طرز تهیه لوبیا پلو به زبان انگلیسی

دوره مقدماتی php
طرز تهیه لوبیا پلو به زبان انگلیسی
طرز تهیه لوبیا پلو به زبان انگلیسی

این برنامه از شبکه پرس تی وی و به زبان انگلیسی و با زیرنویس می باشد — https://telegram.me/joinchat/BxiytTwEl46UrNZW1fKyvg — https://telegram.me/EnglishDL94 — ((کانال تلگرام EnglishDL۹۴@))

آموزش هایی مفید برای تقویت زبان انگلیسی / برای آشنایی با واژه های انگلیسی مواد غذایی

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

دوره مقدماتی php

نمی پسندم

طرز تهیه لوبیا پلو به زبان انگلیسی

می پسندم

لوبیا پلو زبان – آموزش حرفه ای و بسیار عالی انگلیسی + زیرنویس

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

طرز تهیه لوبیا پلو به زبان انگلیسی

آرایش

مدل مو

مدل لباس

آموزش آشپزی ، ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی

 

1. After washing the rice thoroughly, soak the rice in salted lukewarm water to cover by 2 inches for 3 to 4 hours.
2. Trim the meat of all fat, cut into small pieces (2-inch cubes), wash and drain.
3. Slice one onion and fry in a little oil until it turns golden brown. Add the meat, salt, and pepper and cook over low heat until the meat is well done, 45 minutes to an hour.
4. Cut the dates across into halves and remove pits. Soak the raisins in a little warm water for 25 minutes, strain and dry.
5. Slice the second onion and fry in a little oil until it turns golden. Add raisins and dates and continue to fry for 2 to 3 minutes. Add saffron and mix. Keep warm until the rice is ready.
6. Cook the lentils in a cup of water with a touch of salt. Strain and set aside to mix with the rice later.
7. In a large saucepan, bring 8 to 12 cups of water to a rapid boil.
8. Pour off excess water from rice and pour into boiling water. Bring back to boil for 2 to 3 minutes. Test to see if the rice is ready. The grains should be firm in the center and rather soft on the outside. strain the rice and rinse with lukewarm water. Toss gently in the strainer.
9.Bring 1/4 cup water and 2 to 3 tbs oil to a rapid boil. Add layers of rice and lentil interchangeably building the rice and lentil layers up into a dome shape. The last layer should be rice.
10. Poke 5 or 6 holes through the rice to the bottom with the handle of a spoon. Close the lid. Keep on medium heat for 2 to 3 minutes until rice is steaming. Heat up 1/4 cup of water and 2 tbs oil and pour over the rice. Wrap the saucepan lid with a clean tablecloth and cover the pan firmly. Reduce heat to low and cook for 45 minutes to an hour.
11. After removing from heat, place the saucepan in the sink and run cold water under it to cool down.
12. To dish up, gently toss the rice and sprinkle lightly in a dish in a symmetrical mound. Spread the mixture of dates and raisins evenly over the rice and complete the dish by spreading the meat on top.
13. Remove the crusty bottom and serve on a separate plate.

 

طرز تهیه لوبیا پلو به زبان انگلیسی

Copyright © 2019 | IranOnline.com Theme by MH Themes

لوبیا پلو

لوبیا پلو یکی از انواع غذاهای پلویی ایرانی است که از محبوبیت خاصی در میان ایرانیان برخوردار است. این غذای خوشمزه با روش های مختلفی طبخ می شود. لوبیا پلو در اکثر مواقع با گوشت چرخ کرده ، مرغ و گوشت تکه ای تهیه می شود.

با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر لوبیا پلو تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری لوبیا پلو تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی لوبیا پلو با پارسی دی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

طرز تهیه لوبیا پلو به زبان انگلیسی

دستور پخت

ابتدا پیاز را پوست میگیریم و میشوییم و روی تخته نگینی خرد می کنیم،وگوجه فرنگی ها را شسته و ریز خرد میکنیم ،سیر را نیز پوست میگیریم و میشوییم و مانند پیاز روی تخته نگینی خرد میکنیم.در داخل تابه مقداری روغن میریزیم

و روی شعله کم میگزاریم تا داغ شود ،سپس پیاز را در تابه ریخته و تفت میدهیم و سیر را نیز اضافه میکنیم و تفت میدهیم تا نرم شوند،سپس گوشت چرخ کرده را می افزاییم و تفت میدهیم تا رنگ گوشت کاملا تغییر کند

در همین حین لوبیا سبز ها را میشوییم و در آبکشی قرار میدهیم تا آب اضافه آن خارج شود،آن وقت روی تخته خرد میکنیم، بعد گوجه های خرد شده را به گوشت اضافه میکنیم و خوب مواد را زیر و رو میکنیم و تفت می دهیم

تا جایی که کاملا آب گوشت و گوجه تبخیر شود آن گاه لوبیا خرد شده را با رب گوجه فرنگی به مواد می افزاییم و تفت میدهیم تا کمی لوبیا ها نرم شود،پس از آن تابه را از روی شعله بر میداریم و به کناری میگذاریم تا مواد لوبیا پلو خنک شود.

ادامه مطلب

در قابلمه ای که برنج را درآن قصد دارید طبخ کنیم آب و نمک میریزیم و در قابلمه را میگذاریم و حرارت شعله را زیاد میکنیم تا آب سریع به جوش بیاید،برنج را دو مرتبه میشوییم و آب آن را خارج میکنیم و داخل آب در حال جوش میریزیم

و صبر میکنیم تا برنج کمی نرم شود در حدی که زیر دندان کمی سفت باشد،آن وقت زمان آبکش کردن آن است،پس برنج را آبکشی میکنیم و در کف قابلمه روغن میریزیم و اگر تمایل داشتید سیب زمینی یا نان برای ته دیگ در روی روغن میگذاریم

و کمی از برنج را میریزیم و روی آن مقداری از مواد لوبیا و مجددا یک لایه برنج میریزیم و روی آن مواد لوبیا ،همین طور ادامه میدهیم تا مواد لوبیا پلو تمام شود،بعد در قابلمه را میگذاریم و ابتدا برای ۳الی۵ دقیقه با حرارت متوسط رو به بالا اجازه میدهیم تا پلو بخار کند

سپس حرارت را کم میکنیم تا خوب لوبیا پلو دم بکشد. در مرحله پایانی که غذا آماده شد لوبیا پلو را خوب زیر و رو کنید و کمی روغن به پلو بزنید و مخلوط کنید سپس در دیس بکشید و با مواد لوبیا پلو آن را تزئین کنید.نوش جان

طرز تهیه لوبیا پلو به زبان انگلیسی
طرز تهیه لوبیا پلو به زبان انگلیسی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *