تنباکو قلیان شارژی

دوره مقدماتی php
تنباکو قلیان شارژی
تنباکو قلیان شارژی

مشخصات ثبت نشده است.

۴۵,۰۰۰ تومان–۵۴,۰۰۰ تومان

با توجه به استقبال شما عزیزان از قلیان شارژی و در خواست های متعدد شما عزیزان ، فری کالا قطره قلیان شارژی لیکوا رو با مناسب ترین قیمت و ذر پک های 10 عددی به شما پیشنهاد میکنه .

این محصول با نیکوتین 3 و 6 و فاقد نیکوتین و حجم آن 10 میلی لیتر و مناسب برای انواع قلیان شارژی و سیگارهای الکترونیکی میباشد .

پکیج قطره قلیان شارژی لیکوا شامل 10 طعم (دوسیب ، هلو ، بلوبری ، آلبالو ، موز ، سیب ترش ، ملون ، انگور ، اناناس و توت فرنگی) میباشد .

تنباکو قلیان شارژی

دوره مقدماتی php

شما اگر‌ برای یکبار به سایت تخفیف و خرید گروهی فری کالا سر زده باشید متوجه میشید که قیمت محصولات نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی و حتی فروشگاه های سطح شهر ارزان تر است …

ممکنه برای برخی افراد این ذهنیت ایجاد شه که شاید کیفیت یا جنس محصولات متفاوت باشه ؟

اما نه اینطور نیست ، تفاوت در اینه که تیم خرید فری کالا محصولات رو از تامین کننده های اصلی و بدون واسطه تهیه میکنن و هدف اصلی ما فروش زیاد کالا با سود جزئیه …

لذا با توجه به فشار و مشکلات اقتصادی هم مشتری سود میکنه و خرید مقرون به صرفه تری داره و هم اینکه با توجه به سود کم ما ، فروش تعداد بیشتر اونو جبران میکنه .

حمایت شما عزیزان باعث دلگرمی و قوت قلب ما در این مسیر سخت میشه …

امیدواریم که الگویی برای سایر فروشگاه های اینترنتی باشیم تا محصولات رو با قیمت واقعی به دست شما مصرف کننده گرامی برسونن .

سایت ما متشکل از یک تیم حرفه ایی قصد داره کالای مورد نیاز شما رو به قیمت اصلی و با سود بسیار کم و با حذف واسطه ها به دست شما مصرف کننده محترم برسونه …

ما سایر فروشگاه های اینترنتی و تخفیفی و همچنین فروشگاه های سطح شهر رو به این چالش دعوت میکنیم ، تا ثابت کنیم تضمین قیمت و اصالت کالا فقط یک شعار نیست و ما بهش عمل میکنیم .

فقط کافیه با ارائه فاکتور معتبر به ما اثبات کنید که کالای مد نظرتونو با قیمت کمتری تهیه کردید تا از کدتخفیف ۵۰ درصدیه ما استفاده کنید .

برای پیگیری سفارش و ارسال هیچ نیازی به تماس نیست و شما میتونید از طریق پیام رسان whatsApp با ارسال شماره ثبت یا نام و نام خانوادگی به شماره ۰۹۳۳۱۰۴۰۲۶۹ ، شبانه روزی پیگیر سفارشتون باشید .

LIQUA

10 میلی لیتر

فاقد نیکوتین 3 میلی گرم 6 میلی گرم

درجه دو, های کپی

مخصوص انواع قلیان های شارژی و سیگارهای الکترونیکی ، پکیج قطره قلیان شارژی لیکوا شامل 10 طعم (دوسیب ، هلو ، بلوبری ، آلبالو ، موز ، سیب ترش ، ملون ، انگور ، اناناس و توت فرنگی) میباشد .

2019/07/10

دقیقا مثل جویسهایی که تو سایت های دیگه دونه ای از 15 تا 25 میفروشن به خاطر مصرف زیاد دنبال چیز ارزون و با کیفیت مناسب می گردم که این سایت همه رو با هم داره انصافا خیلی خوبه

2019/07/10

ممنون احسان جان ، رضایت شما باعث خوشحالیه ماست متاسفانه اکثر فروشگاه ها همین محصول رو با قیمت های بالایی میفروشن و تیم خرید ما تونسته قطره لیکوا رو با قیمت خوبی تهیه و در اختیار کاربرای عزیزمون بزاره … ارزان خریدن دلیل بر بی کیفیتی نیس فری کالا دقیقا همون محصولاتی که سایر فروشگاه ها با قیمت بالاتری میفروشن با بهترین قیمت تهیه و به قیمت واقعی به دست مصرف کننده میرسونه

2019/07/12

سلام ایا برای ویپ قابل استفاده هست و به کویل اون آسیب نمیزنه؟

2019/07/13

محمد مهدی عزیز ، چند نفر از مشتریان عزیز گفتن که با جویس ویپ مخلوطش میکنن و طعم های میکس و جالبی ایجاد میشه … اما در مورد آسیب زدن به کویل اطلاعات دقیقی نداریم .

2019/07/17

نیکوتین دارشم موجود کنید

تنباکو قلیان شارژی

2019/07/25

تاریخ انقضاشون کی تموم میشه؟

2019/07/26

دوست خوبم تاریخ انقضای این محصول ۲۰۲۲ میباشد

2019/11/08

سلام

هزینه پست روی بسته پستی 10 هزارتومان درج شده اما شما 12 میگیرید جالب هست 🙂

2019/11/09

سلام علی عزیز … هزینه درج شده روی بسته ارسالی بدون احتساب هزینه کارتن و بسته بندی هست … که بسته بندی توسط تیم پشتیبانی به بهترین نحو و درخور شان مشتری انحام میشه ?

2020/01/15

  • خاصيت عدس قرمز
  • این قطره برای دستگاه ویپ مدل اسموک مناسبه؟؟

    2020/01/16

    سلام مجتبی عزیز ، این قطره ها مخصوص قلیان های شارژی هستند و بدلیل غلظت کمی که دارن برای ویپ مناسب نیستند و به کویل آسیب میزنند ، اما به عنوان مکمل و طعم دهنده ترکیبی میتونید ازشون استفاده کنید .

    (مالک تایید شده) 2020/03/12

    سلام

    ببخشید فرق HI COPY و درجه 2 دقیق چیه که قیمتشون فرق میکنه

    2020/03/14

    سلام دوست عزیز … تفاوت در میزان غلظت مایع و طعم ها هستش .

    (مالک تایید شده) 2020/03/18

    واقعا نسبت به قیمتش عالیه ، غلظتش هم خوبه ، من برا ویپ استفاده میکنم جواب هم دادتنباکو قلیان شارژی

    امتیاز شمارتبه …عالیخوبمتوسطبد نیستخیلی بد

    امتیاز شما

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    درباره ما | تماس با ما | همکاری با ما | قوانین و مقررات | ثبت شکایت

    تمامی حقوق برای فری کالا محفوظ است.

    بالا

    ایسنا/زنجان کارشناس بهداشت محیط دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان اظهار کرد: مراقب استفاده برخی از سودجویان در عرضه قلیان‌های شارژی باشید.

    جمال ناصحی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه وجود برخی از سودجویان باعث می‌شود تا جوانان به سمت مصرف قلیان‌های شارژی کشیده شوند، گفت: قلیان‌های شارژی ترفند جدید سودجویان برای جذب جوانان است و عرضه قلیان‌های شارژی و یکبار مصرف به ترفندی جدید برای برخی افراد سودجو تبدیل شده است که با تبلیغ آن نسبت به جذب جوانان به مصرف قلیان که عوارض خطرناکی به دنبال دارد و از سوی متخصصان مورد تایید نیست، اقدام می‌کنند.

    وی با اشاره به اینکه اغلب جوانان تصور می‌کنند مصرف این نوع قلیان‌ها مشکل‌ساز نیست، افزود: قلیان دارای عوارض و آثار زیان‌بار متعددی است که به مرور زمان در حوزه‌های سلامت فردی، بهداشتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خود را نشان می‌دهد. امروزه استفاده از قلیان در اشکال گوناگون وضعیت پیچیده‌تری یافته است تا جایی که سودجویان، قلیان‌های شارژی و یکبار مصرف را با کارکردهایی مشابه قلیان سنتی روانه بازار می‌کنند که بیشتر مصرف‌کنندگان آن‌ها را جوانان تشکیل می‌دهند.

    ناصحی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد تصور می‌کنند مصرف قلیان کم خطرتر از سیگار است، افزود: قلیان در مقایسه با سیگار دود بسیار زیادتری را وارد ریه‌های فرد مصرف‌کننده می‌کند. به طوری که متخصصان امر بارها نسبت به عوارض گوناگون و خطرات استفاده از قلیان هشدار داده‌اند، به طوری ‌که حتی مصرف یک وعده قلیان برابر مصرف حدود 100 نخ سیگار اعلام شده است.

    کارشناس بهداشت محیط دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان ادامه داد: یکی از علل مهم گرایش جوانان به مصرف قلیان، نبود سرگرمی‌های سالم و مناسب، بیکاری و دسترسی آسان به آن است.تنباکو قلیان شارژی

    ناصحی‌فرد با بیان اینکه به دلیل وجود شرایط حاضر و ممنوعیت قلیان در مکان‌های عمومی، شرایط برای مصرف آشکار آن کم شده و سودجویان زمینه فروش قلیان‌های شارژی را پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: آلودگی قلیان‌های مدرن و خوش آب و رنگ بیشتر از آلودگی‌های سنتی است و در بخش تنباکوهای با عطر و اسانس خاص می‌توان گفت که آلاینده‌ها و فلزات سنگین بیشتر از تنباکو معمولی دارند؛ چرا که منشا شیمیایی دارند و از ضایعات و مواد نامرغوب ساخته شده‌اند.

    وی با اشاره به اینکه مصرف این قلیان‌ها اعتیادآور است، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل دسترسی راحت‌تر تاثیر منفی مضاعف‌تری دارد و همواره توصیه ما به خانواده‌ها این است که مراقب فرزندان خود باشند.

    ناصحی‌فرد با اشاره به محصول جدیدی که به تازگی با نام سنگ بخار ارائه می‌شود، افزود: این محصول بعد از آزمایشات مختلف تعیین شد که دارای فلزات سنگین مثل کادمیوم و سرب است و می‌تواند برای سلامتی افراد مضر باشد.

    وی خاطرنشان کرد: دخانیات می‌تواند ایجاد سرطان کند و به دلیل اینکه گرایش جوانان به سمت این مواد بالا است باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم و خانواده‌ها نیز باید در این زمینه آگاه باشند.

    انتهای پیام

    قلیان وسیله‌ای آبی برای استعمال تنباکو است که در خاورمیانه، آسیای مرکزی و شمال آفریقا متداول است. بنابر شواهد موجود، قلیان از ایران به سایر نقاط جهان ازجمله هند و مصر راه یافت.[۱] در فارسی، به صورت قالیان (در عربی غلیون به معنای پیپ) نیز ثبت شده و گاه نارگیلی نیز نامیده شده‌است. در افغانستان، به کل مجموعه قلیان، چلم نیز می‌گویند.[۲]
    در کشورهای عربی، به نام شیشه و نارجیلة معروف است و در شبه قاره به حقّه معروف است. قلیان برای استفاده از دود حاصل از تماس زغال گداخته و تنباکو است که به این عمل «کشیدن قلیان» می‌گویند.

    بررسی ۵۴۲ مطالعهٔ علمی در زمینهٔ قلیان نشان می‌دهد که در مقایسه با کشیدن یک عدد سیگار، کشیدن یک قلیان حدوداً ۱۲ برابر بیش تر از دود، ۵ برابر بیش تر از قیر، ۲ برابر بیش تر نیکوتین، و ۲ برابر بیشتر منواکسید کربن وارد بدن می‌کند و به ازای هر ۴۵ دقیقه تا یک ساعت کشیدن قلیان، به اندازه ۵ بسته سیگار، دود وارد بدن انسان می‌کند.[۳][۴]

    قلیان به صورت سنّتی از چندین جز تشکیل شده که در دانشنامه ایرانی ها چنین ذکر شده‌است.

    یکی از روش‌های درمانی که کاربرد زیادی در طبّ جامع ایران داشته‌است، هدایت دارو به موضعی است که درد و بیماری در آن جا ریشه دوانده‌است. از جمله وسایلی که می‌توان از طریق آن چنین شیوه درمانی را پیاده‌سازی کرد، قلیان و چُپُق بوده‌است.مثلا، برای از بین بردن عفونت که باید مرزنگوش به آن ناحیه برسد، آن را به شکل تنباکو خیس می کنند. فردی که طبیعت ریه اش به گرمی و خشکی می‌خورد، مرزنگوش را با قلیان می‌کشید. هم چنین، عرقیات گیاهان دارویی مانند نعنا، اکالیپتوس یا بادرنجبویه را می‌توان گرم کرد و در جام ریخت. از قطعات شنگرف در حقه برای درمان عفونت ریوی و عفونت سینوزیت می‌توان بهره برد.

    بنا به نوشتهٔ سیریل الگود (اگر چه وی مأخذ خود را ذکر نکرده‌است)، «اولین بار ابوالفتح گیلانی (متوفی ۱۵۸۸) پزشک ایرانیِ دربار اکبر اول، سلطان مراغه بود که دودِ تنباکو را از یک ظرف آب عبور داد تا آن را خالص‌تر و سرد نماید و از این طریق قلیان که در شبه قاره به حقّه معروف است را ابداع نمود»، اما از سوی دیگر، یک رباعی از اهلی شیرازی (درگذشته در ۱۵۳۵) به استفاده از قلیان اشاره می‌کند. از این رو، پیشینهٔ استفاده از قلیان را می‌توان حدّاقل به دوران شاه طهماسب یکم صفوی بازگرداند و روایت ابوالفتح گیلانی را می‌توان شاهدی بر معرفی قلیان در شبه قاره هند دانست که در ایران استفاده می شده‌است.[۱]
    در سفرنامه تاورنیه که در زمان سلطنت شاه صفی، شاه عباس دوم و شاه سلیمان مجموعا 9 بار به ایران سفر کرد، چنین آمده است: «ایرانیان چنان به تنباکو معتادند که ممکن نیست از آن چشم بپوشند. معمولا نخستین وسیله پذیرایی در هر خانه‌ای قلیان و قهوه است.»
    تنباکو قلیان شارژی

    به گزارش فرارو، گرایش مردم ایران به قهوه‌خانه‌ها مدتی است بیشتر شده‌است و ۳۷ درصد زنان ایرانی حداقل یکبار مصرف قلیان را تجربه کرده‌اند، کشیدن قلیان در سفره خانه‌های سنتی برای زنان ایرانی نیز مجاز است و روزانه تعداد زیادی از زنان قلیان مصرف می‌کنند که این تعداد روز به روز در حال افزایش است.[۵]
    بنابر گزارش ایسنا در سال ۱۳۹۱، امروزه، هزینهٔ ماهیانهٔ سرانهٔ مصرف قلیان در ایران حدود ۲۱۵ میلیارد تومان است.[۶]

    بنا بر دانشنامه ایرانیکا، تاریخ دقیق اولین استفاده از قلیان مشخص نیست. اولین تصویر از قلیانی را که هنرمندان ایرانی کشیده اند، احتمالاً تصویر نشمی کماندار کار رضا عباسی، نقاش مشهور دربار شاه عباس بزرگ است که تا اواخر نیمه اول قرن یازدهم هجری می زیسته است.

    سیاحان اروپایی که به ایران سفر کرده‌اند از جمله تاورنیه که در دوران صفویه به ایران آمد به قلیان و کشیدن تنباکو در ایران اشاره کرده‌اند. از جمله وی نوشته‌است که «ایرانیان تنباکو را با دستگاهی کاملاً اختصاصی می‌کشند. در کوزه گلی دهان گشادی به قطر سه انگشت، تنه قلیانی از چوب یا نقره که سوراخی در وسط دارد قرار می‌دهند، و بر سر آن مقدار تنباکوی نم‌دار با کمی آتش می‌گذارند، و در زیر قلیان سوراخ ممتدی است که، در حالی که نفس را بالا می‌کشند، دود تنباکو با شدت از امتداد سوراخ پایین آمده و داخل آب که به رنگهای مختلف می آمی‌زد داخل می‌شود. این کوزه مرتباً تا نصفه آب دارد. دود که در آب است به سطح می‌آید و هنگامیکه نفس را بالا می‌کشند، از نی قلیان دود به دهان وارد می‌شود. به واسطه آبی که به قلیان می‌ریزند دود تنباکو تصفیه می‌شود و کمتر ضرر می‌رساند. والا با این همه قلیان که می‌کشند، مقاومت برای آنها غیرممکن است. ایرانیان زن و مرد، به طوری از جوانی عادت به کشیدن تنباکو کرده‌اند، که کاسبی که باید روزی پنج شاهی خرج کند، سه شاهی آن را به مصرف تنباکو می‌رسانند. می‌گویند اگر تنباکو نمی‌داشتیم چطور ممکن بود کیف و دماغ داشته باشیم.»

    اولئاریوس نیز که در سال ۱۰۴۶ در ایران بوده می‌نویسد «چندین گونه ظرف قلیان در ایران ساخته می‌شد: شیشه‌ای، کوزه‌ای، از جوز هندی (نارگیله) و کدوئی که تا نیمه آب می‌شد و گاهی در آن عطر می‌ریختند».

    شاردن، دیگر سیاح دوران صفوی، در سفرنامه خود می‌نویسد که شاه عباس بسیار کوشید تا از استعمال قلیان در بین مردم جلوگیری کند. برای این کار، روزی، در مجلس رسمی دستور داد که به جای تنباکو قلیان مهمانان را با پهن چاق کنند، و سپس در حالی که آنان مشغول کشیدن قلیان خود بودند گفت که، این تنباکو را که وزیر همدان برای من فرستاده‌است و ادعا می‌کند که بهترین تنباکوی دنیاست، چگونه است؟ آنان همگی از این تنباکو تعریف کردند. آنگاه شاه خطاب به آنان گفت «مرده شوی چیزی را ببرد که نمی‌توان آن را از پهن تشخیص داد». سرانجام کار، مخالفت شاه عباس بزرگ با تنباکو به تحریم آن منجر شد، و هنگامی که در گرجستان متوجه این موضوع شد که سربازانِ او پول خود را صرف کشیدن تنباکو و توتون می‌کنند آن را غدقن کرد، و تجّاری را که توتون و تنباکو به اردوگاه آورده بودند با تنباکوی خود یک جا سوختند، و سربازانی نیز که مرتکب کشیدن توتون و تنباکو می‌شدند، بینی و لبانشان را می‌بریدند.

    قلیان در دوران قاجار بخشی از ضرورت های زندگی بود. اشراف و بزرگان در خانه‌های خود انواع قلیان نگه داری می‌کردند که بعضی هایشان جواهرکاری شده بودند. واقعهٔ قیام تنباکو در دوران قاجار در نتیجهٔ فتوایی بود که میرزا حسن شیرازی مبنی بر تحریم مصرف و فروش تنباکو اعلام کرد.

    در ایران، انواع تنباکو مانند تنباکوی بنیاد، خوانسار، برازجان، کاشان، بوشهر و غیره دیده می‌شود که بیشتر آن­ها به نام شهرهایی است که تنباکو در آنجا کشت می‌شود. همچنین در دهه‌های اخیر تنباکو با طعم‌های میوه‌ای نیز به بازار عرضه می‌شود که به صورت صنعتی تولید می‌شوند. طبق بررسی‌های به عمل آمده قلیان اگر با تنباکوهای میوه‌ای (توتون‌هایی که به روش شیمیایی به عمل آمده و دود آن بوی میوه می‌دهد) به عمل آمده باشد خطرناک و ضرر آن از ضرر سیگار بیشتر است.[۷] چون دودی که وارد ریه می‌شود دودی است که محصول مواد شیمیایی می‌باشد.

    تنباکوی میوه‌ای نیز چند سالی است که به دست اعراب تولید شده اند و با انواع اسانس و طعم‌های گونا گون در دسترس همگان است؛ حتی در کشورهای دیگر. البته، به گفته پزشکان این نوع تنباکو از بدترین نوع برگ توتون تهیه شده که در کارخانه‌ها معمولاً دور ریز تولیدات آن ها است، ولی به واسطه مواد شیمیایی معطر و بسته‌بندی‌های پُر زرق و برق آن ها را با نام تنباکوی میوه‌ای در ایران و نام عربی معسل در کشورهای عربی به فروش می‌رسانند. استعمال قلیان میوه‌ای در برخی شهرها و کشورهای اروپایی همه گیر شده و خیلی از جوانان اروپایی قلیان میوه‌ای را به عنوان تفریح انتخاب کرده و ساعتی را در کافی شاپ برای سرو قلیان اختصاص می‌دهند.

    کمیتهٔ فتوای شورای ملی امور اسلامی کشور مالزی پس از بحث و بررسی‌های فراوان در تیر ۱۳۹۲ اعلام کرد که استفاده از قلیان برای مسلمانان حرام است.

    عبدال شوکور حسین، رئیس این کمیته گفته:

    پس از شنیدن نظرات متخصصان و کارشناسان وزارت بهداشت و بررسی شواهد علمی و پزشکی در داخل و خارج از کشور در خصوص مضرات قلیان، کمیته تصمیم گرفت تا قلیان را برای مسلمانان ممنوع کند. وی توضیح داد که استفاده از قلیان می‌تواند بر روی سلامتی فرد، رشد اقتصاد ملی و همچنین شکل‌گیری نسل‌های بعدی تأثیرات مخربی داشته باشد.[۸]

    قلیان هندی

    مردی نشسته با قلیان. گرفته شده بین سال‌های ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۵

    کریم‌خان زند در حال کشیدن قلیان

    آتش‌گردان قلیان

    قلیان برای سلامتی انسان بسیار مضر است.به طوریکه عوارض یک کام قلیان با مصرف چندین نخ سیگار برابری میکند.طعم قلیان دارای ماده ای به نام گلیسیرین است و دود حاصل از سوختن تنباکو و گلیسیرین آسیبهای فراوانی را به ریه افراد وارد میکند…تنباکوی قلیان دارای هزاران ماده شیمیایی خطرناک و سرطان زا است

    قلیان الكتریكی 95000تومان , http://hookah-electronic-ego.fatablog.com , خرید سیگار الكتریكی اگو , فروش قلیان الكتریكی اصل , خرید اینترنتی قلیان الكتریكی ارزان , قلیان الكتریكی ترك قلیان , خرید پستی قلیان الكتریكی , الكترو اسموك eGo 2015 , دستگاه ترك قلیان , قلیان الكتریكی با انواع طعم , قلیان شارژی همراه

    قلیان الكتریكی 95000تومان , http://hookah-electronic-ego.fatablog.com , خرید سیگار الكتریكی اگو , فروش قلیان الكتریكی اصل , خرید اینترنتی قلیان الكتریكی ارزان , قلیان الكتریكی ترك قلیان , خرید پستی قلیان الكتریكی , الكترو اسموك eGo 2015 , دستگاه ترك قلیان , قلیان الكتریكی با انواع طعم , قلیان شارژی همراه


    هیچ محصولی وجود ندارد

    ثبت سفارش

    نمایش تمامی تصاویر

    این محصول را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید :
    تنباکو قلیان شارژی

    برای ارسال کلیک کنید

    دستگاه ویپ و الکترو اسموک ترک سیگار و ترک قلیان با شارژ الکترونیکیالکترواسموک و قلیان شارژی ایگوتی تکیبه همراه یک فیلتر طعم داربه عنوان اشانتیونالکترو اسموک قلیان با شارژ الکترونیکی و قلیان جیبی شارژی – بهترین دستگاه ترک سیگار و قلیان

    تعداد


    حداقل تعداد برای خرید این محصول : 1


    قیمت :

    قیمت برای شما : 65,000 تومان بدون مالیات.

    افزودن به سبد خرید


    5024
    قلم
    قلم

    اخطار: آخرین موجودی فعلی!


    تاریخ در دسترس بودن

    الکترواسموک و ویپ ترک سیگار و قلیان شارژی جیبی

    بهترین وسیله برای ترک سیگار و قلیان – دارای باطری شارژی

    دستگاه ویپ و الکترو اسموک ترک سیگار و ترک قلیان الکترونیکی الکترواسموک و قلیان شارژی ایگوتی تکی به همراه یک فیلتر طعم داربه عنوان اشانتیون الکترو اسموک قلیان الکترونیکی و قلیان جیبی شارژی – بهترین دستگاه ترک سیگار و قلیان

    این دستگاه هم به عنوان ترک قلیون الکتریکی استفاده میشود و هم به عنوان سیگار الکترونیکی و یا دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک دارای شارژر یو اس بی قابل اتصال به انواع آداپتور های گوشی و یو اس بی یکی از رقیب های سرسخت قلیان الکترونیکی استارباز که به راحتی میتوانید با کمک آن سیگار و قلیون را ترک کنید و به آغوش گرم خانواده بازگردید

    دستگاه ترک قلیان الکتریکی و الکترو اسموک ترک سیگار برای ترک سیگار, برای ترک قلیان بهترین گزینه الکترواسموک است و بهترین راه داشتن الکترواسموکی برای جایگزین کردن همراه است شما با الکترو اسموک میتوانید هر طعمی که دلتان بخواهد را استفاده کنید و ۱۰۰% سیگار را ترک کنید

    الکترو اسموک یا قلیان شارژی دارای رنگ بندی های مختلف می باشد ارسال رنگ بندی به صورت رندم است، با این حال میتوانید رنگ مورد نظر خود را در بخش نظرات وارد کنید دستگاه ترک سیگار الکترونیکی شارژی میوه ای

    تنباکو قلیان شارژی

    جزییات الکترواسموک و قلیان جیبی ارزان ایگوتی: -دارای مخزن اتومایزر درجه یک با قابلیت دود سازی بالا -دارای باطری ۸۰۰ میلی آمپر لیتیومی lithium -دارای شارژر USB -دارای فیلتر اشانتیون ۱۰ میلی گرمی

    بهترین دستگاه برای جایگزین و ترک سیگار و قلیان میباشد. با دستگاه الکترو اسموک تکی طلقی ایگو eGo-T-CE 800mAh میتوانید هر طعمی که دلخواه شما میباشد را استفاده کنید و ۱۰۰% سیگار و قلیان را ترک کنید دستگاه ترک سیگار شارژی میوه ای ترک سیگار الکترو اسموک و ویپ ایوود و قلیان همراه و قلیان شارژی مسافرتی فوق العاده شیک

    یکی از بهترین راهها برای ترک کردن سیگار استفاده از قلیان مسافرتی استوانه ای الکترو اسموک مخزندار مدل Electro Smoke این پکیج شامل یک دستگاه و یک فیلتر میباشد که به صورت شارژی بوده و نیازی نیست از باطری در درستگاه استفاده کنید

    برای ترک سیگار و قلیون این دستگاه کمک زیادی به شما کرده و خوشبختانه افرادی که از این دستگاه استفاده کرده اند توانسته اند در مدت کوتاهی سیگار و قلیان را ترک کنند

    دقت کنید که این دستگاه دارای مدل های مختلفی می باشد، به دلیل مشکل در شارژر برخی مدل های EC5 مدل EC4 با کیفیت عالی و مهلت تست برای شما عزیزان ارسال میگردد. امید است بتوانید با کمک این دستگاه ترک سیگار، سیگار و قلیان را برای همیشه کنار بگذارید

    متاسفانه سیگار و قلیان یکی از دخانیات های فراگیر بوده که در جامعه افراد زیادی از آن استفاده میکنند، اما اگر میخواهید با هزینه اندک سیگار و قلیون را ترک کنید میتوانید از دستگاه ترک سیگار و قلیان شارژی استفاده کنید که به دلیل شارژی بودن دستگاه هزینه ترک سیگار و قلیان به شدت کاهش خواهد یافت

    ترک آسان سیگار و قلیان با اسموکینگ شارژی

  • طرز تهیه خورش بادمجان با کوفته قلقلی
  • روش های زیادی برای ترک سیگار و یا ترک قلیان هستند که اگر شما سالها است که سیگار میکشید و بارها سعی در ترک آن کرده اید آنها را امتحان کرده و جواب نگرفته اید، و یا برای ترک سیگار و قلیان مشاوران مخصوص هزینه های زیادی را به شما اعلام کرده اند. با کمک دستگاه اسموکینگ که برخی به اشتباه آن را قلیان شارژی مینامند به راحتی میتوان در مدت کوتاه سیگار و قلیان را کنار گذاشته و بعد از مدتی نیز خود دستگاه را هم کنار بگذارید.

    مشتریان زیادی از این دستگاه استفاده کرده و خوشبختانه توانسته اند سیگار را کنار بگذارند. یکی از مزیت های مهم این دستگاه این بوده که روغن آن دارای طعم میوه ای است که این مزیت ترک سیگار یا قلیان را آسان تر میکند، شارژر این دستگاه کوچک بوده و به راحتی قابل گذاشتن در جیب است و هر زمان که بخواهید میتوانید از طریق هر درگاه یو اس بی اقدام به شارژ آن کنید. از مزیت های دیگر این محصول باید به این مورد اشاره کرد که طبق تحقیقات صورت گرفته و منتشر شده در پایگاه های مجله ای خطرات و عوارضی تا کنون برای استفاده از این محصول به اثبات نرسیده است و افرادیکه میخواهند اقدام به ترک قلیان یا سیگار کنند با استفاده از این دستگاه شارژی از عوارض توتون و تنباکو دور خواهند ماند. به گفته یکی از مصرف کنندگان سیگار که سالها به سیگار اعتیاد داشته است و توانسته با کمک این دستگاه سیگار را کنار بگذارد به طور کلی از سیگار متنفر شده است و از این دستگاه بسیار راضی است.

    با خرید دستگاه الکتروسموک مخصوص ترک سیگار و قلیان با باطری داخلی شارژی نیاز به استفاده از هیچ مشاور ترک سیگاری نخواهید داشت و به راحتی میتوان سیگار و قلیان را ترک کرد.

    پکیج این محصول کامل بوده و شامل روغن مخصوص دستگاه، شارژر و خود اسموکینگ شارژی است، کافیست دستگاه را شارژ کرده و از آن استفاده نمایید.

    نوع دیگری از این دستگاه شارژی در سالهای گذشته به بازار عرضه شده بود که به شکل سیگار و دارای کارتریج های یکبار مصرف بود که هربار مصرف کننده نیاز به هزینه های زیادی برای تهیه کارتریج بود، اما این مدل از دستگاه ترک قلیان یا سیگار با باطری شارژی نیاز به تعویض هیچ کدام از قطعات نداشته و تنها هر زمان روغن دستگاه به اتمام رسید به راحتی میتوانید با قیمت اندک اقدام به تهیه آن کنید. سایر قسمت ها که ترکیبی از کارتریج اصلی یا همان مخزن به همراه باطری است نیاز به تعویض نداشته و تا مدتها قابل استفاده است. در زمان شارژ کافیست دستگاه را حدود دو ساعت به برق متصل کنید و بعد از آن برق دستگاه را قطع کرده و از آن استفاده کنید. دقت کنید که در زمان نصب شارژر بر روی محل شارژ و پیچیدن آن باید خیلی نرم و آهسته شارژر بچرخانید، در صورتیکه با فشار بخواهید آن را در محل شارژ نصب کنید دستگاه صدمه خواهد دید.

    آیا سیگار و قلیان بد است؟

    جواب دادن به این سوال از نظر همه ساده است، همه میدانند که کشیدن سیگار یا قلیان علاوه بر عوارضی که برای بدن دارد از نظر اجتماعی نیز ناپسند است و افراد قلیانی و مخصوصا سیگاری به دلیل بوی بد دود مجبورند تا حدودی از دیگر افراد سالم خانواده و دوستان خود دوری کنند. اما اینکه چرا هردوی این وسایل دودزا بد هستند را در زیر به طور مختصر شرح خواهیم داد.تنباکو قلیان شارژی

    عوارض سیگار چیست؟ دود سیگار حاوی هزاران ماده سمی و خطرناک است که وارد بدن میشود و به قسمت های مختلف بدن صدمه خواهد زد. وجود نیکوتین در سیگار باعث خواهد شد تا بدن به آن اعتیاد پیدا کرده و فرد مجبور باشد به طور مرتب برای تامین نیکوتین بدن خود اقدام به سیگار کشیدن کند، در نتیجه همراه با نیکوتین هزاران ماده خطرناک وارد بدن میگردد.

    آیا عوارض قلیان مشابه سیگار است؟ طبق بررسی محصصان عوارض قلیان بسیار بیشتر از سیگار است و مواد سمی موجود در دود قلیان بیشتر از سیگار می باشد، اخیرا قلیان های شارژی که وارد بازار شده اند تا حدودی جای قلیان های سنتی را گرفته اند و طبق برخی مقالات اثر این قلیان شارژی ها کمتر از قلیان معمولی است. افرادیکه از این دستگاه ها برای ترک قلیان استفاده کرده اند خود چنین اظهاری داشته اند اما تاکنون پژوهش علمی دقیقی درباره قلیان های شارژی که دستگاه ویپ مشهور هستند و عده ای اقدام به خرید ویپ میکنند منتشر نشده است. دقت نمایید که دود دستگاه ویپ بسیار زیاد است و با دستگاه الکترواسموکی که در این فروشگاه عرضه شده است متفاوت بوده وقیمت بالایی دارد. در هر حال افرادیکه قلیان میکشند بهتر است سریعتر اقدام به ترک آن کنند چراکه سموم موجود در دود قلیان بیشتر و خطرناکتر از سیگار است.

    چگونه سیگار و قلیان را در مدت کوتاهی ترک کنیم؟

    روش های زیادی برای ترک قلیان و سیگار وجود دارد، مانند ورزش و استفاده از برخی داروها یا کمک گرفتن از مشاوران و یا دستگاه الکترواسموک ترک سیگار، اما هرکدام مدت ها به طول خواهد انجامید. دستگاه الکترواسموکینگ نیز برای ترک سیگار و ترک قلیان ساخته شده است، به طوریکه افراد سیگاری یا قلیانی میتوانند از همان روز اول استفاده به طور کامل سیگار و قلیان را کنار بگذارند و بعد از مدت کوتاهی خود دستگاه را هم کنار میگذارند.

    بعد از ترک سیگار و قلیان چگونه وسوسه نشویم و دوباره به سمت آن نرویم؟

    خوشبختانه همانطور که ترک سیگار یا ترک قلیان ساده تر از سایر مواد دخانی است، فردیکه سیگار و قلیان میکشیده است بعد از ترک آن به طور کامل از متنفر میشود و بسیار کم مشاهده شده است که این افراد مجدد به سیگار یا قلیان روی بیاورند، چراکه بدن آنها دیگر به نیکوتین احتیاج نداشته و آنها برای استعمال مجدد وسوسه نخواهند شد. با آرزوی جامعه ای سالم و زندگی سالم برای تمام هموطنان عزیزمان.

    اگر فقط نیاز به روغن دستگاه الکترواسموک ترک سیگار دارید میتوانید از لینک زیر اقدام به سفارش روغن اضافه نمایید.

    روغن اضافه دستگاه الکترواسموک

    بهترین دستگاه ترک آسان سیگار و ترک آسان قلیان. با این دستگاه ترک سیگار الکترواسموک در مدت کوتاهی به آغوش گرم خانواده باز خواهید گشت.

    116,000 تومان
    – 20%
    145,000 تومان

    67,200 تومان
    – 20%
    84,000 تومان

    97,200 تومان
    – 10%
    108,000 تومان


    98,000 تومان


    94,000 تومان


    130,000 تومان


    145,000 تومان


    130,000 تومان


    47,000 تومان


    48,000 تومان


    98,000 تومان


    52,000 تومان


    95,000 تومان

    آقا دمتون گرم رسید دستم. درسته دیر رسید ولی رسیدخخخخخ. البته خدایی اینم تقصیر کروناس. متشکر

    سلام آرش عزیز. خیر باتری دستگاه ترک سیگارتون سالم هست. وقتی کلیدشو فشار بدید و روشن نشه به این معنی هست که دستگاهتون خاموش هست، باید پنج تا شش بار کلید را پشت سر هم بزنید تا روشن بشه. همچنینبرای خاموش کردن مجدد پنج شش بار پشت سرهم بزنید خاموش میشه.

    مشکل من اینه که میزنم تو شارژ میگه شارژش پره ولی بعد روشن نمیشه حتی چشمک هم نمیزنه یعنی باتریش خراب شده یا چی؟

    خیلی عالیه ممنون از شما

    سلام آقا مهدی عزیز. خوشحالیم راضی هستید.
    مشکلی نداره میتونید پنج بار پشت سر هم کلیدشو بزنید و دستگاه الکترواسموک رو کامل خاموش کنید و بعد هر زمان خواستید استفاده کنید.
    برای روشن کردن مجدد دوباره پنج بار کلیدشو پشت سر هم فشار بدید.

    آقا ممنون دستتون درد نکنه خیلی از محصولاتتون راضی ام
    فقط اگر روغنش تا چند روز داخلش بمونه مشکلی داره؟

    بستمو سفارش دادم داره میاد رفسنجان؟؟؟؟؟

    سلام من امروز سفارش اومد درر خونمون گرفتم واقعا که عالیه

    من به این دستگاه خندم می امد که میگفتن برای ترک سیگار عالییییی من بهش شوخی میکردم تا یی روزی رفتم یک شهر تا اون رو با قیمت ۴۵هزار خریدم من سیگاری بودم باخودم گفتم این هم مثل سیگارمه ولی تموم نمیشه مثل سیگار اون رو میکشیدم از سیگار عالیی تر بو و اونجوری بود که من سیگار رو ترک کردم این یک پیشنهاد خوبیی

    سلام جناب حسین، بستگی به شهری که هستید داره، حدود چهار تا پنج روز طول میکشه تا تحویلتون بشه و بعد اینشالله سیگار را بتونید برای همیشه ترک کنید.

    سلام من الان دو سه روزه سفارش دادم کی میرسه دستم منتظرم دارم لحظه شماری میکنم کی سیگار رو کنار بزارم راحت بشم ازش

    سلام محدثه خانم. احتمالا دستگاهتون خاموش هست که چراغش آبی نمیشه. باید روشنش کنید. برای روشن کردن پنج شش بار کلیدشو بزنید روشن میشه. وقتایی که چراغ آبی زیر کلید چشمک میزنه یعنی شارژ نداره و باید شارژش کنید.

    سلام اقا من یه دونه از اینا خریدم البته نه از شما ولی از مغازه تو شهر دیگه خریدم نمیتونم ببرم پسش بدم ولی خرابه کار نمبکنه شارژ میشه ولی وقتی از شارژر درش میاریم دیگه دکمش ابی نمیشه باید چیکارش کنیم؟

    سلام امید جان. خوشحالیم که تونستید سیگار را ترک کنید. در رابطه با روغن هم بله، سفارش روغن را ثبت کنید و در بخش پیام بنویسید رایحه توتون، تنباکو یا نعنا میخواید حتما. رایحه نعنا هم تا جایی که میدونم کمک زیادی میکنه به ترک سیگار.

    خدایی خیلی خوب و باحاله ممنون خدا کنه بتونم این سیگار لعنتی رو ترک کنم

    باسلام..
    دوست عزیز…من بعداز سی سال… الان سه روزه که سیگار نکشیدم…تنها مشکلم.ایجوس..یا همون روغن دستگاهه..که به علت رایحه ای که داره.دچار سردرد میشم…یه روغنی که فقط رایحه توتون وتنباکو باشه…میخوام..شما همچنین ایجوسی دارید؟
    باتشکر.

    واااقعا عالیه . مدت ها بود درگیر سیگار بودم ولی از وقتی اینو خریدم هیچ میلی به سیگار ندارم . لازم به ذکره بعد یه مدت هم هوس این از ذهنتون پاک میشه و فقط کمک میکنه که سیگار و قلیون رو راحت ترک کنین …

    سلام شادمان جان. کدم قسمتش رو خراب کردید؟ اگه قسمت مخزن رو دستکاری کردید که خراب شده، خودمون موجود داریم در صورت نیاز یه ثبت سفارش بزنید و بنویسید فقط قسمت مخزن رو میخواید. اگر قسمت باطری را هم خراب کردید که به راحتی قابل تعمیر هست. در کل پیشنهاد میکنیم قسمت های داخلی دستگاه را اگر تخصص الکتریکی ندارید زیاد دستکاری نکنید.

    سلام خیلی ازش رازیم اما خرابش کردم میخواستم بدونم وسایل جانبیش هست در تهران

    آقا دمتون گرم عالیه عالیه خدا خیرتون بره

    سلام جناب مهدی، دستگاهتون در این حالت به دلیل نداشتن شارژ یا اینکه در زمان استفاده خیلی کلید را نگه داشتید خاموش شده. برای روشن کردنش باید پنج شش بار پشت سر هم و تند تند کلید رو بزنید و رها کنید تا روشن بشه.

    من هر چقدر دکمه شو فشار می دم روشن نمی شه و وقتی می زنم تو برق تازه چراغش روشن می شه بعد وقتی از شارژ می کشم بازم چراغش روشن نمی شه الان باید چیکار کنم

    واقعا عالی پیشنهاد می کنم شما هم استفاده کنید

    سلام عباس عزیز.
    خوشحالیم که این دستگاه تونسته رضاییتون را جلب کنه و سیگار را کنار بگذارید. در رابطه با روغن دستگاه، همین روغن عرضه شده با این قیمت را گاها با قیمت های بالایی هم میفروشند.
    و در رابطه با عمر دستگاه این مورد کاملا بستگی به استفاده صحیح خودتون داره، وسیله الکتریکی هست دیگه، شبیه موبایل یا سایر لوازم الکتریکی هرچه قدر بیشتر ازش کار بکشید از عمرش کم میشه. یا اگر زمین بخوره از عمرش کم میشه. در کل بستگی به استفاده صحیحتون داره.

    بنده ٢٠ساله سيگار ميكشم روشهاي مختلفي جهت ترك امتحان كردم اما جواب نداد با هزينه كمي كه جهت خريد اين دستگاه دادم حالا يك هفته هست سيگار نكشيدم اين ويپ جواب ميده وضررش بسيار كمتر از سيگار ميباشد
    فقط نگرانيم خراب شدن ويپ و تمام كردن قطره هست كه يكي ديگه با قطره اضافي سفارش دادم
    در ضمن تفاوت قطره هايي كه ٢٥٠٠٠ميدن همين برند ١٠mgفرق دارد يا نه
    حدود عمر اين دستگاه چقدره؟
    ????????????????????????????????????????

    با سلام دستگاه كار امد وخوبيه
    ممنون
    فقط نكوتينش كمه

    مبارکتون باشه جناب امیری. خوشحالیم که راضی هستین. برای سفارش روغن داخل توضیحات بالا یه لینک هست که میتونید روی اون کلیک کنید و خریدتون را انجام بدین.

    سلام سفارش من رسید تشکر خیلی هم راضی ام ولی روغن تموم شده چطوری باید سفارش بگیرم

    سلام.
    قسمت باطری که فلزی هست نمیشکنه. اگر منظورتون قسمت مخزن هست، موجود داریم، اگر میخواین یه ثبت سفارش بزنید داخل بخش پیام بنویسید فقط مخزن رو میخواید تا بفرستیم خدمتتون.قیمتش هم فقط 7000 هزارتومان هست.

    سلام من قبلن سفارش دادم ولی از دستم افتا و قسمت پاینش شکست علی بود منون

    الکترو اسموک سفارش دادم.میخواستم یک روغن اضافه هم باآن بفرستین.

    لطفا یک بروشور جهت استفاده از سیگارت ضمیمه کنید .لطفا رنگ نقره ا ی برای کد ۲۳۴۷ بفرستید .با تشکر از شما

    میخواستم ببینم چجوری میتونم محصول را سفارش بدم

    سلام خسته نباشید روغن دستگاه تون رو باید چجوری سفارش بدم

    سلام واسه خرید روغن دستگاه باید کجا سفارش بدم

    سلام ببخشید میخوام بدونم اگه من سفارش بدم یه روغن به صورت اشانتیون با دستگاه میفرستن برام یا روغن رو باید جداگانه تهیه کنم؟لطفا جواب بدین چون خیلی نیاز دارم/متشکرم؟

    سلام خسته نباشین/چجوری میتونم الکترو اسموک رو سفارش بدم؟

    عالیه

    سلام میگم من سفارش دادم از استان خوزستان هستم کی میرسه

    سلام تشکر محصول خودتون

    برای ترک سیگار چی باید بکنم؟؟؟؟!!!

    من از همه چیزش راضیم فقط فک کنم شارژرش یکم مشکل داره باید چی کنم تورو خدا بهم بگین؟؟؟؟؟؟

    علی علی واس محصول عالی بود خیلی مرسی همین الن به دستم رسید خود خودش بود سپاس

    خدایی خیلی عالیه من 24سالمه فقط فقط سیگار میکشیدم اونم روزی دو پاکت الان یک ماه هست نمیکشم با روزی یک بار کشیدن همین سیگار برقی

    دوستانی که نیاز به روغن یا قطعات یدکی اضافی دارن قیمت به شرح زیر هست. که میتونین هر کدام را میخواید همین دستگاه را سفارش بدید و در بخش پیام بنویسید فقط این مورد را لازم دارید.
    روغن دستگاه: قیمت 6 هزارتومان
    شارژر دستگاه: قیمت 9 هزارتومان

    سلام ممنونم از دستگاهی که فرستادید واقعا عالیه فقط روغن دستگاه رو میشه جداگانه سفارش داد

    خیلی عالی بود 12روزه سیگار وگذاشتم کنار

    سلام الکترو آسمون بدستم رسید خیلی عالی هست فقط مایع نیکوتین و از کجا تهیه کنم مرسی

    امروز بسته ب دستم رسید واقعا عالی بود ممنون از شما

    سلام،مرسییی خیلی خوب بود،لطف کنین بگین ک قطره رو از کجا میتونیم تهیه کنیم؟

    از خوش قولی شما بسیار سپاس گزارم و اورجینال بودن دستگاه امیدوارم بتونم برای سایت شما مفید باشم و مشتری زیاد معرفی کنم با سپاس

    ممنون ازشما واقعا عالیه کام دهی خیلی بالایی هم داره

    سفارشم امروز رسید یه دستم واقعا خیلی عالیههههههه مرسییییب

    با سلام.ممنون از محصول فوق العادتون.ی مشکلی است من دستگاه eGo-Tدارم متاسفانه شارژر خراب شده چه جوری میتونم تهیه کنم

    با سلام امروز سفارشم رسید واقعا عالیه فقط یه سوال لوازم یدکی این دستگاه رو از کجا بخریم

    سلام. آقا میخوام یه تشکر خیلی ویژه ازتون داشته باشم. هم قلیان میکشیدم هم سیگار، خیلی روش ها را برای ترکشون امتحان کرده بودم اما بی فایده بودن. ولی این دستگاه کمک کرد تو مدت دوماه هردوتاشو گذاشتم کنار. واقعا ممنونم ازتون.
    جناب مهدی هم در مورد شارژ دستگاه پرسیدن، از شارژر خود دستگاه شارژش کنید دیگه، کافیه وصلش کنید به هر یو اس بی یا ادابتور گوشیتون.

    سلام آقا مهدی. سریعتر شارژ میشه ولی ممکنه باطریش صدمه ببینه.

    سلام دوستان اگر بخوام اینو شارژ کنم اگر از ادابتور فست شارژ استفاده کنم سریع شارژ میکنه؟؟؟

    خیلی خوبه من ازش راضی هم

    خیلی عالی

    حدود چهار تا پنج روز کاری طول میکشه تا برسه خدمتتون. تهران اگه هستین سه روز کاری تحویل میشه.

    سلام محصلتون چندروزه به دستم میرسه؟

    سفارش منم رسید دستم ممنونم ازتون

    هادی جان حدود چهار روز کاری طول میکشه تا برسه خدمتتون. با توجه به تعطیلی جمعه، احتمالا یکشنبه دوشنبه میرسه اینشالله

    کی میرسه من امروز شفارش دادم

    همدان ازینا نداره فک کنم خیلی عالیه منم میخوام

    سفارش من هم رسید. خیلی عالیههههه هم دودش هم کیفیتش. اون آقایی هم که گفته بود باطریش زود تموم میشه باید فقط در موقع پک زدن کلید برقش رو نگه دارید. اینجوری تا چند ساعت شارژ دارید

    درباره این دستگاه همه چی عالیه فقط یک ایرادی که داره اینه که خیلی زود(حدود نیم ساعته) شارژش تموم میشه و برای استفاده باید مجددا دوساعت شارژ بشه، و این که دودش خیلی سریع (حدود ۱۰ ثانیه) محو میشه ای کاش حدود ده دقیقه ماندگاری داشت

    سلام من این قلیان رو ی بار خریدم اما شارژرش رو گم کردم باس چیکار کنم

    محمدجان از همین دستگاه برای ترک قلیون هم میشه استفاده کرد. برای اینکه کامل ترک کنین باید یه مدت از این استفاده کنین بعد همین رو هم به راحتی بزارید کنار

    آقایون برای ترک قلیان باید چیکار کرد

    خیلی خوبه ممنون از غین دستگاه اگه هم میتونید ارزون بفروشین ممنونم تازکند

    سه هفته هست قلیون را کنار گذاشتم. عالی بود این دستگاه مرسییییی

    خیلی عالیه، من به جای روغن آب ریختم داخل قلیون شارژیم خیلی دود خفنی میداد ولی بیمزه بود. اونایی که برای ترک سیگار استفاده میکنن آب فایده نداره روغن خود الکترواسموک را بریزید داخلش

    آقا ممنون. منو از غر زدن های زنم نجات دادین. اولش دعوام میکرد میگفت قلیون شارژیه ولی بعدش میبینه دیگه سیگار نمیکشم و بوی بد سیگار رو نمیدم کلی خوشحاله. دمتون گرم

    سلام
    این دستگاه الکترواسموک من از وقتی رسیده به دستم واقعا سیگار رو کنار گذاشتم. قبلا از اون الکترواسموک های کارتریج دار استفاده میکردم ولی خیلی بد بود. این الکترواسموک واقعا عالیه، همسرم هم خیلی خوشحاله دیگه سیگار نمیکشم.
    گفتم اینجا یه تشکری کرده باشم ازتون

    سلام. مال من رسید خیلی خوبه مرسی

    عالي

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    تنباکو قلیان شارژی
    تنباکو قلیان شارژی
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *