طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه

دوره مقدماتی php
طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه
طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه

دستورهای زیادی برای کیک اسفناج وجود دارد ولی این دستور یکی از بهترین ها و خوشمزه ترین دستورهای این کیک خاص و خوشمزه است.

Because of this, the existing content of your website is not showing. If you are the registrant of this domain name and want to continue the use of your website, please contact Persiantools
with an email to hosting@persiantools.com to renew the domain name.

Copyright 2018 Privacy Policy emruzonline.com



در این آموزش طرز تهیه کیک اسفناج را در اختیار شما کدبانوهای عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از پخت این کیک بی نظیر و خوش طعم نهایت لذت را ببرید.

کیک اسفناج از انواع کیک های خوشمزه است و شما می توانید این نوع کیک را به عنوان دسر در منزل بپزید. در طرز تهیه کیک اسفناج از شکر و بیکینگ پودر و وانیل و روغن و تخم مرغ و آرد و شیر و پوره اسفناج استفاده می شود. 

دوره مقدماتی php

در پخت برخی از کیک ها از انواع سبزیجات و میوه ها استفاده می شود که این نوع کیک ها طعم و مزه بی نظیری دارند. کیک سیب و کیک هویج و کیک اسفناج از انواع کیک های خوش طعمی هستند که در دستور تهیه آن ها از میوه و سبزیجات تازه استفاده می شود در صورت تمایل شما می توانید برای پذیرایی از مهمان هایتان این نوع کیک ها را در منزل بپزید.

برای پخت کیک اسفناج ابتدا فر را روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید تا به خوبی گرم شود سپس تخم مرغ و شکر و وانیل را درون ظرفی مناسب با یکدیگر ترکیب کنید و با کمک همزن این مواد را هم بزنید تا یکدست شوند و به صورت کشدار درآیند. در مرحله بعدی دستور پخت کیک اسفناج به ترتیب روغن و پوره اسفناج و شیر را به مخلوط شکر و تخم مرغ بیفزایید.

طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه

بعد از اضافه کردن هر یک از این مواد مایه کیک را هم بزنید.

آرد و بیکینگ پودر را سه بار الک کنید و مخلوط آرد را به صورت آرام آرام به مایه کیک بیفزایید و هم بزنید تا مواد با یکدیگر به خوبی ترکیب شوند.

کف قالب متوسطی را چرب کنید سپس کاغذ روغنی را درون قالب پهن کنید و دوباره کف و اطراف قالب را چرب نمایید سپس مایه کیک را درون قالب بریزید و قالب را به مدت ۴۰ تا ۴۵ در طبقه وسطی فر قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده در فر را باز کنید و اگر سطح کیک طلایی رنگ شده بود قالب کیک را از درون فر بیرون آورید.

بعد از گذشت ۵ دقیقه کیک را هم از درون قالب بیرون آورید و روی توری سیمی قرار دهید تا خنک شود سپس کیک اسفناج را درون ظرفی مناسب برای سرو قرار دهید و این کیک خوشمزه را به زیبایی تزیین کنید.

برای تهیه پوره اسفناج ۳۰۰ گرم اسفناج را بشویید و ساقه اسفناج ها را جدا کنید سپس درون قابلمه ای مناسب مقداری آب بریزید و قابلمه را روی حرارت گاز قرار دهید تا آب به دمای جوش برسد و اسفناج ها را درون آب در حال جوش بریزید و بعد از گذشت ۵ دقیقه اسفناج ها را درون آبکش بریزید.

در مرحله بعدی طرز تهیه پوره اسفناج آب یخ را درون ظرفی مناسب بریزید سپس اسفناج های آبکش شده را در آب یخ ریخته و چند تکه یخ نیز به اسفناج ها اضافه کنید تا خنک شوند و دوباره اسفناج ها را درون آبکش بریزید تا آب اضافی آن ها خارج شود سپس اسفناج ها را درون مخلوط کن یا غذاساز بریزید تا اسفناج ها به صورت کامل پوره شوند و برای پخت کیک اسفناج آماده شوند.

در این مطلب با طرز تهیه کیک اسفناج آشنا شدید که امیدواریم از طعم بی نظیر این کیک خوشمزه نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه
طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *