طرز تهیه سوپ برنج کره ای

دوره مقدماتی php
طرز تهیه سوپ برنج کره ای
طرز تهیه سوپ برنج کره ای

جستجوی پیشرفتهنکات جستجو ارسال بازخورد

طرز تهیه سوپ برنج کره ای

دوره مقدماتی php

آرایش

مدل مو

مدل لباس

 

 

 

 

 

طرز تهیه سوپ برنج :

*. آکاایران : کره را در یک دیگ بزرگ روی آتش ملایم آب کنید . آرد را بتدریج در آن خالی کرده و دائم به هم بزنید.

*. سپس آب گوشت را اضافه نموده و به هم زدن ادامه دهید شیر و برنج را نیز افزوده روی آتش ملایم بپزید.

*. زرده تخم مرغ را زده و لیموترش را قاطی آن کنید و در سوپ بریزید . فلفل و نمک را اضافه کرده و برای چند دقیقه دیگر روی آتش ملایم بپزید.

*. امیدواریم با تهیه این سوپ خوشمزه، لذت کافی را برده و لحظات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید.

 

*. برنج برای درمان فشارخون مفید است.اگر می‎خواهید لاغر شوید سه روز فقط کته برنج بخورید هیچ چیز دیگری نخورید. کسانی که بیماری سودا و پیسوریازیس دارند حتماً برنج را در برنامه غذایی خود به صورت کته قرار دهند.خوردن کته باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان معده می‎شود.برنج بهترین غذا برای دوران نقاهت می‎باشد.کسانی که سوزاک شده‎اند سوپ برنج را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

 

اختصاصی آکاایران

آموزش آشپزی ، ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی

آشپزی کره ای و طرز تهیه غذاهای کره ای : نودل کره ای رامیون، بیبیمباپ، کیمچی ، کیمباپ سوشی کره ای، پنکیک سیب زمینی کره ای گمجاجئون، مرغ سوخاری شیرین و تند کره ای (داکگنجئونگ)، دسر هندوانه کره ای، نودل سرد کره ای، سوپ جلبک کره ای، جاجانگمیون

سه شنبه، 26 مرداد 1395 ساعت 12:00 توسط مرجان خالقی

132168 بار نمایش

در سال های اخیر کشور کره ی جنوبی بیشتر به خاطر تکنولوژی خود شناخته شده است، اما غذاهایی مانند «کیمچی» این داستان را تغییر داده و در شناساندن آشپزی کره ای به جهانیان بسیار موثر بوده اند. در اینجا 14 غذای کره ای را به شما معرفی می کنیم که حتما باید آنها را امتحان کنید. ‏

‏یکی از قدیمی ترین و ضروری ترین الزامات در آشپزی کره ای که احتمالا راجع به آن شنیده اید، کیمچی می باشد. کیمچی در واقع گونه ای تند و ترش از سبزیجات تخمیر شده است و با استفاده از مواد اولیه های متفاوتی که مهم ترین آنها کاهو می باشد، آماده می شود. علت علاقه ی خارجی ها به کیمچی عطر و طعم خاص، ارزش غذایی بالا، محتوای پر فیبر و کالری اندک آن است. هرچند، کیمچی برای کره ای ها ارزش فرهنگی شاخصی داشته و بدون آن غذا کامل نمی شود. ‏

طرز تهیه سوپ برنج کره ای

بیبیمباپ کاسه ای از محتویات مخلوط شده می باشد و محتویات آن شامل برنج، نامول namul (سبزیجات سرخ شده و مزه دار شده)، قارچ، گوشت، سس سویا، گوچوجانگ gochujang (رب فلفل قرمز) و یک نیمرو می باشد. البته محتویات بیبیمباپ در مناطق مختلف، متفاوت است. معروف ترین مدل های این غذا را می توان درجئونجو، تونگیئونگ و جینجو پیدا نمود.

‏‏‏بولگوگی بشقاب خوش طعم و آبداری از گوشت خوابانده ی گریل شده و یکی از پرطرفدارترین غذاهای کره ای در سراسر جهان محسوب می شود. بر طبق نظرسنجی CNN از خوانندگان بخش سفر خود در سال 2011، بولگوگی 23 امین غذای خوشمزه ی جهان بوده است. گوشت مزه دار شده معمولا با سیر و پیاز خرد شده گریل می شود تا در نهایت مزه ی بهتری داشته باشد. این غذا به صورت سنتی در کاهو پیچیده شده و با سامجانگ ssamjang (رب تند قرمز غلیظ) خورده می شود.

جاپچائه معمولا در کنار غذای اصلی در وعده ی ناهار یا شام سرو می شود، هرچند گاهی اوقات نیز غذای اصلی می باشد. جاپچائه یک بشقاب نودل سنتی کره ای است که از سیب زمینی شیرین سرخ شده، سبزیجات و گوشت گاو نازک خرد شده و ذره ای سس سویا و شکر تشکیل شده است. برخی اوقات، بسته به نظر سرآشپز مواد دیگری مانند قارچ نیز به مخلوط اضافه می شوند. این غذا را به خاطر طعم شیرین و خاص گوشت، سبزیجات، سس و همچنین بافت نرم و اندکی جویدنی رشته های آن می شناسند.

هوئه دوک یا هوتوک Hotteok که به عنوان ورژن شیرین تر پنکیک های غربی شناخته می شود، یک غذای خیابانی محبوب کره ای خصوصا در فصل زمستان می باشد. هوتوک خمیری دایره ای شکل و مسطح است که با ترکیبی از دارچین، عسل، شکر قهوه ای و تکه های کوچک بادام زمینی پر شده و در تابه پخته می شود. تنها با یک گاز، تجربیات متفاوتی از سطح بیرونی ترد، بخش داخلی نرم و طعم های بی نظیر شیرین به سراغ شما می آیند.

دوکبوکی یا توکبوکی Tteokbokki یک غذای تند رایج کره ای است که از کیک های استوانه ای برنج، کیک های ماهی مثلثی، سبزیجات و سس چیلی قرمز شیرین تشکیل شده است. این غذا را می توانید به راحتی از فروشنده های خیابانی به نام پوجانگ ماچا Pojangmacha تهیه کنید. کسانی که دوکبوکی را مزه می کنند، از طعم خاص تند و شیرین آن لذت می برند. هرچند کیک برنج نقش چندانی در طعم این غذا ندارد اما ماهیت جویدنی آن به تجربه ی بهتری از این غذا می انجامد.

«سئولئونگ تانگ» یکی از سوپ های سنتی کره است که از استخوان و گوشت سینه گاو تهیه می شود. این سوپ یکی از غذاهای محلی سئول است که اغلب با نمک، فلفل سیاه، پیازچه و سیر خرد شده مطابق میل مشتری سرو می گردد. آب این سوپ به رنگ سفید شیری بوده و اغلب با مخلوط کردن برنج در آن، خورده می شود. این سوپ به خاطر گوشت نرم و آب مزه دار خود شناخته شده است و آن را می توان در بیشتر رستوران های کره ای سئول چشید. ‏

«سون دوبو جیگائه» یک خورش داغ و تند کره ای است که از توفو، قارچ، غذاهای دریایی، گوشت گاو یا خوک و گوچوجانگ (سس چیلی) تشکیل شده و معمولا در کاسه های بزرگ سنگی سرو می شود. بسته به منطقه و سرآشپز، بعضی از مواد اولیه حذف، جایگزین یا به مخلوط اضافه می شوند. جالب است بدانید که در دستور آماده سازی سنتی این خورش، پیش از سرو غذا به منظور اضافه کردن بافت و طعم، یک تخم مرغ خام را نیز روی خورش شکسته و با آن مخلوط می کنند.

سمگیوپسال یکی از غذاهای پرطرفدار در کره ی جنوبی است. این غذا از برش های گریل شده ی گوشت شکم خوک مزه دار نشده تهیه می شود. معمولا پس از گریل شدن، گوشت را به نمک، فلفل و روغن دانه ی کنجد آغشته کرده و به همراه سیر و پیاز گریل شده، پیازچه ی خرد شده و حتی کیمچی در کاهو می پیچند. سمگیوپسال یکی از رایج ترین غذاهایی است که در هر رستوران کره ای در سراسر دنیا پیدا می شود.

«پجون» یک نوع غذای کره ای است که عمدتا با پیازچه، خمیر تخم مرغ، آرد گندم و آرد برنج تهیه می شود. در «هائمول پجون» غذاهای دریایی نیز به این ترکیب اضافه می شود که از آن جمله می توان به صدف، میگو و اختاپوس اشاره نمود. «هائمول پجون» معمولا به عنوان غذای اصلی خورده شده و به خاطر بافت نرم و جویدنی و همچنین طعم های متنوع غذاهای دریایی و پیازچه شناخته می شود.طرز تهیه سوپ برنج کره ای

هوباکجوک نوعی فرنی سنتی کره ای است که از کدو حلوایی بخارپز شده و گلوله های برنجی کوچک که در آب خیس خورده اند تهیه می شود. این فرنی به خاطر وجود گلوله های برنجی بافت جالبی دارد که زیر دندان می آید. با وجود اینکه ظاهر آن ساده به نظر می رسد اما به خاطر وجود کدو حلوایی بسیار شیرین و خوش طعم است. هوباکجوک غذایی متداول برای صبحانه به حساب آمده و از طرفی مخصوص بیمارانی است که قادر به خوردن و هضم غذاهای سنگین نیستند. این فرنی هم به صورت داغ و هم سرد سرو می شود اما داغ آن خوشمزه تر است. ‏

«نائنگ میون» نوعی غذای متداول از نودل سرد کره ای است که از رشته های باریک و بلند نودل، خیار، برش های گلابی کره ای و گوشت گاو و همچنین تخم مرغ سفت آب پز تشکیل می شود. نودل ها معمولا از گندم سیاه، سیب زمینی معمولی و شیرین درست می شوند، اما بسته به نوع و مدل «نائنگ میون» می توان آن ها را از ریشه ی گیاهان و کودزو kudzu نیز تهیه نمود. این غذای محبوب، به طور خاص در تابستان ها برای خنک شدن زیر آفتاب سوزان و هوای به شدت مرطوب کره، سرو می شود.

سون دائه یا سان دائه یک غذای خاص کره ای است که از روده ی پر شده ی خوک با مواد مختلفی چون رشته فرنگی، خون خوک و جو درست می شود. ورژن های مختلف سون دائه بسته به محتویات و بسته بندی در استان ها و شهرهای مختلف کره جنوبی وجود دارند. با وجود دستور تهیه های متفاوت، اما تمام سون دائه ها بافتی سفت و جویدنی در بیرون و نرم و خوش طعم در داخل خود دارند.

«سمگیه تانگ» یک سوپ سنتی است که معمولا در فصل تابستان سرو شده و از مرغ، سیر، برنج، موسیر، عناب کره ای jujube، جنسینگ کره ای و ادویه های مختلف تهیه می شود. این سوپ به دلیل دارا بودن مواد مغذی می تواند انرژی لازم برای تحمل گرمای تابستان را فراهم آورد. این سوپ نه تنها به خاطر سالم و مفید بودن مواد اولیه، بلکه به خاطر بافت خامه ای و گوشت لذیذ خود بسیار خوشمزه بوده و طعم آن تا مدت ها در دهان باقی می ماند.

منبع : theculturetrip

8656

3

24 اسفند 97 ساعت 08:00

مطالب جالب و خواندنی

753

0

25 اسفند 97 ساعت 12:00

مطالب جالب و خواندنی

24620

5

29 بهمن 97 ساعت 08:00

پیشنهاد ایرانگردی

7154

7

5 بهمن 97 ساعت 09:00

معرفی جاذبه های توریستی

47035

5

26 دی 97 ساعت 10:00

خبر ها

15696

3

30 آذر 97 ساعت 08:00

جشنواره و نمایشگاه

دوشنبه، 22 بهمن 97 ساعت 04:53

پس واقعا غذا هاشون برا ما ایرانیا زیاد دلچسب نیست چون دو نفر ک امتحانش کردن اینطور میگن ممنونم بابت اطلاعات همتون

دوشنبه، 26 آذر 97 ساعت 01:21

غذا های کره ای خیلی خوش رنگو لعابه ولی فقط به زائقه ی خودشون میخوره ما ایرانی ها غذاهایی باطعم های بیشتری داریم ترش شور شیرین ملس و…ولی غذای کره ای اکثرا شیرین وتنده یا مزه ی خاصی نمیده کیمچی اصلی ترین مواد غذاییشون شیرین و تنده توفو وکیک برنجی هیچ مزه ای نمیده وبه عنوان یه وعده ی غذایی .غذای ایرانی کامل تر و مزه های متنوع تری داره تا غذاهای کره ای ولی تجربه ی مزه ی غداهاشون خیلی خوبه فقط در حد این که بدونیم این چیز با این قیافش چه مزه ایه

دوشنبه، 22 بهمن 97 ساعت 04:44

شما کره جنوبی رفتید؟؟

پنجشنبه، 15 شهریور 97 ساعت 13:54

واقعا اطلاعات عالی و مفیدی بود.
من یکی که دهنم آب افتاد.
ولی به نظرم رامیون هم خوشمزه است.
بازم ممنونم

سه شنبه، 16 مرداد 97 ساعت 18:33

من خیلی عاشق کره هستم مخصوصا غذاهاش یکی از آرزوهای من این بود برم کره که غذاها شونو بخورم ولی حیف غیر ممکنه واسه همین میخوام بدونم تو مشهد رستورانی هست که غذاهای کره ای درست میکنن

دوشنبه، 22 بهمن 97 ساعت 04:46

اتفاقا من هم عاشق کره هستم منم توی مشهدم ولی جایی ندیدم

دوشنبه، 22 بهمن 97 ساعت 04:46

من خودمم گشتم

پنجشنبه، 7 تیر 97 ساعت 02:55

من هم خیلی کره را دوست دارم به دلایل خیلی زیاد ولی خیلی دوست دارم چیزهایی زیادی از کره بدانم…

چهارشنبه، 18 بهمن 96 ساعت 03:56

ایشون درست میگن من سال ها با کره ای ها هم خونه بودم البته که تو کشورهای دیگه عادت غذایی تغییر میکنه اما گوشت سگ غذای محبوب و گرانی تو کره که هر کس توان خریدش رو نداره

پنجشنبه، 30 آذر 96 ساعت 21:53

من از 11سالگی عاشق کره بودم و الان که 20 سالمه به ارزوم رسیدم و به کره رفتم و بعضی از غذاهاشم خوردم و یاد گرفتم بخصوص کیمچی و سئولئونگ تانگ واقعا خیلی خوشمزست. امتحانش کنید .

شنبه، 16 تیر 97 ساعت 11:04

سلام ببخشید فضولی میکنم چجوری رفتید کره؟واسه تحصیل یا خودتون همینجوری واسه زندگی رفتید؟

پنجشنبه، 5 مهر 97 ساعت 14:12

سلام. منم از مثل شما از یازده سالگی عاشق کره ام. با اینکه دارم تمام تلاشم رو میکنم تا بتونم برم کره ولی بعضی وقت ها امیدم رو از دست میدم . اونم بخاطر حرفای بقیه.الان که متن شما رو خوندم واقعا امیدم بیشتر شد. میشه بهم از کره و آداب شون بگین اگه زحمتی نیست؟

پنجشنبه، 18 آبان 96 ساعت 19:49

من 13سالمه و عاشق کره هستم گوشت خوک این ها رو نمی خورم اما می خوام توی کره رستوران غذای ایرانی بزنم????

پنجشنبه، 20 مهر 96 ساعت 02:05

من خیلی دوسدارم که جاجانگ میون بخورم ولی از لحاظ غذایی عادات غذایی خیلی بدی دارن این کره یا غذاهاشون به هیچ عنوان به خوبی غذاهای ایرانی نیست حتی قابل مقایسه هم نیست ولی بد نیست این غذاهای رشته دارشونو امتحان کرد

جمعه، 14 مهر 96 ساعت 04:57

کدوماشون حلال هستن ؟؟
گوشت گاو چه طعمی هست؟؟؟
اما فکر نکنم ما بتونیم گوشت ها رو بخوریم چون ذبح اسلامی نشدن

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:19

وای خداااااا منم میخوام دلم کشید

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:12

آخه لست سکند چرا با ما این کار می کنی؟؟؟ ;(((
غذاهای کره ای نسبت به بیشتر نقاط آسیا بسیار خوشمره ان! تنها چیزی که ممکنه بعضی ها دوست نداشته باشن حجم زیاد سیره که تو غذاهاشون هست ولی در حالت کلی بیشترش عالیه مخصوصا رامیان های مختلفی که دارند…

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:12

در کشورهای شرق آسیا آدم همیشه در هراس است که این غذایی که می خواهی بخوری چه محتویاتی دارد چون آنها از خوردن هیچ چیز روگردان نیستند و در بشقاب غذای شما می تواند همه چیز غیرمعقول یافت شود

پنجشنبه، 15 شهریور 97 ساعت 13:58

بقیه کشورها رو نمیدونم ولی کره ایها اول از هر چیزی به تمیزی اهمیت میدن پس مطمئن باشید چیز غیرمعقولی تو غذای کره ایها پیدا نمیشه

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:12

من یه رستوران کره ای تو تهران به نام “شب های کره” رفتم که سعادت آباده
همه ی این غذاها رو که نه اما تعدادیشونو می تونید تو اون رستوران تجربه کنید

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:12

اون خون خوک چی بود خدا؟

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:12

غذاهای کره ی عمدتا باسبزیجات

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:12

سلام
کیمچی یا از این نوع غذاها رو میشه تو ایران پیدا کرد
جایی شنیدم یه رستوران چینی تو تهران بعضی از این غذاها رو داره؟

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:12

گوشت سگ و هشت پای زنده را که محبوب ترین غذای کره ای هاست یادتون رفته بگین.

شنبه، 21 مرداد 96 ساعت 19:40

چرا نمیدونی الکی حرف میزنی .گوشت سگ و هشت پای زنده؟کره ایا رو با چینیا اشتباه نگرفتی؟اولا اونا برای حیوانات خونگی مثل سگ ارزش خاصی قاءل میشن و هیچوقت دست به خوردن اونا نمیزنن .در مورد غذاهای دریایی مثل هشت پا باید بگم بله سرو میشه ولی نه به طور زنده اش.لطفا از چیزی که مطمئن نیستی حرف نزن

دوشنبه، 23 بهمن 96 ساعت 23:51

سلام.باید بگم که گوشت سگو نمیدونم ولی با توجه به کسی که گفت هشتپای زنده کاملا درسته و هشت پارو زنده سرو میکنند و همونجا دستو پاهاشو میبرن و بدون پختن همونجا میخورن .????

سه شنبه، 24 مهر 97 ساعت 23:05

هشت پای زنده وجود داره تو غذاهای کره. یه سرچ کن.تو سریالاشونم زیاد میشه دید.

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:12

الگوی خوبی می تواندباشد برای ما ایرانی ها که غذاهای خیلی سفت و بی محتوا می خوریم ونسبت به کره ای ها از طول عمر کمتری برخورداریم

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:12

من بعضی بیشتر این غذاهارو خوردم البته غیر از اوناییکه با گوشت خوک درست شده واقعا عالی هستند بعد ازخوردن این غذاها حتی برای شام احساس سنگینی نمیکنی واقعا عالیه بخصوص بیبیمباپ و کیمچی

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:12

غذاهای کره ای رنگ امیزی خیلی خوب دارد ویکی دیگر اینکه از سبزیجات خیلی استفاده میکند که سرشار از ویتامین هست امیدوارم ما هم مثل کشور کره از سبزیجات بیشتر ی استفاده را بکنیم

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:12

به به.هوس کردم !!

جمعه، 5 خرداد 96 ساعت 03:12

کره ای ها همیشه تو همه چیز تک هستند.حتی تو غذا درست کردن.ولی تمیزیشون خیلی عالیه.

از:
6,100,000تومان

از:
3,290,000تومان

از:
2,650,000تومان

از:
8,090,000تومان

از:
3,790,000تومان

نویسنده: مرجان خالقی

نویسنده: لست سکند

نویسنده: مرجان خالقی

نویسنده: حسین بابائی

نویسنده: فاطمه فراهانی

نویسنده: زهرا میرزایی

نویسنده: لست سکند

نویسنده: فاطمه فراهانی

نویسنده: حسین بابائی

نویسنده: حسین بابائی

نویسنده: زهرا میرزایی

نویسنده: فاطمه فراهانی

نویسنده: حسین بابائی

نویسنده: حسین بابائی

نویسنده: حسین بابائی

در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1397-1389

سوپ برنج از خوشمزه و مقوی ترین سوپ هاست.اکثر کدبانوهای عزیز از سوپ برنج به عنوان پیش غذا استفاده می کنند.طرز تهیه سوپ برنج ساده وآسان است.

سوپ برنج در عین اینکه مقوی است بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد. می توانید در طرز تهیه سوپ برنج بسته به ذائقه خود از گوشت مرغ یا گوشت چرخ کرده استفاده کنید .

برنج برای درمان بسیاری از بیماری های مفید می باشد. برای افرادی که به بیماری سوزاک دچار شده اند توصیه می شود که حتما در وعده غذایی خود از سوپ برنج استفاده کنند. ولی در استفاده از برنج باید دقت لازم را داشته باشیم چون سرشار از نشاسته می باشد. از جمله سوپ های مقوی و محبوب خانواده های ایرانی می توان به سوپ جو، سوپ رشته  و سوپ برنج اشاره کرد. در این آموزش آشپزی شما کدبانوهای عزیز را با دستور پخت سوپ برنج آشنا خواهیم کرد.

طرز تهیه سوپ برنج کره ای

برای پخت سوپ برنج ابتدا برنج و مرغ را بخوبی بشویید.سپس پیاز سرخ شده را به همراه برنج و تکه های مرغ در کره تفت می دهید. بعد سه لیوان آب اضافه کنید و اجازه دهید با حرارت ملایم  برنج و مرغ بخوبی پخته شوند.

در مرحله بعد از طرز تهیه سوپ برنج،مرغ ها که کمی پخته شد از ظرف خارج کنید و با غذا ساز یا گوشتکوب گوشت مرغ را له کنید و بعد از له شدن کامل دوباره به برنج درون قابلمه اضافه کنید.

در ادامه ماست را به همراه دو قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید تا ماست یکدست شود.سپس ماست را به مواد درحال پخت اضافه کنید و به صورت مداوم با قاشق هم بزنید تا ماست درون سوپ بریده نشود.

در این مرحله کره را به همراه آرد تفت دهید تا بوی خامی آرد گرفته شود و به درون قابلمه اضافه کنید تا سوپ قوام بگیرد.و در حین اضافه کردن آرد ،نعناع داغ و باقی مانده پیاز داغ را اضافه کنید.

در مرحله آخر ادویه های لازم را اضافه کنید و زرده تخم مرغ راهم بزنید و3دقیقه قبل از سرو به سوپ اضافه کنید.سوپ آماده را در ظرف برای سرو بکشید و به دلخواه خود تزیین کنید.

امیدواریم با استفاده از آموزش طرز پخت سوپ برنج این غذای خوشمزه و مقوی را در کنار خانواده سرو نمایید. برای درست کردن انواع سوپ و آش به مجله آرگا بخش انواع سوپ و آش مراجعه کنید تا با طرز تهیه آن ها آشنا گردید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98


با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اگر می خواهید یک شام خوشمزه و سبکی را تجربه کنید ما به شما پیراشکی مرغ و پنیر را پیشنهاد می دهیم این غذای خوشمزه مناسب انواع میان وعده و صبحانه و شام است

شیرینی آردی یکی از شیرینی هایی است که به خصوص در عید نوروز بسیار مورد استقبال قرار می گیرد .در این مطلب یاد می گیرید چگونه در منزل این شیرینی خوشمزه را درست کنید .با ما همراه باشید.

ماکارونی یکی از غذاهای محبوب در سراسر جهان است در انواع و اقسام مختلف امروز طرز تهیه یک سالا ماکارونی خوشمزه و خوشرنگ را برای شما آماده کرده ایم

اسموتی از نوشیدنی های بسیار خوشمزه ای است که خوردنش در همه فصل های سال می چسبد . در این مطلب روش تهیه یک اسموتی گرم را یاد می گیرید . با ما همراه باشید.

شیرینی آردی یکی از شیرینی هایی است که به خصوص در عید نوروز بسیار مورد استقبال قرار می گیرد .در این مطلب یاد می گیرید چگونه در منزل این شیرینی خوشمزه را درست کنید .با ما همراه باشید.طرز تهیه سوپ برنج کره ای

ساندویچ یک غذای فوری و خوشمزه محسوب می شود که انواع مختلف و خوشمزه ای دارد در این میان سوسیس یکی از پرطرفدارترین غذاهایی است که مردم جهان آن را دوست دارند در این مطلب پرشین وی طرز تهیه ساندویچ سوسیس را برای شما عزیزان آماده کرده ایم ساندویچ سوسیس مواد لازم: سوسیس (به نوع […]

جوجه کباب ها انواع مختلفی دارند ما در این مطلب می خواهیم طرز تهیه یک جوجه کباب بسیار خوشمزه با طعم دلنشین و ترش را به شما عزیزان آموزش دهیم جوجه کباب ترش سیخی یکی از انواع کباب های بسیار خوشمزه با طعم به یاد ماندی است

اگر دنبال تنوع غذایی هستیدمی توانید از تلفیق غذاهای خوشمزه غذای دلخواه و باب میل همه افراد خانواده درست کنید کوکو ماکارونی یکی از این غذاهای خوشمزه و با خلاقیت است

یکی از غذاهایی که در زمستان طرفداران فراوانی پیدا می‌کند، خورش فسنجان است در این مطلب طرز تهیه این خورشت خوشمزه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم

کمتر کسی را می توانید بیابید که فلافل را دوست نداشته باشد این غذای خوشمزه جنوبی قدمت ویژه ای دارد با دستورات مختلف در این مطلب ما برای شما طرز تهیه فلافل با گوشت را آماده کرده ایم

در طبخ غذای نذری باید نکات بهداشتی را رعایت کرده و از مواد تازه استفاده کرده تا با غذای سالم از مهمانان پذیرایی کنیم

ته چین از غذاهای خوشمزه ایست که با مواد مختلف می توان آن را تهیه کرد . در این مطلب روش تهیه ته چین بادمجان را یاد می گیرید . در این غذا از گوشت استفاده نشده.با ما همراه باشید.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

طرز تهیه سوپ برنج کره ای
طرز تهیه سوپ برنج کره ای
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *