طرز تهیه شیرینی نارگیلی با آرد برنج

دوره مقدماتی php
طرز تهیه شیرینی نارگیلی با آرد برنج
طرز تهیه شیرینی نارگیلی با آرد برنج



یوتاب گلچینی از بهترین ها

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!


آخرین آموزش ها


محبوبترین آموزش ها

دوره مقدماتی php

کیک و شیرینی – طرز تهیه شیرینی نارگیلی خانگی نیاز به تمرین و دقت دارد. شیرینی نارگیلی خانگی را می توانید با پودر نارگیل، سفیده تخم مرغ، شکر و چند ماده دیگر درست کنید. دستور پخت شیرینی نارگیلی خانگی متنوع است و درجه فر در آن اهمیت زیادی دارد.

بساز و بفروش | بپز – شیرینی نارگیلی (Coconut Cookies) یکی از شیرینی های پرطرفدار خصوصا در ایام عید نوروز است. این شیرینی لذیذ و خوشمزه را می توانید با مواد اولیه بسیار ساده ای درست کنید. با ما همراه باشید تا شما را با طرز تهیه شیرینی نارگیلی خانگی آشنا کنیم و تمام نکات ریزی را که موقع درست کردن این شیرینی لازم است به شما بازگو کنیم.

پیش از این طرز تهیه بیسکویت صبحانه، مسقطی کشدار خانگی و لوز نارگیلی خانگی را هم به شما آموزش داده بودیم که با استقبال خوبی روبرو شده بودند.

طرز تهیه شیرینی نارگیلی با آرد برنج

نیمی از سفیده تخم مرغ را در ظرفی ریخته و آن را با همزن بزنید تا سفید و کشدار شود.

پودر نارگیل، شکر را به آن اضافه کرده و با هم مخلوط کنید.  توصیه می کنیم که به جای شکر از پودر قند استفاده کنید.

مخلوط به دست آمده را با غذاساز و یا چرخ گوشت یک مرتبه چرخ کنید تا پودر نارگیل آن ریز شود.

در این مرحله باقی سفیده تخم مرغ را اضافه  کنید.

ظرف حاوی مواد را روی بخار آب کتری یا قابلمه ای قرار دهید و مخلوط را به طور مرتب و بدون وقفه هم بزنید. به این مرحله، مرحله داغ زدن می گویند.

هم زدن را تا جایی ادامه بدهید که:

هنگامی که مخلوط آماده شد، ظرف را از روی بخار آب بردارید و به آن وانیل، آب لیمو و آرد برنج اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید.

پس از آن ظرف حاوی مواد را به مدت ۷ الی ۸ ساعت در مکانی خنک  قرار دهید. این استراحت مواد برای آن است که خمیر موقع پخت شیرینی در ظرف پهن نشود.

پس از استراحت مواد به میزان کافی، مواد را داخل قیف بریزید. در کف ظرف مورد نظر هم کاغذ روغنی پهن کنید. بسته به سایز مورد نظرتان و به کمک قیف، شیرینی ها را با فاصله درون ظرف قرار دهید.

برای این مرحله می توانید به جای قیف از اسکوپ هم برای شکل دادن به شیرینی ها استفاده کنید.

پس از قرار دادن شیرینی ها درون ظرف ممکن است سر شیرینی ها حالت تیزی داشته باشد. اگر این حالت را دوست ندارید شما دستتان را به آب و یا روغن آغشته کنید و تیزی آن را با نوک انگشتانتان پهن کنید.

حساس ترین مرحله در پخت شیرینی نارگیلی تخمین مدت زمان لازم برای استراحت خمیر و پخت شیرینی درون فر است. تنها راه این است که شما از طریق آزمون و خطا بهترین زمان را به دست بیاورید. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم برای این که زحمات شما به هدر نرود حتما ۱ الی ۲ عدد شیرینی را درون فر که یک ربع قبل با دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم شده به مدت 10 دقیقه قرار دهید. پس از آن دمای فر را به دمای 175 درجه سانتی گراد یا 350 درجه فارنهایت برسانید و باقی شیرینی ها را به مدت 15 تا 20 دقیقه درون فر قرار دهید تا کاملا بپزد و طلایی رنگ بشود.  

وقتی که شیرینی را از فر خارج کردید به مدت 10 الی 15 دقیقه فرصت بدهید تا خنک شود و بعد آن را از سینی جدا کنید.

در ویدئوی کوتاه زیر شما می توانید از صفر تا صد طرز تهیه شیرینی نارگیلی خانگی را مشاهده کنید:

 

با توجه به مواد اولیه به کار رفته در شیرینی نارگیلی هر یک از این شیرینی ها حدود 70 الی 94 کالری دارد.

امیدواریم که این شیرینی های خانگی و خوشمزه را درست کنید و با شادی در کنار خانواده تان میل کنید. در صورتی که نظر یا سوالی درباره این مقاله دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

تیم بسازوبفروش حامی مشاغل خانگی و صنایع دستی ایران برای همه شما کاربران عزیز آرزوی لحظه های شیرین و به یاد ماندنی دارد.


تیم بساز و بفروش


1397/11/08

کیک و شیرینی – طرز تهیه لوز نارگیل به صورت خانگی و بدون فر از جمله آموزش های شیرینی پزی است که در ایام نوروز طرفدار دارد. برای تهیه لوز نارگیل زعفرانی می توانید زمان تهیه لوز نارگیلی به دلخواه به آن مقداری زعفران اضافه کنید.


محبوبه رجایی


1397/11/21

کیک و شیرینی – طرز تهیه بیسکویت صبحانه (Sugar Cookies) بسیار آسان است. مواد لازم برای تهیه بیسکویت صبحانه آرد، روغن، تخم مرغ، پودر قند و… است. برای تهیه بیسکویت صبحانه از فر استفاده کنید. شما می توانید بیسکویت صبحانه را با چای میل کنید.


تیم بساز و بفروش


1397/11/27

دسر – طرز تهیه مسقطی به شکلی است که نیاز به کمی صبر و حوصله دارد تا مسقطی شفاف و کشدار بشود. برای تهیه مسقطی کشدار خانگی به نشاسته، گلاب، شکر، آب و… نیاز دارید. مسقطی در طعم های مختلف از جمله زعفرانی، کاکائویی و… درست می شود.

هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع است.

طرز تهیه شیرینی نارگیلی با آرد برنج
طرز تهیه شیرینی نارگیلی با آرد برنج
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *