خواص دمنوش گل گاوزبان و اسطوخودوس

دوره مقدماتی php
خواص دمنوش گل گاوزبان و اسطوخودوس
خواص دمنوش گل گاوزبان و اسطوخودوس

گل گاو زبان: ۳ قاشق غذاخوری

اسطوخودوس: ۳ قاشق غذاخوری

قلم زنجبیل: ۱ عدد

لیموعمانی: ۱ عدد

عسل: ۲ قاشق غذاخوری

خواص دمنوش گل گاوزبان و اسطوخودوس

آب جوش:۳ لیوان

دوره مقدماتی php

 

ابتدا گل گاوزبان و اسطوخودوس را در یک قوری شیشه ای حاوی آب جوش ریخته و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد. پس از گذشت زمان معین زنجبیل را در دمنوش بیاندازید. لیموعمانی را قبل از وارد کردن به دمنوش با سوزن چند سوراخ در آن ایجاد کنید و سپس گل گاوزبان هم در دمنوش انداخته و اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه دم بکشد. در صورت تمایل به شیرین شدن دمنوش می‌توانید از عسل نیز در مرحله آخر استفاده کنید.

 

 

خواص گل گاو زبان:

من تپش قلب شدید با استرس دارم و بدنم خیلی ضعف داره و کلا اصلا حالم خوب نیست این میتونه درمان قطعی باشه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

آدرس: تهران، اتوبان ستاری، بالاتر از مجتمع کوروش، بن‌بست اول، پ۲، واحد ۳

شماره تماس: 02144020485 – 09195080585

کد پستی: 1473613193

ایمیل: info@balssi.com

 

قوانین و مقررات

تأمین‌کنندگان

همکاری با ما

درباره ما

خدمات دیجیتال مارکتینگ تیک دی

شرکت رهاورد سبز رادین با نام تجاری بالسی در سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد. از آن زمان تا کنون هدف اعضای شرکت بالسی بر آن بوده است تا با حفظ کیفیت محصولات و ارائه بهترین قیمت رضایت مشتریان خود را به دست آورند. بالسی پس از مدتی به یکی از تامین‌کنندگان کارخانجات، هتل‌ها و رستوران‌ها تبدیل شد. گل سرخ محمدی، سبزی خشک، میوه خشک، ادویه‌جات اعلاء و درجه یک جزئی از محصولات شرکت بالسی به شمار می‌روند.اکنون اعضای بالسی تصمیم گرفته‌اند تا با ایجاد بسته‌بندی بهترین کالا و خدمات را در اختیار مصرف کننده نهایی نیز قرار دهند. به لطف خدای متعال و تلاش دلسوزانه خانواده بالسی طرح فروش مصرف‌کننده نیز با استقبال خوبی مواجه شد.

شما را به بازدید از نمایشگاه غذایی واقع در مرکز نمایشگاه های بین المللی ایران مال دعوت مینماید.

 

اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۴
خواص میوه ها و گیاهان دارویی

خواص و فواید خوردن دمنوش اسطوخودوس, ویتامین های موجود در دمنوش گیاه اسطوخودوس, خواص دمنوش اسطوخودوس,فواید دمنوش اسطوخودوس گیاه لاوندر یا اسطوخودوس یکی از خوشبو ترین گیاهان دارویی در جهان محسوب می‌شود که در مناطق مختلفی از ایران، هند، چین، انگلیس و کانادا به صورت خودرو رشد می‌کند. این گیاه علاوه بر آنکه به عنوان یک گیاه دارویی پرخاصیت در طب سنتی کشورمان و طب سنتی کشورهای چین و هند مورد استفاده قرار می‌گیرد به عنوان یک خوراکی مفید در سبد غذایی بسیاری از خانواده های آسیایی و اروپایی وجود دارد.

تحقیقات نشان می دهد که چای و دمنوش سنبل الطیب به دلیل مقادیر بالای لیارین موجود در آن به درمان بی خوابی شبانه کمک کرده و همچنین می تواند کیفیت خواب را بهبود بخشد.

دمنوش سنبل الطیب یکی از بهترین روش های طبیعی برای درمان بی خوابی در دوران یائسگی محسوب می شود.

برخی محققان می گویند که چای و دمنوش سنبل الطیب باعث افزایش هورمون سورتونین شده که استرس و اضطراب را کاهش می دهد و می تواند به درمان افسردگی کمک کند.

دمنوش سنبل الطیب به دلیل خواص آرام بخش و ضد اسپاسم طبیعی که دارد، یکی از بهترین دمنوش های گیاهی برای درمان دل درد و کمر درد در دوران قاعدگی و پریودی می باشد.

یک قاشق چای خوری (2 گرم) ریشه خشک شده سنبل الطیب را در یک فنجان آب گرم بریزید، بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند تا دم بکشد و سپس بنوشید. اگر دوست دارید دمنوش شما شیرین باشد، یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید و بنوشید.خواص دمنوش گل گاوزبان و اسطوخودوس

در ادامه بخوانید : خواص سنبل الطیب در طب سنتی

دمنوش سنبل الطیب و اسطوخودوس به دلیل خواص آرام بخش طبیعی که دارد، باعث کاهش استرس و اضطراب می شود.

دمنوش سنبل الطیب و اسطوخودوس به دلیل خواص آرام بخش طبیعی که دارد، یکی از بهترین دمنوش گیاهی برای درمان بی خوابی محسوب می شود.

دمنوش سنبل الطیب و اسطوخودوس به دلیل خواص ضد اسپاسم و آرام بخشی که دارد به درمان سردرد و میگرن کمک می کند.

یک قاشق چای خوری اسطوخودوس را با یک قاشق چای خوری سنبل الطیب مخلوط کرده و در یک لیوان آب جوش بریزید، بگذارید 10 دقیقه بماند تا دم بکشد.

این دمنوش را یک ساعت قبل از رفتن به رختخواب بنوشید.

دمنوش سنبل الطیب و گل گاو زبان دارای خواص مدر بوده که با افزایش ادرار به سم زدایی و پاک سازی کلیه ها و درمان سنگ کلیه کمک می کند.

در طب سنتی از دمنوش سنبل الطیب و گل گاو زبان برای کاهش فشار خون بالا استفاده می شود.

دمنوش سنبل الطیب و گل گاو زبان به دلیل خواص آرام بخش طبیعی که دارد، استرس و اضطراب را درمان می کند.

در طب سنتی ایران از این دمنوش برای درمان بی خوابی، استرس و اضطراب، افسردگی، میگرن و سرماخوردگی استفاده می شود.

1 قاشق غذا خوری گل گاو زبان و نصف قاشق غذا خوری سنبل الطیب را درون 1 لیوان آب جوش بریزید، بگذارید 30 دقیقه بماند تا دم بکشد. برای اینکه دمنوش طعم بهترین بگیرد، می توانید یک قاشق چای خوری عسل طبیعی و چند قطره لیمو ترش تازه به آن اضافه کنید و بنوشید.

در ادامه بخوانید : خواص گل گاوزبان

سنبل الطیب را برای درمان بیماری ها به صورت دمنوش عرق، تنتور، عصاره و پودر استفاده می کنند.

منابع : verywellfit

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

باعلم – درمان جوش ، علائم بارداری، زایمان طبيعی ، جلوگیری اورژانسی ، انواع پیتزا ، مجله علمی آموزشی، مشاوره ازدواج ، دارونامه، علائم بیماری ها

خرید بلیط هواپیما برای تمام مقاصد داخلی و خارجی از تمام خطوط ریلی کشور با قیمت مناسب

تیک بان سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما

چت روم

خواص دمنوش گل گاوزبان برای سلامت جسم و روان بی‌شمار است. این گیاه معجزه‌آسا تاثیر زیادی در بهبود بیماری‌های قلب و عروق، کاهش استرس و اضطراب دارد. در واقع با بهبود عملکرد مغز، باعث آرامش اعصاب و کاهش استرس می‌شود. البته این موارد تنها بخشی از خواص این دمنوش به شمار می‌رود. این گیاه دارای چندین آنتی‌اکسیدان است که به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می‌کند. اگر شما هم برایتان سوال است که دمنوش گل گاوزبان را چطور و در چه مواقعی استفاده کنیم، بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید.

گل گاوزبان حاوی مقدار زیادی آلکالوئید است که یک ماده‌ی ضدحساسیت و ضدالتهاب محسوب می‌شود. اگر در فصل بهار به رویش گیاهان حساسیت دارید، می‌توانید روزانه یک فنجان از این دمنوش را مصرف کنید. همچنین دمنوش گل گاوزبان تاثیر زیادی در درمان تب دارد. زمانی که به بیماری‌هایی از جمله آبله، کهیر، سرخک و یا سرماخوردگی مبتلا هستید، با مصرف یک فنجان گل گاوزبان تب شما قطع می‌شود.

گل گاوزبان حاوی مقدار زیادی آلکالوئید است که یک ماده‌ی ضدحساسیت و ضدالتهاب محسوب می‌شود. اگر در فصل بهار به رویش گیاهان حساسیت دارید، می‌توانید روزانه یک فنجان از این دمنوش را مصرف کنید.

یکی دیگر از خواص گل گاو زبان تصفیه و پاکسازی خون است. این دمنوش تاثیر زیادی در درمان بیماری‌های قلب و عروق دارد. همچنین به کاهش کلسترول و قند خون کمک می‌کند. از دیگر مزیت‌های استفاده از چای گل گاو زبان می‌توان به تاثیر آن در بهبود بیماری‌های تنفسی اشاره کرد. این دمنوش مسهل است و به درمان یبوست هم کمک می‌کند.

گل گاوزبان یک گیاه طبع گرم است و به همین دلیل خاصیت گرمابخش دارد. اگر گیاه گل گاوزبان را با اسطوخودوس ترکیب کنید، تاثیر آن بر روی سلامت بدن بیشتر می‌شود. هر دو گیاه به دلیل داشتن آنتی اکسیدان به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. اگر در دمنوش این دو گیاه، مقدار کمی لیموعمانی بریزید، تاثیر آرامبخش بودن آن دوچندان می‌شود.
اسطوخودوش فشارخون را تنظیم می‌کند و می‌تواند باعث درمان سردردهای شدید شود. به همین دلیل آرامش اعصاب را به دنبال دارد. همچنین این دمنوش می‌تواند بی‌خوابی را نیز درمان کند.
برای درست کردن دمنوش گل گاوزبان و اسطوخودوس باید هر دو گیاه را با هم ترکیب کنید و اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه با حرارت ملایم دم بکشد. خواص دمنوش گل گاوزبان و اسطوخودوس

اسطوخودوش فشارخون را تنظیم می‌کند و می‌تواند باعث درمان سردردهای شدید شود. به همین دلیل آرامش اعصاب را به دنبال دارد. همچنین این دمنوش می‌تواند بی‌خوابی را نیز درمان کند.

یکی از خواص گل گاو زبان درمان بی‌خوابی در دوران یائسگی است. البته به‌شرطی که آن را با گیاه سنبل الطیب ترکیب کنید. دمنوشی که از ترکیب این دو گیاه بدست می‌آید استرس و اضطراب را از بین می‌برد. چای سنبل اطیب تاثیر زیادی در افزایش هورمون سورتونین دارد. این هورمون استرس و اضطراب را از بین می‌برد. همچنین در بهبود اثرات افسردگی نیز مؤثر است. از خواص دمنوش ترکیب شده‌ی این دو گیاه می‌توان به درمان و کاهش درد قاعدگی و پریودی اشاره کرد. دمنوش سنبل‌الطیب خاصیت ضداسپاسم دارد. به همین دلیل به کمردرد و دل درد دوران قاعدگی کمک می‌کند. این دمنوش در طب سنتی یک داروی مؤثر محسوب می‌شود که به درمان استرس، اضطراب، افسردگی، میگرن، سرماخوردگی و بی‌خوابی کمک می‌کند. برای درست کردن دمنوش گل گاوزبان و سنبل الطیب ابتدا یک قاشق از گیاه گاوزبان را با نصف قاشق سنبل الطیب داخل یک قوری بریزید و یک فنجان آب ولرم به آن اضافه کنید. سپس اجازه دهید تا به مدت ۱۰ – ۱۵ دقیقه روی حرارت غیرمستقیم دم بکشد. اگر طعم آن مورد پسند نبود، به اندازه‌ی یک قاشق عسل طبیعی اضافه و سپس میل کنید. در طب سنتی ایران از این دمنوش برای درمان بی خوابی، استرس و اضطراب، افسردگی، میگرن و سرماخوردگی استفاده می‌شود.

اگر چه این گیاه حاوی فواید زیادی برای سلامت بدن است، اما نباید در مصرف آن زیاده‌روی کنید. این گیاه باعث افزایش فشارخون می‌شود. بنابراین زمان مصرف بهتر است چند قطره آب لیموترش به آن اضافه کنید.

اگر چه این گیاه حاوی فواید زیادی برای سلامت بدن است، اما نباید در مصرف آن زیاده‌روی کنید. این گیاه باعث افزایش فشارخون می‌شود. بنابراین زمان مصرف بهتر است چند قطره آب لیموترش به آن اضافه کنید. همچنین به دلیل اینکه گل گاوزبان حاوی مقدار زیادی آلکالوئید است، برای بانوان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود. مصرف این دمنوش در بارداری باعث سقط جنین می‌شود.
اگر این دمنوش را بیش از ۵ روز به طور مداوم مصرف کنید، به آن اعتیاد پیدا می‌کنید. پس بهتر است بعد از ۵ روز، ۳ روز آن را مصرف نکنید. بعد از این ۳ روز دوباره مصرف را شروع کنید.
اگر در حال مصرف داروهای شیمیایی هستید، قبل از مصرف دمنوش گل گاوزبان با پزشک خود مشورت کنید. چون این دمنوش ممکن است با داروها تداخل پیدا کند و مشکلاتی را برای شما به‌وجود آورد.

من در زمینه تولیدمحتوای وب و SEO فعالیت می‌کنم. در سودای شهرت و ثروت نیستم. بلکه اندیشه موفقیت مهمان تک تک لحظه های تنهایی منه.

اسم و ایمیل مرا در این مرورگر ذخیره کن.

با اپلیکیشن کرفس به وزن ایده‌آل خود برسید.

تهران٬ ونک- خیابان برزیل- خیابان شمس لاهیجانی- کوچه دوازدهم- پلاک ۸

@2019 – طراحی و توسعه تیم کرفس

 مشخصات فیزیکی: 

.وزن خالص: 18 گرم

تعداد در جعبه: 12 عدد تی بگ صد در صد طبیعی

تعداد در کارتن : 12 جعبه

نو ع بسته بندی: جعبه مقوایی

خواص دمنوش گل گاوزبان و اسطوخودوس

 ترکیبات : گل گاوزبان، اسطوخودوس، سنبل الطیب و بهارنارنج 

تاریخ انقضا: با رعایت شرایط نگهداری(مکان خشک، خنک و تاریک) دو سال پس از تاریخ بسته بندی

قیمت این محصول کاهش یافت اطلاع بده.

تولید شده با برگهای تازه گل گاوزبان، اسطوخودوس، سنبل الطیب و بهارنارنج.در پایان یک روز پر مشغله، آرامش خود را بازیافته و به خوابی عمیق و آرام فرو روید.یک فنجان دمنوش آرام بخش که با ترکیب گیاهان سنتی تهیه شده است به شما کمک می کند اعصاب خود را در مواقع استرس و فشار زیاد زندگی تسکین دهید.این محصول به طور طبیعی فاقد کافئین بوده و مناسب برای همه ساعات روز می باشد.مورد تایید وزارت صنعت،معدن و تجارتمورد تایید سازمان بهداشت و دارومورد تایید موسسه جهانی حلال

خواص :

برگهای این گیاه ضد اسپاسم، آرامبخش و تب بر می باشد. در کشور فرانسه از این گیاه برای درمان اختلالات گوارشی، بی قراری، بیخوابی و نیز درمان واسیر خفیف، سیاهرگ واریسی و بیماری های عفونی پوست استفاده میشود. در مراکش برای درمان سرماخوردگی و یبوست مصرف میشود. دمنوش به لیمو دارای خواص تب بر، ضد اسپاسم، برطرف کننده خستگی بدن، آرام بخش و کاهش استرس، تقویت کننده معده است. در بهبود دردهای شکمی، دلپیچه، نفخ، تپش قلب، تسکین دردهای میگرنی و رفع سرگیجه موثر می باشد.

دمنوش برگ گیاه گاوزبان برای تسکین درد مفاصل و نقرس مفید است و دیفتری و حناق را درمن می کند. دمنوش گل گاوزبان باعث تقویت اعصاب، بالا بردن حرارت غریزی بدن، برطرف کننده اسهال، بهبود در تنگی نفس، لفزلیش خون رسانی، درمان به مغز مفید است و همچنین در درمان کم حواسی، جنون و مالوخیا موثر می باشد. زکام، برونشیت، یرقان،کهیر، تب خال و سرخک را درمان میکند. در طب سنتی گل گاوزبان دارای طبیعتی گرم می باشد. روغن دانه این گیاه دارای خواص ضد التهاب، ضد فشار خون می باشد. روغن این گیاه در صنعت داروسازی همراه با ویتامین ها به صورت کپسول استفاده میشود.

اسطوخودوس صفراآور و صفرا بُرمی باشد. در بهبود کم خوابی و بیخوابی موثر و خواب آور است دمنوش این گیاه برای کاهش نفخ، قولنج و ناراحتی های معده، اختلالات کبدی، طحال استفاده می شود. افراد مبتلا به ناراحتی های عصبی که دارای تپش قلب هستند برای برطرف کردن تپش قلب می توانند از دمنوش اسطوخودوس استفاده نمایند. همچنین آسم، صرع، سیاه سرفه و لارنژیت را درمان می کند. سو هضم های همراه با تخمیرات عفونی روده را برطرف می سازد. این دمنوش دارای اثری تسکین دهنده و ارامبخش دارد و احساس کسالت عمومی را برطرف میکند. خاصیت ضد میکروب، ضد قارچ این گیاه باعث می شود برای درمان سوختگی ها و گزش حشرات به کار برده شود.فشار خون را کاهش می دهد.اسطوخودوس موجب کاهش درد و التهاب میگردد به همین دلیل مصرف دمنوش آن برای تسکین سردرد و درمان افسردگی های خفیف مفید می باشد. اسطوخودوس موجب کاهش خفیف کلسترول خون میگردد. دیگر خواص آن دارای اثرات ضد تومور علیه تومورهای کبد، ریه، لوزالمعده، پروستات می باشند. علاوه بر آن دارای برای رفع بی اشتهایی، عصبانیت، اختلالات دستگاه گردش خون و سوهاضمه مورد استفاده قرار می گیرد. در طب سنتی دارای طبیعتی گرم و خشک است و برای سرماخوردگی مفید می باشد. قوای مغزی و فکری را تقویت می نماید، مقوی حافظه است و فراموشی را درمان می کند.

دارای اثرات محافظ کبدی می باشد. در طب سنتی دارای طبیعتی گرم و خشک است. در تسکین دردهای معده و روده موثر بوده، تقویت کننده و باز کننده انسداد و گرفتگی های کبد و معده می باشد.درخشان کننده ی رنگ صورت است.مدر و از بین برنده رطوبتهای نامناسب موجود در سر و سینه است. دمنوش این گیاه کلیه ها و رحم را پاکیزه میکند و قاعده آور است. این گیاه در درمان کچلی، تبخال و سرخی چشم و نیز مراحل ابتدایی انواع التهابات موثر است و همچنین در بهبود زخم های عفونی و سوختگی های ناشی از آتش مفید می باشد و عصاره ی آن در درمان زخمهای ریه و سیاه سرفه کودکان مفید می باشد. دمنوش این گیاه برای خوشبو کردن دهان، رفع سرفه های رطوبی، تسکین درد سینه، رفع استفراغ، کاهش نفخ، یرقان، درد طحال، ورم های داخلی بواسیر اثر درمان کننده دارد.در درمان دیابت غیر قندی نیز بسیار مفید می باشد.

پوست میوه نارنج ضد اسپاسم ضعیف مجاری گوارشی بوده و موجب افزایش ترشح شیره ی معدی، درمان کم اشتهایی و رفع اختلالات گوارشی، درمان سرفه و سرماخوردگی می گردد. در درمان التهاب معده در افراد گرم مزاج مفید است. برای نتیجه و تاثیر بیشتر بهتر است دمنوش آن را نیم ساعت قبل از وعده های غذایی میل شود. در طب سنتی دارای طبیعتی گرم و خشک می باشد. نوشیدن عرق بهار نارنج مقوی، نشاط آور، تسکین دهنده درد سینه، دلپیچه و اشتها آور است بیماری صرع را درمان می کند.

موارد منع مصرف :

تاکنون هیچگونه عارضه جانبی مضر و خطرناک از مصرف مقدار مجاز این گیاه شناسایی نشده است.

مصرف روغن این گیاه توسط بیماران مبتلا به صرع، شیزوفرنی و همچنین بیمارانی که از داروهای تشدید صرع استفاده میکنند ممنوع می باشد.مصرف گل گاوزبان در دوران بارداری و دوران شیردهی ممنوع است. مصرف بیش از حد و در دراز مدت موجب عوارضی چون ناراحتی های معده،ناراحتی های روده ایی می گردد.در صورت مصرف همزمان روغن این گیاه با داروهای ضد انعقاد، ضد پلاکت، ممکن است خطر خونریزی را افزایش دهد.مصرف همزمان این گیاه با آهن سبب بروز عوارض خونی نامناسب میگردد.

مصرف خوراکی این گیاه در هنگام بارداری و شیردهی ممنوع است. عوارض جانبی احتمالی ناشی از مصرف این گیاه شامل خواب آلودگی، اختلالات گوارشی و تحریک پوست می باشد. روغن اسطوخودوس نیز دارای پتانسیل ضعیفی در حساسیت زایی است. جهت پیشگیری از مسمومیت نباید بیش از 2 قطره روغن اسطوخودوس استفاده کرد. مصرف بیش از حد اسطوخودوس منجر به یبوست، تضعیف تنفسی، سردرد،انقباض مردمک، استفراغ و تشنج می شود. کسانی که برای ناراحتی های ریه آن را مصرف می نمایند حتما باید با کتیرا مصرف نمایند. کسانی که مبتلا به عطش یا آشفتگی هستند و همچنین اشخاص صفراوی مزاج باید آن را با سکنجبین میل نمایند.

استفاده از این گیاه در دوران بارداری ممنوع است. تاکنون هیچ عوارض جانبی مضر و خطرناک ناشی از مصرف مقدار مجاز این گیاه شناسایی نشده است.

تاکنون هیچ عوارض جانبی مضر و خطرناک ناشی از مصرف مقدار مجاز این گیاه شناسایی نشده است. مصرف گوشت میوه نارنج به صورت ناشتا سبب تضعیف کبد و سست کردن معده در افراد سرد مزاج میگردد.

با داروهای ضد افسردگی و آرام بخش به دلیل داشتن (سنبل الطیب)خواص دمنوش گل گاوزبان و اسطوخودوس

سرطان به دلیل داشتن (گل گاوزبان)

دستگاه تنفسی به دلیل داشتن (اسطوخودوس)

دستگاه گوارش به دلیل داشتن (اسطوخودوس + گل گاوزبان)

مغز و سر به دلیل داشتن (اسطوخودوس)

چشم و بینایی به دلیل داشتن (اسطوخودوس)

سرع و تشنج به دلیل داشتن (گل گاو زبان)

دوران بارداری به دلیل داشتن ( اسطوخودوس + گل گاوزبان)

دوران شیردهی به دلیل داشتن (سنبل الطیب + اسطوخودوس + گل گاوزبان)

کبد به دلیل داشتن (اسطوخودوس + گل گاوزبان)

صفرا به دلیل داشتن (اسطوخودوس)

  • شرح قصيدة هل يخفى القمر 1 ثانوي
  • التهاب و تنبلی روده به دلیل داشتن (اسطوخودوس)

    سایر مصارف:

     

    اکسترکت زعفران بسیار خوش رنگ و عالی بود ونسبت به قیمتش به صرفه

    با ثبت ایمیل از تخفیف ها و پیشنهادات ویژه مطلع شوید.

    تماس فوری 

    جهت تماس مستقیم در واتس اپ و تلگرام می توانید از نمادهای انها را کلیک کنید 

    لطفا ابتدا وارد سیستم شوید

    خواص دمنوش گل گاوزبان و اسطوخودوس

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید

    یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست ایجاد کنید.

    خواص دمنوش گل گاوزبان و اسطوخودوس
    خواص دمنوش گل گاوزبان و اسطوخودوس
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *