طرز تهیه غذای خوشمزه با کدو سبز

دوره مقدماتی php
طرز تهیه غذای خوشمزه با کدو سبز
طرز تهیه غذای خوشمزه با کدو سبز


طرز تهیه سوپ تاکو
سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه سوپ خوش مزه آماده کرده ایم به اسم سوپ تاکو که خیلی خوشمزه و خوش خوراکه .
در این غذا انواع سبزیجات تازه استفاده شده است که بسیار برای سلامتی م…




طرز تهیه غذای خوشمزه با کدو سبز


دوره مقدماتی php


طرز تهیه سوپ پیاز فرانسوی
سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه سوپ فرانسوی خوش مزه آماده کرده ایم به اسم سوپ پیاز فرانسوی که خیلی خوشمزه زیبا می باشد.
این سوپ بسیار خوشمزه یک غذای کامل با تمام مواد مغذی …






سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه غذای ایتالیایی سنتی خوش مزه با اسپاگتی آماده کرده ایم به اسم اسپاگتی الا کربونارا که خیلی خوشمزه و خوش خوراکه .
این طرز تهیه یکی از ویژه ترین طرز پخت های اسپاگتی …






طرز تهیه کیک شکلاتی آلمانی
سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه کیک شکلاتی خوش مزه آماده کرده ایم به اسم بهترین کیک شکلاتی آلمانی که خیلی خوشمزه و خوش خوراکه و برای عید حتما نیازتون خواهد شد.
این…





در این مطلب با طرز تهیه خوراک کدو سبز خوشمزه با ساده ترین روش آشنا خواهید شد که امیدواریم از پخت این خوراک کم کالری و سالم در منزل نهایت لذت را ببرید.

خوراک کدو سبز از انواع خوراک های سالم است و در طرز تهیه خوراک کدو سبز از کدو و پیاز و گوجه و شنبلیله و فلفل و نمک استفاده می شود و شما می توانید این غذای ساده را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

خوراک قارچ و خوراک کدو سبز و خوراک سبزیجات از انواع خوراک های پرطرفدار و خوشمزه هستند و اگر شما تمایل دارید در برنامه غذایی خود تنوع ایجاد کنید بهتر است از پخت این نوع خوراک ها در منزل غافل نشوید.

برای تهیه خوراک کدو سبز ابتدا پوست کدو سبزها را بگیرید سپس آن ها را به صورت مربعی خرد کنید. پیاز را به صورت ریز خرد کنید..طرز تهیه غذای خوشمزه با کدو سبز

درون قابلمه ای مناسب پیاز را سرخ کنید تا نرم شود و زردچوبه را به پیاز اضافه کنید و کمی تفت دهید. در مرحله بعدی طرز تهیه خوراک کدو سبز کدوهای خرد شده را به پیاز اضافه کنید و اجازه دهید تا کدوها نرم شوند. توجه داشته باشید که باید کدوها را در حین سرخ شدن هم بزنید تا به قابلمه نچسبند. در مرحله بعدی طرز تهیه خوراک کدو سبز بعد از اینکه کدوها نرم شوند رب گوجه فرنگی را در گوشه ای از قابلمه سرخ کنید سپس رب را با کدوها مخلوط کنید.

گوجه فرنگی رنده شده و یا خرد شده را به خوراک کدو اضافه کنید و اجازه دهید تا خوراک به مدت ۵ دقیقه دیگر پخته شود و فلفل و نمک را به آن اضافه کنید. این خوراک به صورت تند خوشمزه تر می شود بنابراین می توانید از میزان فلفل بیشتری در دستور تهیه خوراک کدو سبز استفاده کنید. در اواخر پخت خوراک کدو سبز مقداری شنبلیله خشک را را در کف دست هایتان بسایید و شنبلیله را درون خوراک بریزید سپس شعله گاز را خاموش کنید. توجه داشته باشید که بعد از افزودن شنبلیله به خوراک باید حرارت گاز را خاموش کنید تا از تلخ شدن خوراک کدو جلوگیری شود.

در این مطلب با دستور تهیه خوراک کدو سبز آشنا شدید که امیدواریم از تهیه این غذای لذیذ در منزل نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش انواع خوراک کلیک کنید.
نوش جان

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



70 تا از بهترین سفره های هفت سین برای سال 98



تزیین ظروف هفت سین با ایده های بکر و زیبا



55 ایده جذاب برای هفت سین سال 98



چه غذایی به ماهی قرمز بدهیم؟


طرز تهیه غذای خوشمزه با کدو سبز


سفره هفت سین های نمدی دوست داشتنی



ایده های جذاب هفت سین سال خوک

طرز تهیه غذای خوشمزه با کدو سبز
طرز تهیه غذای خوشمزه با کدو سبز
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *