طرز تهیه هویج پلو با مرغ رزا منتظمی

دوره مقدماتی php
طرز تهیه هویج پلو با مرغ رزا منتظمی
طرز تهیه هویج پلو با مرغ رزا منتظمی

امروز صبح ممکن است بی تفاوت و بی احساس باشید. باید از فرصت های شغلی که امروز برای شما پیش می آید استفاده نکنید. اگر شخصی شما را دعوت کرد، بدون هیچ تردیدی این دعوت را بپذیرید.

سردرگم هستید و ممکن است بر روی زندگی اجتماعی و فرصت هایی که بر سر راه تان می آید تاثیر بگذارد. بهتر است از انجام کارهای تجاری امروز اجتناب کنید. در طول بعد از ظهر ممکن است حس و حال بهتری داشته باشید و مهارت های ارتباطی تان بهبود یابد. زمان بسیار عالی برای عشق و عاشقی است.

یک شخص سالخورده ممکن است به شما فرصتی برای پیوستن به یک مشارکت را بدهد. از گرفتن تصمیمات عجولانه اجتناب کنید! باید اول نظر شریک عاطفی تان را جویا شوید. شرایط مالی تان بسیار نامید کننده است. با این حال، روابط با شریک عاطفی تان بسیار عالی پیش می رود و فرصتی خواهید داشت تا زمان رمانتیکی را با هم سپری کنید.

امروز ممکن است از نظر فیزیکی و فکری در بهترین حالت نباشید. به نظر می رسد که سردرگم و روی مود بدی هستید. سعی کنید از ملاقات های کاری و دیدن دوستان تان اجتناب کنید! ممکن است مبلغ عمده ای پول از دست بدهید یا با یکی از دوستان نزدیک تان دعوا کنید. احتمالا بخواهید بیشتر به بچه ها و یا برادر کوچکتر خود توجه داشته باشید.

ممکن است تمایل داشته باشید که در ابرها سیر کنید. سعی کنید ملاقات های کاری را به زمان دیگری موکول کنید. حتی اگر روی مود صحبت کردن نبودید، نباید از برقراری ارتباط اجتناب کنید. زمان این است که به نیازهای شریک عاطفی تان توجه کنید.طرز تهیه هویج پلو با مرغ رزا منتظمی

در طول صبح ممکن است روحیه ی خوبی نداشته باشید، و به سختی بتوانید تمرکز کنید. از مشارکت هایی که مطمئن نیستید با موفقیت به اتمام می رسانید اجتناب کنید! افرادی که برای شما عزیز هستند ممکن است در طول شب شما را ملاقات کنند.

دوره مقدماتی php

امروز صبح ممکن است تمایل داشته باشید مقداری رویا پرداز باشید و مشکلاتی را در برقراری ارتباط تجربه کنید. امروز حس ششم تان غیر قابل اطمینان است. زمان آن است که کمک هایی را از جانب دوستان و یا خانواده تان دریافت کنید. باید امروز فقط فعالیت های روزانه خود را انجام دهید – یا کارهایی را انجام دهید که چالش برانگیز نیستند.

به نظر می رسد که زندگی عاطفی تان بسیار خوب پیش می رود. ممکن است تمایل داشته باشید که به عشق خود اعتراف کنید. سعی کنید از انجام کارهای تجاری اجتناب کنید! شانس با شما نیست. دقت کنید، هر کاری که انجام می دهید به قانون احترام بگذارید!

امروز صبح ممکن است در بهترین حالت نباشید، و هیچ چیزی باعث خوشحالی شما نمی شود. خانواده تان به دلیل لغو سفر با شما بحث خواهند کرد. بهترین کار این است که به آنچه که دیگران می گویند گوش دهید و به مصالحه برسید. سعی کنید بیشتر استراحت کنید!

اگر به استراحت کردن توجه کافی نداشته باشید ممکن است مشکلات سلامتی را تجربه کنید. با یکی از اعضای سالخورده خانواده بحثی خواهید داشت که تمام فکرتان را به خود مشغول خواهد کرد. باید آرام باشید

ممکن است تمایل داشته باشید بیش از حد منابع خود را دست بالا بگیرید. لجوج و کله شق نباشید و به چیزی اصرار نکنید! اگر غرور خود را کنترل نکنید، با دوستان و خانواده تان بحثی خواهید داشت. به استراحت بیشتری نیاز دارید.

امروز صبح ممکن است مبلغ عمده ای پول دریافت کنید و برنامه های جسورانه خود را شروع کنید. عجله نکنید! نظر شریک عاطفی تان را جویا شوید! با هم می توانید بهترین راه حل ها را برای مشکلات تان پیدا کنید. احتمالا بخواهید از رفتن به بالا خودداری کنید.

انشاآلله که آمین های ما شامل حال بقیه باشه همین که باعث دلخوشی خواندن مطالب مثبت و انتشار آن به دلها ی میلیونها انسان که همه به نوعی درگیر هستن در این روزگار هزار پیچ لاکردار درحال ذخیره حسابهای کائنات هستید و خدا قوت به همه عزیزان در تاروت رنگی از جلوی درب تا میز مدیر احسن برشما.????⚘????

سلام دوست عزیزم

ازین که که همراه ما هستید، بسیار سپاس گزاریم.

مرسی از این همه انرژی مثت و محبتی که نسبت به ما دارید.

امیدواریم همیشه سلامت و شاد باشید.

سلام دوسال است که کانال شما راه افتاده و جزو بهترین مفیدترین وعالی ترین کانالها هست ‌.فقط دوتا موضوع اول اینکه دوسال قبل هم فال بیست نهم اسپند و یکم فروردین را نگذاشتید ودل ماها رو شکستید.ومورد دوم تقویم نجومی را دیگر نمی گذارید آیا منابع ندارید یا مشکل دیگری هست.ممنون از توجه شما و مرسی که هستین.?????⚘⚘⚘⚘⚘⚘??????

سلام دوست عزیزم، روزهای آخر سال متاسفانه بخاطر تعطیلی دوستان ادمین حضور ندارن و به همین دلیل احتمالا فال این 2 روز درج نشده که بسیار از شما عذر خواهی می کنیم.

اطلاعات تقویم نجومی به صورت یک کتاب دراومده و به زودی با کسب اجازه و رعایت قوانین کپی رایت این مطالب رو درج خواهیم کرد.

از این که همراه همیشگی ما هستید، بسیار سپاس گزاریم.

میشه به جای عیدی روز آخر سال و روز اول سال جدید را زودتر بگذارید ماهم خوشحال باشیم.ممنون

دوست عزیزم متاسفانه این امکان وجود نداره ولی قطعا تلاشمون رو خواهیم کرد تا فال ها حتما بروز بشن

به خدا یه ذهن خونی عجیب بود … اولشو خوندم شوک شدم موفق باشین

سلام بعضی مواقع انقدر دقیق فالتون که من میترسم بیرون برم?ولی باز بخاطر تلاشتون ممنون موفق باشید ✌

سلام دوستان گلم

چند روز پیش که خونه مامانم بودم، کتاب مورد علاقه بچه گی هام “هنر آشپزی” نوشته رزا منتظمی رو دیدم و وقتی به یاد اون موقع داشتم صفحاتش رو ورق میزدم چشمم به یه غذا افتاد به اسم هویج پلو، با یه نگاه سرسری کلیات کار رو فهمیدم و بعدش در اینترنت سرچ کردم و هر وبلاگ و سایتی یه چیزی توضیح داده بود، جمع بندی همه مطالب چیزی شد که در این پست میگذارم.

مواد لازم

برنج   2پیمانه

سینه مرغ  2/1

طرز تهیه هویج پلو با مرغ رزا منتظمی

هویج  3عدد متوسط

خلال بادام

زرشک

پیاز 

زعفران

شکر

طرز تهیه

برای این غذا بهتره پیازها رو کمی درشت تر از همیشه خرد کرد و  انقدر در تفت بدیم که طلایی و سبک بشه.

 

 

3/2 پیازداغ رو با سینه مرغ که به مکعب های کوچک خرد کردیم اضافه میکنیم و انقدر تفت میدیم تا رنگ مرغ ها عوض بشه و پیازها هم سرخ بشن و سپس بهشون کمی زرد چوبه و هر ادویه ای که خواستین (من از ادویه ای در غذاهام استفاده میکنم که از شیراز خریدم و مخلوط 10نوع ادویه هست) اضافه میکنیم و بعد از کمی تفت دادن آب میریزیم و میگذاریم تا مرغ ها پخته بشن.

 

در این فاصله هویج ها رو پوست گرفته و با دست به خلال های نازک و باریک در میاوریم من از رنده وی شکل (به یاد کوثر عزیز) استفاده کردم و در کمی کره تفتشون میدیم تا نرم شوند فقط زیاد هم نزنید چون هویج ها خرد میشوند.

 

سپس 3/1 پیازها رو بهش اضافه میکنیم و با هم خوب مخلوط میکنیم تا پیازها هم سرخ بشوند و از روی حرارت بر میداریم. برای این مقدار هویج من 2.5 قاشق غذاخوری شکر رو در آب گرم حل و به همراه و خلال های بادام خیس خورده به هویج ها اضافه کردم.

 

وقتی مرغ ها پخته شد و تنها یه کمی آب داشت نمک غذا رو اندازه میکنیم و سپس هویج ها رو بهش اضافه میکنیم.کمی زرشک رو بعد از شستن با کمی کره و شکر تفت میدیم و وقتی سرخ شد به همراه زعفران دم کرده به مرغ ها اضافه میکنیم.

 

چون همه رنگ این غذا زعفران هست، بنابراین برنج رو وقتی آبکش کردیم، کمی زنده تر از همیشه بر میداریم و در یه قابلمه با کمی زعفران دم کرده خوب مخلوط میکنیم تا رنگ بگیره

 

ته قابلمه رو روغن میریزیم و از هرنوع ته دیگی که دوست دارین من از سیب زمینی استفاده کردم گذاشته و مانند هر نوع پلوی مخلوط دیگه دم میکنیم

 

 

نوش جان

———————————————————————————————طرز تهیه هویج پلو با مرغ رزا منتظمی

شرمنده اگه عکس نهایی زیاد جالب نشد

1. من در لابه لای برنج هنگام دم کردم کمی دارچین به خاطر عطرش استفاده کردم

2. دومادم کشمش دوست نداره شما میتونید به جای زرشک از کشمش استفاده کنید

3. هرچند دومادم میگفت مقدار هویج غذا اندازه هست، اما به نظرم اگه بیشتر هم میشد بهتر بود

4. میتونید از خلال پسته به همراه خلال بادام هم استفاده کنید

سلام من وبلاگت رو دوس دارم خوراکی هایی ام که درس میکنی دوس دارم
تازه بعدشم بوی هویج پلوی خوشمزتو میاد
خوش باشی[بغل]

واي چه خوشزه است خانومي
دستت درد نكنه

[قلب]حرف نداشت …هم توضیحاتت کامل بود …هم عکسا گویای همه چیز …آفرین به تو خانم نمونه

سلام عروس عزیز و خسته نباشی. غذاهایی رو که داخلش هویج باشه خیلی دوست دارم.

سلام دوست عزیز
بنظر که عالیه
ای ول![چشمک]

سلام تواولین فرصت هویج پلورودرست میکنم نتیجه اش ومیگم

به نظر غذای خوشمزه ای میاد البته ما ته چین مرغ رو با یه تفاوتی به این سبک درست میکنیم و هویچ پلو رو هویچ ها رو نگینی می کنیم و خرد و می پزونیم و بعدش پیاز داغ میگیرم و زرد چوبه میزنیم بعد هویچ ها رو میریزم و بعدش برنج رو و شوید خشک بعد میذاریم تا آب بر نج تبخیر بشه مثل دمی … اونم خیلی خوشمزه میشه … این غذات هم به نظر خیلی خوشمزه میاد [خوشمزه]

من تا به حال درست نکرده ام دیشب از همسری پرسیدم هویج پلو دوست داری گفت بله حالا اخر هفته درست می کنم ببینم چی میشه مرسی از این ایده های خوب

باشه عروس عزیز حتما درست می کنم.

مرسی عروس جون با سلیقه و کدبانو.
فقط یه سوال.
من غذاهای شیرین رو دوست ندارم.ولی فکر کنم هویج پلو شیرین باشه.نه؟
من اگه درست کنم و شکر اصلا نریزم فکر میکنی باز هم شیرین بشه؟

تزیین هویج پلو با مرغ
هویج پلو با مرغ ریش ریش
هویج پلو شف طیبه
عکس هویج پلو
طرز تهیه شیرین پلو مجلسی
هویج پلو با گوشت چرخ کرده
طرز تهیه هویج پلو رزا منتظمی
هویج پلو هانی شف
هویج پلو شیرازی
هویج پلو با مرغ ریش ریش
طرز تهیه شیرین پلو با مرغ
طرز تهیه هویج پلو رزا منتظمی
هویج پلو هانی شف
عکس هویج پلو
هویج پلو با سویا
طرز تهیه مرغ با هویج

All Rights Reserved – باز نشر مطالب پورتال راه خوب تنها با ذکر نام سایت مجاز می باشد .


واکنش ایران به آزادی فلوجه دانلود ویدیوی سه برادر خداوردی مورچه داره فیلمآپارات جهانگیری انتخاب نخست وزیر ارمنستان را تبریک گفت عملیات آزادی موصل با اسم رمز فلوجه قاسمی انتخابات موفقیت آمیز عراق را تبریک گفت مشرق نیوز پیام تبریک معاون وزیر خارجه برای نوزدهمین سالگرد تاسیس شیلا خداداد با انتشار عکسی روز پزشک را تبریک گفت وبلاگ نسیم آنلاین سیاست خارجی نسیم آنلاین جابری انصاری امیدوار به پایان بحران سوریه هستیم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آزادی موصل را به فرماندهان رایزنی جابری‌انصاری با نماینده ویژه پوتین در سوچی – .

( ) به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پیروزی ارتشنیروهای مردمیعشایری عراق در نبرد علیه تروریست های تکفیری در شهر استراتژیک فلوجه را به دولتآحاد ملت عراق تبریک گفت پربازدید ترین ویدیو ها ظریف آزادی فلوجه را به همتای عراقی خود تبریک گفت ژله رنگی به گزارش خبرگزاری مهر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی به سرژ سرکیسیان انتخاب وی به سمت نخست وزیری جمهوری ارمنستان را تبریک گفتبر پیشبرد روابط دو کشور در همه ابعاد تاکید کرد او گفت ما وعده آزادسازي فلوجه را داديمفلوجه به ما بازگشتنيروهاي ما توانستند داخل شهر را تحت‌کنترل خود بگيرند اما همچنان برخي کانون‌ها نياز به پاکسازي دارد سخنگوی وزارت خارجه ایران با تبریک برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی عراق گفت حسین جابری انصاری معاون عربیآفریقا وزارت امور خارجه خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا فعالیت آزمایشی خود را از ۱۳ آبان ۱۳۷۸فعالیت رسمی‌اش را از ۱۶ آذر ۱۳۷۸ آغاز کرد ستاره ها؛ حسین جابری انصاری را به او تبریک گفت آزادی فلوجه را تبریک گفت وزیر امور خارجه ایران آزادی موصل را به را به عراقی‌ها تبریک گفت جابری انصاری دیپلمات کشورمان گفت جمهوری اسلامی ایران امیدوار است تا در چارچوب تلاش‌های دیپلماتیک که در روند آستانه از سوی ایران روسیهترکیه با اراده قاطع ملت سوریه در حال پیگیری است هر چه زودتر شرایط خروج این کشور از بحران فراهم شود جداگانه آزادی کامل شهر موصل عراق را به مسئولان عراقی تبریک گفت حسین جابری‌انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسیمذاکره [ ]

کانال تلگرام ایده های خاص Number1 idea

آرایشی بانوان، دیزاین خانه، لباس، ورزش، آشپزی، سلامتی پوست و بدن و …

@N1_idea

https://t.me/N1_idea

طرز تهیه هویج پلو با مرغ رزا منتظمی
طرز تهیه هویج پلو با مرغ رزا منتظمی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *