طرز تهیه سمبوسه ایران کوک

دوره مقدماتی php
طرز تهیه سمبوسه ایران کوک
طرز تهیه سمبوسه ایران کوک

 


ادامه امروز »

9 دلیل که چرا تبلیغات آنلاین برای کسب و کار شما ضروری است!

هر جمعه یک “اوریگامی” یاد بگیرید(اسکلت ویژه هالووین)

طرز تهیه سمبوسه ایران کوک

دوره مقدماتی php


چطور کمتر فحش بدیم؟!


هر جمعه یک “اوریگامی” یاد بگیرید(بوقلمون)


چند کاربرد باحال بطری پلاستیکی!


هر جمعه یک “اوریگامی” یاد بگیرید(خرگوش)

طرز تهيه

مرحله اول

پياز را رنده مي کنيم و با گوشت مخلوط کرده و در کمي روغن سرخ مي کنيم. سپس نمک، زردچوبه و فلفل (سمبوسه معمولا تُند است، ولي شما مقدار فلفل را طبق ذائقه خودتان اضافه کنيد) و يک فنجان آب درون گوشت سرخ شده مي ريزيم و مي گذاريم تا گوشت بپزد.

مرحله دوم

سيب زميني پخته را رنده کرده و با جعفري خرد شده به گوشت اضافه مي کنيم. در صورت تمايل مي توانيد از قارچ هم استفاده کنيد.

مرحله سوم

نان لواش را که بهتر است کمي خمير باشد، به صورت نوارهاي باريکي مي بريم و در ابتداي نوار، از مايه سمبوسه روي نان مي گذاريم و به شکل مثلثي آن ها را مي پيچيم (در ادامه طرز پيچيدن نان سمبوسه توضيح داده شده است).

مرحله چهارم

در ظرف گودي روغن مي ريزم و وقتي داغ شد، سمبوسه ها را در آن سرخ مي کنيم.

مرحله پنجم

براي سبزي سمبوسه مي توانيد از سبزي هاي معطر هم استفاده کنيد. همين طور اگر تخم گشنيز به آن اضافه کنيد، خوشمزه و معطر مي شود.(تخم گشنيز يک قاشق غذاخوري)

با 6 عدد نان لواش، 18 عدد سمبوسه درست مي شود.

اين سمبوسه ها را مي توانيد با سُس گوجه فرنگي ميل نماييد.

نکات مهم

1-مراقب باشيد که نان لواش در حين پيچيدن خشک نشود. براي اين منظور مي توانيد نان ها را يکي يکي از کيسه در آورده و اضافي آن را درون کيسه قرار دهيد تا نرم باقي بماند.

2-میتوانید بجای گوشت از سویا یا مخلوط مساوی گوشت و سویا استفاده کنید ، بهتر است سمبوسه را تند تهیه و سرو کنید تا طعم اصلی سمبوسه جنوب را از دست ندهید.

روش درست پیچیدن نان سمبوسه

نان را به صورت مستطیل می بریم و در گوشه چپ، مقداری از مواد را می گذاریم. سپس گوشه نان را روی مواد می آوریم. این طوری یک ضلع مثلث ساخته می شود.

طرز تهیه سس سمبوسه

برای تهیه سس سمبوسه رب گوجه را داخل قابلمه ریخته سرکه را اضافه کرده به مقداری که رب کمی شل شود سپس روی حرارت ملایم قرار داده تا کمی بجوشد و بوی خامی رب گرفته شود.فلفل سبز و سیر را خیلی ریز خورد کرده و به مواد اضافه می کنیم کمی نمک هم زده ومی گذاریم مواد کمی بجوشد . سس کمی که غلیظ شد از روی حرارت برمی داریم.در کنار سمبوسه قرار می دهیم تا در زمان سرو روی غذا بریزیم و از طعم آن لذت بیشتری ببریم.

منبع:ایران کوک-می پاتوق-میهن فال

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

طرز تهیه سمبوسه ایران کوک


چگونه زنجبیل رانگهداری کنیم؟


برای غلیظ شدن فسنجون چه باید کرد


طرز تهیه لازانیا در خانه


خواص جوانه گندم


آیس پک چیست ؟ (طرز تهیه)


طرز تهیه کیک ساده


طرز تهیه استیک و سُس مخصوص


طرز تهیه پیراشکی دونات با شهد وسس شکلاتی


طرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر+ نکات مهم


طرز تهیه ترشی لیته


طرز تهیه ی ذرت مکزیکی خوشمزه


طرز تهیه پیتزا با نان باگت!


طرز تهیه بال مرغ تایلندی!

طرز تهیه یک ساندویچ ساده و مقوی برای تغذیه ی بچه ها


یک ساندویچ ساده و خوشمزه برای صبحانه !


طرز تهیه ی پاستا با سس چیکن آلفردو


طرز پخت مافین گوشت

طرز تهیه همبرگرلوبیا قرمز مخصوص گیاه خواران


طرز پخت کیک “براونی” در ماگ!


طرز تهیه شیرینی کمال پاشا – kemalpasa


طرز تهیه پای سیب


طرز تهیه ی شیرینی نخودچی- شیرینی مخصوص عید


طرز تهیه ی کیک های کمان دار


طرز تهیه کیک ساده


طرز تهیه باسلوق


طرز تهیه شیرینی دانمارکی


چرا باید روزمان را با زنجبیل شروع کنیم؟


خواص انگور


خواص زغال اخته


خواص زعفران


خواص رزماری


خواص شگفت‌انگیز دانه‌ی چلغوز


مصرف روزانه ی عسل چه فوایدی برای بدن دارد؟


چگونه به طور طبیعی لبانی صورتی داشته باشیم؟

 

10 تبلیغ خلاقانه +عکس


مشاهده

تصاویر روز 1397/07/29


مشاهده

حیوانات هم عاشق می شوند+عکس


مشاهده

copyright © 2015 – 2018 Mashrooh

. استفاده از مطالب سايت مشروح فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

وبسایت ایران کوک، از سال 1390 فعالیت خود را با هدف ارائه اطلاعات جامع در زمینه آشپزی آغاز کرده است. این سایت، با توجه به استفاده از عکس های مناسب و محتوای جدید و غنی، به سرعت به عنوان مرجع آشپزی برای فارسی زبانان شناخت

وبسایت ایران کوک، از سال 1390 فعالیت خود را با هدف ارائه اطلاعات جامع در زمینه آشپزی آغاز کرده است. این سایت، با توجه به استفاده از عکس های مناسب و محتوای جدید و غنی، به سرعت به عنوان مرجع آشپزی برای فارسی زبانان شناخت

کیه که از ته چین مرغ خوشمزه و مجلسی خوشش نیاد؟؟؟ مخصوصا وقتی پر از عطر و طعم زعفرون و زرشک باشه. برای تهیه ته چین توی فر فقط کافیه کف ظرفتون رو کمی چرب کنید. میتونه ظرف پیرکس باشه یا حتی قالب کیک. راز یه ته چین زیبا و خوش عطر اینه که نسبت مواد رو به درستی انتخاب کنید و زمان پخت مناسب رو هم رعایت کنید. همه این نکات و جزئیات بیشتر رو میتونید در مطلب طرز تهیه ته چین مرغ در سایت ایران کوک بخونید.

همه میشناسیدش. شاید توی اوج خستگی گوشه خیابون چشمتون بهش افتاده باشه و از گرسنگی نجاتتون داده باشه. شاید هم سر سفره مهمونی ها و دورهمی های دوستانه دیده باشیدش. ولی سمبوسه رو میتونید به عنوان یه شام ساده هم به راحتی درست کنید. توی این ویدیو میبینید که پیچیدن سمبوسه چقدر آسونه.
برای خوندن طرز تهیه سمبوسه میتونید برید توی سایت ایران کوک و با انواع و اقسام این غذای خوشمزه آشنا بشید.

Wanna decorate a cake for yourself? Get your Cake and Cupcake Decorating Supplies here:Fondant Smoother: http://amzn.to/1IOv24yRotating Cake Stand: http://amzn.to/1JXqR5dFrench rolling pin: http://amzn.to/1R0z7WaCake Slicer/Serated Knife: http://amzn.to/1FrQD1PWilton Modeling Tool Set: http://amzn.to/1KiaiUWOff set Spatula: http://amzn.to/1Aj1uKRAteco Decorating Comb and Icing Smoother: http://amzn.to/1PvgpIZWilton Frosting tips Kit: http://amzn.to/1dhNC9KCake Caddy: http://amzn.to/1L6FDa1Satin Ice Fondant:

طرز تهیه سمبوسه ایران کوک

ﻣﻮﺍﺩ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﻫﻨﺪﻩ کوکو سبزی ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﻗﺎﺑﻞ ﺩﺳﺘﺮﺱ ﺍﺳﺖ ﻭﻟﯽ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺑﺴﯿﺎﺭ اهمیت دارد و طعم و عطر غذا را تعیین میکند. نوع و مقدار سبزی استفاده شده میتواند در دستورهای مختلف بسیار متفاوت باشد و در واقع این بستگی به سلیقه شما دارد. مواد لازم و دستور کامل تهیه کوکو سبزی را در سایت ایران کوک بخوانید:

www.irancook.ir/کوکو-سبزی/

ماکارونی خوشمره به سبک ایرانی خیلی راحت تهیه می شود و مواد لازم آن هم بسیار ساده هستند به همین خاطر از آن دست غذاهایی حساب میشود که در وقت و امکانات کم هم میتوانیم به سراغش برویم. این غذای ساده طرفداران خاص خودش را هم دارد، مخصوصاً اگر با مایه فراوان و ته دیگ سیب زمینی ترد و لذیذ سرو شود.

دستور و نکات کامل تهیه ماکارونی را در سایت ایران کوک مشاهده کنید:

https://irancook.ir/makaroni

فلافل، غذایی تند است و با ترشی سرو می شود، درواقع در ساندویچ آن به جای گوجه فرنگی و خیارشور، ترشی استفاده می کنند. نام این غذا نیز از فلفل گرفته شده است زیرا اصل لبنانی آن فلفل قرمز فراوانی دارد. با ایران کوک طرز تهیه این ساندویچ تند و لذیذ را تجربه کنید.

قارچ یکی از سبزیجات خوش طعمی است که اگر در هر غذایی مورد استفاده قرار بگیرد، به آن طعم بسیار عالی خواهد داد. قارچ شکم پر یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده به عنوان پیش غذا
می باشد.فیلم های آموزشی ایران کوک را دنبال کنید و از آشپزی خود لذت ببرید.
http://irancook.ir/film

پیتزا اسلایسی تن ماهی و ذرت در واقع نوعی پای هم هست بنابراین برای تهیه آن می توانید از خمیر پای یا خمیر پیتزا استفاده کنید. ترکیب تن ماهی و ذرت همیشه دلچسب است و پیتزا اسلایسی تن ماهی خوشمزه هم از این قضیه مستثنا نیست. با ایران لذت آشپزی را بیشتر از قبل تجربه کنید. www.irancook.ir

میگو یک غذای لذیذ دریایی است که از نظر مقایسه ای نسبت به غذاهایی که پروتئین زیادی دارند نظیر گوشت ماهی، کالری کمتری دارد. اُمگا 3 فراوانی که در میگو وجود دارد، باعث می شود عادت به مصرف هفتگی آن از بروز آلزایمر و اختلال حواس در دوران سالمندی جلوگیری کند. در هر حال میگو خواص زیادی دارد که امیدواریم در برنامه غذایی مان بیشتر استفاده شود.با “ایران کوک” طرز تهیه میگوی پفکی را آموزش ببینید و لذت ببرید.

کوفته ماهی غذایی سالم و خوشمزه است که به سادگی و در زمان کوتاهی آماده می شود. کوفته ماهی را می توانید به شکل برگر فرم بدهید و هر موقع خواستید آن را سرخ کنید و همراه با نان و سبزیجات تازه میل نمایید. کوفته ماهی را می توانید با تن ماهی هم تهیه کنید. با “ایران کوک” لذت آشپزی را بیش از قبل تجربه کنید.

هوموس (به عربی: حُمُّص) یا نخود-ارده یک خوراک عربی –
یونانی است که در خاورمیانه بسیار محبوب است؛ بیشتر به عنوان پیش غذا سرو می شود. برای اینکه هوموس طعم لذیذ تری داشته باشد باید به قدر کافی اجازه دهید تا نخود پخته شود. با “ایران کوک” طرز تهیه این غذای لذت پخش را آموزش ببینید.

کاسرول کدو سبز پنیری مغزی نرم و کمی خیس دارد که عمدتاً از کدو سبز و تخم مرغ تشکیل شده و سطح آن از پنیر ذوب شده طلایی رنگ خوشمزه پوشانده شده است. البته شما می توانید به جای پنیر چدار از پنیر موزورلا یا ترکیب آنها هم در این کاسرول لذیذ و استثنایی استفاده کنید. با “ایران کوک ” لذت آشپزی را بیشتر از پیش تجربه کنید. irancook.ir

فرانز ســاچر اتریشی اولین بار این کیـک شـکلاتی هوس برانگیز را ابداع و تهیه کرد. ترکیـب طعم شکلات و بــادام با لایـه ای از مارمـالاد زردآلــو این عصرانه لذیـذ را از دیگر کیکهای شــکلاتی متمایز می کند.
لذت پخت کیک را با ایران کوک تجربه کنید.

کیک خرمایی گزینه مناسبی برای کیک عصرانه و یا صبحانه می باشد که به لطف وجود خرما و شکر قهوه ای نسبت به سایر کیک ها مغذی تر خواهد بود. ایران کوک، طرز تهیه این کیک خوشمزه و البته آسان را آموزش می دهد؛ با ما همراه باشید.

آش بادمجان از غذاهای لذیذ و مقوی محلی ملایر است که از بادمجان، گوشت گوسفند، لوبیا و… درست میشه . از این غذا میتوان به عنوان یک پیش غذای لذتبخش استفاده کرد ایران کوک شما را به دیدن این ویدئوی آموزشی- آشپزی دعوت میکند.

دلمه برگ مو یکی از انواع دلمه بوده و به عنوان یکی از غذاهای سنتی ارمنستانی شناخته می شود. دلمه برگ بیشتر در فصل تابستان تهیه می شود. از دلمه برگ مو می توان هم به عنوان پیش غذا و هم به عنوان یک وعده غذایی اصلی استفاده کرد. این دلمه بسیار پر کالری و مقوی می باشد که با سلیقه های مختلف پیچیده و نوش جان می شود.ایران کوک شما را به دیدن این ویدئوی آموزشی- آشپزی دعوت میکند.

مرصع پلو یکی از غذاهای اعیانی دوره صفویه است زیرا در این دوران و پخت غذاهای مجلسی پیشرفت شگرفی کرد. مرصع پلو با مواد مغذی مثل خلال بادام، پسته ، زرشک و … تهیه می شود. ایران کوک شما را به دیدن این ویدئوی آموزشی- آشپزی دعوت می کند.

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

طرز تهیه سمبوسه ایران کوک
طرز تهیه سمبوسه ایران کوک
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *