طریقه استفاده شیره خرنوب

دوره مقدماتی php
طریقه استفاده شیره خرنوب
طریقه استفاده شیره خرنوب

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

09120743885

09354870297

شیره گیاه خرنوب (درمان ضعف اسپرم)خرنوب گیاهی است با ارزش و دارای خواص بسیار، از مهم ترین خواص اعجاب انگیز این گیاه می توان به درمان کمبود اسپرم و کمبود تحرک اسپرم در آقایان اشاره کرد.

دوره مقدماتی php

با وجودی که نام انگلیسی این گیاه «Carob» است ولی اکثراً با نام «St. Johns bread» شناخته می‌شود. نام آلمانی آن نیز «Johannisbrot»می‌باشد. هر دو به معنای «نان حضرت یعقوب» می‌باشد. میوه‌ای است که یعقوب پیامبر در صحرا به جای نان از آن استفاده می‌کرد. میوه‌ای است که از 5000 سال پیش شناخته شده است. چند صد سال پیش از این، بجای شکر در پخت شیرینی‌ها از آن استفاده می‌شد و یا به جای شکر خورده می‌شد. امروزه با شروع تولید شکر سفید، فرهنگ و روش تغذیة سالم از بین رفته است. در سال‌های 1930 در اثنای جنگ اسپانیا، نقش استفاده از خرنوب در حفظ سلامت کودکان بسیار بزرگ بوده است. در جنگ جهانی دوم، در جزایر یونانی که تحت اشغال آلمانی‌ها بوده است مردم آن مناطق از خطر گرسنگی در سایة خرنوب نجات یافته بودند. درخت خرنوب، گیاهی است که در 15 سال اول زندگی‌اش هیچ میوه‌ای نمی‌دهد. یک درخت بالغ نزدیک به 1000 کیلوگرم محصول می‌دهد. هستة میوه‌های خرنوب هر کدام 2/0 گرم وزن دارند. در نگاهی به ابعاد این هسته‌ها، همه‌شان هم وزن هستند. یعنی هر هستة یک میوه خرنوب، 2/0 گرم وزن دارد. اگر می‌پرسید که چرا این وزن 2/0 گرم، تا این حد مهم است، پاسخ آن به زمان‌های بسیار دور بر می‌گردد. در دوران باستان و قبل از آن، برای وزن کردن دقیق طلا و سنگ‌های قیمتی از هستة خرنوب استفاده می‌شده است. امروزه نیز هر 2/0 گرم، معادل 1 قیرات است. معیار 1 قیراتی که توسط فروشندگان سنگ‌ها و فلزات قیمتی استفاده می‌شود، از همینجا نشأت گرفته است. هر پنج عدد هستة میوة خرنوب، وزنی معادل یک گرم دارد.

با گذشت سال‌ها، انسان‌ها اهمیت تغذیه با خرنوب را فراموش کرده‌اند. در حالیکه انواع و اقسام مواد غذایی در سوپر مارکت‌ها به معرض فروش گذاشته شده است، عادت و فرهنگ تغذیه با مواد غذایی طبیعی نیز رفته رفته از میان رفته است.

طریقه استفاده شیره خرنوب

خرنوب از میان کشورهای حاشیة دریای مدیترانه، در ایتالیا، اسپانیا و ترکیه به مقدار فراوان پرورش می‌یابد. نزدیک به 35% از مواد موجود در خرنوب، کربوهیدرات‌های با ساختار مولکولی ساده می‌باشند و باز نزدیک به 40% آن از نشاستة با ساختار مولکولی پیچیده تشکیل یافته است. میزان چربی آن بسیار کم و در حدود 1% است. بهترین جایگزین برای استفاده بجای کاکائو می‌باشد. دارای کافنوئیدهای کاکائو نمی‌باشد.

 

خرنوب برای درمان نازایی خصوصا در آقایان که به تعداد بالا در جامعه امروزی مشاهده میکنیم به عنوان یک گیاه دارویی خیلی مهم استفاده می شود.گیاه خرنوب از نظر فوایدی که دارد گیاهی بدون رقیب می باشد. خرنوب در مردان بالا برنده تعداد اسپرمها وبالا برنده کیفیت اسپرمها می باشد و از زمانهای قدیم به عنوان درمان نازایی مورد استفاده قرار میگرفته است.

در تاریخ یونان باستان خرنوب(شاخ بز) سنبل زایندگی و برکت بوده است و این اشاره ای است بر اینکه در انسانهای اولیه نیز از تاثیرخرنوب به عنوان گیاهی موٍثر در درمان نازایی مطلع بودند. 

زمانی که شما تمایل به باردار شدن دارید ضروری نیست که حتماً ماده غذایی خاصی را حذف کنید. در عوض غذاهایی هستند که مصرف آن‌ها بدن شما را در شرایط حساس و تحریک‌پذیر برای بارداری نگه می‌دارد.

در حالی که زمانی مردم تأثیر رژیم بر باروری را خرافه و جادوگری می‌

نقش مرد در یک بارداری خوب و بی‌نقص و به دنیا آمدن نوزاد اگر از نقش زن بیشتر نباشد، کمتر نیست. شاید در این میان بتوان یک تفاوت بزرگ را تعریف کرد و آن ترتیب این نقش است. علم پزشکی به مردان توصیه می‌کند که پیش از اقدام برای باردار شدن زن، یک سری نکات مهم را

 در شبکه های اجتماعی با طب سبز همراه باشید…

طریقه استفاده شیره خرنوب
طریقه استفاده شیره خرنوب
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *