طرز تهیه معجون موز و زنجبیل برای لاغری شکم

دوره مقدماتی php
طرز تهیه معجون موز و زنجبیل برای لاغری شکم
طرز تهیه معجون موز و زنجبیل برای لاغری شکم


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اگر شما دچار افزایش وزن هستید و می خواهید از دست چربی شکمی رها شوید، راه و روش های طبیعی را درپیش بگیرید.
مشکل افزایش وزن و چاقی در کشورهای صنعتی بسیار شایع است به عنوان مثال سال 2008 در آمریکا حدود 8 / 33 درصد بزرگسالان و 17 درصد کودکان دچار چاقی بودند.
همه دست اندرکاران بخش بهداشتی و درمانی متفق القول هستند که بدن انسان فقط هنگامی وزن طبیعی خود را بازمی یابد که سالم باشد و سالم بودن بدن مستلزم رعایت اصول تندرستی و مصرف مقدار فراوان سبزی ها و میوه هاست.
به گزارش سایت “هلثی فود استیل” مصرف مخلوط موز می تواند چربی شکم را آب کند و شما را از چند کیلو وزن اضافی برهاند.

مخلفات مخلوط موز برای آب کردن چربی شکمی :
یک موز رسیده
یک قاشق بزرگ زنجبیل( یا زنجفیل) پوست کنده
یک لیوان توت یخ زده
دو قاشق بزرگ آرد دانه تازه برزگ (کتان)

روش تهیه مخلوط موز :
مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید.
مخلوط موز را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد .

فواید مخلوط موز :
موز سرشار از پتاسیم، آنتی اکسیدان، قند طبیعی و فیبر است که همه این مواد برای بدن مفید است و باعث افزایش کارایی آن می شود. موز همچنین باعث تنظیم قند خون می شود و به هضم و جذب مواد غذائی بسیار کمک می کند و بدن را نیز از ریزپسماندها و مواد سمی پاک می کند و چربی هائی را که در اطراف شکم جمع شده است، آب می کند و کاهش می دهد. موز گذشته از این فواید، باعث احساس سیری می شود و شما را از خوردن میان وعده ها یا غذاهای آماده یا چرب یا بسیار شیرین و متعاقب آن افزایش وزن بازمی دارد. 

طرز تهیه معجون موز و زنجبیل برای لاغری شکم

دوره مقدماتی php

زنجبیل نیز برای بدن انسان بسیار مفید است. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف زنجبیل متابولیسم (سوخت و ساز) بدن را بهبود و تسریع می بخشد و باعث آب شدن چربی شکمی می شود و اشتهای انسان را تنظیم می کند و باعث رفع یبوست می شود.
آخرین گزارش مجله “بیوتک بیزینس ویک” نشان می دهد که زنجبیل باعث احساس سیری می شود و مصرف یک لیوان چای زنجبیل پیش از غذا باعث کاهش احساس گرسنگی می شود و متعاقب آن فرد را از خوردن غذای بسیار بازمی دارد.
214-211-9 

معجون موز و زنجبیل برای لاغری

موز میوه‌ای گرم و پر انرژیست، ارزش غذائی آن برابر با گوشت بوده، اما فاقد چربی، و کلسیم آن اندک است. مقداری مواد قندی دارد. بعلاوه دارای ویتامین‌های B1 و B2 و PP و C است. برای اشخاصی که تازه بستر بیماری را ترک کرده‌اند، بسیار مفید است. موزی که خوب روی درخت رسیده و پوست آن زرد شده باشد، بسیار مقوی است. موز شامل مقدار زیادی قند و مواد نشاسته ای و انواع متفاوت ویتامین‌هاست. غلظت ویتامین‌های A و C موجود در موز به بهترین وجهی برای جذب شدن در بدن آماده‌اند. موز غذای کاملی است، حتی برای بچه‌ها و اشخاصی که مبتلا به ناراحتی‌های هاضمه هستند. در صورت خوب جویدن می‌توانند از آن بخورند. منتها در بچه‌های کوچک بهتر است آن را له کنند. از آنجا موز بافت کرم رنگی دارد عده ای تصور می کنند، موز چاق کننده است این در حالی است که موز کمی بیشتر از ۱۰۰ واحد، کالری دارد (بیشتر از نصف کالری یک نوشیدنی انرزی زا). زنجبیل هم از زمانهای دور مورد استفاده بوده و هنوز هم درطب سنتی چین نقش مهمی را ایفا می‌کند. اعتقاد بر این است که زنجبیل به عنوان یکی از کارآمدترین درمان برای مشکلات گوارش است. این امر منجر متراکم کردن دستگاه گوارش و کاهش سنگینی شکم می‌شود.مصرف زنجبیل درمان خوبی برای بزرگی و نفخ شکم به علت توانایی آن در دفع کردن گاز از روده است. با اضافه کردن زنجبیل به رژیم غذایی خود، ناراحتی معده، قولنج و اسهال را نیز می‌توان تسکین داد و از آن‌ها اجتناب کرد. زنجبیل همچنین باعث جذب بهتر می‌شود و جذب مواد مغذی در خون را بهتر می‌کند. شما به راحتی می‌توانید با اضافه کردن زنجبیل به رژیم غذایی خود، مصرف موادغذایی خود را کاهش داده و وزن اضافی خود را کاهش دهید. زنجبیل سیری را ترویج می‌دهد، این بدان معنی است که شما نیاز به کالری کمتری احساس می‌کنید. زنجبیل همچنین عامل طبیعی قدرتمندی است که مانع از گرسنگی و اشتهای زیاد می‌شود. زنجبیل به عنوان یک عنصر ضروری برای از دست دادن وزن است به دلیل آن که کم کالری و مولد حرارت است. علاوه بر این، به سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن و سوزاندن چربی کمک می‌کند. موز و پوست داخلی آن سرشار از پتاسیم، املاح معدنی، فیبر، ویتامین A، B و آنتی اکسیدان است. وجود پتاسیم فراوان در موز از آن یکی از بهترین چربی سوزهای دنیا را می سازد. موز با افزایش متابولیسم بدن و افزایش انرژی بدن از پرخوری جلوگیری کرده و مدت زمان طولانی تری شما را سیر نگه می دارد. زمانی که موز وارد بدن می شود شروع به سوزاندن چربی ها می کند. اگر شما دچار افزایش وزن هستید و می خواهید از دست چربی شکمی رها شوید، راه و روش های طبیعی را درپیش بگیرید. مشکل افزایش وزن و چاقی در کشورهای صنعتی بسیار شایع است به عنوان مثال سال ۲۰۰۸ در آمریکا حدود ۸ / ۳۳ درصد بزرگسالان و ۱۷ درصد کودکان دچار چاقی بودند. همه دست اندرکاران بخش بهداشتی و درمانی متفق القول هستند که بدن انسان فقط هنگامی وزن طبیعی خود را بازمی یابد که سالم باشد و سالم بودن بدن مستلزم رعایت اصول تندرستی و مصرف مقدار فراوان سبزی ها و میوه هاست. به گزارش سایت “healthy food style” مصرف مخلوط موز می تواند چربی شکم را آب کند و شما را از چند کیلو وزن اضافی برهاند.

مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید. معجون موز و زنجبیل را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد .

موز سرشار از پتاسیم، آنتی اکسیدان، قند طبیعی و فیبر است که همه این مواد برای بدن مفید است و باعث افزایش کارایی آن می شود. موز همچنین باعث تنظیم قند خون می شود و به هضم و جذب مواد غذائی بسیار کمک می کند و بدن را نیز از ریزپسماندها و مواد سمی پاک می کند و چربی هائی را که در اطراف شکم جمع شده است، آب می کند و کاهش می دهد. موز گذشته از این فواید، باعث احساس سیری می شود و شما را از خوردن میان وعده ها یا غذاهای آماده یا چرب یا بسیار شیرین و متعاقب آن افزایش وزن بازمی دارد. زنجبیل نیز برای بدن انسان بسیار مفید است. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف زنجبیل متابولیسم (سوخت و ساز) بدن را بهبود و تسریع می بخشد و باعث آب شدن چربی شکمی می شود و اشتهای انسان را تنظیم می کند و باعث رفع یبوست می شود.آخرین گزارش مجله “بیوتک بیزینس ویک” نشان می دهد که زنجبیل باعث احساس سیری می شود و مصرف یک لیوان چای زنجبیل پیش از غذا باعث کاهش احساس گرسنگی می شود و متعاقب آن فرد را از خوردن غذای بسیار بازمی دارد.

 

طرز تهیه معجون موز و زنجبیل برای لاغری شکم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق متعلق به سایت موج باز است و هرگونه کپی برداری از مطالب منوط به دریافت اجازه کتبی است.

به گزارش تیترشهر : معجون های بسیار تاثیر گذار مختلفی برای آب کردن چربی شکم وجود دارد که
سرشار از خاصیت نیز می باشد، اما این بار معجون موز و زنجبیل معجزه می کند و
می تواند چربی شکم را سریع آب کند، در این مقاله شما را بامعجزه موز و زنجبیل برای رهایی ازچربی شکم اشنا می کنیم.

مشکل
افزایش وزن و چاقی در کشورهای صنعتی بسیار شایع است به عنوان مثال سال
2008 در آمریکا حدود 8 / 33 درصد بزرگسالان و 17 درصد کودکان دچار چاقی
بودند.همه دست اندرکاران بخش بهداشتی و درمانی متفق القول هستند که بدن
انسان فقط هنگامی وزن طبیعی خود را بازمی یابد که سالم باشد و سالم بودن
بدن مستلزم رعایت اصول تندرستی و مصرف مقدار فراوان سبزی ها و میوه هاست.به گزارش سایت “هلثی فود استیل” مصرف مخلوط موز می تواند چربی شکم را آب کند و شما را از چند کیلو وزن اضافی برهاند.

یک موز رسیدهیک قاشق بزرگ زنجبیل( یا زنجفیل) پوست کندهیک لیوان توت یخ زدهدو قاشق بزرگ آرد دانه تازه برزگ (کتان)

مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید.مخلوط موز را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد .

موز
سرشار از پتاسیم، آنتی اکسیدان، قند طبیعی و فیبر است که همه این مواد
برای بدن مفید است و باعث افزایش کارایی آن می شود. موز همچنین باعث تنظیم
قند خون می شود و به هضم و جذب مواد غذائی بسیار کمک می کند و بدن را نیز
از ریزپسماندها و مواد سمی پاک می کند و چربی هائی را که در اطراف شکم جمع
شده است، آب می کند و کاهش می دهد. موز گذشته از این فواید، باعث احساس
سیری می شود و شما را از خوردن میان وعده ها یا غذاهای آماده یا چرب یا
بسیار شیرین و متعاقب آن افزایش وزن بازمی دارد. زنجبیل نیز برای
بدن انسان بسیار مفید است. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف زنجبیل
متابولیسم (سوخت و ساز) بدن را بهبود و تسریع می بخشد و باعث آب شدن چربی
شکمی می شود و اشتهای انسان را تنظیم می کند و باعث رفع یبوست می شود.آخرین
گزارش مجله “بیوتک بیزینس ویک” نشان می دهد که زنجبیل باعث احساس سیری می
شود و مصرف یک لیوان چای زنجبیل پیش از غذا باعث کاهش احساس گرسنگی می شود و
متعاقب آن فرد را از خوردن غذای بسیار بازمی دارد.

زنجبیل یک ماده غذایی چربی سوز است که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و در کنار آن موز سرشار از فیبر و نشاسته است. ترکیب خواص این 2 ماده با هم یک معجون فوق العاده برای چربی سوزی و لاغری تهیه می کند. در این مطلب شما را با این معجون و خواص آن آشنا می کنیم.

زنجبیل ریشه دارویی داشته و بیش از قرن ها به عنوان یک درمان برای رفع بسیاری از اختلالات و بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته است. وجود مواد آنتی اکسیدانی و خواص ضدالتهابی در آن به بهبود هضم غذا، کاهش میزان کلسترول و از بین بردن مواد سمی در بدن کم می کند. در چند دهه اخیر خواص سم زدایی و لاغرکنندگی آن نیز ثابت شده است.

مصرف زنجبیل باعث تحریک سوخت و ساز بدن و بهبود هضم غذا شده و از این طریق با چربی های شکم مبارزه می کند. همچنین دارای خواص ادرارآور بوده و با حذف مایعات محبوس شده در بدن از التهاب پیشگیری می کند.

یکی دیگر از مزایای اصلی زنجبیل این است که بسیار کم کالری می باشد، بنابراین با خیال راحت می توانید آن را با سایر مواد غذایی مخلوط کنید و از تمام خواص آن بهره مند شوید.

طرز تهیه معجون موز و زنجبیل برای لاغری شکم

موز سرشار از فیبر و نشاسته مقاوم است . وجود نشاسته مقاوم و فیبر نه تنها به کاهش وزن شما کمک می کند، بلکه برای سلامت دستگاه گوارش شما نیز مفید است .

 همانطور که میدانید فیبرها  نقش مهمی در کاهش وزن افرا ایفا می کنند . فیبرها با آهسته کردن عمل هضم غذا، باعث سیری طولانی مدت در افراد می شوند بنابراین میل به ریزه خواری و پرخوری را کاهش می دهند . علاوه بر این فیبرهای غذایی قند خون افراد را متعادل نگه داشته و با جلوگیری از افزایش سریع قند خون به دنبال مصرف غذا به فرآیند چربی سوزی و تولید انرژی بدن از چربی ها کمک می کنند .

بیشتر نشاسته موجود در مواد غذایی ، کربوهیدرات پیچیده ای هستند که گلوکز مورد نیاز برای تامین انرژی را فراهم می کنند، اما برخی از غذاها مثل موز حاوی یک نوع متفاوت از کربوهیدرات به نام نشاسته مقاوم هستند. نشاسته مقاوم به صورت ناقص در بدن هضم می شود و بیشتر در روده بزرگ تخمیر می شود . نشاسته مقاوم نسبت به سایر کربوهیدراتها کالری کمتری در بدن تولید می کند .

موز سبز یکی از منابع غنی از نشاسته مقاوم است،در یک موز سبز کوچک ،  ۸٫۵ گرم نشاسته مقاوم وجود دارد. با رسیده تر شدن این میوه میزان نشاسته مقاوم در آن کمتر می شود ، به طوری که یک موز کوچک رسیده ۲ تا ۵ گرم نشاسته مقاوم دارد. مطالعات نشان می دهد که نشاسته مقاوم ممکن است فرایند تجزیه چربی های ذخیره شده در بدن را تحریک کند ، اما همچنان تحقیقات بیشتری برای اثبات اثربخشی این موضوع مورد نیاز است .

مواد لازم

یک موز رسیده

یک قاشق بزرگ زنجبیل( یا زنجفیل) پوست کنده

یک لیوان توت یخ زده

دو قاشق بزرگ آرد دانه تازه کتان

روش تهیه

مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید.

مخلوط موز را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد .

چربی سوزی خوشمزه با میوه های تابستانی!

چربی سوزی سریع با این ترکیب فوق العاده

 

دکتر معصومه ایمان زاده

توانیتو

دکتر سيد سجاد محمدی

کلینیک دندانپزشکی دکتر مازیار

دکتر مهدی کریمی

دکتر ناهید رشیدیان

304 بازدید

424 بازدید

460 بازدید

طرز تهیه معجون موز و زنجبیل برای لاغری شکم

958 بازدید

1413 بازدید

486 بازدید

465 بازدید

12 آذر 1399

12 آذر 1399

12 آذر 1399

12 آذر 1399

11 آذر 1399

11 آذر 1399

  • عکس پروفایل وجیهه
  • 11 آذر 1399

    {
    “@context”: “https://schema.org”,
    “@type”: “BlogPosting”,
    “mainEntityOfPage”: {
    “@type”: “WebPage”,
    “@id”: “https://attarteb.com/abdominal-fat-burning/”
    },
    “headline”: “7 معجون برای لاغری شکم و پهلو، فقط در 2 هفته”,
    “description”: “رفع مشکل چربی شکم و پهلو تنها در 2 هفته”,
    “image”: “https://attarteb.com/wp-content/uploads/2020/01/Detox-drink.jpg”,
    “author”: {
    “@type”: “Person”,
    “name”: “میثم ادیب”
    },
    “publisher”: {
    “@type”: “Organization”,
    “name”: “بهمن 98”,
    “logo”: {
    “@type”: “ImageObject”,
    “url”: “https://attarteb.com/wp-content/uploads/2019/05/attarteb-logo-home.jpg”,
    “width”: 100,
    “height”: 60
    }
    },
    “datePublished”: “2019-03-05”,
    “dateModified”: “2020-03-02”
    }

    یکی از مشکلات بیشتر افرادی که اضافه وزن دارند و یا حتی لاغر هستند، سایز شکم و شکم بزرگشان است. همه دوست دارند که به سرعت کاری کنند که باعث لاغری شکم و پهلو شود. شکم و پهلوها اولین جایی دربدن یک خانم و یک آقاست که چربی را در خود جمع می‌کند.

    اما گاهی با چند روش ساده لاغری شکم و پهلو می‌توانید مشکل چربی اضافه اطراف شکم را برطرف کنید. 

    در اینجا 7 نوشیدنی طبیعی برای تخت کردن شکم به شما ارائه شده است که فقط در 2 هفته می‌توانید نتیجه کار را ببینید. فقط کافی است که این نوشیدنیهای گفته شده را امتحان کنید. نوشیدنیهایی که همگی از موادی تشکیل شده‌اند که در خانه به راحتی پیدا می‌شوند و همه می‌توانند از آنها استفاده نمایند.

     

    طرز تهیه معجون موز و زنجبیل برای لاغری شکم

    البته به شما توصیه می‌کنم مقاله 10 اسموتی سبز لاغری را نیز بخوانید.

     

    برای کاهش وزن و دوری از اضافه وزن، ممکن است شما نیاز به تغییر عادات غذایی خود داشته باشید، تغییرات ساده‌ای مانند نوشیدن حداقل هشت لیوان آب در طول روز و کمتر کردن میزان مصرف کربوهیدرات.

    توجه کنید که اگر مشکل و بیماری خاصی دارید، قبل از مصرف هر کدام از این نوشیدنیهایی که باعث لاغری شکم و پهلو می‌شود حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

    همچنین پیشنهاد می‌شود که برای رسیدن به بهترین نتیجه، حداقل روزی نیم ساعت ورزش را به کارهای روزانه خودتان اضافه نمایید.

    نیازی به توضیح بیشتر نیست. بیایید این هفت نوشیدنی و طرز تهیه آنها را با هم بررسی کنیم.

    مواد لازم:

    1 فنجان آب گریپ فروت

    2 قاشق غذاخوری سرکه سیب

    1 قاشق غذاخوری عسل

    روش تهیه:

    تمام مواد فوق را در یک مخلوط کن مخلوط کرده و سه بار در روز به مدت دو هفته بنوشید تا تمام چربی شکم شما بسوزد.

    پیشنهاد می‌کنم نیم ساعت قبل از صرف صبحانه‌، نیم ساعت قبل از ناهار و 30 دقیقه قبل از خواب‌، این نوشیدنی را میل نمایید تا بیشترین تاثیر را برای لاغری شکم و پهلو داشته باشد.

    این نوشیدنی یک معجون شکم فوق العاده است.

    مواد لازم:

    زنجبیل رنده شده یک تکه کوچک

    1/2 آب لیمو تازه یا عصاره طبیعی لیمو

    1 قاشق غذاخوری شربت افرا

    1 قاشق غذاخوری ریزه

    4 فنجان آب

    روش تهیه:

    آب را جوشانده و درون آن زنجبیل و دانه زیره اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه بجوشد، حرارت را متوقف کرده و درون مخلوط، آب لیمو به علاوه شربت افرا اضافه کنید.

    چای را درون یک لیوان منتقل کنید و میل نمایید.

    توصیه می کنیم برای بدست آوردن نتیجه بهتر در لاغری شکم و پهلو، یک لیوان قبل از خواب و یک لیوان قبل از صبحانه و با معده خالی میل نمایید.

    طرز تهیه معجون موز و زنجبیل برای لاغری شکم

    این نوشیدنی لاغری باید حداقل برای دو هفته مصرف شود.

    شاید این نوشیدنی به دلیل داشتن شربت افرا کمی سخت تهیه شود یا همه نتوانند آن را به راحتی تهیه کنند.

    اما نگران نباشید.

    ادامه مطلب را مطالعه کنید. چند نوشیدنی بسیار ساده برای لاغری شکم و پهلو در انتظار شماست!

    این رژیم ساده برای از دست دادن حدود 5 کیلوگرم در یک هفته بسیار عالی است. نتایج این نوشیدنی کاهش وزن شما را متحیر خواهد کرد!

    توصیه می‌کنم برای کسب بهترین نتیجه در لاغری شکم و پهلو، یک رژیم غذایی کم کالری و یک تمرین ورزشی روزانه 1 ساعته را نیز دنبال کنید.

    لیمو به دلیل ترکیبات سیتریک و تأثیر آنتی اکسیدان یکی از سالم ترین میوه های امروزی در جهان است.

    از لیموها برای کمک به سم زدایی بدن، برطرف کردن مشکلات پوستی، رفع شوره سر، از بین بردن عفونت های قارچی، از بین بردن سلولیت و چربی بدن استفاده می‌شود.

    با استفاده از این درمان طی دو هفته، شما به راحتی چربی اضافه را از اندامتان از بین می‌برید، روده بزرگ را پاکسازی کرده و چربی شکم را به سرعت می‌سوزانید.

  • دسر رژیمی کم کالری
  • این روش درمانی بسیار آسان است، در روز اول، شما با یک لیمو و 1 لیوان آب شروع کنید و هرچه جلوتر می‌روید، باید یک لیمو  + 1 لیوان آب به رژیم خود اضافه کنید.

    مواد لازم:

    لیمو یا چند قطره عصاره طبیعی لیمو

    آب

    روش تهیه:

    آب یک لیموی تازه را درون یک لیوان آب بریزید و خوب مخلوط کنید. صبح زود یک ساعت قبل از صبحانه با معده خالی آن را بنوشید.

    ادامه رژیم به این صورت است:

    روز یک- 1 لیمو + 1 لیوان آب – 1 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    روز دو – 2 لیمو + 2 لیوان آب – 2 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    روز سه- 3 لیمو + 3 لیوان آب- 3 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    طرز تهیه معجون موز و زنجبیل برای لاغری شکم

    روز چهار – 4 لیمو + 4 لیوان آب – 4 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    روز پنج – 5 لیمو + 5 لیوان آب – 5 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    روز شش – 6 لیمو + 6 لیوان آب – 6 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    روزانه هفت – 7 لیمو + 7 لیوان آب – 7 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    این درمان را به مدت 2 هفته به همراه یک رژیم غذایی با کالری 1200 ادامه دهید و کمی نیز ورزش کنید و نتایج فوق العاده آن را ببینید. برای ورزش حتی پیاده روی، دو آهسته و برخی از ورزشهای هوازی دیگر نیز تاثیر بسیار خوبی دارند.

    این نوشیدنی یکی از ساده‌ترین نوشیدنیها برای از بین بردن چربی شکم و داشتن شکمی تخت است.

    بگذارید نوشیدنی دیگری را بررسی کنیم که تاثیر شگفت انگیزی بر چربی شکم و داشتن شکم تخت دارد. 

    حتما خواص بیشمار چای سبز را می‌دانید.

    بیایید و یکی از خواص مهم چای سبز که در داشتن شکم تخت به شما کمک می‌کند را بررسی کنیم.

    هر ماده ای که در این نوشیدنی وجود دارد باعث از بین رفتن هر چه زودتر چربی می‌شود. این نوشیدنی حاوی چای سبز است که برای سوزاندن چربی فوق العاده است. این نوشیدنی همچنین دارای نعناع است که طعم خوبی به این مخلوط داده بدون اینکه نیازی به قند برای خوش طعم شدن داشته باشد.

    از همه این موارد که بگذریم، وجود لیمو در این نوشیدنی آن را فوق العاده می‌کند. لیمو نه تنها باعث کاهش وزن می‌شود، بلکه باعث تسکین دردها نیز می‌گردد.

    مواد لازم:

    1 عدد لیمو ترش یا 20 قطره عصاره لیمو

    1 عدد چای سبز کیسه‌ای

    1/4 فنجان برگ نعناع یا 20 قطره عصاره نعناع

    کمی آب

    1 تکه کوچک یخ

    روش تهیه: 

    یک لیوان بزرگ و تمیز را برداشته و تا نصف درون آن آب گرم بریزید و یک چای سبز کیسه‌ای درون آن قرار دهید و به مدت 25 دقیقه آن را درون یخچال بگذارید.

    بعد از این مدت، لیمو ترش (یا عصاره لیمو ترش) و نعناع (یا عصاره نعناع) را به آن اضافه کنید. کیسه چای سبز را بیرون آورده و یکبار دیگر لیوان را به مدت 25 دقیقه در یخچال قرار دهید. 

    حالا نوشیدنی شما آماده است تا باعث لاغری شکم و پهلوهای شما شود.

     

    این یک نوشیدنی موز شگفت انگیز است که می تواند به شما در سوزاندن چربی شکم بسیار کمک کند.

    اگر این نوشیدنی را به صورت روزانه در طول هفته مصرف کنید، نتیجه‌ای فوق العاده خواهید گرفت.

    موز حاوی مقدار زیادی پتاسیم است به این معنی که باعث تقویت عضلات شده و سموم بدن را از بین می‌برند.

    مواد لازم:

    1 عدد پرتقال

    1 عدد موز

    1/2 قاشق چایخوری پودر زنجبیل

    2 قاشق غذاخوری آب پنیر

    1 قاشق غذاخوری دانه کتان

    1 قاشق غذاخوری روغن گیاهی

    روشن تهیه:

    تمام کاری که لازم است انجام دهید این است که همه مواد موجود را با هم در یک مخلوط کن ریخته و خوب مخلوط نمایید و آن را درون یک لیوان تمیز بریزید و میل نمایید. 

    بهترین زمان برای نوشیدن این نوشیدنی لذیذ، صبح است، زیرا بسیار مقوی است. 

    بعد از یک نوشیدنی سم زدا و مقوی بیایید یک نوشیدنی لذیذ دیگر را برای از دست دادن چربی شکم و لاغری شکم و پهلو بررسی کنیم.

    این نوشیدنی نیز یک تقویت کننده و یک سم زدای بسیار عالی برای بدن است که باعث تسریع در متابولیسم و سوخت و ساز بدن شما می‌شود که نتیجه آن کاهش وزن بدن است. 

    مواد لازم:

    4 عدد تمشک

    4 عدد زغال اخته

    آب به اندازه یک آب معدنی کوچک

    4 تکه خیار کوچک

    کمی یخ

    روش تهیه:

    تمام مواد گفته شده را درون یک شیشه تمیز به همراه آب قرار داده و آن را به مدت 30 دقیقه درون یخچال بگذارید. این باعث می‌شود که خواص میوه‌ها وارد آب شود.

    این نوشیدنی را امتحان کنید.

    حالا بیایید آخرین نوشیدنی برای لاغری شکم و پهلو را هم بیاموزیم.

    این نوشیدنی، یکی از نوشیدنیهای سالم و فوق العاده است.

    میدانید چرا؟

    چون علاوه بر اینکه باعث کاهش وزن و لاغری شکم و پهلوی شما می‌شود، قند خون را تثبیت کرده، بدن را تقویت می‌کند و از شما در برابر برخی از مشکلات قلبی محافظت می‌کند.

    یکی از ترکیبات موجود در این نوشیدنی سرکه سیب است که کمک آن به کاهش وزن، دفع سموم و متعادل کردن گلوگز بدن است و این موارد طی تحقیقات زیاد ثابت شده است.

    مواد لازم:

    1 قاشق غذاخوری سرکه سیب

    1 قاشق غذاخوری آب لیمو یا عصاره طبیعی لیمو

    2 قاشق غذاخوری توت فرنگی یا تمشک

    کمی آب و در صورت تمایل چند تکه یخ

    روش تهیه:

    توت فرنگی یا تمشک را در انتهای یک لیوان قرار دهید. توت فرنگی را با پشت قاشق له کنید. اگر می‌خواهید که نوشیدنی شما طعم شیرینی داشته باشد به آن کمی عسل اضافه کنید. 

    سرکه سیب و آب لیمو را به مخلوط قبل اضافه نمایید. به اندازه کافی آب به آن اضافه کنید و در صورت تمایل چند تکه یخ به این مخلوط اضافه کنید.

    حدود یک دقیقه هم بزنید.

    حالا نوبت نوشیدن و لذت بردن از این نوشیدنی چربی سوز است که باعث لاغری شکم و پهلوی شما می‌شود.

    اگر از این نوشیدنیها و یا هر نوع رژیم غذایی برای اب کردن شکم و پهلو امتحان کردید، از تجربه خودتان بگویید.

    اگر هم نوشیدنی و یا ترکیب دیگری که برای چربی سوزی، از بین بردن چربی و لاغری شکم و پهلو برای داشتن شکم تخت می‌دانید در اینجا عنوان کنید.

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


    Only fill in if you are not human

    خواص گیاهان دارویی در طب سنتی

     

    رازهای ساده خانگی برای داشتن پوست سالم

     

    روتین مراقبت از پوست

     

    کاهش وزن سریع فقط با 3 قدم ساده!

     

    8 قدم برای پاکسازی و جوانسازی پوست

     

    رژیم کتوژنیک برای کاهش وزن: راهنمای قطعی

    Summer 25% discount on all last year’s products home decor

    آیا موز چاق کننده است ؟ سوال متداولی است که ذهن همه افرادی را که به دنبال رژیم های لاغری هستند به خود جلب کرده است . اما به واقع موز چاق کننده نیست بلکه موز یک چربی سوز بسیار موثر و قوی است .

    بعضی مردم اینطور فکر میکنند چون موز بافت کرم رنگی دارد که در مقایسه با دیگر میوه های آبدار چاق کننده است.در حقیقت موز کمی بیشتر از 100 کالری دارد.این یعنی بیشتر از نصف کالری یک نوشیدنی انرزی زا .

     موز و پوست داخلی آن سرشار از پتاسیم، املاح معدنی، فیبر، ویتامین A، B و آنتی اکسیدان است. وجود پتاسیم فراوان در موز از آن یکی از بهترین چربی سوزهای دنیا را می سازد. موز با افزایش متابولیسم بدن و افزایش انرژی بدن از پرخوری جلوگیری کرده و مدت زمان طولانی تری شما را سیر نگه می دارد. زمانی که موز وارد بدن می شود شروع به سوزاندن چربی ها می کند.

    طرز تهیه معجون موز و زنجبیل برای لاغری شکم
    طرز تهیه معجون موز و زنجبیل برای لاغری شکم
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *