طرز تهیه چیز کیک ساده با بیسکویت

دوره مقدماتی php
طرز تهیه چیز کیک ساده با بیسکویت
طرز تهیه چیز کیک ساده با بیسکویت

گوگل ادز چیست و چگونه کار می کند؟

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز یا گوگل ادوردز سیستم تبلیغات آنلاین طراحی شده توسط کمپانی گوگل است. در این روش تبلیغاتی آگهی شما در هنگام استفاده­ی مخاطبانتان از شبکه نمایش گوگل و یا موتور جستجوی گوگل، نمایش داده می شود. همان طور که پیشتر گفتیم، ساختار تبلیغاتی گوگل روشی است آسان و کاربردی. در این روش تبلیغاتی، شما هزینه ای بابت نمایش آگهی تان پرداخت نمی کنید و تنها زمانی از حساب کاربری شما هزینه ای کسر می گردد که، مشتری بر روی آگهی شما کلیک کرده و وارد وب سایتتان شود. در این سیستم تبلیغاتی، فاکتورهای مهم و مختلفی اثرگذارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره ای مختصر خواهیم داشت.

تبلیغات کلیکی در گوگل ادز به دو نوع اصلی طبقه بندی می‌شوند، حالت اول زمانی است که فردی در موتور جستجوی گوگل، یکی از کلمات کلیدی انتخابی شما را جستجو کند. در این حالت گوگل ادز بر اساس فاکتورهای مختلفی و پس از رتبه بندی جایگاه آگهی شما، اقدام به نمایش آن به مخاطب می کند. این روش محاسبه چه در رتبه بندی نمایش و چه در هزینه ای که بابت هر کلیک مخاطب بر روی آگهی شما توسط گوگل از حسابتان کسر می گردد، بسیار منصفانه، رقابتی و قابل مدیریت است.

در حالت دوم آگهی شما در شبکه نمایش گوگل (شامل اپلیکیشن‌ها و وب سایت های بی شمار طرف قرارداد با این کمپانی)، نمایش داده می شود. اساسا هنگامی که شما از سیستم تبلیغات گوگل ادز استفاده می کنید، می توان گفت چیزی در حدود ۹۰ درصد از کل کاربران اینترنت را پوشش داده اید. گوگل ادوردز ساختاری بسیار هوشمندانه و دقیق در نمایش آگهی ها به مشتریان و مخاطبان خدمات و محصولات شما دارد. هنگام تبلیغ در گوگل، آگهی ها تنها به افرادی نمایش داده می شوند که حقیقتا به آن نیاز دارند و یا علاقه مندی خود را به آنها در عملکردهای پیشین­شان در محیط وب، به اثبات رسانده اند.

طرز تهیه چیز کیک ساده با بیسکویت

دوره مقدماتی php

چند نکته در رابطه با عملکرد گوگل ادوردز

گوگل دارای عظیم ترین بانک اطلاعاتی سلائق و رفتار شناسی مخاطبان شما است. این موضوع با توجه به میلیاردها جستجوی روزانه کاربران در این وب سایت، امری دور از ذهن نیست. سیستم تبلیغات گوگل ادوردز با آنالیز و بررسی دقیق عملکرد کاربران وب، بهترین و مرتبط ترین پیشنهاد تبلیغاتی را به آنها ارائه می دهد. در گوگل ادوردز دیگر خبری از آگهی های مزاحم، بی ارتباط و غیر موثر نیست. روش کار گوگل ادوردز بسیار ساده است و با محاسبه­ی چند فاکتور اصلی از وب سایت شما و کلمات کلیدی انتخابی تان، فعالیت می کند.

در صورتی که به این سیستم آشنایی داشته باشید و یا اینکه از خدمات مشاوره­ی حرفه ای بهره مند گردید، کار با گوگل ادوردز بسیار کاربردی و آسان خواهد بود. شما در این سیستم به صورت رایگان می توانید اکانت گوگل ادز خود را تعریف کنید و تنها هزینه­­ی کلیک ها بر روی آگهی تان را پرداخت خواهید کرد. هزینه­ی کلیک برمبنای هر کلمه کلیدی در اصطلاح ( CPC ) نامیده می شود؛ و مهمترین فاکتور در تعیین تعرفه تبلیغات در گوگل ادز است. هزینه CPC در کلمات و کسب و کارهای مختلف، متفاوت بوده و ارتباط مستقیمی با میزان محبوبیت و رقابت بر روی کلمه کلیدی انتخابی شما دارد.

گوگل ادز برای اینکه بتواند کارایی و محبوبیت سرویس خود را در میان مخاطبان حفظ کند، اهمیت ویژه ای به کیفیت وب سایت شما و همچنین ارتباط کلمات کلیدی انتخابی تان با نوع فعالیت وب سایت می دهد. در این سیستم تبلیغاتی، مخاطبان اهمیت ویژه ای دارند و گوگل هرگز حاضر نیست تبلیغاتی نامرتبط و یا بی کیفیت را به آنها نمایش دهد. این موضوع به قدری در سیستم تبلیغات گوگل ادوردز اهمیت دارد که هر چقدر امتیاز کیفیت آگهی شما که در اصطلاح به آن ( Quality Score ) می گویند بالاتر باشد، هزینه­ی کمتری بابت هر کلیک پرداخت خواهید کرد؛ البته همان طور که گفتیم ارتباط مستقیمی با پیشنهادات رقبای شما و اساسا میزان رقابت پذیری کلمه کلیدی انتخابی تان نیز دارد. در سیستم تبلیغات گوگل ادوردز شما تنها بابت ورود مشتری به وب سایت تان هزینه پرداخت می کنید و تبلیغ شما بر مبنای انتخاب کلماتی است که توسط مشتریان و مخاطبان محصولات و خدمات شما، جستجو شده است. این بدان معنا است که شما دقیقا و تنها برای جامعه­­ی هدفتان تبلیغ می کنید، آن هم دقیقا در زمانی که آنها در موقعیت خرید محصولات و یا خدمات شما قرار دارند.

یکی از مهمترین ویژگی های سیستم تبلیغات گوگل ادز همین اهمیت ویژه ای است که برای کیفیت آگهی و از همه مهمتر، مخاطبان سرویس‌های خود قائل است. در این سیستم تبلیغاتی آزادی عملکرد شما و همچنین فضای خصوصی مخاطبان و مشتریان‌تان، بسیار با اهمیت است. به هر میزان که شما بر روی کیفیت و استانداردهای طراحی وب سایت خود کار کنید، گوگل نیز در نقطه مقابل، به کاهش هزینه های تبلیغاتی تان، به این ارتقاء ارج می نهد. مخاطبان شما در این سیستم تبلیغاتی با نهایت احترام و آزادی عملکرد، با آگهی شما مواجه شده و در نتیجه با تجربه ای خوشایند و آمادگی کامل، برای خریداری محصولات و یا خدماتتان، وارد وب سایت شما می گردند.

سیستم تبلیغات گوگل و در اصطلاح گوگل ادز ، از بدو ورود تا به امروز محبوب ترین، موثرترین و پرمخاطب ترین نوع تبلیغات آنلاین بوده است. پلان های متفاوت تبلیغاتی در گوگل ادز موجب شده است، هر تولید کننده و یا ارائه دهنده خدماتی بتواند، با هر میزان بودجه، ساختاری موثر و کاربردی و البته اختصاصی برای کسب و کار خود تعریف کند. استفاده از این سرویس حتی می تواند وضعیت رنکینگ وب سایت شما را نیز در بلند مدت، ارتقاء دهد.

ما در آژانس تبلیغاتی جی ادز سال‌هاست تلاش داشته ایم تا به کسب و کارهای ایرانی، خدماتی ارائه دهیم تا بتوانند با حداقل بودجه، از موثرترین روش تبلیغات آنلاین بهره ببرند. مشاورین ما در جی ادز با آنالیز دقیق کسب و کار و نیازهای شما و البته میزان بودجه ای که برای تبلیغات خود اختصاص داده اید، تبلیغات شما را ایجاد و بهینه سازی می‌کنیم. برای کسب اطلاعات با نحوه تبلیغ در صفحه اول گوگل با خط ویژه ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

 

اختصاصی سایت نیک صالحی

با طراحان معروف جهانی که اسم آنها را شنیده ولی چهره آنها را ندیده و یا کمتر دیده اید آشنا شوید.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

بهارک مبینی (بهار)

مدیر ارشد بهارسایت

طرز تهیه چیز کیک ساده با بیسکویت

چیز کیک جدیدا” خیلی طرفدار پیدا کرده و یکی از طرفدارهاش هم خودمم موقع خوردن هم اصلا” به فکر کالری و رژیم و این جور چیزها نیستم و جمله معروف اسکارلت رو ( بر باد رفته ) پیش خودم زمزمه می کنم : ” بعدا” در موردش فکر خواهم کرد ” .  به شما هم توصیه می کنم این کیک خوشمزه رو امتحان کنید .

اصولا” چیز کیک ها به دو صورت تهیه می شن : ۱- یخچالی ۲-  فر . این چیز کیکی که درست کردم از نوع یخچالی هست و نیاز به فر هم نداره ، از رسیپی این چیز کیک خوشم اومد و تصمیم گرفتم درست کنم و عکس هاشو بذارم . بنظرم درست کردنش هم خیلی راحته .

مواد لازم :

بیسکویت ۲۰۰ گرم ( من از ساقه طلائی مینو استفاده کردم )

پنیر خامه ای ۲۰۰ گرم ( از پنیر خامه ای کاله استفاده کردم )

خامه ۲۰۰ گرم

کره ۱۰۰ گرم

وانیل ۱ قاشق چایخوری

شکر نصف  لیوان ( ترجیح می دادم کمی شیرین تر باشه پس سه چهارم لیوان شکر ریختم )

پودر ژله آناناس ۱ بسته

آب جوش ۴ قاشق غذاخوری

یخ ۴ حبه

ژله آلبالو   ۱ بسته

آبجوش ۱ لیوان

یخ ۸ حبه

کمپوت آناناس برای تزئین

مروارید های خوراکی برای تزئین

طرز تهیه :

* دوست داشتم چیز کیکم گرد باشه بخاطر همین یه ظرف با قطر تقریبا” ۲۰ سانتیمتر انتخاب کردم و داخلش دو لایه سلفون پهن کردم حتما” دو لایه باشه چون اگه یکی پاره شد بتونی رو دومی حساب وا کنی .

سوال: آیا از هر ظرفی برای این چیز کیک می شه استفاده کرد ؟

جواب : در مورد انتخاب ظرفتون دقت کنید , ظرفی انتخاب کنید که قطر بالا و پایین ظرف یکسان باشه مثل یکی از دوستام کاسه انتخاب نکنید .

سوال : بهترین قالب برای چیز کیک ها کدامن ؟

جواب : بهتره چیز کیک ها رو در قالب های کمربندی درست کنید تا موقع درآوردن براحتی از قالب جدا کنید.

* بیسکویت رو با دست کمی خرد کرده بعد آسیاب کنید.

* بیسکویت ها رو با کره مخلوط کنید ( کره رو بیرون از یخچال قرار بدین تا کاملا” نرم بشه ) خوب حالا یه مخلوط خمیری دارید , داخل قالب ریخته و با ته لیوان صافش کنید . بعد بذارید داخل فریزر و شروع کنید به آماده کردن مخلوط پنیر .

* پنیر خامه ای و شکر و وانیل رو خوب بزنید بعد خامه رو اضافه کنید .

* ژله آناناس رو با ۴ قاشق آبجوش مخلوط کنید. بعد بمدت ۳۰ ثانیه بذارید داخل مکرو (قدرت ۱۰۰ ) و مجددا” هم بزنید تا پودر ژله کاملا” حل بشه بعد توش ۴ حبه یخ بریزید .

نکته : دقت کنید پودر ژله کاملا” در آب جوش حل بشه وگرنه بعدا” دونه های ژله رو حس خواهید کرد .

طرز تهیه چیز کیک ساده با بیسکویت

* ژله رو به پنیر اضافه کرده و خوب مخلوط می کنیم  .

نکته : مواد رو کاملا” مخلوط کنید اگه همزن دارید بهتره از اون استفاده کنید , بدلیل استفاده از ژله اگه خوب مخلوط نشه ممکنه یه قسمتی کمتر ژله داشته باشه و چیز کیکمون خوب نبنده .

* قالب رو از فریزر در می آریم و مخلوط رو داخل قالب می ریزیم و صافش می کنیم و می ذاریم داخل یخچال که ببنده.

* ژله آلبالو رو با یه لیوان آبجوش مخلوط می کنیم . بعد ۸ حبه یخ بریزید .بعد از اینکه چیز کیکمون کاملا” بست  ژله آلبالو رو روش می ریزیم و دوباره می ذاریم داخل یخچال تا کاملا” ببنده .

* از قالب جدا کردن چیز کیکمون خیلی راحته . لبه های سلفون رو بگیرید و آروم بکشید بیرون فکر کنم بقیه رو از طریق عکس ها دنبال کنید بهتره .

* بعد چیز کیک اشتهابرانگیز رو با آناناس و مروارید های خوراکی تزئین کنید .

نکته : این چیز کیک رو می تونید با قالب های ژله هم درست کنید در اینصورت اول باید ژله رو بریزید و بذارید ببنده بعد مخلوط پنیر رو بریزید و مجددا” بذارید ببنده بعد مخلوط بیسکویت و کره ( ولی دیگه نمی نشه مخلوط بیسکویت و کره رو حسابی فشار دارد تا کاملا” بهم بچسبن چون لایه های زیری خراب می شن).

نتیجه : کلا” خوشمزه است ولی به پای چیز کیک با پایه کیک نمی رسه

توجه توجه : حس می کنم جدیدا” هر کسی این چیز کیک رو درست می کنه شل هست . کم کم دارم شک می کنم که نکنه بخاطر بعضی مسایل شرکتهای سازنده پودرهای ژله آماده از مقدار ژلاتین کم می کنن.
کمی برام عجیبه بسته نشدن چیز کیک بخاطر ژلاتین هست و تنها علتش می تونه همین باشه . فکر کنم لازم باشه یه تحقیقی در مورد ژله های جدید انجام بدم .
دوستان عزیز تا اطلاع ثانوی برای اینکه خیالتون از سفت بودن چیز کیک راحت باشه بجای یک بسته از یک و نیم بسته ژله آماده استفاده کنید یا اینکه یک قاشق سوپخوری پودر ژلاتین را در آب سرد حل کنید سپس روی بخار کتری قرار بدین تا حل بشه و بعد به مواد چیز کیکتون اضافه کنید (روش دوم ارجحیت داره ).

براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست . طعم بسیار دلچسب و خوبی داره … مطلب کامل

هر نوع بیسکویتی رو می شه با این نوع تزیین و در مناسبت های مختلف برای سرو در نظر گرفت . شکل زیبا و متفاوت آن باعث جذب مهمان خواهد شد . مطلب کامل

جدیدترین و متفاوت ترین شیرینی رو از بهارسایت آموزش ببینید … مطلب کامل

این کوکیزها هدیه های خیلی شیک و قشنگی هست که می تونید به هر کسی و در هر مناسبتی تقدیم کنید … مطلب کامل

نارنج یه میوه ای هست که تو کشور ما فراوان یافت میشه . خصوصا تو شهر شیراز.
محصولات جانبی این میوه پرخاصیت هم زیاده .
اینجا با برگ این درخت و تعدادی از خواصش آشنا شده و یه دمنوش ساده باهاش درست میکنیم .
دم كرده برگ نارنج تشنج را از بين مي برد. مطلب کامل

برای تهیه این غذا میتونید از فیلینگ های مختلف بسته به ذائقه خودتون استفاده کنید . مثل انواع مرباها (بدون شهد) و تخم مرغ برای صبحانه ، مواد پیتزا ، انواع سبزیجات و… مطلب کامل

این کاپ کیک ترکیبی از کیک و شکلاته که در کنار کرم شکلات فندقی طعم بی نظیری داره و در روز عشق میتونه یک هدیه از طرف شما برای عزیزانتون باشه. مطلب کامل

تفسیر عشق فقط بین دختر و پسر محدود نمی شه ( البته این رابطه هم یکی از آفریده های خداست و بنوبه خود زیباست) .
عشق رو در خیلی موارد می شه تفسیر کرد ؛ عشق به خدا ، عشق به همسر ، عشق به فرزند ، عشق به والدین ، عشق به کار، عشق به زندگی و …. همه اینا یه نوع عشقه و درنوبه خودشون قابل احترام هستن . … مطلب کامل

دمنوش لیمو نوشیدنی ای گوارا و خوش طعم و رنگه که تو فصل زمستون و برای بهبود سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن می تونیداونو تهیه نموده و نوش جان کنید . مطلب کامل

قورمه سبزی یکی از خورش های اصیل ایرانی هست . البته در هر شهر با توجه به ذائقه خودشون تغییراتی دادن که مطمئنا همه شون خوشمزه هستن… مطلب کامل

سلام خسته نباشید
برای منم شل شد،نظرتون چیه مقدار خامه کمتر بشه؟
راستی برای من یه مشکل دیگه پیش اومده،اون مایع وسط یه رگ تلخی به من داد(مخلوط ۲۰۰گرم خامه،۲۰۰گرم پنیر ماسکارپونه،نصف لیوان شکر!!!!!
چرا تلخه!

وانیل هم میتونه تلخی بده؟

راستی من پودر ژله آناناس رو با ۱ لیوان آب جوش مخلوط کردم بدون هیچ یخی،دلیل تلخی میتونه باشه؟

مواد لازم در دستور ذکر شده.بعد از عکس دوم….

سلام خانوم مبینی عزیز ممنون از آموزشهای عالیتون یه خواهشی داشتم و اون اینکه اگر امکان داره تزییین کیکهای ایستاده علی الخصوص کیکهایی که به شکل باربی یا منظره و خونه و و پیرهن عروسک یا حیواناتی مثل مرغابی درست میشوند رو آموزش بدید یه خواهرزاده دارم که همیشه به من میگه از اینجور کیکها به خصوص کیکهایی که به شکل عروسک عروس و داماد در روی کیکهای دو طبقه است براش درست کنم اما من یاد ندارم ولی خیلی دوست دارم برای جشن تولدش از این کیکها درست کنم. ببخشید میدونم توقع زیادیه ولی عاشق درست کردن کیکهای دو طبقه و سه طبقه مراسم عروسی و به خصوص تزیینشون به شکل گلهای مختلف هستم ممنون میشم اگه در این سایتتون آموزش اینهارو هم داشته باشید. یه دنیا ممنون.

عاطفه خانم اون یه لیوان آب جوش مربوط به ژله رویی هست نه ژله ای که برا کرم پنیر استفاده شده.
یعنی تو این دستور یه لیوان آب جوش برا ژله آلبالو هست. نه برای ژله آناناس.
اگه این مورد رو رعایت کردین و باز بخش پنیری خوب نبسته دفعه بعد یک و نیم بسته ژله آناناس بریزین. چون کیفیت پودر ژله ها جدیدا کم شده.
احتمالا وانیلتون زیاد بوده که تلخ شده.چون وانیل دستور فکرکنم شکری هست. اگه وانیلتون خالصه نصفش کنید.

سلام.اول از سایت و مطالب خوبتون تشکر میکنم…من چیز کیک رو دقیقا طبق دستور درست کردم ولی مزه پنیر خامه ای کاملا حس میشد و حس خوبی نبود….تو کیک شما هم این جوریه یعنی مزه پنیر قابل تشخیصه و حس میشه؟

با سلام من دو تا سوال داشتم اول اینکه اضافه کردن وانیل برای چیشت دوم اینکه مقذار یخ هایی که تو جله ها میریزیم باید اب بشه بهد روی مواد بریزیم با تشکر 

سلام خانم مبینی 
ازآموزشهای بسیار زیبا و خلاقانه شما بسیار بسیار سپاسگزارم از اینکه آموخته های خود را در اختیار علاقه مندان با جزئیات قرار می دهید ممنون هستم و از خداوند برای شما زندگی شاد و سلامت آرزومندم.

یاسمین خانم کلا وانیل کیک ها و دسرهارو خوش عطر و بو میکنه و بوی تخم مرغ رو کم میکنه.
بله. هم میزنید و یخ ها ذوب میشن و ژلتون خنک میشه ..

یه سوال دیگه داشتم ببخشید تور خدا وقتی ۴ تا دونه یخ و ریختم داخل ۴ قاشق اب جوش و پودر هم زدم تا یخ ها اب بشه وموادم حالتی سفت داشت یعنی رقیق نبود درسته باید این طور باشه؟

ببخشید من یه سوال دیگه داشتم وقتی برای مرحله اخر یخ و میریزم تو محلول جله و یک لیوان اب جوش شما گفتید هم بزنیم تا یخ ها ذوب بشه تو این مدت که یخ اب بشه جله من سفت میشه بعد که میخام بریزم روی لایه کرمم حالت تیکه تیکه میشه مثل چیز کیک شما که تصویرش و میبینم صاف نیست اینکه میتونم به همون اندازه مثلا ۴ تیکه یخ یا ۸ تیکه همون موقع اب سرد و اندازه کنم بریزم  برای اینکه تا یخ ها اب بشن جله میبنده میخام بریزم روی کرمم تیکه تیکست با تشکر

با سلام
بابت آموزش خوبتون ممنونم — من دقیقا همانند دستور العمل اجرا کردم ولی نتونستم از سلیفون جدا کنم چون مایه پنیر کاملا شل بود — علت چیه ؟
با تشکر

با تشکر از سایت فوق العاده شما.چیز کیک من خیلی خوب شد فقط قسمت بیسکوییتش خیلی سفت شد.اگه ممکنه علتش را بگویید ممنون می شوم.

عالی ولی خانم مبینی عزیزچراجواب ایمیلارونمیدین

مژگان خانم برای نرم شدن قسمت بیسکوییتی یه مقدار چیز کیک رو زودتر از سرو از یخچال در بیارین تا کره موجود در بیس بیسکویتی یکم نرم بشه و بافت بخش پایه رو هم بدنبالش نرم کنه

سکینه خانم احتمالا مشکل از ژلاتینتون بوده. یعنی همون پودر ژله. چون یکم کیفیت پودرای ژله کم شده. البته اگه اندازه گیری هاتون دقیق بوده

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

خمیر هزارلا که توسط خانم مهندس مبینی بصورت حضوری و آنلاین تدریس خواهد شد

این دسر طعم آشنایی داره ، همون طعمی که وقتی می خوری یاد بستنی زعفرونی سنتی ایرانی می افتی …..

استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر نام کامل بهارسایت و لینک مربوطه مجاز میباشد.

قدم اول : آموزش ببینید

قدم دوم : اجرا کنید

قدم سوم : لذت ببرید

صفحه نخست » ? آموزش آشپزی آسان » نان، شیرینی، دسر » طرز تهیه چیز کیک یخچالی

 

چیز کیک یخچالی دسری ساده و بدون پخت است که میتواند برای کودکان بسیار جذاب و مفید باشد. اگر علاقمند به تهیه کیکی آسان و خوشمزه هستید، این دستور را امتحان کنید.

 

زمان آماده سازی   30 دقیقه
زمان پختن    180 دقیقه
مناسب برای   10 نفر

طرز تهیه چیز کیک ساده با بیسکویت

 

 

مواد لازم :

بیسکوئیت  200 گرم

پنیر خامه ای  200 گرم

خامه  200 گرم

کره 150 گرم

شکر  100 گرم

پودر ژلاتین 1 قاشق غذاخوری

وانیل 1 قاشق چای خوری
یکی از اصول شیرینی پزی در نزد آشپز ها استفاده از حداقل مواد اولیه برای پخت غذا یا یک شیرینی می باشد. این کیک تنها با ۷۵۰ گرم مواد اولیه آماده میشود و حتی در پخت کیک میتوانید از بیسکوئیت ساقه طلایی نیز استفاده کنید.

طرز تهیه چیز کیک یخچالی
آموزش تهیه چیز کیک یخچالی :

می توانید قالب گرد با قطر ۲۰ سانت هم انتخاب کنید . داخل قالب را دو لایه سلفون بکشید . سپس بیسکویت ها را آسیاب کنید برای راحتی کار بهتر است ابتدا آنها را با دست کمی خرد کنید .
آنها را با کره ای که از قبل بیرون از فریزر گذاشته اید مخلوط کنید . اکنون یک خمیر نسبتا نرمی دارید. این خمیر را ته قالب پهن کنید و با ته لیوان کاملا فشار داده و صاف کنید .بعد داخل فریزر قرار دهید. اکنون مخلوط پنیر را آماده می کنیم ؛ پنیر خامه ای و شکر و وانیل را خوب می زنیم و بعد خامه را به مخلوطمان اضافه می کنیم.
ژلاتین را با ۴ قاشق آب سرد مخلوط می کنیم بعد آن را روی بخار آب می گذاریم ( می توانید روی کتری در حال جوشیدن بگذارید ) یا داخل ماکروفر به مدت ۳۰ ثانیه تا ژلاتین کاملا آب شود و هیچ دانه ای نداشته باشد بعد به آن نصف لیوان آب سرد یا ۴ حبه یخ اضافه می کنیم( می توانید از ژله آماده هم استفاده کنید فقط باید یک بسته را در سه چهارم لیوان حل کنید ). بعد ژلاتین آماده را به مخلوط پنیر اضافه می کنیم .
بهتر است ۳۰ ثانیه با همزن بزنید تا کاملا صاف و یکنواخت شود.قالب را از فریزر خارج کرده ، مخلوطمان را روی بیسکویت ها میریزیم و با پشت قاشق صاف می کنیم و می گذاریم در یخچال ببندد . دسر شما پس از ۳ ساعت آماده است . آن را همراه سلفون از قالب خارج کنید و با احتیاط سلفون را جدا کرده ، در ظرف سروتان قرار دهید . می توانید از انواع میوه مثل آناناس یا توت فرنگی برای تزیین استفاده کنید.

 

 

خواص چیز کیک یخچالی :

پنیر دارای ارزش غذایی بالایی است . منبع غنی از پروتئین ، کلسیم ، فسفر و ویتامین های آ و د است . مزیت آن به شیر این است که ساده تر هضم می شود . به خصوص برای کسانی که تحمل لاکتوز شیر را ندارند توصیه می شود .

ژلاتین موجود در این دسر مضرات چربی و کلسترول پنیر خامه ای وخامه را تعدیل می کند چرا که به کاهش LDL (کلسترول بد) کمک کرده و خود نیز کالری بسیار کمی دارد. در ضمن چون حاوی آمینو اسید است به باز سازی سلول ها کمک کرده و برای پوست و مو مفید است. ژلاتین حاوی فولیک اسید نیز هست که از نازک شدن موها و شکستن ناخن ها جلوگیری می کند.

۱۰۰ گرم چیز کیک حدود ۳۰۰ کالری انرژی دارد.

کلا انواع لبنیات سرد هستند و پنیر هم مستثنی نیست . اگر از بیسکویت ساقه طلایی استفاده کرده باشید طبع آن گرم و معتدل است و اگر به جز آن گرم و خشک .

 

ashpazbashy.com

ارسال این مطلب برای دوستانتان (دکمه رو لمس کنید)


ببخشید یه سوال داشتم
باید ژلاتین رو به مخلوط پنیر و اینا قاطی کنیم یا باید بزاریم پنیر و اینا توی یخچال ببنده بعد روش ژلاتین بریزیم

باید ژلاتین حل شده در آب یا پودر ژله حل شده در آب را با مخلوط پنیر و خامه مخلوط کنید، روی بیسکویت ها ریخته و در یخچال بگذارید.
آنچه موجب سفت شده لایه پنیری میشه ژلاتینه.
می تونید وقتی لایه پنیری بست یک لایه ژله طعم و رنگ دلخواه هم روی اون بریزید.

سلام عزیزم . من یکم مایع پنیروخامه ام رقیق شد . نمیگیره الان؟

سلام دوست گرامی
نگران نباشید، پودر ژلاتین داره ، می بنده. البته اگر مقادیر را مطابق دستور برداشته باشید

ببخشید وقتی میخوایم از قالب دربیاریم وا نمیره ؟میشه از قالب قلب استفاده کرد ؟

بهترین قالب برای تهیه چیز کیک قالب کمربندی است.

نام(لازم)

 

طرز تهیه کیک بادامی با ایرمیک در تهیه این کیک بادامی از ایرمیک استفاده شده و آرد و روغن ندارد. اگر رژیمی دارید که نمی توانید روغن و آرد مصرف کنید با ما در بخش …

کیک گردو و کشمش همراه با یک نوشینی گرم در یک عصر زمستانی سرد علاوه بر اینکه شما را گرم می کند، خستگی را از تنتان به در می کند. وقنی گرسنه می شویم این …

کیک زیتون و تخم مرغ یک غذای قالبی مقوی و خوشمزه برای مهمانی های رسمی و خانوادگی است. طرز تهیه این غذا را در بخش آموزش آشپزی مجله تصویر زندگی می بینید.   دستور پخت …

دستور پخت کاپ کیک ساده و خوشمزه این کاپ کیک ساده خیلی خوشمزه اس و بافت نرم و لطیفی داره. خیلی هم خوب پف می کنه. با مقدار موادی که در این دستور گفته شده شما 13 …

طرز تهیه چیز کیک ساده با بیسکویت

دستور تهیه کیک ساده با سس گاناش و کارامل  این کیک ساده با سس های خوشمزه و خوش طعم گاناش و کارامل یه عصرونه بسیار لذیذه. در ادامه مطلب روش تهیه سس گاناش ، سس کارکامل و …

اگر به دنبال عصرانه ای دلچسب و لذیذ هستید بهتون این کیک کاکائویی خوشمزه را پیشنهاد می کنیم. اگر عاشق طعم شکلات باشید به این کیک نه نمی تونین بگین. این کیک خوشمزه بهترین هدیه …

دستور پخت شیرینی کعک العید / شیرینی مصری مناسب عید شیرینی کعک العید یک نوع شیرینی مصری مخصوص عید ها (بویژه عید فطر ) هستش. البته ورژن های عربی و ترکی هم داره که نوع مصری از معروفیت …

   طرز تهیه دسر فروماژ شکلاتی فروماژ شکلاتی دسری مجلسی و خوشمزه و مورد علاقه دوستداران شکلات و کاکائو است. این دسر خوش طعم را درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید.   مواد …

طرز تهیه نان برنجی قزوین + فیلم آموزشی نان برنجی یکی از شیرینی های سنتی ترد و خوشمزه ایرانی و از سوغات های کرمانشاه و قزوین است. در بخش آموزش آشپزی با طرز تهیه نان …

روش پخت شیرینی نینو  شیرینی نینو بسیار خوش طعم و خوشمزه و شیک است، خصوصا برای پذیرایی از مهمانان نوروزی. موا دمیانی آن بسته به ذائقه شما می تواند بادام، گردو، پسته، نارگیل یا مخلوطی از …

طرز تهیه چیز کیک ساده با بیسکویت
طرز تهیه چیز کیک ساده با بیسکویت
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *