طرز پخت قیماق

دوره مقدماتی php
طرز پخت قیماق
طرز پخت قیماق

Загрузка…

Загрузка…

دوره مقدماتی php

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

طرز پخت قیماق

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

تمام طرز تهیه ده ویدیو گفته شده است

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

طرز پخت قیماق

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…


5 روز پیش

امتحان تکنیک های آرامش بخش می تواند به کاهش استرس و اضطراب شما در دوران بارداری کمک کند.اگر به دنبال راهی برای آرامش هستید، سعی کنید ماساژ در دوران بارداری را انجام دهید.


1 هفته پیش


2 هفته پیش


3 هفته پیش

طرز پخت قیماق


4 هفته پیش


اسفند ۲۹, ۱۳۹۷


اسفند ۲۲, ۱۳۹۷


اسفند ۲۱, ۱۳۹۷


اسفند ۱۹, ۱۳۹۷


2 روز پیش

گاهی اوقات در ذهن خودم تکرار می کنم “نه، نه، نه، نه” و سپس “بله” از دهان من بیرون می آید!چرا گفتن کلمه ی “نه” خیلی دشوار است؟این فقط یک کلمه است، درست است؟


2 هفته پیش

بسیاری از افراد قصد دارند تا وزن خود را کاهش دهند اما به دلایلی نمی‌توانند به باشگاه رفته و ورزش کنند یا حتی نمی‌توانند یک رژیم سخت را تحمل کنند اما اکنون راه‌هایی وجود دارد که این دسته از افراد می‌توانند با انجام آن به تدریج وزن خود را کاهش …


2 هفته پیش

فیلم افتضاح بود. بعد از یک ساعت، درگوش همسرم گفتم « پاشو برویم خانه.» گفت « به هیچ وجه. قرار نیست سی دلارمان را دور بریزیم.» با اعتراض گفتم «این توجیه درستی برای ماندن نیست. پولمان همین الان هم خرج شده.


3 هفته پیش

چندی پیش که به مطب یک دکتر مراجعه کردم روش درست برخورد با افراد ناراضی را به طور عملی دیدم. حدودا یک ساعتی بود که به همراه چند نفر دیگر در اتاق انتظار نشسته بودیم و خبری از دکتر نبود.


4 هفته پیش

روبل واحد پول کشور روسیه است. واحد کوچک‌تر روبل کوپک نامیده می‌شود. هر روبل برابر صد کوپک است.


4 هفته پیش

همه‌ی آدم‌ها مثل هم پیر نمی‌شوند و این شامل مغز هم می‌شود. تغییرات اجتناب ناپذیرند، توده‌ی مغز، قشر سفید، سیستم فرارسان‌های عصبی و حافظه، همه و همه به مرور زمان دستخوش تحولاتی خواهند شد؛ اما قدم‌هایی وجود دارد که برای بهبود سلامت مغز و عملکرد آن می‌توانید بردارید.


اسفند ۱۹, ۱۳۹۷

شل شدن سینه یک فرایند طبیعی است که با افزایش سن اتفاق می افتد زمانی که سینه ها نرم شده و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهند. بعد از ۴۰ سالگی معمولا سینه ها شل می شود، به غیر از سن، عوامل دیگری که باعث افتادگی سینه می …


اسفند ۱۶, ۱۳۹۷

این معماهای پیچیده تقریبا با اعصاب و روان فردی که سعی در کشف آنها دارد، بازی می کند. شاید برخی از آنها حل شوند و هدفشان مشخص شود. اما برخی هنوز هستند که همچنان رازآلود هستند و هیچ‌کس تاکنون نتوانسته منظور اصلی آنها را تشخیص دهد. ۱۰ تا از بهترین آنها را برایتان انتخاب و معرفی کرده ایم.


اسفند ۱۲, ۱۳۹۷

آیا رختخواب شما بد بو شده است؟آیا تا بحال تشک خود را ضد عفونی کرده اید؟از این ترفند برای از بین بردن بوی بد تشک و سرویس خواب استفاده کنید .این ترفندها غیر شیمیایی و در دسترس هستند. از بین بردن بوی بد تشک و سرویس خواب سرکه سفید عطر …


اسفند ۷, ۱۳۹۷

به عنوان پدر و مادر وظیفه داریم به فرزندان‌مان ارزش‌های اخلاقی را بیاموزیم و در آنها یک شخصیت مثبت ایجاد کنیم. وقتی این وظیفه را به درستی انجام دهیم، نتایجش مانند موجی مثبت روی همه افراد و همه چیزهایی را که فرزندمان در طول تمام زندگی‌اش با آن مواجه می‌شود، …


14 ساعت پیش

عسل هزاران سال هست که به عنوان یک مرطوب کننده ملایم به کار برده می شود. حتی ملکه مصر کلئوپاترا در حوض عسل حمام میکرده و از عسل بهره می برده است.امروزه هم از عسل در محصولات زیبایی تجاری استفاده میشود. تحقیقات نشان داده است که عسل گردش خون در پوست را بهبود میبخشد و با خاصیت مرطوب کنندگی به طراوت پوست کمک میکند. از لوسیون عسل برای بانشاط شدن پوستتان استفاده کنید.


1 هفته پیش


4 هفته پیش


اسفند ۱۹, ۱۳۹۷


بهمن ۲۱, ۱۳۹۷


بهمن ۱۳, ۱۳۹۷


بهمن ۱, ۱۳۹۷


دی ۱۲, ۱۳۹۷


آذر ۴, ۱۳۹۷

طرز پخت قیماق


24 ساعت پیش

ضرب المثل نه سیخ بسوزد نه کباب برای رعایت میانه روی و اعتدال در کارها بکار می رود.بسیاری از ما در بعضی از کارهای روزمره زندگی خودمان دچار افراط یا تفریط می شویم .


6 روز پیش


1 هفته پیش


1 هفته پیش


2 هفته پیش


2 هفته پیش


3 هفته پیش


3 هفته پیش


اسفند ۲۹, ۱۳۹۷


1 هفته پیش

قیساوا یک نوع خوراک بسیار خوشمزه و مقوی آذری است که معمولا برای صبحانه یا عصرانه روزهای سرد سرو می شود و دراستان های آذری زبان ایران غذای محلی محسوب میشود.


2 هفته پیش


2 هفته پیش


اسفند ۲۶, ۱۳۹۷


اسفند ۲۱, ۱۳۹۷


اسفند ۷, ۱۳۹۷


اسفند ۵, ۱۳۹۷


بهمن ۹, ۱۳۹۷


بهمن ۶, ۱۳۹۷

بزرگمهر :

کسی در شمار دانایان است که بر آنچه از دستش رفته افسوس نخورد ، از نایافته به رنج نباشد ، چون در طلب مرادی با سختی رویا رو شود سست نگردد و دل به ناامیدی نسپارد .


ایمیل *

مواد لازم:

آرد: 200 گرم

روغن: 200 گرم

شکر: 400 گرم

طرز پخت قیماق

آب: 5، 6 لیوان

گلاب:1 لیوان

ادویه کاچی یا به قول ما اسباب قیماق!! : 1 قاشق غذا خوری (توضیح داره این قسمت..بخونین پایین)

طرز پخت:

اول از همه درباره ادویه کاچی بگم که نمی دونم ترکیباتش چیه…زرچوبه و زیره و .. چی و چی …. این ادویه رو آماده می خریم..توی رشت مامانم از حاجی دادخواه (عطاری معروفیه تو رشت) میخره با اسم اسباب قیماق..هرکی رشت هست بره بپرسه از آقای دادخواه که ترکیباتش چیه بیاد به منم بگه ممنون میشم :))

ولی اونچه که هست اینه که این ادویه هم میتونه باشه هم نباشه..یعنی بستگی به نوع کاربردش که شاید اینجا جای توضیحش نباشه … اونی که توی همه دستورا هست زرچوبه هست که خیلی هم خاصیت داره که می تونین با یه سرچ ساده بهش برسین…والا اگه شما خانم بارداری هستی که هوس کاچی کردی یا مامان یه نی نی که تازه بارداری رو پشت سر گذاشتی تو ریختن ادویه ها خیلییییی دقت کنین…حتی زعفرون توی شهدش…اما اگه دارای شرایط خاصی نیستی و کلا هوس قیماق کردی هم زعفرون بریز هم ادویه هایی که دوست داری..یا اگه دوست نداری فقط زعفرون بریز یا فقط زرچوبه…. کلا کاچی طبع گرمی داره (به خاطر همون ادویه ها) پس توی خوردنش زیاده روی هم نکنین که بعد بیاین یقه منو بگیرین ها…چقده مقدمه سرایی کردم..بریم سراغ کاچی پزی :))

کاچی مثه حلوا درست میشه…شکر و آب رو روی حرارت گذاشتم تا شکر آب بشه و چند جوش بزنه…اگه مشکلی ندارین توش زعفرون هم بریزین همراه گلاب..اگه مشکل دارین زعفرون رو اضافه نکنین و به گلاب اکتفا کنین..خاصیت زعفرون رو اینجا ببینین…راستی توی کتری یا چای ساز آب جوش بیارین و دم دست بذارین!

آرد رو که الک کردم توی دیگ سرخ کردم تا جایی که بوی خامیش بره و خیلیییی کم تغییر رنگ بده..نه در حد حلوا…کمتر از اون آرد رو سرخ می کنیم.

دوباره آرد رو الک کردم و یه قاشق از ادویه ها رو به آرد اضافه کردم و بازم هم زدم…چه عطری بلند میشه

روغن رو توش ریختم…معمولا بهتره روغن حیوانی باشه ….دیگه آبشم نکردم :)) میشه از کره یا روغن معمولی هم استفاده کردا

بعد از ریختن روغن همچنان هم می زنیم تا آرد کاملا یکنواخت بشه..بعد شهد رو کم کم ( مهمه ها) به آرد سرخ شده اضافه می کنیم و هم می زنیم..حرارت رو ملایم کنین…مواظب باشین نسوزینهمینجا این نکته رو بگم که اگه به خاطر خواص درمانی کاچی درست می کنین بهتره که به جای شهد با شکر، نبات توش بریزین که هم گرمیه و هم خودتون بهتر می دونین

کااملا مواد رو هم می زنیم تا یکنواخت بشه..اگه خیلی غلیظ بود آب جوش که آماده داشتیم رو اضافه می کنیم…خوب خوب باید هم زد تا اصلا گلوله نداشته باشه..واسه همین گفتم شهد رو کم کم بریزین…اگه هم گلوله شد هول نشین… از روی حرارت بکشینش کنار و تند تند هم بزنین وا میشه 🙂 دوباره بذارین روی حرارت

وقتی کاملا یکنواخت شد بذارین روی حرارت ملایم بمونه تا جا بیفته…مثل فرنی دقیقا غلظتش باید باشه

نه خیلی شل..نه خیلی سفت

من گرمش رو بیشتر دوست دارم..وقتی میره تو یخچال به خاطر روغنش خب سفت تر میشه…سردش هم خوردم دوست داشتم ولی کافیه چند لحظه توی مایکرو بذارین و گرم میل کنین

بعضی ها آخرا توش مغز پسته و نارگیل و بادوم خرد شده هم می ریزن که حسابی مقوی میشه ..

من ولی نریختم و فقط برای تزیین استفاده کردم

اینو هم اضافه کنم که من مواد رو از کتاب خانم منتظمی برداشتم و کم کردمش…اما بازم زیاد شد و چیزی حدود 10 تا کاسه شد .. البته نه از این خیلی بزرگا…کاسه های معمولی 

رنگ کاچی برمی گرده به ادویه هایی که توش می ریزین علاوه بر مقدار سرخ کردن آرد که خب چون قرار نیست مثه حلوا سرخ بشه تیره هم نمیشه…پس همون ادویه ها نقش آفرین این قصه هستن :)) اگه فقط زرچوبه یا زعفران بریزین زرد میشه

» شیرینی برنجی (نان برنجی) ( شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ )

» شیرینی مربایی (شیرینی مشهدی، شیرینی آلمانی) ( شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ )

» شیرینی پادرازی ( پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ )

» شیرینی بادام هندی پودری ( پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ )

» خمیر فوندانت ( چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ )

» پیتزا قالبی ( دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ )

» من هستم بوخودااااا 🙂 ( سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ )

» انارپلو با مرغ ( دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ )

» کاپ کیک هندوانه (کیک با پودر ژله) ( یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ )

» چیزکیک ساده قلب ( چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ )

» حلوا سه آرد (مجلسی) ( چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ )

» سوپ کدو حلوایی ( سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ )

» بازی وبلاگی 3 : دغدغه شما چیه؟! ( یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ )

» توضیح ( یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ )

» کیک کدو حلوایی ( سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ )

» پوره کدو حلوایی ( سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ )

» روغن جدا کننده برای چرب کردن قالب ( سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ )

» تارت (تارتلت) میوه ای ( دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ )

» خمیر پایه تارت Tart Crust ( جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ )

» آش قوروت قـــَیله (تبریز) ( شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ )


CopyRight © 2011 – 2012 hanichef Group , All Rights Reserved | RSS

تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.

قیماق دسری خوشمزه است که درست کردن آن بسیار راحت و سریع است


 

آرد را الک کرده و حسابی سرخش میکنیم دوباره الکش میکنیم شکر بهش اضافه میکنیم توی قابلمه مون روغن یا کره میریزیم تاخوب اب بشه(اگرکره استفاده میکنیم یخورده روغن مایع بریزید تا کره به تنهایی روی حرارت نسوزه)

وقتی آب شد آرد و شکر را باهاش تفت میدیم اینکار باعث میشه شکر آب بشه کمی گلوله نشه قیماق مون مواد قیماق رونیز اضافه میکنیم حالا اول1/5لیوان آب میریزیم

طرز پخت قیماق

زعفران را نیز اضافه میکنیم مرتبا هم میزنیم تاخوب غلیظ بشه اگر دیدیم آردمون هنوزخوب پخته نشده باز 1فنجان ، 1فنجان آب سرد اضافه میکنیم تا خوب غلیظ پخته بشه.

 


${Body}

آدرس : تهران

تلفن: ——-

فکس : —-

پست الکترونیک : info@bamacook.com

طرز پخت قیماق
طرز پخت قیماق
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *