طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای با فر

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای با فر
طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای با فر

ماکارونی آشیانه ای به دلیل شکل و فرم رشته ها بسیار جذاب می باشد. در طرز تهیه این ماکارونی هم از سس معمولی که با گوشت چرخ کرده تهیه می شود یا سس بشامل یا هر سس دیگری می توان استفاده نمود.

ماکارونی آشیانه ای یک فرم جذاب از ماکارونی و یا در واقع پاستا می باشد. که ظاهر زیبای آن به تنهایی می تواند اشتها را بیشتر نماید. پاستا و ماکارونی با شکل های مختلف و جذاب به همراه سس های متنوع و خوشمزه، این غذا را به یک غذای پرطرفدار و محبوب بدل ساخته است. در آموزش های گذشته با طرز تهیه ماکارونی با مرغ و ماکارونی با پنیر پیتزا آشنا شدیم. در این مطلب با طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای همراه ما باشید.

یکی از فرم های جدید و جذاب چند سال اخیر پاستا، شکل آشیانه ای آن می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد. در این فرم بیشترین چیزی که اهمیت دارد حفظ شکل ظاهری آشیانه ها می باشد تا ماکارونی را به زیبایی به صورت لقمه ای سرو نمود ولی می توانید براحتی آن را به صورت باز شده و طبق دستور تهیه ماکارونی ساده نیز دم کرده و سرو نمایید. در طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای می توانید از سس های دلخواه خود بهره بگیرید.طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای با فر

دوره مقدماتی php

ابتدا در قابلمه ای نه زیاد بزرگ، آب بگذارید تا به جوش بیاید، سپس سس را آماده نمایید. پیازها را سرخ نمایید، طلایی که شدند گوشت چرخ شده را اضافه کنید. ( اگر سویا استفاده می کنید نیم ساعت یا بیشتر در آب بخیساند و سپس آبکش نمایید، بگذارید آب آن به خوبی کشیده شود).

سپس فلفل دلمه ای ها را به آن اضافه نمایید. قارچ ها را در ظرفی جداگانه تفت دهید و بگذارید آب قارچ ها به خوبی تبخیر شود. یا روی حرارت زیاد، مدام هم بزنید تا از آب دادن قارچ ها در ضمن تفت دادن جلوگیری شود. سپس قارچ ها را نیز به مواد سس اضافه نمایید و بعد از آن ادویه را اضافه و نمک آن را اندازه نمایید.

سپس رب گوجه فرنگی را بیفزایید و به خوبی با سایر مواد تفت دهید. در آخر آویشن را به سس اضافه کنید و خوب با دیگر مواد مخلوط نمایید و پس از کمی حرارت دیدن از روی شعله بردارید. در این مرحله از طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای, درون آب به جوش آمده، کمی نمک و روغن بریزید و آشیانه ها را به آرامی در آب  قرار دهید. به مدت پنج تا ده دقیقه بگذارید آشیانه ها کمی نرم گردند.

در مرحله بعدی دستور پخت ماکارونی آشیانه ای آنها را با کفگیر یا قاشق های مخصوص دیگر به آرامی در آورده داخل سبد بگذارید تا آب آن ها کشیده شود ( برای از هم باز نشدن آشیانه ها می توانید آن ها را ابتدا در فویل آلومینیومی نازک بپیچید و بعد درون آب جوش قرار دهید. پیشنهاد می شود از فویل استفاده نشود). حالا آشیانه ها را در ظرفی مخصوص فر بچینید،

سس را در مرکز هر یک به اندازه کافی قرار دهید و روی آن ها را با پنیر پیتزا بپوشانید و به مدت سی دقیقه درون فر با دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید و سپس سرو نمایید. برای آشنایی با طرز تهیه انواع ماکارونی کلیک نمایید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



70 تا از بهترین سفره های هفت سین برای سال 98



تزیین ظروف هفت سین با ایده های بکر و زیبا


طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای با فر


55 ایده جذاب برای هفت سین سال 98



چه غذایی به ماهی قرمز بدهیم؟



سفره هفت سین های نمدی دوست داشتنی



ایده های جذاب هفت سین سال خوک





Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای با فر

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

طرز تهیه پاستای آشیانه ایمواد لازم:پاستای آشیانه‌ای :۶عددگوشت چرخ کرده: ۲۰۰ گرمفلفل دلمه‌ای در سه رنگ‌: به مقدار لازمپیاز متوسط: ۱ عددروغن: ۵ قاشق سوپ خوریگوجه: ۱ عددنمک ، فلفل و زردچوبه: به مقدار لازمنعناء و شوید: چند ساقهپنیر پیتزا: به مقدار لازمزعفران دم‌‏کرده: به مقدار لازمطرز تهیه:در تابه‌‌‏ای که عمق آن زیاد نباشد آب را جوش آورید کمی نمک و روغن به آن اضافه کنید. پاستاها را در فویل بپیچید و داخل آب جوش به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید. سپس فویل‌‌‏ها را داخل آب سرد گذاشته و پس از خنک شدن به آرامی از فویل خارج کرده و در آبکش قرار دهید.طرز تهیه مایع پاستا:پیاز را خرد کرده و با روغن تفت دهید، پس از طلایی شدن گوشت را اضافه کنید. گوجه را رنده کنید و به گوشت اضافه کنید سپس فلفل‌‌‏های رنگی خرد شده، نعناء و شوید خرد شده همراه با نمک، فلفل و زردچوبه را اضافه کنید.پاستاها را از آبکش خارج کنید در ظرف مخصوص فر قرار دهید و مایع آماده شده را درون پاستاها بریزید در صورت تمایل روی آن را با پنیر پیتزا بپوشانید.در انتها به مدت ۱۵ دقیقه در حالت پخت ترکیبی در ماکروویو قرار دهید و سپس پاستا را خارج کنید و با زعفران دم‌‌‏کرده روی پاستاها را آغشته کنید و دوباره به مدت ۱۰ دقیقه در حالت گریل داخل ماکروویو بگذارید.پاستاهای آماده شده را سرو و میل نمایید.برای دیدن ویدئوهای بیشتر Subscribe (سابسکرایب) کنین یا★↓در شبکه های اجتماعی ما رو دنبال کنید!↓★ فیسبوک:https://www.facebook.com/PersianEpoch…تلگرام:https://telegram.me/PersianEpochtimesاینستاگرام:https://www.instagram.com/persianepoc…توییتر:https://twitter.com/PersianETگوگل پلاس:https://plus.google.com/1066055049528…آپارات:http://www.aparat.com/PersianEpochTimesو یا اینکه در سایت ما عضو خبرنامه بشیدhttp://persian.epochtimes.com

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

     

 

تمامی حقوق این پایگاه نزد شبکه پنج صدا و سیما محفوظ است

طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای با فر
طرز تهیه ماکارونی آشیانه ای با فر
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *