طرز تهیه پنه با سس قارچ و خامه

دوره مقدماتی php
طرز تهیه پنه با سس قارچ و خامه
طرز تهیه پنه با سس قارچ و خامه

در آشپزی ۲۸ دی ۱۳۹۵ ۰ 100,026 بازدید

آموزش درست کردن پاستا پنه با سس سفید ، طرز تهیه پاستا ایتالیایی ، گوشت مرغ و قارچ ،پاستا با سس پستو

یکی از معروف ترین خوراک های کافه ها و رستوران های ویژه، پاستا است و مشهروترین پاستا پنه ی مرغ آلفردو است. این خوراک با طعم ویژه و لذیذی که دارد محبوب دلهاست! در ضمن دوستانی که گوشتخوار نیستند، می توانند این خوراک خوشمزه را بدون مرغ درست کنند. مواد قابل تهیه و در دسترس این خوراک خوشمزه، دلیلی خواهد بود تا هر از چند گاهی با آن ذائقه ی خود را تغییر دهید. این خوراک با مواد لازم آماده، نهایتا در عرض بیست دقیقه حاضر می شود.طرز تهیه پنه با سس قارچ و خامه

پنه را آب کش کنید و آماده کنید. در زمانی که پنه در حال حاضر شدن است، دو عدد سینه مرغ را قیمه ای خورد کنید و داخل ماهی تابه بریزید و تفت بدهید. وقتی مرغ ها کمی تفت خورد، کره و سیر را اضافه کنید و باز هم تفت بدهید. بعد از اینکه مطمئن شدید مرغ ها مغزپخت شده اند، زیر اجاق را کم کنید و قارچ ها را اضافه کنید. کمی نمک و فلفل هم برای طعم دادن خوراک خوب است. بعد از اینکه کمی تفت خورد، آن را خاموش کنید تا به سراغ سس آلفردو برویم.

دوره مقدماتی php

اگر دلتان هوس یک غذای ایتالیایی کرده است و دوست دارید در مدت زمان کم، یک پاستای متفاوت درست کنید، این غذا را از دست ندهید. این پاستا با سس خامه درست شده است که ترکیب خوبی با پاستا، مرغ و قارچ است.

مواد لازم برای ۳  نفر

طرز تهیه:

۱. در یک قابلمه مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس پاستا را به همراه کمی نمک و روغن داخل آن بریزید. بعد از ۱۲ دقیقه که پاستا آماده آبکشی شد، آن را در سبدی ریخته و کنار بگذارید.

۲.  در این میان در یک تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. سینه های مرغ را که به صورت تکه های ۲ تا ۳ سانتی خرد کرده اید به مقداری نمک و فلفل آغشته کنید، سپس آنها را داخل تابه خوب سرخ کنید. بعد از آنکه تکه های مرغ خوب سرخ شدند، آنها را از تابه درآورده و در یک ظرف بریزید. در همان تابه مقداری روغن بریزید و قارچ ها را داخل آن تفت دهید. ۱ ق س آب لیمو هم به قارچ ها بزنید. بعد از آنکه سرخ شدند، آنها را داخل ظرفی ریخته و کنار بگذارید.

۳. در یک تابه گود یا یک قابلمه مناسب کره را بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا آب شود. آرد را داخل شیر حل کنید، سپس آن را داخل تابه بریزید و با کره خوب مخلوط کنید. مرتب هم بزنید تا مایه غلیظ شود. در انتها خامه را به همراه کمی نمک و فلفل به مواد اضافه کرده و به هم زدن ادامه دهید. وقتی مایه غلیظ شد، مرغ، قارچ و پاستای پخته را اضافه کنید. مواد را به آرامی هم بزنید تا سس کاملا به خوردشان برود. در انتها پنیر را اضافه کنید.

۴. در انتها پاستا را در ظرف های مورد نظرتان بریزید، آنها را با مقداری جعفری خرد شده تزیین کرده، سرو کنید.

طرز تهیه پاستا با سس پستو خیلی ساده است و جالب اینه که شما میتونید پاستا رو در تابستان سرد سرو کنید و در زمستان گرم بخورید.

۲ عدد سینه مرغ بدون پوست و استخوان

۲/۱ قاشق چایخوری نمک

۲/۱ قاشق چایخوری فلفل

۵۰۰ گرم پاستا

۱ پیمانه پستو ریحان

۱ پیمانه گوجه گیلاسی نصف شده

۴/۱ پیمانه ریحان تازه خرد شده

پنیر پارمزان به میزان لازم

سینه مرغ رو با نمک و فلفل مزه دار کنید و هر سمت آن را ۵ تا ۷ دقیقه با حرارت متوسط گریل کنید، بعد مرغ های گریل شده رو خرد کنید. وقتی مرغ ها در حال گریل شدن هستند، پاستا رو داخل آب جوش بریزید تا بپزد، مراقب باشید زیادی نرم و له نشود. وقتی پاستا آماده شد داخل آبکش بریزید. در یک کاسه بزرگ پستو، پاستا و مرغ رو با هم مخلوط کنید و داخل یخچال قرار دهید تا پاستا به خوبی طعم بگیرد. قبل از سرو کردن گوجه و ریحان رو مخلوط کنید و با مقداری پارمزان روی پاستا بریزید.

۱/۴ پیمانه دانه میوه کاج

۴ و ۱/۲ پیمانه برگ ریحان

۳/۴ پیمانه روغن زیتون

۱ حبه سیر

۱/۲ قاشق چایخوری نمک

۱/۲ پیمانه پنیر پارمزان

دانه های کاج رو در فویل مخصوص پخت و پز بگذارید و برای ۱۲ تا ۱۵ دقیقه داخل فر با درجه حراح ۱۲۰ درجه سانتی گراد قرار دهید. مراقب باشید که دانه کاج به سرعت می سوزد. ریحان رو بشورید و بگذارید کامل خشک شود و به همراه دانه های کاج و بقیه مواد داخل مخلوط کن بریزید تا حسابی میکس شوند، اگر مواد خیلی خشک بود کمی دیگر روغن زیتون داخل آن بریزید.

۱۶ اسفند ۱۳۹۷

۱۵ اسفند ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

دیدگاهdocument.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a714f2c3e3c25e7ce48c940b5f5aea1f” );document.getElementById(“47066ccb9d”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

وب سایت

طرز تهیه پنه با سس قارچ و خامه

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2019, All Rights Reserved. | Powered by saten

این سرویس به دلایلی مسدود شده است
چنانچه صاحب امتیاز این سرویس هستید ، لطفا برای کسب اطلاعات
بیشتر با شرکت سرور پارس تماس حاصل فرمایید

طرز تهیه پنه با سس قارچ و خامه
طرز تهیه پنه با سس قارچ و خامه
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *