طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا
طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا

آپارتمان مبله در شیراز این امکان را به شما می دهد که با هزینه ی بسیار مناسبی در هر جایی از این شهر که دوست داشته باشید اقامت کنید و امکاناتی کامل برای یک استراحت خوب را هم در اختیار داشته باشید. مسافران شیراز هر کدام به دلیل پا به این شهر می گذراند. برخی افراد به علت اطلاع از مناطق گردشگری و به قصد تفریح در اوقات فراغت خود به این شهر می آیند؛ اما برخی افراد نیز به دلایل کاری، تحصیلی و حتی تعداد زیادی هم به علت مقاصد درمانی در شهر شیراز اقامت می کنند. از این رو هر کسی بسته به نیازی که دارد و دسترسی هایی که باید داشته باشد در یک منطقه ی خاص از این شهر اقامت می کند. هتل های زیادی در شهر شیراز وجود دارند همچنین تعداد زیادی جاذبه های گردشگری شیراز نیز در اطراف این هتل ها قرار دارند اما اگر اطلاعاتی در این مورد داشته باشید، می دانید که هزینه های این مکان ها بالاست و اخیراً زیادتر هم شده است. همچنین یک سری محدودیت ها نیز در هتل وجود دارد که شما آن ها را در منزل مبله شیراز نخواهید داشت.

 

مزایای استفاده از آپارتمان مبله در شیراز نسبت به هتل

نه تنها هزینه های هتل بالا است بلکه به علت فضای خاصی که دارد ممکن است احساس آرامش در آن نداشته باشید. سالن هایی که در دو طرف دارای اتاق های متعددی هستند، انرژی لازم را به انسان نمی دهد و به همین علت است که اکثر افراد سریع از اقامت در هتل خسته می شوند؛ اما رزرو آپارتمان مبله در شیراز حس بودن در خانه و امنیت و آسایش را برای شما به دنبال دارد و به علت امکانات خوبی که برای مسافران در آن ها فراهم شده است خسته کننده نیست.

همانطور که گفتیم هتل یک سری محدودیت ها دارد که با رزرو و اجاره آپارتمان مبله در شیراز و شهرهای دیگر شما این محدودیت ها را نخواهید داشت. به عنوان مثال در هتل نمی توانید به شستشو و آشپزی بپردازید و مجبورید دائم از غذای بیرون استفاده کنید و لباس های خود را به خشکشویی بسپارید؛ اما با اقامت در یک آپارتمان مبله و شیک به راحتی این امکانات را در اختیار دارید.

طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا

دوره مقدماتی php

شما حتی می توانید در آپارتمانی که اجاره کرده اید دوستان خود را مهمان کنید و از آن ها پذیرایی کنید در صورتی که مدیریت هتل این اجازه را به شما نمی دهد که کسی را به اتاق یا سوئیت خود دعوت کنید. از این رو در این آپارتمان ها شما راحت تر هستید.

 

رزرو آپارتمان مبله در شیراز در مناطق متعدد آن

بسته به این که بیشترین کاری که در شیراز دارید کجا است، می توانید در مناطق مختلف این شهر آپارتمان رزرو کنید. اگر دسترسی به مرکز شهر برای شما مهم است می توانید با اجاره آپارتمان مبله در فرهنگ شهر شیراز، یک منطقه ی خوب هم به مراکز اداری، درمانی و مرکز شهر دسترسی داشته باشید؛ هم بتوانید از مراکز تجاری زیادی که در این منطقه قرار دارند بهره ببرید. همچنین مناطق گردشگری مختلفی مانند باغ عفیف آباد، باغ ارم، آرامگاه حافظ و سعدی و … نیز به شما نزدیک هستند و با اجاره آپارتمان مبله در عفیف آباد شیراز به آن ها دسترسی دارید.

اگر می خواهید در منطقه ای آرام تر باشید و از سر و صدای مرکز شهر فاصله بگیرید، می توانید از گزینه اجاره آپارتمان مبله در معالی آباد شیراز بهره ببرید. در منطقه ی معالی آباد کسانی که به گردشگری طبیعی علاقه دارند، می توانند از کوه دراک و جاذبه های گردشگری آن بهره ببرند. همچنین مجتمع های تجاری و تفریحی مانند آفتاب فارس، خلیج فارس و … نیز قابل دسترسی راحت هستند که برخی از آن ها را پیاده هم می توانید پیدا کنید. همچنین در کنار بلوار زیبای چمران می توانید از هوای خوب شیراز بهره ببرید و با اجاره آپارتمان مبله در معالی آباد شیراز اقامتی عالی داشته باشید.

همچنین در مناطق دیگر مانند زرهی نیز می توانید به اجاره منزل با قیمت های مناسب بپردازید.

از این رو موارد متعددی را برای اقامت پیش رو دارید که بسته به شرایط و هزینه های خود می توانید بهترین مورد را برای اجاره آپارتمان مبله در شیراز پیدا کنید.

 

بهترین سایت رزرو آپارتمان مبله در شیراز

حال ممکن است از خود بپرسید چگونه می توان یک آپارتمان مبله شیک و مرتب در شیراز اجاره کرد؟ سایت مبلیتو، بهترین سایت رزرو آپارتمان مبله در شیراز است که هر کسی در هر جایی از کشور که باشد و به اینترنت دسترسی داشته باشد از خدمات این سایت می تواند بهره ببرد. تعداد زیادی آپارتمان مبله در مناطق مختلف شیراز برای مسافران مهیا شده که می توانند با قدرت انتخاب بالایی از بین آن ها یکی را رزرو کرده و در زمان اقامت خود در شهر شیراز از آن استفاده کنند.

سایت مبلیتو سال ها است که در زمینه ی اجاره آپارتمان مبله در شیراز فعال است و تجربه و سابقه ی خوبی که در این زمینه دارد سبب شده تا نیاز مسافران را از این منازل به خوبی تشخیص دهد و بتواند با مشاوره به مسافران امکان رزرو و اجاره بهترین منزل مبله در شیراز را برای آن ها فراهم کند. به همین علت است که مسافرانی که قبلاً از خدمات سایت مبلیتو بهره برده اند، در مسافرت های بعدی نیز ترجیح می دهند از این سایت استفاده کنند.

هزینه های اجاره در بهترین سایت رزرو آپارتمان مبله در شیراز نسبت به هتل بسیار مناسب تر است. در این آپارتمان ها شما هزینه کل یک منزل را می پردازید ولی در هتل باید برای هر تخت هزینه پرداخت کنید. از این رو اگر با دوستان و خانواده ی خود به سفر می روید بدون شک اقامت در این آپارتمان های مبله هم برای شما راحت تر است و هم هزینه های مسافرت شما را به مراتب کمتر خواهد کرد.

حتی اگر جزو افراد مشکل پسند هستید، واحدهای VIP مختلفی نیز برای شما در این سایت قرار داده شده که آسایش و امکانات بیشتری را برای شما فراهم می آورد و آپارتمان و منازل لوکس با امکاناتی جدید را به شما ارائه می دهد. از این رو سایت رزرو آپارتمان مبله در شیراز برای هر کسی گزینه ای مناسب در آستین دارد.

 

 

 

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

در گذشته خوراکی های سفره شب یلدا که معمولا روی کرسی چیده میشد محدود بود به میوه های خشک شده مثل انجیر و کشمش و سیب خشک ، آجیل، هندوانه و انار دان شده ، لبوی داغ و چای در استکان های کمر باریک . اما حالا انواع و اقسام خوراکی های مختلف به این سفره یا میز اضافه شده یکی از این خوراکی ها ژله شب یلدا ست . این ژله ها اغلب به شکل ژله انار یا ژله هندوانه است .

من در این پست قصد دارم عکس ۶۰ مدل تزیین ژله شب یلدا را برایتان بگذارم که ایده بگیرید و سفره های یدا یتان را آن تزیین کنید .

ولی از آنجایی که شاید طرز تهیه ژله ها را بلد نباشید ۶ مدل دستور ژله هندوانه و ژله انار به صورت ژله قالبی یا ژله تک نفره برای شما جمع آوری کرده ام که همه چیز برای شروع به کار آماده باشد . موفق باشید.

 

 

طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا

برای تهیه این دستور از این صفحه @Ashpazi_belghis استفاده کرده ام

مقدار ژله ها بستگی به اندازه پوست هنوانه دارد . اگر هندوانه تان بزرگ است ممکن است لازم باشد چند بسته پودر ژله قرمز رنگ  داره من دو بسته پودر ژله انار استفاده کردم میتونید از هر ژله قرمزی استفاده کنید ( مثل ژله توت فرنگی آلبالو و غیره )

برای هر بسته ژله یک لیوان و نصفی اب گرم استفاده کردم وگذاشتم خوب بسته شود ( روی بسته نوشته ۲ لیوان ولی ما میخواهیم حسابی بافت سفتی داشته باشد این ژله که موقع بریدن تکه تکه نشود )

هندوانه را نصف کنید و با دقت و حوصله هندوانه ها را خارج کنید ( نکته : برای این که هندوانه ها اسراف نشود میتوانید با اسکوپ بستنی هندوانه ها را خارج کنید در یک ظرف شیک بچینید و روی آن سلیفون بکشید و در کنار تزیینات و خوراکی های دیگر شب یلدا از آن استفاده کنید )

طوری هندوانه را خالی کنید که کمی هم از پوست سفید هندوانه در آن باقی بماند اینطوری خیلی طبیعی تر است.

بعد ژله را که کاملا در آب حل و یک دست شده در داخل پوست هندوانه که شبیه یک کاسه بزرگ در آمده بریزید و بگذاری در یخچال که حسابی خودش را بگیرد و سفت شود .

بعد از چند ساعت ( روی بسته نوشته یک ساعت ولی شما ۴-۵ ساعت بذارید بماند که موقع بریدن وا نرود ) آن را از یخچال بیرون بیاورید و با یک کارد تیززززز آن را به صورت شتری ( شما هم همین اصطلاح را استفاده میکنید دیگر ؟؟ ) ببرید .

در یک ظرف خوشگل بچینید و در سر سفره یلدا قرار دهید بعد میل کنید و لذت ببرید .

دوستان این ژله ابتکاریه ولی خیلی خوشمزه و زیبا و ساده ست

 

خوب حالا بیاید تزیین ۶۰ مدل ژله به مناسبت شب یلدا رو با هم تماشا کنیم . امیداورم به شما ایده های خوبی بده :

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

شنبه , ۲۵ اسفند ۹۷

غذای اصلی | پیش غذا | دسر | نوشیدنی | نان ها | خمیرها و کرم ها و آیسینگ ها | کیک و کاپ کیک | شیرینی و بیسکوییت | شکلات و تزیینات شکلاتی | سس و مارمالاد | ترشیجات و مرباجات | آشپزی رژیمی | غذاهای سریع | غذای کودک | شب یلدا | ولنتاین | تولد | هالووین | ماه رمضان و سفره های نذری | صبحانه | فینگرفود و پارتی فود | پیشنهاد منوی میهمانی | نکات آشپزی | سفره آرایی | میوه آرایی | تزئین غذا | معرفی ابزارهای سرآشپز | معرفی مواد لازم سرآشپز | دیکشنری آشپزی | ویدیوهای آشپزی 

مشاهده دستورات آشپزی بیشتر

مجله اینترنتی دلخوشی: ژله هندوانه، ایده ای جالب و زیبا برای دسر شب یلدا است. در این مطلب نوعی ژله هندوانه بسیار ساده و راحت و در عین حال خوشمزه را به شما آموزش خواهیم داد.

با سرآشپز دلخوشی همراه باشید.

طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا

 

با تشکر از شما خواننده عزیز. بیایید با کلیک کردن بر روی لینک های آشپزی به جای تصویر برداری از دستورات آشپزی و انتشار تصاویر دستورات آشپزی، از سرآشپز دلخوشی حمایت کنید. 

توجه: هرگونه کپی برداری از مطالب و تصاویر اختصاصی سایت دلخوشی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

برای تهیه ژله هندوانه به سه رنگ ژله قرمز، ژله سفید و ژله سبز نیاز داریم. برای آماده سازی ژله ها به صورت زیر عمل کنید:

۲ بسته پودر ژله توت فرنگی داخل ظرفی بریزید.

۲ و نیم لیوان آب داغ به ژله اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ژله حل شود.

ژله را به مدت ۱ الی ۲ دقیقه داخل ماکروویو قرار دهید تا ژله کاملا حل و شفاف شود.

مجددا ژله را هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

ژله را در دمای محیط قرار دهید تا کاملا خنک شود.

وقتی ژله کاملا سرد شد، ۴ قاشق غذاخوری شیر به ژله توت فرنگی اضافه کنید و خوب هم بزنید.

اضافه کردن مقدار کمی شیر به ژله، باعث مات شدن ژله می شود و در عین حال رنگ ژله تیره باقی می ماند.

برای ژله هایی که می خواهید مات باشد ولی رنگ روشن تری داشته باشد، مقدار بیشتری شیر به ژله اضافه کنید.

۱ بسته پودر ژله لیمو داخل ظرفی بریزید.

۱ و یک چهارم لیوان آب داغ به ژله اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ژله حل شود.

ژله را به مدت ۱ الی ۲ دقیقه داخل ماکروویو قرار دهید تا ژله کاملا حل و شفاف شود.

مجددا ژله را هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

بلافاصله تا ژله داغ است مقداری رنگ خوراکی ژله ای سبز به ژله اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ژله سبز خوش رنگی داشته باشید.

ژله را در دمای محیط قرار دهید تا کاملا خنک شود.

وقتی ژله کاملا سرد شد، ۴ قاشق غذاخوری شیر به ژله لیمو اضافه کنید و خوب هم بزنید.

۱ بسته پودر ژله آلوورا را در ظرفی بریزید.

نصف لیوان آب داغ به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ژله حل شود.

حال برای اینکه ژله شفاف تری داشته باشید، ژله را به مدت ۱ دقیقه داخل ماکروویو قرار دهید، سپس مجددا ژله را خوب هم بزنید تا یکدست شود.

اجازه دهید تا ژله آلوورا در دمای محیط کاملا خنک شود و داغی آن بیافتد.

وقتی ژله خنک شد، ۱ لیوان شیر که به دمای محیط رسیده است به ژله آلوورا اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ژله پاناکوتا سفید آماده شود.

 

یک قالب گرد یا هر قالبی که در دسترس دارید انتخاب کنید.

قالب را کمی با روغن چرب کنید.

ژله توت فرنگی را داخل قالب بریزید و قالب را داخل یخچال قرار دهید تا ژله نیم بند و نسبتا سفت شود.

سپس قالب را یخچال خارج کنید و ژله پاناکوتا سفید رنگ را داخل قالب بریزید.

مجددا قالب را داخل یخچال قرار دهید تا ژله نیم بند شود.

طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا

سپس قالب را از یخچال خارج کنید و ژله سبز رنگ را داخل قالب بریزید و قالب را به یخچال منتقل کنید.

حال اجازه دهید تا ژله به مدت ۱ روز کامل داخل یخچال باقی بماند تا کاملا سفت شود.

سپس ژله را از یخچال خارج کنید، لبه های ژله را از قالب جدا کنید و ژله را به آرامی از قالب خارج کنید.

ظرف سرو ژله را با آب سرد کمی خیس کنید و سپس ژله را داخل ظرف برگردانید.

در نهایت به عنوان تخم هندوانه از چیپس شکلات گرد یا اشکی استفاده کنید وژله هندوانه را تزیین کنید.

منبع: سرآشپز دلخوشی (آشپزی اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی)

  اخبارروزدنیا

  روانشناسی

  کودک و والدین

  قانون و عدالت

  زناشویی

  کلاس درس

  مذهبی

  علمی

  ورزش

  موفقیت

   آموزش آشپزی

  آرایش و زیبایی

  فرهنگی هنری

  مراسم عروسی

  نکات خانه داری

  مد روز

  بازی و سرگرمی

  تفریحی گردشگری

  دنیای آموزش

  سلامتی

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا

می پسندم

فیلم آموزش تهیه ژله هندوانه مناسب شب یلدا
شب یلدا,شب چله,طرز تهیه,تزئین,هندوانه,ژله,خوشمزه,ژله هندوانه ای برای شب یلدا,آموزش,هندوانه مخصوص شب یلدا,ژله هندوانه,کاردستی هندونه,میوه آرایی شب یلدا,کاردستی هندوانه شب یلدا,شب یلدا برای عروس,باسلوق هندوانه ای,کاغذ رنگی تزیین هندوانه,ژله هندوانه ای,ژله انار شب یلدا,ژله رنده ای,ژله رنگین کمان,طرز تهیه ژله هندوانه قالبی,كيك انار شب يلدا,پاناکوتا انار,ایده های یلدایی,طرز تهیه ژله انار مجلسی,شب یلدا 97 چند شنبه است,شب یلدا برای عروس چی میبرن,طرز تهیه ژله هندوانه لیوانی,تزیین پف فیل شب یلدا,درست كردن ژله چند رنگ,طرز تهیه ژله چند رنگ,ژله شیک برای مهمانی,ژله هندوانه در قالب ناودانی,ژله رنگین کمانی,ژله رنگین کمان عمودی,طرز درست كردن ژله هندوانه

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

شب یلدا یکی از بهترین شب ها برای ما ایرانیان است. برای تزئین میز شام شب یلدایتان این ژله هندوانه ای را حتما امتحان کنید. این ژله طعم و شکل بسیار زیبایی دارد.

این دسر خوشمزه را برای شب یلداامسال تان درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

پودر ژله آلبالو : 1 بسته ( از هر ژله قرمزی می تونید استفاده کنید چون رنگ قرمز ژله آلبالو خیلی خوشرنگه من معمولا از اون استفاده می کنم )پودر ژله آلوورا : 1 بستهخامه صبحانه : 100 گرمرنگ سبزچوب بستنی : به تعداد لازمچیپس شکلات : به مقدار لازم

بیشتر بدانید : ژله انار سه رنگ، یک دسر شیک شب یلدایی!

بیشتر بدانید : مافین انار با کرم شانتی، یک دسر شب یلدایی خوشمزه

طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا

درست کردن این ژله بیشتر از یک ساعت وقتتون رو نمی گیره ، خیلی راحتتر از اونیه که فکرشو می کنید .

بیشتر بدانید : گراتینای هندوانه، یک دسر شب یلدا سریع و آسان

ژله آلبالو رو با یک و نیم لیوان آبجوش حل کنید .

نکته : من برای ژله از 200 سی سی آب استفاده می کنم .

بیشتر بدانید : تزیین انار شب یلدا عروس با 2 ایده جالب + آموزش

دو قاشق سوپخوری از محلول همین ژله آلبالو رو با یک قاشق مرباخوری خامه صبحانه حل کنید . بعد به ژله آلبالو اضافه کرده و هم بزنید .

نکته : هدف از اینکار اینه که مثل هندونه قرمز مات داشته باشیم نه قرمز شفاف .

بیشتر بدانید : شب یلدا ناخن های تان را به شکل هندوانه طراحی کنید

ممکنه دونه های خامه در سطح ژله بمونه در اینصورت با صافی اونو صاف کرده و اجازه بدین ژله نیم بند بشه .

 

بعد ژله رو هم بزنید تا یکدست بشه و داخلش مقداری چیپس شکلات بریزید .

 

مواد رو داخل قالب ناودانی ریخته و در یخچال قرار بدین .

 

 

برای درست کردن لایه دوم ژله آلوورا رو با یک لیوان آبجوش حل کنید . بعد از اینکه محلول از دما افتاد ، خامه رو ریخته و حل کنید .

 

 

بعد از بستن لایه اول ، لایه دوم رو با قاشق روش بریزید .

 نکته : لایه ها نباید خیلی سفت بشن و بمدت زیاد در یخچال بمونن چون بعدا باعث جدا شدن لایه ها از همدیگه می شن . قالب رو دوباره به یخچال منتقل می کنیم.

 

 

من در اینجا از دو روش استفاده کردم تا هم ژله هندوانه چوبی رو تجربه کنید و هم بدون چوب . بخاطر همین نصفش رو چوب قرار دادم و نصف بقیه رو بدون چوب درست کردم . بعد از بسته شدن لایه دوم ، چوبها رو داخل ژله فرو می بریم . فاصله رو رعایت کنید چون بعدا بین دو چوب بستنی برش خواهد خورد .

 

 

بقیه محلول ژله آلوورا و خامه رو با رنگ سبز کمی رنگ کردم .

نکته : می تونید از ژله های آماده سبز رنگ هم استفاده کنید مثل لیمو و طالبی ( به هرحال این ژله های آماده هم ترکیبی از رنگ و اسانس هستن و من خودم رنگ رو اضافه کردم تا اون سبزی که می خوام ، بدست بیارم ) .

 

 

بعد ژله سبز رو داخل قالب ریخته و به یخچال منتقل می کنیم .

 

 

بعد از اینکه ژله کامل بست با یه چاقو ژله رو از دیواره جدا می کنیم . 

بیشتر بدانید : دسر شب یلدا، موس انار سه لایه درست کنید

 

طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا

سپس برش می دیم و به همین راحتی جدا می کنیم . لزومی به قرار دادن در آبجوش هم نیست .ژله به شکل هندوانه برای شب یلدا

بیشتر بدانید : شب یلدا : ژله چوبی هندوانه، یک دسر شیک و آسان برای میهمانی شب یلدا

بیشتر بدانید : شب یلدا : شکلات هندوانه ای، یک دسر آسان برای شب یلدا

بیشتر بدانید : شب یلدا : ژله انار و فالوده، یک دسر شیک و خوشمزه برای شب یلدا

اگر می خواهید بیشتر بدانید : سفره شب یلدا 97 را با این ایده ها تزیین کنید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : میوه آرایی شب یلدا با ایده هایی نو و جالب

اگر می خواهید بیشتر بدانید : طرز تهیه ژله به شکل انار برای شب یلدا

اگر می خواهید بیشتر بدانید : تزیین پرتقال شب یلدا + فیلم

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : baharsite.com

S

Sa

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

تزیین سفره هفت سین یکی از بهترین کارهایی است که برای شروع سال نو در هر خانه ای رواج دارد. با ما همراه شوید و سفره هفت سین امسال تان را با رنگ های…

در اینجا یک نمونه زیبا از تخم مرغ سفره هفت سین را همراه با تصاویر مربوطه برایتان نشان داده و طرز درست کردن هر کدام ازآنها را برایتان توضیح داده ایم

کلمپه یکی از شیرینی های سنتی ایران است که برای نوروز بسیار مناسب است

روایت چند تن از بازیگران زن از خانه‌تکانی نوروزی را بخوانید.

تزیین سفره هفت سین یکی از بهترین کارهایی است که برای شروع سال نو در هر خانه ای رواج دارد. با ما همراه شوید و سفره هفت سین امسال تان را با رنگ های ویترای تزیین کنید

سبک زندگی سیمرغ برای سفره هفت سین عید نوروز امسال روشهایی ساده و در عین حال بسیار زیبا جهت تزیین تخم مرغهای سفره هفت سین در نظر گرفته است…

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.



ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

پودر ژله آلبالو : ۱ بسته ( از هر ژله قرمزی می تونید استفاده کنید چون رنگ قرمز ژله آلبالو خیلی خوشرنگه من معمولا از اون استفاده می کنم )

پودر ژله آلوورا : ۱ بسته

خامه صبحانه : ۱۰۰ گرم

طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا

رنگ سبز

چوب بستنی : به تعداد لازم

چیپس شکلات : به مقدار لازم

 

طرز تهیه ژله هندوانه برای شب یلدا :

درست کردن این ژله بیشتر از یک ساعت وقتتون رو نمی گیره ، خیلی راحتتر از اونیه که فکرشو می کنید .

 

ژله آلبالو رو با یک و نیم لیوان آبجوش حل کنید .

 

نکته : من برای ژله از ۲۰۰ سی سی آب استفاده می کنم .

 

دو قاشق سوپخوری از محلول همین ژله آلبالو رو با یک قاشق مرباخوری خامه صبحانه حل کنید . بعد به ژله آلبالو اضافه کرده و هم بزنید .

 

نکته : هدف از اینکار اینه که مثل هندونه قرمز مات داشته باشیم نه قرمز شفاف .

 

ممکنه دونه های خامه در سطح ژله بمونه در اینصورت با صافی اونو صاف کرده و اجازه بدین ژله نیم بند بشه .

 

بعد ژله رو هم بزنید تا یکدست بشه و داخلش مقداری چیپس شکلات بریزید .

 

مواد رو داخل قالب ناودانی ریخته و در یخچال قرار بدین .

برای درست کردن لایه دوم ژله آلوورا رو با یک لیوان آبجوش حل کنید . بعد از اینکه محلول از دما افتاد ، خامه رو ریخته و حل کنید .

 

بعد از بستن لایه اول ، لایه دوم رو با قاشق روش بریزید .

 

نکته : لایه ها نباید خیلی سفت بشن و بمدت زیاد در یخچال بمونن چون بعدا باعث جدا شدن لایه ها از همدیگه می شن . قالب رو دوباره به یخچال منتقل می کنیم.

 

من در اینجا از دو روش استفاده کردم تا هم ژله هندوانه چوبی رو تجربه کنید و هم بدون چوب . بخاطر همین نصفش رو چوب قرار دادم و نصف بقیه رو بدون چوب درست کردم . بعد از بسته شدن لایه دوم ، چوبها رو داخل ژله فرو می بریم . فاصله رو رعایت کنید چون بعدا بین دو چوب بستنی برش خواهد خورد .

 

بقیه محلول ژله آلوورا و خامه رو با رنگ سبز کمی رنگ کردم .

 

نکته : می تونید از ژله های آماده سبز رنگ هم استفاده کنید مثل لیمو و طالبی ( به هرحال این ژله های آماده هم ترکیبی از رنگ و اسانس هستن و من خودم رنگ رو اضافه کردم تا اون سبزی که می خوام ، بدست بیارم ) .

 

بعد ژله سبز رو داخل قالب ریخته و به یخچال منتقل می کنیم .

 

بعد از اینکه ژله کامل بست با یه چاقو ژله رو از دیواره جدا می کنیم .

طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا

 

سپس برش می دیم و به همین راحتی جدا می کنیم . لزومی به قرار دادن در آبجوش هم نیست .

(۲۲۷۰۹)

مجله خبری تصویری تگ

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

مواد لازم:

پودر ژله آلبالو : 1 بسته ( از هر ژله قرمزی می تونید استفاده کنید چون رنگ قرمز ژله آلبالو خیلی خوشرنگه من معمولا از اون استفاده می کنم )

پودر ژله آلوورا : 1 بسته

خامه صبحانه : 100 گرم

طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا

رنگ سبز

چوب بستنی : به تعداد لازم

چیپس شکلات : به مقدار لازم

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا
طرز تهیه ژله هندوانه مخصوص شب یلدا
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *