افتضاح شد من ودختر خالم درست کردیم افتضاح شد

سلام و عرض ادب چه مشکلی پیش آمد؟ امیدوارم در تلاش های بعدی بتوانید به بهترین صورت درست کنید. موفق باشید.

سلام این مواد لازم برای چه تعدادافراد هستش؟چقدبامیه ازش درست میشه؟

سلام و عرض ادب حدودا برای 6 نفر تعدادش به اندازه بامیه ها بستگی دارد. موفق باشید.

سلام خسته نباشین. ی سوال داشتم چرا بامیه وقتی ب شربت ریخته میشه حالت نرمی پیدا میکنه دلیلش چیه؟

سلام و عرض ادب نرم شدن بامیه ها به خاطر داغ بودن بیش از حد شربت هست. در زمان اضافه کردن بامیه ها باید دمای شربت کاملا ملایم باشد. موفق باشید.

من بامیه را با روبا این روش درست کردم.خیلی بد یا بهتر بگم افتضاح بود

طریقه ی ساخت زولبیا و بامیه

سلام و عرض ادب چه مشکلی پیش آمد؟ روش مشکلی ندارد و چندین بار تست شده است. امیدوارم در تلاش های بعدی بتوانید به بهترین صورت درست کنید. موفق باشید.

سلام ‌وقتون بخیر بامیه هایی که درست کردیم خیلی خوب شدن اما زولبیا جز دفعه ی اول سری های بعد خوب نشدن خیلی نرم شدن ..دلیلش چیه؟

سلام و عرض ادب شربتتون اگر آبکی باشه زولبیاها رو نرم می کنه . از شربت غلیظ تر استفاده کنید. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

طریقه ی ساخت زولبیا و بامیه

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

طرز تهیه زولبیا و بامیه ساده و راحت

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

امتیاز دهید


3.4
از

374

زولبیا که از خوشمزه ترین شیرینی های ماه رمضان است معمولاً همراه با بامیه سر سفره افطار ماه رمضان سرو میشود. هرچند این شیرینی در ماه رمضان خیلی راحت در دسترس است و تقریبا همه جا به فروش میرسد، تهیه آن در منزل هم خالی از لطف نیست چون به این ترتیب میتوانید از سالم و تازه بودن زولبیا اطمینان داشته باشید و خاطر جمع باشید که در روغن مانده سرخ نشده که برای سلامتی بسیار مضر است. در ادامه طرز تهیه زولبیای خانگی را با عکس مراحل آن خواهید دید.

 

طرز تهیه زولبیا

طریقه ی ساخت زولبیا و بامیه

 

 

آب و شکر را مخلوط کرده و روی حرارت ملایم قرار دهید تا به جوش بیاید و تمام شکر حل شود سپس زعفران ، گلاب و آبلیمو را اضافه کنید و پس از 10 – 15 دقیقه که جوشید شربت را از روی حرارت بردارید.

 

 

نشاسته و ماست را داخل کاسه ای بریزید و مخلوط کنید ؛ مخلوط نشاسته و ماست را 5 دقیقه کناری قرار دهید و مجدد مخلوط کنید تا یکدست شود ( ماستی که استفاده می کنید نه خیلی شل و نه خیلی سفت باشد ).

 

 

آرد و کره نرم شده را اضافه و خوب مخلوط کنید تا یکدست شود سپس جوش شیرین ، گلاب و هل را اضافه کنید ( غلظت مایه زولبیا در این مرحله باید مانند ماست باشد ، اگر بیش از حد سفت بود 1 قاشق گلاب اضافه کنید ).

 

 

داخل قابلمه روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا داغ شود ، مایه زولبیا را داخل قیف بریزید و ته قیف را سوراخ کنید سپس داخل روغن بریزید و شکل های درهم و دایره ای ایجاد کنید.

 

پس از اینکه زولبیا سرخ شد سریع داخل شربت قرار دهید و بگذارید 5 – 10 دقیقه بماند ( دقت کنید شربت باید گرم باشد ).

 

 

میتوانید به جای قیف مایه زولبیا را داخل ظرف سس بریزید و با آن کار کنید ، جوش شیرین بافت بهتر و تردتری به زولبیا میدهد.

 

عکس های غذای خود را از طریق اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید

سلام خسته نباشید
خواستم بدونم میشه نشاسه را با کمی اب سرد حل کرد
بعد با ماست مخلوط کنیم

نیازی به این کار نیست ولی اه مقدار کم آب استفاده کنید اشکالی نداره

سلام حالتون خوبه ؟؟. اول از همه باید تشکر کنم از این سایت خوبتون???. میگم من همه ی کارهایی که گفتین رو دقیق انجام دادم اما نمی‌دونم چرا اصلا مزه زولبیا رو نمی‌ده. ممنون میشم اگه جواب بدید☹️☹️

اززحمات شما سپاسگذارم.ممنونم که کمک کردین برای اولین بارخونوادم و خوشحال کنم.متشکرم???

خواهش میکنم. ما هم از رضایت شما خوشحالیم تینا جان.

سلام
من درست کردم امروز.
البته چندین سال پیش درست می کردم ولی دستورش رو نداشتم الان

الان دو تا سوال دارم

یکی اینکه نباید بزاریم مواد چند ساعتی بمونه؟
دوم اینکه وقتی نشاسته و ماست رو مخلوط کردم یک خمیر خیلی صفت بوجود اومد . از هر کدوم وزنی ۱۰۰ گرم بود. مجبور شدم ماست اضافه کنم. چرا؟.
سوم اینکه چرا هنگام ریختن با اینکه کوچک می ریختم اما باز می شدو به دور تابه می رسید . بویژه اولی هاش

البته ترد و حوشرنگ شده ولی بی شکل . قبلا اینطور نمی شد…
هنوز نخوردم روزه ام ولی بهش می خوره خیلی خوش مزه باشه

بامیه هم عالی شد
ممنون

سلام.خسته نباشیدطرزتهیه زلوبیابا آرد را هم لطف میکنیدنیلوفرخانم؟

طریقه ی ساخت زولبیا و بامیه

سلام من زولبیا رو با استفاده ازیه دستوردیگه درست کردم خوب دراومد منتها خیلی نازک شد دستورها متفاوته بعضیها مقدار آرد بیشتربعضی نشاسته برای اینکه زولبیا یه مقدار حجیم تربشه ازآردبیشتراستفاده کنم یا نشاسته نازکیش بخاطر سوراخ قیف نیست بخاطرموادشه میشه راهنمایی کنیدمتشکرم

عالی بود ممنونم .تونستم خانومم رو غافلگیر کنم ?

سلام ببخشد من وقتی زولبیا درست میکنم یه حفره های در زولبیا هام ایجاد میشه باید چیکار کنم تا خوب دربیاد؟

سلام ببخشد من وقتی زولبیا درست میکنم یه حفره های ایجاد میشه باید چیکار کنم؟

از چه روغنی استفاده کنیم بهتره؟

سلام
ببخشید من که اقا هستم وارد جمع خانوما این جا شدم.. دلیلش این بود که خودم علاقه زیادی به بامیه و زولبیا دارم و بامیه رو چون اهوازی هستم و باش اشنایی داریم خوب دورست میکنم ولی زولبیا رو بلد نیستم ..لطف. میکنید راهنمایی کنید که شربت رو مثل شربت بامیه باشه مشکلی نیست

سلام خداقوت
ممنون از توضیح صریحتون میخواستم بدونم ک زولبیا تک تک ک سرخ میکنیم باید بریزیم داخل شربت یا همگی باهم؟ ممنون و تشکر

به جای جوش شیرین نمیشه چیز دیگه استفاده کرد.

سلام خسته نباشید خواستم بدونم ایا میشه نشاسه را در کمی اب اول حل کرد بعد داخل ماست ریخت

خیلی ممنون زحمت کشیدین پست گذاشتین خیلی از سوال هام جواب گرفتم .طاعات قبول حق

خواهش میکنم. خوشحالم تونستم کمکتون کنم!

ببخشید 100 گرم معادل چند لیوان میشه

تقریبا 3/4 فنجان یا 2/3 لیوان میشه. البته تقریبا

سلام اگرجوش شیرین نریزیم زولبیا خراب نمی شود؟

سلام ، نکیسای عزیز جوش شیرین برای ترد شدن زولبیاست ، میتونی استفاده نکنی یا به جاش بکینگ پودر بریزی

ایران کوک کارت عالیه سایت هایی مث شمارو باید تشویق کرد اگه باور کنی این اولین نظر اینترنتیم بود

ممنونم شما لطف دارید و خوشحالم اولین نظرتون رو برای من ارسال کردید

سلام. من زولبیا با این روش درست کردم. اما خوب نشد و نرم شدن چیکار باید کنم؟

سلام ، خوب دلیل اصلیش اینه که شیره ات زیاد غلیظ نبوده و باعث شده زولبیا نرم شه ، این بار غلظت شیره رو بیشتر کن عزیزم

سلام نیلوفر جان دستت درد نکنه نماز و روزه هاتون هم قبول باشه . قربانت.

ممنون لادن جون ، همچنین عزیزم … کم پیدایی خانومی ؟

خیلی عالی بود

خیلی عالیه

خیلی خوب بود مچکرم

باتشکر از شما البته هنوز درست نکردم ولی خداکنه خوب در بیاید تادعاتون کنم

با سلام و تشکر از سایت خوبتون . ببخشید من یه سوال داشتم زولبیاهای من پف نکردن با اینکه مواد ۸ ساعت موند میشه بگین چرا ؟ ممنون

ممنون ستاره جان ، عزیزم حتما وقتی مواد رو اضافه کردی روغن داغ داغ نبوده و یا شاید مواد رو قبل اضافه کردن خوب مخلوط نکردی ، این بار امیدارم خوب دربیاری

سلام ، در اینجا منظورتون چه نوع نشاسته است ؟ ممنون از سایت بسیار زیباتون و اینکه لطف میکنید دانسته هاتون رو در اختیار دیگران قرار میدید ، شاد باشید

ممنون اشکان جان لطف داری ، خوشحالم که برات مفید بوده ، دوست خوبم منظور نشاسته گندم هست

اخه چرا برای من داخلش خام هست ؟ من که کاملا دستورش رو رعایت میکنم اما نمیشه

ساناز جان حتما” باید شیره غلیظ شده باشه و نه اینکه ابکی باشه … وقتی داخل شیره میندازی باید زولبیا و بایمه داغ داغ باشن تا شیره رو به خودشون جذب کنن … خامی دلیل اصلیش همینه ، همچنین باید بذاری خوب سرخ و برسته بشه

سلام ببخشید شما در مواد لازم نمک و یک آب به مقدار150گرم نوشته اید ولی در طرز تهیه ننوشته اید که چه وقت باید ان ها اضافه کنیم. میشه لطفا بگید.

زهرا جان اون شیره بود که به اشتباه اب نوشته بودم … تصحیح شد خانومی

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

طرز تهیه زولبیا و بامیه خوشمزه ویژه ماه رمضان

در آپارات وارد شوید تا ویدیوهای و کانال‌های بهتری بر اساس سلیقه شما پیشنهاد شود
وارد شوید

آهنگ احساسی و غمگین


“آینده در دستان شماست

طریقه ی ساخت زولبیا و بامیه

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

در این ویدیو طرز تهیه زولبیا و بامیه را می بینید. زولبیا و بامیه در ماه رمضان به مقدار زیادی مصرف می شود.

زولبیا از ماست، نشاسته، خمیر مایه و … درست می شود.

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

طریقه ی ساخت زولبیا و بامیه
طریقه ی ساخت زولبیا و بامیه
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *