طریقه مصرف وینسترول تزریقی

دوره مقدماتی php
طریقه مصرف وینسترول تزریقی
طریقه مصرف وینسترول تزریقی




این دارو عمر فعالی حدود ۴۸ ساعت دارد و در دسته دارویی استروئید های آنابولیک قوی / آندروژنیک ( تزریقی ) دسته بندی می شود . در صورت اصل بودن این دارو عوارضی مثل آکنه ، احتباس آب ، فشار خون بالا به ندرت دیده می شود ولی خاصیت سمی برای کبد در صورت تزریق دارو را دارد .

شکل تزریقی استانوزولول در واقع یک نوع استروئید محلول در آب مشتق از DHT می باشد . هر دو شکل خوراکی و تزریقی این دارو ۱۷ آلفا- الکیله هستند؛ البته این مسئله باعث می شود که فرم تزریقی دارو برای کبد نسبتاً سمی بوده و فرم خوراکی نیز در دوز های بالا برای کبد مشکل ساز گردد.

دوره مقدماتی php

طریقه مصرف وینسترول تزریقی

 

وینسترول دپو ( استانوزولول تزریقی )

 

البته باید یادآوری کنم که وینسترول تزریقی فرقی با نوع خوراکی آن ندارد ! درست به همین دلیل است که بسیاری از ورزشکاران ، وینسترول تزریقی را به شکل خوراکی هم می کنند . حتماً می پرسید چرا کسی باید چنین کاری بکند ؟ خوب همه استروئید های ۱۷ آلفا – الکیله ، وقتی به منظور غیر فعالسازی از کبد عبور می کنند ، باعث افزایش چشمگیری در نرخ تولید ۱- IGF می گردند . در حقیقت ، درست به همین دلیل است که مصرف روزانه ۳۰ میلی گرم دیانابول به شکل خوراکی ( یعنی کلاً ۲۱۰ میلی گرم در هفته ) معمولاً افزایش تستسترون انانتات به بار می آورد .

استانوزولول ، استروئیدی با خواص آنابولیک قوی و اندروژنیک متوسط می باشد که افزایش چشمگیری را در سنتز پروتئین ایجاد نموده و احتباس نیتروژن را بهبود می بخشد . از آنجا که این دارو به استروژن تبدیل نمی شود .

خواننده محترم، این مطلب در سایت ادکوان ( پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ ) منتشر شده و شما هم اکنون درحال خواندن نسخه کپی آن هستید. لطفا جهت حمایت از ما، به سایت ادکوان مراجعه کنید. متشکرم.
Edcoan.ir

مواردی مثل ژینکوماستی ، احتباس آب و ذخیره چربی با الگوی زنانه ایجاد نمی کند . برای دستیابی به بهترین نتایج ضروریست تا در کنار استفاده از استانوزولول ، از یک رژیم غذایی پرپروتئین حاوی ۳/۳ الی ۴/۴ گرم پروتئین به ازای هر کیلو از وزن بدن در طول روز استفاده شود . و به همین دلیل است که بسیاری از ورزشکارانی که استروئیدها را با رژیم های آبگوشت و کوکوسبزی مصرف می کنند ، فقط به عوارض جانبی آن دست می یابند !!!

 

استانوزولول برای دوره های افزایش وزن سریع مناسب نبوده و معمولاً به عنوان دارویی شناخته می شود که پیشرفت آهسته ، مداوم ، با کیفیت و ماندگاری را در حجم خالص عضلانی ایجاد می نماید . خیلی ها وینسترول را در دوره های دارویی قبل از مسابقه مورد استفاده قرار می دهند ، چون این استروئید به طور مداومی موجب افزایش سطح سختی عضلات می گردد . زمانی که مصرف وینسترول با تزریق دوزهای متوسط پارابولان همراه گردد نتایج حاصله بسیار چشمگیر خواهد بود . همچنین بسیاری از ورزشکاران از مسترون ، اکویی پویز ، یا تستسترون پروپیونات / تستسترون سوسپانشن هم کمک گرفته و مسئله احتباس آب و آروماتیزاسیون را نیز با افزودن یک آنتی استروژن حل می کنند .

مصرف وینسترول اغلب در میان خانم ها هم مشاهده می شود . این ورزشکاران معمولاً از دوزهای کم وینسترول کمک گرفته و در این حالت ، با عوارض جانبی مردانه هم مواجه نمی شوند. البته موارد نادری هم وجود دارد که برخی از این خانم ها دوز مصرف را پابه پای مردان افزایش می دهند . استفاده از اکساندرولون و یا دورابولین در کنار استانوزولول موجب دستیابی به حجم خشک بسیار با کیفیتی در ورزشکاران زن می گردد.

اکثر ورزشکاران ، مصرف روزانه ۱۰ الی ۲۰ میلی گرم وینسترول خوراکی را ترجیح می دهند ، یا اینکه به سراغ نوع تزریقی رفته و یک چهارم یا یک دوم از آن را به شکل خوراکی میل می کنند . روش مصرف خوراکی وینسترول تزریقی نیز بدین شکل است که یک میلی لیتر از آن را با ۹ میلی لیتر آب ترکیب نموده و به محلولی دست می یابید که هر میلی لیتر آن برابر با ۵ میلی گرم استانوزولول می باشد ! عجب نبوغی !

از آنجا که استانوزولول موجب افزایش قدرت قابل توجهی می گردد ، در بسیاری موارد به عنوان بخشی از دوره های حجم نیز بکار گرفته می شود . بسیاری از مصرف کنندگان مبتدی و افراد مسن از استانوزولول برای دوره دوم شان بهره گرفته و با مصرف همزمان پریموبولان دپو یا دکادرابولین در کنار آن به پیشرفت های چشمگیری دست یافته اند .

خیلی از ورزشکاران سطح بالا هم گزارش کرده اند که با مصرف همزمان استانوزولول و تستسترون سوسپانشن به افزایش حجم و قدرت بسیار خوبی دست پیدا نموده اند . البته لازم به ذکر است که دوز مصرف داروی این افراد بسیار بالاتر از اندازه های نرمال بوده است ، به طوری که برای هر کسی کاربرد ندارد .

و بنده نیز بخاطر بعضی از مسایل از گفتن دوز مصرف خوداری نمودم .

نکته : برخی از وینسترول های تقلبی موجود در بازار سیاه حاوی تستسترون سوسپانشن هستند ؛ پس اگر با ژینکوماستی مواجه شدید باید بدانید موضوع از چه قرار است !

وینسترول

برخی از اسامی تجاری

 

WINSTROL – V 50MG/ML

WINSTROL DEPOT 50M/ML

STROMBA 50MG/ML

STANOZOLOL 50MG/ML

STANOZOLOL USP XXII 50MG/ML

STANAZOLIC 50MG/ML

STANAZOLIC 100MG/ML

اخطار : سری مقالاتی که تحت عنوان« استروئیدها » در این سایت به نمایش گذاشته می شود ، تنها با هدف روشنگری و گسترش دامنه اطلاعات بازدیدکننده گان ، ورزشکاران و مربیان عزیز تهیه شده و به هیچ عنوان قصد ترویج یا تشویق مصرف این دسته مواد ( استروئیدها ) را نداریم.

لازم به ذکر است که در صورت سوء استفاده از مطالب علمی این مقالات و مصرف خودسرانه افراد، هیچ مسولیتی متوجه اینجانب و دست اندرکاران سایت نخواهد بود . در ضمن یادآوری می کنم که اکثر مواد مورد اشاره در در دسته استروئیدها یا در زمره مواد ممنوعه بوده و یا تنها با تجویز پزشک قابل استفاده هستند .
تهیه شده در پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ (ادکوان – Edcoan.ir)

سلام خسته نباشيد
ميخواستم بدونم بهترين وكم عارضه ترين قرص بين ونيسترول- ديانابول ومتان كدام است…

سلام
وینسترول

.

با سلام خسته نباشید یک سوال داشتم من میخوام یک دوره شروع کنم پک قرص سوماتروپین که دوستم می خواد از امریکا برام بیاره و وین تزریقی و…. ولی از اثرات و عوارضش ناجور ترسیدم وقتی خوندم شما چی پیشنهاد میکنین؟!!!! لطفا راهنمایی کامل بکنید ممنون میشم… بیشتر از کلمه سلول سرطانی و سرطان گرفتنش ترسیدم با اینکه چند تا از دوستام استفاده کردن

سرطان واسه کسیه که دوز های خفن مصرف میکنه و طولانی مدت البته بسته به هر شخص عوارضش فرق میکنه لی در کل یه سری عوارض داره قرص سوما چند میگه اونجا فکر نکنم زیاد قوی باشه بهتره از تزریقیش استفاده کنی

سلام 
من اولين دوره را وين با پريموبولان رفتم
حالا بعد از ٣ ماه مي خواهم وينسترول با تست پريپيونات را شروع كنم
به نظر شما مناسب هست؟
هدفم افزايش حجم خشك و كاهش چربي هست
ممنون از راهنمايي 

سلام دوره خوبیه ﻣﻮﺛﺮ ﺗﺮﯾﻦ دوز ﻣﺼﺮﻓﯽ آﻣﭙﻮل وﯾﻨﺴﺘﺮول ۵۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم در روز و ﺣﺪاﻗﻞ ٢ روزی ۵۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ از اﯾﻦ رو دوز ﻣﺼﺮﻓﯽ آن در دوره ها نهایتاً ۶ آﻣﭙﻮل در هفته که ﻣﻌﺎدل ۳۰۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم در هفته ﻣﯽ ﺑﺎﺷه به طور کلی به علت سمی بودن استانوزول استفاده از آن را بایستی به ۶ هفته محدود کرد افراد زیادی آن را برای ۱۲ هفته بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی مصرف کنند.
پری که باعث احتباث آب در بدن نمیشه و بیشتر عضله خشک به شما هدیه میده دوز مصرفشم حداقل هر ۳ روز یک بار تزریق شود و گرنه دوره بی نتیجه خواهد بود . بهتر است تستولیک را در دوره های ۶ هفته ای تا ۸ هفته ای استفاده کنید محل تزریق را بهتر ه تغییر دهید چون این استروئید کمی دردناک هست و چون جذب آن مقداری طول میکشد نمیشود هر بار یکجا تزریق کرد مگر این که دردش را بتوانید تحمل کنید
بعد از این دوره بهتر است نولوادکس و کلومید و hcg استفاده شود .
بعد از اتمام دوره هر شش روز یک hcg 3000 بزنید و به مدت ۴ هفته ادامه دهید تا هورمون های جنسی شما برگردد .
همچنین شما روزی ۴۰ تا ۵۰ میلیگرم نولوادکس به مدت ۲ هفته و سپس آنرا به مدت ۲ هفته دیگر روزانه ۲۰ تا ۲۵ میلیگرم نولوادکس ادامه دهید یا اینکه از کلومید استفاده کنید به این شکل که ۱۵۰ میلیگرم به مدت ۲ هفته و ۱۰۰ میلیگرم برای ۲ هفته دیگر ادامه دهید .
تمام این موارد که گفته شد برای برگرداندن هورمون های جنسی شما که بعد از دوره به پایین ترین حد رسیده گفته شده است موفق باشی

سلام من فوتبالیست حرفه ای هسم و میخاسم استانازول بزنم واسه حجم عضلانی خشک.. مربی گفته استانازول و تست پروپیونات رو باهم بزنی خیلی بهتره و حجم خوبی بهت میده و گفته 10 تا از هرکدومش باید بزنم.. من الان در قبل فصل مسابقات هسم و بالا تنه لاغری دارم و میخاسم ببینم به اینصورت حجم خوبی پیدا میکنم؟؟؟

طریقه مصرف وینسترول تزریقی

سلام
از نظر علمی تنها راه متابولیزه شدن اکثر دارو ها کبد هست و دارو های استروییدی به هیچ وجه در خود عضله متابولیزه نمیشن.
ولی بعضی مصرف کننده ها اعتقاد دارن که درصدی از داره در خود عضله مورد تزریق متابولیزه شده و خواص آنابولیک موضعی بروز میده. ولی این عقیده تجربی بر اساس مستنادات علمی پذرفتنی نیست.
کلی بگم هر جای بدن که تزریق کنی اول و اخرش اون دارو باید وارد جریان خون بدن شما بشه تا بتونه عمل کنه در نتیجه فرقی نداره کجا باشه

سلام من پرپیونات و وینسترول رو باهم مصرف میکنم و حجم عضلانی خوبی بدست آوردم چربی سوزی هم به مقدار کمی داشتم رژیمم گرفتم اما دوست دارم بیشتر چربی سوزی کنم در حالی که قدرتمم از دست ندم لطفا راهنمایی کنید متشکر

سوال من رو درمورد حجم دادن این دوتا بود.. به جای تزریقش ندارم.. این دو تا حجم خوبی میده؟؟؟

سلام اینکه دوره شما چقدر وزن بده بستگی به فاکتورای زیادی داره که التبه اگر هم در اون مورد مثلا ما کامل باشیم تنها به علم غیب نیاز داره که بگیم بعد از این دوره فلانی انقدر وزنش میاد بالا یه فردی که بدن نرمالی داشته باشه تو یه دوره استروئیدی که درست انتخاب و مصرف بشه بد بین 5 تا 8 کیلو وزن میگیره البته بستگی به استروئیدها هم داره اگرم شرایط خوب باشه که می تونه تا 12 کیلو هم بره و حتی بیشتر که دیگه به نظر من آب و چربی و حجم پفکی هست چونکه تو 8 هفته 12 کیلوگرم حجم عضله غیر علمیه شما هم باورش نکنید هر چند که وزن طرفم بعد دوره تغییر کمی کنه.
دورت خوبه تمرین و تغذیه و استراحتت که اونم ردیف باشه مطمئنن جواب میگیری موفق باشی

درود بر شما… اگه تمرین و استراحت و تغذیه خوبی داشته باشم پس میتونم امیدوار باشم که عضله خشک خوبی بیارم.. درسته؟؟

اره درسته

سلام ممنون از راهنمايي تون 
فقط من الان وينسترول و تست پريپيونات ميزنم،بدون پريموبولان 
به نظر شما حتما پري بايد استفاده كنم؟
يا ميشود بعد از اين دوره مثلا پريموبولان را با سوماتروپين استفاده كرد؟ 
و اينكه من الان از قرص هاي پرويرون از ابتدائ دوره استفاده ميكنم؟ باز هم نياز به نولوادكس هست؟

سلام پریموبولانم استروئید خفیفیه بدرد اشخاص مبتدی بیشتر میخوره
به نظرم پرپیونات رو مصرف کن البته پریموبلان عوارضش خیلی کمتر از پرپیوناته اما پریموبولان بیشتر بدرد اشخاص مبتدی میخوره البته نه اینکه بدرد شما نخوره ولی مبتدی ها بیشتر جواب میگیرن ازش
سوما به علت اینکه میزان قند خونو میبره بالا معمولا” به همراه تست مصرف میشه مخصوصا” تستهای ترکیبی مثل سوستانون و هگزاویر.
البته با انسولینم مصرف میشه چون انسولین قند خونو میاره پایین.البته این دوره خطرناکه و ممکنه باعث ایست قلبی بشه.باید تو مصرف انسولین خیلی محتاط بود!!!ای
شما هم برای مصرف سوما بیشتر تحقیق کن.فکر کنم فقط سومات یه 800 تومنی شده.الانم که سوما تو بازار شده طلا!!!گیر نمیاد اصلا”
هیچ فرمول مشخصی وجود نداره یعنی در هر شخصی میتونه متفاوت باشه
یکی سالهاست استروئید استفاده میکنه و هیچ عارضه کبدی پیدا نمیکنه ولی اون یکی تو 6 ماه اول مثلا دچار چرب شدن کبد میشه
دقیقا برای هر کس متفاوته
در کل به نظر من برای کسی که قصد شرکت در مسابقات رو نداره مصرف استروئید کاملا بی مورده
ولی اگر به هر دلیلی مصرف کردید پاکسازی رو جدی بگیرید
یعنی فرض رو بر این بذارید که تو هر دوزی که استفاده کردید ممکنه دچار عوارض بشید
کبد تنها عضو داخلی بدن هست که قابلیت خود ترمیمی رو داره
مکمل هایی هست که سرعت پاک سازی کبد رو بالا میبره (مثل لیور اید یا لیور گول)
مصرف انتی اکسیدان ها جهت از بین بردن رادیکال های ازاد بسیار ضروریه
در این بین مصرف انتی استروژن ها (مثل پرویرون) یا بلوکه کردن استروژن (مثل تاموکسیفن) ضمن دوره و مصرف داروهایی همچون برمو هگزین جهت تحریک طبییعی ترشح تستسترون هم توصیه میشه
بعد از اتمام دوره به مدت 2 هفته و هر هفته یک عدد امپول hcg هم به شدت مفیده
جالبه که اکثریت دوستان اینقدری که به مصرف هورمون اهمیت میدن به فکر پاکسازیش نیستند
احتمالا چون شما میتونید نتیجه مصرف استروئید رو به وضوح ببینید اما نتیجه پاکسازی معمولا قابل مشاهده و ملموس نیست
موفق باشید

سلام ممنون از توضيح دقيق تان
در واقع در باره اينكه بعد از اين دوره ، مي خواهم از سوما استفاده كنم پرسيدم، در واقع در دوره استراحت براي جلوگيري از افت قدرت و حجم از ٣،٤تا سوما استفاده كنم و چربي سوزي هم بكنم.
پس به نظر شما چون من هروز ٢٥ ميلي گر پرويرون استفاده ميكنم نيازي به نولوادكس ندارم؟

سلام نه دیگه نیازی به نولوادکس نیست

سلام خسته نباشيد
من چند سالي ميشه تمرين مي كنم و الان مي خوام جواب بهتري بگيرم ،و براي اولين بارشروع كردم به مصرف دارو(وينسترول)،بدنم مقداري چرب هست،يك خورده هم از عوارضش مي ترسم،به نظرتان چيز ديگري لازم هست در كناش برم؟
و چه موقع بهترين زمان براي تزريق است؟
با تشكر بسيار

سلام تزریق دارو در پایان روز و هنگام خواب اصلا توصیه نمیشه بهترین زمان مصرفشم ساعت 10 الی 16 هست وی100% s – آمینو مکس گاسپاری – مولتی ویتامین انیمال پک یونیورسال – آرژنین hf و گلوتامینmhpو … هم میتونی استفاده کنی تمرین و تغذیه و استراحتت که اونم ردیف باشه مطمئا جواب میگیری موفق باشی

سلام وخسته نباشید بنده کمی کبدم چرب شده و دکتر هم بهم گفته زیاد مهم نیست با یه رزیم ساده مشکلت حل میشه با این شرایط از وینسترول میتونم استفاده کنم.با تشکر

سلام وینسترول شرایط حاد تر میکنه نه استفاده نکن واسه چند کیلو وزن ارزش نداره بخوای کبد چرب تر کنی یه عمر با این کبد زندگی کنی

Ba salam va tashakor faravan az shoma.
Be nazar shoma daro khasi ham lazem hast dar kenar vin beram ke javab behtari begiram ya bezaram bara dore baedi chon bare avalam hast?
Mamnon az zahamat bi vaghfe shoma

سلام اول از هر چیز به شما پیشنهاد می کنم از استروئید مصرف نکنید و بدن رو تا اونجا که با مکمل جواب می دهد از مکمل و برنامه غذایی استفاده کنید تا اونجا که می توانید از استروئید استفاده نکنید
اما اعتقاد من اینه که تا جایی که میشه البته اگر قصد شرکت در مسابقات را ندارید از مکمل ها استفاده کنید . با مکمل و بدون استفاده از استروئید هم میشه بدن قابل قبولی ساخت اما مقداری بیشتر باید صبر کنید . مکمل ها توی بدنسازی یک باید هستن سعی کنید اگر توان مالیش را دارید همیشه استفاده کنید .
اما از دارو اگر حتما میخوای استفاده کنی وینسترول و پروموبولان دوره خوبیه به این دلایل :
1. آب و املاح خیلی کمی توی بدن ایجاد میکنه و بیشتر چیزی که میگیری عضله هستش.
2. برگشت زیادی پس از دوره نخواهی داشت .
3. اگر 5 کیلو وزن بگیری (البته چون دوره اولته ) 4.5 کیلوش عضله هستش .
4. عوارض خیلی کمی نسبت به داروهای دیگه داره .
5. میزان کیفیت عضله ای که میده نسبت به داروهای دیگه بیشتره و……………………..

وینسترون + پریموبولان دوره خوبیه برا حجم و وزن البته اگر با متان مصرف بشه تاثیر خیلی عالی در حجم و وزن دارد
موفق باشی

سلام
من 6 سال سابقه تمرینی دارم،می خوام برا مسابقات استانی بهمن شرکت کنم،وزنم 85 قد 185 چیز هایی که مصرف میکنم سوستانول و تست پرپیونات و مولتیویتامین و کربو پروتیین مصرف می کنم.
به نظر شما رو چه برنامه برم جلو که تو بهمن ماه بدن آماده ای داشته باشم؟ بدن خشک و عضلانی هم دارم.بعد دوره چقد استراحت لازم هست کنم و از چه مکملهاییی استفاده کنم که سایزم کم نشه.هاش سی جی هم گیر نی میاد چه کنم،ماه رمضان روزه بگیرم یا نه؟
می بخشید سوال زیاد شد اگه لطف کنید جواب بدید ممنون می شم.
با تشکر

سلام.من 3ساله بدنسازی کار میکنم بدون استروئید حجم خوبی دارم.قد183وزن88.میخوام خشک کنم وچربیها به خصوص شکم و پهلو رو آب کنم.دوره وینسترول 10یا20عدد+ویرگن+کلن خوبه؟اگه به جای ورگن از پری استفاده کنم چطوره؟برای تیزی نوک سینه چی مصرف کنم؟

سلام به جای ورگن تستوليك یا پریموبلان استفاده کن
انواع انتی استروژن ها, گونادوتروپین , کلومیفن و تاموکسی فن و مسترون
تمام آنتی استروژن ها باعث تحریک بدن برای ترشح گونادوتروپین می گردند ولی مسترلون و سپس کلومید با اثر بیشتر در ترشح ال اچ و نولوادکس با اثر ضعیف تر که بیشتر روی بلوکه کردن استروژن های اضافی بدن است موثر واقع میشوند . در میان آنتی استروژن ها تنها خو د گونادوتروپین و مسترلون اثر آنابولیک مشخص رو بدن داشته و باعث افزایش وزن و قدرت حین مصرف می گردند . ولی کلومید و نولوادکس وزن را با دفع آب جمع شده در بدن با مصرف استروئیدها می کاهند .
من حودم لتروفم رو ترجیح می دم.
اگه هم نوک سینه داری برو پیش یه متخصص غدد یا جراح که برات سونوگرافی از سینه بنویسه

سلام,خدا قوت من 1 ساله که بدن سازی کار میکنم حجم عضلانی خوبی دارم (قد 184 وزن 90)وتا بهال از هیچ استرویدی استفاده نکردم میخام که یه دوره کامل وینسترول مصرف کنم اگه میشه دوز مصرفیش در هفته و اینکه تا چه مقداری میتونم مصرف کنم که برای بدنم ضرر نداشته باشه رو بگید.با چه دارو هایی میتونم مصرفش کنم که اب زیر پوستمم کاهش بدم و حجم عضلانی خشک تری دریافت کنم.این 2ماه اخرم هیچ گونه دارویی استفاده نکردم

سلام دوست عزيزم اولين دوره به چند چيز بستگي داره . قد شما . وزن شما . در صد چربي بدن شما (كه اگر بدن شما كم چرب باشد داروي انتخابي فرق مي كند ) و در آخر هدف شما از دوره . مثلا كسي كه به قصد مسابقه مي خواد دوره هاي استروئيدي بره 100% فرق مي كنه با كسي كه مي خواد فقط يك بدن ايدآل براي خودش داشته باشه .
برای تعیین دوز مصرف حتما باید یک سری اطلاعات از بدن شما داشته باشم و ندیده نمیتونم نظری بدم
موفق باشید

با سلام و خسته نباشید خدمت شما
من یه دوره وینسترول دوز 100 با amino 5600 برداشتم واسه خشک کردن! من استینازول خوراکی مصرف کردم! می خواستم ببینم چون دوز این وینسترول دوز 100 بالاس چجوری مصرف کنم بهتره! من قدم 176 و وزنمم 83 هست! البته 3 سال هم هست مداوم تمرین می کنم! اکر نظرتونو واسه استفاده بگید ممنون میشم!
با تشکر

قدم 176 و وزنمم 83 است! هدفم اینه که بتونم یکم خشک کنم چون تا الان همه دوره هایی که رفتم حجم بوده! چربی بدنم هم زیاد نیست! فقط دوره شکمم 90 ! مربیم گفته که چون دوزش بالاس هر 1ml نصفه می زنیم که دوزش پایین تر بشه و تو هفته کلا دوتا میزنیم! اگه نظرتونو بگین ممنون میشم! با تشکر موفق و پیروز باشید

ببیند شما باید برای شروع استفاده از استروئید چندین سوال اول از خودتون بپرسید که آیا مشکل فشار خون، کلیه یا کبدی دارید؟ آیا تا بحال به صورت تکی استروئیدی مصرف کردید (مثلا تستوسترون …)؟ با چه دوزی؟ پاسخ بدنتون چطور بود (افزایش وزن، فشار خون، چربی، عوارز؟) آیا به ژینکماستی حساس هستید؟ آیا چربی بدنتون در حال حاضر زیاده؟ هدفتون حجم هست یا کات؟

سلام به مدیریت عزیز.دصد چربی بدنم کمه قصد منم از مصرف دوره استروید برای مسابقه نیست فقط میخام که این 90 کیلو وزن رو یه 6 کیلویی زیادش کنم البته نه با زیاد شدن اب زیر پوستی میخام که حجم خشکی بدست بیارم مقدار اب زیر پوستمم کاهش بدم و برام ماندگار باشه این هجم (قد 184)وزن(90)
قصدم داشتن یک بدن ایدآل هست (البته دیگه مصرف پروتین و کراتین امینو زیاد رو بدنم تاثیر نداره)

سلام ظر من اینکه که فعلا استروئید مصرف نکن برای خشک شدن باید یه رژیم کم کالری همراه با تمرینات هوازی امکان پذیر است
که االبته به نظر من الان دوره نرو اگر می خوای بدنت خشک بشه ابتدا یک رژیم کم کالری و در کنار تمرینات بدنسازی در هفته 3 الی 4 روز تمرین هوازی داشته باش که می تونی از مکملهای هیدروکسی کات + آمینو + گلوتامین استفاده کنی

دورودی بی پایان بر شما,شرمندم که اینقد وقت شمارو میگیرم,اکثر سایتهایی که مراجعه کردم مصرف هیدروکسی کات رو برای تیپ های بدنی اندومرف توصیه کردند من که بدنی در تیپ مزومورف دارم ایا با مصرف این مکمل فقط چربی کم میکنم عضلات بدنم ریزش نمیکنند ؟و در اخر اینکه حجم عضلاتم کاهش پیدا نمیکنند؟

سلام
90 درصد قهرمانان جهان از همین محصول استفاده میکنند که بیشترشان تریپ بدنی موزوروف هستند و این که ریزش کنی یا نکنی بستکی به مصرف پروتیین روزانه ات دارد.

با سلام
من یک دوره سوستانن استفاده کردم بعد از ۱ هفته که مصرفی نداشتم وینسترول ( تزریقی) رو شروع کردم 
واسه دوره قبلی پاکسازی انجام ندادم مشکلی نداره که وین رو شروع کردم؟
من قدم ۱۷۵ وزنم ۷۵.۵۰۰ بدنم هم کم چربه میخواستم بدونم اگه وین رو با تست دیپوت استفاده کنم
حجم خشک خوبی میگیرم.
اون دوره سوستانون هم که بالا گفتم دوره ی اولم بود
ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید

با سلام
من یک دوره سوستانن استفاده کردم بعد از ۱ هفته که مصرفی نداشتم وینسترول ( تزریقی) رو شروع کردم 
واسه دوره قبلی پاکسازی انجام ندادم مشکلی نداره که وین رو شروع کردم؟
من قدم ۱۷۵ وزنم ۷۵.۵۰۰ بدنم هم کم چربه میخواستم بدونم اگه وین رو با تست دیپوت استفاده کنم
حجم خشک خوبی میگیرم؟؟
اون دوره سوستانون هم که بالا گفتم دوره ی اولم بود
ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید

سلام 100% مشکل داره شما باید یه دوره پاک سازی برید تا سطح تستسرون بدن به حالت عای برگرده

سلام
میشه بپرسم دوره پاکسازی چی باید مصرف کنم که افت حجم نداشته باشم؟؟

سلام میتونی از hcg استفاده کنی

سلام 
بعد از استفاده از وینسترول دونه های قرمز روی دستم و پام زده که فکر کنم همون آکنه هست همراه با خارش با این وجود میتونم دوره مصرفمو کامل کنم یا باید از ادامش منصرف بشم؟؟

سلام خيلي از جوشهاي پوستي كه در دورها حاصل ميشه از استروژن بالاس!!!! دوست عزيز استروئيد ها باعث چرب شدن پوست بدن و جوش ميشود شما بايد از صابون هاي مخصوص و از پزشك پوست كمك بگيريد و چه اصراري به مصرف استروئيدها داريد بستگی به خودت داره
جوش تو دوره از چندتا چیز به وجود میاد :
1.استروژن بالا هست که باید آنتی استروژن مصرف کنی
2.dht که داروهای مهارکننده dht میتونه کمک کنه مثل فیناستراید
3.دردوره های خوراکی از کبد هم هست که عرقیات گیاهی و داروهای تصفیه کننده کبد کمک میکنه
البته بستگی به بدن هم داره و استعداد جوش که چقدره ولی با این داروهای کمکی تا حدود زیادی میشه جلو جوش رو گرفت
موفق باشی

مرسی از راهنماییتون و سایت خوبتون

سلام
من 9 ماهه بدنسازی می کنم..قدم 1.80 و وزنم 68 کیلو هست. بدن خشک و تقریباً عضلانی دارم. میخواستم فقط یک دوره از استروئید ها مصرف کنم. ممکنه راهنماییم کنین که بین دکا و وین ، کدوم حجم بیشتری میده و کدوم عارضه کمتری داره ؟؟
در ضمن شما دکا ساخت شرکت GEN-SHI ژاپن و می شناسین؟ خوبه؟
با تشکر از سایت بسیار خوب و مفیدتون

سلام دکا اره خوبه

سلام.استاد من نزدیک به یک ساله یدنسازی کار میکنم.جدیدا  یک دوره وینسترول با  وی 100 درصد.امینو ژله ای هاردکورو کراتین ماسل تچ برداشتم.اولا میخواستم ببینم نظر شما راجع به این دوره چیه.دوما وینسترول حتما باید با داروی دیگه ای مصرف بشه  تا نتیجه بده.در ضمن محل تزریق خیلی دردناک میشه تا چند روز .میخواستم ببینم این طبیعیه یا نه.ممنون

سلام بیشتر استروییدها رو میشه با هم استک کرد بیشتر شرایط بدنی ورزشکار مد نظر هست.سوزش داره درد نداره

سلام من ٧ساله دارم بدنسازي كار ميكنم ،و تا الان چند مكمل استفاده كردم سنم ٢٢ساله و  قدم ١٨٣ وزنم ٧٦ بدنم خشكه و مي خوام يه استروئيد با عوارض كم و با بازدهي حجم خشك بهم معرفي كنيد عده اي از دوستان win ودكا رو پيشنهاد دادن نظرتونو مي خواستم بدونم مرسي.

سلام اگه عوارض كم و موندگاري بالا ميخواي بهترين گزينه پري هستش میتونی از وین استفاده کنی بهترین استروئید نمیتونه کم عارضه باشه استروئید دارو هست و مصرفش منطقا اشتباه هست و حتما هم عوارض داره چه امروز چه 2 سال دیگه
البته برای خشک کردن بدن حتما باید از رژیم و تمرینات هوازی هم بهره بگیری و مکمل هایی همچون چربی سوز:آمینو اسید شاخه ای:پروتئین و … هم بهره بگیری تا نتیجه ی مطلوب حاصل بشه موفق باشی

سلام.میخواستم بدونم سوتانون به همراه وینسترول حجم میده یا خشک میکنه?

سلام تقریبا حجم خشک

سلام و وقت بخیر .دختری هستم 26 ساله ، قد 168 ، وزن در حال حاضر 65 . حدود 30 کیلو وزن کم کردم طی 1/5 سال بدون رژیم و فقط با ورزش سبک ( ایروبیک و فیتنس ) اطرافیانم معتقدند که از لحاظ ظاهری و اندام خوب هستم ولی خودم دوست دارم بدنم سفت و خشک بشه . به من آمینو اسید 5600 (1000 tablets) پیشنهاد کردند و تهیه کردم .متاسفانه مربی های بدنسازی زن اطلاعات دقیق و کاملی در این زمینه ندارند . من موندم و کلی سوال . ممنون میشم اگر به سوالات من جواب بدید .این مکمل برای من مناسبه ؟ ضرر نداره ؟ و چطور مصرف کنم ؟ بدنسازی باید هر روز باشه ؟ با توجه به حجم مکمل چه مدت طول میکشه ؟ آیا باید رژیم غذایی خاص بگیرم ؟ مصرف آب رو بیشتر کنم ؟ با کمک تمرین به افتادگی بازو کمک میکنه؟ انتظارم تا گه حد باشه ؟

salam bebin alan to elme varzeshe emrooz aslan vazn jayegahi nadare va faghat size moheme az inja nemitoonam behet begam khobe ya na valii aminoey tanha be dardet nemikhore ina mokamele haman ba proeoin va golotamin bayad ba ham bashan
makhsosan golotamin
hichkodom az zanjirehaey amino asid zarar nadare
bara laghari har rooz ezafey hajme azolani yek roz dar miyan nemidonam che modat tol mikeshe badana mokhtakefan oftadegiey bazo 30% bar taraf mishe
varzesh yani hamey omr
nese ghaza khordano khabidan
inke natije begireo vel kone nemishe
mofagh bashi

چطور میتونم از اصلی یا تقلبی بودن محصول مطمئن بشم ؟

سلام . ممنون از راهنماییتون و وقتی که برای جواب دادن میگذارید ، خیلی لطف میکنید. در خصوص ورزش با شما هم عقیده هستم، برای داشتن جسم و روح سالم باید ورزش کرد . من یک مقدار از حجم مکمل نگران شدم تاحالا این همه قرص رو یک جا ندیده بودم . 1000 tablets به نظر تمام نشدنی میاد !!! برای گلوتامین وپروتئین مارک خاصی رو پیشنهاد میکنید؟ به نظر شما آمینو رو بهتره که چطور مصرف کنم ( روزی چندتا و کی )؟نیازی نیست رژیم غذایی خاصی بگیرم ؟

سلام دو قرص قبل از غذا و دو قرص قبل و بعد از تمرین و طبق دستور پزشک یا متخصص تغذیه از رژیم غذایی استفاده کنی محصولات OPTIMUM NUTRITION به شما پیشنهاد میکنم

ممنون از راهنماییتون . سایتتون فوق العاده ست. بسیار سپاسگذارم.

سلام ممنونم از راهنماییهاتون
من حدود 5 ساله کار میکنم چیزی مصرف نکردم و بدن خشک و عضله ایی دارم از نظر اندام راضیم و واقعا خیلی خوب شده اما حجم عضلاتم خیلی بزرگ نیست میخواستم ببینم برای منی که بدنم خیلی وقته کار کرده و یه بدن خشک دارم الان یه دوره مکملی برداشتم که یه کربوهیدرات خالص بود و امینو هاردکور 5000 و بعلاوه بیوتچ کراتینش البته با این حال بدنم تو این دوره 4 کیلو وزن گرفت که عضلاتم بزرگتر هم شد میخواستم به رشد و حجم عضلات بیشتری برسم اگه راهنماییم کنی و حدود قیمت این دوره ایی رو که میگی رو برام بگی ممنون میشم من قدم 177 و وزنم 70 تا شده

منظورت کدوم دوره هست ؟

سلام دو سال است که بدنسازی کار میکنم اما حجم چندانی نگرفتم دکتر فوق تخصص غدد رفتم گفته ژنتیکه الان میخوام وینسترول استفاده کنم بهترین مارک کدومه چندتا باید استفاده بکنم هفته ای چندتا

سلام دوست عزيزم ما نمیتونیم دارو پیشنهاد بدیم به شما اگه خدای نکرده مشکلی برای شما پیش بیاد کسی جوابگو نیست!
میتونی از بالکان فارما استفاده کنی هریک یا دو روز یه تزریق به مدت 6تا 8 هفته معمولاً 1-3 ساعت قبل تمرین
اینم بگم اولين دوره به چند چيز بستگي داره قد شما وزن شما در صد چربي بدن شماكه اگر بدن شما كم چرب باشد داروي انتخابي فرق مي كنه و در آخر هدف شما از دوره مثلا كسي كه به قصد مسابقه مي خواد دوره هاي استروئيدي بره 100% فرق مي كنه با كسي كه مي خواد فقط يك بدن ايدآل براي خودش داشته باشه

Ba salam khedmate ostade aziz omidvaram javabe sa ale man ro ham vaght konid bedid man 1sale kar mikonam baraye avali bar mikham dore beram ghadam184vaznam80 be nazare shoma vin+peri chetore? man zud lagar misham chi dige bahash bezanaam ke vaznam be giram?deka ya metan
doorood bar shoma

سلام حالا چه اصراری به مصرف استروئید داری؟ وقتی میشه با تغذیه مناسب وتمرین و مصرفم مکمل ها به نتیجه برسی
وینسترول با دکا یا پریموبلان مصرف کن پریموبولان هم واسه دوره اول خوبه

be bakhshid yadam raft begam 1morabi gofte peri ro ba boldenon hafte 200mg bad hafte2 300 h3 400 h4 400 h5 300 h6 200 h7 100 ba peri bezanam benazare shoma bezanam ya ba vin ya .. khoda omret bede man ke gij shodamam dar kol peri ro ba chi bezanam ke laghar nasham

vase dore aval boldenon pishnehad karde behet 
dore aval pri primoblan win ina khobe na boldenon 
pele pele bayad pish  beri 

salam be reza aziz baraye in mikham dore beram chon bade chand sal tamrin mikham ye taghire + be badanam bedam bazam mamnun va doorood bar to

javabe modiriyatam baram khayli moheme lotfan befarmaed peri ro ba vin ya deka ya ba hardo bezanam ke vaznam begiram? va pishnahade doz shoma dar 6hafte chiye? khodavand poshto panahe shoma az hameye doostan ham mamnun

سلام وزن سن تیپ بدنت هدفت از مصرف سابقه تمرین و …بگو

mohamad jan vaznam 79 ghadam 184 senem 30 salhast kar mikonam va 1sale modam miram tamrin hadafam hajme azole va vazn gereftan mamnun az rahnamaed.

از تست پروپيونات استفاده كن هفته ای سه عدد به مدت شش هفته اگر از ابتدا بخايم يه نفر را با اين دوزهاي بالا و ترکیب چند استرویید مختلف تغذيه كنيم بعدها ديگه نميتونيم به راحتي به حجم عضلاتش بيفزاييم یه استرویید کفایت میکنه موفق باشی

اگه قصد مسابقه داری فقط بفکر مصرف استروید باش,میخای هجم خوب وزن خوب بگیری 2ماه کربوپروتین,کراتین,امینو مداوم مصرف کن قول بهت میدم اگه در کنارش یه تمرین خوب انجام بدی بهدفت میرسی دوست من واقعا ارزش نداره بخاطر فقط یه هجم و وزن خوب بری سراغ هورمون من خودم به نسیحت های این مدیریت عزیز گوش نکردم رفتم مصرف کردم پشیمون شدم! اینم تجربه من بود شاید بدردت خورد

ok tebghe farmayeshe shoma baraye doreye aval 1mored kafiye badar nazar gereftane in ke tamame mokamelam ham kamele shoma mifarmaed az peri behtare ? man fek mikardam nazare shoma roo peri bashad? a
dar kol az modiriyate aziz baraye vaghti ke baraye man gozasht sepas gozaram doorood bar hameye iraniha

پریموبلان عوارضش خیلی کمتر از پرپیونات هست موثر ترین دوز استفاده از آن ٢٠٠ تا 400در هفته است که شما میتونی از 200 واحد استفاده کنی به مدت 6 الی 8 هفته

ok tebghe farmayeshe shoma baraye doreye aval 1mored kafiye ba dar nazar gereftane in ke tamame mokamelam ham kamele shoma mifarmaed test pro az peri behtare ? man fek mikardam nazare shoma roo peri bashad? a
dar kol az modiriyate aziz baraye vaghti ke baraye man gozasht sepas gozaram doorood bar hameye iraniha

سلام
من قد 180 دارم با وزن 83کیلو دوره ای برداشتم با 10 عددوینسترول المانی با 10عدد سوستانون کراچی بهمراه امینو بیف و گلوتامین چند سوال دارم
1-نیاز به مکمل پروتئینی دارم که حتما بخوام بگیرم چون یه ذره هزینه این دوره ام بالا رفته
2-ایا این هورمون ها عوارض بالا نداره
3- به نظر شما اگه بخوام یه پروتئین بگیرم داروخانه ای مگا سوی جی ان سی بگیرم یا یه پروتئین حرفه ای تر
با تشکر از سایت بی نظیرتون

1-بله مکمل پروتیئنی لازمه
2-مطمئنا عوارض داره
3-حرفه ای بهتره اگه اصلشو بتونی گیر بیاری
موفق باشی

دورد بر شما

با سلام مجدد و خسته نباشید به دوستان گلم
سوالی داشتم از مدیریت و دوستان در رابطه با مکمل شرکت vitap
ایا کسی از گین ویت این شرکت مصرف کرده کیفیت این محصول چطوره

سلام شرکت Vitap محصول ایرانی هست که جدیدا اومده و وارداتی از کشور کانادا هست و در ایران بسته بندی میشه.
کارخانه این شرکت هم در رشت هست
تعریف این محصول رو شنیدم میگن خیلی خوبه و مجوز داره و کربو ، کربو پروتئین و پروتئین این شرکت موجوده.
جالب اینه که قیمت محصولاتشم خیلی خوبه
لینک سایت محصول http://vitapco.ir

کیفیتش بد نیست

سوال دیگه ای از مدیریت دارم
من امروز که داشتم به امپولهای وینسترول خودم نگاه میکردم متوجه شدم که تعدادی از این امپولها که به شکل شیشه های امپی سیلین هست با هم کمی تفاوت داره بعضی هاشون قسمت باریک بالایی اونا کوتاه تره یا قسمت پایینش که کپل تر یا هن تره کوچیکتره این اندازه ها بسیار ناچیز هستن خواستم بدونم امکان تقلبی بودنش هست یا همه شیشه ها به این شکل هستن؟ با تشکر امیدوارم منظور منو متوجه شده باشید

1 :
هلوگرام هایی که در اطراف پک وجود داره ، در وین های تقلبی ، دقیقا فیت شده بر روی کادر ، ولی در وین اصلی اینگونه نیست ( که البته در هر دو وین هایی که مصرف کردم فیت نبود ، یادتون باشه که اینها تنها ممکنه بعضی وقت ها وجود داشته باشه )
2 :
هلوگرام اصلی درخشان تر هست ، و همینطور رنگش در مقابل نور سبز – زرد میزنه.
3 :
حرف D در هلوگرام اصلی در مقابل نور به رنگ مشکی در میاد و همینطور اون کلمه ESMA یه نوار مشکی رنگ دورش هست که در تقلبی هیچ سایه ای وجود نداره.
4 :
کلاهک پوکه ها ، در وین تقلبی باریکتر و کشیده تر هست ، و لی در وین اصلی کمی کوتاهتر و چاق تر به نظر میاد
5 :
در وین اصلی : وقتی هلوگرام رو باز میکنید ، لانه های زنبوری شکل باقی میمونه ولی در وین تقلبی ، هیچ چیزی حز همون برچسب شفاف باقی نمیمونه.
6 :
و در آخر اینکه ، وقتی پوکه وین اصلی و تقلبی رو کنار هم بزارید ، وقتی ته نشین شد ، مقدار ماده موثر در وین اصلی بیشتر از وین تقلبی هست.

با سلام و درود فراوان
من یه دوره وینسترول و تستسترون دیپوت مصرف کردم الان بعد از گذشت ۱ ماه که هیچ مصرفی نداشتم آزمایش خون دادم چربی خونم خیلی بالاس و تپش قلب هم گرفتم به نظر شما چیکار کنم که خوب بشم؟ممنون میشم راهنماییم کنید 

باید بری دکتر من که دکتر نیستم . در ضمن شما فقط میگی مصرف کردم
دوز و …. و چه نوعی رو نمیگی

درود بر شما

، بنده حدود 5ساله که تمرین میکنم به صورت مداوم و نه حرفه ای ، از مکملهای زیادی در این مدت استفاده کردم ولی تا حالا هیچ نوع دارویی مصرف نکردم ، 30 سالمه قدم 173 و وزنم 80 ، حجم عضله خوبی دارم ولی شکم و پهلوهام چربی داره هدفم اینه که به یه بدن کات شده و خشک صرفن برای خودم و نه شرکت در مسابقات برسم ، مربیم مصرف وینسترول و کلن بوترول رو همراه با وی 100% ، گلوتامین و کراتین پیشنهاد داده ولی در مورد مصرف این داروها تا حدودی مردد هستم خصوصن اینکه سابقه جوش در دوران نوجوانی رو هم دارم ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام شما میتونی برای زمان کات کردن پروتئین وی صددرصد ، گلوتامین ، آمینوهای شاخه دار،به همراه یک پمپ یا آرژنین می باشد رژیم غذاییتم با پروتئین بالا و کربوهیدرات کم باشه چه لزومی داره که بخای استرویید مصرف کنی شما که هدفت مسابقه نیست فکر دارو رو هم از سرتون بیرون کنید اینها همه عوارض داره امیر جان از من میشنوی ورزش راهی برا بدست اوردن سلامتیه بخاطر زیبایی ظاهری بدن داخل رو از بین نبر سالم ،پیوسته تمرین کنی نتیجه میگیری موفق باشی

باسلام.تقریبا دوساله ک بدن سازی کارمیکنم وتواین مدت از انواع مکملها بدون استروید استفاده کردم و تقریبا یک هفتس ک دوره استرویدی شروع کردم.مربیم میگه دوره بعدیم ک بعد این دورست بعداز یک هفته استراحت شروع میشه قدم188 وزن 88 بدنم نسبتا خوبه ولی دور شکم و پهلو چربی دارم و مکملهایی ک ب پیشنهادمربیم تهیه کردم و تقریبا دوهفتس ک مصرف میکنم وب نسبت جواب گرفتم ازاین قبیله:پری+وین هرکدام  15 تا وی 100درصدوکربوپروتعین+امینو و بی سی دبل ای و پمپ هموریج و قرص دینابولون+گلوتامین.وسوالم از شمااینه ک برای دوره بعدیم ک حرفه ای باشه چی پیشناهاد میکنید؟آیازمان استراحت بین این دو دوره یک هفته کافیست؟وبعدازاتمام دوره اول برای ریکاوری و سم زدایی چی مصرف کنم؟باتشکر

سلام مدت ماندگاری وینسترول در بدن 2 ماه پری بین 4 تا 5 هفته می باشه دیانابول بین 5 تا 6 هفته چطور مربیت گفته بعد یه هفته دوره بعدی بری؟

:))))

salam be ostade gerami
man 185qadam 90ham vazn daram badanam hamash hajme qablan 2sal kar mikardam 1sal vel kardam badan sazio
alan 3 mahe miram
mikham charbihaye shekamo abe zir pustie badanam bere va badanam khati beshe akhe aslan khoshk nist amino masraf kardam fayide nadasht .win chetore mitarsam haqiqatan estefade konam mc rahnamaim konid makhsusan az inke mgan kachalie miare

کم کردن چربی اطراف شکم و پهلو یک برنامه هوازی می خواهد و یک برنامه درست و حساب شده تغذیه
برنامه تغذیه شما هم باید با توجه به کالری مورد نیاز بدن شما و همچنین میزان فعالیت های روزانه و ورزشی شما تنظیم شود
خوب مطمنا استرویید عوارض داره

سلام عرض ادب.بنده تابستان 10 تا سوستالون 250 رفتم.الانم وینسترول با پرما برداشتم با پروتیین و گلوتامین و کراتین

وزن بنده 75 هست قد 180. از سال 88 کار میکنم ول کردم شروع کردم/الان 2 ماه بکوب کار مکنم دوره من چطوره؟ آیا افزایش وزن تا 85 کیلو رو میده؟ البته دیانابول هم دارم

این که چند کیلو بالا بیای بستگی به خیلی چیزا (تغذیه تمرین استراحت )داره بهزاد جان 10کیلو برگشتم داره

سلام –من 3ماه پیش 12تا پریموبولان ترک زدم و تو استراحت 20تا سوما
الان هم برای دوپینگ جدید وین آلفا و پارابولان آلفا از هرکدوم12تا برداشتم که هفته ای دوبار وین و دوبار هم پارابولان باید بزنم
نظرتون چیه؟؟

پارابولان استروئید خیلی خوب و قوی ای هست و حرفه ای ها ازش استفاده میکنن
در پارابولان میتونی از بولدنون. وین. مسترون استفاده کنی
تو دوره های کات ازین دارو استفاده میشه که اگه تغذیه مناسب باشه نیازی به کار کردن هوازی زیادی کنارش نیست
همینجوری مصرف نکن زیر نظر مربی باید دوره تنظیم بشه و مکمل ها قرار بگیرن ، رژیم تنظیم بشه و موارد دیگه ..
سر خود مصرف کردن = اسیب
موفق باشی

در کنار وینسترول حتما باید مکمل بدنسازی(پروتئین امینو و …) مصرف شود زیرا استفاده از وینسترول به تنهایی نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت.هفته ای 100 الی 150 میل

سلام…من قدم 183 هستش و وزنم 69 کیلو…بدنم خشک و عضلانی ای دارم…قبلا هم یه دوره قرص دیانابول با دوزه روزی 20 میلی گرم خوردم…یک دوره وین می خواستم برم…پیشنهاد مربیم از 200 میل در هفته شروع میشه و میرسه به 250 و بعد 300 و دوباره بر می گرده به 250 و 200…می خواستم بدونم دوزه مناسبی هستش؟ و آیا داروهای آنتی استروزنی رو همزمان با دوره ام بخورم یا بعده دوره همزمان با HCG؟ ممنون

سلام این ایمیلم هست درباره ی دوره ی علمی استرویید یه مشورت میخواستم بگیرم لطفا پیام بفرستید که سوالم رو بپرسم ممنون
pooyan.torabi@gmail.com

سلام ممنون از سایت بسیار جالب و دیدنیتون!
خسته نباشید میگم به همه کارکنان در این سایت!
یه سوال داشتم ممنون میشم اگه جواب بدین.
من وینسترول 50 تایگر فارما و پریموبلان 100 تایگر فارما خرید که هر کدومش 10 میل هستند
مکمل ها هم اینا هستند: وی 100 گلد او ان- بی سی ا ا ام پی-گلوتامین یونورسال- مولتی ویتامین او ان-
نحوه صحیح مصرف استروئیدها چگونه هست؟
و برای پاک سازی باید از چه داروهای استفاده کنم؟
ممنونم

سلام…من قدم ۱۸۳ هستش و وزنم ۶۹ کیلو…بدنم خشک و عضلانی ای دارم…قبلا هم یه دوره قرص دیانابول با دوزه روزی ۲۰ میلی گرم خوردم…یک دوره وین می خواستم برم…پیشنهاد مربیم از ۲۰۰ میل در هفته شروع میشه و میرسه به ۲۵۰ و بعد ۳۰۰ و دوباره بر می گرده به ۲۵۰ و ۲۰۰…می خواستم بدونم دوزه مناسبی هستش؟ و آیا داروهای آنتی استروزنی رو همزمان با دوره ام بخورم یا بعده دوره همزمان با HCG؟ ممنون

عوارض وین چییه؟ عقیمی هم داره؟

از عوارض استانازول(وینسترول) میتوان به ذهرآگین کردن کبد و نا رسایی کبد اشاره کرد
البته در موارد استفاده بیش از حد

سلام میخوستم بدونم نظر شما راجب یه دوره شامل وین+اکساندرول+امینو bcaa+کلن بوترول+پروتین وی چیه.من یکم زگریزش مو دارم از قرص اکساندرول(بوناوار)میترسم بد تر کنه

با سلام خدمت مدیریت گرامی من 4 ماه بدنسازی شروع کردم 2 دوره آمینو استفاده کردم الان نسبت به زمانم پیشرفت نسبتا خوبی داشتم و به قول مربیم در حد 6 مااه کار بدنسازی. الان مربیم میگه برای خشک کردن و خطی شدن عضلات مخصوصا شکم باید وین استفاده کنی به همراه آمینو + آرژنین+گلوتامین
میخواستم بدونم برای من این تجویز مناسب هست یا نه ؟!
قد من 180 و وزن 84 و کمی شکم دارم در ضمن هدف من شرکت در مسابقات نیست .ممنون میشم جواب بدین.

با عرض سلام . وزنم 77 قد 175 بدن نرمی دارم اما دارای فرم و کمی چربی زیر پوستی مربیم دوره استانازول .وی . آمینو و کراتین پیشنهاد کرده اما من از اسانازول میترسم مشکل ایجاد کنه چون روی بدنم حساسم از طرفی علاقه زیادی به این ورزش وپیشرفتم دارم دودلم .لطفا راهنماییم کنید .تشکر

سلام من می خواستم یه دوره 10 عددی استانازول و 10 عدد تست انانتات برم بعد از دوره ایا احتیاج به hcg دارم یا تاموکسیفین اگر اره نحوه مصرفش چگونه هست و این که نحوه مصرف استانازول و انانتات در 6 هفته به چه شکله ممنون می شم
با تشکر

با سلام میخواستم بدونم وینسترول و پریموبلان تو سر شاته تزریق بشه جواب خوبی میده؟

سلام کورش جان پریموبولان میشه به شرطی که با سوزن معمولی بکشی و بعد سوزن را عوص کنی و با سوزن انسولین بزنی به دلیل این که داروی دیر جذبی هستش و احتمال اینکه گوله بشه و آبسه کنه بیشتر از آمپول های دیگست سعی کن تا جای ممکن باسن بزنی اگه هم واسه سرشونه میخای بزنی حواست باشه سوزن را تا آخر آخر بکن توی عضله سرشانه اگر سوزن انسولین استفاده میکنی د وست عزیزیم جهت اطلاع بهترین محل تزریق باسن است و بعد از آن چهارسر ران و سرشانه هم خوبه محلهایی که عصب کمتر وجود دارد باید بدونی کجاش بزنی که خدایی نکرده آبسه نکنه وینسترول میشه در صورتی که سرشانه هات باید از حجم کافی عضله برخوردار باشه در غیر اینصورت خیر باعث التهاب تورم درد شدید و…. میشه تزریق هم مشکل میشه موفق باشی

با سلام مجدد .من اولبن باره استفاده میکنم .یه پروتیین درصد بالا گرفتم.یه ارژنین.10 تا وینسترول.میخواستم بدونمو خوبه یا کمه؟؟2-وینسترول چه تعدادی خوبه؟در هفته؟؟؟

salam va khaste nabashid.man 5 sale k tamrin mikonam ama hich vaght az esteroido ampol estefade nakardam ba mokamel faghat.mikham 1dore khoshk bardaram mikham taghriban bi zarar tar az baghie bashe be nazare shoma winstrol+perimobolan behtare ya winstrol +masteron
kodom hajme bishtari mide?ba tashakor

سلام اول از هر چیز شما رو پیشنهاد می کنم به اینکه از استروئید مصرف نکنید و بدن رو تا اونجا که با مکمل جواب می دهد از مکمل و برنامه غذایی استفاده کنید
دوره ماسترون + وینسترون یه دوره عالی برای حجم و قدرت می باشد
وينسترول و پريموبولان دپو به عنوان استروئيد افزاينده چگالي عضلات استفاده میشه
جواب دهی بستگی به ژنتیک و تغذیه و تمرین داره

با سلام مجدد .من اولبن باره استفاده میکنم .یه پروتیین درصد بالا گرفتم.یه ارژنین.۱۰ تا وینسترول.میخواستم بدونمو خوبه یا کمه؟؟۲-وینسترول چه تعدادی خوبه؟در هفته؟؟؟

وینسترول هم در دوره یک روز در میان تزریق می شود مکمل هایی هم که میتونی استفاده کنی پروتئین وی ، گلوتامین ، آمینوهای شاخه دار و یک پمپ خوب یا آرژنین می باشد

سلام..ممنون از راهنمایی های مفیدتون.
»»»من بعد از ۶ سال تمرین مداوم،تصمیم گرفتم یه دوره حجم برم.
قدم ۱۸۳-وزنم ۸۱-بدنم اصلا چرب نیست(فقط کمی دور ناف و پهلو)
»»»قرص استنازول ۱۰ میل + پری دپو تزریقی +آمینو بتان کورت + کراتین + پمپ لجند جی کاتلر +(پولم نرسید پروتیین بخرم ? )
»»»می خواستم راهنمایی کنید و بهترین طریقه مصرف استنازول و پری رو برام بگید.(پروتین هم که باید از تخم مرغ و مرغ تامین کنم دیگه :(( )

سلام مقدار مصرف استانازول در روز 15 تا 25 میلیگرم
ولی خوراکیش رو تاکید میکنم مصرف نکن استروييد تزريقي به نسبت به استروييد خوراكي كمتر صدمه ميزنه به كبد
پریموبلان چون دوره اولت هست هفته ای دو جلسه تزریق یا دو میل در هفته کافیه به مدت 5 تا 6 هفته می تونی دوره رو ادامه بدی
شما هرچی پروتئین دریافتید بیشتر باشه نتیجه بهتری میگیری

با سلام من2ساله سابقه تمرین دارم قدم180 و وزنم70 میخواستم ببینم پریپیونات واسم خوبه؟و چه زمان قبل تمرین باید تزریق کنم؟

سلام.یک دوره وینسترول الفا 20 میل و پروتئین سایتک و آمینو برداشتم.می خواستم بدونم که حجم میده یا نه…. تغذیه هم خیلی خوبه .دوره اول استروئید استفاده میکنم.قد 192 -وزن 96-دور بازو 40-سه سال سابقه تمرین

سلام
من یک win دارم 20 mil که 7 سال از تاریخ انقضاش میگذره.به نظر شما میشه ازش استفاده کرد

نه توصیه نمیشه

باسلام و تشکر از سایت مفید و آموزندتون خواستم بدونم مصرف وینسترول برای افرادی که فشار خون دارند چه مضراتی دارد و آیا راه حلی برای این افراد وجود دارد؟
خواهشمندم راهنمایی بفرمایید

با سلام و تشکر از سایت بسیار خوبتون
من یه گلوتامین MGN برام اوردن به قیمت 30هزارتومان نیم کلو قیمتش چون پایینه کمی شک دارم بهش میخواستم بدونم گلوتامین خوب رو از کجا باید فهمید? سوال بعدیم اینه که در حال حاظر یه پروتیین خوب بخوام بگیرم از کجا و کدو کمپانی باشه که تجربه کرده باشید؟

سلام در حال حاظر گلوتامین داروخانه ای کمتر از 40تومن پیدا نمیشه
اپتیمم ماسل تچ و …

با سلام شما جایی یا سایتی یا دارو خانه ای رو نمیشناسید که بشه این مکمل ماسل تچ یا اپتیمم رو با اطمینان ازش خرید یعنی بر چسب اصالت داشته باشه اصلا فروشگاهی هست که این مکمل ها ی اصل رو با بر چسب اصالت بفروشه. با تشکر از سایت خوبتون

سلام از شهریور 93 محصولات اپتیمم در داروخانه های عرضه میشه ماسل تچ خیر از یه شخص سابقه داردر فروش و استفاده از محصولات کمک بگیر کسی که اعتبارشو به پول نفروشه موفق باشید

خواستم بدونم از چه مکمل هایی همزمان با مصرف وینسترول استفاده کنم ؟ من بیشتر میخوام همزمان با عضله سازی ، چربی سوزی و کات عضلانی هم داشته باشم . با تشکر

با سلام
من میخوام 20 تا وین الفا وbcaa ماسل فارم بردارم برای خشک کردن بدن و کات کردن بدن .حجم بدنم خوبه
نظرتون چیه جواب میگیرم؟؟؟
من قدم 168 و وزنم 74
وین رو باید به کجا تزریق کنیم؟؟؟

با سلام . من قدم 197 هستش وزنم 97 . 1سالی هست بدن سازی کار میکنم . ناحیه سینم چربی داره و افتادگی . به نظرتون یه دوری پربمو با وینسترول بردارم خوبه ؟ جواب میده ؟

یه سوال دیگه هم داشتم پریمو مارک dragon pharma خوبه ؟ من اینجا تو مشهد چازه دیگه پیدا نمیکنم !

با سلام
من میخوام ۲۰ تا وین الفا وbcaa ماسل فارم بردارم برای خشک کردن بدن و کات کردن بدن .حجم بدنم خوبه
نظرتون چیه جواب میگیرم؟؟؟
من قدم ۱۶۸ و وزنم ۷۴
وین رو باید به کجا تزریق کنیم؟؟؟

سلام خسته نباشيد
من 3 سال سابقه تمرين دارم
29 ساله قد 179 وزن87 دور بازو 43 مشكل سلامت ندارم بدنم مقدارى چربه و بشدت استعداد وزن گرفتم دارم طوري كه 7 ماه قبل با 6تا دكا 25ميل+ 100 ديانابول 10ميل+ وى، نزديك به 9 كيلو وزن گرفتم
الان ميخوام وين استفاده كنم هدفم صرفا كيفيت عضله س
ولي با تزریق مشكل دارم:-( بنظر شما قرص استانازول بهتر ج ميده يا وين تزریقي رو بصورت خوراكي استفاده كنم؟
ضمن اينكه وى گاسپاري + آمينو اپتيموم تهيه كردم و 5 روز در هفته تمرين ميكنم+ 20ديقه هوازي بعد هر تمرين بهمراه يك برنامه غذايى با كربوهيدرات نسبتا محدود
لطفا راهنماييم كنيد

سلام خسته نباشید
ببخشید اینجا این سوالو میپرسم ولی خیلی فوریه
من دوره پروپیونات رفتم.قبلا شنیده بودم خیلی درد داره ولی این دوره من اصلا درد نداره
میخواستم ببینم درد نداشتن ترزریق نشونه تقلب بودنشه؟؟؟

لطفا راهنمائيم كنيد!

با سلام خدمت شما
ميخواستم راهنمايي كنيد من رو كه من وزن ١١٥ كيلو گرم دارم و ٣ دوره وين همرا با سوما رفتم ولي بخاطر رعايت نكردن رژيم غذايي جوابي نگرفتم.ولي اين دوره ميخواهم اين بار تست و استانازول همراه سوما بروم.رژيم غذايي بايد چطور باشه كه حجم بگيرم و از روي ديگه كاهش حجم چربي داشته باشم.ممنون.

با سلام جناب مدیریت پس چرا به سواله من جواب نمیدید من فقط یه سوال پرسیدم

سلام.من بعد از ۳سال خشک تمرین کردن میخوام یه دوره برم پیشنهاد خیلی از دوستان وینسترول به تنهایی بوده اونم ۲۴تا توی ۸هفته.چون میگن بهتره ادم دوزش رو الکی بالا نبره
به نظرتون وین خالی خوبه یا میتونم چیزی باهاش مصرف کنه که جواب بهتر بشه و عوارض زیادی نداشته باشه و دوزم بالا نره؟؟

سلام میشه بیشتر استروییدها رو با هم استک کرد بیشتر شرایط بدنی ورزشکار مد نظر هست اگه تا حالا دوره نرفتی از این به بعد هم نرو دوست عزیز استرویید ضرر داره و بهتره استفاده نکنید

سلام .خسته نباشید وینسترول با دکا رو میشه یه دوره رفت واسه حجم خشک

سلام
می خواستم بدونم وینسترول به تنهایی چه کاری رو در بدن انجام میده ؟ و با چه استرویید دیگه استک بشه نتیجه عالی رو واسه حجم به همراه داره ؟؟؟
مرسی

سلام هدفت از مصرف وینسترول چیه؟سابقه تمرین؟ وزن؟ قد سن بیماری نداری؟

سلام من 2ساله. بدنسازی کارمیکنم.1سال بدون هیچ دارویی تمرین میکردم.77 کیلووزنمه.بعدش یه دوره گرفتم جواب زیادنداد.براخشک کردن وتیکه وخطر انداختن.بلکه شکم انداختم چیکارکنم راهنمایی کنید.

man saat 8 shab be bad mitoonam tamrin konam behtarin zamane estefadeye winestrol va trenbolone dar rouz key hast sobh ya ghable tamrin?

سلام بهترین زمان مصرف وینسترول ساعت ۱۰ الی ۱۶ هست

سلام خسته نباشید می‌خواستم ی دوره ناندرلون با وینسترول برم به نظر شما چطور هست برای حجم خشک فیتنسی

سلام این وینسترول عوارض زیادی داره؟
من البته منظورم وینسترول استانازول هست عوارضی داره یا نه؟
نه وینسترول دپو
۱۵ سالم قدم ۱۸۳ وزنم ۷۳
قبل این دوره هم دو دوره کراتین و وی پروتئین رفتم

سلام
من 19 سالمه قد 180 وزن 75
می خواستم اولین دوره استرویید برم بد تا 6 ماه نرم
نظر من 15 پری بود با کراتین و …
اما می گن پری با وین برو
من می خواستم به خاطر کم ضرر بودن فقط پریموبولان بزنم بعد استعداد خیلی خوبی دارم
می شه کمکم کنید
یک دنیا ممنون میشم

سلام میتونی همون پریمبرلان استفاده کنی در کنار یک رژیم غذایی و تمرین خوب مطمئا جواب میگیری

سلام
من میخوام یه دوره تست انانتات با دکا و کراتین و گینر و hcgمصرف کنم در ضمن نمیخوام حجم خشکم از دست بره چون میگن تستسترون انانتات آب میندازه اگه با دکاهم مصرف بشه هم همینطوره

سلام خسته نباشید اول از همه بسیار از مطالب سایت لذت بردم! و چندسوال کوچیک دارم ک ممنون میشم پاسخ بدید
من وزنم 84قدم183سنم 18تا بحال 4تا تست انانتات 250مصرف کردم حالا بعد 5ماه تصمیم گرفتم وینسترول مصرف کنم حالا ب نظر شما چه نوع مارکی چند میل کلا اصلا مناسب من هست یانه! ؟ ایا با 4تا وینسترول تغییرشکل بدنی میدم یا نه ؟ وین رو با چه مکمل هایی مصرف کنم ؟ ممنون از شما

سلام باید حضوری برید پیش کسی لخت بشید و تعیین درصد چربی بدن و یه آزمایش خون برای سلامت کبد یا قلبی و عروقی و . . . بدید.> بعدش داخل دوره باید پروتیین مصرفی رو زیاد بالا ببریدمکملها پروتین ۱۰۰ درصد امینو وبی سی ای ارزنین وگرنه پس از دوره بیشتر حجمتون میریزه

دوست عزیز دوره سوستانون + وینسترول خوبه ؟ جواب دهیش و عوارض در چه حد میتونه باشه. 4ماه قبلش وینسترول دوره رفته بودم ولی به دلیل مشکل 2ماه تمرین نکردم و حجمم از بین رفت . مصرف دوباره وینسترول میتونه عوارض بیشتر کنه یا اسیب بزنه ؟ چون دوره ی قبلی هم hcg هم نزدم .. بیشتر در مورد اینکه گفتین وین از کبد عبور میکنه میخواستم ببینم دوباره مصرفش چطور میتونه باشه

سلام من یه سوال دارم هیچ جا جوابش رو پیدا نکردم ممنون میشم پاسخ بدید.
وقتی استنازول مصرف میکنیم چه زمانی باید بگذره تا دوباره استنازول مصرف کنیم؟
studio.parsica@gmail.com

سلام ……میخواستم بدونم اگر وینستول خوراکی رو به تعداد 50 عدد مصرف کنم …..عوارض کبدی در پی داره و اینکا باعث ریزش مو و طاسی میشه؟؟؟؟

سلام تعداد50تاکمه در فرم خوراکی اگه در دوز های بالا باشه برای کبد مشکل ساز گردد

salam man mikham ye dore beram ba parabolan va masteron va stonazolol ina ba ham avarez dare?

سلام خسته نباشید من حدود یک سال بدنسازی کار میکنم وزنم70وقدم 183 بدنمم زیاد عضلانی نیست من اگه بخوام یه دوره بردارم که هم وزن بده وهم حجم بنظرشما پارابولان با وینسترول یا پارابولان با پریموبولان مناسبه ممنون اگه راهنمایی کنین

سلام ترکیب پارابولان با وینسترول باعث افزایش حجم عضله و همچنین کاهش توده چربی و کات شدن آن بصورت هم زمان می شودموفق باشید

سلام برای افزایش شدید حجم عضلانی با کیفیت و بدست آوردن قدرت زیاد عضلانی شاید بهترین پیشنهاد استفاده ۲۰۰ میلی گرم پارابولان+۲۰۰میلی گرم وینسترول مصرف مداوم و منظم پارابولان حتی بدون رژیم غدایی می تواند بدن ورزشکار را عضلانی تر و خشک تر کند پارابولان دارای اثرات سمی بوده که نباید بیشتر از ۸ هفته آنرا مصرف کنی

با سلام
٢١ عدد پريموبولان و ١٥ عدد وينيسترول دپوت تهيه كردم و واسه اولين بار هست ميخام دوره برم مشكل اينجاست كه من عسلويه كار ميكنم و فقط همكارم كه ميتونه كار تزريق انجام بده روزهاي ١ شنبه و ٥ شنبه سر كار هست بنابراين تصميم دارم پري و وين با هم طي اين دو روز در هفته تزريق كنم لطفا راهنماييم كنيد؟؟؟
و سوال ديگه اينه با اين دوره ميتونم كراتين مصرف كنم .؟؟
مكمال هام اينا هستن :وي و كراتين و بي سي اي و گلوتامين و نوروبين و مولتي ويتامين

سلام بله میشه تو یه روز تزریق کرد
بله میشه استفاده کرد دورتم خوبه موفق باشی

باعرض سلام من 4روز قرص وینسترول روزی30میل مصرف کردم بعد مصرف رو قطع کردم ونمیخوام دیگه استرویید مصرف کنم ایا احتیاج به پاکسازی هست

باسلام
مي خواستم بدونم آيا پريموبولان با پارابولان تفاوت دارند؟ و تفاوت وينسترول استانازول با دپوت چيست؟ چه فرقي دارند لطفا توضيح دهيد با تشكر

سلام و خسته نباشید.من سه ماه است بدنسازی شروع کردم.یک دوره کراتین+وی+متان+آمینو رفتم وزنم از 65 به 71 رسید.قد178.هدفم بدن تکه ای و ثابت نگه داشتن بدنه نه صرفا افزایش وزن.لطفا راهنمایی کنید برای این منظور چکار باید انجام بدم.چون قصد ندارم همیشه دوره برم.
بسیار ممنون

با سلام رسیدن به تعادل نیازمند دو شرط اساسی است: اول اینکه بین مقدار کالری دریافتی و میزان کالری که سوزانده می‌شود، تعادل برقرار باشد. به عنوان نمونه یک مرد بیست ساله ممکن است در فعالیت روزمره و معمولی تنها نیاز به ۱۸۰۰ کالری داشته باشد، اما اگر در باشگاه یک ساعت فعالیت متوسط ورزشی انجام دهد، ممکن است نیازش تا ۲۳۰۰ کالری در روز افزایش یابد. اگر همین فرد بخواهد وزنش را ثابت نگه دارد، باید به طور متوسط ۲۳۰۰ کالری در روز بسوزاند، ولی اگر بخواهد وزن کم کند حسب اینکه چقدر اضافه وزن دارد و یا تحملش نسبت به رعایت رژیم غذایی چقدر است، کارشناس تغذیه ممکن است بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوکالری از رژیم غذایی این فرد کم کند. طبیعتا خوانندگان گرامی‌ملاحظه می‌فرمایند که محاسبه انرژی و تنظیم رژیم غذایی و گرفتن شرح حال غذایی و شرح حال سلامتی و بیماری، مستلزم داشتن اطلاعات دقیق و تسلط به یک سری فنون و ابزار است و از این‌رو همواره توصیه می‌شود افراد از تقلید رژیم غذایی دیگران به شدت پرهیز کنند. کارشناس تغذیه پس از محاسبه مقدار انرژی مورد نیاز شما و گرفتن شرح حال، نسبت به محاسبه گروه‌های غذایی مورد نیاز شما و تنظیم تعداد وعده‌های غذایی اقدام می‌کند؛ طوری‌که با راحتی بیشتری بتوانید وزن کم کنید؛ بدون اینکه حالت خمودی، ‌خستگی، ‌بی‌حالی،‌ ضعف و عوارض پوست و گوارشی پیش بیایید. در عین حال باید بدانید که در برخی افراد پس از مدتی، ‌وزن دیگر کم نمی‌شود. این امر به هیچ عنوان نباید باعث یاس و دلسردی شود و برای پشت سر گذاشتن این مرحله دست به کارهای نامتعارف بزنید و مثلا غذای خود را به شدت کم کنید یا فعالیت شدید و طولانی مدت ورزشی انجام دهید. مشاور تغذیه در این زمینه بهترین و سریع ترین کمک را به شما خواهد نمود.

سلام خسته نباشید
یه سوال داشتم مستونید کمکم کنید؟
من حدود 1 سال و نیم هست که بدنسازی کار می کنم…رفتم توی دوره حجم خشک و مربی من این دارو ها رو بهم داده …
استنازول-سوستانون 300-پروتئین وی-کراتین کیریستالی-آمینو-گولوتامین
میخواستم ببینم مصرف استنازول با سوستانون ایرادی نداره؟
وزن :87
قد:181
سن:28
با تشکر

سلام برای تفکیک بیشتر سوستانون را می توان با وینسترول مصرف کرد

باسلام
من 10 میل وین roid plus گرفتم
اولا میخواستم ببینم این مارکی رو که من از وین تهیه کردم تا چه حد معتبره و ایا تغلبی ان در بازار موجود میباشد یا خیر.
دوما میخواستم بدونم وین رو با چه هرمونی ترکیب کنم که حجم خشک بده
با افراد زیادی مشورت کردم اکثرا میکن با بوندلون ترکیب کنم
میخواستم نظر شمارو هم بدونم…
با تشکر

سلام اولا برند roid plus اگه اصلشو بتونی پیدا کنی یکی از بهترن برندهای اروپایی هستش ولی قیمتاش بالاهست
دوما اصولابراي آماده سازي مسابقات كه نياز به داشتن بدني کات و خشك مي باشد مصرف بولدنون باوينسترول پيشنهاد مي شود موفق باشی

ممنون از راهنماییتون
یه سوال دیگه داشتم؟
نظرتون راجب محصولات olimp مخصوصا محصولات قرصی اون مثل کراتین مگاکپس و…
واینکه ایا تقلبی این سری محصولات هم وجود دارد یا خیر در ضمن من کراتین مگاکپس olimpرو استفاده کردن فوق العاده بود حالا میخوام دوباره بگیرم ولی با قیمت پایین تر شک دارم اصلی است یا تقلبی..
ممنون میشم پاسخ بدید.

سلام ایمان جان محصولات الیمپ تقلبیش زیاد شده کلا نمونه های تقلبی الیمپ با ظاهری غیر قابل تشخیص با نمونه اصلی بیشتر بازار رو گرفته ! این نمونه ساخت پاکستان هست و با نمونه اصلی از نظر ظاهری مو نمیزنه! خیلی دقت کن یا از یه نفر مطمئن بخر موفق باشی

ببخشید رضا جان وابوذر جان من خیلی سوال میپرسم..
اگر لطف کنید منو راهنمایی کنیدممنون میشم.
من دارم دوره جمع میکنم از اصلی بودن هورمونام اطمینان خاطردارم ولی از مکمل نمیدونم چه مارکی بگیرم که صد در صد بدونم اصلی باشه.مکمل olimp رو هم که شما اینجوری فرمودید که پاکستانیه الان دیگه واقعا نمیدونم باید به چه مارکی اعتماد کنم مگر رو بیارم به مکمل های شرکت های ایرانی مثل میلاتچ و pnc و…
این مکمل ها هم که ضعیفه اونجوری که باید نتیجه بده نتیجه نمیده.
لطفا کامل منو توجیه و راهنمایی کنید کنید.
متشکر.

ایمان پاسخ در تاريخ شهریور ۵م, ۱۳۹۳ ۰۰:۰۴:

ببخشید رضا جان وابوذر جان من خیلی سوال میپرسم..
اگر لطف کنید منو راهنمایی کنیدممنون میشم.
من دارم دوره جمع میکنم از اصلی بودن هورمونام اطمینان خاطردارم ولی از مکمل نمیدونم چه مارکی بگیرم که صد در صد بدونم اصلی باشه.مکمل olimp رو هم که شما اینجوری فرمودید که پاکستانیه الان دیگه واقعا نمیدونم باید به چه مارکی اعتماد کنم مگر رو بیارم به مکمل های شرکت های ایرانی مثل میلاتچ و pnc و…
این مکمل ها هم که ضعیفه اونجوری که باید نتیجه بده نتیجه نمیده.
لطفا کامل منو توجیه و راهنمایی کنید کنید.
متشکر.

ایمان جان به نظر من اگه واقعا شخص معتبری نمیتونی پیدا کنی که مکمل اصل بخری همون بهتره از مکمل های داروخانه استفاده کنی پروتئین صد در صدشون بدک نیستا ولی یه تغذیه با پروتئین بالا رو هم در نظر بگیر در کنارش موفق باشی

سلام دوستان گلم الل خصوص ابوذر و رضای عزیز
ممنون از راهنماییتون من شخص معتبری رو پیدا کردم و مکمل گرفتم
یک وی ماسل فارم کمبت و یک پمپ Razor8 Allmax میخواستم ببینم چطوره؟؟؟؟
راستی حقیقتش همین دو قلم واسم 500هزار آب خورد.
الان دوره من فقط این سه قلمه 10میل وین+وی ماسل فارم+پمپ المس
به نظرتون همینا کافیه واسه دورم یا چیز دیگه ای هم بردارم؟؟؟؟
ممنون میشم کمکم کنید..

سلام ایمان جان پمپ چند خریدی جفتش چطوری شده 500پروتئینه که 260 270 اخرشه پمپ هم 130 140هست

سلام ایمان میگما این ماسل فارمت که 260 270 قیمتشه پمپ هم 130 140 چطوری 500پول دادی واسش چند خریدی مگه

سلام شهروزجان
نمیدونم به خدا حقیقتش به من گفت 480 تومن واسه خودم دراومده تو هرچی دوست داشتی بده به من منم بهش 490 تومن دادم.
اره اتفاقا منم خیلی تو سایتا دنبال قیمت بودم همین حدودا بود ولی مطمعنم جنسی که بهم داده یکه…
چون میگن تقلبیش تو همین قیمتاا زیاده.
به هرحال اونم شاید واسه خودش یه چیزی کشیده دیگه..دلالی یعنی همین..
حال چطور مگه نباید ازش میگرفتم؟؟؟اخه کس دیگه ای رو نمیشناختم…

albate inam begam iman age asl bashe arzeshesho dare yekam bishtaram pol bede hala ba heilae rahat masraf kon shak be delat rah nade
natijasham be ma ham bego albate hafte be hafte bebinam chetore dorat maham berim dash

اره فک میکنم یه مقدار بالا پول دادم ولی اگر یک باشه ارزش داره.
چشم حتما شمارم بی خبر نمیزارم تا دو هفته دیگه میرم تو دوره.
و ممنونم ا ز تمام دوستان بابات راهنماییاشون

سلام
من 19 سالمه و 97 کیلو وزن و 183 سانت قد دارم ؛ یه دو ماهی میشه باشگاه میرم ؛ 9 کیلو هم کم کردم
میخواستم لاغر شم و چربی های دور شکم و سینه هام برن
چربی خیلی دارم
میخواستم بدونم میتونم وینسترول مصرف کنم ؟
میتونه چربی هام رو اب کنه و بدنمو خشک ؟
کبدم چربه میخواستم بدونم عوارض زیادی داره ؟
و اینکه ضروریه چیزی کنارش مصرف کنم ؟
رو ریزش مو هم خیلی حساسم
ممنون از زحماتتون

سلام عوارضش زیاده.کلسترول بالا و فشار خون بالا و کبد چرب.و بالا رفتن یه اسید که همزمان با کلسترول بالا ممکنه به حمله قلبی دچار بشه.دوزش رو بیارین پایین و کم کنین.ازمایش خون هم تو دوره و چک کردن فشار یادتون نره شما بهتره رو برنامه غذایی و تمرینات ههوازی مانور بدین استروئید به ضررش نمی ارزه شما از پروتئین صد درصد و امینو اسید هاو… در کنار یک رژیم غذایی پرپروتئین و کم کربوهیدرات میتونی استفاده کنی

سلام در ارزیابی‌هایی که در افراد چاق انجام می‌شود، نسبت دور شکم به دور کمر به عنوان یکی از شاخص‌های مرتبط با عوامل سلامت در نظر گرفته می‌شود. تغییرات ناحیه دور شکم به‌خصوص چاقی شکمی، احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی – عروقی را افزایش می‌دهد، به‌خصوص در آقایان که چاقی شکم میان آنها بسیار شایع‌ است بنابراین کاهش میزان چربی دور شکم، تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت جسمی و سلامت دارد. معمولا از نظر متخصصان تغذیه، مهم‌ترین عامل ابتلا به چاقی شکمی، مصرف چربی‌های جامد و موادغذایی حاوی کربوهیدرات به‌خصوص برنج است بنابراین بهتر است مصرف این ماده غذایی را کاهش دهید و در تهیه غذاها از روغن زیتون و کانولا استفاده کنید.

می‌توانید همراه با رعایت رژیم غذایی، فعالیت‌های ورزشی هوازی هم انجام دهید.

سلام ,
بنده ۲۶ سال دارم و از سن ۱۷ سالگی تمرین میکنم. قدم ۱۸۴ و وزنم ۸۴ هست.
تصمیم به مصرف استرویید دارم و مربی به من دکا و تستسترون همزمان معرفی کردن.
ممنون میشم اگر که نظرتون رو راجب این دوره بفرمایید.(در ضمن تا به حال استرویید مصرف نکردم)
سپاس

سلام من میخوام دوره ی وینسترول و ناندرلون ۲۰۰ و مسترون ۱۰۰ و سوستانون برم میشه برنامش رو بدید؟ این دوره تاثیر خوب میزاره؟

سلام
میخواستم بدونم بهترین زمان تزریق وینسرول چه زمانی است؟
و اینکه کجا تزریق بشه بهتره؟؟؟؟
ممنون

با سلام
بهترین زمان مصرف وینسترول ساعت ۱۰ الی ۱۶ هست البته بعضیا هم میگن یک ساعت قبل تمرین
این که بخای کجا بزنی هیچ تفاوتی با باسن نمیکنه ایمان جان آمپول را هر جا بزنی اول باید جذب خون شه و بعدش وارد بدن شه و تاثیر کنه پس هیچ تفاوتی نمیکنه آمپول های تزریقی معمولا هورمون هستند و از لحاظ علمی هورمون ها ابتدا باید وارد خون بشوند و به بدن دستور رشد بدهند و سپس بدن به عضلات تمرین داده شده فرمان رشد بیشتر میدهند و هیچ ارتباطی نداره که شما آمپولت رو کجا بزنی . اما متاسفانه در بین مبتدی ها و مربیان کم علم باب شده که میگن مثلا فلان آمپول را فلان جا بزنی رشد بیشتری میکنه اما اینطور نیست بهترین محل تزریق باسن است که خدایی نکرده آبسه نکنه و به شما توصیه میکنم در هفته حداقل ۳ بار تزریق وینسترول به مدت ۶الی ۸ هفته داشته باشی .

رضاجان.خیلی.خیلی
ممنون

باسلام خدمت همه ورزشکاران و دوستان گلم..
اقا این وینسترول roid plus که گرفتم.محشررررره.
از همون تزریق اول کاملا احساسش میکنم…
فوق العادس
ولی حیف ۱۰ میل دارم…:((((
نمیدونم باید چیکار کنم.:(((

سلام دوستان خواهش میکنم راهنماییم کنید
وینسترول رو باید داخل یخچال نگه داری کرد یا اینکه فرقی نمیکنه؟؟؟؟؟
چون من هرموقع از یخچال بیرونش میارم که ۱ میل ازش بکشم.خیلی اذیتم میکنه،سر سوزن گیر میکنه نمیاد داخل سورنگ.و وقتی میخوام تزریق عضلانی انجام بدم.خیلی به سختی تزریق میشه جوری که بعدش عضلم به شدت درد میگیره.در ضمن دمای یخچال هم اونقدر بالا نیست که بخواد یخ بزنه..
لطفا راهنماییم کنید.
ممنون

سلام فقط تو دمای معمولی اتاق نگه داری بشه(نه گرم و نه سرد) و دور از تابش مستقیم افتاب هر بار هم قبل از استفاده اول با الکل اون در پوش لاستیکیش رو تمیز کنین و بعد با سرنگ ازش بکشین چون همون لاستیکه منبع تجمع الوده گی و باعث ابسه هست

ایمان جان خوب یکم تکونش بده یا با کف دست بمالش گرم شه سرد باشه نمیاد بعد بکشی راحت میره

باسلام وتشکر بابت سایت خوبتون/من تست انانتات گرفتم و تا الان دوتاشوهم تزریق کردم.قبل از شروع تست من چربی سوزی کردم وحدود دوازده کیلو وزن کم کردم وماهیچه های شکمم سفت شدن اما بااین حال هنوز ی لایه چربی روی شکمم روگرفته و اجازه نمیده ماهیچه هاش نشون داده بشن.سوالی که دارم اینه که ممکنه تست انانتات باعث بشه چربی هایی که اب کردم دوباره برگردن؟دوم اینکه دوستی میگفت کنار تست از کلن بوترول استفاده کن تا شکت چاق نشه این درسته به نظرتون یعنی میشه از کلن بوترول همزمان با تست استفاده کرد تاثیری روی حجمی که تست میده نمیزاره میشه قرص یا هردارویه دیگه ای رو معرفی کنید که بشه کنار تست مصرف کنم و این چربیه کمی که روی شکم و پهلوم مونده رو خشک کنم؟ودراخر اینکه میگن تست انانتات هفته ای یدونه کافیه بعضی ها هم میگن هفته ای دوتا باید زد کدومش درست تره؟ببخشید اگه زیادی سوال پرسیدم.منتظر جوابتون هستم .موفق باشین یاحق
وزن ۷۴ قد ۱۷۲/۲۵سال سنم دارم

سلام سجاد جان به نظر من شما برای چربی سوزی از لیپو۶ استفاده کن یا اگه میخای هورمون مصرف کنی وینسترول بگیر که حجم خشک بهت بده قرص کلن بیشتر در دوره های چربی سوزی حرفه ای و آماده سازی مسابقات مفید می باشد

مرسی از راهنماییت

با عرض سلام و خسته نباشید
من مکمل های وی ۱۰۰ و گلوتامین خریدم میخواستم از استروئید ها وینسترول با تست پروپیونات خریداری کنم. هدفم حجم خشک
به نظرتون پارابولان با پروپیونات عوض کنم بهتره؟؟ در کل نظرتون چیه؟؟
قدم ۱۷۶ وزنم ۷۰ بدنم نسبتا خشک ۳ سال سابقه بدنسازی

سلام وین و پارابولان برا حجم خشکه این دوتارو باهم مصرف کن خوب جواب میده
برای حجم بیشتر میتونی از داروهایی مثل پارابولان با تستسترون پروپیونات استفاده کنی

ممنون که پاسخ دادی
سوال دیگم اینه بعد دوره چقد این حجم ماندگاری داره؟؟ و آیا نیاز به ریکاوری هست؟؟

سلام اگر فقط میخای وین مصرف کنی معمولا لازم به مصرف اچ سی جی نیست پروویرون و کلومیفین کارت رو راه میندازه اگه تست بوستر داری که دیگه اون بهتره موفق باشی ولی اگه تست هم میخای بزنی باید هاش سی جی هم بزنی

سلام هرگز پارابولان را با استروئید هایی که فشار بر کلیه و کبد وارد میکنند( نظیر: دیانابول – وینسترول – آنادرول- و…) مصرف نکنید.
بهترین دارو برای ترکیب با پارابولان تستسترون پروپیونات میباشد.
هرگز طول دوره پارابولان را از ۵ هفته فراتر نبرید و دوز مصرف آنرا از ۳۰۰ میلیگرم بیشتر نکنید. که بااین اشتباه مقدار بسیار زیادی از سلامت کبد و مخصوصا کلیه و در نتیجه از عمر خود میکاهید.( تاکید میکنم که اغراق نیست) بله احتیاج به ریکاوری داره

با عرض سلام خدمت اساتید محترم
ممنون میشم منو راهنمایی کنین.من قبلا چربی و شکم بزرگی داشت اما از یک سال پیش مرتب باشگاه میرم و هم زمان رژیم غذایی دارم.در ضمن هفته ای ۵ بارم هوازی کار می کنم.وزنمو از ۱۱۵ به ۸۵ رسوندم و یه مقدار هم عظله ای شدم اما هنوز بدن چربی قابل توجه ای داره.با راهنمایی دوستان این مکمل ها رو تهیه کردم:
lipo 6 unlimited
whey 100%
glutamine
no xploade
hmb
l-carnitine
می خوام حسابی بدنم خشک بشه.به نظرتون ایا جواب میدن؟بهترین روش مصرفشون چیه؟می تونم باهاشون وینسترول مصرف کنم؟

سلام.من ی دوره ۵ هفته ای از ناندرلون و تستسترون هستفاده کردم و تقریبا حجم خوبی گرفتم.الان ۸۷ کیلو وزنمه.میخوام ماهیچه ها خشک و بدون چربی بشن. همون حجم خشک و تیکه.میخواستم از وینسترول استفاده کنم. لطفا میزان مصرف و اینکه با چه چیز دیگه مصرف کنمو بگید.

سلام.داروی کلن بوترول را باید چگونه مصرف کرد؟

سلام روز اول ۲ قرص و روزدوم ۳ قرص و روز سوم ۴ قرص و روز چهارم و پنجم مصرف نکنید و دوباره روز ششم ۲ قرص و………این شکل که هر ۳ تا ۴ روز دوز مصرفی را بیشتر کرده هر ۳ تا ۴ هفته مصرف دارو را قطع کرده و به بدن استراحت دهیم , باید به این نکته هم توجه کنید که مصرف بیشتر از ۱۶۰ میکرو گرم از این دارو را در یک روز خطرناک بوده و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
یک نمونه برنامه پیشنهادی ۳ هفته ای برای مصرف کلن را میتوانید در زیر مشاهده کنید:
روز اول تا روز سوم روزانه ۴۰ میکروگرم
روز چهارم تا روز ششم روزانه ۶۰ میکروگرم
روز هفتم تا روز نهم روزانه ۸۰ میکروگرم
روز دهم تا روزدوازدهم روزانه ۱۰۰ میکروگرم
روز سیزدهم تا روز پانزدهم روزانه ۸۰ میکروگرم
روز شانزدهم تا روز هجدهم روزانه ۶۰ میکرو گرم
روز نوزدهم تا روز بیست و یکم روزانه ۴۰ میکرو گرم
پس از آن استراحت دارویی به مدت ۳ هفته
کلن بوترول دارای عواضی شبیه استروئید های آنابولیک نیست بنابراین یک داروی ایدآل برای بانوان محسوب می شود.

سلام دوستان.
ایمانم یادتون هست..؟؟؟
ما دوره مون رو رفتیم…
(وینسترول.تست.انسولین.وی.امینو.گلوتامین.پمپ)
مس چی حجم گرفتم،البته حجم خشک.
خیای هم راضی ام ولی یه مشکلث وجود داره..
اینکه دوره تقریبا یه هفته دیگه مونده همه بهم میگن الان داغی نمیفهمی.بعد دوره حجمت میریزه..
یه سوالی دارم؟؟؟
اینکه بعد دوره چیکارکنم که این حجم نگه داری بشه؟؟؟؟؟؟
خواهش میکنم راهنمایم کنید..
مرسی
:)))

سلام ایمان جان شما بعد از دوره باید از hcg و دیگر داروها جهت حفظ حجم بعد از دوره های استروئیدی میشه استفاده کرد بعد از دوره یک چک اپ هم کنی خوبه بعد از دوره ی حجم باید میزان کالری بدن با غذا ها نصبت به دوره ی حجم کمی افزایش یابد تا کمبود مکمل های اصلی یا استروئید را بعداز قطع انها جبران نماید . مصرف اب و شیر و ماشعیر هم بعد از پایان دوره برای پاکسازی دستگاه گوارشی و ریکاوری انها لازم می باشد . میزان خواب هم بدون تداخل مثل انجام دوره باشد (بهترین زمان خواب که هرمون تستسرون را در بدن فعال می سازد ساعات ۹تا ۳ صبح می باشد ) بعد از پایان دوره ها از مکمل غذا های فرعی بستگی به نوع بدن باید استفاده شود. مثلا در افراد استروئیدی مصرف کراتین و امینو توصیه می شود تا حجم انها را تثبیت نماید . در افراد که بدن متعادل و کم اب تری دارند از گلوتامین و کراتین و پرتئین استفاده می شود . و در افراد کمه بدن خشک تری دارند از پرتئین و کربو استفاده می شود موفق باشید

ممنون رضا جان ممنون از توجه به سوالم…
اتفاقا منم اسم hcg و تاموکسیفن رو زیاد شنیدم واسه بعد از حجم…
ولی متاسفانه هیچ نوع اطلاعاتی در زمینه مصرفو دوز اون ندارم.
واینکه آیا دارو خانه ها هم hcg میدهند؟؟؟؟
ممنون میشم کامل توضیح بدی

سلام اره میتونی از داروخانه بگیری ۱۵۰۰واحدیشو بتونبی بگیری خوبه ۵۰۰۰واحدیم هست که ۲۰روز بعد ازاخرین دوره استرویت که سطح هورمونای بدنت به پایین ترین مقدار میرسه باید هاش سی جی مصرف کنی هر ۵روز یک عدد ۵۰۰۰واحدی به مدت سه هفته در کنارشم میتونی از تاموکسفین هم استفاده کنی

سلام. عرض ادب و تشکر بابت این همه زحمتی که می کشید واقعا دستتون درد نکنه. من ۲۵ ساله هستم قد ۱۷۴ وزن ۸۲ شکم نسبتا بزرگی دارم پاهای خیلی ضعیف(تقریبا خیلی لاغر) تو قسمت پهلو شکم و سینه چربی دارم. دارم یه دوره میرم. ۳۰ عدد سوما/ bcaa mega110/ گلوتامین / لیپو سیکس با جلد نقره ای استوانه ای / آمینو هزار/ omega3/ ویتامین c/ مولتی ویتامین/ کلن/ وینسترول. می خواستم لطف کنید بگید نظرتون در مورد این دوره چیه و قبل و در حین و بعد از دوره چیکار باید بکنم. هر توصیه ای که لازمه. واقعا ازتون تشکر میکنم.

سلام بهروز الان هدف شما چیه دقیقا هم میخای شکمتو کوچیک کنی از اون طرفم میخای پاهاتو حجم بدی به نظر من شما اول یه دوره چربی سوزی برو بعدش یه دوره حجم بری بهتره

سلام شما بیخیال داروهات شو بجای سوما وین و کلن یه پروتئین خالص بگیر بقیه مکملاتم بزار باشه چه اصراری داری که واسه اون شکم بزرگت هورمون مصرف کنی همین مکملا با یه برنامه غذایی خوب و تمرینات هوازی منظم اصولی با برنامه تمرینی خوب جواب میده موفق باشی

باسلام.داروی کلن بوترول را با لووتیروکسین و اکس آندرولون را باید چگونه مصرف کرد؟

با عرض سلام و خسته نباشید.من چند ده میل استانازول الفا فارما خریدم (تک میل هستن)میخام استفاده کنم.اما حالا که ویال هارو مقایسه میکنم با هم یکی نیستن.سرهاشون کوتاهو بلندن.محلولشم شیری و ته نشین میشه.نظرتون چیه؟اصلن یا تقلبی؟چون من از ادم مطمین خریدم اما یه مقدار وسواس دارم

راههای شناخت وینسترول اصل
۱ :
هلوگرام هایی که در اطراف پک وجود داره ، در وین های تقلبی ، دقیقا فیت شده بر روی کادر ، ولی در وین اصلی اینگونه نیست ( که البته در هر دو وین هایی که مصرف کردم فیت نبود ، یادتون باشه که اینها تنها ممکنه بعضی وقت ها وجود داشته باشه )

۲ :
هلوگرام اصلی درخشان تر هست ، و همینطور رنگش در مقابل نور سبز – زرد میزنه.

۳ :
حرف D در هلوگرام اصلی در مقابل نور به رنگ مشکی در میاد و همینطور اون کلمه ESMA یه نوار مشکی رنگ دورش هست که در تقلبی هیچ سایه ای وجود نداره.

۴ :
کلاهک پوکه ها ، در وین تقلبی باریکتر و کشیده تر هست ، و لی در وین اصلی کمی کوتاهتر و چاق تر به نظر میاد

۵ :
در وین اصلی : وقتی هلوگرام رو باز میکنید ، لانه های زنبوری شکل باقی میمونه ولی در وین تقلبی ، هیچ چیزی حز همون برچسب شفاف باقی نمیمونه.

۶ :
و در آخر اینکه ، وقتی پوکه وین اصلی و تقلبی رو کنار هم بزارید ، وقتی ته نشین شد ، مقدار ماده موثر در وین اصلی بیشتر از وین تقلبی هست.

سلام نمونه های اوریجینال پس از مدتی بی حرکت ماندن، داوری اصلی محلول در حلال ته نشین شده و در قسمت پایینی شیشه انباشته می شود

با تشکر از اینکه جوابمو دادین واقعا سایت ارزشمندی دارین.ماده اش ته نشین میشه.یعنی یکی نبودن شکل ظاهریه ویال و هم ارتفاع نبودن سر های ویال دال بر تقلبی بودنش نیست؟

با تشکر از اینکه جوابمو دادین واقعا سایت ارزشمندی دارین.ماده اش ته نشین میشه.یعنی یکی نبودن شکل ظاهریه ویال و هم ارتفاع نبودن سر های ویال دال بر تقلبی بودنش نیست؟

سلام و خسته نباشید
من یه دوره تو پاییز پارسال برداشتم پروتین کراتین ،اچ ام بی ،دیانابول ۱۵۰ عدد
۱۱ کیلو اومدم بالا ولی بعد دوره کلی جوش زد بدنم رفتم دکتر گفت کبدت سالمه پوستت حساسه
الان بعد یه سال میخام یه دوره دیگه بردارم
مربیم میگه وینسترول بزن خوبه ولی ترس دارم
هدفم یه بدن خوب و خوش فرمه
قدم ۱۸۷ وزنم ۸۴
چبکار کنم به نظرتون?
چی مصرف کنم که زیاد عوارض نداشتهباشه??
اینم بگم ۳ ماهی هم هست واریکوسل عمل کردم

سلام علی جان شما اول باید بری پیش دکترت ابهت بگه بعد از چه مدت میتونی فعالیت بدنسازی رو از سر بگیری ولی معمولا ۲ ماه بعد فعالیت عادی رو میتونه دوباره آغاز میکنه
فقط حرکتای اسکات و پرس پا نزنه بهتر

سلام دوستان گلم.
ایمانم یادتون میاد،درباره ی hcg پرسیدم…
راستش خیلی بدشانسی اوردم،
همین که شما به من اطلاعات hcg رو دادید،،
روز بعدش وحشتناک سرما خوردم
الان یک هفتس تو خونه ام و از همه چی افتادم.
بدنمم جوریه که فقط به انتی بیوتیک قوی جواب میده.
هم سفیکسیم استفاده کردم،هم سه تا امپول ۱۲۰۰۰۰۰زدم
کاملا دارم حس میکنم حجمم داره از بین میره ۴ کیلو هم کم کردم..
تورو خدااا راهنماییم کنید..
دارم دیووونه میشم
اخه این همه واسه حجمم زحمت کشیدم.
خواهش میکنم راهنماییم کنید.

سلام ایمان جان حدقل هاش سی جی هاتو میزدی که سطح هورمونای بدنت به حالت اولیه برگزده این سرماخوردگی هم مطمئنا در زمان عادیش وزن کم میشه چه برسه بعد دوره
اگر تب داری در خانه بمان همچنین اگر علائم معده درد دارید باید استراحت کنی اگر حس خستگی دارید دلیلی برای تمرین کردن وجود نداره علاوه بر این شما طی ۵ روز اول از ۷ روز حالت مسری داریداستراحت کردن اجازه می دهد که سیستم ایمنی بدن ریکاوری شود. زود بخوابید و خواب اضافی داشته باشید، مقدار زیادی مایعات بنوشید و از داروهای سرماخوردگی استفاده کنید یا حتی از ایبوپروفن استفاده کنید.
از چه زمانی می شود تمرینات را مجددا شروع کرد؟
باید به بدن توجه کنید. سرماخوردگی معمولا ۷ تا ۱۰ روز طول می کشد اما ریکاوری پانفلوآنزا می تواند ۲تا ۳ هفته طول بکشد. بستگی به شدت آن دارد. طی ۳ تا ۴ روز اول بعد از مریضی با ۱۰۰ درصد توان تمرین نکنید. با ۷۵ درصد از شدت نرمال آغاز کنید(چه هوازی چه وزنه) و بعد از هفته اول به تدریج شدت را بالا ببرید. اگر خیلی تمرین را شدید کنید فاز ریکاوری طولانی می شود
استفاده از مواد طبیعی در درمان سرماخوردگی این خاصیت مفید را دارد که دیگر بدن نیازی به مقابله با سموم و مواد مصنوعی همچون هورمون‌ها که معمولاً در داروهای شیمیائی به‌وفور یافت می‌شود ندارد.
نوشیدن مایعات گرم همچون سوپ و چای در تسریع روند بهبودی فرد بسیار مؤثر می‌باشد. با داشتن تمان موارد فوق یکی از ضروری‌ترین موارد که به بهبودی هر چه سریع‌تر فرد کمک می‌کند ماندن در منزل و استراحت کافی می‌باشد. استراحت نه تنها برای فرد مریض بسیار لازم می‌باشد بلکه از انتقال ویروس‌ها به افراد دیگر نیز به میزان قابل توجهی می‌کاهد. بنابراین برای جلوگیری از شیوع سرماخوردگی و ابتلاء افراد دیگر به آن تا حد ممکن تماس خود را در طول دوره درمان با دیگر افراد به حداقل برسانید.
میتونی با مصرف قرص مکیدنی ویتامین C و قرص مکیدنی مینرال روی zinc از پیشروی و حادترشدن بیماری سرماخوردگی جلوگیری می‌کند.با ارزوی بهبودی کامل ایمان جان

سلام رضا جان.
ممنونم از این همه توجه.
ولی داداش من نتونستم hcg بزنم،حالم خیلی بد بود.
توی یک ماه دوره ۱۵ کیلو وزن خالص و خشک گرفتم ولی داداش چشمم کردن.
اینقد که گفتن ماشالا خیلی خوب شدی…
اعصابم خیلی بهم ریخس.
بازم ممنونم.مرسی

سلام خسته نباشید.
من ۲۶سالمه.قدم ۱۷۸٫وزنم۱۰۰کیلو ومدت زیادی به صورت پراکنده بدنسازی کار کردم.الان میخوام چربی سوزی باحفظ عضله انجام بدم ووقت برای انجام ورزش هوازی کم دارم.میخوام یه دوره ی استرویید برای چربی سوزی برم به نظر شما دوستان چه دوره ای برم.قبلا چندتا قرص لیپو۶خوردم وضعیت بدنم بکلی ریخت بهم.
ممنون

سلام سعید چرا بدنت بهم ریخت مگه تاریخ گذشته بوده

سلام استاد گرامی.
من هرات زندگی میکنم و مدت چهارسال میشه که بدنسازی کار میکنم
نوروز سال آینده در هرات مسابقات مردان آهنین برگزار میشه که میخوام برای اون مسابقه آمادگی بگیرم. الان رکورد پرس سینم صد و چهل است. و رکورد های دیگر هم به همین تناسب است
میخوام تا سه ماه آینده شصت کیلو گرام پرس سینه رو افزایش بدم و بقیه هم به همین تناسب.
شما برای من چه استروئید های رو پیشنهاد میدید و چه مکمل های باهاش بگیرم.
ممنون

تو سه ماه ۶۰ کیلو چه خبره داش من خودم پرس تمرین میکنم الان ۲سال تمرین میکنم سالی یکی یا دو بار هم دوره استرویئد میرم رکوردم شده ۱۸۰ سعی کن واسه خودت سالیانه رکوردی مد نظر بگیری سعی کن سالیانه رو۳۰کیلو خوبه مانور بدی اینطوری به بدنتم اسیب نمیرسونی ۶۰کیلو یهو بخاید با چندتا دوره بیاد بالا مفاصل میخای چکار کنی اونا دچار اسیب شن که دیگه نمیتونی تمرین کنی داش سعی کن پله پله بیای بالا موفق باشی

ممنون داداش
اگر یه دوره برای افزایش قدرت بگیرم که شامل ١۶ دانه وینسترول ١۶ دانه پارابولان پروتین وی ، گلوتامین ، بی سی ای ، پمپ ، امینو
به نظر تون چطوره

سلام به نظر من دکا همراه با سوستانون مصرف کن این بهتره وینسترول زیاد واسه افزایش قدرت خوب نیست فدات شم اینم لیست استروئید ها ستاره های بیشتر یعنی قدرت بیشتر اوکی
نام استروئید قدرت
Deca Durabolin ***
Dynabolon **
Anadrol Oxymetholone *****
(Dianabol (Anabol ****
Methyltestosterone ***
Andriol Restandol ****
Boldabol Equipoise ***
Trenabol ****
Winstrol Depot *
Anavar Oxandrolone ****
Primobolan Depot ***

ببخشید استاد گرامی میتونم شماره مبایل یا آدرس ایمیل تونو داشته باشم واسه مشاوره های بعدی

ممنون محسن جان
اونوقت چه مکمل های رو با این استروئید ها پیشنهاد میکنید

با سلام و عرض خسته نباشید ممنون از سایت بینظیرتون
من به مدت ۸ ماه بدنسازی کار میکنم و در این مدت با ۲ دوره در ۲ نوبت پروتئین کربو و کراتین مونوهیدرات به وزن ۸۰ کیلو رسیدم و قدم ۱۷۰ میباشد .میخواهم بالکان استفاده کنم همراه با وی ۱۰۰ درصد .. به نظر شما جواب میده نسبت به بدنم که تقریبا اب فراوانی زیر پوستم دارم همراه با چربی… و اگر امکان داره بهترین مکملهای مصرفی همراه با بالکان میتونم مصرف کنم رو بهم بگید همراه با دوره پاکسازی بالکان و تزریق آن به صورت عضلانی بهتر است یا موضعی…. با سپاس فراوان شدیدا به دنبال جواب هستم

در کنارش یه امینو اسید هم بگیر گلوتامینم خوبه تمرنات هوازی هم داشته باش رژیم غذاییتم رعایت کنی به نتیجه میرسی موضعی نه همون باسن باشه خوبه

استاد ممنون از راهنماییتون
خیلی سایت عالی و بی نظیری دارید فقط دوره بالکان ایا نیاز به پاکسازی داره و نیازی هست hcj مصرف کنم بعد از اتمام دوره

ممنون داش محسن
اونوقت چه مکمل های رو با این نوع استروئید ها پیشنهاد میکنید

اصولا پروتئین صد در صد خوب جواب میده در کنار امینو اسید ها اگه هم بتونی یه سل تچ هم بگیری که عالیه

سلام ممنون که جواب سوال بچه ها رو میدی داداش خدا خیرت بده .من حدود پنج ماهه که وزنه میزنم و حجم خوبی با وی گلوتامین آمینو کراتین گرفتم .واسه استرئید هم رفتم آزمایش خون دادم هورمونام همه درست بودن.حالا وینسترول دسما که دو طرفش هولوگرام داره و پلمپه و چهار تا دکا بهم داد مربیم هفته ای ۱۰۰ میل وینسترول و ۱۰۰ میل دکا.اون وینسترول ها به نظر اصلی میان و دکا ها هم روغنی هستن دقت کردم یه حروف فارسی یا پاکستانی یا هندیه ریز هم رو آمپول ها زده .اول اینکه راهی داره که مطمئن شم اصل هستن و اینکه بعد از تموم شدن استروئید ها چی مصرف کنم الان لیورگل دارم میخورم .ممنون میشم راهنماییم کنی .

سلام داداش راستی تعدادش یادم رفت بگم ده تا وینسترول ۵۰ میلیگرم و چهار تا دکا صد میل . ممنون

سلام و تشکر برای مطالب خوبی که گذاشتید . میخواستم بدونم عوارض نوعه تزریقی بیشتره یا خوراکی ؟ و ایا دوره دکا دورابولین ناندرلون و وینسترول نتیجه ی خوبی واسه ی مبتدی ها داره ؟ درد های شکمی در نوع خوراکی وجود داره یا نه؟ تو بعضی سایت ها خوندم ولی مربی گفته نوعه کپسول ژلاتینی مشکلی ایجاد نمیکنه .

سلام جفتش عارضه داره دیگه البته تو دوزهای بالاتر عوارضشون زیاد تر میشه دورت بد نیست البته میتوینی از پریمبلانم استفاده کنی پریموبولان کم خطر ترین استروئید آنابولیک هست
عارضه شایع وینسترول خوراکی بخصوص زمانیکه با دوز های بالا و در مدت زمان طولانی مصرف میشود شیوع درد های معده ای و روده ای در فرد استفاده کننده است.کپسول وینسترول چی هست

سلام خسته نباشید . من میخوام دوره استروئیدی بر دارم واسه اولین بار
سنم ۲۳ وزنم ۷۰ سابقه ی تمرین ۳ سال . بدنم اب دار نیست زیاد اما کات کاتم نیست
من یه وی گرفتم و امینو ۱۰۰۰ تائی سایتک و گلوتامین و وینسترول ۱۰۰ میل مدی تچ (۱۰تا ۱میل) و تست پرپیونات جی بی ۵۰
مربیم گفته هفته ای ۶ تا تزریق ( ۳ تا تست ۳ تا وین )
میخاستم ببینم خوبه ؟ جواب میگیرم ؟ ایا ۳ هفته جواب میده ؟
اگه با سورنگ انسولین وین رو تو پشت بازو و سرشونه و پا بزنم مشکلی نداره؟ پس نمیده بیرون ؟
هفته ای ۶ تا زیاد نیست ؟
۳ هفته کم نیست ؟ جواب میده ؟؟

سلام ایمان جان ببین دوز مصرف پری از ۱۰۰درهفته شروع میشه تا ۷۵۰الی بیشتر هم واسه حرفه ای ها هستش وینسترول دیپوت ۵٠ میلی گرم در روز و حداقل ٢ روزی ۵٠ میلی گرم می باشد از این رو دوز مصرفی آن در دوره ھا نھایتا ۶ آمپول در ھفته که معادل ٣٠٠ میلی گرم در ھفته می باشد شما بنظرمن از همون ۱۰۰شروع کن اینطوری شما تو سه هفته دورت تموم میشه حداقل شش هفته باید باشه مطمنا جواب میده چون دوره اولته هرکدوم هفته ای دوتا بزن ۵هفته ای جمش کن خوبه همه رو هم باسن بزن موضعی نزن فایده نداره

قادر خان مرسی از جوابتون
من ۳ روز در هفته پری و ۳ روز در هفته تست میزنم که میشه ۶ تا تزریق
الان ۲ روزه شروع کردم . تست رو با سوزن انسولین به سر شونه هام زدن که دردی هم نداشت
مربیم گفته چرخشی میزنم واست . یعنی هر دفعه یه جا
مثلن فردا میخاد وین رو تو باسن بزنه
این کار د.وروست هست؟
من بهش میگم ۲ تا تزریق وین در هفته داشته باشیم میگه نه و کمه و میگه همون ۳ هفته کافیه
ولی پیشنهاد داده ۵ تا دیگه تست بگیرم و فقط تستم را بکنم ۵ هفته و وین همون ۳ هفته کافیه
اگه تست رو ۵ هفته کنم باید باز وی ۱۰۰ درصد بگیرم یا نمیخاد ؟
تست رو با سوزن انسولین به سر شونه و پشت بازو و پا زدن کار درستیه ؟ جواب میده ؟

ببین اصولش یک روز در میونه بخای بزنی شما باید بازم یه تعداد دیگه بخری وگرنه با ۱۰تا تو سه هفته تموم میشه هر کدوم ده تا دیگه بگیر بشه ۶هفته ببین ایمان این که بخای کجا تزریق کنی تفاوت چندانی نداره دوست عزیز ، شما به هر عضله ای تزریق کنی در آخر برمیگرده به کبد ،اما از خیلی ها شنیدم اگر به عضله ی خاصی تزریق بشه اون قسمت بیشتر رشد میکنه که فکر نمیکنم حرفشون زیاد اعتبار داشته باشه !

منم با مهرداد موافقم اولا که روی خود هر امپول نوشته تزریق عمین عضلانی بهترین جا هم باسن هستش
بیشتر استروئیدها بجز سوما با سوزن بلند تزریق بشن بهتره تو عمق عضله میره و مشکلات آبسه و .. رو کمتر میکنه موفق باشید دوستان

سلام دوستان
در کل رو هر دارویی وقتی نوشته باشه IM معنیش اینه که تو هر عضله ای میشه تزریق کرد
عضلات سرینی (باسن) هم معمولا انتخاب میشه چون شکل و اندازه ش کاملا مناسب تزریق عمیق عضلانیه
به نظر شخصی من تزریق موضعی(بازو-سرشانه و …) کاملا یه تلقینه و هیچ تفاوتی وجود نداره
چون شما هر جای بدن که تزریق کنید اول و اخرش اون دارو باید وارد جریان خون بدن شما بشه تا بتونه عمل کنه در نتیجه فرقی نداره کجا باشه
تزریق موضعی هورمون ها چون باعث تورم مقطعی در اون عضله میشه فرد استفاده کنه دچار این توهم میشه که اون عضله رشد کرده در صورتی که بعد از جذب کامل اون دم و تورم از بین میره
تنها دارویی که به درد تزریق موضعی میخوره سینتول هست که باعث تورم و ابسه دائمی میشه و اون عضله رو تا مدت ها برجسته نشون میدهکه
البته کسی که استفاده میکنه فقط خدا باید به دادش برسه چون بعد از گندیدن روغن کنجد کار به جراحی میکشه
البته این نظر شخصی منه و ممکنه اشتباه کنم چون بعضیا عمیقا به تزریق موضعی اعتقاد دارن کلا هر چیزی که تزریق میشه خلاصه باید از کبد وارد خون بشه و عضله هم از طریق خون تغذیه میکنه

بچه ها مرسی از جوابتون
تصمیم گرفتم ۵ تا به تست هام و ۲ تا به وینم اضافه کنم.
من الان ۵ روز دورمو شروع کردم و لی زیاد تغیری احساسا نکردم . ۳ تا تست زدو ۲ تا وین
از کی خودشو نشون میده ؟؟ ؟؟؟؟؟؟راستی من شکمم خیلی دیر عظله ای میشه . چربی هم خیلی کم داره اما شکمم صافه چی کار کنم
این حجمی که من قرار تو این دوره بگیریم ایا سری از بین میره ؟؟؟ و برام نمیمونه ؟؟؟؟

شدت ترمیناتتم ببر بالا تغذیتم بهتر کن مصرف پروتیئن فراموش نشه از هفته بعد بهت نشون میده نترس الان حس نمیکنی قدرتت بیشتر شده ؟و تکرارای بیشتری راحتتر میزنی

یه خرده انرژیم بیشتر شده
ولی تغیر فقط ۵% دیدم
یه وی و امینو ۱۰۰۰ تائی سایتک و گلوتامین و وینسترول ۱۰۰ میل مدی تچ (۱۰تا ۱میل) و تست پرپیونات جی بی ۵۰ و مولتی ویتامین و ویتامین ب۶
ولی تا الن که ۳ تا تست و ۲ تا وین زدم تغیری ندیدم

سلام دلیل عدم رشد در دوره های استروئیدی به دو عامل زیر بستگی داره
۱- تغذیه نامناسب در طول دوره استروئید
تغذیه مبحث بسیار بسیار مهمی در این ورزش است بطوری که خیلی از ورزشکارانی که به دنبال دارو می‌روند اگر می‌دانستند که ۷۰ درصد مشکل کمبود وزن یا کمی حجمشان به خاطر تغذیه نادرست است هرگز خود را به خطر نمی‌انداختند.متاسفانه تا وقتی که کل برنامه غذایی دوران حجم تازه کاران فقط سیب زمینی،تخم مرغ باشد نباید هم انتظار معجزه داشته باشیم.بارها دیده شده که ورزشکاران مبتدی با دستور غذایی مربیان باشگاهشان باید روزی ۱۰ تا سیب زمینی تخم مرغ به زور آب میوه و یک پارچ آب آفتابه مصرف کنند و مربی نادان بی توجه به سایر ارکانهای تغذیه مثل ویتامین،مواد معدنی و … ورزشکار بیچاره را با هزار جور حرف ناجور مثل نداشتن استعداد و یا کم خوردن ناهار و شام سرافکنده می‌کنند و ورزشکار بیچاره هم وقتی می‌بیند مربی همه چی دان از سعید شلنگ معروف دو روزه رونی کلمن افسانه ای ساخته حرف مربی را بعنوان وحی منزل قبول می‌کند و باقی قضایا هم با مصرف دارو و هزار جور عوارض بعدی بوجود می‌آید.صحبت درباره تغذیه در این وبلاگ حرفهای ناگفته زیادی دارد و گفتن همه آنها در یک و یک ماه امکان پذیر نیست.پس قبل از دست زدن به هر کار غیر معقولانه،یکی دو ماه دندان روی جگر بگذارید و به این وبلاگ یه سر بزنید تا ببینید چه صحبت ها یا در اصلاح مربی نماها چه ترفندها و رمز و کلک هایی که رو نخواهیم کرد.

۲- تمرین ناکافی یا بیش از حد در دوره های استروئیدی
تمرین در دوران حجم به خصوص زمانهای مصرف دارو با باقی دوران ورزشی تان کلی فرق دارد.وقتی بحث دارو در رژیم روزانه یک ورزشکار بوجود آمد آن وقت است که مربی راحت تر می‌تواند تصمیم بگیرد و در این زمان است که تمرین شدید به تمام معنا رنگ و بوی تازه ای می‌گیرد،تمرین زدگی و ایست عضلانی اصلا وجود ندارد و افزایش تصاعدی سایز و خیلی فاکتورهای دیگر ممکن خواهند شد.تمرین دوران مصرف دارو باید متناسب با فاکتورهای بدنی ورزشکار تنظیم شود و در این زمان تمرینات باید شدیدتر از قبل باشد و براحتی هم می‌توان هفته ای ۵ روز و هر روز۱ ساعت تمرین کرد و از انواع سوپرست و دراپ ست براحتی بهره برد و خیلی راحت هم(البته با رعایت کامل فاکتورهای ذکر شده در قبل) به حجم قابل قبول رسید.تمرین در این دوران باید تحت نظر یک مربی زبده صورت گیرد و امکان توضیح دادن نوشتن برنامه در این دوران که مثل آچار فرانسه روی همه بدنها کارامد باشد ناممکن است.

اطلاعاتی درمورد آمپول وینسترول ،عوارض،مزایا
وﯾﻨﺴﺘﺮول ﯾﮏ اﺳﺘﺮوﺋﯿﺪ ﺗﺰرﯾﻘﯽ و ﺧﻮراﮐﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ که اکثر بدنسازان چه حرفه ای چه آن هایی که روبه حرفه ای بودن در حال حرکت هستن ، برای خشک کردن بدن خود از این استروئید تزریقی استفده می کنند.در برخی کشورها با نام ژنریک استانوزولول (Stanozolol)نیز شناخته می شود که stanozolol در حقیقت ماده موثر آن است.بسیار معتقدند که ﻧﻮع ﺗﺰرﯾﻘﯽ این دارو که در شیشه های ۵۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم ﻣﻮﺟﻮد اﺳﺖ ﺑﺴﯿﺎر ﻣـﻮﺛﺮ ﺗﺮ از ﻗﺮص های ٢ ﯾﺎ ۵ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮﻣﯽ وﯾﻨﺴﺘﺮول ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

این دارو از پر مصرف ترین استروئیدهای جهان میباشد که استفاده کنندگان نوع تزریقی آنرا نسبت به نوع خوراکی بیشتر ترجیح می دهند و این موضوع دو دلیل اصلی دارد:

۱-در نوع خوراکی بدلیل اینکه باید از دزهای بالا استفاده شود دچار دردهای شکمی میشوند.

۲-قیمت بالای قرصهای وینسترول

وﯾﻨﺴﺘﺮول از ﺧﺎﻧﻮاده آﻟﻔﺎ اﻟﮑﯿﻠﺖ می باشد و به ﻧﺴﺒﺖ ﺳﺎیر اﺳﺘﺮوﺋﯿدها ، داروی ﻧﺴﺒﺘﺎً ﮔﺮاﻧﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و در طبقه ﺑﻨﺪی داروهای اﺳﺘﺮوﺋﯿﺪی ﺑﺴﯿﺎر ﮐﻨﺪ اﺛﺮ ﺑﺎ ﻋﻮارض ﺟﺎﻧﺒﯽ ﻧﺴﺒﺘﺎً ﮐﻢ و دوام اﺛﺮ ﻧﺴﺒﺘﺎ ﺑﺎﻻ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ .

دوام اﺛﺮ وﯾﻨﺴﺘﺮول در ﺧﻮن ﻧﺴﺒﺘﺎً ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺑﻮده و تنها ٢ روز ﻣﯽ ﺑﺎﺷـﺪ و ﺗﺎ ٢ ﻣﺎه ﭘﺲ از ﭘﺎﯾﺎن ﻣﺼﺮف ﻣﯽ ﺗﻮان آن را در آزﻣﺎﯾﺸﺎت دوﭘﯿﻨﮓ ردﯾﺎﺑﯽ ﮐﺮد از اﯾﻦ رو در دوره های آﻣﺎده ﺳﺎزی ﭘﯿﺶ از ﻣﺴﺎﺑﻘﺎت اﮐﺜﺮا ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮد .این دارو بصورت قرصهای ۲و۵ میلی گرمی و آمپولهای ۵۰mg/ml و ۱۰۰mg/ml در بازار
موجود است.وﯾﻨﺴﺘﺮول ﺗﻮﺳﻂ ورزﺷﮑﺎران دو ﻣﯿﺪاﻧﯽ نیز استفاده می گردد.ﻣﺜﻼ رﮐﻮرد ﺟﺎدوﯾﯽ ﺑﻦﺟﺎﻧﺴﻮن در اﻟﻤﭙﯿﮏ ﺳﺌﻮل ، که دو ۱۰۰ ﻣﺘﺮ را در کمتر از ۱۰ ثانیه ﭘﯿﻤﻮد ﻣﺮﺑﻮط به ‫ﻣﺼﺮف وﯾﻨﺴﺘﺮول ﺑﻮد!

این دارو برای جلوگیری از عدم کار غدد جنسی تضمین شده است .همچنین ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯿﺴﺖ ها و ﺳﺎﯾﺮ ورزﺷﮑﺎراﻧﯽ که ‫ﻧﯿﺎز به اﻓﺰاﯾﺶ ﻧﯿﺮو و ﻗﺪرت و ﺑﺎﻓﺖ ﻋﻀﻼﻧﯽ ﺑﺮای بهبود ﮐﺎراﯾﯽ ﺑﺪن ﺧﻮد دارﻧﺪ وﻟﯽ اﻓﺰاﯾﺶ وزن ﺑﺮای آنها ﻣﺸﮑﻞ ﺳﺎز اﺳﺖ از اﯾﻦ اﺳﺘﺮوﺋﯿﺪ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ. از اﯾﻦ رو داروی ﺑﺴﯿﺎر ﭘﺮ ﻃﺮﻓﺪاری ﺑﯿﻦ ‫ورزﺷﮑﺎران زن و ﻣﺮد در رشته های ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن ورزﺷﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ .

به طور کلی پذیرفته شده است که به علت سمی بودن استانوزول استفاده از آن را بایستی به ۶ هفته محدود کرد افراد زیادی آن را برای ۱۲ هفته بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی مصرف کنند.

ﻣﻮﺛﺮ ﺗﺮﯾﻦ دوز ﻣﺼﺮﻓﯽ آﻣﭙﻮل وﯾﻨﺴﺘﺮول دﯾﭙﻮت ۵۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم در روز و ﺣﺪاﻗﻞ ٢ روزی ۵۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ از اﯾﻦ رو دوز ﻣﺼﺮﻓﯽ آن در دوره ها نهایتاً ۶ آﻣﭙﻮل در هفته که ﻣﻌﺎدل ۳۰۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم در هفته ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ .

‫ﻣﻮﺛﺮﺗﺮﯾﻦ دوز ﻣﺼﺮﻓﯽ در اﺳﺘﺮوﺋﯿﺪ ﺧﻮراﮐﯽ اﺳﺘاﻧﺎزول که در ﺑﺎزار ﺑﺼﻮرت ﺳﺘﺎﺑﻮن ٢ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم و وﯾﻨﺴﺘﺮول ۵ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم ﻣﻮﺟﻮد ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ﺑﯿﻦ۱۲ ﺗﺎ ۲۵ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم در روز ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

سلام.خسته نباشید.
من والیبالیستم.هر روز تمرین والیبال و کششی کار میکنم.قدم ۱۹۴٫وزنم تا ۲ماه پیش ۸۳ بود.ولی بعد عمل بینی و عدم ورزش به ۹۱ کیلو رسیده.الان با کم کردن حجم غذا و شروع ورزش سعی در کاهش وزن دارم.ولی مشکل اصلی من اینه همیشه یه لایه چربی دور شکم و ران پام وجود داشته.الان یه کم هم بیشتر شده.میخوام هرچه زودتر از شرش خلاص شم.نمیدونم اگه دارویی مثل وینسترول یا … چیزی که بتونه تو خشک کردن بدنم کمک کنه بهم راهنمایی کنید.شکمم کاملا عضلانیه ولی لایه چربی کاملا پوشونده.
خیلی ممنون.

سلام سهند جان شما چه لزومی داره که بخای از استروئید ها استفاده کنی به فکر ضرر زیانش نیستی حالا یه ذره چربی داری که داری دیگه به نظر من تنها راه برای از دست دادن چربی شکم و یا هر نوع چربی دیگر از طریق رژیم غذایی و ورزش های هوازی ( مانند دویدن، شنا، دوچرخه سواری و تنیس ) است اگه شما یک رژیم غذایی با کالری کنترل شده(بهتره زیر نظر متخصص تغذیه باشه) سرشار از ( میوه، سبزیجات، غلات کامل، لبنیات کم چرب، لوبیا، آجیل، دانه ها، گوشت بدون چربی، ماهی، تخم مرغ، مرغ و بوقلمون ) دارای تمام مواد مغذی است و برای کاهش وزن ترکیب این رژیم غذایی با ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ورزش در بیشتر روزهای هفته توصیه می شود.موفق باشید

اینم یک برنامه غذایی سالم با هدف چربی سوزی
توجه داشته باشید که هیچ رژیم غذایی معجزه آسایی برای آب کردن چربی پهلوها وجود ندارد. با اینحال می توانید با در پیش گرفتن رژیم غذایی سالم به داشتن پهلوها و ران های خوش فرم، امیدوارتر باشید.

صبحانه:
یک واحد میوه یا آب میوه (برای تامین ویتامین) + نان سبوس دار + یک محصول لبنی کم چرب (برای تامین کلسیم) مانند پنیر یا ماست + نوشیدنی مناسب مانند چای، قهوه، آب میوه یا دمنوش های مورد علاقه تان (برای تامین آب بدن).

صبحانه

ناهار:
سبزیجات سبزرنگ + ماهی یا تخم مرغ یا گوشت کم چرب + نان سبوس دار + پنیر

میان وعده عصر:
یک واحد میوه یا یک پیاله ماست در کنار میوه های ریز یا نان سبوس دار با پنیر کم چرب.

شام:
سالاد سبزیجات + ماهی یا مرغ یا تخم مرغ + یک پیاله ماست + نان + یک واحد میوه. میوه، جایگزین مناسبی برای دسرهای شیرین و چرب است که کالری زیادی وارد بدن می کنند. توجه داشته باشید که حجم مرغ یا ماهی تان نیز نباید زیاد باشد.توجه کنید که هرگز نباید شام را از وعده غذایی خود حذف کنید.

سلام و خسته نباشید من دوره ای برداشتم ۱۵ تا وین و ۱۵ سوستانون با اکسی متالون که ۴ هفته اول سوس با اکسی بعد ۴ هفته بعد دوباره سوس با وین یعنی از هفته ۵ ۳ تا سوس ۳ تا وین یعنی هر روز آمپول دارم مکمل هام هم خوبه میخواستم در مورد هورمون ها بدونم

سلام داش دوره چندمته داری دوره میری عجب دل جراتی داری خدایی من که با ۶تا سوس دوره رفتم ۶هفته هفته ای یکی خوبشم جواب داد هفته ای یکی هدفت چیه به فکربعد دوره هم هستی که چقد وزن از دست میدی همش خود دوره که نیست

بیخیال اکسی اونو ببر پس بده به ضرر زیانش نمی ارزه فقط پف میکنی فایده نداره دوستم مصرف میکرد سوس با اکسی مثل بادکنک باد کرده بود ولی چه فایده بعد دوره بادش خوابید خخخخ

سلام دوستان اکسی متالون اصولا قدرتی کارا پاورکارا اونم وزن بالاها تو چند هفته استفاده میکنن

بچه ها سلام . ایمانم
تو رو خدا کمک کنید . الن ۱۱ روز از دورم میگذره . ۴ تا تست و ۴ تا وین زدم
پروتیئن و امینو و گلوتامین و مولتی ویتامین هم دارم
غذامم خوبه . مرغ و عدس و سیب زمینی میخورم
نه یک کیلو بالا اومدم نه بدنم دم گرفته
بچه ها تو رو خدا کمک و راهنمائی کنید
۹۰۰ تومن پول دادم ( حقوق دو ماهمو)
مربیم خودش تعجب کرده . گفته متان ۲۰ میگیرم بخور شاید خوب شه
اگه اون پروتین خالی رو میخوردم باید تو ده روز نیم کیلو وزن میگرفتم اما با این دوره هیچی
کمک کنید

سلام تو ۱۱روز باید یه تکونی بهت میداد دیگه چطوری شده مطمئنی اصل بوده استراحتت چطوریه چند وعده غذامیخوری تمریناتت با چه شدتی هست اره والا مردم یه پروتئین میخورن کلی وزن میگیرن بنظر من یه ازمایشم بده ببین در سلامت کامل به سر میبری یا نه

سلام بچه ها
خیلی ناراحتم
بعد از ۱۱ روز دوره رفتن و زدن ۵ تا وین و ۵ تا تست حتا نیم کیلو هم بالا نیومدم و کلی هم رژیم غذایمو رعایت کردم و وی و امینو و گلوتامین خوردم
حقوق دو ماهمو الان ریختم سطل آشغال و افسوردگی گرفتم
بچه هاباید hcg بزنم یا نه ؟ تاموکسیفین و کلوماید هم دارم . چجوری مصرف کنم .
دیگه سمت ورزش نمیرم .

استاد ممنون از راهنماییتون
خیلی سایت عالی و بی نظیری دارید فقط دوره بالکان نیاز به پاکسازی داره و دوره ۸ هفته ای مناسب هست یا باید مدت کمتری مصرف کنم و نیازی هست hcj بزنم بعد از اتمام دوره؟

سلام بعد دوره میتونی از پروویرون استفاده کنی هاش سی جی واسه وینسترول نمیزنن

کلا ویسنترول بین ۶تا۱۲ هفته استفاده میشه خوبه ۸هفته چندتا ترزیق داری هفته ای

سلام بچه ها
خیلی ناراحتم
بعد از ۱۱ روز دوره رفتن و زدن ۵ تا وین و ۵ تا تست حتا نیم کیلو هم بالا نیومدم و کلی هم رژیم غذایمو رعایت کردم و وی و امینو و گلوتامین خوردم
حقوق دو ماهمو الان ریختم سطل آشغال و افسوردگی گرفتم
بچه هاباید hcg بزنم یا نه ؟ تاموکسیفین و کلوماید هم دارم . چجوری مصرف کنم .
دیگه سمت ورزش نمیرم .

داش مطمئنی جنسات اصل بوده افسردگی گرفتی که دیگه نمیتونی با فشار مضاعف خوب تمرین کنی به نظر من ادامه ندی بهتره با این روحیه خراب دربه داغون حالا چرا قید ورزش میخای بزنی

آقا بهروز شما جا من بودی ۹۰۰ هزینه میکردی و کلی رژیمتو رعایت میکردی و سوراخ سوراخ میشودی و نیم کیلو هم بالا نمیومدی افسرده گی نمیگرفتی ؟
اصن بد جور بهم ریختم
دست رو هرچی میزاری تقلبی شده
از تست انانتات ابوریحان ایرانی گرفته تا این مکملای خارجی
به خدا به خاطر پول نیست که ناراحتم . به خاطر این ناراحتم که این همه زحمت میکشیم ورزش میکنیم و با این مکملا فقط به خودمون اسیب میزنیم
میریم طبیعی کار کنیم از مرغ گرفته همه هورمونین

آقا بهروز شما جا من بودی ۹۰۰ هزینه میکردی و کلی رژیمتو رعایت میکردی و سوراخ سوراخ میشودی و نیم کیلو هم بالا نمیومدی افسرده گی نمیگرفتی ؟
اصن بد جور بهم ریختم
دست رو هرچی میزاری تقلبی شده
از تست انانتات ابوریحان ایرانی گرفته تا این مکملای خارجی
به خدا به خاطر پول نیست که ناراحتم . به خاطر این ناراحتم که این همه زحمت میکشیم ورزش میکنیم و با این مکملا فقط به خودمون اسیب میزنیم
میریم طبیعی کار کنیم از مرغ گرفته همه هورمونین

سلام سن ۳۲ سابقه بالای یکسال وزن ۹۷ قد ۱۸۵ میخواستم دوره وین با پری و سوما برم لطفا تعداد و دوز مصرفی و پس از دوره نگهدارنده و پاکننده رو هم واسم توضیح بدید

سلام و عرض خسته نباشید.من قدم ۱۷۸و وزنم ۹۵کیلوگرم سنمم ۱۷ سال هست ۳ساله بدنسازی بدون دارو تمرین میکنم و از تمام قسمتای بدنم راضیم جز پهلو و شکمم ک ی خرده چربی داره.از مصرف اسروئید ی خرده ترس دارم و ریزش مو سرم دارم خواسم بدونم برای ی حجم خشک و در مقابل چربی سوزی بدن چ راهکاری ب من میدید.با تشکر

سلام ،قدم ۱۹۰وزنم۷۸میخواستم دوره وین با پریپیونات بردارم یک گینر ۵کیلویی و کراتین هم دارم ،دوز مصرفی و تعداد امپولهام چقدر باید باشه

وین با پری باید هر یه روز در میان بزنی دوره چندمته چندتا گرفته چطوریه گینرتم میتونی روزی ۴وعده بخوری کراتین که قبل و بعد از تمرین ۵گرم

،قبلا یه دوره ۶هفته ای وین دزما برداشتم هفته ای سه تا،چندتا پریپیونات و چندتا وین بگیرم ،در ضمن تو روزهای جدا گانه باید بزنم یاکه نه رروزایی که وین میزنم پریپیوناتم باید بزنم

قبلا یه دره شش هفته ای وین برداشتم ،چندتا پریپیونات و وینسترول بگیرم

سلام قد ۱۹۰وزن۸۰,میخوام یه دوره وین با پریموبولان یا پریپیونات بر دارم کدومشون بهتره ،داروخانها دارن ،قیمت هر دوشون چقدره ،دوزه مصرفیشون با وین باید چقدر باشه چندتا باید از هر کدومشون بگیرم ،میخوام حجم خوشک بگیرم

سلام تست پروپیونات آلفا فارما ۱۲,۰۰۰ تومان هندی مدیتک ۱۱۰,۰۰۰ تومان آلمانی
پریموبولان از ۱۲,۰۰۰ تومان تا ۳۶,۰۰۰ تومان آلفا فارما ۲۲,۰۰۰ تومان
وینسترول آلفا فارما ۱۴,۰۰۰ تومان هندی مدیتک ۱۶,۰۰۰ تومان آلمانی نه تو داروخانه ها نیستش

یکی جوابه منو بده تو رو خدا ،من باید چندتا وین و چندتا پریپیونات بگیرم و چند هفته مصرف کنم،آیا از دکا میتونم بجای پریپیونات استفاده کنم برای حجم خشک،اگه میشه دوزش به چه صورته

تو رو خدا یکی جواب منو بده ۱۹۰قد،وزن۸۰قبلا یه دوره ۱۸وین براشتم،الان میخوام وینو با پریپیونات یا دکا بردارم،هدفم حجم خشکه ،کدوم از این دوتا خوبه ،چندتا باید بگیرم از هر کدوم ،دژ مصرفم چقدر باید باشه

سلام ببخشید من ۶ ماهه کار میکنم. وزنم ۹۰ قدم ۱۸۳٫ بدنم چربی زیاد داره. مخصوصاً پهلو ها و سینه هام. میخواستم ی دوره استروئید بردارم. پریموبولان و وینسترول باهم مصرف کنم خوبه؟ یا فقط پریموبولان؟ یا فقط وینسترول؟ چیکار کنم؟
میخوام کات بشم و حجم خشک بگیرم.

به نظر من شما که تازه تمرینات شروع کردی اول مکمل مصرف کن بعدش برو دنبال دارو مکمل های برای حجم خشک آمینو و وی ۱۰۰ مناسب هستش

من یک دوره بولدنون ۲۰۰ میلی گرمی رفتم با مکمل های کافی حدود ۱ ماه پیش…۹۲ کیلو بودم و بعد از مصرف بولدنون به ۱۰۰ کیلو رسیدم…دوره بعدی می خوام پارابولان + وینسترول بردارم که هم حجم خشک بگیرم و بدن رو کات کنم….حالا ۲ تا سوال پیش میاد ۱- دوره بولدنون به من حجم داد ولی زیادراضی نبودم . به نظر شما دوره پارابولان + وینسترول خوبیه؟ ۲- اگر چیز قابل پیشنهادی هست که به دوره پارابولان + وینسترول اضافه کنم یعنی استرویید تزریقی دیگه ای باشه که حجم خشک بیشتری تو ای دوره بگیرم خواهشا بگین تا تهیه کنم هدفم اینه که حجم زیاد ولی خشک بگیرم در کنارش بدن رو هم کات کنم راهنمایی کنین.. ممنون

سلام وقتی که پارابولان بهمراه یک رژیم کم پربی و کم کالری مصرف شود باعث سفت تر و سخت تر شدن و کات عضلانی می شود, و بخصوص اگر همراه با رژیم پر پروتئین مصرف شود باعث افزایش شدید تارهای عضلانی و هم زمان افزایش متابولیسم و در نتیجه شتاب بخشیدن به سوخت بافت چربی می شود.
اما اثر بالای آندروژنیک دارو ممکن است باعث بروزسنروم تمرین بیش از حد شود وافزایش قدرت و نمایان شدن و برجستگی و بزرگی رگها و عروق به پارگی آنها و آسیب دیدگی تارهای عضلانی بیانجامد.
اکثر مصرف کنندگان حرفه ای, پارابولان را حداقل هفته ای ۲ مرتبه مصرف می کنند ولی بعضی از آنها در طول ۳ تا ۴ هفته مانده به مسابقات روزانه ۱ تا ۲ آمپول استفاده می کنند.
مقدار مصرف معمولی در بین ورزشکاران ۲۰۰ میلی گرم در هفته است (تقریبا هفته ای ۲ آمپول) اما شاید بهترین طرز مصرف استفاده ۱۰۰ میلی گرم هر ۳ روز باشد.
ترکیب (منظور مصرف هم زمان و نه مخلوط کردن آنها که در بین بعضی از ورزشکاران رایج و بسیار خطرناک است) پارابولان با وینسترول به خصوص قبل از مسابقات باعث افزایش حجم عضله و همچنین کاهش توده چربی و کات شدن آن بصورت هم زمان می شود.
یک پیشنهاد بسیار موثر مصرف ۱۰۰ میلی گرم پارابولان هر ۳ روز و ۵۰ میلی گرم وینسترول هر ۲ روز می باشد و برای خارج فصل مسابقات و بدست آوردن حجم عضلانی اضافه کردن روزانه ۳۰ میلی گرم دیانابول و برای ورزشکارانی که در پی کیفت عضلات هستند اضافه کردن روزانه ۲۵ میلی گرم اکساندرلون توصیه می شود.
برای افزایش شدید حجم عضلانی با کیفیت و بدست آوردن قدرت زیاد عضلانی شاید بهترین پیشنهاد استفاده ۲۰۰ میلی گرم پارابولان+۲۰۰میلی گرم وینسترول+۴۰ تا ۵۰ میلی گرو تورینابول خوراکی در هفته باشد که نتیجه ای باور نکردنی دارد.موفق باشید

به نطر شما من که مخوام هم حجم خشک بگیرم هم بدن رو کات کنم پارابولان + وینسترول رو با دیانابول مصرف کنم یا با تورینابول؟؟؟؟ خواهشا برنامه مصرفی این دوره رو ایمیل کنین برام ممنون!

نه همون دیانابول خوبه

سلام بهترین پارابولان های موجود در بازار چه برندای هست

• پارابولان بالکان فارما ساخت کشور مولداوی ۱۰۰ میلی گرم در ۱ میلی لیتر
• پارابولان نئو ساخت جنریک فارما چک mg/ml 100 در آمپول های ۲ میلی لیتری
• پارابولان ساخت جنریک فارما بلغارستان ۱۰۰ میلی گرم ترنبولون بیس معادل ۱۵۰ میلی گرم پارابولان در ۲ میلی لیتر
• پارابولین آلفا فارما ساخت کشور هند ۷۶٫۵ میلی گرم در ۱٫۵ میلی لیتر در آمپولهای ۱٫۵ میلی لیتری (توجه کنید که آلفا فارما ساخت کشور های دیگر از جمله هنگ کنگ و تایوان و چین تقلبی می باشد)

سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم چند تا وینسترول استفاده کنم سابق تمرینی بالا دارم ولی لولین بار هستش که میخوام وین استفاده کنم اما تهدادشو نمیدونم تزریقی البت.

اصولا وین باید یه روز در میان بزنی کمش ۶هفته در نظر بگیری میشه هفته ای سه تا ۱۸تا

مرسی از پاسختون یک سوال دیگه داشتم مربیم میگه وینسترول رو باید تعداد بالا بزنی تا حجمش ماندگار بشه میخواستم بدونم اگر من ۳۰ تا بزنم چیزی از حجمش برام میمونه من تمرین همیشگی دارم و ورزش رو هیچ وقت رها نکردم و نمیکنم ممنون میشم اگر من رو راهنمایی کنید.

سلام خدمت استاد گلم. من حدود ۱۵ تا وینسترول و ۵ تا تست پرپیونات استفاده کردم و حجم خوبی گرفتم. ولی برای پاکسازی فقط لیور گل خوردم. الان نوک سینه هام تیز شده و سفت. چیکار باید بکنم تا خوب بشه. Hgc هم مصرف کردم دو هفته پیش ولی اثری نداشت. تورو خدا کمک!!!!

سلام بعد از این دوره بهتر است نولوادکس و کلومید و hcg استفاده شود .
بعد از اتمام دوره هر شش روز یک hcg 3000 بزنید و به مدت ۴ هفته ادامه دهید تا هورمون های جنسی شما برگردد .
همچنین شما روزی ۴۰ تا ۵۰ میلیگرم نولوادکس به مدت ۲ هفته و سپس آنرا به مدت ۲ هفته دیگر روزانه ۲۰ تا ۲۵ میلیگرم نولوادکس ادامه دهید یا اینکه از کلومید استفاده کنید به این شکل که ۱۵۰ میلیگرم به مدت ۲ هفته و ۱۰۰ میلیگرم برای ۲ هفته دیگر ادامه دهید .
تمام این موارد که گفته شد برای برگرداندن هورمون های جنسی شما که بعد از دوره به پایین ترین حد رسیده گفته شده است موفق باشی

سلام میخواسنم بدونم بهترین مارک وینسترول طرح صلیبیشه؟؟دوم اینکه حدودا چه تعدادی خوبه ؟۱۰؟۲۰؟

سلام استنازول ۲۰ میل شرکت RWR و ilium از بقیه بهترن دپو و الفا هم خوبه من گرفتم خوب جواب داد تعداد ۱۰تاکمه هفته ای ۲تاهم بزنی که تازه هر یه روز درمیان بایدبزنی ۶هفته هم بزنی ۱۲تا میشه

پس شما میگید هفتهای ۳۰۰ میل.ینی هر روز یه ۵۰ میل+۶هفته مداوم که میشه ۳۶ تا امپول.درسته؟

سلام کوروش جان موثر ترین دوز مصرفی آمپول وینسترول دیپوت ۵٠ میلی گرم در روز و حداقل ٢ روزی ۵٠ میلی گرم می باشد از این رو دوز مصرفی آن در دوره ھا نھایتا ۶ آمپول در ھفته که معادل ٣٠٠ میلی گرم در ھفته می باشدشما میتونید هفته ای ۲الی۳تزریق داشته باشید که تو ۶هفته میشه ۱۸عدد

سلام خسته نباشید من کشتی گیرم و نیاز به قدرت بدنی زیادی دارم از ۱طرفم بدنم ۱مقدار چربی داره میخواستم ۱دوره برم که هم بدنم خشک بشه هم قدرت بگیرم وینسترول رو با چی تگ کنم که جواب خوبی بگیرم قدم ۱۸۷ وزنم۹۶ لطفا راهنماییم کنید ممنون

سلام میخواستم بدونم دوره پارابولان + وینسترول + دیانابول معجزه می کنه؟؟ میخوام تغیرات بدن رو به وضوح مشاهده کنم …اگر جالب نیست لطفا جایگزین معرفی کنین

salam khaste nabahsid , man ghadam 175 hastesh vaznam 62 , ye hajme khub va badane cut mikham , wine tanha mitue tasiri dashte bashe ?

سلام تنهایی تاثیر داره ولی با یه استرویئد دیگه استک کنی بهتر جواب میده مثلا وین رو برای حجم میخوای بزنی با دکا یا همون بولدنون یا پری یا سایپیونات میتونی بزنی

dobare salam o khaste nabashid , man tu in 4 , 5 sal 3,4 ta dore bardashtam va aslan az kabed shu estefade nakardam alan 1 saali mishe az doram gozashte , lazeme alan az ghorse kabed shu estefade konam ?

سلام یعد یک سال تازه یادت افتاده کبیدی هم در کاره شما به نظر من میتونی از عرقیجات اینا استفاده کنی

slm ye soal noe khoraki winstrol tasiresh cheghad ghabel moghayese ba noe tazrighishe va hamintor avarezesh va in ke age mishe harkodoom az noe khoraki ya tazrighiro jaye ham estefade kard ba che maghadiri estefade konam
mamnoon

Slm,mikhasam bdunam masrafe estanozol ba dianabole 10ml age ba amino bokhoram moshkel ijad nmikone? Age nmikone ba ch aminoii bokhoram bhtare?

سلام ببین مصرف دو تا خوراکی خوب نیست سعی کن وینسترول تزریقی بگیری با دینابول

Aha merc, amino ham bokhoram? Moshkel ijad nmikone?

باسلام
من ۲۳ سالمه با ۹۰ کیلو وزن و۱۸۰ قدمه.۵ سآله که به صورت آماتور بدنسازی و کشتی تمرین میکنم.بدنم از حجم خوبی برخورداره و کل بدنم ی مقدار چربه با اینکه هوازی هم میکنم.تا حالا مکمل های زیادی هم مصرف کردم با هوازی و رژیم غذایی کم کرلوهیدرات ولی بازم اون چرب بودنو داره بدنم.سوالم ازشما استاد بزرگوار اینه ضمن اینکه تا حالا دارویی مصرف نکردم چه پیشنهادی از لحاظ دارویی به من میکنید.میخواهم تقریبا با همین وزن عضله خشک بدست بیارم و از چربی بدنم بکاهم.ضمن اینکه فقط برای ایده آل بودن بدن تمرین میکنم ن برای مسابقات.
با تشکر.

سلام خسته نباشید.من ۱۷ سالمه و۱سالم هست سابقه تمرین دارم.بدن تقریبا خشکی دارم و میخواستم ازوینسترول استفاده کنم تا یه خورده حجم بگیرم.میخواستم بدونم مشکلی نداره..؟بعدشم برم برای پاکسازی..به من گفتن با ۶الی۷تا دونه کارت راه میفته.کسیرو هم دیدم که با۱۲تا دونه واقعا نتیجه گرفته.لطفا راهنمایی کنید گیرکردم واقعا مرسی ازسایت عالیتون

سلام داشتو این سن کراتین توصیه نمیشه چه برسه به هورمون نزن به ضرر زیانش نمی ارزه

باسلام
من ۲۲سال سنمه حدود۱سال سابقه تمرین دارم میخاستم ۱۰میل وینسترول استفاده کنم با کربوپروتین وکراتین بنظر شما جطوره؟ باتشکر

سلام هفته ای دو تا وین بزن کراتین که اول بارگیری کن بعدشم قبل و بعد تمرین بخور بجای کربو پروتئین اگه خالص میگرفتی بهتر بود حجم عضلانی خشک تری میگرفتی کربو هم میتونی روزی ۳ وعده استفاده کنی صبح قبل و بعد تمرین

سلام ممنون یابت مطالبتون
یک سوالی داشتم وینسترول رو تنها مصرف کنم نتیجه میگیرم ؟
و یک سوال دیگه باید هاچ سی جی هفته چند میل تزریق کنم ۵۰۰۰ یا ۵۰۰ یا ۱۰۰۰
وزن ۹۵ قد ۱۹۴ سابقه مصرف سوستانون با دکا داشتم و سابقه تمرین ۴۶ ستال

سلام میشه تنهایم مصرف کرد ولی نتیجش بعد دورش کمتره دوره وینسترول نیازی به هاش سی جی نداره

شماباید قرص کلومید(کلومیفن سیترات) مصرف کنى تا برگرده به حالت اول.روزى ١٠٠ میلیگرم براى ٧ روز کافیه.

ممنونم یعنی اینکه وینسترول خالی نیاز به تراپی بعد دوره نداره ؟ اگر داره چیه
هزار مرتبه ممنون

کی گفته نداره ولی هاش سی جی نیاز نیست بهتره از کلوماید و… لیو۵۲ اینا استفاده کنی

با سلام خدمت شما دوست عزیز
من ۲ماهه بعد که باشگاه رو شروع کردم بعد از مدتها قدم ۱۸۷ وزنم ۷۳ مکمل زیاد مصرف کردم الان ۱۰تا وین یا همون استانازولول دارم در کنارش کربو پروتیین ۷کیلویی hard mass و sport nutrition برند olimp و ۲نمونه قرص متان و دیانابول دارم با توجه به این موارد چند سوال داشتم
آیا وین را باید ۲روزی ۱میل استفاده کرد ؟ و از چه روش تزریق ؟
کنار این مکملا از کدام قرص میتونم استفاده کنم ؟
و توان مالیم فعلا در همین حده همین مکملا جواب گو هست ؟
۱۰ میل وین جوابگو هست ؟ بدنم سریع جوش میزنه آیا راهی واسش هست ؟
و یک دفعه هم قرص استانازول مصرف کردم
اگه جواب سوالامو بدید ممنون میشم****

سلام ۱ میتونی هفته ای دو تا تزریق داشته باشی به مدت ۶هفته ۲تا دیگه اضاف کنی خوبه باسن بزن
۲-اگه حجم میخای دیانابول بهتره
۳-خوب میتونستی کراتین گلوتامین ا امینو هم اضاف کنی که نداری دیگه کاریش نمیشه کرد
۴-خوب عوارضش دیگه کارش نمیشه کرد

ببخشید قدم ۱۷۸ هست اشتباه تایپ کردم

من ۲ماهه ک باشگاه رو شروع کردم بعد مدتها ، قدم ۱۷۸
ببخشید اشتباه تایپ کردم

با سلام
من مدت دو هفته است که از وینسترول تزریقی شرکت HORMOCAN استفاده میکنم
تقریبا یک روز بعد از تزریق درد بسیار زیادی را در قسمت باسن احساس میکنم بطوری که تا دو روز راه رفتن و نشستن برایم بسیار مشکل و دردناک است, گرم نگه داشتن محل تزریق هم فقط چند دقیقه درد را کاهش میدهد.
سوستانون و دکا هم همراه با وینسترول تزریق میکنم ولی فقط وینسترول هست که بعد از ۲۴ ساعت درد بسیار زیادی داره
الان هفته دوم تمام شده و میخوام وارد هفته سوم بشم ولی اینبار تحمل این درد رو واقعا ندارم!
دو ماه دیگه مسابقه دارم و هزینه زیادی هم واسه این هورمون دادم
لطفا راهنمایی کنید

سلام بهتره محل تزریق تغییر بدین تا آبسه نکنه شما یک عدد حوله بردار گرمش بکن بزار رو ناحیه ای که درد می کنه دردش می خوابه. اگه واقعا تحملشو نداری بیخیال مسابقه شو

سلام
من گفتم که با گرم نگه داشتن دردش نمیخوابه وهر جا تزریق کنم باز درد داره و ربطی به محل تزریق نداره
کسی نیست که از محلول سوسپانسیون وینسترول هورموکن استفاده کرده باشه و تجربشو به من بگه؟

salma khaste nabashid , tribulus cheghad mitune tuye roshde azolat tasir dashte bashe ? va behtarin zaman va tarze masrafesh chetor hastesh

سلام تریبولوس ترشح طبیعی تستسترون را در بدن افزایش میدهداین تو ب هر فردی فرق میکنه روزی یک یا دو تا قرص با وعده های غذاییت بخور

سلام من بدنم زود احتباس اب و چرب میشه شکم میارم من با هوازی چربی شکمم اب کردم و زیر سازی کردم الان پوست اوردم میخوام یک دوره وینسترول برای افزایش حجم برم نمیدونم با چی برم حجم خشک با کیفیت میخوام
به نظرتون با کدام برم: سوستانول- دکا- تستولیک
قد:۱۷۰ وزن : ۷۲
۶ سال سابقه تمرینی دارم

با دکا بری حجم خشک بهت میده سوس با تست حجم ابکی بهت میده

سلام .میخواستم بدونم کسیو میشناسین که بشه وینسترول خوب و غیر تقلبی ازش گرفت

من تو توضیحات شما خوندم که وینسترول باید با پروتیین باشه .پس یعنی پروتیین ایزوله بهتر از پروتیین مثلا ۶۰ ۴۰ ؟؟

بهتره با یه پروتئین خالص بگیری درصد بالا

بهترین نوع وینسترول ازبین مدتیج و دپو ..کدومه؟؟ مدیتج ۱۰میل هندی چطوره؟
میخام با امینو مصرف کنم خوبه ایا
لطفا ج بدین
ممنون

روشهای تشخیص وینسترول اصل از تقلبی
سلام دوستان هر مارکی که میاد تو بازار فرق داره شکل ظاهریش اما تنها موردی که در مورد همشون هست همون ته نشینی هست و البته اگر که تک میل باشه خوب شکل و شمایل شیشه ش مهمه هم اندازه باشه و…. اگرم ۱۰ میل بود که خوب قضیه متفاوته
اما اینکه هر چند روز آمپول بزنی بستگی به دزی داره که شما تهیه کردی مثلا ۵۰ یا ۱۰۰ میلی گرمه و مشخصات بدنی شما و سابقه تمرین و…. شما که این طوری بشه روش دقیق مصرفش رو گفت

http://upload7.ir/uploads//1e360962ebd02d8967b5feefbd9c2111cfbdde78.jpg
ببین این عکسرو سمت چپو نگاه کن این درسته توش وینستروله اما مایعاتش بی مایه فطیره اینه که میگن اون راستیه اصلشه باید نسبت ۵۰ ۵۰ باشه نه اینکه سد لتیان مایع نوک سوزن وینسترول

http://upload7.ir/uploads//5bad8104b912118270ab5316faa04e51bc98854c.jpg
اگرم یه موقع رفتی از این جعبه دارای پلمپ دار گرفتی که یه هالوگرام چسبوندن روش این تقلباتش طبف کامل رنگارو منعکس نمی‌کنه اما اونا که اصلیه هلوگرامش طیف کامل رنگ ها رو منعکس می‌کنه
طیف زرد و سبز بلی اما طیف زرد و نارنجی یُخ
http://upload7.ir/uploads//f21e793851a3c11bd442763527c0d7a18f29cfa6.jpg
بعد اینکه وقتی آمپولارو خریدی همرو بزا کنار هم پودر داخلش بعد از اینکه نشست یا ته نشین شد باید پودر داخلشون همه یکسان باشه البته قبلش یه تکون حسابی بده بعد بزا کنار هم

این عکسم بنگا که میگن باید شیری رنگ باشه نه سفید سنگی
http://upload7.ir/uploads//1225474b36540e793f17d2081927592f590fab22.jpg
در ضمن میبینی که نوشته های اون سفیده هم کم رنگ تره اما اونی که شیری رنگه نوشته ها پر رنگ و کلفته و قطورو

در ضمن شنیدی که میگن به آمپول ۵ و ۶ که رسید تاثیرشو نشون میده بعضیا اینو نشونه اصلی بودن می‌دونن البته به سابقه مصرف استروئید و سطح هورموناتم بستگی داره ها موفق باشید

با عرض درود
بنده با ۹۳ کیلو وزن آبدار میخوام دوره وینسترول و پریموبولان استفاده کنم الان یک هفتست که دیانابول خوراکی هم میخورم و
با توجه به اینکه وینسترول آلفا فارما اصلی (بارکد در سایت شرکت چک شده) دارم
۱- پریموبولان چه مارکی خوبه باهاش
۲- مصارف هفتگی از هر کدام چند تاست (چند تزریق)

دوز مصرف هفتگی پرموبلان موثر برای آقایان ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلی گرم است و ورزشکار به راحتی می تواند با اثرات قابل توجه آن در رشد عضلات مواجه شود .آقایان ورزشکار در مقابل دوز هفتگی ۲۰۰ میلی گرم واکنش نشان می دهند وینسترول هم یک روز در میان پریموبلان الفا فارما خوبه بگیری

پریموبولان اصلی آلفا فارما خیلی کمیابه
چند بار خریدم به شرط اصلی ولی بارکد رو شرکتش تایید نکرد و پس دادم …
بجر آلفا فارما چه مارکی خوبه ؟
در مورد مصرف یعنی هفته ای ۳ تا وینسترول ۵۰ بزنم و چند تا پری؟؟

سلام خدمت اساتید محترم
من یک دوره وی و گلوتامین و وینسترول کیفی با چهار بسته تست سه تایی سوستانون کیفی
برداشتم حدود دو ماه مکمل مصرف نکرده بودم الان این دوره را شروع کردم حدود یک هفته میخاستم ببینم میزان مصرف سوستانون را تو هفته دوم باید زیاد کنم هفته اول یک و سه و پنجشنبه وینسترول یک سی سی در هر روزش مصرف کردم شنبه و چهارشنبه سوستانون میخاستم ببینم سوستانون رو تو هفته بعد دوشنبه هم اضافه کنم ؟ حدود چهار سال سابقه بدنسازی دارم ممنون میشم پاسخم و زودتر بدید .یه سوال دیگه هم من تو دو ماه که مکمل مصرف نکرده بودم قبل از شروع این دوره ام پاکسازی نکردم خواهش میکنم پاسخ سوالامو بدید که واقعا گیج شدم .ممنون

سلام سوستانون همون هفته ای ۲ بار خوبه ۵۰۰خوبه سابقه مصرف اگه نداری میتونی هفته ای یکی مصرف کنی وین هم هفته ای سه تا خوبه
قبل از این چه دوره ای رفتی ؟

سلام
من وزن کم کردم ولی با مشکل جمع نشدن پوست و کمی چربی زیر پوستی دارم
من هفته ای ۵ بار روزی ۱۵ دقیقه دوچرخه میرم و تمرینات شکم
برای جمع کردن پوست شکم و کمی چربی زیر پوستی کدام بهتره تمرینات شکم یا هوازی و هوازی کدام بهتره دوچرخه تردمیل یا اسکی فضایی که حجم بدنمم هم اب نشه
مرسی

با سلام
من نزدیک به یک ساله که ورزش بدنسازی میکنم. سوماتروپین دانمارکی و وینسترول و آلفابولین رو به چه دوزی و در چه ساعتی از روز استفاده کنم؟
با تشکر

سلام دوره تزریق سوما

مجموعا ۲۵۰mcg در روز تزریق کنید . بهتر است دو بار در روز و هر بار به میزان ۱۲۵ mcg تزریق کنید . اگر بودجه شما اجازه میدهد تا ۵۰۰ mcg در هر روز نیز میتوانید تزریق کنید به میزان دو بار در روز هر بار ۲۵۰mcg

محدودیتهای رژیم غذائی : تزریق در صبح : قبل از غذا تزریق کنید و سپس چند ساعت صبر کنید وبعد غذا میل کنید و غذای شما باید کالری و کربوهیدرات و چربی پائینی داشته باشد .

تزریق در شب : ۳ ساعت قبل از رفتن به رختخواب غذا را میل کنید و هنگام خواب دارو را تزریق کنید . وشب غذای کم کربو هیدرات و کم چرب و با پروتئین بالا مصرف کنید .( مثل گوشت یا ماهی همراه با سالاد ) البته ناگفته نماند بعضیا هم میگن بهترین زمان تزریق حول حوش ۴صبح هست
واسه وینسترول هم تزریق دارو در پایان روز و هنگام خواب اصلا توصیه نمیشه بهترین زمان مصرفشم ساعت ۱۰ الی ۱۶ هست وینسترول هم میتونی یک روز در میان تزریق کنی

با تشکر مهدی جان

این روش تبدیل وینسترول تزریقی به خوراکی واقعا عمل میکنه ؟ درد های شکمی که گفتید تو این مورد هم هست ؟ دوز مصرفی رو میشه تا ٣٠ یا ۴٠ میلی گرم برد بالا ؟. میشه در کنار تزریق هم از این روش استفاده کرد ؟

کلا تا چه دوزی میشه مصرف کرد چجوریه ؟ توضیح میتونید بدید ؟ چون با نوع تزریقی اشنایی ندارم ولی ارزونتر در میاد انگار ، ١٨٢ قد و وزن ٧٨

هفته ای ۳تا باید بزنی یه روز درمیون ۶هفته هم بری میشه ۱۸تا

سلام
میخواستم ببینم چجوری میتونم فرق اصل و تقلبی رو بفهمم؟!

روشهای تشخیص وینسترول اصل از تقلبی
سلام دوستان هر مارکی که میاد تو بازار فرق داره شکل ظاهریش اما تنها موردی که در مورد همشون هست همون ته نشینی هست و البته اگر که تک میل باشه خوب شکل و شمایل شیشه ش مهمه هم اندازه باشه و…. اگرم ۱۰ میل بود که خوب قضیه متفاوته
اما اینکه هر چند روز آمپول بزنی بستگی به دزی داره که شما تهیه کردی مثلا ۵۰ یا ۱۰۰ میلی گرمه و مشخصات بدنی شما و سابقه تمرین و…. شما که این طوری بشه روش دقیق مصرفش رو گفت
http://upload7.ir/uploads//1e360962ebd02d8967b5feefbd9c2111cfbdde78.jpg
ببین این عکسرو سمت چپو نگاه کن این درسته توش وینستروله اما مایعاتش بی مایه فطیره اینه که میگن اون راستیه اصلشه باید نسبت ۵۰ ۵۰ باشه نه اینکه سد لتیان مایع نوک سوزن وینسترول
http://upload7.ir/uploads//5bad8104b912118270ab5316faa04e51bc98854c.jpg
اگرم یه موقع رفتی از این جعبه دارای پلمپ دار گرفتی که یه هالوگرام چسبوندن روش این تقلباتش طبف کامل رنگارو منعکس نمی‌کنه اما اونا که اصلیه هلوگرامش طیف کامل رنگ ها رو منعکس می‌کنه
طیف زرد و سبز بلی اما طیف زرد و نارنجی یُخ
http://upload7.ir/uploads//f21e793851a3c11bd442763527c0d7a18f29cfa6.jpg
بعد اینکه وقتی آمپولارو خریدی همرو بزا کنار هم پودر داخلش بعد از اینکه نشست یا ته نشین شد باید پودر داخلشون همه یکسان باشه البته قبلش یه تکون حسابی بده بعد بزا کنار هم
این عکسم بنگا که میگن باید شیری رنگ باشه نه سفید سنگی
http://upload7.ir/uploads//1225474b36540e793f17d2081927592f590fab22.jpg
در ضمن میبینی که نوشته های اون سفیده هم کم رنگ تره اما اونی که شیری رنگه نوشته ها پر رنگ و کلفته و قطورو
در ضمن شنیدی که میگن به آمپول ۵ و ۶ که رسید تاثیرشو نشون میده بعضیا اینو نشونه اصلی بودن می‌دونن البته به سابقه مصرف استروئید و سطح هورموناتم بستگی داره ها موفق باشید

با سلام
کلا از عوارض تزریق خیلی وحشت دارم.
می خواستم بدونم استانازول شرکت RWR (شیشه ۲۰ میلی) که برای حیوانات تولید شده عوارض جانبی بیشتری داره؟
آیا امکان استفادش با بلدنون وجود داره؟
دوز مصرف برای ۶ هفته استفاده چه قدر هست؟

سلام خسته نباشید
سوما با وین ۱۰۰ با یه بروتعین وی با گلوتامین برداشتم سوما ۲۰تا وین ۱۰تا دز ۱۰۰ وزنم ۷۷قدم ۱۷۵به نظرتون خوبه میتونه واقع باشه تعداد سوما کفایت میکنه چربی زیادی دور شیکمم ندارم یه مقداری زیر شکمم چربی داره ممنون میشم نظر بدین و راهنمایی کنین

کسی نی جواب بده

سلام من کامیارم ۱سال بدنسازی کار میکنم ۱دوره مکمل پروتویین با گلوتامین امینو ارژنین رفتم الان میخوام دوره وینسترول مدیتچ ۱۰ تایی .گلوتامین امینو پرو هورمون و پروتویین وی برم. قدم۱۸۹ وزنم۹۷ میخوام بدونم وینسترول رو چطور تزریق کنم چند بار در هفته با چه سرنگی ؟!! ممنون میشم راهنماییم کنید

با سلام من ورزشکار رشته جودو به شکل حرفه ای هستم تا امروز از هیج کونه دارویی استفاده نکردم اما قصد دارم برای مسابقات اتی استفاده کنم . به من استفاده از داروی وینسترول به اندازه ١٠میلی بیشنهاد شده . میخواستم اطلاع داشته باشم ماندکاری این دارو در خون و یا ادرار جه مدته؟ و دقیقا اکه بخواهم تستم مثبت اعلام نشه جه مدت قبل از مسابقه باید مصرف رو رها کنم ؟ به نظر سما برای افزایش قدرت جشم کیرو موثر این مقدار و یا این دارو کفایت میکنه؟ هر کونه بیشنهادی دارین ممنون میشم بکین . متشکرم .

سلام خسته نباشید بعد از ۳ سال دوباره بدنسازیو شروع کردم آماتور دوره ای ک برام پیشنهاد شد نیترو تچ سل تچ BCAA1100 لیو۵۲ و استانازول هست با توجه ب اینکه بدنم مقداری چربی داره و من هم بدنی کات شده مد نظرم هست ممنون

امیر جان استرونید بیخیال شو بهتره یه پروتنین صد در صد بگیری بجای نیترو تچ یه وی صد درصد بخر مثل گلدن وی لیو و استانازول هم بیخیال شو به نظر من
من بجای تو باشک یه گلدن وی میخرم در کنار یه بی سی ای ای و گلوتامین

سلام من یه فوتبالیست حرفه ای هستم ولی عضلات چهار سر و دقولو هام اصلا به طور طبیعی تعقیری نمیکنن خیلی هم وزنه نمیزنم باید چیکار کنم ایا میشه هورمون بزنم تو چهارسر و دقلوهام ؟

ببخشید متن بالا صحیح میکنم خیلی هم وزنه میزنم

نه موضعی که فایده نداره بهتره اولویت بدی به پاها شایدم دچار تمرین زدگی شدی یه دو هفته استراحت کن بعد تمریناتتو مجددا شروع کن شنبه هم تمرین پا انجام بده

سلام من ۱۷ سالمه ۱دوره ۵تایی وین بر داشتم فعلا ۱ دونه زدم از عوارضش که موجب متوقف شدن رشد میشه خبر نداشتم الان دوره قطع کنم؟ میشه راهنمایی کنین؟؟
لطفاجواب بدید

سلام نباید تو این سن از استروئید ها استفاده کنی بعد دوره ۵تایی نری بهتره حداقلش ۱۲ تا ۱۵ تاهست بهتره دیگه ادامه ندی

سلام من ۱۸ سالمه ۱سال بدن سازی کار میکنم ۲ دوره وی ۱۰۰ بی سی ای ای گلوتامین پمپ ۹۷ کیلو بودم ۸ ماهه ۸۵ کیلو ام قد ۱۸۴ شکم ندارم اب زیر پوستی دارم اما کم دوست دارم کات کنم سوالم اینه که چی بزنم….وینسترول یا سوما یا کلن دوست دارم زود نتیجه بگیرم
با تشکر

فعلا میتونی از وینسترول شروع کنی

سلام خسته نباشید
سوما با وین ۱۰۰ با یه بروتعین وی با گلوتامین برداشتم سوما ۲۰تا وین ۱۰تا دز ۱۰۰ وزنم ۷۷قدم ۱۷۵به نظرتون خوبه میتونه واقع باشه تعداد سوما کفایت میکنه چربی زیادی دور شیکمم ندارم یه مقداری زیر شکمم چربی داره ممنون میشم نظر بدین و راهنمایی کنین

خوبه تمرنی هوازی هم داشته باش اره ۲۰ تا خوبه فعلا

سلام من قدم ۱۶۵ و وزنم ۶۰ کیلو میباشد میخواهم بدنم هیکلی شود و بازو هام بزرگ تا حدی ایا نادلون خوب هست بزنم ؟ یا چه چیزی خوب هست که زود جواب بده و عوارضی نداشته باشه؟ممنون میشم جواب بدید و مقدار که باید در بازو بزنم حال چه نادرلون یا هر امپولی که خودتون معرفی کنید رو براهم بنویسید لطفا اگــــــرم امکانش داشت ممنون میشم به ایمیلم جواب بدید چون وارد نیستم باز به این سایت برگردم و جوابمو ببینم

سلام به همه دوستان
یک سال پیش تصمیم گرفتم رژیم بگیرم. از ۸۶ کیلو به ۶۹ رسیدم. فقط با رژیم سخت و کمی هوازی در مدت ۶ ماه. بعد از اون ، الان ۵ ماهه دارم تمرین میکنم . به نظر خودم جزو آدمایی هستم که سریع چاق میشم. الان وزنم همونه و قدم هم ۱۷۵و ۳۰ سالمه ، یه وی نوترکس – آمینو بیو تک – گلوتامین الیمپ ۱۴۰۰ خریدم. میخوام حتما استرویید هم کنارش باشه ! تا حالا هم فقط ۸ سال پیش تست زدم و بعش ورزش رو ول کردم و حسابی چاق شدم . نوک سینه هام هم زشت و آب دار شده بودالبته الان بعد رژیم خیلی خوب شدن دیگه هم نمیخوام اونجوری بشن. با این شرایط لطف کنید اگه میتونید بگید چه استرویید یااستروییدهایی مصرف کنم که هم حجم خشک و مناسب بده هم یه مقدار از چربی های مونده دور شکم و پهلوم رو کم کنه.
این که گفتم استروییدها٬ چون به نظرم بهتره ادم یه دوره ی کامل بره ٬ پاک سازی کنه و دیگه نره سمتش و بدنش رو با تغذیه و مکمل حفظ کنه
در ضمن پوست صورت وشکم هم شل شده. و میدونم که استرویید هم مضره ولی بالاخره تصمیم دارم بزنم
بازم ممنونم

میتونی از وینسترول هر هفته ۳ عدد به مدت ۶ تا ۸ هفته استفاده کنی تغذیت خوب باشه مطمئنا خوب جواب میگیری

اول ممنونم از کمکتون ٬ بعد چند تا سوال دارم
۱- وین رو با پری نزنم؟ میشه در هر صورت مزایا یا معایبش رو بگی
۲- به جز مکمل هایی که گفتم دیگه چیزی لازم نیست؟مثلا چربی سوز (یکی بهم گفت cla بخور)
۳- شروع مصرف استرویید زمان نداره؟ مثلا یک سال بعد از تمرین.
۴- هر هفته ۳ تا چند میل ؟ مکمل هام رو چجوری مصرف کنم بهتره؟ یکی بهم گفته اگه میخوای چاق نشی روزایی که تمرین نمیکنی هیچی مصرف نکن…
من معمولا ۴ روز تمرین میکنم + هوازی ۱۵ دقیقه٬ نمیدونم هوازی برای دوره ام ضرر نداره؟ با این شرایط وین رو چجوری بزنم؟
در ضمن من ساعت ۹ بیدار میشم ساعت ۱ تمرین رو شروع میکنم و ساعت ۳یا۴ نهار میخورم و ۱شب میخوابم

مطمئنا دوره وین با پری بهتر از وین خالی بهت جواب میده
شروعش بیشتر بستگی داره به بدنت یه شکی بدی و سنت هم تو سن رشد نباشه
وین و پری اصولا یه روز در میان میزنن
یعنی هفته ای ۳تا وین ۳تا پری
ولی به نظر من اولین دورت هست هفته ای ۲ تا هم بهت جواب میده
ساعت ۱ میری باشگا اگه بتونی ساعت ۵ تا ۶ بری تمرین و تزریقت هم ساعت ۱ باشه عالیه به نظر من وگرنه باید ساعت ۱۰تزریق کنی بعدشم تمرین تو بعد از ظهر بهتر جواب گو هست زودتر به نتیجه میرسی مکمل هم پروتئین وی امینو کراتین گلوتامین خوبه

ممنون از اینکه جواب دادین
رضا جان تو پست قبلی یه کم بالا تر مکمل هام رو نوشتم… آمینو وی گلوتامین خریدم. فقط نمیدونم چندتا و چه موقع بهتره؟ در ضمن روزهایی که تمرین نمیکنم چی کار کنم؟ من ۴ روز در هفته تمرین دارم
با این شرایط تمرین بازم یه روز وین و یه روز پری بزنم؟ در ضمن چقدر از هر کدوم بزنم؟
هوازی تاثیر منفی رو این دوره نداره؟

ممنون از شما که جواب دادین.من تو یه پست بالا تر گفتم که آمینو و وی و گلوتامین خریدم.و ۳۰سالمه فقط نمیدونم چقدر و چه موقع بخورم؟
من معمولا ۴ روز در هفته و معمولا بین ساعت ۱ تا ۲ هم میرم تمرین با این شرایط تمرین بازم یه روز وین و یهروز پری بزنم؟ در ضمن چقدر از هر کدوم بزنم؟
هوازی تاثیر منفی رو این دوره نداره؟

وین خشابی گرفتی یا از این ۱۰ میل ها اگه ۱۰ میل گرفتی هر یه روز در میان با سرنگ یه میل بکش بزن اگه دونه ای هست که مشخصه دیگه وی میتونی صبح بعد تمرین قبل خواب گلوتامین هم همین طور امینو قبل تمرین و بعد تمرین شب هم میتونی اصتفاده کنی صبحونه هم میتونی اینا همش بستگی به بودجت داره

سلام وقت بخیر من ۲ ساله ک بدن سازی کار میکنم وزنم ۸۰ قدم ۱۸۶ و بدنم خیلی خوبه تو همه ناحیه ها ولی سیکس پک به دیدل اینکه پوست زیادی داره شکمم معلوم نمیشه چون قبلا چاق بودم الان مربی باشگام میگه همچی کامله فقط واسه این مشکلت باید کلن و وینسترول بزنی تا نشونش بده میخواستم اگه میشه راهنماییم کنید مرسی

به نظر من حالا شما یه دوره چربی سوز برو بعد رو بیار به استروئید ها

سلام.
اقا من قدم ۱۷۸ و وزنم ۶۸ یک دوره جدید گرفتم وینسترول و پروبیونات و دیانابول به همراه مکمل های امینو وپروتیین و گلوتامین میخاستم ببینم حجم خشک خوبی میده؟ راستی بدنمم چربی داره یکم مخصوصا پهلو و یخورده شکم.ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

سلام حجم بیشتر ابگکی میگیره خود دیانابول بهت حجم خشک نمیده برای تست پرپیونات مارک تستولیک قابل اعتماده ،البته مارک تایگر هم هست که تو ویال های ۱۰ میل تولید میشه که واقعا جواب میده،در مورد دوز مصرفیشم هفته ایی ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیگرم توصیه شده که بستگی به هدف و سابقه ی تمرین داره
تستولیک هم تقلبیش زیاده و کلا ویال های ۱۰ میلی و چند میلی مورد توجه تقلب سازان هست.
به غلط در دوران کات بین خیلیا جا باز کرده هست.تستسترون فرقی نمیکنه انانتات یا سیپیونات طولانی اثر باشه یا کوتاه اثر چون میزان تبدیلشون به هورمونهای زنانه زیادهست ولی پروپیانات به درد دوره های کات یا تیپ بدنی آندومورف استفاده نشه بهتر هست چون میزان چزبی و آب رو زیاد میکنه ولی مقداری فقط کمتر از طولانی اثرها ولی با برخی راهکار قابل اجرا خواهد بود.
ولی تیپ های بدنی اکتومورف آزادی عمل در انتخاب استرویید و تنظیم دوره بیشتر خواهد بود. البته محمد جان اگه بتونی به جای تست پروپینات از پریموبلان استفاده کنی خیلی بهتر میشه و به جای دیانابول از کلن بترول موفق باشید

سلام به همه دوستان عزیز
من یه سوال دارم لطفا هرکی میتونه کمک کنه؟
تکلیف دارو ها و مکمل ها در روزهای غیر تمرینی چیه؟
من ۴ روز در هفته تمرین دارم(شنبه-۱-۳-۴شنبه). وی امینو و گلوتامین شروع کردم از شنبه هم میخوام ۱۵ تا وین بزنم.
۳۰ سالمه – نمیخوام اصلا بدنم چربی یا اب بگیره- ساعت۸٫۳۰ بیدارم و ۱۳٫۳۰ باشگاهم و بعد میام برای نهار
لطفا راهنمایی کنین بهترین حالت مصرف مکملهام و تزریق وین چه روزهایی و چه ساعتیه؟
ممنونم

سلام’من کار اواز انجام میدم بصورت حرفه اى’مدتى است بدنسازى میکنم’مربى بنده پیشنهاد مصرف وینسترول+پریموبالان را کردند’ایا از تاثیر این داروها بر تارهاى صوتى اطلاع دارید؟با سپاس

عوارض استروئید ها Dysphonia (دیسفونیا – اختلال صوت)

این عارضه از عوارض مشترک استروئید های آنابولیک وآندروژن در بین مردان وزنان بوده است و به دلیل اینکه صدای زنان معمولا لطیف تر وهمچنین دلنشین تر صدای ناهنجار مردان است بروز این عارضه نه چندان آزار دهنده در این جنس از آدمی محسوس تر و ملموس تر بوده است ، هر چند مردانی که از استروئیدهای آنابولیک وآندروژن استفاده می کنند نیز تا حدود زیادی به این عارضه دچار می شوند . به زبان ساده تر میتوان گفت حتی مردان نیز با مصرف این دسته از داروها دچار کلفتی وخشونت وهمچنین دچار خش دار و دو رگه شدن صدا می شوند.
این عارضه مخصوصا زمانی بیشتر بروز می کند که افراد در دوران نوجوانی و در نزدیکی های سنین بلوغ اقدام به مصرف استروئید کرده باشند. در این سنین صدا هنوز تحت تاثیر تستوسترون خود بدن تغییر نکرده است وبا ورود انبوهی از استروئید های آندروژن به بدن ، تغییراتی که در صدا رخ می دهد معمولا ملموس تر خواهد بود. استروئید های آنابولیک و آندروژن عموما تاثیر چندانی برصدایی افرادی که سنین بلوغ را پشت سر گذاشته اند ندارد اما با این وجود برخی از افراد در سنین بزرگ سالی اقدام به مصرف این دسته از داروها می کنند نیز این عارضه را در شدت های خفیف تجربه می کنند. همچنین کسانی که از این دسته دارو ها مصرف می کنند چه سنین نوجوانی وچه بزرگسالی از خش خش کردن سینه نیز شکایت می کنند.

سلام به همه
از وقتی مصرف مکمل هام(وی نوترکس-امینو و گلوتامین ) رو شروع کردم حسابی دل درد و دلپیچه گرفتم. تا قبل از این هم روزی یکی دو لیوان شیر میخوردم ولی الان نمیدونم چرا…
اگه کسی میدونه لطفا کمک کنه ؟از اصل یا تقلب بودن میتونه باشه ؟

احتمالا تقلبی باشه یا شایدم بدنت نسبت به یکی از این مکمل ها حساسیت داره من خودم یه زمان مکمل میخوردم سردرد شدیدی داشتم قطع کردم سردرد هم رفت یه مدت مصرف نکن ببین خوب میشی یا نه

سلام. آقا بالاخره هیچ کس نتونست به من بگه پروتیینcombo mp و گلوتامینم رو چه ساعتی بخورم؟یه سری میگن باید وی رو ناشتا بخوری ! یه سری هم میگن نه ! یا همینطور گلوتامین رو ؟
در ضمن برای دوره اولم به من سوستانونroidplus دادن. بعضیها میگن نباید اولی رو با سوستانون شروع میکردم! حالا که نمیتونم پس بدم ٫ باید چیکار کنم ؟ در ضمن میخواستم تقریبا خشک بیام بالا٫ دیانابول meditech هم بهم دادن؟!
واقا اگه کسی میتونه یکم راهنماییم کنه که چیکار کنم .
اگه مصرف کنم خیلی چرب و آبدار وزن نمیگیرم؟
بعد این دوره وین و پری به من جواب میده؟

سلام میران مصرف پروتئین وی ام پی
توصیه برای مصرف آقایان : ۲ پیمانه (حدود ۵۰ گرم پروتئین) کمبت ماسل فارم را با ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلی لیتر آب خنک یا هر نوشیدنی دیگر مورد نظرتون مخلوط نمایید. برای رسیدن به رشد مطلوب عضلات ۲ تا ۳ بار در روز مصرف نمایید. جهت افزایش پروتئین دریافتی در هر وعده و دستیابی به طعم خوشمزه تر، از شیر کم چرب یا بدون چربی به جای آب استفاده نمایید.

توصیه برای مصرف خانم ها : ۱ پیمانه (حدود ۲۵ گذم پروتئین) کمبت ماسل فارم را با ۲۰۰ میلی لیتر آب یا هر نوشیدنی دیگر مورد نظرتون مخلوط نمایید. میتوانید این را مقدار آّب بسته به نظر خود تغییر دهید تا به قوام و طعم مورد نظرتان برسید. جهت رسیدن به به فرم مطلوب بدنی ۲ تا ۳ بار در روز مصرف نمایید. جهت افزایش پروتئین دریافتی در هر وعده و دستیابی به طعم خوشمزه تر، از شیر کم چرب یا بدون چربی به جای آب استفاده نمایید.

سلام احسان جان بهترین زمان مصرف پروتئین وی کمبت ماسل فارم را میتوان یک وعده صبح پس از بیدار شدن از خواب ، قبل از تمرین و بلافاصله بعد از تمرین دانست.

ممنون آقا رضا که جواب دادی..
ولی بقیه جوابها رو ببین جدا هرکس یه چیزی میگه؟ یا شایدم زمانش اونقدر مهم نیست؟!!!

سلام گلوتامینم اصولا روزی ۱۰ الی ۳۰ گرم که باعث بهبود عملکرد ورزشی ما می شودم توانیم مصرف کنیم میتونی یک اسکوپ (۵ گرم) را با ۲۵۰ میلی‌لیتر آب یا نوشیدنی مورد علاقه تان حل کنید و ۱ یا سه بار در روز مصرف کنید.که میتونه صبح بعد تمرین و قبل خواب مصرف کنی

سلام مصرف ۵ گرم گلوتامین دقیقا قبل از خواب بطور قابل توجهی باعث افزایش هورمون رشد می شود. همچنین بهترین زمان دیگر برای مصرف گلوتامین بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب می باشد در این زمان عضلات شما به مدت ۶ تا ۸ ساعت فاقد مواد مغذی بوده است. بهترین زمان مناسب برای مصرف گلوتامین حدود نیم ساعت تا حداکثر یک ساعت بعد از تمرین می باشد. با این کار شما کمک شایانی به فرایند ریکاوری و بازسازی عضلات می کنید

دوره سوستانون و دینانابول بهت حجم آبکی میده حالا که گرفتی استفاده کن دیگه انتظار حجم خشک نداشته باش

ممنون از همه که کمکم کردین

ممنون از همه که کمکم کردین
فقط یه موضوع دیگه.. اینکه میگین حجم ابکی میده یعنی بدرد نخور؟! و بعد دوره از بین میره؟
کلا ۱۰ میل سوستانون و۱۰۰تا دیانابول ۱۰ دارم.بعدش باید پاکسازی کنم؟ یا میتونم وین و پری بزنم؟

ابکی نه اینکه بدرد بخور نباشه نشانه از تفکیک عضلانی توش نیست گرفتی چی شد بعد هر دوره پاکسازی کن بعدشم یه چند ماه به بدنت استراحت بده تا ریکاوری بشه به نظر من سالی دو دوره استروئید واسه کسایی که فقط هدفشون حجم هست نه مسابقه البته به نظر من سالی یه بار خوبه

سلام خسته نباشی من حدود پنج سال تمرین میکنم من چند دوره امپول بصورت نا منظم ن مثلا هفته یکی تستسترون انانات با یه نادرلون میزدم الانم میخوام یه دوره وینسترول با پروپرونات و کربو پروتیین و کراتین هم دارم برم لطفا برنامشو برام ایمیل کنید

سلاممیخاسم راهنماییم کنین
چار ماه تمیرن میکنم
وزن ۱۱۰کیلو
قدم ۱۹۰
شکمو پهلوم زیاد چربی داره
یه دوره
امپولو مکمل گرفتم
وینسترول ترنابولان
چربی سوز
ال کارنتین
وی
میخاسم ببینم جوا ب گو هس یا نه مچکرم
زود جواب بدین

اگه رژیم غذاییتو رعیات کنی مطمئنا جواب گو هست و در کنارش سعی کن هفته ۴ دفعه هم ورزش هوازی داشته باشی

سلام
کسی قیمت این هارو داره به من بده؟!ممنونم
سوستانون roid plus 2ml
دیانابول meditech 10
کمبت ماسل فارم ۱٫۸kg

سلام
کسی قیمت این هارو داره به من بده؟!ممنونم
سوستانون roid plus 2ml
دیانابولmeditech 10
کمبت ماسل فارم ۱٫۸ kg

سلام سوستانون از ۹ هزار تومان تا ۲۰ هزارتومان کراچی ۹,۰۰۰ تومان پاکستانی- مدیتک ۱۱۰,۰۰۰ تومان آلمانی
دیانابول Anabol 250 tab 75,000 مدیتک ۱۰ میل ۱۰۰ عددی ۶۰,۰۰۰ تومان

کمبت هم بین ۲۲۰تا ۲۵۰ متغیره

خسته نباشید
یه سوال داشتم
من ماه اولمه شروع میکنم به بدنسازی کار کردن
برای اینکه سریع به نتیجه برسم مربیم پیشنهاد کرد که از وینسترول استفاده کنم(super micronized stanozolol 100mg)
میخواستم مطمعن شم که عوارضی برا بدنم نداره مث جوش و مشکل کبدی و کلیوی ( تا الان هیچ مشکله کبدی ای یا کلیوی نداشتم )
و اینکه از کجا بفهمم که این وینسترولای که به من داده اصل هستش؟

۱۸ سالمه قدم ۱۸۵ وزنم ۷۴
ممنون میشم جواب بدین

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ماهه اول بهت وینسترول پیشنهاد داده؟! هنوز ورزش نکرده؟!
بعد میگی مشکلی برا کبدم پیش نمیاد؟!
میدونی که استروییده؟! یکم راجع به استرویید ها تحقیق کن…..

بهتره که بعد چه مدت ازش استفاده کنم؟

روشهای تشخیص وینسترول اصل از تقلبی
سلام دوستان هر مارکی که میاد تو بازار فرق داره شکل ظاهریش اما تنها موردی که در مورد همشون هست همون ته نشینی هست و البته اگر که تک میل باشه خوب شکل و شمایل شیشه ش مهمه هم اندازه باشه و…. اگرم ۱۰ میل بود که خوب قضیه متفاوته
اما اینکه هر چند روز آمپول بزنی بستگی به دزی داره که شما تهیه کردی مثلا ۵۰ یا ۱۰۰ میلی گرمه و مشخصات بدنی شما و سابقه تمرین و…. شما که این طوری بشه روش دقیق مصرفش رو گفت
http://upload7.ir/uploads//1e360962ebd02d8967b5feefbd9c2111cfbdde78.jpg
ببین این عکسرو سمت چپو نگاه کن این درسته توش وینستروله اما مایعاتش بی مایه فطیره اینه که میگن اون راستیه اصلشه باید نسبت ۵۰ ۵۰ باشه نه اینکه سد لتیان مایع نوک سوزن وینسترول
http://upload7.ir/uploads//5bad8104b912118270ab5316faa04e51bc98854c.jpg
اگرم یه موقع رفتی از این جعبه دارای پلمپ دار گرفتی که یه هالوگرام چسبوندن روش این تقلباتش طبف کامل رنگارو منعکس نمی‌کنه اما اونا که اصلیه هلوگرامش طیف کامل رنگ ها رو منعکس می‌کنه
طیف زرد و سبز بلی اما طیف زرد و نارنجی یُخ
http://upload7.ir/uploads//f21e793851a3c11bd442763527c0d7a18f29cfa6.jpg
بعد اینکه وقتی آمپولارو خریدی همرو بزا کنار هم پودر داخلش بعد از اینکه نشست یا ته نشین شد باید پودر داخلشون همه یکسان باشه البته قبلش یه تکون حسابی بده بعد بزا کنار هم
این عکسم بنگا که میگن باید شیری رنگ باشه نه سفید سنگی
http://upload7.ir/uploads//1225474b36540e793f17d2081927592f590fab22.jpg
در ضمن میبینی که نوشته های اون سفیده هم کم رنگ تره اما اونی که شیری رنگه نوشته ها پر رنگ و کلفته و قطورو
در ضمن شنیدی که میگن به آمپول ۵ و ۶ که رسید تاثیرشو نشون میده بعضیا اینو نشونه اصلی بودن می‌دونن البته به سابقه مصرف استروئید و سطح هورموناتم بستگی داره ها موفق باشید

سلام خدمت دوستان
اگه میشه یه دوستی که سابقه مصرف داره و پیچ و خمشو به قول معروف میدونه جواب مارو بده
من ۶ ساله فیتنس کار میکنم تا حالا استروئید مصرف نکردم و همیشه هم تمرینم مداوم بوده و خواهد بود هر ۳ ماه یه بار دوره مکملی میرم ولی الان میخوام استروئید مصرف کنم
بدن خیلی خوب و خوش فرم و خشک و سالمی دارم
میخوام به مدت ۸ هفته یه دوره ای برم که خیلی به بدنم فشار نیاد و نتیجه خوب بگیرم و بعد از قطع کردن دوره هم بدنم افت نکنه
خیلی مطالعه کردم و یه دوره مد نظرم هست . میخوام بدونم از این دوره نتیجه میگیرم یانه
۸ هفته – هفته ای ۱۰۰ میل وین استرول + ۲۰۰ میل پریموبولان
شنبه:۵۰ میل وین ۱شنبه:۱۰۰ میل پری – ۲شنبه:۵۰ وین – سه شنبه:۱۰۰ میل پری
این دوره مد نظرمه
میخوام بدونم اولا این دروه سنگینه؟ بعد اینکه برای دوره پاکسازی چی مصرف کنم و برای چه مدت ؟
یه کاردونی جواب مارو بده ممنون میشم

اینم بگم که هدفم حجم کاملا خشک است
قدم ۱۸۰ وزنم ۷۵ تغذیه خوب
میخوام وزنمو برسونم به ۸۰-۷۸

سلام به نظر من واسه اولین دوره از یه استروئید استفاده کن بهترینشم پریموبلان هست یا پریپونات میتوین استفاده کنی اونم دوزشم استفاده کنی خوبه مثلا دوز مناسب واسه اینا حداقل هفته ای سه تزریق هست شما میتونی از دو تزریق هم استفاده کنی چون دوره اوله جواب میگیری ترکیب استروئید ها زمانی خوبه که دیگه یه استروئید بهت جواب نده مثل این میمونه اول از تغذیه مناسب شروع میکنی بدن بهش عادت میکنه مکمل ها هم بهش اضاف میکنی واسه پاکسازی هم میتونی از هاش سی جی و کلوماید بعد دوره استفاده کنی

l

من تاحالا ۲ دوره رفتم پری + وین + سوما و یک بار با تست پرپیونات
دوره وینسترول + ترنبلون + سوما + قرص اکسندلون ایران هومورن برداشتم برای حجم قرص خوراکی متان الفافارما بگیرم خوبه ؟ ابی که قرص متان میده رو ب وینسترول میگیره ؟ عوارض متان هم بگین .

سلام خدمت دوستان
من میخوام یه دوره وین + پریموبولان برم به عنوان اولین دوره
ولی نمیدونم باید این دارو هارو از کجا بگیرم که مطمئن باشه
از دوستان اگه کسی جای مطمئن تو تهران(ترجیحا غرب تهران) میشناسه که محصولاتش اورجینال باشه و بشه تو سایت شرکت سازنده با کد، رهگیری کرد معرفی کنه
خیلی از جاها رفتم و پرس و جو کردم ولی نتونستم اطمینان کنم چون میگن ۹۹ درصد بازار این داروها تقلبی هست

سلام خسته نباشید من میخوام ۱۰تا وینسترول ۵۰ و ۱۰سوستانون ۲۵۰میلی گرم تو یک دوره بزنم بعدش برا پاکسازی بدن چندتا hcg بزنم تو هفته دوزش چند باشه ایا به دارویه دیگه ام نیاز دارم لطفا جواب بدید

هر ۵ روز یه هاش سی جی بزن کنارشم کلوماید هم بگیری خوبه

سلام و خسته نباشید
من ۲ ماهه بدنسازی کار میکنم
قد ۱۷۷
وزن ۷۳
دوره اول با مکمل گینر گلوتامین شروع کردم تموم شد . الان یک هفتس ۲تا سوستانون کُره ای مگنوم زدم هفته به همراه پروتیین و آمینو ها و مکمل ها ی لازمه …
سوستانون اصله به ۲ مربی نشون دادم تایید کردن درد جای سوستانون رو هم دارم یعنی بعد ۱ روز جاش شروع میکنه درد گرفتن
میخواستم بدونم امکانش هست جواب نگیرم ؟ یکم زورم بیشتر شده اما اون جوابی که تو سایتها و گفته های مربی بوده نگرفتم که بلافاصله بعد از ۳ ساعت حس میکنید تغییرات رو . یعنی بدنم تغییر خاصی نکرده که بزرگ شده باشه و اینا خواستم ببینم هنوز زوده یا چی ..
مرسی از سایت خوبتون

جواب مگه میشه نگیری فقط سعی کن استراحت و تغذیه و اصول تمرین صحیح با وزنه اگه اوکی باشه مطمئا جواب میگیری

سلام
من دو ماهه بدنسازی کار میکنم دوره اول رو با مکمل تکمیل رفتم
الان دوره دوم ۱۰ تا سوستانون گرفتم با مکملهای مور نیاز سوستانون هم مورد تایید قرار گفته توسط ۲ مربی .
میخواستم بدونم امکانش هست جواب نگیرم ؟ یکم زورم بیشتر شده اما اون جوابی که تو سایتها و گفته های مربی بوده نگرفتم که بلافاصله بعد از ۳ ساعت حس میکنید تغییرات رو . یعنی بدنم بزرگ نشده .
قد ۱۷۸
وزن ۷۳

سلام محمد الان چندمین هفته داری تست میزنی اصلا باید از هفته دوم سوم بهت نشون بده دیگه دوز مصرفت به چه گونه ای هست

سلام
من دو ماهه بدنسازی کار میکنم دوره اول رو با مکمل تکمیل رفتم
الان دوره دوم ۱۰ تا سوستانون گرفتم با مکملهای مور نیاز سوستانون هم مورد تایید قرار گفته توسط ۲ مربی .
میخواستم بدونم امکانش هست جواب نگیرم ؟ یکم زورم بیشتر شده اما اون جوابی که تو سایتها و گفته های مربی بوده نگرفتم که بلافاصله بعد از ۳ ساعت حس میکنید تغییرات رو . یعنی بدنم بزرگ نشده .
قد ۱۷۸
وزن ۷۳
مرسی

سلام دوستان
زمان مصرف قرص استانازول ۵ میلی گرم رو میخواستم
میخام روزی ۲۰ میل استفاده کنم
ساعت تمرینم هم ساعت ۲ ظهر هستش
هفته اول هست
سوال دوم : من دکا داروخانه ای گرفتم که دوزش ۲۵ هست
من شنبه یک آمپول رو سمت راست سرشانه و یک آمپول سمت چپ میزنم و سه شنبه هم همینطور
یعنی هفته ای ۱۰۰
مشکلی نداره ؟ کم نیست ؟
ترکیب این دو استروئید با هم خوب میشه
گلوتامین و کراتین و وی و گینر هم دارم

سلام وقت بخیر
میشه بگین بهترین نقطه بدن برای تزریق وینسترول کجاست؟ایا تزریق به باسن باعث بزرگی ان میشود؟ سپاسگزار

سلام ببخشید من دارم یه دوره وین شروع میکنم با مصرف ٢٠ عدد در ۶ هفته همراه امینو کراتین ترکیبی و پروتین ویک پارا هورمون تریبلوس برداشتم در کنارش قد ١٨٠ وزن ٨١ بدنم شکم و پهلو دارم مقداری نظرتون خواستم بدونم میخوام یه حجم خشک بگیرم و چربی سوری کنم خوبه با تغییر بدم مرسی ممنون از راهنمایی

سلام .بنده میخوام دوره وینسترول با تستسترون برم . میخوام بدونم من شب میرم تمرین ساعت۹ و اینکه قرص وینسترول ۱۰۰ تایی با ۱۰ عدد تستسترون با ۱۵ عدد وینسترول رو کی مصرف کنم یعنی چه ساعتهایی ممنون میشم

سلام
ببخشید اگر میشه من رو راهنمایی کنید. من قدم ۱۷۰ و وزنم ۶۰ کیلو است . تازه مکمل هایی مثل وی ۱۰۰% گلوتامین و کراتین رو شروع کردم . مربی ام صد تا قرص استانازولول ۵ میلی گرمی بهم داده و گفته روزی ده عدد مصرف کنم . از عوارضش پرسیدم گفت عوارضی نداره . شما مصرف این قرص رو توصیه می کنید ؟ عوارضی نداره؟
ممنون میشم کمکم کنید .

روزی ده تا فرم خوراکی در دوز های بالا برای کبد مشکل سازهست دوست عزیز حالا چه اسراری داری این مربیتون که ده روز شما دوره برین دومن دوز مصرفی شما خیلی هست چون واسه اولین بار دارین مصرف میکنید نهایتش ۲۰ الی ۳۰ میل واسه شما خوبه اونم واسه ۱۰ روز فایده نداره
در صورت اصل بودن این دارو عوارضی مثل آکنه ، احتباس آب ، فشار خون بالا به ندرت دیده می شود ولی خاصیت سمی برای کبد در صورت تزریق دارو را دارد . شکل تزریقی استانوزولول در واقع یک نوع استروئید محلول در آب مشتق از DHT می باشد . استانوزولول برای دوره های افزایش وزن سریع مناسب نبوده و معمولاً به عنوان دارویی شناخته می شود که پیشرفت آهسته ، مداوم ، با کیفیت و ماندگاری را در حجم خالص عضلانی ایجاد می نمایدموفق باشید اکثر ورزشکاران ، مصرف روزانه ۱۰ الی ۲۰ میلی گرم وینسترول خوراکی را ترجیح می دهند نه ۵۰میل فدات شم اونم تو ده روز استفاده نکنی خیلی بهتره دوست عزیز

سلام . آقا خیلی ممنون از راهنمایی و کمکی که کردید . عذر می خوام یک سوال داشتم . اگر روزی ۱۵ میلی گرم استانازولول خوراکی مصرف کنم آیا پس از اتمام دوره نیازی به پاک سازی کبد هست ؟ چه دارویی رو برای پاکسازی توصیه می کنید ؟
تشکر میکنم

روش های پاکسازی کبد و خون
بهترین گیاهان تصفیه و پاک‌کننده خون عبارتند از: شبدر قرمز، ریشه باباآدم، بلوط کوتاه جنگلی و ترشک صغیر می‌باشند. این گیاهان می‌تواند تومور‌ها را از بدنتان بیرون بکشانند.
افکار نیوز: منظور از پاکسازی کبد این است که آن را برای پاکسازی همه چربی‌ها، اندوخته‌های قدیمی کلسترول، سنگ‌های مثانه، سموم، بقایای دارو‌ها و موادزائدی که در بدن ذخیره می‌شوند، تحریک و آماده کنیم. مطمئناً هیچ کار دیگری (حتی پاکسازی روده) نمی‌تواند چنین تاثیرات شگرفی در سلامت شما داشته باشد.

نکته: ضروری است که قبل از پاکسازی کبد، حتماً پاکسازی روده انجام دهید. وقتی کبد پاک می‌شود، از طریق مجرای صفرا و به سمت روده خالی می‌شود. اگر روده بسته باشد، موادزائد دوباره به سمت خون برگشته و موجب مریض شدن جدیتان می‌شود. به همین دلیل است که پزشکان معمولاً با پاکسازی روده شروع می‌کنند. پاکسازی روده پیش‌نیاز همه پاکسازی‌های دیگر بدن هستند و البته فواید بسیار زیاد دیگری هم به همراه دارد.

پاکسازی ۵ روزه کبد

این روش پاکسازی کبد از طرف دکتر ریچارد شولز پیشنهاد شده است و یکی از بهترین روش‌ها برای این منظور است. این کار به مدت ۵ روز صبح‌ها به صورت ناشتا انجام می‌شود.

بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب، یک لیوان آب خالص بنوشید تا سیستم گوارشتان کار بیفتد.

یک ساعت بعد، یک لیوان از هر نوع آب مرکبات تازه (یک آب سیب یا انگور تازه نیز مناسب است)، یک عدد لیمو، یک حبه سیر (روزی یک حبه اضافه کنید)، یک قاشق غذاخوری روغن‌زیتون (روزی یک قاشق اضافه کنید) و یک تکه زنجبیل و یک لیوان آب خالص را در مخلوط‌کن، میکس کنید و بنوشید.
۱۵ دقیقه بعد از نوشیدن آن، ۲ فنجان چای مخصوص پاکسازی کبد بنوشید همچنین باید ۶-۳ مرتبه در روز، دو قطره از قطره مخصوص پاکسازی کبد مصرف کنید و مصرف آن را حتی بعد از ۵ روز نیز ادامه دهید تا تمام شود.. (این چای و قطره را می‌توانید از عطاریهای معتبر تهیه کنید.)

رژیم‌غذایی پاکسازی کبد

خیلی خوب است که بتوانید دو روز مصرف موادغذایی خام و ۳ روز آبمیوه را به برنامه پاکسازی کبد خود اضافه کنید. اما برای آندسته که توانایی آن را دارند، بهترین روش رژیم ۵ روز آبمیوه است. در زیر به دستورالعمل‌های لازم اشاره می‌کنیم:

– روز ۱ برنامه پاکسازی کبد

طی صبح (بعد از نوشیدن نوشیدنی پاکسازی و یک ساعت قبل از ناهار)، تا جاییکه می‌توانید از بهترین آبمیوه‌ها و میوه و سبزیجات تازه استفاده کنید. مخصوصاً آب چغندر بسیار عالی است. میوه‌ها و آبمیوه‌های خود را با هم مخلوط نکنید و رقیق کردن آبمیوه‌ها هم اشکالی ندارد.

برای ناهار می‌توانید از آبمیوه‌های رقیق بیشتر یا میوه‌ها و سبزیجات خام و سالاد استفاده کنید. دقت کنید که به هیچ وجه نباید از چاشنی‌ها و سس‌های مختلف استفاده کنید. بهترین چاشنی می‌تواند روغن‌زیتون تازه، لیمو تازه و سرکه سیب و ادویه‌های مختلف باشند. اگر در طول روز گرسنه‌تان شد، می‌توانید به هر میزان که دوست داشتید میوه و سبزیجات بخورید.

– روز ۲ تا ۴ برنامه پاکسازی کبد

بعد از نوشیدن آب در اول صبح، تا هر چقدر که می‌توانید در طول روز از آبمیوه‌های رقیق و چای گیاهی استفاده کنید. سعی کنید آن را به ۱۶ لیوان برسانید.

چیز دیگری که مصرف آن در طول روز پیشنهاد می‌شود، سوپ پتاسیم است. سوپ پتاسیم از این واقعیت استفاده می‌کند که بیرون سیب‌زمینی یکی از غنی‌ترین منابع گیاهی پتاسیم است. برای این منظور فقط پوست چند سیب‌زمینی را بگیرید و داخل آن‌ها را استفاده نکنید. چند سبزیجات دیگر مثل هویج، کرفس، چغندر، جعفری و مقدار زیادی پیاز و سیر (تا ۵۰ حبه) به آن اضافه کنید.

آن را به مدت ۶۰-۴۰ دقیقه در یک قابلمه در بسته بجوشانید. سبزیجات را بیرون آورده و سوپ را سرد کرده و مصرف کنید. باقیمانده آن را در یک ظرف شیشه‌ای گذاشته و در یخچال قرار دهید و تا دو روز بعدی استفاده کنید.

– روز ۵ پاکسازی کبد

شبیه به روز اول

یک روش دیگر پاکسازی کبد (۳۰ روزه)

برای آن‌ها که نمی‌خواهند پاکسازی کامل کبد را انجام دهند، یک روش کُند‌تر و آرام‌تر هم وجود دارد که ۷۰ تا ۸۰ درصد فواید پاکسازی کبد را بدون مشکل به شما می‌رساند. فقط کافی است ۳۰ روز بعنوان بخشی از رژیم‌غذایی روزانه‌تان یک فنجان چغندر تازه رنده‌شده مخلوط با روغن‌زیتون آب‌لیمو بخورید. مصرف روزانه چای مخصوص پاکسازی کبد نیز الزامی است.

از پاکسازی کبد چه انتظاراتی باید داشته باشید

اگر تمایل داشتید می‌توانید آنچه در توالت دفع می‌کنید را بررسی کنید. به دنبال سنگ باشید. صفرای موجود در کبد به بعضی از این سنگ‌ها رنگی سبز و نخودی شکل می‌دهد. اما باید دنبال سنگ‌های سیاه و قرمز و قهوه‌ای هم باشید. همچنین سنگ‌هایی که داخل آن خون است. اگر چیزی پیدا نکردید به این معنی نیست که این عمل پاکسازی برایتان موثر نبوده است.

دفع تا ۲۰۰۰ عدد از این سنگ‌ها در طول این دوره پاکسازی کاملاً طبیعی است. خوشحال باشید. هرچه سنگ بیشتری دفع کنید، سالم‌تر می‌شوید. همچنین ممکن است کریستال‌های ریز و سفیدرنگ کلسترول هم دفع کنید.

چای پاکسازی کبد

چای به روند پاکسازی و تصفیه کمک می‌کند اما در کاهش ناراحتی یا حالت‌تهوع نیز موثر است. گیاه اصلی موجود در این چای، ریشه قاصدک است که یکی از قوی‌ترین گیاهان شناخته‌شده می‌باشد. این گیاه اندوخته‌های چربی را از کبد دفع می‌کند. گیاهان دیگری که در چای‌های پاکسازی کبد یافت می‌شوند، زنجبیل، دارچین، می‌خک و ریشه باباآدم می‌‌باشد.

تصادفاً بسیاری گیاهان دیگری که در این چای‌ها یافت می‌شوند (مثل ریشه جعفری و توت درخت عر‌عر) بسیار برای کلیه‌ها مفید هستند.

دو فنجان از این چای را باید ۱۵ دقیقه بعد از نوشیدن آب مرکبات و روغن‌زیتون مصرف کنید. اما در طول روز چندین فنجان دیگر نیز بنوشید. درواقع، مصرف این چای بعنوان یک عنصر همیشگی در برنامه‌غذای روزانه راهی خوشمزه و دلپذیر برای تقویت همیشگی سلامتیتان است. (می‌توانید چای را با عسل یا شیره شیرین کنید)

عصاره مخصوص پاکسازی کبد

این عصاره از این جهت مهم است که حاوی گیاهانی است که به کبد کمک می‌کنند خود را بازسازی کند. فایده دیگر آن این است که به طور قابل‌توجهی ترشح کلسترول بد (LDL) را در کبد کاهش می‌دهد. گیاهان اصلی موجود در آن شامل ریشه قاصدک، خار مریم، و گیاه چندساله picrorhiza kurooa که گاهی کوکتین نامیده می‌شود و کنگر فرنگی می‌شود.

عصاره پاکسازی کبد همچنین محل خوبی برای گذاشتن گیاهان ضدانگل مثل برنجاسف کوهی و سیاه‌گردو می‌باشد. همراه با سیری که در طول روز مصرف می‌کنید، این همه انگل‌های موجود در بدنتان را دفع خواهد کرد.

۶-۳ مرتبه در طول روز ۲ قطره از این عصاره را مصرف کنید تا بطری آن تمام شود.

پاکسازی خون

راه‌های زیادی برای پاکسازی خون وجود دارد. یکی از موثر‌ترین آن‌ها این است که بین وعده‌های غذایی و قبل از خواب از آنزیم‌های گوارشی استفاده کنید. طی چند دقیقه این آنزیم‌ها وارد جریان خون می‌شوند و شروع به پاکسازی خرابی‌های خون و تحریک سلول‌ها ایمنی بدن برای مصرف ترکیبات ایمنی موجود در خون می‌کند. این تغییری شگرف در سلامت عمومی بدنتان ایجاد خواهد کرد.

اما چیزی که اینجا درمورد آن حرف می‌زنیم متفاوت است. ما درمورد استفاده از پاک‌کننده‌های خون گیاهی برای از بین بردن پس‌مانده‌های سمی در خون صحبت می‌کنیم که می‌توانند منجر به سرطان و تومور‌ها شوند. بهترین گیاهان تصفیه و پاک‌کننده خون عبارتند از: شبدر قرمز، ریشه باباآدم، بلوط کوتاه جنگلی و ترشک صغیر می‌باشند. این گیاهان می‌تواند تومور‌ها را از بدنتان بیرون بکشانند.

بهترین راه برای استفاده ازاین گیاهان به صورت عصاره است که آن‌ها را تا ۳۰ برابر غلیظ می‌کند. ۱۲-۴ قطره از این عصاره را در آبیوه‌تان ریخته و مصرف می‌کنید. هر چند روز خواستید می‌توانید استراحت دهید اما شیشه آن را باید تمام کنید. هرچقدر که لازم بود باز مصرف را تکرار کنید.

فرمول‌ها

چای پاکسازی کبد

– ریشه قاصدک
– ریشه باباآدم
– پوست دارچین
– دانه هل
– ریشه شیرین‌بیان
– ریشه رازیانه
– توت درخت عرعر
– ریشه زنجبیل
– جوانه می‌خک
– فلفل سیاه
– پوست پرتقال
– ریشه جعفری
– پوست ریشه ساسافراس
– دانه شنبلیله

عصاره پاکسازی کبد

– دانه خار مریم
– پوسته سیاه گردو
– ریشه قاصدک
– Picrorhiza kurooa
– ریشه انگور اورگون
– ریشه زنجبیل
– برگ کنگر فرنگی
– ریشه کوشاد
– برگ افسنطین
– سیر
– دانه رازیانه

عصاره پاکسازی خون

– شبدر قرمز
– چاپارل
– ریشه باباآدم
– ریشه می‌بینم
– ریشه بارانداز زرد
– ریشه Goldenseal
– ریشه انگور اورگون
– عرق‌الدم
– دارواش
– گل پریوش
– دانه برگ توتون هندی
– ترشک صغیر
– فلفل کاین

این عصاره‌ها را می‌توانید از عطاری‌های معتبر تهیه کنید

سلام در ضمن فشار خون و کلسترول رو اگه بالا هستش مراقب باش چون وین روی این دو مورد تاثیر زیادی داره و همینطور سمی کردن کبد
برای کبد هم یمتونی از عطاری ها عرق خارشتر بگیری که فوق العاده خوبه و ملین هستش و شستشو دهنده کبد و کلیه موفق باشید

سلام البته در نوع خوراکی میتوان با مصرف روزانه X تاY میلی گرم در دو وعده مساوی صبح و عصر علاوه بر افزایش قدرت جذب از دردهای شکمی هم کاست و به همان نتیجه مطلوب رسید

وینسترول
این دارو در فرمهای خوراکی و تزریقی عرضه میشود که در برخی کشورها با نام ژنریک استانوزولول (Stanozolol)نیز شناخته می شود که stanozolol در حقیقت ماده موثر آن است.
این دارو از پر مصرف ترین استروئیدهای جهان میباشد که استفاده کنندگان نوع تزریقی آنرا نسبت به نوع خوراکی بیشتر ترجیح می دهند و این موضوع دو دلیل اصلی دارد:
۱-در نوع خوراکی بدلیل اینکه باید از دزهای بالا استفاده شود دچار دردهای شکمی میشوند.
۲-قیمت بالای قرصهای وینسترول
البته در نوع خوراکی میتوان با مصرف روزانه X تاY میلی گرم در دو وعده مساوی صبح و عصر علاوه بر افزایش قدرت جذب از دردهای شکمی هم کاست و به همان نتیجه مطلوب رسید.
این دارو هم از مشتقات تستوسترون است و فقط برای مصارف دامپزشکی تهیه می شود.اثرات آندروژنیکی این دارو بسیار کم است و در دزهای بالا اثرات جبران ناپذیری روی کبد بر جای میگذارد.
احتباس آب و املاح با مصزف این دارو بندرت اتفاق می افتد و باعث ایجاد حجم عضلانی مطلوب و خشک و کاملا مانگار میشود.
این دارو بصورت قرصهای ۲و۵ میلی گرمی و آمپولهای ۵۰mg/ml و ۱۰۰mg/ml در بازار
موجود است.
شرح کامل:
وینسترول و استانوزول یک استروئید ترکیبی خیلی مشهور برای چرخه های مقطعی است .
در حالی که تعدادزیادی از مردم برای استفاده از دیانابول تلاش می کنند و یا حتی سعی می کنند برای چرخه های مقطعی از آنادرول ( anadrol ) استفاده کنند .
در حقیقت من هرگز از کسی استفاده از استانوزول را برای چرخه های مقطعی نشنیده بودام .
استانوزول یک دارو مقطعی است .افراد کمی برای استفاده از آن در چرخه های اصلی بحث خواهند کرد این دارو به معین یک ترکیب موثر برای آنمی نیست و بنابراین ، کسی می تواند به طور صحیح فرض کند که نقش آن در چرخه های اصلی خیلی محدود و کم است .
استفاده و کاربرد جدیدی برای وینسترول در هر چرخه یا دوره داروی می توان برای استفاده آن در دوزهای خیلی محدود به منظور کاهش shbg به کار برد .
یکی از ویژگی های وینسترول توانای آن برای کاهش shbg بیش از دیگر استروئیدهاست .
یک دوزه mgkg به طور قابل توجهی shbg را کاهش داد . که همین دوز می تواند به نوبت ، میزان تستوسترون را در بدن افزایش دهد .
هرچند که با ۹۹% از استروئیدها ، با ید به یاد داشت که سطح هورمونی بدن شما تغییر خواهد کرد چنانچه با حرکت هر یک از اجزا ئ مکمل تستوسترون ( یعنی انجام یک آزمایش در یک دوره داروی شامل وینسترول ) .
این دارو برای جلوگیری از عدم کار غدد جنسی تضمین شده است .
اثرات جانبی وینسترول و استانوزول افزودن این دارو به چرخه ای داروی اصلی می تواند مشکل ساز باشد ، چنانچه استانوزول یک ترکیب ۱۷aa است ، به این معنی که آن با اولین عبور کردن از کبد شما بدون از بین رفتن تغییر می کند این حالت از آن یک داروی فعال به وجود می آورد ، بنابراین بسیاری از مردم قرص های را انتخاب می کنند که هم از شرکت های داروی قابل دسترس هستند و هم از لابراتوارها .
متسفانه ، از آنجای که این داروی ترکیبی ۱۷aa است در حقیقت کبد را زهرآگین می کند ، استانوزول دارای یکی از سمی ترین ترکیبات استروئیدی است .این حالت یعنی زهر آگین شدن کبد ، نتیجه اضافه کردن آن به چرخه دارویی اصلی است که می تواند مشکل ساز باشد .
به طور کلی یک چرخه دارویی اصلی را خیلی سنگین خواهد کرد ، و مقدار زیاد استفاده از آن باعث افزایش سمی شدن خواهد شد . این دارو همچنین دارای نتایج نا مطلوبی بر کلسترول است ، و مقدار۶mgs از استانوزول را می توان برای کاهش hdl به ۳۳% و افزایش LDL به ۲۹% به کاربرد . بزرگ شدن قلب حتی در مقدارهای کم از این دارو می تواند مربوط به مصرف وینسترول با شد بنابراین ، تعداد زیادی از مردم از خوردن آنها به طور چرخه های دارویی خودداری می کند .
به طور کلی پذیرفته شده است که به علت سمی بودن استانوزول استفاده از آن را بایستی به ۶ هفته محدود کرد افراد زیادی آن را برای ۱۲ هفته بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی مصرف کنند.
اثرات استفاده از وینسترول و استانوزول ،
به طور کلی افراد می گویند احساس خشکی در مفاصل شان در هنگام استفاده از این دارو دارند و همچنین رروی هم رفته این خشکی یک حالت مقدماتی به نظر می رسد این خشکی می تواند به علت اثر فشار اسمزی معکوس باشد ، البته این گمان است اماافراد احساس خشکی بیشتری در ناحیه ای که تزریق انجام می شود دارند .
گزارش های مختلف و زیادی در باره ای استحکام تاندون و استانوزول حتی در مجلات پزشکی وجو دارد برخی می گویند که تاندون ها را ضعیف می کند ، دیگران می گویند تاندون ها را قوی می کند ( و برخی هم از طریق اینترنت به وسیله معلم های زیادی شایعه می کنند که تاندون ها را به طور ناصاف متغیر قوی می کند ، به طوری که احتمال صدمه دیدن به آنها زیاد است ) . به همین علت ممکن است همین ضعف تاندون ها بهترین چیزی باشد که ورزشکاران دیگر از آن استفاده نکنند این دارو به طور معین نشان داده است که می تواند در بعضی بیماری های مزمن استخوانی با القای گلوکوکورتیکوئید مفید باشد همچنین دارای ویژگی ها تولید کلاژن تیزی می باشد .
اما با همه این مشکلات ، ورزشکاران مشکلات زیادی را با مفاصل شان تحمل کرده اند زیرا از استانوزول استفاده می کرداند .
چنانچه قبلا هم شرح داده شد این یک ترکیب منحصر به فرد است که هم به صورت تزریقی و هم به صورت دهانی در بازار قابل دسترس می باشد . حالت های هر دو شامل ترکیبات مشابه است اما تزریق این دارو نسبت به خوردن آن بهتر است ، بنابراین یکی می تواند روی هم همه برای این نوع ترکیبات خیالاتی داشته باشد .
تزریق آن نیز دارای مزایای جلوگیری از اولین عبور از طریق کبدتان هست پس لطفا کبد خودتون را تحت فشار قرار ندهید .

وینسترول یک استروئید تزریقی و خوراکی می باشد که به صورت عمومی در اکثر دوره ھا بخصوص دوره ھای خشک کردن بدن استفاده میشود . تجربه نشان داده است که نوع تزریقی آن که در شیشه ھای ۵٠ میلی گرم موجود است بسیار موثر تر از قرص ھای ٢ یا ۵ میلی گرمی وینسترول می باشد . وینسترول نیز از خانواده آلفا الکیلت میباشد و به نسبت سایر استروئیدھا داروی نسبتا گرانی می باشد و در طبقه بندی داروھای استروئیدی دارویی بسیار کند اثر با عوارض جانبی نسبتا کم و دوام اثر نسبتا بالا می باشد .

بر خلاف سایر استروئیدھا نسبت کاھش وزن طی مصرف نسبت به افزایش وزن و قدرت آن بیشتر است از این رو از وینسترول برای مبتدی ھا و دوره ھای خشک کردن حرفه ای و حتی در دوز ھای پایین بر خانم ھای ورزشکار استفاده میگردد. دوام اثر وینسترول در خون نسبتا پایین بوده و تنھا ٢ روز می باشد و تنھا تا ٢ ماه پس از پایان مصرف می توان آن را در آزمایشات دوپینگ ردیابی کرد از این رو در دوره ھای آماده سازی پیش از مسابقات اکثرا مورد استفاده قرار می گیرد .
وینسترول توسط ورزشکاران دو میدانی مثلا رکورد جادویی بن جانسون در المپیک سئول ، که دو ١٠٠ متر را در زیر ١٠ ثانیه پیمود مربوط به مصرف وینسترول بود !!! ھمچنین فوتبالیست ھا و سایر ورزشکارانی که نیاز به افزایش نیرو و قدرت و بافت عضلانی برای بھبود کارایی بدن خود دارند ولی افزایش وزن برای آنھا مشکل ساز است می باشد از این استروئید استفاده میکنند . از این رو داروی بسیار پر طرفداری بین ورزشکاران زن و مرد در رشته ھای گوناگون ورزشی می باشد .
موثر ترین دوز مصرفی آمپول وینسترول دیپوت ۵٠ میلی گرم در روز و حداقل ٢ روزی ۵٠ میلی گرم می باشد از این رو دوز مصرفی آن در دوره ھا نھایتا ۶ آمپول در ھفته که معادل ٣٠٠ میلی گرم در ھفته می باشد .
در استروئید خوراکی استرانازول که در در بازار بصورت ستابون ٢ میلی گرم و وینسترول ۵ میلی گرم موجود میباشد موثرترین دوز مصرفی بین١٢ تا ٢۵ میلی گرم در روز می باشد.

اگر چه گفته شده عوارض استروژنی وینسترول ناچیز می باشد ولی بخاطر داشته باشید درمدت دوره و میزان دوز ھای مصرفی افراط نکنید زیرا عوارض کبدی وینسترول ھمچنان باقی است زیرا ھمانطور که گفته شد استانازول جزء خانواده آلفا الکیلت ھا می باشد ترکیبی بسیار زھراگین برای کبد بوده و عوارض خطرناکی دارد

با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت ک واقعا من خیلی از سایت هارو دیدم اما هیچکدوم ایییینهمه وارد و کامل و با حوصله جواب ندادن واقعا دستتون درد نکنه و خسته نباشید.
من قد۱۸۴ و وزنم ۸۲ سن۲۳ هستم و ۵سالی میشه میرم باشگاه اما مشکلات نذاشته کامل برم و حقیقتش سالی سرجمع ۳ماه یا ۴ماه رفتم . و الان تصمیم جدی گرفتم و سخت دارم تمرین میکنم بدنم بدون چربی و خشک هست و عظله ای هستش سرشانه و ساعد و بازوی خوبی دارم (بازو۳۸٫۵)البته نسبت به این تمرین ۲ماهه دارم میگم و تاحالا حتی کراتین هم مصرف نکردم و فقط سفیده تخم مرغ و سیب سب زمینی اب پز بوده و همه میگن اناتومی بدنم خیلی خوبه . و اصلا مربی دلسوز و خوب ندارم و وضع مالی متوسط دارم.
حالا بعد از این همه سردرد و پرحرفی سوالم اینه ک من برای بزرگ شدن عظلاتم و مخصوصا سینه هام بزرگ بشه چه امپولی استفاده کنم؟ چجوری دوزی؟ از کجا تزریق کنم؟ کی تزریق کنه؟
نظرتون درباره ناندرلون؟ و انواع تستسترون؟ چیه؟ اینم بگم داروخونه رفیق دارم برای تهیه امپول های داروخانه ای مشکلی ندارم

باز هم تشکر میکنم از زحمات شما و ممنون میشم جوابمو کامل بدین

سلام شما بهتره اولین دوره مصرفت با پری پریپونات پریمبلان و استروئید های ضعیف تر شروع کنی دوست من نه با تستسرون اونم دارخوانه ای هر کدوم گرفتی فقط باسن بزن عضله ای نزن که بافت عضله تو خراب میکنه ارزش نداره بد میزنی میبینی ابسه میکنه واست داستان میشه همون باسن بزن تست داروخانه ای هم از این المانی هاش هست خیلی خوبه و قوی هست دونه ای ۱۱ ۱۲ فکر کنم هست الان اگه پول داری مکمل بخر داش

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان ورزشکار مدیریت سایت ک واقعا من خیلی از سایت هارو دیدم اما هیچکدوم ایییینهمه وارد و کامل و با حوصله جواب ندادن واقعا دستتون درد نکنه و خسته نباشید.
من قد۱۸۴ و وزنم ۸۲ سن۲۳ هستم و ۵سالی میشه میرم باشگاه اما مشکلات نذاشته کامل برم و حقیقتش سالی سرجمع ۳ماه یا ۴ماه رفتم . و الان تصمیم جدی گرفتم و سخت دارم تمرین میکنم بدنم اصلاااا چربی نداره و خشک عظله ای هستش سرشانه و ساعد و بازوی خوبی دارم (بازو۳۸٫۵)البته نسبت به این تمرین ۲ماهه دارم میگم و تاحالا حتی کراتین هم مصرف نکردم و فقط سفیده تخم مرغ و سیب سب زمینی اب پز بوده و همه میگن اناتومی بدنم خیلی خوبه . و اصلا مربی دلسوز و خوب ندارم و وضع مالی متوسط دارم.
حالا بعد از این همه سردرد و پرحرفی سوالم اینه ک من برای بزرگ شدن عظلاتم و مخصوصا سینه هام بزرگ بشه چه امپولی استفاده کنم ک عوارض کم و تاثیر خوب و برگشت کمی داشته باشه؟ مصرف چجور و چ دوزی؟ از کجا تزریق کنم؟ کی و چه کسی تزریق کنه؟
نظرتون درباره ناندرلون؟ و انواع تستسترون؟ چیه؟ میشه اینارو از پشت بازو و سینه تزریق کرد یا نه؟عوارض داره؟
اینم بگم داروخونه رفیق دارم برای تهیه امپول های داروخانه ای مشکلی ندارم

باز هم تشکر میکنم از زحمات شما و سایت خوبتون ممنون میشم جوابمو کامل بدین

با سلام
یه سوال کوچیک داشتم هرچی تو کامنت های بالا گشتم چیزی پیدا نکردم.
من یه دوره ۱۲ میل وینسترول تزریق کردم هر هفته ۳ میل و هفته آخرم هست . الان سوالم اینه بعد از اتمام دوره نیاز به پاکسازی دارم یا نه؟
ممنونم و موفق باشید ?

بله هر استروئیدی نیاز به پاکسازی داره دوست عزیز

چی پیشنهاد میکنید برای پاکسازی؟
با تشکر

سلام من عادل از استرالیا هستم و مبتدی وزن ۸۰ کیلو و قد ۱۷۵ سن ۳۶ ساله ی مکمل و استرویید دوره میخوام برم اطلاعات ندارم .
اگه راهنمایی کن ممنون میشم . هدفم زیبایی اندام هست فقط

سلام عادل جان شما تازه تمرین شروع کردی نیاز به مصرف هورمون مکمل نداری فعلا تمرینت زیر نظر یه مربی مجرب در نظر بگیر بعدش به مرور زمان میتونی از مکمل ها استفاده کنی فکر هومون هم از سرت بیار بیرون دیگه با این سن سال هورمون زدنت چه فایده داره برادر من همون مکمل با تغذیه خوب در کنار تمرین خوب میشه یه بدن ایده ال بدون مصرف هورمون

دوست عزیز ایا از نظر علمی مصرف دوره استروئید و پاکسازی بعد از دوره امکان داره ؟ برای پاکسازی چه ازمایش هر ماه برای چکاپ خون لازم هست ؟

سلام به استاد عزیز و زحمت کش،
استاد خالصانه بگم ۴ ساله حرفه ای با برنامه های مختلفی کار کردم و مکمل زیاد خوردم، هرچیزی خوردم. هیکلمم خیلی بهترشده.بیشتر مطالب شمارو دنبال میکنم، قصد مسابقه ندارم اصلا.
خیلی گفتید اگه مسابقه نمیخوای استرویید نزن، من کاملا قبول دارم، از سمتی پیشرفتم خیلی کند شده ، و در ضمن فقط فقط فقط از عوارض استرویید می ترسم، مربیم گفت پریموبولان (۱۵ تا) + وینسترول (۱۰) تا بزن. قدم ۱۸۰ وزنم ۷۳ کاملا عضله ایم و هوازی هر روز رزمی تمرین دارم. مربیم گفت اینو بزن هیچیت نمیشه نترس، میترکونه بدنتو، بدنت تشنه هست. میخوام نظر شمارو بدونم اجازه میدین یک بار این ترکیب استروییدهارو مصرف کنم و این اولین و آخرین استروییدم باشه. و در آینده با مکمل اینارو پیشرفت بدم؟ و با مشورت شما پاکسازی کنم، آیا امکانه درگیری کبدو کلیه هست؟ کاملا بدنم سالمه الان. مرسی استاد

ببین این استادت مگه داخل بدنتنه میبینه که با مصرف استروئید هیچی میشه یا نه عجب استادی داری که تضمین میکنه استروئید عوارض نداره دمش گرم
دوره خوبی بهت گفته ولی بدون عوارض نیست ولی نسبت به استروئید های دیگه عوارضش کمتره بعدش کلوماید لیو۵۲ هاش سی جی وکلوماید خوبه مصرف کنی عرقیجات هم عالی جواب میده

سلام به استاد عزیز و زحمت کش،
استاد خالصانه بگم ۴ ساله حرفه ای با برنامه های مختلفی کار کردم و مکمل زیاد خوردم، هرچیزی خوردم. هیکلمم خیلی بهترشده.بیشتر مطالب شمارو دنبال میکنم، قصد مسابقه ندارم اصلا.
خیلی گفتید اگه مسابقه نمیخوای استرویید نزن، من کاملا قبول دارم، از سمتی پیشرفتم خیلی کند شده ، و در ضمن فقط فقط فقط از عوارض استرویید می ترسم، مربیم گفت پریموبولان (۱۵ تا) + وینسترول (۱۰) تا بزن. قدم ۱۸۰ وزنم ۷۳ کاملا عضله ایم و هوازی هر روز رزمی تمرین دارم. مربیم گفت اینو بزن هیچیت نمیشه نترس، میترکونه بدنتو، بدنت تشنه هست. میخوام نظر شمارو بدونم اجازه میدین یک بار این ترکیب استروییدهارو مصرف کنم و این اولین و آخرین استروییدم باشه. و در آینده با مکمل اینارو پیشرفت بدم؟ و با مشورت شما پاکسازی کنم، آیا امکانه درگیری کبدو کلیه هست؟ کاملا بدنم سالمه الان. مرسی استاد
خواهشا جواب بدید ممنون میشم استاد

سعی کنید تا زمانی که مجبور نبودید اصلا به سمت استروئید نرید.
برای بالا امدن بدن دوره های طولانی و ماندگار گلوتامین و پروتیین و کراتین برید

سلام خسته نباشی
من یه پری ترک میخوام بکیرم ولی به جا primobolan نوشته rimobolan پرسیدم کفتن همون پری هست سری جدیدش
میشه نظرتون رو بکین.
خیلی ممنون میشم جواب منم.بدین
با کلی تشکر

یه مسلمون نیس جواب مارو بده؟!!!

سلام امید این ریمبولون خودت تو گوگل سرچ کن ببین اصلا چیزی به این نام نداریم فدات شم

سلام احمد جان سرچ کردم نبود
ریموبولان همون پری رو میوورد
بعد بارکدشو که چک میکنم اصله
موندم چیکار کنم

سلام و خسته نباشید
آیا از تست پریپیونات به تنهایی و بدون وینسترول هم میشه استفاده کرد؟ و اگر امکانش هست چقدر کیفیت رو در مقایسه با همراه بودن وینسترولل پاین میاره ؟

میتونی تنهایی استفاده کنی ولی خوب جوابدهیش کمتره البته اگه دوره اولته همون تنهایی هم جواب میده نمخاد ترکیبی مصرف کنی

با عرض سلام و خسته نباشید
استاد من هشت ساله که بطور مداوم بدنسازی کار میکنم… قدم ۱۸۵و وزن ۹۷ کیلو گرم.. یک بار تو همون اوایل ورزش دوره داشتم سال ۸۷٫ که دوستان گفتن دوره خیلی ضعیفی بوده دکافینون و ستابون به همراه چند تا مکمل
میخوام یه دوره جدید برم… سوالم اینه برای حجم بالا و خشک
استانازول با پروبیونات بهتره یا با سوستانن. البته اگر پیشنهاد بهتری دارید به دیده منت میپذیرم. دوره رو هم صرفا برای حجم بالا و خشک میخوام قصد مسابقه هم ندارم.
بدنم تقریبا متوسطه نه خیلی عضلانی نه خیلی آبدار… ممنون از راهنماییتون

سوس که حجم خشک نمیده پرپیونات با وینسترول بخر

باسلام و خسته نباشید
من الان ۷ماهه به طور مرتب تمرین میکنم البته سابقه ی تمرین هم دارم.یه چندسالی هست که به هر مصیبتی شده البته بدون هورمون وزنمو کاهش بدم.تاحالا دوتا آنینو مصرف کردم خلاصه الان ۸۶ هستم و ۱۲ کیلو کم کردم اما بدنم به شدت شله. تصمیم داشتم سوما و وین مصرف کنم چون بسیاااااااااار از وضعی که دارم خسته ام اما مربیم گفت چون یکم چربی شکم دادی ترنبولون و وینسترول بزن قرص کلن و امینو پروتسن وی ۱۰۰درصد استفاده کن..آیا تاثیر داره ؟؟؟اما سوال اصلی من.. من به تازگی متوجه شدم خیلی کم انزیم کبدم بالاس ایا با مصرف ۱۰میل از هورمونهای بالا مشکل پیش میاد واسم؟؟؟لطفا دز مصرفی رو هم بهم بگین واقعا ممنونم ..خیلی حیاتی هستش واسم

درمان شلی و افتادگی پوست و سفت کردن بدن بعد از لاغری
کسانی که در پی کاهش وزن هستند، معمولا” افتادگی و شل شدن پوست قسمت های از بدن را تجربه می کنند، چنین وضعیتی واقعا” خوشایند نیست. این مشکل بیشتر در صورت، گردن، بازوها، شکم و ران اتفاق می افتد. اما راه چاره چیست؟ برخی از تمرینات ورزشی می توانند در رفع افتادگی پوست به شما کمک کنند و موجب سفت کردن بدن بعد از لاغری شود. این تمرینات نه تنها برای سفت کردن بدن بلکه برای خوش فرم کردن و حتی عضلانی شدن این بخش های بدن که ظاهر نامناسب دارند، مفید است.

درمان شلی و افتادگی پوست و سفت کردن بدن بعد از لاغریگردن و چانه

پوست شل در قسمت گردن ظاهری شبیه به دوچانه را برای شخص به ارمغان می آورد. انجام تمریناتی که بر این قسمت از بدن تمرکز داشته باشد عضلات را سفت و خوش فرم می کند و در نتیجه ظاهر نامناسب پوست افتاده را از بین می برد. برای رفع این مشکل از یک تمرین ساده شروع کنید.

بایستید و دست ها را در کنار بدن تان قرار دهید. سر را به سمت عقب خم کنید تا جایی که مستقیماً به سقف نگاه کنید. گردن نباید کشیده شود. دهان را باز کنید و دوباره ببندید. به آرامی دندان ها را روی یکدیگر حرکت دهید. در این حالت شما احساس کشش آرامی در عضلات گردن خواهید داشت. این تمرین را ۵ تا ۱۰ بار در روز برای حصول نتیجه بهتر تکرار کنید.

بازو

افتادگی پوست بعد از کاهش وزن در بخش بازوها معمولا” زیر بازوها یا پشت بازو اتفاق می افتد. کشش های بالای سر به رفع این مشکل کمک خواهند کرد. بنشینید به نحوی که پشت صاف باشد. در هر دست یک دمبل سبک نگه دارید. برای شروع، دست را در کنار بدن قرار دهید. دست ها را در جلو بدن مستقیم بالا بیاورید طوری که کف دست رو به پایین باشد.

به آرامی دمبل ها را مستقیماً تا جایی که به بالای سر برسند، بلند کنید، سپس آرنج ها را خم کنید، در این وضعیت باید کف دست ها پشت به گوش باشد. این حالت را برای ۵ تا ۱۰ ثانیه نگه دارید، سپس دست ها را پایین بیاورید. ۱۰ تا ۱۲ تکرار به صورت یک روز در میان انجام دهید. در این مطلب تمرینات بیشتری را مشاهده کنید: حرکاتی برای رفع افتادگی بازو

شکم

تمریناتی مانند کرانچ، عضلات شکم را سفت و خوش فرم می کند و در نتیجه به از بین بردن پوست شل و افتاده در این ناحیه کمک می کند. حرکت شکم را با خوابیدن به پشت و خم کردن زانو تا زاویه ۹۰ درجه انجام دهید. دست ها را کنار گوش هایتان قرار دهید و بدون خم کردن گردن به آرامی سر و پشت را از زمین بلند کنید. این وضعیت را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید سپس به وضعیت شروع برگردید. ۱۰ تا ۲۰ بار این حرکت را انجام دهید.

مطلب مرتبط: چگونه شل شدن پوست را درمان و از آن جلوگیری کنید؟

ران

افتادگی و شل شدن پوست معمولا” در قسمت داخلی ران اتفاق می افتد. برای از بین بردن پوست اضافی این قسمت و سفت کردن ران بر روی سمت چپ بدن خود دراز بکشید. پای چپ کاملاً راست باشد، پای راست را از روی پای چپ عبور داده و به صورت خمیده با زاویه ۹۰ درجه جلوی پای چپ قرار دهید. آرنج چپ را روی زمین قرار دهید تا به عنوان یک تکیه گاه باشد.

دقت کنید پای چپ را مستقیم نگه دارید، سپس به آرامی پای چپ را از زمین بلند کرده تا فشار آرامی را در قسمت داخلی ران احساس کنید. این فشار دقیقا” باید در بخش انتهای ران (داخل ران) احساس شود. به مدت ۵ ثانیه این وضعیت را نگه دارید سپس به وضعیت شروع برگردید. این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید و برای سمت دیگر نیز تکرار کنید.

۱۶توصیه برای سفت کردن پوست بعد از رژیم
یک بدن زیبا، باید سفت باشد و اگر پوست شما در شرایط خوبی نباشد چنین چیزی شدنی نخواهد بود. سفت کردن پوست باعث خواهد شد تا حس کنید که سفر کاهش وزنتان را به خوبی به پایان رسانده‌اید.

به گزارش مشرق، پوست شل یک مشکل شایع پس از کاهش وزن است و بیشتر در رژیم های کم کربوهیدرات، کم پروتئین و رژیم هایی که کاهش وزن سریع را تبلیغ می کنند ایجاد می شود.

انواع مختلفی از سلولها در لایه های مختلف پوست وجود دارد و هر چند سلولهای قسمت بیرونی پوست دائماً در حال از دست رفتن هستند ولی با سلولهای جدید در زیر پوست جایگزین می شوند.

اما در لایه داخلی و عمیق تر پوست، سلول ها به طور طبیعی انعطاف پذیرتر است. این قسمت از پوست در برخی موارد کش می آید یا جمع می شود، از جمله هنگام کاهش وزن. در این وضعیت، لایه های انعطاف پذیر، بیشترین آسیب را می بیند. چربی موجود در این لایه ها به راحتی می سوزد اما ویژگی انعطاف پذیری آن به طور کامل حفظ نمی شود. بنابراین پوست ظاهر شل و افتاده ای پیدا می کند.

وقتی که شما وزن از دست می‌دهید مخصوصاً وقتی که شما کاهش وزن سریعی دارید با کاهش وزن، لایه های چربی این لایه از پوست از دست می رود پوست وقت کافی برای کشش خود، جهت انطباق را ندارد علاوه بر کاهش وزن ، سوء تغذیه، سن، سیگار کشیدن، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور آفتاب، و کم شدن آب بدن در عدم انطباق پوست موثر است .

سوالی که پیش می آید، این است که پس از کاهش وزن چگونه باید از شل شدن پوست پیشگیری کرد؟ در ادامه به چند راهکار اشاره می کنیم.

وقتی جوانید وزن کم کنید

هر چه سنمان بیشتر میشود، پوست قابلیت ارتجاعی طبیعی‌اش را از دست میدهد. بهمین دلیل اگر هنگام جوانی از شر وزن اضافه‌تان خلاص شوید، پوستتان بجای اولش باز خواهد گشت. هر چه زودتر وزنتان را کم کنید، شانس بیشتری خواهید داشت که پوستتان خودش سفت شود. پس معطل نکنید! همین حالا برای کاهش وزنتان اقدام نمایید.

رژیم یو یو نگیرید

مانند یو یو رژیم گرفتن نه تنها برای بدنتان بلکه برای پوستتان هم خوب نیست. دائما فربه شدن و دوباره آب رفتن، پوست شما را تحت استرس قرار میدهد، پس باید بیشترین تلاشتان را بنمایید تا از رژیم یو یو دوری کنید.

بتدریج وزن کم کنید

فرایند سفت شدن پوست کند است، به همین دلیل ریتمی که وزنتان را کم می‌کنید هم باید تدریجی باشد. از این گذشته، کاهش وزن واقعی، زمانی رخ خواهد داد که تغییرات مهمی در سبک زندگیتان ایجاد کنید. این تغییرات، زمان برند اما از رژیم یو یو جلوگیری کرده و احتمال شل و افتاده شدن پوست بدنتان را کم می‌کند.

همیشه ورزش کنید

اگر در حال مراعات و اجرای یک رژیم غذایی هستید، باید یک برنامه‌ی ورزشی را نیز دنبال کنید. ورزش کردن، نه تنها به شما کمک خواهد کرد تا سریع تر وزن کم کنید، بلکه باعث خواهد شد تا پوست شما ظاهر بهتری پیدا کند. ورزش منظم، قابلیت ارتجاعی طبیعی پوست را افزایش خواهد داد، و آنرا صاف‌ و نرم و سالم‌تر خواهد کرد.

آب فراوان بنوشید

پوست سالم در واقع پوستی است که هیدراته باشد. بهمین دلیل همیشه باید یک بطری آب در دسترستان باشد تا بتوانید همیشه از آن بنوشید. همچنین مطمئن شوید که از نوشیدنی‌های ناسالم همچون نوشابه دوری می‌کنید، چرا که آن‌ها دارای مواد شیمیایی ناسالمی هستند.

نقش پروتئین در پوست

کلاژن و الاستین دو ماده ای هستند که در خاصیت الاستیک و چاق نگه داشتن پوست موثرند یک رژیم غذایی متعادل با پروتئین کافی داشته باشید پروتئین برای قابلیت ارتجاعی پوست مهم است. کلاژن یکی از فراوانترین پروتئین های بدن است در صورتی که پروتئین رژیم غذایی کافی نباشد کلاژن تخریب شده و پوست شل با چین و چروک پیدا خواهید کرد. یک رژیم غذایی دارای پروتئین هایی مانند ( پنیر، شیر، حبوبات، دانه ها، اجیل، ماهی ) که همه حاوی کلاژن و الاستین هستند در حفظ پوست موثرند.

مراقبت از پوست

از پوست خود مراقبت کنید. روزانه لایه برداری انجام دهید زیرا کمک به حذف سلولهای مرده پوست و گردش خون پوست را افزایش می دهد. حمام با نمک دریا و مواد معدنی موثر است استفاده از کرم با فرمول گیاهی و مواد تشکیل دهند مانند ( اسید هیالورونیک، آلوئه ورا، عصاره مخمر، پروتئین سویا، و ویتامین های A, C, E می تواند به هیدارته و افزایش کلاژن و الاستین در پوست کمک کند مواد شوینده خشن مانند سولفات ها در صابون، شامپو و مایعات ظرفشویی را محدود کنید از برنزه کردن پوست خود با نور آفتاب پرهیز کنید. از قرار دادن پوست خود در آب گرم و کلردار خوداری کنید. قبل از حمام رفتن پوست بدن خود را با یک برس نرم به آرامی ماساژ دهید این کار کمک به پوسته پوسته شدن پوست کرده و گردش خون را افزایش، مواد مغذی حیاتی را به پوست رسانده و کیفیت کلاژن و الاستین پوست را بهبود می بخشد. از یک کرم سفت کننده پوست در هر روز برای کمک به داشتن پوست انعطاف پذیر و صاف استفاده کنید.

مصرف آنتی اکسیدان ها

چگونگی جلوگیری از شل شدن پوست پس از لاغری در رژیم غذایی خود به اندازه کافی از آنتی اکسیدان ها و روغن های سالم استفاده کنید خوردن میوه های تازه، سبزیجات، آجیل و روغن های سالم کمک خواهد کرد تا پوست سالم داشته باشید.

نقش مکمل ها در شل شدن پوست

با وجود اینکه تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را دریافت می کنید ولی در رژیم های کاهش وزن از مکمل مولتی ویتامین استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ ماده ضروری را از دست نداده اید مطمئن شوید مولتی ویتامینی که استفاده می کنید دارای ویتامین های A, C, K, E و ویتامین های ب کمپلکس را داشته باشد زیرا این ویتامین ها برای سلامت پوست مهم می باشند مواد معدنی مانند ( سلنیوم، مس و روی ) برای سلامتی پوست ضروری است. در این مقاله نقش ویتامین های ذکر شده در سلامت پوست را توضیح می دهیم تا با مصرف آنها از چین و چروک و شل شدن پوست جلوگیری کنید.

ویتامین A و کاهش خطوط چین و چروک صورت

چگونگی جلوگیری از شل شدن پوست پس از لاغری یک ویتامین کلیدی است کمبود این ویتامین باعث پوسته پوسته و خشک شدن پوست می شود این ویتامین را می توانید از غذاهایی مانند ( سیب زمینی شیرین، هویج و سبزیجات با برگ های تیره ) بدست آورید استفاده از لوسیون حاوی این ویتامین بر روی پوست اکنه را را کنترل و خطوط چین و چروک صورت را کاهش می دهد.

نقش ویتامین B کمپلکس در پوست

این ویتامین در مواد غذایی ( جو، برنج، تخم مرغ و موز ) وجود دارد کمبود این ویتامین در مواد غذایی سبب درماتیت یا ریزش مو می شود کرم های موضعی و پماد های ساخته شده با ویتامین های گروه B می تواند سلولهای پوست را هیدراته و التهابات پوست را از بین ببرد. این ویتامین ها حاوی مواد مغذی بیوتین هستند که اساس ناخن ، پوست و سلولهای مو را تشکیل می دهد.

ویتامین C در کاهش چین و چروک صورت نقش دارد

مرکبات، سبزیجات، فلفل، و گل کلم پر از این ماده مغذی حیاتی است این ویتامین برای مبارزه با سرماخوردگی استفاده می شود و زمانی که بر روی پوست استفاده شود می تواند به تولید کلاژن، کاهش چین و چروک و بهبود بافت پوست کمک کند.

ویتامین E

مواد غذایی ( آجیل، زیتون و اسفناج ) حاوی ویتامینE است استفاده از این ویتامین بر روی پوست، زخم ، خشکی و زبری پوست را کاهش می دهد و برای نرم و انعطاف پذیر نگه داشتن پوست از این مواد غذایی در رژیم غذایی خود استفاده کنید این غذاها علاوه بر پوست سبب درخشش و استحکام موهای شما می شود.

ویتامین K و کاهش تیرگی پوست

این ویتامین در سبزیجات با برگ تیره یافت می شود و لوسیون ها و کرم های حاوی این ویتامین در کاهش چین و چروک و کاهش کبودی پوست موثر است اگر چه با خوردن سبزیجات با برگ پهن، این ویتامین تامین می شود ولی استفاده موضعی از این ویتامین بهترین سود دهی را برای پوست دارد.

ماساژ به صاف شدن پوست کمک می کند

ماساژ هفتگی داشته باشید انجام یک ماساژ مکرر با استفاده از حرکات افلوراژ ( لمس حسی ) یک تکنیکی است که به بهبود گردش خون کمک می کند و راه بسیار خوبی برای سلامت پوست است با یک ماساژ حرفه ای می توان به صاف کردن سلولیت کمک کرد. تکنیک های فوق العاده ی زیادی برای ماساژ پوست وجود دارد از یک لوسیون با کیفیت خوب برای پوست استفاده کنید.

فعالیت بدنی در جلوگیری از شل شدن پوست موثر است

چگونگی جلوگیری از شل شدن پوست پس از لاغری ورزش های هوازی ( شنا، دوچرخه سواری، دویدن و استفاده از وزنه های سبک ) در جلوگیری از افتادگی پوست بعد از کاهش وزن موثر است. روزانه ۸ – ۱۰ لیوان آب بنوشید. حداقل دو لیتر آب در روز مصرف کنید. خواب کافی داشته باشید.

سلام اشکان جان استروئید ها کبدت داغون میکنه دوست عزیز در هر حال پروسه درمان این کبد چرب و استفاده از داروهای مذکور باید تماما تحت نظر پزشک متخصص انجام گیرد .مصرف خودسرانه این داروها می تواند عواقب وخیمی به دنبال داشته باشد.

برای درمان و بهبود کبد چرب باید اختلالات زمینه ساز درمان شوند. در حال حاضر درمان بر روی مهار مشکلات طبی واختلالاتی که زمینه ساز کبد چرب هستند، متمرکز است. داروهای جدید مختلفی مانند متفورمین برای درمان کبد چرب عرضه شده‌اند که تاثیر قطعی آنها ثابت نشده‌است.
ورزش روزانه و مصرف مرتب میوه و سبزیجات اثرات مفیدی بر روی این بیماری دارند. کاهش تدریجی وزن در افراد چاق لازم و مفید است، ولی کاهش ناگهانی وزن، این اختلال را تشدید می‌کند[۳]. در کبد چرب مقاومت به انسولین شایع بوده و داروهایی که مقاومت به انسولین را درمان می‌کنند مانند متفورمین موجب بهبود آنزیم‌های کبدی می‌شوند. ویتامین E با دوز ۴۰۰میلی گرم در روز باعث کاهش آسیب به سلولهای کبدی و بهبود آنزیم‌های کبدی می‌شود، ولی چون با خطر افزایش بیماری های قلبی همراه است، مصرف دراز مدت آن توصیه نمی‌شود. در کودکان علل زمینه‌ای شامل دیابت، سوء جذب چربی، چاقی، ماراسموس، کواشیورکور، بیماری ویلسون، سیستیک فیبروزیس، باید مهار و درمان شود.

دوستان من یه جا خوندم سوما تو درمان کبد چرب تاثیر گذاره
استفاده از سوماتوتروپین (هورمون رشد ) یکی از گزینه های مواثر در درمان کبد چرب می باشد. همانطور که می دانید، این هورمون اکسیداسیون اسیدهای چرب را در بدن افزایش میدهد. تحقیقات نشان داده اند که سوماتوتروپین در اکسیداسیون چربی های کبد بسیار مواثر می باشد. همچنین این هورمون در افزایش تولید هورمونی به نام آدیپونکتین ( adiponectin ) در بدن نقش دارد.
یکی از راهکارهای جدید برای درمان کبد چرب استفاده از هورمون آدیپونکتین می باشد. آدیپونکتین هورمونی است پروتئینی که سلولهای چربی تولید می کنند. این هورمون سوخت و ساز چربی و قند را در بدن تنظیم می کند. استفاد از این هورمون موجب کاهش مقاومت به انسولین و تنظیم قند خون در حالت هایپرگلیسمی ( قند خون بالاتراز حد نورمال) می شود. کاهش مقاومت بدن نسبت انسولین کمک زیادی به افزایش روند اکسیداسیون چربی در بدن و بافت کبد می کند.
داروی دیگری که در این راستا مورد استفاده قرار می گیرد داروی روزیگلیتازون(Rosiglitazone) می باشد. روزیگلیتازون اسم تجاری داروی به نام آواندیا است. آواندیا یکی از داروهائی مورد استفاده در درمان بیماران دیابتی می باشد. این دارو نیز باعث افزایش حساسیت نسبت به انسولین و استفاده بهتر سلولها از انسولین می شود. همانطور که گفته شد افزایش حساسیت نسبت به انسولین موجب تسهیل در پروسه اکسیداسیون اسیدهای چرب در کبد و سایر ارگانهای بدن می شود.

عوارض استروئید ها روی کبد
استروئیدهای آنابولیک می‌توانند اثرات زیانبار بسیار جدی بر روی کبد اعمال کنند. این مطلب خصوصاً در مورد استروئیدهای خوراکی صادق است و به‌نظر می‌رسد استروئیدهای تزریقی اثرات کمتری بر روی کبد داشته باشند. ظاهراً تستوسترون سپپیونات، تستوسترون انانتات و سایر استروئیدهای تزریقی اثرات زیانبار ناچیزی بر روی کبد دارند. گرچه آسیب کبدی پس از تزریق نور تستوسترون و استرهای تستوسترون گزارش شده است.
مطالعات وسیعی درباره اثر استروئیدهای آنابولیک بر روی کبد صورت گرفته است. اکثر این مطالعات بر روی بیماران بستری که برای مدت‌های طولانی تحت درمان بوده‌اند انجام شده است. این بیماران به ناخوشی‌های مختلفی از جمله کم‌خونی، نارسائی کلیوی، ناباروری و اختلالات غده هیپوفیز مبتلا بوده‌اند. در این مطالعات درمان با استروئیدهای آنابولیک سبب کاهش کارکرد ترشحی کبد شده است.
علاوه بر این، به دام افتادن صفرا در داخل کبد (کلستاز) که علائمی مانند خارش و زردی ایجاد می‌کند و پلیوز کبدی در این افراد مشاهده شده است (پلیوز کبدی یک تغییر بافتی کبد به‌صورت کیست‌های خونریزی‌دهنده است که ممکن است به سمت فیبروز کبدی و فشار خون بالا پیشرفت کند. پارگی یک کیست می‌تواند باعث یک خونریزی کشنده گردد).
تومورهای خوش‌خیم (آدنوم) و بدخیم (کارسینوم سلول کبدی) نیز گزارش گردیده است. شواهد معتبری وجود دارد که نشان می‌دهد تورمورهای کبدی توسط استروئیدهائی ایجاد می‌شوند که یک گروه ۱۷ آلفا – آلکیل دارند. معمولاً، تومورها خوش‌خیم بوده و با توقف مصرف استروئیدهای آنابولیک وجود دارد. از آنجا که پلیوز کبدی و تومورهای کبدی همیشه باعث ایجاد اختلال در آزمایش خون (که به‌طور معمول جهت بررسی کارکرد کبدی درخواست می‌شود) نمی‌شوند. متأسفانه اغلب این گرفتاری‌های کبدی علائمی برای بیمار ایجاد نمی‌کنند. استروئیدهای آنابولیک اغلب باعث افزایش سطح پلاسمائی آنزیم‌های کبدی نظیر آسپازتات آمینوترنسفراز (AST)، آلانین آمینوترانسفراز (ALT)، آلکالن فسفاتاز (AP)، لاکتات دهیدروژناز (LDH) و گاماگلوتامیل ترسن پپتیداز (GGT) می‌شوند.
این آنزیم‌ها با غلظت‌های بالا در داخل سلول‌های کبدی موجود هستند و افزایش سطح پلاسمائی آنها نشان‌دهنده آسیب به سلول‌های کبدی یا حداقل افزایش نفوذ‌پذیری غشاء این سلول‌ها می‌باشد. در مطالعات انجام شده بر روی سطح پلاسمائی آنزیم‌های کبدی پس ازمصرف استروئیدهای آنابولیک نتایج مختلفی گزارش گردیده است. در برخی مطالعات افزایش و در برخی دیگر عدم تغییر سطح پلاسمائی این آنزیم‌ها مشاهده شده است.
در صورتی‌که سطح پلاسمائی این آنزیم‌ها در اثر مصرف استروئیدها افزایش یابد. این افزایش در حد متوسط بوده و پس از چندین هفته از ترک مصرف آنها به حد طبیعی برمی‌گردد. به‌نظر می‌رسد احتمال نشت این آنزیم‌ها از سلول‌های کبدی تا حدودی به وضعیت کبد قبل از شروع مصرف استروئیدها بستگی داشته باشد. بنابراین، افرادی که اختلال کارکرد کبدی دارند بیش از دیگران در معرض خطر هستند.

در ضمن یادم رفت وین یا ترت ۲۰۰ گفته بهم.کمتر برنم؟؟چحوری بزنم؟؟اصلا واسه کجاها کدومو استفاده کنم که جواب دهی خیلی خوبی بگیرم.ممنون

نکاتی برای کنترل کبد چرب
* کم کردن وزن: از آنجا که اکثر بیماران مبتلا به کبد چرب غیر الکلی چاق هستند، کاهش وزن در کنترل این بیماری نقش مهمی دارد. برای کاهش وزن، انتخاب رژیم غذایی نیز باید به درستی صورت پذیرد، زیرا کاهش وزن سریع با رژیم های برق آسا خود می تواند سیر بیماری را بدتر نماید.
خیلی از بیماران چاق که به تازگی متوجه کبد چرب خود شده اند، به دلیل ترس از عوارض این بیماری، به رژیم های غذایی سخت روی می آورند که این بیماری را ریشه کن نمایند، ولی علاوه بر ابتلا به عوارض این نوع رژیم ها، گاه سیر کبد چرب را نیز بدتر می نمایند.
لذا انتخاب منطقی رژیم غذایی کاهش وزن زیر نظر متخصص تغذیه و با کاهش وزن نیم تا یک کیلوگرم در هفته توصیه می گردد. اگر شما از افزایش وزن زیادی رنج می برید، جالب است بدانید که با کاهش وزن مختصر در حدود ۱۰ درصد از وزن اولیه نیز در خیلی از موارد سیر بیماری را می توانید کنترل نمایید.
* انتخاب رژیم غذایی سالم : رژیم غذایی پر کربوهیدرات که حاوی میزان قابل توجهی سبزی و میوه و مواد غذایی پرفیبر باشد، معمولا بهترین انتخاب برای افراد مبتلا به کبد چرب است. کاهش چربی مصرفی، به ویژه چربی های اشباع شده و جایگزینی آنها با چربی های غیر اشباع که در روغن زیتون و ماهی وجود دارند، توصیه می گردد. استفاده از نان و غلات سبوس دار باید جدی گرفته شود. در نهایت تعیین مقدار مورد نیازمواد مغذی اعم از پروتئین، چربی و کربوهیدرات بر اساس شرایط افراد باید تنظیم گردد
* انجام ورزش و فعالیت بدنی منظم: چاقی به ویژه چاقی شکمی نقش مهمی در افزایش خطر ابتلا به کبد چرب دارد. بر همین اساس، داشتن پیاده روی منظم به میزان حداقل ۳۰ تا ۶۰ دقیقه در روز توصیه می شود. اگر شما وقت رفتن به باشگاه ورزشی را ندارید، پیاده روی در مسیر کار یا پارک را می توانید جایگزین نمایید.
* کنترل بیماری های زمینه ای متابولیک: کنترل دیابت و چربی های خون در بیماران مبتلا به کبد چرب ، نقش کمک کننده ای در بهبود این بیماری دارد. همانطور که می دانید از اصول مهم کنترل بیماری های متابولیک، رعایت رژیم غذایی و ورزش منظم می باشد.
* محافظت کبد از عوامل خطر: از عواملی که بر روی فعالیت طبیعی کبد اثر سوء دارند، باید پرهیز نمایید. از مهم ترین این عوامل، مصرف برخی از داروها می باشد. لذا در هنگام مراجعه به پزشک، به او بگویید که مبتلا به کبد چرب می باشید که در تجویز دارو به آن توجه نماید.

اقا فعلا بیخیال استروئید باش به نظر من پروتئین صد در صد آمینو و گلوتامین بخرشما به دلیل کاهش سریع وزن و عدم فعالیت ورزشی در این مدت زمان، پوست دچار افتادگی می شود، بهتر راه حل هم تمرینات هوازی و تمرینات وزنه است که باید تداوم داشته باشد

استفاده از سوماتوتروپین (هورمون رشد ) یکی از گزینه های مواثر در درمان کبد چرب می باشد. همانطور که می دانید، این هورمون اکسیداسیون اسیدهای چرب را در بدن افزایش میدهد. تحقیقات نشان داده اند که سوماتوتروپین در اکسیداسیون چربی های کبد بسیار مواثر می باشد. همچنین این هورمون در افزایش تولید هورمونی به نام آدیپونکتین ( adiponectin ) در بدن نقش دارد.
یکی از راهکارهای جدید برای درمان کبد چرب استفاده از هورمون آدیپونکتین می باشد. آدیپونکتین هورمونی است پروتئینی که سلولهای چربی تولید می کنند. این هورمون سوخت و ساز چربی و قند را در بدن تنظیم می کند. استفاد از این هورمون موجب کاهش مقاومت به انسولین و تنظیم قند خون در حالت هایپرگلیسمی ( قند خون بالاتراز حد نورمال) می شود. کاهش مقاومت بدن نسبت انسولین کمک زیادی به افزایش روند اکسیداسیون چربی در بدن و بافت کبد می کند.
داروی دیگری که در این راستا مورد استفاده قرار می گیرد داروی روزیگلیتازون(Rosiglitazone) می باشد. روزیگلیتازون اسم تجاری داروی به نام آواندیا است. آواندیا یکی از داروهائی مورد استفاده در درمان بیماران دیابتی می باشد. این دارو نیز باعث افزایش حساسیت نسبت به انسولین و استفاده بهتر سلولها از انسولین می شود. همانطور که گفته شد افزایش حساسیت نسبت به انسولین موجب تسهیل در پروسه اکسیداسیون اسیدهای چرب در کبد و سایر ارگانهای بدن می شود.

سلام مدیر گرامی
امیدوارم همیشه سالم باشید. من ۲۹ سالمه قد ۱۸۸ وزن ۹۸٫ ۸ساله تمرین میکنم چندین دوره مکمل و استروئید گذروندم. آخرین بار ۲ماه پیش دوره استروئید همراه مکمل پروتئین آمینو و گلو تامین رفتم. قصد دارم وین+پرپیونات آلفا فارما رو مصرف کنم. مربی بنده میگه تزریق ها رو توی سرشانه انجام بده. آیا این کار واقعا تفاوتی دارد؟ سوال بعد اینکه آیا مصرف قرص های کبد شور و عرقیجات گیاهی در حین دوره از کارایی دوره کم میکند؟ یا میتوان در حین دوره از آنها استفاده کرد.
سالم و عضلانی و شاد باشید.
با سپاس فراوان

عجب مربی های پیدا میشه تنها هورمونی که موضعی میزنن سیتومل هست همین بس بقیه اول اخرش میره تو کبد تجزیه میشه بعد تو با این کار بافت سرشانه هم خراب میشه اگه ابسه کنه چی به فکر اینا هم باش تازه درد هم داره چه کاریه همه باسن بزن اره خوبه میتونی استفاده کنی ولی بعدش هاش سی جی و کلوماید هم بگیر

سلام مدیر گرامی من چند سال بدنسازی کار میکنم چند وقتیه تصمیم گرفتم پاورلیفتینگ کار کنم برای اولین بار از استروئید استفاده کردم دیانابول به نظر شما به قدرتم کمکی میکنه تقریبا ۱۵روزه مصرف میکنم وزنم ۹۰البته بگم که از ۶۷کیلو در طول ۵سال به این وزن رسیدم بامکمل ممنون میشم راهنمایی کنید.

دیانابول خوبه ولی وزن میبره بالا سخته تو یه رده وزنی وایستی ولی باید رژیم غذایتو رعیات کنی تا بتونی سر وزن باشی
رکوردات چطوره چند تا میای راو کار میکنی یا آی پی اف

سلام
من می خوام تست پرپیونات همراه با قرص مینسترول استفاده کنم ب نظر شما جواب میده
تعداد تست پرپیونات ۳۰تا هسش و قرص هم ۱۸۰تا عدد هست ک تقریبا ۸هفته با برنا مه ای ک مربیم برام طراحی کرده طول میکشه
کنار این ۲
من سوپر پمپ وگلاتامین هم دارم
همینطور امینو pmc

درود استاد عزیز
استاد من حدود ۵ ماهه باشگاه میرم،قدم ١٨٨ وزنم اولش ٩٨ بود الان ٩٠ ،تو این مدت گلوتامین،بی سی اا، مولتی ویتامین ،ویتامین ب۶،وی با کربو ٢ گرم در هر سروینگ، ارژنین مصرف کردم البته یخورده کوتاهی هم میکردم تو تمرین،الان ۴ تا سوما خودکاری ٣٠ واحدی ١٢٠ عدد کلن بوترول ۴٠ میل و ٧٠ عدد اکساندرلون ١٠ میل دارم قصدم کات کرد چربی پهلو و شکمممه اخه بازو و پاهام مخصوصا ساق پاهام چربی خیلی کمی داره حالا نیاز به راهنمایی شما دارم ،نظرتون چیه بعد پایان دوره اکساندرلون وینسترول برم؟ واینکه همین مقدار اکساندرلون احتیاج به پاکسازی داره؟؟ ببخشید طولانی شد

سپاسگذارم استاد

کلا سعی کن بعد از هر دوره ای به بدن استراحت بدی پشت سر هم دوره نمیرن
میتونی وین هم به این دوره اضاف کنی
اره احتیاج به پاک سازی هم داره
وینسترول تنهای زیاد جواب نمیده دوست عزیز

سلام، بنظر شما برای سوزاندن چربی های اضافه
از بین گلوتامین،وینستون کدوم رو انتخاب کنم.ممنون

هیچکدوم پروتئین وی و آمینو اسید بی سی ای ای و…

سلام خسته نباشید
اطراف شکمم اب زیر پوست دارم
۲ هفته برای خشک کردن وقت دارم ولئ نمیخوام حجم بدنمو از دست بدم
وینسترول با تست پرپیونات برم یا سایپیونات؟

سلام
من میخواستم بدونم وقتی پریپیونات تزریق میکنم در کنارش نیازی به مکمل(کربو پروتئین یا آمینو) نیاز دارم یا نه؟اصلا خوبه واسه من؟(قد ١٧٨ وزن ۶۶)
١ماه دارم کار میکنم و میخوام شروع کنم قبلا هم(٧-٨ ماه پیش) سابقه تمرین داشتم تقریبا ۶ ماه
ممنون

مطمنا باید در کنار استروئید حداقل پروتئین داشته باشی امینو هم خوبه
استروئید مصرف میکنن که سنتز پروتیئین زیاد شه بعد شما میخای بدون رپوتئین استروئید بزنی

سلام. یک ساله بدنسازی کار میکنم.۲۸ ساله و وزنم ۱۰۰ قدم ۱۸۸ میخوام با یه رزیم غذای از امپول وینسترول ۱۰۰ استفاده کنم.ایا نیازی به استفاده از مکمل یا امپول دیگه ای هم در کنار وینسترول دارم.

سلام.
من ۳سال پیش از استانازول استفاده کردم. الان دوباره دوره برداشتم با استانازول. روزای تزریق درد شدیدی در نقاط تزریق دارم به طوری که تا ۴ ۵ روز او نقطه هم دم شدیدی داره هم درد. و اینکه بعد از تزریق تب می کنم.
می خواستم بدونم علت از چی میتونه باشه؟

درد میگیره سعی کن هر دفعه ی جا بزنی محل تزریق هم باید تغییر بدین تا آبسه نکنه و درد شدید و خشکی مفاصل رو درپی خواهد داشت مدل های اصلیش.

سلام من ی دوره گلوتامین با پمپ و قرص مگا دو ورق قرص اکسی با چنتا امپول رفتم بعد اینا من hcgنزدم ولی موهام ریزش پیدا کرده ب نظر شما ریزش مو ربطی ب نزدن hcg‌داره؟

سلام مهندس جان این آمپول ها چی بوده حالا زدی

سلام خسته نباشید.من یه دوره ورداشتم که وین و پرپیونات باید هفته ای ۲وین ۲پرپیونات بزنم
روز اول وین زدم به سر شونه خیلم خوب تمرین کردم فرداش که پرپیوناتو زدم تو باشگاه موقع تمرین فشارم افتاد خیلی بی حال شدم و جای امپول وین هم خیلی درد میکرد
حالا من نمیدونم حالم بد شد از چی بود؟!
قبلا هم دوره وین داشتم اینجوری نشده بودم

دوست عزیز چه لزومی داره وین بزنی تو سرشونه فقط باسن بزن دوست عزیز آبسه میکنه سرشونه داستان دار میشه
خوب اینا جز عوارض ایناهست بدنت بهش حساس بود لابد اولین دورت هم بوده دو تا تست با هم داری میزنی بدنت هنگ کرده

باسلام خدمت دوستان عزیز سینا هستم ۲۶ساله،قد۱۷۸و وزن۷۱ بعداز۱سال الان دوماهه که شروع به تمرین کردم تو فکر یه دوره وینسترولم آخه دنبال حجم خشک هستم در کنارش کراتین و آمینو و پروتئین هم گرفتم
اگه امکانش هست لطف کنید که واسم توضیح بدید چندتا وین بخرم؟چه مارکی خوبه؟چه مدت استفاه کنم؟
بنظر شما اون حجم خشکی که میخوام رو بهم میده؟
خیلی از راهنماییتون متشکر میشم
خدا حافظ همگیتون باشه دوستان عزیز

سلام یه روز درمیون باید مصرف کنی به مدت ۶ هفته خوبه در کنارش هم پروتئین خالص بگیر با آمینو و گلوتامین
کراتین نگیر حجم آبکی میده بهت

سلام به شما دوستان عزیز
الیاس هستم
۲۵سالمه،قد۱۸۰،وزن۷۰
۱۰تا وینسترول گرفتم و میخواستم استفاده کنم
خواستم نظرتون رو بدونم که اگه وین رو تنها استفاده کنم چطوره ؟بنظرتون جواب میگیرم؟
لطفا راهنماییم کنید دوستان
با تشکر

خوبه جواب میده میتونی در کنارش پری هم بزنی بهتر جواب بده البته اگه دوره اولت هست جواب میده

سلام خدا پدر و مادرتونو بیامورزه دمتون گرم
داداش یه ساله تمرین دارم حدود شیش هف ماه پیش ۱۲ تاونسترون با نادرلون برداشتم با گلوتامینو کربوپرتیین قرص ونسترول وارژنین . حالا میخوام یه دوره دیگه بردارم . قصد کردم ۱۵ تا ونسترول پرتین وی قرص متان خشک یه پمپ یه گلوتامین یه ارژنین با یه تستسترون دوز سیصد المانی که قیمتشم بالاس میلی ۲۸ تومن ونسترولا هم میلی ۱۸ تومن . سوالم اینه از ضررش خیلی میترسم . اخه توی سینه هام اب افتاده یه غده ریزم در اومده بازم تشکر اگه میشه راهنماییم کنید ممنون

وقتی که در حال حاظر دچار ژیکوماستی هستی چه لزومی داره بخوای تست بزنی فقط همون مکمل ها مصرف کن اگه ژیگوماستی بدجور شه باید عمل کنیا ارزش چند کیلو وزن هم نداره بیخیال دارو به نظرم شی بهتره

دمت گرم داداش این مریضی که گفتی ژینکومایسی با دارو قرص رفع نمیشه مال من کمه ها. مکملا اثری روش ندارن منظور پرتیین و امینو و متان . عملش چجوریه سخته

متان هورمون هست کجاش مکمله این
مکمل ها در صورت تقلب بودن احتمالش هست که ژیکوماستیتو بدتر کنن چون تو مکمل ها مواد هورمونی میریزن

مگه میشه استروئید ضرر نداشته باشه دوست عزیز مطمئنا ضرر داره
دوز مصرفی اوکساندرلون چند هست روزی و طریقه مصرف استروئید هات شرح بده

میثم جان به نظرم اول دنبال یه چیزی تحقیق کن بعد مصرف کنی خیلی بهتره سر خود که نمیشه استروئید تجویز کرد مصرف کرد
دوز هات خوبه سعی کن تو ۸ هفته حمعش کنی بعدشم از هاش سی جی کلوماید عرقیجات و لیو ۵۲ استفاده کنی

اصولا قرص ها رو غروب مصرف نمی کنن سعی کن صبح و قبل از تمرین مصرف کنی

تستوسترون سوسپانسیون

دارو تستوسترونی غیر استری است که به صورت معلق در آب تهیه شده و به بازار عرضه می شود. ورزشکاران و کسانی که از این دارو استفاده کرده اند، آن را دارویی قدرتمند و قابل قبول می دانند. این دارو به سرعت در بدن تاثیرات خود را نشان می دهد. این دارو میزان تستوسترون آزاد موجود در خون را تنها به مدت ۲ الی ۳ روز بالا نگه می دارد و از این رو نیز، ورزشکارانی که از این دارو استفاده می کنند، معمولا از تزریق های روزانه این دارو برای بالا نگه داشتن سطح سرمی تستوسترون در خون بهره می گیرند. این دارو اگر چه باید روزانه تزریق شود اما بر عکس دیگر فرمهای تستوسترون که از سر سوزنهای کلفت نیز به زحمت رد می شوند، حتی از سر سوزن های نازک سرنگ انسولین نیز به راحتی رد شده و در هنگام تزریق، فرد را دچار مشکل نمی کند. این مسئله این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند تا بتوانند این دارو را حتی در عضلات کوچکی نظیر دلتویید، پشت بازو و یا ساق پا نیز تزریق کنند.

مصرف این دارو با افزایش مطلوب حجم و قدرت بدنی همراه است اما این نکته را نیز همواره به خاطر داشته باشید که مصرف آن با عوارض جانبی شدید و ناگواری بسیار زیادی نیز همراه خواهد بود. این دارو به سرعت به هورمونهای جنسی زنانه تبدیل می شود. بنابراین بروز عوارضی نظیر نوک سینه و احتباس آب و املاح در بدن و حتی تجمع چربی در باسن و پاها نیز با مصرف این دارو دور از انتظار نخواهد بود. مصرف این دارو بدون همراهی آن با یک آنتی استروژن قوی، عملا خودکشی محض است. دزهای سنگین این دارو منجر به برزو نارسایی کلیوی و فشار خون بالا در آدمی می شود. نمونه های آمریکایی این دارو که مطمئن تر نیز هستند امروزه در بازارهای جهانی کمیاب شده و در عوض نمونه های ساخت دیگر کشورها که از اعتبار چندانی نیز برخوردار نیستند، بازار دارویی جهان را اشباع کرده است. محلول بودن این دارو در آب کار قلابی سازان را راحت تر کرده است. بنابراین در خرید و مصرف این دارو نهایت دقت را به خرج دهید
محلول بودن این دارو در آب همچنین امکان و احتمال رشد و تکثیر باکتریهای بیماری زا و خطرناک در داخل آمپولهای این دارو را به شدت افزایش داده است. به این مهم توجه داشته باشید که با مصرف نمونه های نه چندان معتبری که امروزه در بازارهای ایران نیز به فراوانی موجود بوده و از طرف فروشندگانی که به مدد خر تو خر بازار مربی گری ایران خود را خدایان علم پرورش اندام میدانند بوفور تجویز می شود و صد البته قلابی بودن ۱۰۰ درصد این داروها نیز کاملا واضح است بسیار خطرناک است.
این دارو عموما به صورت آمپولهای ۲۵ میلی گرم در میلی لیتر تهیه و عرضه می شود

تستوسترون سوسپانسیون

دسته: استروئیدهای تزریقی, تستوسترون سوسپانسیون

تستوسترون سوسپانسیون از قدیمی ترین هورمونهای تزریقی در پایه آب است که برای چندین دهه مورد استفاده قرار می گرفت و در واقع اولین استروئید آنابولیک آندروژنی مورد استفاده قرار گرفته است.

نام شیمیایی:

۴-androsten-3-one-17beta-ol

۱۷beta-hydroxy-androst-4-en-3-one

اثر آدنروژنیک: ۱۰۰

اثر آنابولیک: ۱۰۰

فعالیت پروژسترونی: معتدل

فعالیت استروژنی : کم

به منظور ساخت و افزایش توده عضلانی، برای اولین بار تستوسترون سوسپانسیون در سال ۱۹۳۰ از تستوسترون بدون استر تولید شد و در قبل از آن وجود نداشت.

تستوسترون سوسپانسیونتستوسترون سوسپانسیون یک استروئید محبوب در بین ورزشکاران

در میان اغلب ورزشکاران این دارو به عنوان یک استروئید قوی و بسیار سریع الاثر وعاملی برای بدست آوردن حجم و قدرت عضلانی در زمانی بسیار کم شناخته شده است که نشان دهنده عملکرد و تاثیر سریع این استروئید است.

تستوسترون موجود درسوسپاژن خالص و بدون استر متصل به آن است و این به آن معناست که شما وقتی ۱۰۰ میلی گرم از این دارو را مصرف می کنید واقعا ۱۰۰ میلی گرم تستوسترون خالص مصرف کرده اید که بدلیل نداشتن استر وزن آن کم نمی شود ولی بطور مثال در تستوسترون آنتات در هر ۱۰۰ میلی گرم آن منهای وزن استر تقریبا ۷۲ میلی گرم تستوسترون آننتات وجود دارد.

سوسپانسیون نامیده می شود چرا که تستوسترون در آب به حل نمی شود و به حالت تعلیق در می آید و بعد از مدتی که در حالت سکون می ماند ته نشین می شود به همین علت قبل از مصرف آنرا به شدت تکان میدهند تا اطمینان پیدا کنند که ذرات معلق به شکل یکنواخت در آن پخش شده است. تستوسترون بدون استر به سرعت وارد جریان خون می شود و به همان سرعت هم خارج می ، به همین دلیل ورزشکاران برای بالا نگاه داشتن تستوسترون در خون احتیاج به تزریق های مکرر دارند.

وقتی که شما یک استروئید روغنی مثل سوستانون استفاده می کنید هفته ها طول می کشد که به اوج تاثیر خود در بدن برسد اما با استفاده از تستوسترون سوسپاژن این کار فقط چند ساعت طول می کشد.

تستسترون سوسپاژن دقیقا مثل تستوسترون خود بدن عمل می کند رشد و ساخت توده عضلانی در این استروئید همراه با بروز علائم مردانه و احتباس آب و نمک می باشد.

همچنین تستوسترن موجود در سوسپانسیون به شدت تمایل به آروماتیزه شدن دارد (عملی که در آن تستوسترون به استروژن تبدیل می شود) در نتیجه در مصرف کنندگان باعث بروز علائم زنانگی از قبیل جینکو ماستیا (بزرگ شدن سینه و نوک آن) نیز می شود.

بدلیل عمر کوتاه سوسپانسیون در بدن معمولا آنرا همراه با دیگر استر های تستوسترون محلول در روغن که ماندگاری بیشتری در بدن دارند استفاده می کنند. ورزشکاران حرفه ای که خود را برای مسابقات آماده می کنند و سوسپانسیون را به تنهائی استفاده می کنند در روز ۲ تا ۳ مرتبه ,۳۵۰ تا ۱۰۰۰ میلی گرم در هفته و تا ۸ هفته در سال از آنرا به روش تزریق چرخشی مصرف می کنند و همچنین به دلیل معلق بودن تستوسترون در آب و نبود روغن تزریق این دارو همراه با درد شدید می باشد که بعضی از ورزشکارانی آنرا با دیگر استروئید ها مخلوط و مصرف می کنند. مخلوط کردن داروهای روغنی و سوسپانسیون در یک سرنگ باعث کمتر شدن درد ناشی از تزریق می شود.

تستوسترون سوسپانسیونتستسترون سوسپاژن دقیقا مثل تستوسترون خود بدن عمل می کند

و کسانی که فقط از سوسپاژن به تنهائی می خواهند استفاده کنند, برای کم کردن درد ناشی از تزریق آنرا با ویتامین هائی مثل ویتامین B12 تزرقی مخلوط می کنند.

از آنجائی که مصرف این دارو باعث بروز علائم زنانه می شود, برای مهار آروماتاس و جلوگیری از جینکو ماستی میتوان آنرا به همراه آنتی استروژن هائی قوی مثل آرمیدکس (ARMIDEX) استفاده کرد.

از عوارض جانبی شایع این دارو می توان به آکنه, ریزش مو, نفخ شدید, جینکو ماستیا, آتروفی بیضه, فشار خون و کلسترول بالا و احتباس آب و نمک اشاره کرد. در ضمن این دارو یکی از بدترین انتخواب ها برای زنان ورزشکار است.

منابع: Llewellyn, William, Anabolics

از بهترین سوسپانسیون های موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• آکوآ تست بالکان فارما ساخت کشور مولداوی حاوی ۵۰ میلی گرم تستوسترون سوسپانسیون در آمپول های ۱ میلی لیتری ( این محصول تا اواخر سال ۲۰۱۰ در دوزهای ۱۰۰ میلی گرمی عرضه می شد که بعلت چگالی زیاد باعث بروز بعضی عوارض از جمله التهاب در ناحیه تزریق می شد )

• تستوسترون سوسپانسیون آکوآ جنریک فارما ساخت چک ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرم در میلی لیتر در آمپولهای ۲ میلی لیتری

• آگوویرین دپوت ( AGOVIRIN DEPOT ) ساخت کارخانه بیوتیکا (BIOTIKA ) کشور جمهوری اسلواکی ۲۵ میلی گرم در هر میلی لیتر در آمپول های ۲ میلی لیتری

چه نوع و مارک مکمل توصیه میکنید واسه من که ژینکومایستی دارم. راستی با قرص و دارو رفع نمیشه این لامصب مال من کمه هاا . بارم تشکر

جواد جان بهتره بری پیش متخصص غدد تا اون نظر بده این که میگی کمه یا زیاده نمیشه بهت چیزیو توصیه کرد شاید از نظر تو کمه ولی دکتر یه چیز دیگه بگه میتونی مکمل مصرف کنی ولی خوب اصل پیدا نمیشه که اگه تقلبی باشه توش هورمون باشه واست گرون تموم میشه

خیلی اقایی ممنون.

چه نوع و مارک مکمل توصیه میکنید واسه من که ژینکومایستی دارم. راستی با دوا درمون رفع نمیشه جراحی خیلی بده که این لامصب من کمه هاا . بارم تشکر

سلام
من۳ ساله بدنسازی کار میکنم شاید چند ماه این وسط به علت مشکلات باشگاه نرفتم اما ۵-۶ ماه هست دوباره شروع کردم تو همین چند ماه اول با کراتین و گینر شروع کردم وزنم از ۶۵ به ۷۳ رسیده . سه ماه هم هست که هیچی مصرف نمیکنم اما تمرین میکنم با مشورتی که با مربی باشگا انجام دادم تصمیم گرفتم دوره استرویدی بردارم قبلا هم تو این چند ساله هم دیانابول و کراتین و از این دسته مکمل ها زیاد مصرف کردم اما این دوره
۱۰ میل وینسترول مدیتچ – ۱۰ میل تست ۲۵۰ الفا فارما – گینر و کراتین گرفتم
طریقه مصرف امپولا هم اینطوریه
شنبه (وینسترول)
یکشنبه (تست۲۵۰)
سه شنبه (وینسترول)
جهارشنبه (تست۲۵۰)

میخواستم بدونم دوره خوبی هست یا نه ؟
و اینکه نیاز به انتی استروژن و پاکسازی دارم یا نه ؟
اگه اره لطفا راهنمایی کنید

سعید تست چی گرفتی

injuect-250

دورش خوبه بد نیست یه پروتئین خالص هم کنارش داشته باشی عالی میشه اره نیاز به پاکسازی داری میتونی از هاش سی جی و کلوماید بعد دوره استفاده کنی

hcg بعد تموم شدن دوره یدونه یا ۲ تا بزنم کافیه ؟
کلوماید قرصه ؟ مصرفش به چه طریقیه ؟
ممنون

بسته به دوز مصرف دورت داره چی مصرف کرده باشی از یک تا سه تا متغیره کلوماید هم قرصه داروخانه داره روزی دو تا به مدت دو الی ۳ هفته مصرف میکنن

سلام،خسته نباشید،واقعا نیاز دارم بع راهنمایی،من ۶۰کیلو وزنمه قدم ۱۸۰ یه ساله باشگاه میرم،بدنم کات کاته،اصلا همه عضله ها مجزا فقط نیاز به حجم دارم،مربیم ۱۰تا امپول وین بهم داده با یع گینر ۲/۵کیلویی و کراتین،قراره فردا دوره رو شروع کنم،همشم میگه همه عامپولارو نمیشه تو باسن زد ابسه میکنه.دورم چطوره جواب میده یعنی؟عوارض هم داره؟قبلا دوره کربو پروتیین رفتم ولی.مرسی

مربیت منظروش چیه خوب باید به باسن بزنی دیگه کلا ده تا هست هفته ای چند تا گفته بزنی
من به جات بودم بیخیال استروئید میشدم ولی بجاش پروتئین صد درصد آمینو و آرژنین و گلوتامین میگرفتم
دورت بد نیست ولی خوب گینر حجم آبکی میده بهت با کراتین

سلام برای یک دوره ۱۰ تا سوستانون ۱۰ تا بلدنون ۱۰ تا وینسترول پاک سازی چطور باید باشه با تشکر

سلام من برای افزایش قدرت بدنی و همچنین افزایش حجم میخواستم وینسترول استفاده کنم.اما نمیدونم برای جلوگیری از احتباث آب چیکار کنم؟
بررخی از دوستان دویدن صبح و تمرین های هوازی دوبار در هفته پیشنهاد کردن

مصرف نمک کمش کن صد درصد تغذیه تاثیر گذاره بهتره هفته ای سه بار هم ورزش هوازی داشته باشی

سلام خسته نباشید
بنده ۱۲۱ کیلو وزن داشتم و بعد از ۷ماه وزنم را به ۹۵ کیلو رساندم شروع به مصرف پریموبلان و سوستانول کردم شنبه.دوشنبه.چهارشنبه پریموبلان
یکشنبه و سه شنبه سوستانول
طی ۴ هفته به پایان رسید
الان دارم وینسترول و سوستانول استفاده می کنم.
۱-این دو کنار هم مشکل ندارند؟ اگه دارند دلیلشو بگید ممنون
۲-جواب دهی چطوره؟
۳-من هدفم کم کردن چربی ها و عضله سازیه
ممنون میشم راهنمایم کنید

بعد دوره اولیت پاکسازی کردی دوست عزیز بعد چند ماه دوره بعدیت شروع کردی فدات شم هدفت اول مشخص کن چربی سوزی یا عضله سازی اینطور زودتر میتونی به هدفت برسی با تشکر

سلام من دو هفته هست دارم از تست پروپیانات و وینسترول استفاده میکنم و در کنارش پروتین isolabs و پمپ c4 هم دارم تغذیمم عالیه از اصل بودن جنسا تقریبا مطمن هستم ولی هیچ تغیری احساس نمیکنم سابقه تمرینم ۳سال هست وزنم ۷۱ و قدم ۱۷۶ هست ۳تا وین و ۳ تا هم پری میزنم در هفته واقعا فک میکنید قضیه از چه قراره؟ حتی یک گرم وزن و یک میلی متر هم حجم نگرفتم

۱-دوره قبلیت کی بوده
۲- چند وقته پشت سر هم بدون استراحت داری تمرین میکنی
۳- احتمالا دچار تمرین زدگی نشدی ۱
۴-تغذیه چطوریه روزی چند وعده غذا میخوری
۵-آیا قدرتت بیشتر شده تو تمرینات یا نه
۶-هفته ای چند روز تمرین میکردی الان هفته ای چند روز تمرین می کنی
۷-استراحتت چطوریه روزی چند ساعت استراجت میکنی
۸- آیا ظهر خواب نیم روزی داری یا نه و…

سلام مرسی از جوابتون
۱ دوره قبلیم ۱سال پیش بوده
۲ تقریبا ۸ماه پشت هم بدون استراحت تمرین میکنم
۳ تمرین زدگی نمیدونم
۴ تغذیم عالیه روزی ۶ وعده کامل
۵ قدرتم کمی بیشتر شده ولی فک کنم از فشار زیادی که رو خودم میارم چون من وقتی میرم تو دور سنگین تمرین میکنم خیلی زیاد
۶ هفته ای ۶ روز الانم ۶روز در هفته
۷ در ۲۴ ساعت ۹ساعت استراحت میکنم چون سر کار مریم
۸ نه خواب نیم روزی ندارم
مارک وینسترول بلک دراگون، پروپیانات تستویس، پروتیین ایزولب و پمپ هم سی فور.
یه چیز دیگه هم هست ما دونفریم اون یکی هم هیچ فرقی نکرده تازه اون سرکارم نمیره استراحتشم زیاده
الان مربیمون گفته بوستر هورمون بردارید t+ testosterone اوکی میشید.
شما رو بخدا زود جواب بدید که دارم روانی میشم.

خوب شما تمرین بیش از حد داری دوست عزیز به نظر من شما بهتره یه هفته ای به بدن خودت استراحت بدی بعد تمریناتت شروع کنی و با هفته ای ۴ جلسه تمرین

سلام خسته نباشید ببخشین من ی سوْال داشتم من قبلا دوره ی پاربولان رفتم و همراهش کاسنی و اب زرشک مصرف میکردم بعد از إتمام دورم هم دو تا hcg رفتم الان میخوام ی پک ۵ تایی پاربولان باز برم ب نظرتون نیاز هست ک باز اب زرشک و hcg برم

سلام چه مدت از پایان دوره شما میگذره باز میخای دوره بعدی شروع کنی سعی کن بین دو دوره استروئید حداقل ۳ ماه استراحت کنی و به بدن فرصت ریکاوری ترمیم و تجدید قوی بدی فدات شم اره نیاز هست بعد دوره های استروئیدی هاش سی جی و لکوماید وو… مصرف شه

اساتید محترم سلام
ده تا وینسترول شرکت مدیتک گرفتم بصورت ویال است
مربی گفت قبل از تزریق خیلی تکان بدهم اینکاررا کردم
ولی زمان تزریق محلول خیلی غلیظ است و به سختی داخل عضله وارد میشود
البته من خودم تزریق را انجام میدهم
آیا میشود محلول را با آب مقطر قاطی کنم؟

سلام.۲۸ سالمه ۱ سال پرورش شروع کردم فقط با مکمل.۷۴ وزن.۱۷۰ قد.بدن نسبتا آب دار سوالم اینکه شما چه دوره استروئیدی برای من پیشنهاد میکنید همراه با چه مکملای.هدفم خشک کردن بدن فقط.ممنونم

سلاممن ۲۷ سالمه وزنم خیلی کمه یعنی زیادی لاغرم
باشگاه رفتم پروتوعین و کراتین مصرف کردم خیلی خوب بود
ولی بعد از مدتی ک باشگاه نرفتم یعنی بعد از ۶ ماه باشگاه رفتن بدنم برگشت ب حالت قبل
حالا بهم گفتن با باشگاه رفتن میتونی آمپول بزنی مثل وینسترول
خواستم نظر شمارو بدونم
چندتا از رفیقام هم آمپول زدن واقعا تغیر کردن
درحد خودم یا حتی لاغرتر بودن ولی خیلی تغیر کردن حتی بعد از باشگاه نرفتن زیاد از حجم بدنشون کم نشد
ممنون میشم راهنمایی کنین
وزنم حدود ۶۵
قد حدود ۱۸۰

با سلام
۲۶ سالمه. قد ۱۸۱ وزن ۸۶ـ
حدود ۳ سال سابقه تمرین دارم.
بدن متناسب ولی چرب دارم. میخواستم اولین دوره ی استروئیدیمو با ۱۵ تا وین با دوز ۱۰۰ و ۱۲ تا پری با دوز ۱۰۰ برم.
میخوام بدونم برنامه ی تزریق باید چه جوری باشه.ضمنا برای پاکسازی باید چی و چه جوری مصرف کنم

سلام.من حدود ۱۶ ساله که کشتی کار میکنم.در این مدت هم در کنارش وزنه هم زدم.الان ۳۴ سالمه و وزنم ۱۱۷ کیلو.حجم بدنم خوبه و چربی خیلی زیادی نداره. میخوام برای اولین بار از استرویید وینسترول و تستسترون پروپیونات استفاده کنم. ۱۰ تا از هر کدومش گرفتم، که مال شرکت تایگر فارماست. آیا شرکت تایگر فارما محصولاتش در صورت اصل بودن کیفیت داره و اصلش گیر میاد یا که نایاب و مال من تقلبیه و آیا این تعداد همراه با تغذیه خوب بهم جواب میده. برادر خواهش میکنم جوابمو بده،حتی اگه لازم شده حظوری برسم خدمتت میام

سلام اره شرکت خوبیه البته بسته گی داره از کی گرفته باشی بهت ننداخته باشن
اره به همراه تغذیه خوب جواب میده

با سلام..
من حدود یک سال سابقه دارم
نظر دوستان در مورد دوره متاندیون ۱۰ و استانازول ۱۰ هر دو بصورت قرص چبه؟؟

همراه با وی+گلوتامین+کراتین+امینو+ارژنین+اچ ام بی

هیچوقت دو تا دوره قرص با هم نرو پدر کبدت در میاد یکی تزریقی یکی خوراکی بهتر جواب میده
همون متان خالی با این مکمل ها خوب جواب میده

سلام من یه دوره ده تا سوستانول با پانزده تا وین و ده تا پارابولان برداشتم به نظرتون خوبه جواب دهیش هفته دومم هستش ولی اونطور که میخوام جواب نگرفتم

من میخوام استانازول رو هم از تزریق و هم از خوراکی همزمان استفاده کنم،دوز تزریقی ١٠٠ و دوز خوراکیش ١٠ هست،اگر لازمه که راهنماییم کنید لطفا این کار رو بکنید

دو تا مثل هم که زیاد خوب نیست حداقل یه چیز دیگه ترکیب کن متاب با وین تزریقی

با سلام
۲ ساله که بدنسازی کار می کنم با قد ۱۸۰ و وزن ۹۵ کیلوگرم. دوره سوما و وینسترول برداشتم. ۴۰ عدد سوما و ۲۰ عدد وینسترول تزریقی ۱۰۰ میلی گرم که هفته ای ۳ بار تزریق کردم. الان آخر دوره هستم. برای ادامه دوره پیشنهاد خاصی دارید؟

سلام خسته نباشید من ۳ ساله دارم تمرین میکنم و از مکمل استفاده کردم وزنم ۶۸ قدم ۱۷۹ و ۱۸ سالمه و هدفم مسابقه دادن و ….. هست برای اولین بار میخوام از استروئید استفاده کنم مربیم گفته ۱۰ تا پریمو بولان با ۱۰ تا وینسترول با مکمل استفاده کن . میخواستم بدونم این استروئید ها چه ضرر هایی واسم ممکنه داشته باشه . خوشحال میشم اگه پاسخ بدین . با تشکر

ببین دوست عزیز استروید جز داروهاست کلا عوارض داره الببته این دو تا نسبت به استروئید های دیگه کم ضرر تر هست اگه سلامتیت مهمه استفاده نکن اگه مقام که باید مصرف کنی چون بدون استروئید مقامی نمیتونی بیاری

سلام خشته نباشید من چند سالیه بدنسازی کار میکنم و برای اولین بار یک دوره سوستانون برداشتم دیروز بعداز تزریق اولین امپول در باسن تمرین کردم و پس از تمریت درد زیادی در ناحیه تزریق شروع شد و همین طور بیشتر شد به طوری که نصف شب بخاطر درد شدید از خواب بیدار شدم و تب و تعریق زیادی کردم و بعدش هم احساس سردی و لرزش در ضمن کلا نمی توانستم راه برم الان بعد اون شب سخت هنوز درد زیادی دارم و به سختی راه میروم ایا با این وضع مصرف رو ادامه بدم یا قطع کنم؟ایا تقلبی بودن باعتث چنین چیزی شده است؟دوستان اگه راهنمایی کنند ممنون میشم

درود کلا سوستانون درد زیادی داره اصولا اصلش اینطوریه ولی خوب به نظرت چهار کیلو وزن ارزش این همه درد رنج داره ادامه بده اگه نه بیخیالش شو تصمیم با خودته

داداش گل بدون شک میدونم ضرر داره . میخوام بدونم چه ضرری داره …

سلام قدم ۱۸۷ دزنم ۹۰ بدنم یخورده چربه میخام دوره برم وینسترول و پریموبلان و یه پروتیین وی خاستم بدونم خوبه یا نه و اینکه چند هفته بشه دورم و چطور پاکسازی کنم. در ضمن ۴ ساله کار میکنم قبلا وین و پری هم رفتم الان بیش از یساله حتی مکملم مصرف نکردم. ممنون

داداش چطوری میتونم شما رو حضوری ببینم.اگه میشه راهنمای ام کن.ممنون از محبتت

با سلام…من قرص تلکارنیتین با سی ال ا میخورم با کلن بوترل …وزنم ١٠٠ با قد١٨۵ میخوام استانازول برم برا چربی سوزی بیشتر…استانازول چربی سوزه ؟با این قرصا مصرفم کنم چی؟ ممنون میشم

سلام
هیچ جا در مورد هگزاویر مطلبی پیدا نکردم بیزحمت راهنمایی کنید

سلام وقت بخیر.میخواستم بدونم واسه پاکسازی ترنبولون و وینسترول چه دارویی وهر چند روز باید مصرف کرد.با تشکر

سلام میخواستم بپرس مشکلی نداره وینسترول رو صبح حدود ساعت ۷ تزریق کنم چون میرم سر کار وقت ندارم
دوما من حس میکنم یه مقدار کم خونی دارم آیا ضرری نداره؟

سلام من دوساله که بدنسازی کار میکنم .
وزنم عحالیه چربی خیلی کم دارم ولی هنوز کامل خشک نشده.درضمن با هوازی بدنمو خشک کردم و از این جا به بعد با هوازی بیشتر نمیشه پیش رفت
ایا وینسترول برای من پیشنهاد میکنین
؟؟
و کجا می تونم بخرم.منظورم وینسترول خوراکی هست نه تزریقی؟؟؟
قد ۱۷۵ وزن ۶۲ سن ۲۰
ممنون

سلام خسته نباشید .قدم ۱۷۷ وزنم ۹۷.یک دوره اکسی رفتم الان بدنم ابدار شده .تازه دوره وین وبولدنون .وی.گلوتامین .امینو شروع کردم تقریبا ده روزه ولی احساس ضعیف شدن میکنم به نظرتون ادامه بدم ممنون میشم راهنمایی بکنید

سلام شما بعد از دوره اکسی پاک سازی کردید چند هفته دوره رفته بودی دوز مصرفیت چند تا بوده
حداقل بعد از دوره اکسی یه چند هفته استراحت میکردی بعد دوره بعدی شروع میکردی دوست عزیز
بهتره دوره قطع کنی بعد استراحت بعد یکی دو ماه استراحت کن بعدش یک دوره دیگه شروع کن سعی کن الان وین و ولدنون بیخیال شی فقط مکمل

سلام من ۳ ساله تمرین میکنم و تا الان مکمل استفاده کردم الان میخوام ۱۰ تا پرپیونات ۱۰۰ و ۱۰ تا هم پریموبولان ۱۰۰ با مکمل استفاده کنم . آیا نیاز به داره های کبد شور و یا دارو های ضد ژیگوماستی یا عرقیجات دارم ؟ . لطفا راهنماییم کنید و بگید به چه صورت استفاده کنم

سلام من ۳ ساله تمرین میکنم و تا الان مکمل استفاده کردم الان میخوام ۱۰ تا پرپیونات ۱۰۰ و ۱۰ تا هم پریموبولان ۱۰۰ با مکمل استفاده کنم . آیا نیاز به داره های کبد شور و یا دارو های ضد ژیگوماستی یا عرقیجات دارم ؟ . لطفا راهنماییم کنید و بگید به چه صورت استفاده کنم

سلام اره نیاز هست سعی کن بعد از دوره هاش سی جی و کلوماید مصرف کنی میتونی از داروهای کبد شور و عرقیجات و لیو ۵۲ هم استفاده کنی

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم استفاده از استانازول و تست آنانتات با هم برای اولین بار دوره خوبی برای حجم خشک هست؟ من وزنم ۶۵کیلو و بدنم چربی داره

سلام.میخواستم بدونم ازمایشی وجود داره که فهمید سوستانون کسی تزریق کرده یا نه؟؟؟؟؟
خیلی مهمه
ممنون میشم جواب بدید

سلام. من اخر نفهمیدم استانازول قرصش بدتر هست یا تزریقش؟ من ۳۰سالمه دو ماه هست بدنسازی شروع کردم. مربیم گفته در بالاتنه ضعیف هستم برام یدوره قرص استانازول در نظر گرفته بهمراه پروتیین وی. کامنتها رو که خوندم دودل شدم قرص ها رو مصرف کنم یا نه؟؟؟ برای ضعف بالاتنه ام چکار کنم؟ ۵ روز در هفته تمرین دارم قدم ۱۸۳ وزنم ۸۱٫۵ هست. ممنون

سلام
از چند سالگی میتونی وینسترول بزنی؟

سلام
من اولین باره ک میخوام دارو مصرف کنم و از دوره های مکملی تو ۴سال تمرینم فقط یکبار استفاده کردم
بنظرتون استفاده همزمان از وین+پری+دینابول موثره؟؟
میخوام هم حجم خوب بگیرم هم خشک
۱۸۰ سانت و ۸۵ کیلو وزن

سلام دوره استانازول تزریقی با سوستانون با دیانا بول با امینو برداشتم وزنمم ۷۵ کیلو هست از هر کدوم باید دو تا بزنم یعنی ۴ تزریق درهفته آیا اصولی هست یا نه با تشکر

باسلام و عرض خسته نباشید من دوساله بدنسازی کارمیکنم و تا الان فقط ۱۰ تا دکا زدم و یدونه hcg وزنم ۸۷ و قدم ۱۸۰ هستش بالاتنه من خیلی خوبه ولی در زیرشکم و پهلوها چربی دارم برای گرفتن حجم خشک به من ۲۰ تاوین و ۱۲ تا بولدنون به همراه وی و چربی سوز گفتند نظر خودتون چیه؟ میشه یه دز مصرف خوب برای این دوره وین و بولدنون بگید ممنون میشم

بابا سلام تو رو خدا جواب بدید دیگه آقا میشه دیانابول با استانازول وسوستانون رو با هم استفاده کرد

سلام ٢ ساله دارم حرفه اسى تمرین میکنم قدم ١٩٠ وزنم ٨٨ بدن کات و خشکى دارم میخواستم بدونم دوره وینسترول+بولدنون+اکساندرلون در کنار هم خوبه یا یکیشو حذف کنم و بعدا استفاده کنم چون همش رو خریدم و از اصل بودنش مطمئنم، میخوام بدونم این دوره چجور حجمى بهم میده

سلام من وین استفاده کردم و بعداز تزریق احساس سوزش در سینه شده میشه کمک کنی که چی کار کنم؟

سلام
من دوره وینسترول و پرمابولان برداشتم
کنار اونا هم بی سی و امینو استفاده میکنم
نظرتون چیه

کنارش به پروتئین درصد بالا هم داشته باشی خیلی بهتر میشه

سلام .من چند روزیه دارم وینسترول مصرف میکنم..الان مریض شدم دکتر برام مقداری قرص ضد عفونت نوشته . میخواستم بدونم مصرف این قرص ها با وینسترول مشکل سازه یا نه
ممنون

دوست عزیز مطمنا ویسنترولت مشکل داشت نه این قرصا
خوب مصرف وین قطعش کن ببین مشکلت بر طرف میشه یا نه

باسلام من پنج کیلو گینر شرکت On دارم با وینسترول قرصی و آمینو on و کراتین ماسل تچ دارم ب ا یه دوره به نظرتون میخوام حجم خشک بگیرم میخونن با هم این ترکیب ؟

سلام خسته نباشید
من الان توی دوره هستم وینسترول و کربو پروتین و امینو و کراتین مصرف میکنم مربیم گفته هفته ای ۲ عدد وینسترول ۱۰۰ تزریق کنم الان هفته دومم تغییر چشمگیری در خودم نمیبینم علت چیه؟ البته من متاهلم و از ابتدای دوره چندین بار ارضا شدم ایا تاثیر داره ؟ ممکنه چون فقط وینسترول میزنم جواب خوب نگرفتم ؟ یه سوال دیگه ایا هفته دوم تغیبرات کامل حس میشه؟

سلام
پس اگر کراتین باعث میشه اب بگیره بدن
مصرف کراتین با وینسترول جایز نیست?
چون وینسترول گفتین برعکس کراتین عمل میکنه و باعث میشه بدن اب کمتری جذب کنه

و یک سوال دیگه شدیدا مردد هستم که وینسترول دپو بگیرم یا الفافارما یا مدیتچ لطفا راهنمایی کنید

لطفا جواب بدید هر زمان پیام دادم جوابی ندادید

سلام خسته نباشید.بنده در دوره هستم و وین میزنم.وینو با ب١٢ قاطی میکنم ک نصفشو در یک بازو و مابقیرو در بازوی دیگه میزنم.ولی درد شدیدی دارم در اون نقطه.که یه کوچولو ورو کرده و درد میکند.میخواستم ببینم علت چیست و چکار کنم.ممنون

سلام قربان/وقتتون بخیر/اول اینکه خیلی وقت پیش تمرین میکردم و یک دو سالی تمرین نکردم/قبلا دارو هم زیاد مصرف کردم و زیاد جواب هم نگرفتم/بدنم خیلی سخت بالا میاد/وزنم ۶۶کیلو و قدم ۱۸۰ هستش/الان دوماهه تمرین رو شروع کردم/دوره ی اول گینر و کراتین استفاده کردم/دوره ی دوم دکادورابورین و بولدونوم و کراتین و گینر/الان مربیم میگه اومادرین و وینسترول مصرف کن/هیچ دارویی هم واسه خنثی کردن داروهای قبلی استفاده نکردم و پاکسازی هم نکردم/نظر شما چیه؟ممنون از سایت خوبتون و راهنمایی دقیقتون

سلام . من چندین ساله به صورت حرفه ای ورزش میکنم ولی از استرویید استفاده نکردم میخوام یه دوره وینسترول و پریموبلان استفاده کنم از ضررش میترسم چیکار کنم که ضررنداشته باشه یا ضررشو کم کنم ممنون میشم پاسخ بدین

سلام ببخشید راجب مصرف وینسترول و اکساندرلون چندتا سوال داشتم
۱_ روزایی که تمرین نمیکنن یا تمرین سبک هست هم تزریق وین جایز هست؟
۲_ زمانیکه در طول روز دو جلسه تمرین میشه اکساندرلون رو تو کدوم وعده باید بعد تمرین بخورن وعده ی صبح یا عصر؟
۳_ بعلت درد شدید پس از مصرف وین با دستور مربی و پزشک ۱ میل اب مقطر با ۱ میل وین مخلوط و تزریق شده و زیر محل تزریق حالت سفت و غده مانندی گرفته که همراه با درده میخواستم علت این عارصه رو بدونم و اینکه برای رفعش چ باید کرد و ایا خطرناک هست یا نه طبیعیه ؟

من بعد از تزریق وینسترول ۱۰۰ درد شدیدی در ناحیه تزریق دارم.میخواستم بدونم ایا این درد طبیعی هست ؟یا نه ؟!

سلام خواهشا راهنمایی کنید چون واقعا مربی ها راهنمایی درستی تو باشگاه نمیکنن فقط به فکر فروش مکمل هستن با اینکه ۱۲۰۰هزینه کردم اصلا بدنم خوب نشد تمرین پرفشاری هم انجام دادم فقط میخواستم بدونم برای رفتن تو دوره حجم خشک چه مکمل هایی احتیاج دارم من الان bcaa و گلوتامین و هیدروکسی کات پلمپ دارم ولی نمیدونم دیگه چه مکملی احتیاج دارم میخوام وینیسترول ۵۰و تست پروپینات ۱۰۰بگیرم ولی نمیدونم چند عدد برای یه دوره باید بخرم و دورم چند هفته باید طول بکشه که جواب بگیرم لطفا مکمل دیگه ای که احتیاج دارم بگین تا تهیه کنم ممنون از سایت خوبتون

امیرحسین علی نژاد سلام. ترکیب استراحت ۸ ساعته ۵وعده غذا باپروتیین خوب ومختلف آب زیا د البته بعدغذا وباغذا نباشه سبزیجات فراوان تمرینات متوسطه ومتنوع تمریبن هوازی جواب میده قانون حتمی نیست که با وکمل ها یاحتی استرویید جواب بگیری بدن باید بالذت تمرین کنه باآرامش غذابخوری وعجله نکنی تمرینات کششی یادت نره قدو وزنت تو ندارم تادقیق راهنمایی کنم بدنسازای حرفه ای حتی یوقتایی کنار ساحل وزنه میزدن تا اعصابشون خسته نشه حریف تمرینی ا باشگاهتو تغییربده بین ۵تا ۹ شب البته هرجلسه فقط یک ساعت تمرین کن سبزی زیاد بخور کراتین اصل باآبمیوه طبیعی باهم بخور سریعتر حجم میده دنبال استرویید نباش روز تمرین پا اول بدون وزنه ۱۰۰ تا بشین پاشو برو تامفاصلت کاملا گرم بشه

سلام یه سوال داشتم می خواستم بدونم آیا وینسترول با ناندرلون یا همون دکا باهم فرق دارن و کدومش بهتره

سلام ترکیب استنازول باکراتین وپروتیین بالا وپارامبولان ضمن حجم خوب وزن رو بالا میبره ? وزن. با عضله رو

با سلام. من اولین دوره ام شش تا وینسترول زدم قرص متانم استفاده کردم تو هفته سومه دوره بدنم کلی جوش زد. بعدش آمپول هاش سی جی برای شستو شو کبد زدم و لیورگل و کاسنیو شاهتره هم استفاده کردم . جوشام کلا پاک شدن از رو پوستم . میخواستم بدونم ب نظرتون کبدم صاف شده یا چربه باید برم دکتر؟

سلام دوستان
من ۱۰ تا آمپول وینسترول برداشتم و ۹۰ تا دبانابول ۱۰ میلی گرم.
خواستم بدونم کسی تجربه ی مصرف وینسترول با دیانابول رو داره،راهنمایی کنه که نتیجه چی بوده؟!

سلام
من یه دوره وین با پری استفاده کردم بیضه هام خیلی کوچک شده و میل جنسیم پایین اومده چیکار کنم برگردم حالت اول لطفا راهنمایی کنید

وینسترول با سوستانون رو میشه باهم زد؟؟ترکیب خوبی هستن برا حجم؟؟

سلام وقت بخیر من واسه ایده ال شدن بدنم …فقط شکم دارم…اما باقی بدنم هم ترکیبش خوب و حجم داره..
وینسترول و همراه چی استفاده کنم

سلام و وقت بخیر
ابتدا بابت راهنمایی و وقتی ک میگذارید واقعا تشکر میکنم و خوشحالم با سایت شما آشنا شدم.

۱۷۷ قد و ۷۸ وزن و ۶ماه سابقه تمرین و ۲۸ سالمه.
تو این ۶ماه ب توصیه مربیم وی+آمینوانرژی+اچ ام بی مصرف کردم. بدنم یه کمی کات خورده.
حالا یه مربی دیگه بهم دوره وینسترول و پروپیونات هر کدوم۲۰میلی گرم توصیه کرده.
دوتا سوال دارم از شما استاد عزیز:
۱- من هدفم اینه بالاتنم حجم بگیره چون کمی چربی شکمی و پهلو دارم و پاهام هم خوبن و مشکلم بالاتنمه ک بزرگ و حجیم بشه ک بتونم لباس مناسب تن کنم و اگر بجواب برسم دیگه استروئید نمیخوام استفاده کنم.بنابراین بنظرتون همراه دوره از چه مکملهایی استفاده کنم؟ الان وی+پمپ+آمینوانرژی میخوام استفاده کنم اما نمیدونم آیا کربو یا گینر در کنار وی یا بجای وی میتونم استفاده کنم که حجم بگیرم؟
۲- چکار کنم کمترین عوارض وینسترول و پروپیونات رو تجربه کنم؟ hcg باید استفاده کنم کلا دوتا هر ماه یکی؟ برای پاکسازی احتمالی کبد از چی استفاده کنم؟

ممنون میشم من رو راهنمایی کنید
با سپاس

سلام . من تو دوره ونیسترول هستم بعد از تزریق از درد شدید محل تزریق نمی تونم بخوابم خواستم ببینم این طبیعی هست یا راه کاری داره که این درد نباشه . مرسی

سلام .وقتتون بخیر.من ۱۰میل استانازول سوسپانشن گرفتم .ازکجا بفهمم اصل هستش.هدفمم فقط افزایش قدرت هستش برا مسابقم .این ۱۰ میل و تو یک ماه چطور تزریق کنم .ونهایتا بعدش تودوره پاک سازیم چی استفاده کنم .درضمن بدنم سایز عضلانی نسبتا خشک داره .۵سالم هست ورزش میکنم .ممنون میشم راهنماییم کنید.

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است – آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد –


پاک کردن دیدگاه


تمامی حقوق مطالب برای “مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ”محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

طراحی : کلکسیون طراحی — پشتیبانی و اجرا : ایده نو



وﯾﻨﺴﺘﺮول از ﺧﺎﻧﻮاده آﻟﻔﺎ اﻟﮑﯿﻠﺖ می باشد و به ﻧﺴﺒﺖ ﺳﺎیر اﺳﺘﺮوﺋﯿدها ، داروی ﻧﺴﺒﺘﺎً ﮔﺮاﻧﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و در طبقه ﺑﻨﺪی داروهای اﺳﺘﺮوﺋﯿﺪی ﺑﺴﯿﺎر ﮐﻨﺪ اﺛﺮ ﺑﺎ ﻋﻮارض ﺟﺎﻧﺒﯽ ﻧﺴﺒﺘﺎً ﮐﻢ و دوام اﺛﺮ ﻧﺴﺒﺘﺎ ﺑﺎﻻ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ .

دوام اﺛﺮ وﯾﻨﺴﺘﺮول در ﺧﻮن ﻧﺴﺒﺘﺎً ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺑﻮده و تنها ٢ روز ﻣﯽ ﺑﺎﺷـﺪ و ﺗﺎ ٢ ﻣﺎه ﭘﺲ از ﭘﺎﯾﺎن ﻣﺼﺮف ﻣﯽ ﺗﻮان آن را در آزﻣﺎﯾﺸﺎت دوﭘﯿﻨﮓ ردﯾﺎﺑﯽ ﮐﺮد از اﯾﻦ رو در دوره های آﻣﺎده ﺳﺎزی ﭘﯿﺶ از ﻣﺴﺎﺑﻘﺎت اﮐﺜﺮا ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮد .این دارو بصورت قرصهای ۲و۵ میلی گرمی و آمپولهای ۵۰mg/ml و ۱۰۰mg/ml در بازار
موجود است.وﯾﻨﺴﺘﺮول ﺗﻮﺳﻂ ورزﺷﮑﺎران دو ﻣﯿﺪاﻧﯽ نیز استفاده می گردد.ﻣﺜﻼ رﮐﻮرد ﺟﺎدوﯾﯽ ﺑﻦﺟﺎﻧﺴﻮن در اﻟﻤﭙﯿﮏ ﺳﺌﻮل ، که دو ۱۰۰ ﻣﺘﺮ را در کمتر از ۱۰ ثانیه ﭘﯿﻤﻮد ﻣﺮﺑﻮط به ‫ﻣﺼﺮف وﯾﻨﺴﺘﺮول ﺑﻮد!

این دارو برای جلوگیری از عدم کار غدد جنسی تضمین شده است .همچنین ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯿﺴﺖ ها و ﺳﺎﯾﺮ ورزﺷﮑﺎراﻧﯽ که ‫ﻧﯿﺎز به اﻓﺰاﯾﺶ ﻧﯿﺮو و ﻗﺪرت و ﺑﺎﻓﺖ ﻋﻀﻼﻧﯽ ﺑﺮای بهبود ﮐﺎراﯾﯽ ﺑﺪن ﺧﻮد دارﻧﺪ وﻟﯽ اﻓﺰاﯾﺶ وزن ﺑﺮای آنها ﻣﺸﮑﻞ ﺳﺎز اﺳﺖ از اﯾﻦ اﺳﺘﺮوﺋﯿﺪ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ. از اﯾﻦ رو داروی ﺑﺴﯿﺎر ﭘﺮ ﻃﺮﻓﺪاری ﺑﯿﻦ ‫ورزﺷﮑﺎران زن و ﻣﺮد در رشته های ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن ورزﺷﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ .

به طور کلی پذیرفته شده است که به علت سمی بودن استانوزول استفاده از آن را بایستی به ۶ هفته محدود کرد افراد زیادی آن را برای ۱۲ هفته بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی مصرف کنند.

ﻣﻮﺛﺮ ﺗﺮﯾﻦ دوز ﻣﺼﺮﻓﯽ آﻣﭙﻮل وﯾﻨﺴﺘﺮول دﯾﭙﻮت ۵۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم در روز و ﺣﺪاﻗﻞ ٢ روزی ۵۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ از اﯾﻦ رو دوز ﻣﺼﺮﻓﯽ آن در دوره ها نهایتاً ۶ آﻣﭙﻮل در هفته که ﻣﻌﺎدل ۳۰۰ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم در هفته ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ .

‫ﻣﻮﺛﺮﺗﺮﯾﻦ دوز ﻣﺼﺮﻓﯽ در اﺳﺘﺮوﺋﯿﺪ ﺧﻮراﮐﯽ اﺳﺘاﻧﺎزول که در ﺑﺎزار ﺑﺼﻮرت ﺳﺘﺎﺑﻮن ٢ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم و وﯾﻨﺴﺘﺮول ۵ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم ﻣﻮﺟﻮد ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ﺑﯿﻦ۱۲ ﺗﺎ ۲۵ ﻣﯿﻠﯽ ﮔﺮم در روز ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

استانوزولول که با نام تجاری وینسترول شناخته می‌شود به عنوان مکمل دارویی و استروئید انابولیک مصنوعی است که ورزشکاران از آن به عنوان بهبود دهنده روند پرورش اندام عضله سازی استفاده می‌کنند. همراه ما در جیمیتو باشید تا استانوزولول یا وینسترول را بهتر بشناسید و با فواید و عوارض آن آشنا شوید.

 

استانوزولول استروئیدی ساخته شده به دست انسان و مصنوعی است که به مانند تستسترون و هورمون مردانه طبیعی در بدن عمل می‌کند. استانوزولول به عنوان درمان برخی از بیماری‌های التهابی ارثی که موجب بروز التهاب در نواحی صورت، اندام‌های تناسلی، دیواره معده و گلو می‌شود کاربرد دارد. استانوزولول می‌تواند علائم و شدت این بیماری را کاهش دهد. مصرف خودسرانه وینسترول ممکن است دارای عوارض جانبی باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

استانوزولول، با نام تجاری وینسترول شناخته می‌شود به عنوان مکمل دارویی و استروئید آنابولیک مصنوعی است.

طریقه مصرف وینسترول تزریقی

 

در موارد نادری مصرف استانوزولول به عنوان درمان موجب بروز مشکلات کبدی و مرگ در بیماران شده است. در مدت زمان مصرف وینسترول اگر دچار مشکلاتی به مانند درد شکمی، تغییر رنگ مدفوع، ادرار تیره، خستگی نامعمول، تهوع یا استفراغ، زرد رنگ شدن پوست یا چشم را شاهد بودید، حتماً به پزشک خود مراجعه و علائم را به او اطلاع دهید. این علائم نشانگر مشکلات کبدی است.

اگر دارای یکی از مشکلات اشاره شده در زیر هستید، قبل از مصرف استانوزولول بنا به توصیه مربی یا خودسرانه با پزشک متخصص مشورت کنید. این مشکلات عبارت‌اند از:

پزشک به شما ممکن است عدم مصرف استانوزولول را توصیه کند یا به شما در مورد مصرف کنترل شده آن هشدار دهد. در هر صورت می‌بایست به گفته‌های پزشک در مورد مصرف وینسترول به شدت توجه کنید چرا که مصرف خودسرانه موجب بروز مشکلات حاد می‌شود.

 

استانوزولول به عنوان داروهای خطرناک در دوران بارداری شناخته شده است. این دارو می‌تواند باعث بروز مشکلات در جنین شود. لذا مصرف آن در دوران بارداری به صورت خودسرانه ممنوع شده است. خوشبختانه اثرات استانوزولول در شیر مادر بروز نمی‌دهد و می‌توان با تجویز پزشک آن را در دوران شیردهی مصرف کرد.

 

برای تهیه استانوزولول می‌بایست از پزشک خود نسخه داشته باشید. اگر در مورد نسخه نوشته شده و نحوه استفاده از آن نمی‌توانید مطلع شوید از داروخانه، پرستاران یا مربیان ورزشی می‌توانید استفاده کنید. وینسترول را به همراه یک لیوان کامل آب میل کنید. همچنین استانوزولول را می‌توانید به همراه غذا نیز مصرف کنید. مصرف دوره‌ای و به موقع با دوزهای مخصوص استانوزولول اثرات و نتایج آن را بهبود می‌بخشد لذا اگر وعده‌ای را فراموش کردید، وعده بعدی را دو برابر نکنید. پزشک شما مسلماً شما را در طول دوره درمان مورد بررسی از طریق آزمایش خون و دیگر تست‌های هورمونی قرار خواهد داد. این تست‌ها را جدی بگیرید. استانوزولول را به دور از گرما، رطوبت و نور خورشید نگه ‌دارید.

در مورد مصرف دوزهای فراموش شده، اگر ساعت مصرف دوز فراموش شده تا دوز بعدی طولانی است، هر زمان که توانستید دوز فراموش شده را مصرف کنید اما اگر فاصله زمانی اندک است از خوردن دوز دو برابر در وعده بعدی نیز پرهیز کنید.

مصرف دوز بالای این دارو در وعده‌های مختلف می‌تواند موجب اوردوز دارویی شود. در صورت مشاهده علائم غیرمعمول سریعاً به پزشک یا اورژانس مراجعه کنید و آن‌ها را از مصرف دوز غیرمعمول استانوزولول روشن کنید. نشانه‌های مخصوصی برای اوردوز استانوزولول وجود ندارد.

خوردن استانوزولول به همراه هیچ غذایی محدودیت به وجود نمی‌آورد. لذا تا زمانی که پزشک شما دستور منع غذایی تجویز نکرده است می‌توانید از هر غذایی در کنار استانوزولول استفاده کنید و نگران عوارض جانبی نباشید.

در موارد نادری مرگ و میر به واسطه مصرف وینسترول گزارش شده که عموماً به علت مشکلات کبدی بوده است. بلافاصله اگر دچار بروز علائمی به مانند درد شکمی، مدفوع روشن، ادرار تیره، خستگی نامعمول، تهوع یا استفراغ شدید حتماً به پزشک مراجعه کنید و مصرف استانوزولول را قطع کنید. علاوه بر این علائم جانبی و عوارضی در ادامه گفته خواهد شد که می‌بایست آن‌ها را جدی گرفت و به پزشک گزارش کرد. این علائم عبارت‌اند از:

مشکلات دیگری هم وجود دارند که اکثراً در مصرف مکمل‌های دارویی و ورزشی به وجود می‌آیند اما می‌بایست در مورد مصرف وینسترول جدی گرفته شوند که عبارت‌اند از:

البته عوارض دیگری از مصرف استانوزولول نیز وجود دارد که در طول مقاله با آن آشنا خواهید شد.

 

برای درمان بیماری‌هایی به مانند آنژیودام در بزرگسالان مصرف وینسترول توصیه شده است. دوز مصرفی برای درمان ۲ میلی‌گرم به صورت خوراکی در ۳ وعده متوالی در روز است. مدت زمان مصرف استانوزولول ۱ تا ۳ ماه پیشنهاد شده است و در مدت مصرف می‌بایست تحت نظر پزشک بود.

در صورتی که داروهایی به مانند آنچه که در ادامه شاهد آن خواهید بود مصرف می‌کنید، حتماً قبل از مصرف استانوزولول به پزشک خود در مورد مصرف آن اطلاع دهید. از جمله این داروها عبارت‌اند از:

ما از ذکر اسامی داروهای مربوط به بیماری‌های مختلف امتناع کردیم چرا که شما می‌بایست در این مورد با پزشک خود مشورت کنید. به هنگام مصرف استانوزولول اگر قصد دارید ماده دارویی جدید، ماده معدنی، محصولات گیاهی جدید یا پزشکی وارد رژیم غذایی خود کنید قبل از آن با پزشک در مورد آن مشورت کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از خواندن نوشته‌های به همراه دارو از ایمن بودن مصرف به همراه استانوزولول مطلع شوید.

 

استانوزولول با نام تجاری وینسترول در داروخانه‌ها وجود دارد. سایر برندها با فرمول‌های شیمیایی مشابه نیز وجود دارند که می‌توانید با مشورت مسئول داروخانه و اطلاع پزشک از آن استفاده کنید ولی عمدتاً وینسترول را با عنوان قرص‌های ۲ میلی‌گرمی صورتی رنگ وینسترول می‌شناسیم. به یاد داشته باشید که داروهای خود را با دیگران سهیم نشوید چرا که این دارو نیاز به تجویز پزشک دارد همچنین از دسترس کودکان نیز خارج کنید.

این دارو دارای عوارض جانبی و خطرناکی است که اگر بدون مشورت پزشک و تجویز او اقدام به استفاده از آن بکنید می‌تواند اثرات جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد.

 

مصرف استانوزولول در برخی موارد موجب جمع شدن آب و بروز تورم در پوست می‌شود. افراد بدون سابقه مشکلات قلبی نیز با مصرف استانوزولول دچار تورم در اندام‌ها شده‌اند؛ بنابراین اگر با مصرف وینسترول شاهد بروز تورم به خصوص در مچ دست یا پا بودید به پزشک گزارش کنید.

 

خوردن داروهای استروئید انابولیکی موجب بروز برخی اختلالات هورمونی در دوران کهن‌سالی و حتی جوانی نیز می‌گردد. ازدیاد هورمون جنسی مردانه در افراد مسن مشکلاتی از قبیل بزرگ شدن پروستات را به همراه دارد که در نهایت باعث کاهش کنترل ادرار توسط مردان می‌شود.

در بیماران زن، مصرف استانوزولول به عنوان یک هورمون مردانه مصنوعی، موجب بروز خواص مردانه در زنان می‌شود. از جمله این عوارض کلفت شدن صدای زنانه، بروز موهای صورت، آکنه‌های پوستی و اختلالات در قاعدگی است. قطع دارو به یک‌باره موجب بروز عوارض جانبی و برگشت‌ناپذیر در زنان می‌شود. همچنین در مردان و زنان مصرف داروی وینسترول در مواردی باعث بروز مشکلات و اختلال در میل جنسی شده است.

 

بیماری کبدی متعددی با مصرف خودسرانه و طولانی مدت استانوزولول گزارش شده است که باعث کاهش کیفیت زندگی و در موارد معدودی باعث مرگ و میر شده است. البته با قطع دارو و درمان این علائم کاهش و از بین رفته‌اند. لذا اگر شما شاهد یکی از علائم بیماری‌های کبدی که در گذشته به آن اشاره داشته‌ایم، بودید به پزشک خود اطلاع دهید.

 

حتی مصرف کم و اندک وینسترول در دوزهای پایین نیز مشکلات کبدی خاصی را به وجود می‌آورد لذا با پایین آوردن دوز از بروز بیماری کبدی نمی‌توان جلوگیری کرد.

 

طریقه مصرف وینسترول تزریقی

در برخی موارد مصرف استانوزولول به عنوان مکمل ورزشی و دارویی باعث بروز مشکلات رشد استخوانی می‌شود؛ بنابراین در دوران رشد و بلوغ نوجوانانی که استانوزولول مصرف می‌کنند باید تحت نظر پزشک باشند تا با کاهش رشد استخوان‌های دست و پا مواجه نشوند.

در موارد معدودی مشاهده شده است مشکلات کبدی با مصرف دوز بالای اسـتانوزولول باعث رشد سلول‌های سرطانی در نواحی داخلی کلیه شده است. لذا علائم مشاهده شده در بیماری کلیه را جدی تلقی کنید و از آن پیشگیری کنید تا مشکلات بزرگ‌تر به سراغ شما و سلامتی‌تان نیاید.

 

خوردن استانوزولول به صورت نظارت نشده و مازاد بر نیاز بدن باعث بروز مشکلات خونی همانند تغییر در غلظت عوامل لخته کننده خون و مدت زمان لازم برای لخته شدن آن می‌شود. همچنین گزارش شده است مصرف استانوزولول غلظت سلول‌های خونی را نیز افزایش می‌دهد.

 

از دیگر مشکلات شایع در مصرف استانوزولول (وینسترول) تغییر قدرت غدد انسولین ساز و متابولیک بدن است.

 

همان‌طور که گفته شد استانوزولول به عنوان دارو ممنوعه در دوران بارداری شناخته شده است و استفاده از آن در دوران بارداری ممنوع است. استفاده از هر نوع استروئید انابولیک در دوران بارداری مخصوصاً سه‌ماهه اول بارداری موجب بروز اختلال در اندام‌های جنسی جنین می‌شود. مشکلاتی که با مصرف دوز بالا استانوزولول در مادران باردار به وجود آمده است به مرور زمان و کاهش دوز از بین می‌رود، لذا اگر دوز مصرفی پایین‌تر نیز مصرف می‌شود باید توسط پزشک تحت نظر باشید.

خوردن وینسترول در دوران شیردهی نوزاد، باید بیشتر بررسی و نظر قطعی در مورد آن صادر شود چرا که تا کنون مشکلی در شیردهی مادران به کودکان با مصرف اسـتانوزولول وجود نداشته است. البته احتیاط در مورد مصرف اسـتانوزولول در دوران بارداری امری ضروری است و نباید از آن غافل شد.

استانوزولول قرص حجم دهنده عضلانی به مانند دیانابول است اما تفاوت اندکی در ساختار آن‌ها وجود دارد که مصرف استانوزولول را مناسب‌تر از دیانابول کرده است. استانوزولول به صورت مستقیم تبدیل به هورمون زنانه در مردان نشده و از بروز نشانه‌هایی به مانند افزایش سایز سینه جلوگیری می‌کند. البته اسـتانوزولول موجب جمع شدن آب در عضلات و افزایش توده عضلانی می‌شود که مسلماً خواسته همه ورزشکاران و بدن‌سازان است.

 

دلیل عمده مصرف استانوزولول توسط ورزشکاران افزایش توده عضلانی در بدن است. نیمه‌عمر فعال اسـتانوزولول ۴۸ ساعت است و در دسته دارویی استروئیدها طبقه بندی می‌شود. در صورت مصرف تزریقی این دارو، احتمال بروز مشکلات کبدی با درصد بالا وجود دارد. استانوزولول، استروئیدی با خواص آنابولیک قوی و اندروژنیک متوسط هست که افزایش چشمگیری را در سنتز پروتئین ایجاد نموده و احتباس نیتروژن را بهبود می‌بخشد.

برای دستیابی به نتیجه بهتر در ورزشکاران توصیه شده است که این دارو را به همراه رژیم غذایی ۳٫۳ گرم تا ۴٫۴ گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن مصرف کنند. شما با مصرف استانوزولول نباید توقع نتیجه دهی زود به هنگام داشته باشید چرا که این مکمل به‌تدریج و آهسته اثرات خود را نشان می‌دهد.

مصرف ورزشکاران بر اساس نیاز روزانه آن‌ها متغیر است اما می‌توان گفت اغلب آن‌ها از دوزهای روزانه ۱۰ تا ۲۰ میلی‌گرم وینسترول خوراکی استفاده می‌کنند. اگر استانوزولول، به صورت تزریقی مصرف می‌شود معمولاً قسمتی از دوز کلی آن به شکل خوراکی، خورده می‌شود. به این صورت که یک میلی‌لیتر از آن را با ۹ میلی‌لیتر آب ترکیب نموده و به محلولی دست می‌یابید که هر میلی‌لیتر آن برابر با ۵ میلی‌گرم اسـتانوزولول است و به صورت خوراکی خورده می‌شود.

 

خانم‌ها بهتر است دوز مصرفی روزانه خود را در سطح ۵ تا ۱۰ میلی‌گرم یا سطح ۲/۵ تا ۵ قرص ۲ میلی‌گرمی حفظ کنند. بدن خانم‌های ورزشکار به خوبی می‌تواند استانوزولول را تحمل کند اما مصرف نوع تزریقی را اصلاً توصیه نمی‌کنیم زیرا آمپول ۵۰ میلی‌گرمی دوز بالایی به شمار رفته و خطر افزایش خواص آندروژنی را به همراه دارد. بهتر است آن‌ها قرص را به آمپول ترجیح دهند. در این صورت به راحتی می‌توانند قرص را شکسته و تقسیم‌بندی کنند اما نمی‌توانند آمپول یک سی‌سی را تقسیم کرده و در چند نوبت مختلف تزریق کنند.

همواره در مصرف مکمل‌های دارویی احتیاط لازم را داشته باشید و بدون توصیه مربی متخصص و پزشک اقدام به تزریق و مصرف ننمایید و هر آنچه که گفته شد برای افزایش آگاهی شما عزیزان بوده است.

 

بیشتر بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت


در داروها
۷ مهر ۱۳۹۷

در مورد هورمون وینس ترول شنیده اید؟ عوارض هورمون استانازولبرای بدنسازان چیست؟ وینس ترول چه تاثیری بر بدن دارد و آیا باعث کات عضلانی می شود؟

نام وینس ترول یا استانازول را خیلی بدنسازان حرفه ای شنیده اند. در این نوشتار اطلاعاتی در مورد این هورمون بدنسازی ارائه کرده ایم.

هدف از عضله سازی می تواند زیبایی، سلامت و ورزشکار شدن باشد. برخی فقط عضله سازی را محدود به باشگاهبدنسازی و ورزش های سنگین می دانند. اما در کنار آن تغذیه سالم و استراحت کافی نیز از ملزومات عضله سازی می باشد. امروزه مصرف برخی از انواع قرص حجم دهنده عضلات مانند انواع پروتئین بدنسازی ، آمینو اسید ها و مکمل های حجم دهنده نیز در کنار تغذیه، نقش مهمی را در افزایش حجم عضلات ایفا می کنند.

طریقه مصرف وینسترول تزریقی

وینس ترول

وینس ترول نام تجاری قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول می باشد که در گروه استروئیدی های آنابولیک طبقه بندی می شود. این دارو میل بیشتری به رشد عضلات دارد در صورتی که میل آن به فعالیت آندروژنی کمتر است.

این نوع از قرص حجم دهنده عضلات مقدمات رشد کیفی عضلات را فرآهم می کند. در واقع خواص آنابولیک این ماده در مقایسه با بسیاری از ترکیبات قوی تر، بسیار ملایم و ضعیف است اما باز هم می توان در زمینه تقویت عضلات به آن اعتماد کرد. البته خواص آنابولیک این دارو با دیانابول برابری می کند اما تمایل به جذب یا عدم دفع آب در هر دوی آنها متفاوت است.

قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول نیز مثل دیانابول حاوی همان ساختمان متیلی ۱۷ کربنی است اما با تغییر کوچکی که در آن ایجاد شده است، امکان مصرف به صورت خوراکی هم وجود دارد. علی رغم این طراحی، انواع تزریقی این دارو نیز تولید شده است.

ساختمان استانوزولول طوری نیست که بتواند به استروژن تبدیل شود. بنابراین زمانی که از این استروئید استفاده می کنید، دیگر نیازی به مصرف آنتی استروژن ندارید. در این صورت حتی افراد حساس هم نباید نگران مشکل بزرگ شدن سینه باشند.

اگرچه استروژن مقصر اصلی در بروز مشکل جذب آب است اما استانوزولول ظاهر کیفی بسیار خوبی را در عضلات ایجاد و چربی را از آنها دور می کند. در نتیجه دیگر نیازی نیست که نگران جذب زیاد مایعات زیرپوستی باشید. به همین دلیل استروئید بسیار خوبی است که ورزشکار طی دوره تقویت کات عضلات می تواند از آن استفاده کند یعنی همان زمانی که جذب آب و چربی به نگرانی بزرگ ورزشکاران تبدیل می شود.

اثرات وینس ترول

وینس ترول یا همان قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول به دو شکل قرص خوراکی و محلول تزریقی آماده می شود. اگر چه ساختمان شیمیایی هر دو شکل مثل هم است اما نوع تزریقی به مصرف کننده امکان می دهد تا دوز بیشتر استروئید را مصرف کند. علت هم این است که داروی تزریقی از اثرات بیشتری برخوردار است و به همین دلیل به نوع خوراکی ترجیه داده می شود.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هر دو نوع استانوزولول می تواند نسبت کلسترول HDL به LDL را تغییر داده و آن را تحت تاثیر قرار دهد. زمانی که درمان با استروئید انابولیک را شروع می کنید بروز این عارضه جانبی بسیار معمول و متداول است و زمانی که دوز مصرف دارو یا زمان مصرف آن از حد نرمال بیشتر شود، مسلما باید نگران سلامتی خود باشید.

قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول خوراکی در مقایسه با نوع تزریقی تاثیرات بیشتری روی مقدار کلسترول باقی می گذارد که این عمل به نوع مصرف دارو مربوط می شود. همچنین مصرف نوع خوراکی استانوزولول تاثیر عمیقی روی مقدار SHBG (گلوبولین وابسته به هورمون جنسی) باقی می گذارد.

آنچه گفته  از خصوصیات بارز همه استروئیدهای آنابولیکی/آندروژنی می باشد اما آنچه باعث می شود استانوزولول از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار شود، توانایی و نوع مصرف آن است. از آنجا که پروتئین های وابسته به پلاسما مثل SHBG طوری عمل می کنند که هورمن های استروئیدی را به فعالیت مجبور کنند چنین تاثیری موجب می شود درصد هورمون های استروئید در بدن بالا برود. این مسئله موجب ایجاد مکانیسم جالب  مثری می شود که در نتیجه آن استانوزولول قابلیت و توان استروئید مصرف شده را افزایش می دهد.

برای این منطور می توانید پرووبرون را به دوره مصرف خویش بیفزایید؛ زیرا میل ترکیبی شدیدی در مقابل SHBG از خود نشان می دهد.

این میل ترکیبی سبب می شود پروویرون جانشین سوبستراهای ضعیف تر SHBG (مثل تستوسترون) شود و مکانیسم دیگری را بوجود آورد که در آن امکان افزایش مدار هورمن های آزاد وجود دارد. بنابراین بهتر است استانوزولول و پرووپرون را به دوره بعدی تستوسترون اضافه کرده و از اثرات مفیدش برخوردار شوید. زیرا تحت چنین شرایطی است که اندروژن تقویت عضلات در موقعیت آزاد قرار گرفته و عضلات را به خوبی تقویت می کند.

در حال حاضر به نظر می رسد محصولات استانوزول که در مکزیک تولید می شوند از جمله معروف ترین محصولات موجود در بازار سیاه باشند. این محصولات عبارتند از: استانول -V که محصولات ت توکیو است، استانوسوس که محصول شرکت ژوراکس می باشد و استانازولیک که محصول شرکت ایلیوم می باشد. در حال حاضر نام جدید آنابولیک -ST جایگزین نام استانوسوس شد و برچسب گروه تجاری تاراسکو (توزیع کننده محصولات ژوراکس استرالیا) روی آن به چشم می خورد. شاید علت تغییر برچسب این باشد که گفته می شود درصد زیادی از استروئیدهای تولید شده در استرالیا به مکزیک صادر می شوند ( از آنجا نیز به بازار سیاه امریکا راه پیدا می کنند). البته هر دو محصول در بازار فروش یافت می شوند بنابراین نیازی نیست نگرانی به خود راه دهید. خط تولید محصولات ت توکیو موفق به تولید و بازاریابی خوب استانوزولول مکزیکی شده است بطوری که آمپول تزریقی ۱۰۰ میلی گرمی/میلی لیتری استانوزولول و همچنین قرص ۱۰ میلی گرمی توسط این شرکت تولید شده است.

اگر چه عده ای از مشکل تزریق این آمپول و دردسرهای همراه با آن شکایت می کنند (شاید جهت تزریق آن به سوزن ۲۱ نیاز پیدا کنید) اما اکثرا معتقدند دوز ۱۰۰ میلی گرمی آنقدر بالاست که به راحتی نمی تواند وارد بدن شود. بنابراین عده زیادی مایلند به قرص ۱۰ میلی گرمی دسترسی پیدا کنند. بویژه این مطلب در مورد کسانی صدق می کند که از دوز پایین قرص ۲ میلی گرمی خسته شده اند. وقتی به دوز بالا و تقاضای زیاد مصرف کنندگان این دارو نگاه می کنیم دیگر تعجبی ندارد چرا دو نوع استانازولیک تولیدی ایلیوم llium این قدر مورد استقبال بازار قرار گرفته است.

نوع جدید استانوزولول که به شکل تزریقی است در شیشه ۱۰ میلی لیتری عرضه شده و مثل محصولات ت توکیو حاوی ۱۰۰ میلی گرم/میلی لیتر می باشد. حال اگر به کیفیت بالای نوع ۵۰ میلی گرمی توجه کنیم، در می یابیم چرا مورد توجه زیادی قرار دارد. نوع دوم کپسول استانوزولول ۶ میلی گرمی است که در شیشه های ۳۰۰ تایی عرضه می شود. اگر چه با دوز ۱۰ میلی گرمی ت توکیو برابری نمی کند اما غلظت  قدرت ان سه برابر قرص معمولی وینس ترول است  تنها محصول دیگری است که به کل ۵ میلی گرمی تولید می شود. علی رغم اینکه امریکا محصولات مکزیکی را زیاد وارد می کند اما زامبود اسپانیایی هم راهی بازارهای آمریکا می شود. زامبون به شکل قرص ۲ میلی گرمی و آمپول ۵۰ میلی گرمی و مخلوط با اب تولید می شود.

وینس ترول به صورت قرص خوراکی یا تزریقی از جمله استروئیدهایی است که همواره مورد توجه تولیدکندگان داروهای تقلبی قرار دارد. از آنجا که استانوزولول مجاز و قانونی در سطح بالا تولید نمی شود، همواره به علایم ظاهری وینس ترول خریداری شده جه کنید. بهترین توصیه ای که در این میان وجود دارد این است که هرگز درصدد خرید قرص یا آمپولی نباشید که فقط نام ژنریک استانوزولول روی آن به چشم می خورد. البته محصولات ژن فارم کشور یونان تحت این قانون قرار نمی گیرند. همه محصولاتی که به صورت قانونی تولید می شوند، حتما حاوی برچسبی هستند که معرف نام تجاری آنها است.

دوز معمول مصرف این قرص حجم دهنده عضلات بسته به نوع دارو از ۱۵ تا ۲۵ میلی گرم در روز متغیر است. ورزشکار با توجه به نتایج دلخواه می تواند مصرف وینس ترول را با سایر استروئیدها ترکیب کند. اگر قصد دارید با افزایش حجم عضلات مواجه شوید بهتر است از آندروژن قوی تری مثل تستوسترون، دیانابول یا آنادرول ۵۰ استفاده کرده  آن را به دوز مصرفی وینس ترول بیفزایید. در اینجا وینس ترول بیشتر جهت حفظ تعادل دوره مصرفی عمل می کند بطوری که اثرات آنابولیک خوبی را ایجاد کرده و فعالیت عممی استروژنی را کاهش می دهد. در صورتی که چنین استروئیدهایی به تنهایی مصرف شوند نمی توانیم شاهد چنین پیشرفت هایی باشیم. نتیجه حاصل از مصرف این قرص حجم دهنده عضلات افزایش قابل توجه حجم عضلات است و به علاوه آب و چربی در سطحی حفظ می شود که برای بدن ناراحتی ایجاد نکند.

اگر قصد دارید در مرحله رژیم غذایی و حضور در مسابقه از این قرص حجم دهنده عضلات استفاده کنید می توانید وینترول را به طور متناوب یا یک آندروژن آروماتیز نشده مثل ترن بولون یا هالوتستین ترکیب کنید. چنین ترکیبی به عضلات کمک می کند تا هم سفت شده و هم از ظاهر متراکم و زیبایی برخوردار شوند؛ یعنی همان چیزی که ورزشکاران پرورش اندام درصدد دست یابی به آن هستند. ورزشکار مسن تر یا حساس تر می تواند ترکیباتی مثل پریمویولان یا اکوپی پویز با دکادورابولین را به دوره مصرف وینس ترول بیفزاید. در نتیجه شاهد بروز عوارض جانبی کمتر و نتایج خوبی خواهد بود .

خانم ها بهتر است دوز مصرفی روزانه خود را در سطح ۵ تا ۱۰ میلی گرم یا سطح ۲/۵ تا ۵ قرص ۲ میلی گرمی حفظ کنند. بدن خانم های ورزشکار به خوبی می تواند استانوزولول را تحمل کند اما مصرف نوع تزریقی را اصلا توصیه نمی کنیم زیرا امپول ۵۰ میلی گرمی دوز بالایی به شمار رفته و خطر افزایش خواص آندروژنی را به همراه دارد. بهتر است آنها قرص را به آمپول ترجیح دهند. در این صورت به راحتی می توانند قرص را شکسته و تقسیم بندی کنند اما نمی توانند آمپول یک سی سی را تقسیم کرده و در چند نوبت مختلف تزریق کنند.

اگر یکی از موارد زیر شامل حال شما می شود قبل از مصرف این قرص حجم دهنده عضلات حتماً با پزشک مشورت کنید :

• سرطان پروستات
• سرطان سینه یا
• سطح بالای کلسیم خون (هیپر کلسمی)
• بیماری های قلب و عروق
• سابقه ی سکته ی قلبی
• سطح کلسترول بالا در خون
• اختلالات خون ریزی دهنده و انعقادی
• دیابت
• مصرف دارو های ضد انعقادی (رقیق کننده ی خون )
• مشکلات کبدی
• مشکلات کلیوی

مصرف استانوزولول در دوران بارداری می تواند باعث آسیب به جنین شود ؛ بنابراین چنانچه باردار هستید و یا در دوران مصرف دارو قصد باردار شدن دارید به هیچ وجه از این دارو استفاده نکنید.

هنوز مشخص نشده است که آیا استانوزولول قادر به انتقال از طریق شیر هست یا خیر بنابراین اگر شیر می دهید قبل از مصرف این قرص حجم دهنده عضلات با پزشک مشورت کنید.

این قرص حجم دهنده عضلات  را مطابق با دستور پزشک خود مصرف کنید.
استانوزولول را همراه با یک لیوان کامل آب مصرف کنید.
استانوزولول را می توان همراه با غذا و یا بدون آن مصرف کرد.

پزشک شما ممکن است برای بررسی میزان بهبودی و عوارض جانبی دارو، انجام یک سری آزمایش های خون یا دیگر تست های پزشکی را در طول درمان با استنوزولول درخواست کند. قرص حجم دهنده عضلات استانوزولول را در دمای اتاق و به دور از رطوبت، گرما و نور مستقیم نگه داری کنید.

اگر پس از مصرف قرص حجم دهنده عضلات هرگونه عوارض جانبی جدی و خطرناک زیر را دارید، بلافاصله با پزشک خود مشورت کرده یا به پزشک اورژانس مراجعه کنید:

• یک واکنش آلرژیک (دشواری در تنفس ، بسته شدن گلو و احساس خفگی ، تورم لب ها، زبان یا صورت ، کهیر)
• تورم دست ها یا پاها (به خصوص مچ پا)
• نعوظ مکرر یا مداوم، حساسیت به لمس یا بزرگ شدن پستان ها (در بیماران مرد)
• تغییرات صدا (بم شدن صدا)، ریزش مو، رویش مو های زائد در صورت، بزرگ شدن اندام تناسلی خارجی(کلیتوریس) یا بی نظمی قاعدگی (در بیماران خانم).

عوارض جانبی دیگری به جز لیست نیز می توانند در اثر مصرف این قرص حجم دهنده عضلات به وجود آیند . درصورتی که این عوارض آزاردهنده هستند به پزشک مراجعه کنید.

منبع ایده آل شو

همچنین بخوانید :

طریقه مصرف وینسترول تزریقی

مزایا و معایب افزایش هورمون تستوسترون برای مردان

سوستانن Sustanon چیست و چه استفاده در بدنسازی و چه عوارضی دارد؟

۳ آذر ۱۳۹۷

۲۵ آبان ۱۳۹۷

۲۲ مهر ۱۳۹۷

۱۷ مهر ۱۳۹۷

۱۶ مهر ۱۳۹۷

۱۵ مهر ۱۳۹۷

۱۵ مهر ۱۳۹۷

۹ مهر ۱۳۹۷

۸ مهر ۱۳۹۷

۸ مهر ۱۳۹۷

۸ مهر ۱۳۹۷

۷ مهر ۱۳۹۷

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

متاسفانه از قرص سیلدنافیل به منظور تاخیر در انزال استفاده می کنند و یکی از …

طریقه مصرف وینسترول تزریقی
طریقه مصرف وینسترول تزریقی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *