طرز تهیه صابون زردچوبه اصل

دوره مقدماتی php
طرز تهیه صابون زردچوبه اصل
طرز تهیه صابون زردچوبه اصل

در این مطلب با طرز تهیه صابون زردچوبه در چند مرحله ساده آشنا خواهید شد شما می توانید این صابون را به راحتی در منزل درست کنید و از مزایای آن نهایت استفاده را ببرید.

از صابون زردچوبه برای جوان ماندن و روشن شدن پوست صورت استفاده می شود و اگر شما این صابون را در منزل درست کنید به دلیل اینکه از مواد مرغوب تر استفاده می کنید تاثیر آن روی پوست صورت بیشتر است همچنین می توانید در طرز تهیه صابون زردچوبه از اسانس دلخواه خود برای ایجاد عطر بهتر استفاده کنید. 

زردچوبه دارای خواص زیادی برای پوست صورت است و اغلب افراد برای رفع آکنه و جلوگیری از چین و چروک پوست صورت از ماسک زردچوبه استفاده می کنند ولی اگر شما تمایلی به استفاده از ماسک زردچوبه ندارید بهتر است صابون زردچوبه را در منزل درست کنید.

زردچوبه دارای خواص زیادی برای پوست صورت و موها است و شما می توانید مشکلات پوست و موی خود را به کمک زردچوبه از بین ببرید. در مطالب قبلی خواص زردچوبه برای پوست و مو و رفع موهای زائد با زردچوبه آشنا شدید در ادامه این مطلب آموزش ساخت صابون زردچوبه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

طرز تهیه صابون زردچوبه اصل

دوره مقدماتی php

روش ساخت صابون زردچوبه 

۱. ابتدا پایه صابون را به صورت مکعب های ۲ سانتی متری تقسیم کنید. توجه داشته باشید که برای طرز تهیه پایه صابون می توانید از صابون ذوب شده یا پودر صابون استفاده کنید و برای تهیه صابون ذوب شده می توانید از پایه صابون های موجود در داروخانه استفاده نمایید که بهترین پایه های صابون شیر بز یا کره درخت روغن قلم می باشند.

۲. مکعب های را درون ظرف شیشه ای مخصوص مایکروویو قرار دهید و ظرف را به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه درون مایکروویو بگذارید تا پایه صابون ذوب شود و دو یا سه مرتبه این کار را انجام دهید و بین هر یک از وقفه ها پایه صابون را هم بزنید.

۳. در این مرحله زردچوبه را درون مایه پایه صابون بریزید و این مواد را با یکدیگر به خوبی مخلوط کنید.

۴. روغن اصلی و گیاهی و اسانس های معطر را به مخلوط زردچوبه و پایه صابون اضافه کنید و مخلوط مواد را هم بزنید.

۵. در این مرحله می توانید یک لایه بردار پوست به مخلوط مایه صابون اضافه کنید که بهترین لایه بردار جو دو سر است.

۶. مخلوط مایه صابون را با کمک کاردک پلاستیکی هم بزنید تا مایه صابون از نظر رنگ و بافت یکدست شود.

۷. مایع صابون را درون قالب سیلیکونی یا پلاستیکی بریزید.

۸. روی قالب به آرامی ضربه بزنید تا حباب های هوا به سطح صابون بیایند سپس با کمک الکل حباب های ریز روی سطح صابون را از بین ببرید.

۹. صابون را به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت در مکانی مناسب قرار دهید تا سرد شود و برای صاف شدن صابون قبل از اینکه آن را خنک کنید روی صابون را با پلاستیک بپوشانید.

۱۰. در این مرحله صابون را از درون قالب بیرون آورید حال صابون زردچوبه ای دست ساز آماده استفاده می باشد.

در این مطلب با طرز تهیه صابون زردچوبه آشنا شدید که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید این صابون را به راحتی در منزل تهیه کنید.

منبع : آرگا



موهاتو ابریشمی کن !



روغن خراطین و خواص شگفت انگیز آن !


انواع کمد لباس شیک و کاربردی با قیمت های مناسب را اینجا ببینید



چطور ارزان به آنتالیا سفر کنیم؟


مدل ساعت های لوکس زنانه و مردانه با استایل های جذاب

طرز تهیه صابون زردچوبه اصل



تخفیفات مناسبتی جذاب برای خانم های خوش پوش


خرید ایرفون بی سیم تک گوشی مدل i7 با قیمت استثنایی


وقتی مردها عصبانی می شوند چه اقدامی انجام دهیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

همیشه وقتی به سلامتِ پوست فکر می‌کردم در ذهنم نامِ صابون‌ها و کرم‌ها و داروهای عجیب و غریب ردیف می‌شد؛ نام‌هایی که حتی تلفظ کردن آن‌ها برایم سخت و سنگین بود، هیچ وقت فکر نمی‌کردم زردچوبه‌ای که در همه‌ خانه‌ها به وفور پیدا می‌شود چنین خواص شگفت‌انگیزی روی پوست داشته باشد. صابون زردچوبه که بر پایه زردچوبه ساخته شده از گذشته‌های دیر تا به امروز معجزه طبیعت برای شفافیت و سلامت و مراقبت از پوست بوده است.

تقریباً همه با زردچوبه آشنا هستند، زردچوبه یک گیاه از گروه زنجبیل است و در کشورهای زیادی مانند قسمت‌های جنوب آسیا، هند، چین و تایوان و… کشت می‌شود. البته هند به یکی از تأمین‌کنندگان همیشگی این محصول مشهور است. خاصیت آنتی اکسیدانی یکی از خواص زردچوبه است و ازاین‌رو از هزاران سال قبل از آن برای درمان زخم و بیماری‌های مختلف پوستی استفاده می‌کردند. غیر از این فایده، از خواص زردچوبه برای کبد، قلب، لاغری و … هم سخن گفته‌‌اند.

استفاده مستقیم از زردچوبه بر روی پوست با مشقت‌هایی همراه است؛ به همین خاطر صابون زردچوبه به علت راحتی در مصرف و جذب کامل خواص زردچوبه از طریق پوست توانسته توجه افراد را در نقاط مختلف جهان به خود جلب کند. صابون زردچوبه که از گیاه زردچوبه تهیه شده است برای حفظ سلامتی پوست بسیار تأثیرگذار و مفید است. این صابون یک روش طبیعی برای درمان مشکلات پوستی و ایجاد یک پوست بی‌عیب و درخشان بوده که قدمت استفاده از آن به قرن‌ها پیش برمی‌گردد.

نمایان شدن چین و چروک در صورت یکی از مواردی است که افراد را به هول می‌اندازد و زنگ هشداری‌ است که قدم به قدم به پیری نزدیک می‌شوید. در این میان خانم‌ها بیشتر از آقایان به پوست و مو خود اهمیت می‌دهند. به طور کلی هر چه نشانه‌های پیری دیرتر در پوست نمایان شود خرسندی و رضایت خانم‌ها بیشتر خواهد بود. صابون زرچوبه این بار به کمک خانم‌ها آمده است تا پیری پوستشان را به تأخیر بیاندازد.

طرز تهیه صابون زردچوبه اصل

یکی از راه‌ها جوان‌سازی پوست صورت استفاده از این صابون است؛ زیرا زردچوبه غنی از آنتی اکسیدان‌هایی است که از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. در نتیجه، علائم پیری پوست مانند لکه‌های تیره و چین و چروک‌های سطحی روند آهسته‌تری پیدا خواهند کرد.

مدت‌هاست که پزشکان از عوارض و آسیب‌های نور مستقیم خورشید بر پوست می‌گویند. از همین رو بسیاری از خانم‌ها و آقایان از کرم‌های ضدآفتاب برای در محافظت از پوستشان استفاده می‌کنند. این در حالی است که صابون زردچوبه می‌تواند مانند یک ضدآفتاب قوی عمل کند.

محققان با مطالعه درباره تأثیرات عصاره‌ زردچوبه بر آسیب پوستی ناشی از تابش یو.بی.وی (UVB) که منجر به اختلال در تولید ملانین در موش‌های بی‌مو شده بود، متوجه شدند عصاره‌ زردچوبه از پوست در برابر UV محافظت کرده و بروز لکه‌های تیره‌ پوست را کاهش داده است. پس می‌توان گفت با مصرف صابون زردچوبه پوست شما از آسیب خورشید در امان خواهد بود.

جوش‌های سر سفید و سر سیاه، آکنه‌ها و اثرات باقی مانده آن‌ها معضل بزرگی محسوب می‌شود و گاهی زیبایی ما را تحت شعاع قرار می‌دهد. ویتامین ای (E) موجود در صابون زردچوبه به پاک‌سازی منافذ پوستی کمک می‌کند و موجب از بین رفتن آکنه‌ها خواهد شد. از طرفی زردچوبه خاصیت کنترل‌کنندگی چربی را دارد که باز هم برای کاهش بروز آکنه مفید است. خوب است بدانید تحقیقات آزمایشگاهی نشان داده است که کورکومین زردچوبه، فعالیت باکتری‌های عامل آکنه را متوقف می‌کند و خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی زردچوبه برای تسکین علائم آکنه مفید است.

صابون‌های زردچوبه انواع مختلفی دارند، برخی از آن‌ها با روغن‌های گیاهی ترکیب و ساخته شده‌اند. بسیاری از افراد میزان زرد بودن صابون را ملاک اصل بودن آن قرار می‌دهند؛ این در حالی است که زردچوبه‌ها رنگ‌های مختلفی دارند و رنگشان به مواردی مانند وضعیت رشد و نمو گیاه زردچوبه بستگی دارد. پس نمی‌توان گفت صابونی که نارنجی یا زرد روشن نیست صابون زردچوبه اصل نیست یا خواص کمتری دارد.

صابون زردچوبه در کنار ویژگی‌های زیادش، برای روشن کردن و شفافیت پوست، از بین بردن ترک پاشنه، درمان پسوریازیس، التیام سوختگی‌های جزئی، کاهش خشک شدن پوست و رفع اگزمای پوستی هم مؤثر است. اگر تا به امروز از این صابون استفاده نکرده‌اید می‌توانید صابون‌های زردچوبه باسلامی را ببنید، اگر سؤالی دارید از غرفه‌دارن عرضه کننده صابون زردچوبه و دیگر محصولات وابسته به زردچوبه بپرسید و با استفاده از تجربیان خریداران قبلی این صابون را جایگزین صابون مصرفی خود کنید.

خرید انواع صابون‌ زردچوبه و گیاهی




من یک دختر شمالی

پیام *

نام *

ایمیل *

وبسایت

اطلاعات من را برای دفعه بعدی که می خواهم دیدگاه ارسال کنم در مرورگر ذخیره کن.


تصویر امنیتی
*

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

صابون زردچوبه برای روشن و جوان شدن پوست مفید است. اگر این صابون را در منزل درست کنید چون از مواد مرغوب خانگی استفاده می کنید تاثیر آن بیشتر خواهد بود. همچنین می توانید اسانس های محبوبتان را به آن اضافه کنید. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

طرز تهیه صابون زردچوبه اصل

می پسندم

13

سایر خبرها

گلاب هم یکی از راه های پیشگیری و همچنین درمان جوش های صورت است. برای این کار خوب است صورت خود را هر روز با گلاب شست وشو دهید. البته بهتر است این کار قبل از خواب انجام شود تا گلاب مدت زمان بیشتری روی پوست باقی بماند. درمان جوش صورت با سرکه سیب دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید؛ بعد یک گوش پاک کن را به این محلول آغشته کنید و روی جوش ها بمالید.سرکه سیب …

پوستی کمک می کند. این خوراکی دوست داشتنی که سرشار از امگا3 هست، نمی گذارد قارچ ها در پوست تان خانه کنند و با کاهش التهاب بافت ها، خارش، تورم و سرخی پوست را کاهش می دهد. گذشته از استفاده خوراکی ماهی، شما می توانید روغن ماهی را به عنوان دارویی برای چرب کردن پوست، مورد استفاده قرار دهید و در حالتی که به این روغن دسترسی داشته باشید، از آن برای بهبود وضع پوست تان کمک بگیرید. …

(باید دانه دانه مثل آدامس با فاصله زمانی نیم ساعت میل شود) ج) زیتون صبحها 7 عدد د) انجیر شبانگاه 7 عدد ه) استفاده از فسنجان بادام (نیم بادام درختی +نیم گردو) هفته ای یک تا 2 بار و) استفاده از بذرهای کنجد، سیاه دانه، یونجه، هویج، کتان به هرشکل ممکن 9. دوسین روزی یک قاشق مرباخوری (عسل سه واحد+ سیاه دانه نیم کوب یک واحد) 10. استفاده از نان …

های گرم و معطر است که علی رغم کوچک بودن ظاهرش واقعا فواید زیادی به بدن می رساند. از مهم ترین این فواید می توان به چنین مواردی اشاره کرد: حفظ سلامتی دستگاه تنفسی، حفظ تعادل بدن و حفظ انرژی در سطح مطلوب. شما می توانید از هل برای دم کردن چای، پختن برنج، تهیه سوپ و حتی پختن کدو تنبل کمک بگیرید. استفاده از هل در تهیه انواع چای ها و دم نوش ها، یکی از رایج ترین شیوه های کاربرد این ادویه مهم در بسیاری از …

روغنی پوشانده شود. کره را از مدتی قبل بیرون بگذارید تا به دمای اتاق برسد. پسته ها را داخل هاون بکوبید یا آسیاب کنید. کره را همراه با شکر و پوست لیمو رنده شده خیلی خوب با همزن برقی بزنید تا بافتی نرم و سبک پیدا کند. سپس یکی یکی تخم مرغ ها را بشکنید و به مواد اضافه کنید و مخلوط نمایید. آرد و آرد سلف رایزینگ را داخل مخلوط الک کنید. سپس ماست چکیده و 1 پیمانه از پسته آسیاب شده را …

…> زنجبیل تازه یا پودر زنجبیل برای قرن ها در فرهنگ های آسیایی و هند برای کاهش فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی استفاده شده است. زنجبیل تازه را به مخلوط آب میوه ها و آب سبزیجات خود اضافه کنید. نارگیل و آب نارگیل آب نارگیل تازه و نارگیل حاوی مقادیر بالای پتاسیم و منیزیم است که فشار خون بالا را کاهش می دهد. 1 تا 3 بار در روز یک لیوان آب نارگیل بنوشید. هل هل یکی از …

خلق و خوی شما را بهتر و استرس را کاهش می دهد؛ در آروماتراپی (رایحه درمانی) نیز از اسانس رزماری برای رفع استرس استفاده می شود. تقویت سیستم ایمنی بدن با رزماری ترکیبات موجود در رزماری خاصیت آنتی اکسیدانی، ضدالتهاب و سرطانی دارند، بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند. نابودی عفونت های باکتریایی معده با رزماری رزماری، نقش موثری در مقابله با عفونت های …

به آرایشگاه نمی روند و دور استفاده از محصولات آرایشی را خط می کشند. اگر شما هم نمی دانید در زمان بارداری می توانید سراغ رنگ مو بروید یا نه؟ اگر نمی دانید که مجازید از هر کرمی روی پوست خود بمالید یا نه اصلا آیا می توانید پا را فراتر بگذاید و سراغ بوتاکس بروید و مانند زمانی که باردار نبودید به ظاهر خود برسید یا نه؟ حتما این مطلب را بخوانید تا دکتر بهروز باریک بین متخصص پوست و مو و زیبایی …

را به شما معرفی می کنیم: 1. میان وعده انرژی زا: ماست و غلات: یک کاسه ماست میوه ای را با 30 گرم غلات بدون شکر مخلوط کنید؛ این میان وعده حاوی کلسیم، پروتئین، ویتامین و قندهای پیچیده است و می تواند تقریبا سه ساعت شما را سیر نگهدارد و باعث اضافه وزن هم نمی شود. یک بطری کوچک آب معدنی و یک مشت میوه های خشک: آب معدنی حاوی منیزیم است که از خستگی، گرفتگی عضلات و یبوست پیشگیری …

بگیرید کافی است آن ها را درون آب داغ قرار دهید. یا در مایکروفر گرم کنید و سپس با دست کمی فشارشان بدهید. در آخر آب میوه را بگیرید. برای اطمینان از داغ بودن روغن، یک قاشق چوبی درون آن بگذارید اگر اطراف قاشق حباب زد یعنی روغن کاملا داغ و آماده پخت است. برای اینکه برنج شفته نشده و به هم نچسبد، اول آن را درون تابه با کمی روغن تفت دهید سپس آب افزوده و بگذارید بجوشد. اگر می خواهید …

منظور بسازید. عصاره ی گیاه رزماری را بهمراه مقداری آب حدود 10 دقیقه بجوشانید. هنگامی که این جوشانده خنک شد، از صافی ردش کنید و در کاسه بریزیدش. حالا مقداری روغن کرچک درون کاسه بریزید. این ترکیب را بخوبی مخلوط نمایید و به موها و پوست سرتان بمالید. این ماسک عالی، در کمترین زمان ممکن مشکل موخور ه ی شما را کاهش خواهد داد. آیا شما هم راه درمانی طبیعی برای موخوره می شناسید؟ لطفاً آنرا با ما در میان بگذارید. منبع: تناسب اندام …

یاد داشته باشید هیچ گاه جوش های خود را دست کاری نکنید یا آنها را فشار ندهید زیرا باعث می شود جای و محل این آکنه بر روی پوست شما بماند. * برای پوست خود صابون مناسب تهیه کنید و پوست تان را با آن شست و شو دهید و یا اینکه یک لوسیون مناسب برای پوست خود خریداری کنید. لوسیون یا صابونی که حساسیت ایجاد نکند و یا اینکه پوست شما بعد از استفاده قرمز و یا جوش های قرمز نزند مناسب است . بخصوص در …

خود نشان داده و به رغم وجود محتوای چربی بالا در بذرها، قوه نامیه خود را تا مدت طولانی حتی تا 20 سال، حفظ می کند. میوه جوجوبا یک کپسول سبز بیضوی بلند بوده که حاوی 1 تا 3 عدد بذر است. از دانه های این گیاه موم مایعی به دست می آید که حاصل ترکیب اسیدهای چرب با الکل های زنجیره طویل است. موارد استفاده از این روغن بسیار چشمگیر و به دلیل خواص جالب توجه از اهمیت ویژه ای برخوردار است …

آخر باید بیسکویت قرار بگیرد). کیک را حداقل 4 ساعت در یخچال قرار دهید (هر چه کیک بیشتر در یخچال بماند بهتر است). نصف یک بسته شکلات و 5 قاشق سوپ خوری خامه را در ظرف مناسبی در مایکروویو ذوب کنید. پس از هر 30 ثانیه قرارگیری در مایکروویو مواد را هم بزنید تا شکلات ذوب شود. یک قاشق سوپ خوری کره ذوب شده را اضافه و مخلوط کنید. این مخلوط را روی کیک بریزید و پس از این که شکلات خودش را گرفت، کیک را سرو کنید. …

ضداحتقان طبیعی عمل کرده و گرفتگی بینی را فورا برطرف می کند، در نتیجه تنفس راحت تر شده و احساس راحتی خواهید کرد. مقدار کمی روغن کافور را با یک قاشق غذاخوری روغن خردل گرم مخلوط کنید و قبل از خواب، آن را به آرامی روی سینه، پشت و گلو بمالید تا تنفس تان راحت تر شده و بهتر بخوابید. می توانید از کرم های کافور که در داروخانه ها فروخته می شود نیز استفاده کنید. درمان تبخال تبخال یا تاول تب، بسیار شایع …

است که در ایران به صورت گسترده کشت و استفاده می شود. از این گل معطر و پرخاصیت در تهیه گلاب، مربا، عطر، به صورت پودر داخل ادویه ها، در ترکیب شیرینی جات و غیره استفاده می شود. گل محمدی طبیعت گرم دارد و برای تسکین اعصاب فوق العاده است. شما می توانید از این گلبرگ های خوش رنگ و معطر چای تهیه کرده و یک نوشیدنی صد درصد شرقی و آرامبخش تهیه کنید. پس بفرمایید یک فنجان سلامت و آرامش. …

به عقب بکشید و اجازه دهید به جلو پرتاب شوند. نتیجه حاصل از این روش تا حدودی تصادفی اما عموما جالب است. پیشنهاد می کنیم حتما این روش را امتحان کنید. 7. چگونه از blooming استفاده کنید؟ یک راه خوب برای نفوذ رنگ ها در هم استفاده از Blooming است. مقدار کافی آب با رنگ مخلوط کنید و روی کاغذ قرار دهید. در حالی که قلم موی شما هنوز خیس است، رنگ دیگری با همان میزان آب اضافه کنید. شما می …

به این صورت است که مقدار 100 گرم مغز گردو و مقدار 100 گرم نبات (ترجیحا نبات سفید چون نبات های زرد ممکن است سالم نباشند!) را پس از پودر کردن ، با همدیگر مخلوط کرده و در روغن زرد تفت می دهیم تا به شکل حلوا دربیاید. مقدار مصرف این حلوا در هر روز ، 2 وعده بوده و تقریبا به اندازه یک قاشق چایخوری در صبح و به اندازه یک قاشق چایخوری در شب می باشد. معیار دیگر برای اندازه مصرف آن این است که اگر آن را گرد …

آبلیمو : 4قاشق غذاخوری نعناع ساطوری : 2 قاشق غذاخوری نان سنگک : نصف،خرد شده روش تهیه: 1٫ هر نصف سینه مرغ را کمی بکوبید تا ضخامتش یکنواخت شود. 2٫ آب پیاز رنده شده را با آبلیمو، روغن مایع، زعفران و نمک و فلفل مخلوط کنید. 3٫ سینه مرغ را با چاقو چند سوراخ کرده و حداقل 2 ساعت در مایه زعفران بخوابانید. 4٫ روغن را در تابه روی شعله متوسط داغ کرده و سینه …

نمک و فلفل و آبلیمو و زعفران به مدت 2 ساعت در درون ظرفی قرار دهید تا بافت مرغ نرم شده و طعم خوبی را به خود بگیرد. پس از آن فلفل دلمه ای و هویج را تماما ریز کرده و بهمراه پیاز سرخ نمایید. پس از آن رب را به این مخلوط اضافه کرده و آن را خوب هم بزنید. درون ماهی تابه را به ابزار اندکی روغن چرب کرده و سینه مرغ را در داخل آن قرار داده تا دو طرف آن خوب کباب گردد پس از آن مخلوط را به آن …

خیار باعث کاهش نفخ و تجمع و جذب بیش از حد آب در روده ها دارد. بدین ترتیب بعد از خوردن یک غذای پرنمک در شب بهتر است مقداری خیار بخورید. در انتهای مطلب می خواهیم یک نوشیدنی ترکیبی خانگی که باعث تمیز شدن انتهای روده بزرگ شده و مواد سمی این نقطه را دفع می کند را به شما معرفی نماییم: یک قاشق چای خوری نمک دریایی را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید و آن را با آب سیب، زنجبیل و آب لیموی …

نارگیل خالص و نصف فنجان روغن زیتون فرابکر مخلوط کنید. – همه مواد را خوب با هم ترکیب کنید. – ترکیب به دست آمده را روی سالاد بریزید و میل کنید. – توجه داشته باشید حتما قبل از استفاده مخلوط را کمی گرم کنید. 2- روغن زیتون و شکر روغن زیتون حاوی اسیدهای چرب امگا3، ویتامینE و سایر مواد مغذی لازم برای از بین بردن خشکی پوست است. علاوه بر خواص روغن زیتون، شکر هم در درمان …

، البته مصرف این ویتامین باید زیر نظر پزشک باشد. خواص فندق برای پوست فندق برای درمان ناراحتی های پوستی نظیر جوش صورت و چین و چروک پوست خواص سرشاری دارد برای درمان چین و چروک پوست کافیست یک قاشق چایخوری روغن فندق را با یک قاشق چای خوری روغن جوانه گندم مخلوط کنید و روزی سه مرتبه پوست را با آن ماساژ دهید در مدت کوتاهی شاهد تاثیرات آن خواهید بود. برای درمان جوش صورت هم بهتر است ابتدا صورت …

…. مخلوط کردن یک فنجان عسل با یک گالن آب، و قرار دادن پاها در آن به مدت 10الی 15 دقیقه، به شدت می تواند به بهبود رطوب در پوست کمک کند. عسل همچنین یک ضدعفونی کننده طبیعی و درمانی مطمین برای پوست ترک خورده است. با ترک پاشنه پا چه کنیم؟ سنگ پا سنگ پا، یکی دیگر از روش ها برای درمان ترک پاشنه پا است. اما مراقب استفاده از آن باشید و آن را به شدت و محکم روی …

گیاهی غنی شده با کلسیم و آب پرتقال مصرف کنید. دیگر منابع خوب عبارتند از کلسیم توفو، حبوبات و سبزیجات برگ تیره است. کمبود ویتامین D می تواند خطر ابتلا به توسعه دیابت و فشار خون بالا را افزایش دهد. همچنین می تواند شانس شما در به دنیا آوردن نوزاد کم وزن افزایش می دهد. اگر شما در یک محلی قرار گرفته اید که نور خورشید محدود است همچنین اگر شما پوست تیره و یا به ندرت نور خورشید بدون استفاده از …

بگذارید بجوشد. خامه را اضافه کنید و 1 قاشق آردی که از قبل نگه داشته بودید را با آن مخلوط کنید. هر از گاهی سس را هم بزنید تا حجم آن کمی کم شده و به میزانی غلیظ شود که روی سطح پشتی قاشق بماند و نریزد. بعد از 8 تا 10 دقیقه تابه را از روی شعله بردارید. مرغ ها را در یک بشقاب بزرگ بچینید و سس را کم کم روی همه سطح مرغ ها بریزید. روی سس را با ما بقی پنیر پارمسان و جعفری های تازه تزئین کنید و از طعم بی …

قاشق غذاخوری حنای بیرنگ و چند قطره گلاب را با یکدیگر ترکیب کنید. این ترکیب را به مدت 15 تا 20 دقیقه قبل از حمام روی صورت قرار دهید. بهتر است برای جذب بهتر اگر فرصت داشتید کمی هم در بخار حمام بمانید تا کاملا جذب پوست شود. پس از آن که مخلوط به خوبی جذب پوست شد، صورت خود را با ملایمت با آب ولرم بشورید. این ماسک زمانی تاثیر بینظیر خود را نشان می دهد که به طور مداوم در هر هفته دو مرتبه، از آن استفاده شود …

هویج و کشمش و به صورت کلی مواد دارای کربوهیدرات با نمایه گلایسمیک بالا و آنتی اکسیدان ها (مانند مخلوط عسل و آب لیمو) در وعده های قبل و بعد از تمرین عضلات صورت به بهبود ریکاوری عضلات و افزایش سوخت در دسترس عضلات حین و پس از ورزش کمک می کند. مایعات مفید چاق شدن صورت میزان مایعات دریافتی یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده سلامت پوست و عضلات صورت می باشد. بی آبی منجر به مرگ و میر …

دارد و به سلامت دوباره رنگ دانه های پوست تان کمک موثری خواهد کرد. ترکیبات ماسک برنج برای رفع آفتاب سوختگی: آرد برنج، شیر یا روغن نارگیل 2 قاشق غذا خوری آرد برنج را با 4 قاشق غذا خوری شیر یا روغن نارگیل مخلوط کنید. ماسک را روی نواحی مورد نظر گذاشته و بگذارید ماسک برای مدت زمان 30 دقیقه روی صورت تان بماند. ماسک را با آب سرد بشویید. بعد از یک هفته و در صورت استفاده منظم و مرتب خودتان به خوبی شاهد تغییرات شگفت انگیز پوست تان خواهید شد. …

، نیمی از آن را به تدریج به مخلوط شیر اضافه کنید. بعد یک دوم پیمانه روغن مایع را بریزید. بعد دوباره بقیه مخلوط آرد را به تدریج افزوده و ورز دهید تا مواد جمع شده و به صورت خمیری درآید که حالت چسبندگی نداشته باشد. 3. شوید را به خمیر اضافه کرده و به مدت 10 دقیقه آن را ورز دهید. بعد خمیر را جمع کرده و درون ظرف پلاستیکی دردار چرب شده با 1 قاشق سوپخوری روغن مایع قرار داده و به مدت 45 دقیقه …

“),t.close()},t.write(‘

54,000 تومان

صابون زردچوبه اصل برند کلینیک معتبر ترین تولیدی صابون های اصل زردچوبه است . این صابون فوق العاده برای پوست موثر است . برای دیدن خواص صابون زردچوبه میتوانید این نوشته را تا آخر مطالعه کنید.

برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید . سپس گزینه مشاهده سبد خرید را کلیک نمایید. پس از ثبت مشخصات خود در صفحه پرداخت نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر از طریق درگاه پرداخت کارت های عضو شتاب اقدام نمایید.

توجه توجه : خرید های بالای 100 هزار تومان به صورت رایگان ارسال میشوند .

برای آشنایی با کاربرد های صابون زردچوبه در ابتدا باید خواص آن را مورد مطالعه قرار دهیم .

طرز تهیه صابون زردچوبه اصل

استفاده از زردچوبه برای مدتی طولانی در کشورهای شرقی و مخصوصا هندوستان رواج داشته است .

خواص منحصر به فرد زردچوبه باعث شده به آن لقب ” ادویه طلایی” را بدهند .

زردچوبه دارای خواصی شگفت انگیز از جمله ضد عفونی کنندگی ، ضد باکتری و قارچ است .

مجموعه این خواص در کنار آنتی اکسیدانی و ضد التهاب بودن این گیاه را منحصر به فرد می کند .

زردچوبه در اصل از خانواده گیاه زنجبیل است از این رو دارای خواص مشترکی با این گیاه نیز می باشد .

از زردچوبه به عنوان یک ادویه پایه در تمامی غذاهای کشور های شرقی استفاده می شود .

بارزترین آنتی اکسیدان موجود در روغن زردچوبه و صابون زردچوبه ، کورکومین است .

در اصل وجود همین ماده است که موجب خاصیت ضد التهابی قوی در این گیاه می شود .

کورکومین برای قرن ها در طب و داروسازی کاربرد داشته است .

علت آن ضد درد ، ضد التهاب و ضد عفونی کنندگی این ماده مفید می باشد .

کورکومین تنها یکی از عناصر سازنده زردچوبه است و در اصل این ماده دارای بیش از 300نوع ترکیب فنلی است .

برای استفاده از زردچوبه جهت زیبایی پوست ، راه های فراوانی وجود دارد .

استفاده از ماسک های خانگی زردچوبه و روغن زردچوبه اصل میتواند بسیار کارگشا باشد .

اما اگر زمان و صبر کافی برای تهیه ماسک یا استفاده از روغن ندارید ،

پیشنهاد ما استفاده از صابون زردچوبه است که با جدید ترین روش تهیه محصولات بهداشتی تولید شده ،

مواد اولیه آن درجه خلوص بالایی دارند و دارای خواص بی بدیلی برای زیبایی و مراقبت از پوست است .

در این مطلب سعی کردیم مهم ترین خواص صابون زردچوبه و کاربرد های آن را بگنجانیم .

در ادامه به بررسی هر یک از ثاتیرات صابون زردچوبه خواهیم پرداخت .

امروزه اغلب افراد با رده های سنی مختلف درگیر مشکلات فراوانی با پوست خود هستند .

یکی از شایع ترین مشکلاتی که برای اکثر شما اتفاق افتاده است بروز آکنه و جوش است .

همانطور که میدانید آکنه علل مختلفی دارد که باید حتما شناسایی شده و حذف شود .

یکی از معدود موادی که برای حذف بسیاری از انواع جوش ها جدا از علت بروز آن ها موثر است ،

زردچوبه و مشتقات آن مانند روغن و صابون زردچوبه است .

این صابون بر روی پوست اثرات ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی دارد .

صابون زردچوبه به خوبی چربی های اضافی سطح پوست را پاک کرده و آن را عاری از باکتری می کند .

از طرفی منافذ پوست را آرام کرده و از التهاب و قرمزی جوش ها جلوگیری می کند .

یکی از کاربرد های محبوب صابون زردچوبه ، روشن شدن تدریجی پوست پس از استفاده از آن است .

علت این موضوع ، لایه برداری صابون حاوی زردچوبه می باشد.

زرد چوبه در کنار ترکیبات دیگری که هوشمندانه انتخاب شده اند این صابون را بسیار کاربردی کرده است .

به طوری که به عنوان یک روشن کننده و سفید کننده قوی پوست شناخته شده است .

تاثیر استفاده از صابون زردچوبه از همان روز های ابتدایی آشکار خواهد بود .

وجود این جوش ها به ویژه در ناحیه اطراف بینی بسیار ناخوشایند است .

یکی از مهم ترین ویژگی های صابون زردچوبه از بین بردن این معضل و رفع جوش های سر سیاه است .

طرز تهیه صابون زردچوبه اصل

این صابون با ترکیبات قوی خود منافذ پوست را از چربی های انباشته شده پاک می کند .

زردچوبه باعث ایجاد یک نوع تعادل در چربی های پوست می شود که نقش زیادی در رفع اکنه دارد .

با استفاده از این صابون به تدریج منافذ پوست بسته خواهند شد و از جوش های سر سیاه رها می شوید .

پاکسازی پوست به یک سری فرایند های بازسازی کننده و از بین برنده آلودگی اطلاق می شود .

صابون زردچوبه یک پاک کننده قوی است که ترکیبات ضدعفونی کننده فراوانی دارد .

از طرفی وجود ترکیبات ضد التهاب در این صابون توانسته تا حد زیادی به بازسازی پوست کمک کند .

صابون زردچوبه به تدریج با لایه برداری و آبرسانی مداوم به پوست شما ، آن را تازه و جوان می کند .

استفاده از صابون زردچوبه تاثیر زیادی در جلوگیری از تیرگی اطراف چشم و از بین بردن

تدریجی سیاهی دور چشم داشته و باعث درخشش پوست شما می شود .

تاثیر این صابون در از بین بردن چین و چروک ها و سفت کردن پوست بسیار چشمگیر است .

ویتامین های موجود در صابون تهیه شده از مواد اولیه مرغوب و اصل پوست را تغذیه تغذیه میکنند .

با به کارگیری صابون زردچوبه پوستی جوان و زیبا داشته باشید .

علت اصلی این بیماری های پوستی ، قارچ و التهاب است .

زردچوبه یک ماده طبیعی حاوی کورکومین است که درای خواص ضد قارچی و ضد میکروبی است .

استفاده از صابون زردچوبه میتواند در از بین بردن التهاب ناشی از اگزما و پسوریازیس موثر باشد .

ممکن است حتی به تدریج باعث از بین رفتن جای زخم های ناشی از بیماری نیز شود .

لکه های پوست بر اثر عوامل متعددی ایجاد میشوند .

در بسیاری از موارد این لکه ها آنقدر بزرگ و تیره می شوند که از فاصله دور هم قابل تشخیص است .

از بین بردن این لکه ها قطعا هزینه و زمان بالایی را می طلبد .

این درحالی است که استفاده از روغن و صابون زردچوبه به تدریج این لک ها را کم رنگ میکند .

مصرف صابون زردچوبه حتی میتواند این تیرگی ها و لک های موضعی را از بین ببرد .

علاوه بر اینکه هیچ ضرری برای پوست نداشته و در زمان و پول شما صرفه جویی میشود .

یکی از ویژگی هایی صابون زردچوبه دارد مناسب بودن ان برای انواع مختلف پوست است .

این به معنی آن است که اگر پوست خشکی دارید نگران استفاده از صابون نباشید .

نه تنها پوست را خشک نمی کند بلکه با آبرسانی به آن باعث لطافت بیشتر می شود .

در کنار این اگر پوست شما چرب است باز هم نگران نباشید !

صابون زردچوبه چربی های اضافی پوست را ازبین می برد و آن را به تعادل می رساند .

خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به ویژه در ماه های سرد سال با آن مواجه می شویم .

قرار گرفت در معرض باد و یا اشعه های خورشید نیز این موضوع را تشدید می کند .

در موارد حاد این خشکی با سوزش و خارش همراه می شود و حتی ممکن است زخم شود .

افرادی با پوست خشک با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنند که باعث کلافگی می شود . اما راه حل شما بسیار راحت است .

یک صابون زردچوبه اصل که از منبعی مطمعن تهیه کرده اید میتواند به خشکی پوست شما پایان دهد .

استفاده از صابون زردچوبه باعث تحریک عروق خونی زیر پوست شده و گردش خون را افزایش می دهد .

به این طریق به اکسیژن رسانی بهتر به سلول های پوست کمک می کند .

با این تفاسیر میتوان گفت عصاره زردچوبه موجود در این صابون باعث شده است که این صابون از بهترین گزینه ها برای بهبود شرایط پوست باشد .

صابون زردچوبه لایه های مرده پوست را از بین میبرد و با بهبود روند تغذیه رسانی به سلول های

باعث رشد و سوخت و ساز دورن سلولی بهتر خواهد شد .

این روند تاثیری شگرف در جوان ماندن پوست و شاداب بودن پوست شما دارد .

ویتامین E یکی از مهم ترین مواد مغذی است که باید در اختیار پوست قرار بگیرد .

کمبود این ویتامین می تواند صدمات جبران ناپذیری به پوست وارد کند .

عصاره زردچوبه موجود در صابون ، به خوبی این ماده را در اختیار پوست قرار می دهد

تا بتواند به احیای بافت خود بپردازد ، از جوش ها و آکنه جلوگیری کند و باعث لطافت پوست شود .

آنتی اکسیدان های فعال موجود در صابون زردچوبه نیز تا حد زیادی پوست را از گزند رادیکال های آزاد حفظ کرده

و باعث بازسازی و جوان سازی آن خواهد شد .

نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در صورتی که تاکنون از صابون زردچوبه اصل کلینیک استفاده کرده اید ، خوشحال میشویم نظرات شما را بشنویم.

محصولات فروشگاه ویسکا اویل به صورت اصل ، خالص و اورجینال عرضه می شود. برای خرید این محصولات به 3 روش میتوانید اقدام کنید.

روش اول خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

از بالای این صفحه گزینه افزودن به سید خرید را انتخاب کرده و پس از این اقدام ، سبد خرید خود را به روش های ممکن تسویه حساب کنید.

روش دوم خرید از فروشگاه ویسکا :

سفارش خود را از طریق تماس با مشاورین ویسکا اویل تکمیل نمایید. برای اینکار با شماره های زیر تماس حاصل گردانید.

پشتیبان 1 : 09157788752

پشتیبان 2 : 09157788753

روش سوم خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

شما میتوانید از طریق کانال تلگرامی ما سفارش خود را تکمیل گردانید. برای ارتباط با کانال تلگرامی فروشگاه ویسکا اویل بر روی عکس کلیک نمایید.

 

 

منبع : فروشگاه ویسکا اویل

کپی برداری از متن مطالب فروشگاه ویسکا اویل بدون ذکر منبع غیر قانونی است.

bita joharian – 26 مارس 2019

5 ستاره برای این صابون کمه . من جوش های سرسیاه روی دماغم داشتم . صابون های مختلفی مثل صابون کالندر استفاده کردم اما جوش های سرسیاه نبرد . این صابون برای من موثر بود . چند تا مارک معروف برای صابون نوع زردچوبه وجود داره که من خیلی وقت دنبال کلینیک بودم . در مجموع راضی بودم از محصولتون . موفق باشید .

شیدا – 12 مارس 2019

در حدود 4 روز پیش از شما خرید کردم . دیروز بسته به دستم رسید . من خیلی وقت دنبال این مارک صابون بودم . ممنونم

زری – 11 مارس 2019

من برای جوش و جای جوش از صابون زردچوبه استفاده میکنم . خوب بوده تاثیرشو داشته برام

شایسته – 26 فوریه 2019

من از این صابون زردچوبه استفاده کردم . واقعا راضی بودم از کیفیت مارک کلینیک . از قدیم محصولات کلینیک خیلی روی بورس بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما *

صابون

صابون گلیسیرین دیترون تهیه شده از گلیسیرین است . این صابون خاصیت جوان سازی فوق العاده بالایی دارد .

صابون

صابون گلیسیرین دیترون تهیه شده از گلیسیرین است . این صابون خاصیت جوان سازی فوق العاده بالایی دارد .

صابون

عجیب است اگر باور داشته باشیم که از ترکیب زغال فعال و صابون بتوان ماده ای شگفت آور تولید کرد. صابون زغال از ترکیب مواد صابونی با زغال سنگ فعال…

صابون

عجیب است اگر باور داشته باشیم که از ترکیب زغال فعال و صابون بتوان ماده ای شگفت آور تولید کرد. صابون زغال از ترکیب مواد صابونی با زغال سنگ فعال…

صابون

صابون پسته آرپی تهیه شده از روغن پسته و روغن کنجد از بهترین صابون های موجود برای زیبایی پوست است . با استفاده از این صابون میتوان به نتایج قابل…

صابون

صابون پسته آرپی تهیه شده از روغن پسته و روغن کنجد از بهترین صابون های موجود برای زیبایی پوست است . با استفاده از این صابون میتوان به نتایج قابل…

صابون

برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید . سپس گزینه مشاهده سبد خرید را کلیک نمایید. پس از ثبت مشخصات خود در صفحه پرداخت نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر…

صابون

برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید . سپس گزینه مشاهده سبد خرید را کلیک نمایید. پس از ثبت مشخصات خود در صفحه پرداخت نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر…

صابون

صابون تی تری تهیه شده از روغن درخت چای اصل می باشد . برای خرید محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید . سپس گزینه مشاهده سبد…

صابون

صابون تی تری تهیه شده از روغن درخت چای اصل می باشد . برای خرید محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید . سپس گزینه مشاهده سبد…

صابون

برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید . سپس گزینه مشاهده سبد خرید را کلیک نمایید. پس از ثبت مشخصات خود در صفحه پرداخت نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر…

صابون

برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید . سپس گزینه مشاهده سبد خرید را کلیک نمایید. پس از ثبت مشخصات خود در صفحه پرداخت نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر…

صابون

صابون آلوئه ورا دیترون محصول کمپانی دیترون و تهیه شده از بهترین مواد اولیه آلوئه ورا است . برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید ….

صابون

صابون آلوئه ورا دیترون محصول کمپانی دیترون و تهیه شده از بهترین مواد اولیه آلوئه ورا است . برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید ….

صابون

برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید . سپس گزینه مشاهده سبد خرید را کلیک نمایید. پس از ثبت مشخصات خود در صفحه پرداخت نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر…

صابون

برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید . سپس گزینه مشاهده سبد خرید را کلیک نمایید. پس از ثبت مشخصات خود در صفحه پرداخت نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر…

صابون

صابون بیر بری دیترون بهترین صابون  جوان کننده پوست صورت است . برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید . سپس گزینه مشاهده سبد خرید را کلیک نمایید….

صابون

صابون بیر بری دیترون بهترین صابون  جوان کننده پوست صورت است . برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید . سپس گزینه مشاهده سبد خرید را کلیک نمایید….

صابون

صابون پیاز آرپی با خواص آنتی اکسیدانی خود بهترین درمانگر برای رفع چین و چروک پوست و شفاف کننده پوستی است. برای دیدن بهترین خواص صابون پیاز شمارا به دیدن…

صابون

صابون پیاز آرپی با خواص آنتی اکسیدانی خود بهترین درمانگر برای رفع چین و چروک پوست و شفاف کننده پوستی است. برای دیدن بهترین خواص صابون پیاز شمارا به دیدن…

صابون

صابون دیترون جوانه گندم دارای بهترین خصوصیات برای جوانسازی پوست صورت و ضد چین و چروک است . برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید ….

صابون

صابون دیترون جوانه گندم دارای بهترین خصوصیات برای جوانسازی پوست صورت و ضد چین و چروک است . برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید ….

صابون

صابون گوگرد صابونی مخصوص از بین بردن جای جوش و آکنه و ایجاد تعادل در میزان چربی پوست است . شما میتوانید با استفاده از این محصول سلامت پوست خود…

صابون

صابون گوگرد صابونی مخصوص از بین بردن جای جوش و آکنه و ایجاد تعادل در میزان چربی پوست است . شما میتوانید با استفاده از این محصول سلامت پوست خود…

جهت ارتباط با فروشگاه ویسکا اویل با شماره های زیر تماس حاصل گردانید :

 

آدرس فروشگاه : مشهد – جاده ویلاشهر 3 راهی دوم – پلاک 256 فروشگاه ویسکا اویل

توسعه توسط فروشگاه معتبر آنلاین ویسکا اویل

قبل از شروع استفاده از این داروها خانگی ، مهم است که درباره مراقبت و حفاظت از پوست بدانید. پوست به دلیل انباشت سلول های مرده و آسیب های ناشی از آلاینده ها و اشعه های مضر یو وی ، تیره میشود. پوست خود را با استفاده از ماسک و اسکراپ ها ، پاک سازی و لایه برداری کنید تا مطمئن شوید ، ناخالصی ها و سلول های مرده پوست از بین میرود.

پس از تمیز کردن ، پوست خود را مرطوب و هیدراته نگه دارید. قبل از اینکه در معرض نور خورشید قرار بگیرید بسیار مهم است که از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا اشعه های یو وی به سلول های پوستی آسیب نرسانند.

سفید کننده پوست و کرم شفاف کننده پوست صورت و بدن بهتر است گیاهی و با مواد اولیه طبیعی که در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک گفته ایم تهیه شود تا بدون نگرانی از پیری و چروک شدن پوست مورد استفاده قرار گیرد.

اجازه دهید ببینیم که چگونه میتوان در خانه کرم های روشن کننده را تهیه کرد.

طرز تهیه صابون زردچوبه اصل

نصف فنجان پاپایای تازه و یک قاشق چای خوری عسل را تهیه کنید.

ابتدا تکه های پاپایا را له کنید تا زمانی که یک خمیر غلیظ بدست آید.سپس عسل را به آن اضافه کنید و به خوبی هم بزنید و بعد این ترکیب را به مدت 20 دقیقه روی پوست خود اعمال کنید. صورتتان را با آب گرم و مجددا با آب سرد شستشو دهید و نهایتا با یک پد خشک کنید.این درمان را هر شب قبل از خواب تکرار کنید. این ماسک برای پوست های چرب و طبیعی بسیار مناسب است.

احتیاط:

پاپائین موجود در پاپایا ممکن است باعث ایجاد حساسیت در برخی از افراد شوند.بنابر این اگر به پاپایا و محصولات آن آلرژی دارید از این درمان بپرهیزید.

چند عدد پوست پرتقال و یک قاشق غذا خوری ماست را تهیه کنید.

ابتدا به مدت 2 تا 3 روز پوست های پرتقال را در برابر نور خورشید خشک کنید. زمانی که نسبتا ترد شدم ، پودرشان کنید و بعد یک قاشق غذا خوری از این پودر را به ماست اضافه کنید تا یک خمیر نرم بدست آید. سپس آن را بر روی پوست اعمال کنید و بعد از 15 الی 20 دقیقه با آب گرم بشویید ، این درمان را هر شب فبل از خواب تکرار کنید. این ماسک برای انواع پوست مناسب میباشد.

یک عدد گوجه فرنگی ، یک قاشق چای خوری ماست تازه و یک قاشق چای خوری جوی دو سر را تهیه کنید.

ابتدا گوجه را نصف کنید و آب آن را بگیرید.سپس جو را در یک کاسه بریزید و آب گوجه فرنگی و ماسک را به آن اضافه کنید و به خوبی هم بزنید.این ترکیب را روی پوست خود اعمال کنید و بعد از 20 دقیقه با آب گرم بشویید. این درمان را 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید.

این ماسک برای پوست های چرب ، نرمال و مختلط مناسب است.

آب لیمو سرشار از ویتامین C است که خاصیت فوق العاده ای در روشن کردن پوست دارد. که به دلیل کاهش تولید ملانین میباشد.

1 قاشق غذا خوری شیر ، 1 قاشق غذا خوری آب لیمو و 1 قاشق چای خوری عسل را تهیه کنید. تمام مواد را در یک کاسه با هم ترکیب کنید و بعد از تمیز کردن صورت ت، این خمیر را روی پوست خود اعمال کنید و بعد از 20 دقیقه با آب گرم بشویید.برای گرفتن نتایج بهتر این درمان را هر شب تکرار کنید. این ماسک برای انواع پوست مناسب است.

احتیاط:

اگر احساس هر گونه سوختگی و یا حساسیت در پوست خود داشته اید که به دلیل خاصیت اسیدی آب لیمو میباشد فورا یک عدد یخ را رو این محل اعمال کنید.

2 قاشق غذا خوری آرد و 2 الی 3 قاشق چای خوری گلاب یا ماست را تهیه کنید.

ابتدا تمام مواد را با هم ترکیب کنید تا زمانی که یک ماسک نرم بدست آید.( برای پوست های معمولی و چرب از گلاب و پوست های خشک از ماست استفاده کنید )

این ماسک را روی صورت خود اعمال کنید و بعد از 20 الی 30 دقیقه با آب گرم بشویید و این درمان را 3 بار در هفته قبل از رفتن به خواب تکرار کنید.

1 قاشق غذا خوری پودر چوب صندل ، 1 قاشق غذا خوری پودر بادام و شیر را تهیه کنید.

ابتدا پودر ها را با هم ترکیب کنید و سپس مقداری شیر به اندازه کافی برای این خمیر نرم به کار برید . سپس پوست خود را تمیز کنید و اجازه دهید این ماسک به مدت 20 دقیقه روی صورتتان بماند و سپس با آب ولرم شستشو دهید.

اگر احساس هر گونه خشکی بعد از شستشو داشتید ، حتما از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید.

این درمان را 2 الی 3 بار در هفته انجام دهید. این ماسک برای انواع پوست مناسب است.

اگر تا به حال از پودر چوب صندل استفاده نکرده اید ، مقداری از آن را روی بازو یا دست خود تست کنید و در صورتی که بعد از 24 ساعت هر گونه التهاب یا قرمزی ایجاد نشد ، استفاده از آن بلا مانع میباشد.

2 قاشق چای خوری پوره کدو تنبل ، نصف قاشق چای خوری و نصف قاشق چای خوری شیر را تهیه کنید.

ابتدا برای تهیه پوره کدو تنبل، کدو ها را خورد کنید و کمی بجوشانید و سپس درون یک مخلوط کن بریزید سپس 2 قاشق چای خوری از این پوره را با عسل و شیر مخلوط کنید تا زمانی که یک ماسک بدست آید و بعد آن را بر روی صورت خود اعمال کنید و بعد از 20 دقیقه با آب گرم بشویید. این کار را 2 الی 3 بار در هفته قبل از خواب تکرار کنید. این ماسک برای انواع پوست مناسب است.

یک عدد سفیده تخم مرغ ، یک قاشق چای خوری آب گریپ فوروت، یک قاشق چای خوری آبلیمو و دو قاشق چای خوری ، خامه بدون چربی را تهیه کنید.

ابتدا تخم مرغ را بشکنید و سفیده آن را جدا کنید.سپس درون یک ظرف دیگر آب گریپ فوروت ، آبلیمو و خامه را با هم ترکیب کنید و بعد سفیده تخم مرغ را به آن اضافه کنید و بعد ماسک تهیه شده را به مدت 15 دقیقه روی صورت خود اعمال کنید و با آب گرم شستشو دهید. این درمان را 3 بار در هفته قبل از خواب تکرار کنید.

این ماسک برای پوست های چرب ، مختلط و نرمال مناسب است.

احتیاط:

افرادی که دارای پوست خشک هستند در صورت تمایل از این ماسک باید حتما از یک مرطوب کننده قوی استفاده کنند.

طرز تهیه صابون زردچوبه اصل

ابتدا یک عدد سیب زمینی را تهیه کنید ، پوست بکنید و به قطعات کوچک خورد کنید و بعد آنها را روی قسمت ها یکه میخواهید روشن تر شد اعمال کنید و بعد از 15 الی 20 دقیقه با آب بشویید . همچنین میتوانید آب سیب زمینی ها را بگیرید و با استفاده از یک تکه پنبه روی پوست اعمال کنید و این درمان را 3 بار در هفته تکرار کنید. این ماسک برای انواع پوست مناسب است.

احتیاط:

آب سیب زمینی میتواند باعث خشکی پوست شود. بنا براین استفاده از یک مرطوب کننده قوی را بعد از اعمال این ماسک فراموش نکنید.

نصف فنجان برنج خام و 3 الی 4 قاشق غذا خوری سیر را تهیه کنید.

برنج ها را آسیاب کنید تا یک پودر خوب به دست آید سپس با شیر ترکیب کنید تا یک خمیر به دست آید بعد روئ پوست خود اعمال کنید و بعد از 20 الی 30 دقیقه با آب گرم بشویید.این کار را 2 الی 3 بار در هفته تکرار کنید . این ماسک برای انواع پوست مناسب میباشد.

احتیاط:

اگر به شیر حساسیت دارید میتوانید آب یا گلاب را جایگزین کنید.

یک مشت زغال اخته تازه و نصف فنجان ماست تهیه کنید. زغال اخته را درون یک مخلوط کن با ماست ترکیب کنید و به خوبی هم بزنید و روی پوست خود اعمال کنید و بعد از 15 دقیقه با آب گرم بشویید . این درمان را 2 بار در هفته قبل از خواب تکرار کنید . این ماسک برای انواع پوست مناسب است.

یک عدد برگ آلوئه ورا و 2 قاشق غذا خوری آرد برنج را تهیه کنید.

ابتدا برگ را برش دهید و ژل درون آن را استخراج کنید و بعد آرد برمج را به آن اضافه کنید و به آرامی به صورت دورانی روی پوست اعمال کنید و بعد از چند دقیقه ، ابتدا با آب گرم و بعد با آب سرد شستشو دهید و سپس با یک پد خشک کنید و از یک مرطوب کننده استفاده کنید.این ماسک برای انواع پوست مناسب است.

احتیاط:

از این ترکیب به آرامی استفاده کنید زیرا فشار بیش از حد موجب آسیب به پوستتان میشود.

1 تا 2 قاشق غذا خوری جوش شیرین و مقداری آب تهیه کنید و با هم مخلوط کنید تا یک خمیر به دست آید. سپس آن را روی مناطق تیره تر اعمال کنید و به مدت 5 دقیقه بمالید و بعد با آب بشویید و از یک مرطوب کننده استفاده کنید. این درمان را هر روز تکرار کنید و بعد از یک هفته شاهد تغییر رنگ پوستتان باشید.

این ماسک برای انواع پوست مناسب است.

احتیاط:

اگر پوست حساسی دارید، از این ماسک استفاده نکنید.

2 تا 3 قاشق غذا خوری شیر تهیه کنید. ابتدا به مدت چند دقیقه از بالا به پایین ، شیر را روی صورتتان ماساژ دهیدو بعد با آب بشویید. این درمان را 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید .

این ماسک برای انواع پوست مناسب میباشد.

در ابتدای کار بدانید که روغن های ضروری دارای حساسیت های بالای هستند از این رو قبل از استفاده از هر اسانس یک تست پچ انجام دهید.

1.روغن اسانس گل رز:

این روغن علاوه بر خاصیت روشن کنندگی باعث نرمی پوست نیز میشود.و آکنه و زخم و چین و چروک را کاهش میدهد.

1 فنجان شیر و 10 قطره روغن اسانس گل رز را با هم ترکیب کنید ،سپس آن را روی بدن خود اعمال کنید و بعد از چند دقیقه با آب بشویید .

این درمان را 1 روز در میان تکرار کنید.

این روغن برای انواع پوست مناسب است.

2. روغن اسانس پرتقال:

3 الی 4 قطره روغن اسانس پرتقال و 3 الی 4 قطره روغن نارگیل یا جوجوبا را با هم ترکیب کنید و سپس به مدت 4 الی 5 دقیقه روی مناطق مورد نظر ماساژ دهید.و بعد از چند دقیقه با آب گرم بشویید.از این روغن 1 الی 2 هفته استفاده کنید .

این روغن برای انواع پوست مناسب میباشد.

3. روغن اسانس لیمو:

3 الی 4 قطره روغن اسانس لیمو و یک قاشق غذا خوری روغن جوجوبا یا آب را با هم ترکیب کنید و روی پوست خود اعمال کنید. برای چند دقیقه ماساژ دهید و بعد با آب بشویید.همچنین میتوانید برای تمیز کردن آن از یک پد استفاده کنید.

این درمان ر ا به مدت 1 هفته هر روز تکرار کنید. این روغن برای انواع پوست مناسب است.

احتیاط:

بعد از اعمال این روغن فورا در معرض خورشید قرار نگیرید زیرا ممکن است باعث آفتاب سوختگی شود.

 

ببخشیدمیشه بجای خامه پرچرب ازماست یایه چیزدیگه تولوسیون سفیدکننده استفاده کنیم؟

ایا واقعا تاثیر داره

چرا میگن زرد چوبه روشن کننده است؟؟؟من قبلا استفاده کردم پوستم رنگ زردچوبه شد از اسمش معلومه دیگه زرد میشی

اره واقعا منم اسفتاده کردم هیچ فرقی نمیکنه زردچوبه زردچوبه هستش

عزیزم حتما زیاد استفاده کردی

اما من زردچوبه استفاده کردم و یه کم جواب داد

ببین عزیزم باید از چوب زرد چوبه استفاده کرد.این زرد چوبه های ارد شدع بیرون همه رنگن .طبیعی نیستن .چوبشو بگیرین خودتون تو خونه پودرشون کنید منم امتحان کردم جواب داده خیلی از سیااهی های صورتم ک به خاطر جوشای زیاد بود رفع شد

تو بلند مدت واقعا تاثیر داره برا زرد نشدن پوست بعد استفاده روغن نارگیل رو با پنبه به پوستتون بکشید

زردچوبه جواب میده

سلام من از همین کرمی که گفتین استفاده کردم رنگ پوستم شده مثل سیاه پوستای افریقا حتی اونا هم از من خوشگل ترن باور کنید راس می گم. من تمام کرم های روشن کننده را استفاده کردم سیاه شدم .ولی رفتم تو ی یزد توی کویر بافق سه روز توی افتاد آفتاب گرفتم پوستم شد سفید مثل سفید برفی باور کنید.بعد یه کم زغال را با کره و عسل و گل گاو زبان با یه کم چبی گوساله مخلوط کردم یه کم مغز گوسفندم بهش زدم و ادرار شتر هم بهش زدم بعد زدم به پوستم اینقدر سفید شد.

بندر عباس مسجد بلال

ایییییییش ادرار شترررررر

خیلی بانمکی- چشم نخوری سفید برفی

سلام واقعا عالی و خنده دار بود/ دمت گرم / آبادان

وااای کلللی خندیم

شما اشتباه کردی میخندی وقتی کسی میگه انجام دادم چه با ادرار شتر پس راست هستش مگه مردم بیکار که نیستن که به شما دورغ بگن

به نظر شما زرد چوبه پوست را زرد نمیکند؟؟

چرا پوست را به رنگ زرد تبدیل میکنه.

امتحانش ضرر نداره اما صابون گوگرد بهتره

واقعا جواب میده .ایا صابون دیگه ای بهتر نیست

من آبلیمو و خیار و گوجه و سیب زمینی رو ۱ هفته استفاده کردم خیییلی اثرش عاااالی بود باورم نمیشه مث اروپایی ها شدم

واقعا تاثیر داره

صابون زردچوبه من استفاده کردم واقعا خوبه

نه جواب نمیده

کمکم کنید چن کدت دگه عروسیمه…پوستم تیره اس نواحی حساس…

برای سفید شدن پوست با مواد طبیعی ب زمان زیادی نیاز داریم اما فایدش اینه ک عوارض نداره اما با وسایل شیمیایی در مدت کوتاه تاثیر چشمگیری داره اما با ترکش ممکنه دوباره ب حالت اول برگردی و واقعا نمیدونم کدومش بهتره

ب نظر من که زدرچوبه خوبه.

اگر به خوردنمون توجه کنیم وغذاهایی که برای کبد وصافی خون مفید هستن روبخوریم پوست روشن میشه ونیازی به ماسک گذاشتن پوست وحساس کردنش نیست

وقتی خیار پوست میگیرین پوست خیار هارو دور نیندازید و بزارین روی پوست خیلی خوبه سیم زمینی هم خوبه اصلا دلتون سوز بیاد که خودم سفیدم و نیاز به این کارا ندارم

همینکه توی این پیج کامنت گذاشتی یعنی شمام آره!!!!!

من 25 روز دیگه عروسیمه میخوام تا اون موقع پوستم روشن روشن بشه لطفا کمک کنید

توی این چند روز ابلیمو وعسل بزار ماسک خیار رنده شده هم خوبه ..هر روزشیر بادام بخور …ماست و جوانه گندم هم خوبه رب انار هم روزی یک قاشق بخور …البالوهم خوبه بخور

خوب بودخداخیرت بده

برای سفیدی پوست باید بخور آویشن بابونه و سبوس گندم .و بومادران را هر شب انجام دهید.واز پن سفید کننده لیلاک استفاده کرد عالیه.

منکه میگم هر رنگی ک هستیم خدارو شکر کنیم.اگه بیماری پوستی داشتیم میخواستیم چیکارکنیم.ب داشته هامون قانع باشیم

صابون زردچوبه هندی استفاده کنید

اب سیب زمینی رو چطوری نگه دارم سیاه نشه

سیب زمینی چیکارش کنیم دقیقا چجوریه

باید به اب سیب زمینی ابلیمو اضافه کنی که سیاه نشه

چی چجوریه منظورت سیب زمینیه؟54

بهترین روشن کننده روغن بادام شیرینه هر شب استفاده کنید و برنامه غذایتون رو تغییر بدین

زردچویه محشررررره فقط کافیه امتحان کنید فقط بعد از ماسک صورتتونو با شیر پاک کن یا روغن زیتون پاک کنید تا زردیش بره یعنی بهتر ازین نداررریم فقط کافیه چند هفته مداوم امتحان کنید

زردچوبه و آبلیمو عالیه

سلام احسنت بر شما

بنظرم این همه دنبال کرم نباشین بدتر دوستتون رو میزنه داغون چروک می‌کنه

اونای که پوست خشک دارند چیکار کنند.یا زردچوبه خشک ترش نمیکنه

من چند سال پیش ،نزدیک به دو ماه فقط هرروز ماست به صورتم میزدم،واقعا تاثیر داشت،اما حالا حوصله شو ندارم،یه دکتری هم میگفت سیب زمینی خیلی برا پوست خوبه،زرد چوبه رو برای اولین بار میشنوم!! ،ضمنا این ماسک ها رنگ پوست ذاتی ادم رو تغییر نمیده،فقط باعث شفافیت و از بین رفتن تیرگی های ایجاد شده طی زمان میشه….خیلی از مشکلات پوستی مربوط به کبد میشه،و بین طبع گرم و خشک رایج تره

سلام دوستان زردچوبه باآب ليمو شير ژل آلاورا قرص ويتامين ي مخلوط كنيد واقعا جواب ميگيريد مهشره خودم مدت هاست مصرف ميكنم اونايي كه ميگن پوستمون زرد ميشه بعداز استفاده باشير صورت خود را تميز كنيد به همين راحتي

نه من میترسم زردچوبرو بزنم به صورتم

من تاحالااستفاده نکردم ولی میخوام سیب زمینی وباآبلیمووشیرامتحان کنم.من پوستم سیاه نیس ولی لک های قهوه ای دارم میخوام اوناازبین برن

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

خرید پستی و اینترنتی صابون زردچوبه -تلفن سفارش و مشاوره رایگان -09120580638 -02165114469 ——–,حکیم محمد صدیقی درمان بیماری ها با گیاهان دارویی و طب سنتی با بیش از 50 سال تجربه —————-,

طرز تهیه صابون زردچوبه اصل
طرز تهیه صابون زردچوبه اصل
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *