طرز تهیه رنگینک با ارد نخودچی

دوره مقدماتی php
طرز تهیه رنگینک با ارد نخودچی
طرز تهیه رنگینک با ارد نخودچی

اگر به دنبال دسری مقوی و در عین حال بسیار خوشمزه هستید، پیشنهاد می کنیم رنگینک را امتحان نمایید. رنگینک در اصل دسری جنوبی است که با خرما و گردو تهیه می گردد، این دسر خوشمزه مدتی است در تمامی نقاط کشور نیز تهیه می گردد و طرفداران بی شماری دارد. حال اگر شما نیز قصد تهیه این دسر فوق العاده را دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با طرز تهیه رنگینک به صورت مرحله به مرحله آشنا شده و حتما آن را تهیه و در کنار اعضا خانواده نوش جان نمایید.

رنگینک همچون مشکوفی، محلبی، فرنی، انواع حلوا، دسر مگنولیا، پاناکوتا، شله زرد و…. یکی از محبوب ترین دسر ها برای ماه رمضان و دیگر ماه های سال است که بسیار مقوی و خوشمزه نیز می باشد. این دسر پرطرفدار به شکل رنگینک توپی، رنگینک رولتی، رنگینک قالبی، رنگینک ساده و…. تهیه می شود. در ادامه می توانید طرز تهیه رنگینک قالبی را که انتخاب مناسبی برای مهمانی ها و مجالس می باشد ملاحظه نمایید.

برای شروع تهیه رنگینک مجلسی خوشمزه ابتدا پوست خرما ها را گرفته و آن ها را با مغز گردو خرد شده مخلوط نمایید.طرز تهیه رنگینک با ارد نخودچی

دوره مقدماتی php

حال آرد را با حرارت کم و ملایم حدود نیم ساعت تفت دهید تا رنگ آن کمی طلایی شود. بعد از آن آرد نخودچی را اضافه نمایید و حدودا ده دقیقه دو آرد را با یکدیگر تفت دهید. همانطور که در طرز تهیه حلوا سه آرد نیز گفتیم، آرد نخود زود می سوزد، پس نیازی نیست آن را خیلی تفت دهید. برای این رد همان ده دقیقه تفت دادن کافی است. بعد از گذشت این زمان آرد را با الک سیمی، الک نموده و دوباره داخل قابلمه بریزید.

سپس کره را به آرد ها اضافه نموده و چند دقیقه ایی همه مواد را با یکدیگر مخلوط می نماییم تا کاملا یکدست شود. سپس حرارت را خاموش کنید و هل، دارچین و پدر قند الک شده را به مواد اضافه کرده و خوب هم بزنید.

حال مقداری از مواد رنگینک را برداشته و کف و دیواره قالب سلیکونی را با آن بپوشانید و کمی فشار دهید، سپس یک مقدار از گردو و خرما را برداشته و داخل قالب قرار می دهیم و روی آن را مجددا با مواد رنگینک که تهیه کردیم، می پوشانیم و فشار می دهیم. تمامی قالب ها را با این روش پر نموده و سپس آنها را به مدت یک ساعت داخل فریزر قرار دهید و بعد از گذشت این زمان رنگینک را به سادگی از قالب خارج نموده و نوش جان فرمایید.

با استفاده از دستور بالا در رابطه با طرز تهیه رنگینک می توانید این دسر خوشمزه و عالی را به بهترین شکل تهیه نموده و در مهمانی ها و مراسم مختلف با استفاده از آن بهترین پذیرایی را از مهمان ها داشته باشید. شما عزیزان و دوستانه هنرمند همچنین می توانید با مراجعه به بخش آشپزی مجله هنر در خانه از دیگر آموزش های ارائه شده برای تهیه غذاهای سنتی و مدرن، دسرهای خوشمزه و شیک و انواع نوشیدنی گرم و سرد دیدن نموده و با استفاده از این آموزش ها، بهترین آشپزی ها را انجام دهید.

Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

ورود | عضویت

ـ مواد لازم:

آرد سفید: ۴۰۰ گرم

شکر: ۳۰۰ گرم

گردو: ۱۰۰ گرم

طرز تهیه رنگینک با ارد نخودچی

آرد نخود چی: ۲۰۰ گرم

دارچین: ۱۰ گرم

خرما: ۳۰۰ گرم

روغن: ۴۰۰ گرم

ـ طرز تهیه:

آرد گندک را در روغن سرخ کرده، آرد نخودچی را به آن افزوده و همش زده از روی آتش بردارید. سپس شکر را که قبلاً سائیده شده داخل آرد کرده همش بزنید هسته خرما را گرفته و مغز گردو را ته یک سینی چیده آرد را رویش ریخته تکانش بدهید تا تمام مواد آن روی یک سطح قرار گیرد. سپس روی آن گرد دارچین بپاشید و پس از اینکه سرد شد با کارد لوزی لوزی ببرید.

جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

۰۲۱ – ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

آفتاب وبسایت مرجع فارسی زبانان سراسر دنیا، از سال ۱۳۸۰ تا کنون است

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

تلگرام آفتاب

اینستاگرام آفتاب

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۱۰۳

ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳

طراحی سایت در تهران

سرور مجازی

بررسی سئو

هاست

ثبت شرکت

طرز تهیه رنگینک با ارد نخودچی

لیزر موهای زائد

گیت فروشگاهی


 تعداد کل بازدیدها :
1668735042

طرز تهیه رنگینک با ارد نخودچی
طرز تهیه رنگینک با ارد نخودچی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *