طرز تهیه فتوچینی با گوشت چرخ کرده

دوره مقدماتی php
طرز تهیه فتوچینی با گوشت چرخ کرده
طرز تهیه فتوچینی با گوشت چرخ کرده

جستجوی پیشرفتهنکات جستجو ارسال بازخورد

‌ماكارونی فتوچینی: 300 گرم، كره: 100 گرم، قارچ باریك خرد شده: 3 عدد، پودر آویشن: به مقدار دلخواه، نمك و فلفل: به مقدار لازم، جعفری تازه خرد شده: 2 قاشق غذاخوری، خامه: 350 گرم، سس سفید: 2 قاشق غذاخوری، گوشت: 200 گرم، پیاز: یك عدد بزرگ

طرز تهیه:

1)‌ پیاز را خرد كرده و تفت می‌دهیم، سپس گوشت را به صورت مستطیل‌های باریك خرد كرده و به پیاز اضافه می‌كنیم و تف دادن را ادامه می‌دهیم، سپس با اضافه كردن 2 لیوان آب مواد را به مدت یك‌ساعت می‌پزیم.

2)‌ قارچ را جداگانه با كره سرخ كرده و كنار می‌گذاریم.

دوره مقدماتی php
طرز تهیه فتوچینی با گوشت چرخ کرده

3)‌ محتوای بسته فتوچینی را بدون شكستن رشته‌ها بمدت 15 دقیقه می‌جوشانیم و بعد آن را آبكش می‌كنیم.

در انتها گوشت پخته شده، پودر آویشن، خامه، قارچ سرخ شده، سس سفید، نمك و فلفل را با هم مخلوط كرده و برای یك دقیقه روی حرارت كم قرار می‌دهیم و بعد به فتوچینی اضافه می‌كنیم و خوب مخلوط می‌كنیم و بعد در دیس می‌ریزیم و با مقداری جعفری خرد شده تزیین می‌كنیم.

دلمه برگ مو (برای 4 نفر)‌

مواد لازم: برگ مو: 300 گرم، ‌‌ گوشت چرخ‌كرده: 400 گرم، ‌ سبزی (جعفری، شوید، ریحان، نعنا)‌، لپه: 150 گرم، پیاز: 2 عدد، برنج: 3 پیمانه، روغن: به مقدار لازم، نمك و فلفل و زردچوبه: به مقدار لازم، سركه: به مقدار دلخواه، شكر: به مقدار دلخواه

طرز تهیه:

1)‌ در ابتدا برنج را كه از قبل خیس كرده‌ایم، می‌جوشانیم و در آبكش می‌ریزیم.

2)‌ پیازها را خرد كرده و تفت می‌دهیم و سپس گوشت و نمك، فلفل و زردچوبه را اضافه كرده و كمی به تفت دادن ادامه می‌دهیم.

3)‌ لپه را می‌پزیم و بعد از سرد شدن همراه برنج به سایر مواد اضافه می‌كنیم.

4)‌ سبزی‌ها را خرد كرده و به مواد اضافه می‌كنیم.

5)‌ برگ مو را داخل آب‌جوش به مدت یك دقیقه می‌جوشانیم، بعد از آن آبكش كرده حالا مواد را داخل برگ مو ریخته و می‌پیچیم و بعد برگ موها را داخل قابلمه روی هم می‌چینیم و حدود نصف لیوان آب به آن اضافه می‌كنیم و بعد از آنكه آب جوش آمد حرارت را كم كرده و حدود یك‌ساعت دم می‌گذاریم.در صورتی كه مایل باشید می‌توانید به‌جای آب، دلمه‌ها را در مخلوطی از سركه و شكر (به عنوان چاشنی)‌ گذاشته تا دم بكشد. این بستگی به ذائقه شما دارد.

پاستا از انواع غذاهای فرنگی خوشمزه و پرطرفدار است و شما می توانید این غذای لذیذ را با روش های مختلفی بپزید. در ادامه این مطلب طرز تهیه پاستا با گوشت چرخ کرده را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

پاستا با گوشت چرخ کرده غذایی بی نظیر و خوش طعم است و شما می توانید این غذای فرنگی متفاوت را در منزل بپزید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. در طرز تهیه پاستا با گوشت چرخ کرده می توانید از پاستا مدل دار و رب گوجه فرنگی و گوجه فرنگی خرد شده و پیاز و نمک و فلفل استفاده نمایید.

پاستا با سبزیجات و پاستا با گوشت چرخ کرده و پاستا پنه از انواع غذاهایی هستند که به کدبانوهای عزیز پیشنهاد می دهیم برای تنوع در برنامه غذایی شان از پخت این پاستاهای خوش طعم غافل نشوند.

طرز تهیه فتوچینی با گوشت چرخ کرده

یک دوم از پیاز را با نمک و فلفل و گوشت چرخ کرده مخلوط کنید و به خوبی ورز دهید سپس مخلوط گوشتی را به صورت توپ هایی کوچک درست کنید. در مرحله بعدی طرز تهیه پاستا با گوشت چرخ کرده درون تابه مقداری روغن بریزید و گوشت ها را درون روغن سرخ کنید تا رنگ آن ها تغییر کند سپس توپ های گوشتی را از درون تابه بیرون آورید. در این مرحله از دستور تهیه پاستا با گوشت چرخ کرده باقی مانده پیاز را درون تابه بریزید.

بعد از اینکه پیاز تفت خورد نمک و فلفل و رب و گوجه فرنگی های خرد شده را به آن بیفزایید و بعد از کشیده شدن آب گوجه فرنگی توپ های گوشتی را درون مخلوط پیاز و گوجه فرنگی بریزید و بعد از چند دقیقه حرارت گاز را خاموش کنید.
در مرحله آخر روش پخت پاستا با گوشت چرخ کرده درون قابلمه ای مناسب مقداری نمک و آب بریزید و قابلمه را روی حرارت گاز قرار دهید تا آب به دمای جوش برسد سپس پاستاهای مدل دار را درون آب جوش بریزید و بعد از اینکه پاستاها نرم شدند آن ها را درون آبکش بریزید.

پاستاهای آبکش شده و سس گوشت چرخ کرده را درون ظرفی مناسب با یکدیگر مخلوط نمایید.

در این مطلب با طرز پخت پاستا با گوشت چرخ کرده خوش طعم و لذیذ آشنا شدید که امیدواریم از پخت این غذای بی نظیر نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش پخت انواع پاستا کلیک کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



70 تا از بهترین سفره های هفت سین برای سال 98



تزیین ظروف هفت سین با ایده های بکر و زیبا



55 ایده جذاب برای هفت سین سال 98



چه غذایی به ماهی قرمز بدهیم؟

طرز تهیه فتوچینی با گوشت چرخ کرده



سفره هفت سین های نمدی دوست داشتنی



ایده های جذاب هفت سین سال خوک

طرز تهیه فتوچینی با گوشت چرخ کرده
طرز تهیه فتوچینی با گوشت چرخ کرده
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *