طرز تهیه خامه کیک شیرینی

دوره مقدماتی php
طرز تهیه خامه کیک شیرینی
طرز تهیه خامه کیک شیرینی

آموزش طرز تهیه خامه کیک قنادی در منزل برای تزیین کیک ها و شیرینی های تر که خودتان در منزل تهیه کردید. طعم فوق العاده کیک های خانگی را با خامه کیک خانگی دو برابر کنید.

در این مطلب طرز تهیه خامه کیک در منزل برای تزیین کیک های خانگی را به شما آموزش خواهیم داد. تهیه خامه کیک در منزل این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی بتوانید انواع کیک هایی که در منزل تهیه می کنید را تزیین نمایید.

سفیده تخم مرغ : 3 عدد

طرز تهیه خامه کیک شیرینی

دوره مقدماتی php

شکر سفید : 3/4 فنجان

عصاره وانیل : 1 قاشق چایخوری

نمک : سر قاشق چایخوری

آب : 1/3 فنجان

در ظرف مناسب و مقاوم در برابر حرارت سفیده تخم مرغ را مقداری زده تا یکدست شوند. سپس شکر، نمک، آب را به آن اضافه کنید. و آن را بر روی قابلمه آب در حال جوش بگذارید و مرتب هم بزنید تا شکر در دیگر مواد حل شود. حدودا 3 دقیقه این کار زمان صرف می کند.

حال مواد را در کاسه ای بزرگ ریخته و با همزن برقی حدود 3 دقیقه با دور متوسط مواد را بزنید تا سفت و براق شود و به خوبی فرم بگیرد.سرعت همزن را کمتر کرده و عصاره وانیل را به مواد اضافه کنید. خامه قنادی آماده است و بالافاصله آن را برای تزیین کیک استفاده کنید.

شکر : 100 گرم

خامه پاستوریزه صبحانه : 2 بسته

عصاره وانیل : به مقدار لازم

برای تهیه این نوع خامه، دمای محیط کاملا بایستی سرد و خنک باشد. ظرف پیرکسی را داخل یخچال بگذارید تا خنک شود. سپس آب خامه صبحانه را کاملا جدا کرده و همراه شکر درون ظرف خنک بریزید. حدود 10 تا 15 ثانیه با چنگال شکر و خامه را با هم مخلوط نمایید. در ظرف را گذاشته و آن را 25 دقیقه داخل فریزر بگذارید تا خامه کمی یخ ببندد. بعد از این مدت زمان ظرف را از فریزر خارج کرده و خامه را از اطراف به سمت داخل هم بزنید.

دوباره در ظرف را بگذارید و آن را به مدت 20 تا 25 دقیقه درون فریزر قرار دهید. همین مراحل را انجام دهید تا خامه سفت و فرم گرفته شود. خامه را از اطراف ظرف به مرکز آن جمع کرده و عصاره وانیل را به خامه بیافزایید و با همزن برقی با دور تند خامه را هم بزنید تا زمانی که خامه کاملا سفت و لطیف و پفکی شده باشد و وقتی ظرف را برعکس می کنید از آن نریزد و حجم خامه تقریبا 6 برابر حجم اولیه اش شده باشد. خامه کیک تهیه شده را در ظرف در بسته در فریزر می توانید نگهداری کنید توجه کنید که موقع استفاده، خامه کیک را دوباره باید هم بزنید سپس استفاده نمایید.

می توانید با استفاده از وسایل ساده و دم دست مانند : قاشق، چنگال، کارد و … خیلی راحت و آسان و زیبا کیک خود را به زیبایی تزیین نمایید.

با پوشاندن خامه بر روی تمام سطح و یا فقط قسمتی از کیک، و استفاده از شکلات آب شده و میوه هایی نظیر پرتقال، آلبالو، توت فرنگی، شاتوت و … کیکی را که خودتان در منزل تهیه کردید به زیبایی تزیین نمایید. تصاویر ذیل برای ایده گرفتن در تزیین کیک های خوشمزه شما با خامه و .. می باشد.

 

در طرز تهیه خامه کیک خانگی از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود به همین دلیل، مدت زمان نگهداری آن اندک و آن هم فقط در فریزر و در ظرف دربسته می باشد. عصاره وانیل طعم فوق العاده ای به خامه کیک خواهد داد و توصیه می شود حتما از آن در تهیه خامه استفاده کنید. موفق و پیروز باشید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98


با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید


راحت ترین اقدام برای تعمیرات لوازم خانگی در شب عید



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

سلام
خیلی خوب بود

ممنون عالی بود واقعا تزیین کیک ها بدردم خورد

سلام خیلی خیلی خوب بود

عالی بود

طرز تهیه خامه کیک شیرینی

عالی بود ممنون

عالی ممنون

سلام ممنون خیلی خیلی خوب بود

خیلی عالی بود .ممنون .

عاليییییییییییيیییییییییییییییییییییییی بود

عالی بود

مرسی خیلی ممنونم

ممنونم

وقعا عالی بود

خیلی عالی بود
متشکرم از این روش عالی و دل چسب

واقعا عالی بود واسه تولد مامانم درستش کردم همه فکر کردن از قنادی خریدیم واسه تزئین خیلی به درد میخوره

خیلی عالی بود

خیلی عالی بود

فوق العاده بود

خیلی خوش مزه و زیبا بود دست شما درد نکنه

خیلی خوب و خوش مزه بود

خیلی خوب بو د ممنون

ممنون

عالی و خوشمزه

عالييييييي

بسیار عالی وعالیییییییییییییییییییییییییی است

عااااااالللللللللللیییییییییییییییییییییییییی خیلی خووووبههههههههههه

عالی بود ممنون

بابت خامه کبک ممنون عالی بود

من درست کردم خیلی خوب فرم نگرفت ولی مزش خوب بود

روش اول کار ساز نبود

خیلی خوبه یعنی عالیه

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب وفوق العاده بود کلی کمکم کرد مرسی واقعا

ممنون عالی بود

واقعا عالی بود واسه تولد داداشم ازش استفاده کردم خیلی خوب شد

بسیار عالیییی

خيلى عالى بود

عالی بود. میشه بجای عصاری وانیل از پودر وانیل استفاده کرد. آیا درطعمش تغییراتی ایجاد نمیکنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آموزش طرز تهیه خامه کیک تولد با دو روش مجزا و امتحان شده برای تزیین کیک تولد خانگی با خامه را در این مطلب ارائه می دهیم که با استفاده از این آموزش کامل می توانید به تهیه خامه کیک خانگی پرداخته و کیک هایی را که در منزل می پزید با استفاده از خامه قنادی خوشمزه و خوش فرم تزیین نمایید. در ادامه با این دو دستور تهیه خامه همراه ما باشید و از نکات مطرح شده نهایت استفاده را ببرید.

طرز تهیه خامه کیک قنادی در منزل این امکان را به وجود می آورد که به راحتی خامه کیک دلخواه و مورد پسند خود را تهیه نمایید و با استفاده از آن انواع کیک خانگی را که برای مناسبت های مختلف از جمله تولد، سالگرد ازدواج و جشن های دیگر تهیه نموده اید، به بهترین شکل تزیین نمایید. در ادامه دو روش مجزا برای تهیه خامه کیک را مشاهده می فرمایید که هر دو روش نتیجه بخش و مفید می باشند و برای تزیین کیک تولد و دیگر مناسبت ها می توانید از این مدل خامه ها استفاده نمایید.

خامه پاستوریزه صبحانه : ۲ پاکت

طرز تهیه خامه کیک شیرینی

شکر : صد گرم

عصاره یا اسانس وانیل : کمی

ابتدا ظرفی مناسب انتخاب نموده و به مدت چند دقیقه داخل فریزر قرار دهید تا ظرف کاملا سرد شود. سپس پاکت خامه پاستوریزه را باز کرده و آب آن را خارج نمایید. و خامه را داخل ظرف بریزید و شکر را نیز اضافه نموده و برای چند ثانیه با چنگال هم بزنید.

سپس درب ظرف را محکم بسته به مدت بیست و پنج دقیقه داخل فریزر قرار دهید. بعد از گذشت این زمان خامه را از یخچال خارج نموده و به سمت داخل آن را به آرامی با چنگال هم بزنید و دوباره ظرف حاوی خامه را در فریزر قرار دیهد. بهتر است این کار را چند دفعه انجام دهید تا خامه شما به شکل تصویر زیر درآید. ممکن است بعد از یک دفعه هم زدن و یا حتی تا چهار دفعه بعد خامه آماه شود.

در این مرحله در صورت دلخواه مقداری اسانس وانیل اضافه نموده و بعد از یکبار هم زدن با چنگال که خامه از حالت یخ زدگی خارج شود آن را با دور تند همزن بزنید. این هم زدن با توجه به دمای محیط بین نیم ساعت تا یک ساعت و نیم متغیر است، اما آنچه اهمیت دارد این است که تا زمانی هم زدن را ادامه دهید که اگر ظرف خامه را سرو ته کردید خامه درون ظرف ثابت بماند. خامه کیک شما آماده است از آن برای تزیین انواع کیک و شیرینی و همچنین تزیین کاپ کیک استفاده نمایید.

علاوه بر روش ذکر شده در بالا برای تهیه خامه که در آن از خامه پاستوریزه استفاده می شد، می توانید با استفاده از مواد دیگری نیز خامه فرم گرفته برای روی کیک ساده را تهیه نمایید. در ادامه مواد لازم برای این نوع خامه کیک را ارائه می دهیم که همانطور که مشاهده می فرمایید این نوع خامه از لحاظ هزینه نسبت به خامه عنوان شده در بالا، به صرفه تر است.

شکر : سه چهارم پیمانه

سفیده تخم مرغ : سه عدد متوسط

اسانس وانیل : یک چهارم قاشق چای خوری

آب : یک سوم فنجان

نمک ک یک چهارم قاشق چای خوری

در این روش ابتدا سفیده تخم مرغ را در ظرف مناسبی کمی هم بزنید تا یکدست شود. بهتر است از ظرف پیرکس استفاده نمایید و یا ظرفی را انتخاب کنید که در مقابل حرارت مقاوم باشد. بعد از اینکه سفیده تخم مرغ یکدست شد، آب، شکر و نمک را به آن اضافه نمایید و آن را به مدت سه یا چهار دقیقه بر روی قابلمه آبی که در حال جوش است قرار دهید تا شکر به روش بن ماری  درون مخلوط حل گردد. در این مرحله مواد را با همزن برقی بزنید. توجه داشته باشیدکه حجم مواد بعد از هم خوردن بیشتر می شود، پس در صورتی که ظرف شما دارای ابعاد کوچک است، آن را به ظرفی بزرگتر منتقل نمایید. بعد از گذشت چند دقیقه از هم زدن مشاهده خواهید نمود که خامه شما فرم می گرد و حالت براق و سفت پیدا می کند. در این مرحله در صورت دلخواه می توانید اسانس وانیل را اضافه نموده و یکبار دیگر با دور کند خامه را هم بزنید. خامه فرم گرفته شما آماده است می توانید از آن برای تزیین روی کیک هیا خانگی استفاده نمایید.

در این بخش از شما دعوت می کنیم چند نمونه تزیین کیک با خامه فرم گرفته جدید و زیبا را مشاهده فرمایید که می توانید با ایده گرفتن از این مدل های زیبا، کیک های خود را به بهترین شکل تزیین نمایید. الته توجه دشاته باشید که در کنار خامه می توانید از خمیر فوندانت نیز برای تزیین کیک های مختلف استفاده نمایید و از این طریق زیبایی بیشتری به کیک خود ببخشید.

امیدواریم از طرز تهیه خامه کیک خانگی لذت برده باشید و با استفاده از یکی از روش های مطرح شده، خامه فرم گرفته را برای تزیین کیک در منزل تهیه نمایید و از هنر دست خود در تهیه خامه قنادی لذت ببرید.

عالی بود و دقیق

من یه بار درست کردم باتخم مرغ خیلی خوب فرم گرفت اصلا هم بوی تخم مرغ نمیداد ولی ترسیدم بریزم روی کیک تخم مرغ کیکمو خراب کنه مریض بشیم

ممنون ازراهنمایی برای طرزتهیه خامه کیک خیلی ساده ودقیق توضیح داده بودیدتشکر

من میخوام درست کنم شما هایی که درست کردین راضی هستین

Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

خامه فرم گرفته یکی از روش های تزیین کیک و شیرینی ها است. به جای خرید خامه فرم گرفته حاضری می توانید با دستور زیر و با خامه صبحانه یک خامه فرم گرفته با اسانس مورد نظرتان درست کنید

خامه فرم‌ گرفته که در دنیا با نام ویپینگ کریم شناخته می‌شود، همان خامه‌ای است که برای تزیین کیک و شیرینی تر از آن استفاده می‌شود.  خامه زده شده یا خامه فرم گرفته خامه‌ای است که توسط همزدن با همزن برقی، همزن دستی یا چنگال، هوا به داخل آن وارد شده و به صورت سبک و پَرمانند در می‌آید.طعم خامه فرم‌ گرفته کمی شیرین است و گاهی اوقات به آن وانیل نیز اضافه می‌شود. خامه فرم گرفته به دو صورت تهیه می‌شود : در صورتی‌ که با شکر تهیه شود، کرم شانتیلی نامیده می‌شود و در صورتی‌ که خامه به تنهایی و بدون داشتن شکر زده شود، به فرانسوی Crème fouettèe نامیده می‌شود.وزن شکر بر حسب میل بین ۱۰– ۵ درصد وزن خامه در نظر گرفته می‌شود. برای این‌ که خامه خوب فرم بگیرد، خامه صبحانه شما باید حتما بین 30 تا 36 درصد چربی داشته باشد.افرادی که به ویپینگ کریم یا خامه فرم‌ گرفته دسترسی ندارند می‌توانند برای تزیین کیک خانگی و شیرینی‌های خود از خامه فرم‌ گرفته خانگی استفاده کنند که به دو روش تهیه می‌شود؛ یکی با خامه صبحانه و دیگری با پودر خامه.در اینجا قصد داریم طرز تهیه نوع اول یعنی خامه فرم گرفته با خامه صبحانه را به شما آموزش دهیم که بسیار ساده اما وقت‌گیر است و نیاز به صبر و حوصله و دقت دارد.

بیشتر بدانید : 4 نکته مهم در استفاده از خامه قنادی

خامه صبحانه (خامه پاکتی) : 400 میلی‌لیترشکر : 100 گرم

برای تهیه خامه فرم گرفته، بعد از بازکردن در پاکت خامه، آب داخل آن را دور ریخته و یا برای تهیه سوپ کنار بگذارید.

طرز تهیه خامه کیک شیرینی

خامه پاکتی را داخل ظرف استیل ریخته و روی خامه شکر بریزید.با چنگال و فقط به اندازه‌ای که شکر داخل خامه مخلوط شود، مواد را هم بزنید.حالا خامه زده‌  شده را داخل فریزر قرار دهید تا تگری شود.بسته به فصل، مدت زمان ماندن خامه در فریزر متفاوت است. برای مثال در فصل زمستان بعد از 20 دقیقه خامه شما آماده خواهد بود اما اگر در فصل تابستان هستید، زمان بیشتری لازم دارید. بعد از زمان مورد نظر، شکل خامه شما کمی از حالت شل درآمده و کمی سفت خواهد بود.توصیه می‌شود از ابتدا یک ظرف بزرگ را برای کار انتخاب کنید زیرا حجم خامه در آخر حداقل 6 برابر می‌شود و به ظرف بزرگ نیاز است. در اوایل کار، خامه کاملا آب می‌شود ولی صبور باشید و همین‌طور به هم‌زدن ادامه بدهید.همچنین در اوایل کار، داخل خامه تکه‌های چربی مشاهده می‌کنید اما نگران نباشید. به هم‌زدن ادامه دهید.به همین‌ ترتیب 5 دقیقه، 5 دقیقه هم‌زدن را ادامه دهید تا حدی‌که دیگر تکه‌های چربی در خامه به چشم نخورند و خامه کاملا یک‌دست، لطیف و پفکی شده باشد. این کار را آن‌ قدر ادامه دهید تا خامه به فرمی برسد که رد پره‌های هم‌زن داخل آن باقی بماند.در این مرحله اسانس مورد نظر (حدود 3 قطره) و در صورت تمایل مقداری رنگ خوراکی به خامه فرم گرفته اضافه کنید.

بیشتر بدانید : چگونه خامه فرم گرفته برای تزیین کیک درست کنیم؟

خامه فرم‌ گرفته‌ای که با خامه صبحانه تهیه می‌شود کیفیت و طعم بسیار خوبی داد. با مقدار مواد اولیه‌ای که گفته شد به اندازه تزیین یک کیک حدودا 20 سانتی خامه خواهید داشت، اما اگر هم خامه اضافه آمد، می‌توانید آن را فریز کنید و برای مدت‌ها داخل فریزر و البته درون ظرف دربسته نگهداری کنید.

امیدواریم از این آموزش مرحله‌ به‌ مرحله و جامع استفاده کنید و خامه فرم گرفته با کیفیت و خوشمزه‌ای تهیه کنید و از آن برای تزیین کیک خانگی و تهیه نان خامه‌ ای یا انواع شیرینی اکلر استفاده کنید.

بیشتر بدانید : نکات کلیدی برای هم زدن سفیده تخم مرغ

بیشتر بدانید : بستنی وانیل با خامه

بیشتر بدانید : شیر برنج خامه ای، یک افطاری مقوی برای ماه رمضان

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : cheftayebeh.ir

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

در این گزارش جالب ترین و خواندنی ترین مراسم عید نوروز در شهر های مختلف ایران، که کمتر شناخته شده اند را گردآوری نموده ایم

تزیین تخم مرغ هفت سین یکی از کارهایی است که ما ایرانیان برای استقبال از بهار و نوروز انجام می دهیم. در این مقاله به پیشنهاد مارتا استوارت می توانید…

شکلات مغزدار یکی از تنقلات و دسرهایی است که به راحتی می توانید در منزل آن را درست کرده و از خوردن آن لذت ببرید

کاشی های حمام و سرویس بهداشتی یکی از سخت ترین قسمت های خانه برای تمیز کردن هستند. کاشی های حمام به دلیل محیط مرطوبی که دارند بیشتر دچار کپک و قارچ…

شکلات مغزدار یکی از تنقلات و دسرهایی است که به راحتی می توانید در منزل آن را درست کرده و از خوردن آن لذت ببرید

رژیم های لاغری یکی از روش های لاغر شدن و کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام است. در این مقاله به شما یک رژیم لاغری سه روزه برای کاهش وزن را معرفی می کنیم

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

آهنگ احساسی و غمگین


“آینده در دستان شماست

طرز تهیه خامه کیک شیرینی

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

صفحه نخست » ? آموزش آشپزی آسان » نان، شیرینی، دسر » طرز تهیه خامه مخصوص تزیین کیک خامه فرم گرفته مثل قنادی

جهت تهیه خامه مخصوص تزیین کیک باید حتما حتما محیط کار سرد باشد اگر در فصل زمستان این خامه تهیه شود باید در محیط بیرون و در فصل تابستان زیر باد خیلی خنک کولر کار شود.

 

 

شکر 100گرم

طرز تهیه خامه کیک شیرینی

خامه 2 بسته (صورتی صبحانه(30درصد چربی))

 

ابتدا ظرف شیشه ای(مثلا مرغ خوری یا پیتزا خوری)را انتخاب کرده و آن را چند دقیقه داخل فریزر قرار دهید تا کاملا سرد شود.خامه را باز کرده و کلیه آب آن را خالی کنید و بعد خامه را به همراه شکر داخل ظرف خنک شده بریزید و با چنگال به خوبی مخلوط کنید تا فقط خامه و شکر مخلوط شود(حدود 5تا10ثانیه مخلوط کردن کافی است)

 

 

 

 

1)بهتر است حدود 2 قطره اسانس وانیل هم به خامه اضافه کنید تا خوشمزه تر شود.
2) به هیج عنوان از خامه دیگری برای تهیه این کیک استفاده نکنید چون نتیجه دلخواه را نمیگیرید (خامه صورتی صبحانه مناسب است)
3)خامه را فقط در ظرف پیرکس تهیه کنید.
4)این خامه اگر در ظرف کاملا چفت قرار داشته باشد قابل نگه داری در فریزر است(بعد از خارج کردن از فریزر دوباره نیاز به هم زدن دارد)
5)آب اضافی خامه را دور نریزید و برای استفاده در سوپ یا سالاد استفاده کنید.

 

 

ارسال این مطلب برای دوستانتان (دکمه رو لمس کنید)

واقعا عالی بود ممنون از راهنماییتون???

نام(لازم)

 

  آموزش تصویری تزئین کیک به شکل سبد گل های بهاری آموزش تزئین کیک به شکل سبد گل – کیک مجلسی- کیک تولد آموزش تصویری تزیین کیک به شکل سبد گل – کیک مجلسی- کیک …

  طرز تهیه خمیر مارزیپان (بسیار زیبا مناسب تزیین کیک و شیرینی)     خمیر مارزیپان که بعضا اون رو با نام های خمیر مارسیپان یا مارسمان یا مارسپان یا مارزپان هم می شناسند یک …

برای تهیه کیک پنجره رنگی زیبا از دستور پخت کیک ساده وانیلی 4 تخم مرغی استفاده شده که در ابتدا طرز تهیه کیک و سپس روش تزیین کیک تقدمیتون میشه. این کیک عالی میشه حتما درست …

آموزش تزیین کیک به شکل گربه به صورت تصویری   از خمیر کیک مورد علاقه ی خود استفاده کنید. دو کیک گرد بزرگ و کوچک می خواهیم. کیک بزرگ برای گربه و کیک کوچک برای …

بچه ها دوست دارن کیک های تولدشون به شکل شخصیت های کارتونی مورد علاقشون باشه . تم مرد عنکبوتی یک تم هیجان انگیز برای پسر بچه هاست. مجموعه عکس کیک تولد با طرح مرد عنکبوتی …

سه نوع گل تزیینی بسیار زیبا و شیک برای کیک و شیرینی   برای تهیه این گلهای زیبا برای تزیین انواع کیک و شیرینی ابتدا مقداری خمیر فوندانت تهیه کنید. تهیه این خمیر بسیار ساده …

طرز تهیه ژله به شکل شیرینی زبان ( آموزش تصویری )   ژله به شکل شیرینی زبان یک ژله سورپرایز کننده برای مهمانان است. با درست کردن این ژله جالب و خوشمزه مهمانان خود را شگفت زده …

طرز تهیه باسلوق هندوانه ای ویژه شب یلدا   باسلوق نوعی شیرینی و سوغات مراغه، ملایر و اراکه و باسلوق هندوانه ای یکی از شیرینی ها یا بهتر بگم تنقلاتیه که بیشتر در شب یلدا …

محلبی از دسر های خوشمزه و پرطرفدار کشور ترکیه هست که به پودینگ شیر ترکیه ای معروفه. محلبی در طعم های مختلف تهیه میشه. در این مطلب دستور تهیه محلبی هویج را تقدیم شما عزیزان …

طرز تهیه محلبی دسری ترکیه ای   محلبی معروف ترین دسر کشور ترکیه و شبیه فرنی خودمان است. انواع و اقسام روش پخت هم دارد. در اینجا دو روش پخت محلبی تقدیمتان می شود . …

طرز تهیه خامه کیک شیرینی
طرز تهیه خامه کیک شیرینی
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *