طرز تهیه پیش غذای ساده با سیب زمینی

دوره مقدماتی php
طرز تهیه پیش غذای ساده با سیب زمینی
طرز تهیه پیش غذای ساده با سیب زمینی

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید…

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.


طرز تهیه سوپ تاکو
سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه سوپ خوش مزه آماده کرده ایم به اسم سوپ تاکو که خیلی خوشمزه و خوش خوراکه .
در این غذا انواع سبزیجات تازه استفاده شده است که بسیار برای سلامتی م…



دوره مقدماتی php


طرز تهیه پیش غذای ساده با سیب زمینی



طرز تهیه قزواله دواوا
سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه غذای خوش مزه آماده کرده ایم به اسم قزواله دواوا  که خیلی خوشمزه و خوش خوراکه.
این غذای بسیار خوشمزه یک غذای کامل با تمام مواد مغذی برای بدنه ک…






طرز تهیه میگو سیر کبابی
سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه غذای خوش مزه با میگو آماده کرده ایم به اسم میگو سیر که خیلی خوشمزه و خوش خوراکه.
این غذای بسیار خوشمزه یک غذای کامل با تمام مواد مغذی برای بد…






شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که دوست دارید شکلات کاراملیزه را درست و طعم آن را بچشید روشی که استفاده میکنیم می توان به عنوان جادوی آشپزی دانست که بسیار می تواند لذیذ باشد. این روش عطر و طعم خاصی را به…





در این مطلب طرز تهیه دو غذای ساده با سیب زمینی عالی و بسیار خوشمزه را تهیه کرده ایم. در ادامه همراه ما باشید.

با سیب زمینی غذاهای بسیار آسان و متنوعی می توان تهیه کرد، در این مقاله برای شما همراهان گرامی دو آموزش متفاوت برای طرز تهیه غذای ساده با سیب زمینی را قرار داده ایم.

 تهیه غذاهای سریع با سیب زمینی کاربرد زیادی برای خانم های خانه دار دارد. در مطالب گذشته شما را با طرز تهیه سیب زمینی با پنیر پیتزا و سیب زمینی و قارچ و پنیر آشنا کردیم. در ادامه نیز شما را با طرز تهیه کبه سیب زمینی و دومینو سیب زمینی آشنا می کنیم.

طرز تهیه پیش غذای ساده با سیب زمینی

مواد لازم

دستور پخت:

 کبه سیب زمینی یک غذای ساده با سیب زمینی محسوب می شود که دارای طعم و مزه ایده آلی است. برای درست کردن این غذای خوشمزه ابتدا سیب زمینی ها را در ظرفی بریزید و مقداری آب به آن اضافه کنید در روی حرارت قرار دهید تا آبپز شود،

سپس آن ها را پوست بگیرید و له کنید. سیب زمینی های له شده را با نمک، فلفل و تخم مرغ مخلوط کنید.

داخل تابه روغن مایع بریزید، پیاز ها را ریز کرده داخل روغن بریزید و تفت دهید تا طلایی شوند.

گوشت چرخ کرده را اضافه کرده و تفت دهید، عصاره مرغ را خرد کرده و همراه گردوهای خرد شده و ادویه به گوشت چرخ کرده اضافه کنید، در این مرحله به مواد نمک اضافه نکنید زیرا عصاره ها شور هستند.

نیمی از سیب زمینی ها را در ظرف ریخته و صاف کنید، در مرحله بعد تمام مواد گوشت چرخ کرده را روی آن بریزید، و یکنواخت پخش کنید، باقیمانده سیب زمینی را در لایه بعد روی آن بریزید و صاف کنید. روی آن را با آرد سوخاری و روغن مایع بپوشانید. درون فر که از قبل با دمای 220 درجه سانتیگراد گرم کرده اید قرار دهید به مدت 20 تا 25 دقیقه تا روی آن طلایی شود. لازم به ذکر است که برای عطر بهتر سیب زمینی ها درون آن می شود از سبزی معطر نیز استفاده کرد.

مواد لازم:

دستور پخت:

دومینو سیب زمینی غذای بسیار ساده و خوشمزه ای است. در طرز تهیه این غذای ساده با سیب زمینی ابتدا کره تصفیه شده، را داخل ظرفی ریخته و در روی حرارت ملایم قرار دهی هم نزنید تا خودش آب شود، پس از آب شدن کف روی آن را بردارید و کره تصفیه شده را در ظرفی دیگر بریزید،

برای تهیه دومینو سیب زمینی، فر را با دمای 400 درجه روشن کنید، کف سینی فر را کاغذ روغنی بگذارید یا چرب کنید. در مرحله بعد سیب زمینی ها را پوست بگیرید، سپس چهار طرف آن را برش دهید تا به شکل مکعب مستطیل شوند،

 آن ها را با لایه های باریک برش دهید سعی کنید همه یک اندازه شوند. سیب زمینی های مستطیل شکل شده را درون سینی فر قرار دهید و روی آن ها کره تصفیه شده بریزید، نمک را برای طعم بهتر به آن اضافه کنید، این کار را با طرف دیگر سیب زمینی ها تکرار کنید، سپس آن ها را به مدت 40 دقیقه داخل فر قرار دهید تا طلایی شوند. این غذا را گرم سرو کنید.

در این مطلب با دو آموزش متفاوت طرز تهیه غذای ساده با سیب زمینی آشنا شدید. امیدواریم از دستور تهیه آن ها نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98


با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید


طرز تهیه پیش غذای ساده با سیب زمینی


قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طرز تهیه پیش غذای ساده با سیب زمینی
طرز تهیه پیش غذای ساده با سیب زمینی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *