طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز
طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز


مواد لازم

یک بسته ژله با طعم دلخواهآب جوش یک لیوانبستنی وانیلی ۵۰ گرم (یک بستنی لیوانی کوچک معادل یک پیاله کوچک)

 


طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز

دوره مقدماتی php

مواد لازم

یک بسته ژله با طعم دلخواهآب جوش یک لیوانبستنی وانیلی ۵۰ گرم (یک بستنی لیوانی کوچک معادل یک پیاله کوچک)

 

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori

10

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

ژله رولی گل رز?✅مواد لازم:_پودر ژله دو بسته_دوتا بستنی لیوانی وانیلی کوچک?✅طرز تهیه:ابتدا ۴ تا لیوان بگیرید و هر دو پودر ژله رو به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. حالا ۴ تا لیوان پودر ژله دارید ( دوتا از یک رنگ و دو تا از رنگ دیگه) دو رنگ مخالف از پودر ژله رو ( ژله انار و ژله آناناس) تو ظرف بریزید و به هر ظرف نصف لیوان آب جوش اضافه کنید و روی حرارت غیر مستقیم (بخار آب) بن ماری کنین تا تمام ذراتش حل بشه سپس نصفِ بستنی لیوانی وانیلی کوچک به هر دو ظرف اضافه کنین و اصلا هم نزنین اجازه بدین خودش آب بشه. یک سینی ۲۰ در ۳۰ رو سلفون یا مشما فریزر بکشید (برا اینکه سلفون راحت به کف سینی بچسبه کف سینی رو کمی چرب کنین) ژله رو بریزین تو سینی و بعد ژله بعدی رو اضافه کنید.(مطابق فیلم) به مدتِ دقیقا ۴۵ دقیقه بذارید یخچال تا ببنده (در واقع برای هر سینی یک بسته پودر ژله با یک لیوان آبجوش و یک عدد بستنی لیوانی وانیلی کوچک نیاز هست که تو این مدل ژله رولی بجای اینکه از یک رنگ ژله استفاده بشه، دو رنگ ژله رو نصف و از دو پودر ژله نصف شده استفاده کردم)بعد که ژله بسته شد با چاقو، دالبر دار برش بدین و از سمت ژله زرد رنگ رول کنید. توجه کنید یه سمت که دالبر دار هستش، اون یکی سمت باید صاف باشه.اون دوتا نصف پودر ژله ای که باقی مونده رو هم به همین روش درست کنید.?نوش جاااان?

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

در این مطلب با طرز تهیه ژله رولی با دو روش مختلف به همراه نکات طلایی برای ایجاد طعم ایده آل و ایده هایی برای تزیین ژله رولی آشنا خواهید شد.

ژله رولی از انواع ژله های مجلسی خوشمزه و پرطرفدار است و این نوع ژله را می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. در طرز تهیه ژله رولی از پودر ژله و بستنی وانیلی و آب جوش استفاده می شود. 

ژله از انواع دسرهای مناسب برای پذیرایی از مهمان ها است و شما می توانید ژله های مجلسی نظیر ژله تزریقی و ژله رولی و ژله رنگین کمان و … را برای داشتن یک پذیرایی باشکوه از مهمان هایتان در منزل درست کنید.

برای درست کردن ژله رولتی ابتدا کف سینی با ابعاد ۲۰*۳۰ را نایلون پهن کنید سپس روی نایلون را با مقدار کمی روغن مایع چرب نمایید و سینی را در مکانی مناسب قرار دهید.
در مرحله بعدی طرز تهیه ژله رولی ۱ بسته پودر ژله را در ۱/۴ لیوان آب داغ به روش بن ماری حل کنید سپس بستنی را به پودر ژله حل شده اضافه کنید.

طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز

مخلوط ژله و بستنی را مقداری هم بزنید تا بستنی آب شود.

مخلوط بستنی و پودر ژله حل شده را درون سینی بریزید.

سینی را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار دهید تا مخلوط ژله بستنی به شکل اسفنجی در آید و زمانی که روی آن دست می زنید بستنی خیلی کم به دست های شما بچسبد.

در مرحله آخر تهیه ژله رولی با بستنی بعد از مدت زمان ذکر شده سینی را از درون یخچال بیرون آورید و روی ژله بستنی را با فاصله هایی که دوست دارید برش بزنید.

برش ها را رول کنید و به روش دلخواه خود این ژله مجلسی و خوشمزه را تزیین کنید.

ابتدا پودرهای ژله را به صورت جداگانه درون یک لیوان آب جوش حل کنید سپس نصف لیوان بستنی را به هر یک از ژله های حل شده اضافه کنید. در مرحله بعدی طرز تهیه ژله رولی درون سینی مناسبی نایلون یا سلفون بکشید و روی نایلون را مقداری چرب کنید سپس از دو سمت سینی به صورت همزمان ژله بستنی ها را به صورت آرام بریزید تا رنگ ها با یکدیگر ترکیب شوند و مخلوط ژله بستنی را به مدت ۶۰ دقیقه در دمای آشپزخانه قرار دهید تا حالت دو رنگ در ژله ها بیشتر ایجاد شود سپس سینی حاوی ژله بستنی را به مدت ۴۵ دقیقه درون یخچال قرار دهید تا ژله بستنی خودش را بگیرد.
در مرحله آخر تهیه ژله رولی بعد از مدت زمان ذکر شده سینی را از درون یخچال بیرون آورید و با کمک چاقو روی سطح ژله ها را به صورت دالبری اریب برش بزنید سپس برش های ژله را رول کنید.

برای تزیین کردن ژله رولی روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید این نوع ژله را به صورت ساده درست کنید سپس با کمک ترافل های رنگی و شکلات های رنگی و پودر نارگیل و … این ژله خوشمزه را تزیین کنید همچنین می توانید ژله رولی را درون ظرفی مناسب به شکل انگور یا دسته گل بچینید.

تزیین ژله رولی با روش ساده

تزیین زیبا و شیک ژله رولی

تزیین ژله رولی به شکل دسته گل

تزیین زیبا و شیک ژله رولی

تزیین شیک ژله رولی

تزیین ژله با ترافل

تزیین ژله رولی به شکل انگور

تزیین شیک و بی نظیر ژله رولی

 

تزیین ساده و شیک ژله رولی

طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز

تزیین زیبا و جالب ژله رولی

تزیین ساده و جالب ژله رولی

تزیین زیبا ژله رولی

تزیین ژله مجلسی

تزئین زیبای ژله رولی

برای تزیین ژله رولی به شکل گل ابتدا برش هایی را روی ژله که درون سینی قرار دارد بزنید سپس از یک طرف روی ژله با کمک چاقو طرح بیندازید توجه داشته باشید که اگر روی سطح ژله به صورت هلال برش بزنید گلبرگ هایی به شکل هلال خواهید داشت و اگر به شکل هفت و هشت روی ژله برش بزنید گلبرگ های شما به صورت تیز خواهند بود سپس برش های ژله را رول کنید.

برای تزیین ژله رولی به صورت قلبی می توانید ژله رولی های آماده را درون ظرفی مناسب که به شکل قلب است بچینید سپس ظرف حاوی ژله رولی را به مدت ۶۰ تا ۱۲۰ دقیقه درون یخچال قرار دهید تا ژله رولی خودش را به صورت کامل بگیرد.

در این مطلب با طرز درست کردن ژله رولی و روش هایی برای تزیین آن آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید ژله رولی خوشمزه و با تزیین بی نظیری را در منزل تهیه کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98


با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز
طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *