طرز تهیه لازانیا مرغ در قابلمه روی گاز

دوره مقدماتی php
طرز تهیه لازانیا مرغ در قابلمه روی گاز
طرز تهیه لازانیا مرغ در قابلمه روی گاز

عاشقان لازانیا، امروز برای شما یک دستورتهیه فوق العاده وسوسه انگیز داریم. لازانیای تابه ای، امروز بدون نیاز به فر تهیه می شود. کافی است تابه را روی شعله گاز بگذارید و مواد لازم را در آن بریزید. ادامه کار را در این ویدیو تماشا کنید. با کلیپ های جدید ما هر روز یک غذای لذیذ را با طعمی متفاوت تجربه کنید.

آموزش آشپزی

11 ماه و 26 روز پیش

12,378

آموزش آشپزی

12 ماه و 21 روز پیش

دوره مقدماتی php

8,195

طرز تهیه لازانیا مرغ در قابلمه روی گاز

آموزش آشپزی

5 ماه و 5 روز پیش

2,117

آموزش آشپزی

13 ماه و 12 روز پیش

12,765

آموزش آشپزی

12 ماه و 10 روز پیش

13,176

لطفا برای ثبت نظر وارد شوید.

برترین رسانه دیجیتال کشوردر سال 1395

دسترسی به هزاران ویدیوی اختصاصی

امکان دانلود و استفاده آفلاین از ویدیوها

شرکت در قرعه‌کشی بزرگ ۱۰۰ میلیون تومانی کلیپو

فقط با روزی ۵۰۰ تومان

نمی‌توانی هزاران ویدیوی اختصاصی را ببینی

نمی‌توانی ویدیوها را دانلود کنی و آفلاین ببینی

نمی‌توانی در قرعه‌کشی بزرگ کلیپو شرکت کنی

آیا از لغو عضویت کلیپو پلاس مطمئن هستید؟

شماره همراه خود را وارد کنید

کد فعال‌سازی ارسال شده را وارد کنید.


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

طرز تهیه لازانیا مرغ در قابلمه روی گاز

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

لازانیا یک نوع غذای ایتالیایی است که در سر تا سر جهان طرفدارن زیادی دارد شما می توانید این نوع غذا را بدون استفاده از فر نیز طبخ کنید در ادامه مطلب طرز تهیه لازانیا بدون فر را به شما همراهان گرامی آموزش خواهیم داشت.

موادی که در طرز تهیه لازانیا به کار رفته است همان ترکیب های پاستا و ماکارونی می باشد فقط فرآیند تولید آن ها با یکدیگر متفاوت است. اگر شما فر ندارید و یا استفاده از فر برای شما مشکل است می توانید از دستور طرز تهیه لازانیا بدون فر در طبخ این نوع غذای خوشمزه استفاده کنید.

شما می توانید از سس سفید و قرمز در طرز تهیه لازانیا بدون فر استفاده کنید که انتخاب هر یک از این نوع سس ها بستگی به ذائقه و مواد به کار رفته در روش پخت لازانیا دارد.

لازانیا : 2 بسته
قارچ : نیم کیلو
گوشت چرخ کرده : نیم کبلو
فلفل دلمه ای : 1 عدد
سس کچاب : 1 عدد
پیاز : 1 عدد
پنیر پیتزا : 500 گرم
نمک و فلفل : به میزان لازم
روغن : به میزان لازم

طرز تهیه لازانیا مرغ در قابلمه روی گاز

در طرز تهیه لازانیا بدون فر ابتدا پیاز را در تابه ای مناسب تفت دهید تا رنگ آن تغییر کند و طلایی شود.

سپس گوشت چرخ کرده را به پیاز اضافه کنید.

در تابه ای دیگر قارچ  و  فلفل دلمه ای نگینی خرد شده را با مقداری روغن تفت دهید.

سپس قارچ و فلفل دلمه ای را با گوشت چرخ کرده مخلوط کنید و نمک و فلفل را به مواد لازانیا اضافه کنید سپس سس کچاب را به مواد اضافه کنید و درب تابه را به مدت 10 دقیقه ببندید تا مواد به خوبی باهم ترکیب شوند. در مرحله بعدی تهیه لازانیا بدون استفاده از فر در درون قابلمه ای مناسب آب بریزید و قابلمه را بر روی شعله گاز قرار دهید بعد از اینکه آب به دمای جوش رسید لازانیا ها را در آب بریزید.

و بعد از 15 دقیقه آن ها را در صافی مناسب بریزید و آبکش کنید.

در آخرین مرحله پخت لازانیا بدون فر در سینی بزرگ دو لایه از لازانیا را به شکل بعلاوه (+) روی هم بگذارید سپس مواد مخلوط شده لازانیا را در وسط این دو لایه بریزید و پنیر پیتزا را بر روی مواد لازانیا بریزید.

برای جمع کردن لایه های باز لازانیا به شکل یکی در میان بر روی آن ها پنیر پیتزا و مواد را بریزید و لازانیا را به صورت بقچه جمع کنید.

سپس در تابه ای بزرگ مقداری روغن بریزید و لازانیا ها را در درون تابه قراردهید و روی هر لازانیا مقداری پنیر پیتزا بریزید و درب تابه را ببندید و تابه را به مدت 30 دقیقه بر روی حرارت ملایم گاز قرار دهید.

در طرز تهیه لازانیا بدون فر می توانید از مخلوط سس سفید لازانیا و کچاب هم استفاده کنید. بعد از اینکه لازانیا آماده شد می توانید آن را به کمک روش های تزیین لازانیا به زیبایی تزیین کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98



آداب و رسوم و فرهنگ مردم تایلند



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز


چگونه عمر باتری موبایل و لپ تاپ را افزایش دهیم؟

عالی بود.
ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

طرز تهیه لازانیا مرغ در قابلمه روی گاز

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

ابتدا در یک قابلمه مقداری روغن ریخته و در آن پیاز و مرغ چرخ شده را به همراه گوجه رب فلفل دلمه ای و نمک و ادویه با هم خوب تفت میدهیم و در انتها به آن آب اضافه میکینم در ظرف دیگری مقداری آب ریخته و به آن آرد اضافه میکینم و میگذاریم سفت شود و بعد به آن شیر اضافه می کینم و به آن ادویه میزنیم و روی حرارت مخلوط میکنیم تا خودش را بگیرد سپس در ظرفی زیر لازانیا ریخته و مواد را روی آن ریخته و پنیر میریزیم و در فر می گذاریم تا خوب بپزد و بعد میل میکنیم

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

 
حتی نوشتن در مورد این غذای لذیذ و خوشمزه کار لذت بخشیه چه برسه به خوردنش. یعنی رسما عاشقشم

مواد لازم:

گوشت چرخ کرده      یک پیمانه

قارچ                      دو پیمانه خرد شده

پیاز                       دو عدد

طرز تهیه لازانیا مرغ در قابلمه روی گاز

پنیر پیتزا

نمک و فلفل و اویشن

برای این مقدار مواد باید از نصف بسته لازانیا استفاده کنید. اول پیاز رو خلالی میکنید و تفتش میدید. گوشت چرخ کرده رو هم اضافه میکنید و تفت میدید و بعد قارچ. اب قارچ که کشیده شد اندازه نصف قاشق رب هم اضافه میکنید. و نمک و فلفل و آویشن

همینطور که مشغول درست کردن مواد هستید یه قابلمه آب بزارید رو اجاق تا بجوشه. یکم روغن و زردچوبه بهش اضافه کنید وقتی جوش اومد ورقهای لازانیا رو بریزید توش. حدود ده دقیقه ای زمان میبره تا لازانیا نرم بشه بعدش ابکش کنید.

ظرف مورد نظرتون رو چرب کنید. یه ردیف لازانیا بچنید روش. کمی سس مایونز بمالید روی لازانیها و یکم هم پنیر پیتزا بریزید. از مواد گوشتی روش بریزید و بعد دوباره پنیر پیتزا . دوباره ورق لازانیا،سس مایونز،پنیر پیتزا،مواد گوشتی،پنیر پیتزا

حالا هر چند ردیف که میخواید درستش کنید.فقط ردیف اخر رو باید با پنیر پیتزا کامل بپوشوید. بزارید تو طبقه وسط فر با حرارت ۲۰۰ درجه. فکر کنم یک ربعی زمان ببره تا پنیر آب بشه. بعد گریل رو روشن کنید تا روش هم برشته بشه. البته اگه فر ندارید میتونید روی اجاق گاز هم بزارید با شعله کم تا پنیر آب بشه.

یه توصیه مهم: موقع خوردن این غذا اصل به کالری،رژیم،پنیر پیتزا فکر نکنید. فقط با لذت بخورید

 

**********************************************************************


طرز تهیه:

مواد لابه لای لازانیا را که (گوشت چرخ کرده ،پیاز وهویج رنده شده ،قارچ خورد شده،پودر آویشن، فلفل دلمه ای خورد شده، رب گوجه فرنگی، نمک وفلفل وزرد چوبه که با هم سرخ کرده اید) را تهیه کرده، در آخر یک لیوان آب به این مواد اضافه کرده، بعد از کمی جوش خوردن خاموش کرده کنار بگذارید.

قسمتی که اکثر خانم ها را ممکن است دچار مشکل کند جوشاندن لازانیا و پهن کردن لایه های آن روی پارچه است که گاهی با خورد شدن و له شدن ویا چسبیدن به همراه است، راه بهتر و ساده تر این است که شما از لازانیا ها بدون جوشاندن و همانطور خشک استفاده کنید به طوری که ته ظرف پیرکس یا تفلون مستطیلی یا مربعی شکل خود را با روغن مایع کاملا چرب کرده و لایه های لازانیا را کنار هم تا جایی که می شود قرار دهید، سپس مقداری از مواد آماده شده را روی آن ها ریخته، کمی سس مایونز هم روی این مواد بریزید ودوباره لایهٔ بعدی لازانیا و دوباره مواد و سس مایونز تا به آخر.

در پایان کار هم روی مواد آخری لازانیا پنیر پیتزای رنده شده بریزید و سپس دو تا سه لیوان شیر به ظرف آماده شده اضافه کرده و درب آن را بگذارید که اگر ظرف مورد نظر شما در نداشت از محافظ بهداشتی ویا فویل آلومینیوم برای پوشاندن روی آن استفاده کرده وظرف را درون فر در بالا ترین طبقهٔ آن وبا پایین ترین درجه حرارت قرار دهید، اگر هم فر ندارید روی شعله گاز وحتما از همان ابتدا با شعله پخش کن وبا حرارت کم بگذارید.

بسته به درجات فر ها نیم الی سه ربع ساعت صبر کنید تا آماده شود. اگر هم پس از این مدت زمان احساس کردید آماده نیست با همان درجه حرارت قبلی صبر کنید تا کاملا نرم وپخته شود.

مهمترین و کلیدی ترین نکات پخت لازانیا:

توجه ۱: برای راحتی کار بهتر است از لازانیاهای نسبتا صاف وتخت استفاده کنید که در غیر اینصورت هم مشکلی بوجود نخواهد آمد.

توجه ۲: شما می توانید در هنگام پختن لازانیا بعد از سه ربع ساعت آن را مرتب چک کنید تا از پخته شدن آن اطمینان حاصل کنید فقط مواظب حرارت بر روی دستتان باشید.

توجه ۳: سس مایونز پیشنهاد ما برای سریع تر بودن کار است که برای راحت تر ریختن آن بر روی مواد می توانید مقداری از سس را داخل کیسه فریزر ریخته وانتهای آن را سوراخ کرده ومثل قیف بر روی مواد به طور یکسان بریزید. در غیر این صورت می توانید از سس سفیدی که خودتان می توانید درست کنید (یک لیوان شیر سردی که یک قاشق غذا خوری آرد سفید را در آن حل کرده وروی شعله گاز خوب به هم بزنید تا ته نگیرد و با اضافه کردن کمی کره، وقتی به شکل مایع ماست مانندی در آمد آن را خاموش کنید) و به جای سس مایونز بر روی مواد بریزید.

توجه ۴:طرز تهیه ی این لازانیا به گونه ای است که شما با داشتن مواد در منزل هر زمان که اراده کنید می توانید به راحتی آن را درست کنید.

طرز تهیه لازانیا مرغ در قابلمه روی گاز
طرز تهیه لازانیا مرغ در قابلمه روی گاز
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *