طرز تهیه ته چین گوشت و بادمجان شف طیبه

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ته چین گوشت و بادمجان شف طیبه
طرز تهیه ته چین گوشت و بادمجان شف طیبه

خانه » سرگرمی » فال » – سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

مسائل كوچك را دست كم نگير چون ممكن است همين مسائل كوچك، گره بزرگي در زندگيت ايجاد كند.

يك موفقيت كوچك هم كافي است تا اين فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. مي‌تواني از اين موفقيت كوچك نردباني بسازي براي رشد و رسيدن به موفقيت‌هاي بزرگ.

در مقابل بعضي حرفهاي منفي و يا نيش زبان زدنهاي ديگران صبور و بردبار باشيد. مراقب سلامتي‌ات باش. دور شدن از محيط هاي شلوغ و پر سر و صدا ميتواند روحيه‌ات را بهتر كند.

طرز تهیه ته چین گوشت و بادمجان شف طیبه

دوره مقدماتی php

احساس مي‌كني بسيار كار مي‌كني و كمتر نتيجه مي‌گيري. اما اينطور نيست. چون به همان ميزان سطح توقع و انتظارات تو بالا مي‌رود. بايد به اندازه‌اي كه سعي مي‌كني توقع داشته باشي.

اختلافي با دوست يا همسرت پيش آمده است كه زندگي عاطفي‌ات را تلخ مي‌كند. ريشه‌هاي اين اختلاف را بايد پيدا كرد و آن را برطرف نمود. به ديگران كمك كن تا در شرايط مشابه آنها نيز تو را ياري كنند.

مسافرتي پرخاطره در پيش داري و يا مسافر داري. بعضي ملاقات‌ها و ديدارهاي اين هفته را به فال نيک بگير، چون اين روزها روي خط شانس هستي.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحليل مي‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با يك مشاور خوب و باتجربه مي‌تواند به تو كمك كند.

اين ماه ممكن است مجبور شوي خود را با شرايط سخت مالي هماهنگ كني. انتخاب يك برنامه يا كار جديد مي‌تواند عواقب و مسئوليت‌هايي داشته باشد كه نمي‌توان از آنها گريخت. اما اين راه با همه سختي‌هايش پايان خوبي دارد.

به شكل و ظاهر آدم‌ها نمي‌توان قضاوت كرد. بايد در همه حال پشت اين ظواهر و درون آدم‌ها را در نظر داشت زيرا درون است كه تعيين كننده خواهد بود.

كارهاي فكر ممكن است ذهنت را خراب و آشفته كند بهتر است كمي تحرك داشته باشي. اين چند روز، ورزشي را كه دوست داري انجام بده. امروز به تو پيشنهاد مي‌شود كه پياده‌روي، كوهنوردي يا شنا را انتخاب كني.

ورزش كردن هر چقدر سبك و كم در روز، هم باعت سلامتي جسمت مي‌شود و هم روحت را شاداب‌تر مي‌كند. ورزشهايي مثل پياده‌روي، حركات موزون، دوچرخه‌سواري و يا حمل وزنه به اندازه توان بدن

جديت و پشتكار رمز موفقيت توست. همين كه هر كاري را به موقع و دقيق انجام دهي، موجب پيشرفت تو در كار مي‌شود و در نتيجه روزبه‌روز وضعيت اقتصاديت هم بهتر خواهد شد.

وقتي كسي تو را دوست دارد و خالصانه اين دوستي را در عمل ثابت كرده است، نبايد نسبت به او بي‌تفاوت بود يا دست به كارهايي زد كه او را نسبت به خود دلسرد و مايوس ساخت.

سعي كن با شاد كردن ديگران، فضاي خوب و دلچسبي را در محيط خانه يا محل كار به وجود آوري. هر روز غم‌ها و غصه‌ها را برداشتن و به اين و آن تعارف كردن، كار پسنديده و مفيدي نخواهد بود.

مراقب سلامتي خود باش و دست به كاري نزن كه عواقب جسمي و روحي نامطلوبي در پي داشته باشد. هيچ كس مثل خودت نمي‌تواند پرستار تو باشد. بنابراين كمتر از ديگران بايد توقع داشت.

هميشه مشكلات اقتصادي منشاء دردسرها و گرفتاري‌هاست. بايد به نحوي عمل كني كه دچار چنان بحران‌هايي نشوي. از اسراف و زياده‌روي دوري كن و بكوش تا سطح درآمد خود را افزايش دهي.

نبايد رقيب خود را دست كم گرفت. مشكلات ساده و عادي را نبايد دست كم گرفت چون در آينده همين مشكلات كوچك به بحران و اختلافات بزرگ ختم مي‌شود.

شايد قدم زدن زير نور مهتاب با كسي كه به تو آرامش مي‌دهد، احساس شادي و سرزندگي به تو بدهد. امتحان كن!!

اگر به استرس و اضطراب بيش از حد داري با دراز كشيدن در آب وان حمام به طور روزانه مي‌تواني شدت آنرا كم كرده و كم‌كم به آرامش برسي.

اشتهاي سيري ناپذير تو در زمينه مسائل مالي، نمي‌تواند تو را به چيزهاي كوچك قانع كند. براي همين بايد به فكر كارهاي بزرگ براي رسيدن به يك جهش اقتصادي باشي، پس هوشيار باش تا فرصتها از دست نرود.

كسي هست كه تو را دقيق مي‌شناسد و هميشه در سختي‌ها در كنار تو بوده است اما تو بي‌اعتنا از كنارش مي‌گذري. بايد قدر او را بداني و دوباره آبها را به جوي باز گرداني تا اميد تازه‌اي در زندگي پيدا كني.

بهتر است كه دايره زندگي و روابط خود را توسعه دهي. در اين راه آشنايي با افراد جديد مي‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌اي كند. كشف يك رابطه جديد به معناي كشف يك دنياي تازه است.

مراقب سلامتي خود باش و از توان خود به اندازه استفاده كن. خود را آنچنان فرسوده نكن كه از پاي درآيي زيرا هنوز راه درازي در پيش است و تو كارهاي زيادي براي انجام دادن داري.

با مشكل مالي روبرو مي‌شوي اما اين وضعيت موقتي است. بعد از هر سختي آساني خواهد بود. اين قانون زندگي است و تاكنون تو آنرا بارها تجربه كرده‌اي. بنابراين نگراني را از خودت دور كن و با استقامت اين مرحله را پشت سر بگذار.

به زودي با لجبازي و بي‌منطقي‌ات، دوست يا همسرت را كلافه مي‌كني. بهتر است كمي با خودت خلوت كني و در رفتارت تجديد نظر كني چون در نهايت خودت متضرر خواهي شد.

پيشنهاد دوستان شما براي گذراندن وقت امروز بسيار مفيد واقع مي شود. به حرف آنها گوش كنيد.

باز هم تغذيه … تغذيه شما درست نيست. حتما غذاي خود را سر ساعت و به موقع ميل كنيد. شما بيشترين ضربه سلامتي خود را از نوع ناصحيح تغذيه لمس مي كنيد.

از نظر اقتصادي دچار مشكلاتي خواهي شد. از قديم گفته‌اند : ((علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد)). پس خود را براي برخورد با مشكلات و غلبه بر آنها آماده كن. با كمي حوصله و تلاش مي‌تواني از پيچيده شدن مشكلات جلوگيري كني.

عشق با خود طوفاني دارد كه از آن نمي‌توان گريخت. ممكن است اين طوفان در ابتدا يا انتهاي آن باشد اما به هر حال بدون طوفان نخواهد بود. اگر سري به سلامت مي‌خواهي بايد از آن حذر كني.

اگر با كارهاي تزئيني و دستي غريبه نيستي مي‌تواني روز مفرحي را براي خودت درست كني. گاهي بد نيست به هنر رجوع كني. اين بهترين راه تفريح و شادي است.

به ميزان ويتامين و كالري روزانه‌ات توجه كن تا دچار عارضه‌اي نشوي. هميشه پيشگيري قبل از درمان نتيجه بهتري خواهد داد!!

ممكن است روزهاي آينده دچار مشكلات مالي شوي. چيزي را كه انتظارش نمي‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همين براي تو حيرت‌آور خواهد بود. خود را براي روزهاي آينده از هم اكنون آماده كن.

اين پرخاشگري و هيجان ظاهري است. در اعماق او احساس عاطفي رقيق و نابي وجود دارد كه بايد آن را كشف كرد. هرگز نمي‌توان براساس ظاهر آدم‌ها قضاوت كرد.

نامه يا خبري مي‌رسد كه جالب و شنيدني خواهد بود. گرچه اين خبر، همان چيزي نيست كه تو انتظارش را داشتي و براي آن لحظه‌شماري مي‌كردي، اما در مجموع دل تو را راضي خواهد كرد و نويد خوبي است.

مراقب سلامتي‌ات باش. اگر آنفولانزاي مرغي!! بگيري تعجبي نداره چون اصلا مراقب نيستي و فكر نمي‌كني تو هم ممكنه مريض بشي. ورزش و رژيم غذايي مناسب را فراموش نكن.

افق‌هاي تازه‌اي در مسير كاري تو آشكار مي‌شود كه بسيار عالي خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌هاي فراواني كه بود، آينده خوبي فراروي تو قرار گرفته است.

چاره‌اي نيست. وقتي واقعيتي را نمي‌تواني عوض كني، بايد با آن كنار بيايي. به جاي اينكه اعصاب خودت را فرسوده كني سعي كن با نگاهي متفاوت به اطرافيانت بنگري.

يکي از آروزها و يا خواسته‌هايت برآورده خواهد شد. اين روزها شانس و اقبال با تو همراه است. اگر به کارهاي هنري و يا ورزشي مشغولي با فكر باز و روحيه‌اي بانشاط به آنها بپرداز چون به موفقيتهاي شيريني دست مي‌يابي.

طرز تهیه ته چین گوشت و بادمجان شف طیبه

ناراحتي و نگراني‌هاي تو سلامتي‌ات را مستقيم به خطر مي‌اندازد. پس آرامشت را حفظ كن و از رفتارهايي كه روح و در نهايت جسمت را آزار مي‌دهد خودداري كن.

به خاطر ندانم كاري دچار ضرر و خسارت مي‌شوي. به جاي اينكه ديگران را مقصر بداني بايد بداني كجاي كارت ايراد داشته و آن را برطرف سازي. بعضي فرصتهاي به اصطلاح باد آورده را دست کم نگير و قبل از اينکه آنها را از دست بدهي قدرشان را بدان. هنوز وقت براي جبران داري.

به هر كسي اعتماد نكن. بعضي مواقع صداقت و يكرنگي تو به ديگران اين اجازه را مي‌دهد كه از رفتارت سوءاستفاده كنند. نبايد بگذاري هر كسي به حريم خصوصيت وارد شود.

به زودي در وضعيت جديدي قرار مي‌گيري و درباره يک موضوع بايد نظر نهايي‌ات را بگويي. از راه دور خبرهاي خوب و اميدبخشي مي‌رسد.

قصد داري با استرس و اضطراب روزت را خراب كني؟؟؟ بايد از افكار و يا افرادي كه اعصاب تو را تحريك مي‌كنند دوري كني و كمي با خودت خلوت كني. در اينصورت مي‌تواني به آرامش برسي.

تا زماني كه براي رسيدن به آرزوهايت تلاش نكني، هيچ چيز به دست نمي‌آوري. فقط نشستن و در تخيل خود يك زندگي رويايي و كامل را تجسم كردن كافي نيست. بايد تلاش كني با حداقل به قسمتي از آرزوهايت برسي.

احساس عاطفي تازه پيدا مي‌كني كه تا حدودي ناشناخته است. بايد مثل جسم از روح خود نيز مراقبت كرد و آن را در مسيري انداخت كه موجب رشد و كمال آن باشد.

هميشه نبايد منتظر يک اتفاق يا خبر خوش باشي. بعضي وقتها بايد خودت دست بكار شوي و با يك ابتكار روحيه‌ات را تغيير دهي.

احساس خستگي و بي‌حالي مي‌كني. همين مساله تو را نگران مي‌كند و گمان مي‌كني بيماري خاصي گرفته‌اي در حالي كه چنين نيست و فقط يك افسردگي روحي است و بايد هرچه زودتر از بين برود.

كار جديدي كه به تو واگذار شده، نيازمند دقت و كوشش است تا ثمره مالي داشته باشد. خود را كاملا وقف كارت بكن تا بتواني موفق شوي.

سلام بعضی مواقع انقدر دقیق فالتون که من میترسم بیرون برم?ولی باز بخاطر تلاشتون ممنون موفق باشید ✌

از نظر روانشناسان آشپزي علاوه بر اينكه سلامت جسم و بدن رو تضمين ميكنه (به جاي فست فود و غذاهاي بيرون از خانه) از نظر رواني نيز نقش بسيار عمده اي در كاهش افسردگي خواهد داشت.

حس پختن غذا براي كساني كه دوستشان داريم و در كنار آنها زندگي ميكنيم، ميتواند سلامت روحي و رواني فرد را تامين كند … 

 

كپي برداري از مطالب و تصاوير وبلاگ فقط  با درج  نام و آدرس وبلاگ بلامانع است

 

طرز تهیه ته چین گوشت و بادمجان شف طیبه

سری اول تصاویر هنرمندیهای دوستان عزیز 

سری دوم تصاویر هنرمندیهای دوستان عزیز

سری سوم تصاویر هنرمندیهای دوستان عزیز

 

آدرس اینستاگرام من

rsah.58@

آشپزی به زبان ساده برای تازه کارها


طرز تهیه ته چین گوشت و بادمجان شف طیبه

وای چقدر خوشمزه است این ته چین.کلاً من با انواع ته چین موافقم! این هم دست پخت شف طیبه است و هم ته چین بادنجان!!!!!!!!!!!!چه می شود. خیلی عالی است خانم.

من عاشق هر غذاییم که توش بادمجون دارهحتما” امتحانش میکنم خیلیم خوشگلهبازم ممنون

nahare fardamun maloooom shod ! 😉 merc azizam khaste nabashi.Maryam

سلام عزیزم، من چند وقتیه وبلاگ شما رو پیدا کردم، یعنی یه روز دنبال دستور چیزکیک می گشتم به اینجا رسیدم. ولی از اون روز همینطوری حیرون موندم از این همه هنر شما، یه روزه کل آرشیوو خوندم و هی تعجب می کردم و درعین حال لذت می بردم از این همه ذوق و سلیقه و خلاقیت. تو این همه وبلاگ آشپزی شاید اولین وبلاگیه که به جرأت می تونم بگم صاحبش از خودش هنر داره. یعنی ابتکارات جدید داره و چیزایی رو خودش کشف می کنه. خلاصه خیلی خوشم اومد. دیگه مشتری ثابتم اگه قابل بدونی.من تو سایت آشپزآنلاین با همین نام فعالیت دارم، میخواستم بدونم اجازه هست با ذکر منبع و نام اگه غذایی رو از دستورات شما استفاده می کنم، رسپی بذارم؟چون می دونم گفتی نمیخوام مشهور شم می پرسم!;)در هر صورت خوشحالم از اینکه اینجا و تورو پیدا کردم :***

مرسی خانومی از این دستور عالی، من عاشق بادمجون و قارچ هستم. منم حتما باید بادمجون بخرم و درست کنم . من عاشق تنوع غذایی ام، چیزی که با این سایت محشر شما امکان پذیره.

@ مهرشین:نظر لطفتونهو البته که میتونید! هدف نشر علمهموفق باشید

به به سلام خانومي الوعده وفا رفتين تو فاز گوشت ( چشمك )‌نهار 5 شنبه ته چين بادمجان و گوشت. راستي طيبه جان ديروز از فرط بي خوابي طرح اوليه براي ژله شف رو كشيدم فقط سوال اينكه تا چند روز بعد از رنگ اميزي طرح ميشه از طرح برا روي ژله استفاده كرد؟ و اينكه حتما بهتره ژله اول منظورم كه قراره طرح روش باشه همون ژله بروكن گلاس باشه بعد ژله هاي ديگه؟

سلام طیبه خانوم نازنین و هنرمند خسته نباشی خانم . من خیلی وقته با شما و هنرهاتون توی مامی سایت آشنا شدم و به هنرمندی و حوصله اتون خیلی اخترام میزارم . اما امروز مستقیم به وبلاگتون اومدم . نه برای اینکه کا منتهای تکراری و تعریفی بزارم بلکه برای اینکه بهتون بگم که وبلاگ شما جز بهترین وبلاگهای نخصصیه که من میشناسم واقعا” کارتون عالیه و از اون عالی تر این توصیحات جامع و قدم به قدمتون هست . من واقعا” ازتون ممنونم و امیدوارم هر جای این کره خاکی که هستید همیشه موفق و سلامت باشید . اینارو گفتم تا بدونید که کسانی هستند که از مطالب شما به نحو احسن استفاده میکنن و دعاشو به جونتون میکنن .از نجما جونم که باعث شد شمارو پیدا کنم ممنونمبوووووس و خدانگهدارتون

سلام طیبه جان، این عکس رنگ‌هام. یه تأیید ظاهری بزنی بسم‌ا… رو گفتم 🙂 بازم ممنونhttp://megapic.ir/images/t8bw0rh3nk5naifctpnz.jpghttp://megapic.ir/images/r0cqqftggyty83xvzrz2.jpghttp://megapic.ir/images/6rj469kyg6o7chmliffz.jpg

راستي طيبه جان ميدونم ربطي به اين پست نداره ميخواستم بدونم برا مرنگ كه با ليمو بود ميشه به جاي ليمو چي جايگزين كرد؟ ميونم با ليمو تو شيريني زياد خوب نيست (‌ببخشيدها )

ولی در قوطی‌ها پلمبی چیزی نداشت. اونهایی که شما می‌خری هم همین‌طوره؟ … من که دیگه با این فرصت کمم باید دل به دریا بزنم ولی تو این تقلب‌ بازاری که هست ممکنه اون فروشنده‌هه که خودش رنگا رو نداشت و بهم گفت اینا توی پاکستان پر می‌شن هم راست گفته باشه!

الهه جان منم از اين رنگها گرفتم و يه درپوش سفيد رنگ كه روش w حك شده بود . ما كه مونديم هر كدوم از اين مغازه دارها يه چيزي ميگن

@arta:والا من چون داشتم با شیوه سعی و خطا کار میکردم….یه چند تا لکه رنگ ، بعضی هاش رقیق و بعضیهاش غلیظ رو روی یه کاغذ کشیدم….بعد از دو روز که گذشت و کاملا خشک شده بود (البته اون غلیظها بعد از دو روز هم خشک نمیشه چون رنگش ژلیه) روی یه قسمت از ژله که خالی بود گذاشتم…با دست مالشش دادم….بعد از 10 ثانیه برش داشتم… جالبه که حتی اون رنگ کمرنگ و رقیقی که کشیده بودم هم به طور کاملا دقیق روی ژله منتقل شد!!!!!! واسم خیلی جالب بود! پس با تجربه من شما نباید مشکلی داشته باشید…فقط توجه کنید که خیلی مهمه که سطح ژله کاملا خشک باشهاگه خیس باشه کل طرح کاملا منتقل نخواهد شد! حتما بذار روی ژله ات خشک خشک خشک بشهوااااااااااااای من دیروز یادم اومده که یکی این سوال رو در مورد پای مرنگ پرسیده بوده ولی من جواب ندادم!!!! کل وبلاگ رو زیر رو رو کردم ببینم تو کدوم پست سوال پرسیده شده بوده و چیزی پیدا نکردم! حالا خیالم راحت شد! عزیزم از هر میوه ای که دوست داری استفاده کنمن موز رو پیشنهاد میکنمولی من خودم یه پای بلوبری دو روز پیش درست کردم که با اون هم میتونی این کار رو بکنیپای توت فرنگی یا آلبالو هم میشهولی من از موز رو ترجیح میدمراستی اگه با پرتقال میونه ات خوبه کافیه همون رسپی رو با پرتقال درست کنیاین پای با شکلات هم فوق العاده میشهنکنه شکلات دوست نداشته باشی؟! نگو که دلخور میشم :p

وا خواهر از اون حرفاااااااااااااا. من بعد از هر غذايي جا واسه شكلات و شيريني دارم اينو تضمين ميكنم. تازه نوشابه رو ترك كردم و چسبيدم به رسپري شما خانومي. بلوبري رو منظورت ميوه اشه خانوم (‌متوجه نشدم ) البته دوستان رو زحمت داديم ( احسانه جان رو ) از پايتخت مارمالاد بلوبري و چيزهاي ديگه بفرستن . ميبيني تو رو خدا برا شكم چه كارها كه نميكنيم (‌چشمك )

@ شهلا :شهلا جون شرمنده میکنیدمرسی از اینهمه لطف و محبتدر ضمن سایت جلبی داریدموفق باشید@ elahe:الهه جون رفتم خونه ، عکسها رو با رنگهای خودم مقایسه میکنم و خبرت میکنم

جونمی جون ته چین!!!!اگه من اونجا بودم همشو میخوردمخیلی خوب درش آوردیمثل همه ی کارات بینظیرهراستی ماموریت هات تموم نشده؟من دارم میمیرما……………….

@ elahe:این مدل رنگ از اونهاییه که هولوگرام ندارهاین مدل یه درپوش سفید رنگ داره که روش نوشته Wبه علامت ویلتون. و مقداری رقیق ترهروش نوشتهconcentrated pasteاون مدل هولوگرام دارش روش نوشتهconcentrated Gelمن از هر دو دارم و فکر نمیکنم هیچ کدومش پاکستانی باشهایشالا که موردی پیش نمیادبسم الله بگو و شروع کن

الهام جون من همیشه تا پنج شنبه نیستمآقای شوهر هم عسلویه میرهنیست که بریم بازاراگه شد تا قبل از پنج شنبه سعی خودمو میکنموگرنه پنج شنبه صد در صد میفرستمش

خیلی خیلی ممنون عزیزم راستی دارم واسه امشب آقای همسر این ته‌چینو می‌پزونم. فکر کنم خیلی ذوق کنه بعد مدتها! پلو رو که ببینه:p

طرز تهیه ته چین گوشت و بادمجان شف طیبه

سلام شف عزیزدلم آب شد با این ته چین خوش آب و رنگتعاشق بادمجونم ولی همسر گرامی دوست نداره در نتیجه بادمجون نمی خرمتو مامی سایت عکس کیک چوبی ببری رو که با آموزش خوبت درست کردم ببین ممنون

@ elahe::pطفلکی! درکش میکنم:pولی برنج چیز بدیهمن فقط واسه مهمون ها درست میکنم@ مریم:وااااااااااااااااااااااااااای جدی میگی مریم جونخیلی کنجکاوم ببینمشکاش لینکش رو هم داده بودیآخه سایت خیلی بزرگیه توش گم میشم

سلام طیبه جان، دفعهٔ اول نیست اینجا میام هااا ;)، هر چی‌ پست داشتین خوندم قبلا، راستش اول صبح اولین کاری که می‌کنم چک کردن وب شماست، اینا رو اگه نمیگفتم دیگه نمی‌شد;))اما راستش با اینکه همیشه بی سرو صدا میام و از مطلبتون استفاده می‌کنم، ایندفعه خواستم یه چیزی بگم، که شاید البته خودتونم بدونینتوی چندتا از پستها گفتین که تو تايپ کردن وقتتون گرفته ميشه و‌ اذیتتون می‌کنه ، فکر کردم شاید مثل من تایپ فارسیتون کنده که اذیت میشین، یه سایت هست که این مشکل تا حد قابل توجهی‌ کم می‌کنه، لینکشو واستون میزارم، انشالأ که مفید باشه، البته اگه اشتباه نکرده باشمhttp://www.behnevis.com/ندیده دوستون دارم، موفق باشی‌ خانومی

سلام طیبه جان، دفعهٔ اول نیست اینجا میام هااا ;)، هر چی‌ پست داشتین خوندم قبلا، راستش اول صبح اولین کاری که می‌کنم چک کردن وب شماست، اینا رو اگه نمیگفتم دیگه نمی‌شد;))اما راستش با اینکه همیشه بی سرو صدا میام و از مطلبتون استفاده می‌کنم، ایندفعه خواستم یه چیزی بگم، که شاید البته خودتونم بدونینتوی چندتا از پستها گفتین که تو تايپ کردن وقتتون گرفته ميشه و‌ اذیتتون می‌کنه ، فکر کردم شاید مثل من تایپ فارسیتون کنده که اذیت میشین، یه سایت هست که این مشکل تا حد قابل توجهی‌ کم می‌کنه، لینکشو واستون میزارم، انشالأ که مفید باشه، البته اگه اشتباه نکرده باشمhttp://www.behnevis.com/ندیده دوستون دارم، موفق باشی‌ خانومی

عجب سایت جالبی شیرین جون… تکنولوژی چه ها که نمیکنهمرسی که به فکرم بودی

مریم جون لینک رو چندبار امتحان کردم ولی فربیدن میزنهممکنه چکش کنیمن نمیتونم بازش کنم

سایت در دست تعمیره!!!

فدای تو من بششششششششششششممممنمی خوام زحمتت بدم همش رو به حساب شوخی بگذارنمیخوام سختت بشهاحتمالا زمستون بیام طرفای جنوبهمون موقع هم آدرسشو ازت می گیرم میرم میخرم عزیزمحرفای منو جدی نگیرI’m just teasing you baby and believe me it’s my nature!!! ;D ;x

دیدمش مریم جونواقعا جالب شدهحیوانات دیگه اش رو هم خیلی دوست دارم درست کنم. تو برنامه است. حتما خوشت میاد

طیبه گل گلی وقتی داشتم درستش میکردم پسرم هی میرفت و می اومد میگفت مامان همش که داری ببر درست میکنی یه حیوون دیگه هم درست کن خوک گربه شیر!!! منم با قیافه آویزون گفتم من فقط همینو بلدم !!تو دلم گفتم ای طیبه کاش بغ وحش درست کرده بودی !! مجبور شدم سرچ کنم تو نت یکی دو مدل دیگه هم پیدا کنم !!بعد که همشو درست کردم اومد گفت خوب عیبی نداره اینا خواهر و برادرن!!

آخی!!!! بچه ها دوست دارن رنگ رنگی و متنوع باشهمن سعی میکنم توی این ماه یکی دو مدل دیگه درست کنمانشالا

سلام مهربانامن امروزاین ته چین رادرست کردم باید به شما بگم دستتون درد نکنه مرحبابه این همه سلیقه و ممنون که این سلایق را در اختیار همه میگذاریدسلامتی و موفقیت همراه همیشگی تان باشددوستدار شما : شهلا

طیبه جانمن هم این ته چین استثنائی را درست کردم.واقعا خوشمزه و لذت بخش شده بود.مورد استقبال عمومی هم قرار گرفت. اما متاسفانه مجال عکس ندادند.

میدونم چی میگی. اینجا هم من گفتم “کسی حق نداره تکون بخوره تا من عکس بگیرم” آخه من خیلی خشن هستم:Pبعد داداشم گفت “من از غذایی که ازش عکس گرفته شده نمیخورم” کلی خندیدیم. ولی من کار خودم رو کردم

طیبه جان منم این ته چین رو درست کردم و خوب بود.حدود ده روز دیگه تولد همسرمه مهمون دارم میخواستم براشون ته چین مرغ بذارم. میخوام ببینم امکانش هست تا اونموقع رسپیش رو بگی؟ اگه نه میشه همینو دوبرابر کنم و بجای مواد میانی مرغ پخته و زرشک و … بذارم؟البته ببخشید از فرط پررو بودن این حقیر

متاسفانه فرصت کافی ندارم. ولی سریع توضیح میدم کارت راه بیافتهمرغت رو آبپز کناز شب قبل البتهخوردش کن. نه خیلی درشت باشه و نه ریش ریش باشه. تکه های کوچولوی ریزتوی یک لیوان ماست ترش شب بخوابونش. اگه ماستت ترش نیست توش یه قاشق آبلیمو بریزمیتونی زغفرون هم اضافه کنیسه لیوان برنجت رو کمی نرم بردار و آبکش کنسه تا تخم مرغ کامل رو با زغفرون هم بزنیک سوم از برنج آبکش شده رو توش بریزتوی دیگ تفلون بریز تا صدای جلز و ولزش رو بشنوییه لایه مرغ بریزنصف برنج روشبقیه مرغ هابقیه برنجیک استکان آب مرغ روش بخش کنحالا بذار با حرارت بسیار ملایم دم بکشه. ممکنه یک و نیم تا دو ساعت طول بکشه. البته میتونی هم بذاریش توی فرمن اینجوری درست میکنم

طیبه جونمممممممممممممم:))خانومی منو گیج نکن!ببین 10 تا مهمون دارم با خودمون 12 نفریم! خب حالا در کنار این ته چین غذاهای دیگه هم هست.من خودم فکر کردم با 6 تالیوان برنج درستش کنم، بنظرت 6 تا یا 3 تا؟اگه 6تا پس تعداد تخم مرغ و ماست رو هم بگو.و اما طرز تهیه به روایت اینجانب که یه ذره زیادی خنگه: مرغ رو توی ماست خوابوندم. بعد برنج رو که آبکش کردم فقط یک سومش رو بریزم توی تخم مرغ ها و بریزم ته قابلمه بعد مرغی که از ماست کشیده شده یا همراه با ماست رو بچینم روش و بعد برنج خالی دوباره مرغ و مجدد برنج خالی؟یعنی برنج طبقه دوم و سوم ساده هست؟ بدون تخم مرغ و ماست؟و ماست اصلا توی غذا نمیره بلکه مزه اش به مرغ رفته؟طیبه جون ببخشید. من زیادی خنگم خب چیکار کنم دست خودم که نیست!

این مقدار برای 6 نفر کافیه ولی اگه میخوای دو برابرش کنی باید دیگت خیلی بزرگ باشه یا اینکه دو طبقه درستش کنیهمه مواد اینجوری دو برابر خواهد شدمقدار ماست اونقدر ها به نسبت مرغ زیاد نیست پس همه رو با ماستش وسط برنج میذاریماین باعث میشه که ماست توی لایه های برنج نفوذ کنه و یکپارچه اش کنههمه مراحل رو درست گفتیحالا واسه سوالت در مورد ساده بودن برنج باید بگم که … این مدل تهچین طوری هستش که فقط لایه اول کاملا یک پارچه است ولی لایه های بعدی بعد از سرو موقع خوردن حالت پلویی پیدا میکنه و دونه های برنج کاملا از هم جدا هستند. ولی رسپیش طوریه که باز هم قالبی برش میخوره و شیک میشه. اما دیگه برنجش چون ماست نداره ، حالت شفته نداره. چیز خوشمزه ایه ولی اگه میبینی گیج میشی درستش نکن. یا اینکه تو مقیاس کم چند روز قبل درست کن که از کیفیتش مطمئن باشی

سلاممرسی خوشگلمآره واسه جمعه درستش میکنم تا دستم بیاد قضیهببین طیبه جون یه سوال دیگه: الان واسه همین سه پیمانه برنج ظرفم باید قطرش چقدر باشه؟ که اگه خواستم دوبرابر کنم ظرفم قطرش چقدر بشه.عزیز بهم نخندی، دلم میخواد کارم تمیز در بیاد(قوم همسری مهمونم هستن و قراره خود همسری رو غافلگیر کنم)حالا درکم کن دیگه

میشه یه تهچین 35 در 15میتونی توی سه سایز درست کنی و روی هم بذاری سه طبقه بشهیا اینکه از بزرگترین دیگت استفاده کنی

tayebeh jonam 1 soal beporsam ?mishe begi kolan 1 formol koli ke be ezaye har 1 peymone berenj chand peymane mast , tokhme morgh niaze ?1 chize dige mast hatman bayd torsh bashe?berenj ham done bar darim dige are ?man chon feram kharabe hatman bayad ghotre berenjamo kam konam ?nemidoonam chera naomid shodam ,dishab mehmon dashtam mese hamishe nashode bod akhe cheshmi mavado hamishe mirizam fekr konam to mohasebatam eshtebah karde bodam :(tayebeh jonam merc ke hasti

تخم مرغش که همینه چون بسته به قطر دیگ داره نه مقدار برنچیعنی اگه دیگت سایز کوچیکه باید تخم مرغت دو تا بشهماستش هم بسته به مقدار غلظت دارهولی در کل من معتقدم اگه ماستش بیشتر شه شله و بد میشهپس واسه وقتی که مقدار برنج رو کم میکنی ماست رو هم کم کن. یعنی همین سه تا برنج یکی ماست رو به نسبت کم کنچی شده بود که خراب شد؟یعنی خوب برش نخورد؟چشمی وقتی اندازه میگیریم که تجربه مون زیاد باشهالبته جنس برنج و غلظت ماست هم بی تاثیر نیست

asalam merc javab dadi , in ghaziye tokhmeorgh nesbiye ? yani age zarf bozorg bod 100 % 3 ta estefade mishe yani u ba ghotre zarfet tokhm morgh ro misanji ? hata mast ro ?midoni akhe bazia meyareshon be kilo e , yani masalan 1 kilo berenj ke man aslan nemidonam o ba peymone misanjam migam 5 ya 6 ta tokhme morgh estefade mishe mast ro migi be ezaye 3 peymane berenj 2 peymane mast ya 2 (gh) mast?felan ke 2 seriye ro dore badshansiam 1 bar ke benazaram shol bod az bala (chon to ghableme ertefa dasht (hododan 4 cm)dishabam hes mikardam seft shode baftesh kolan tarsidam o dobare farda shabam mehmon daram o mayosam az doros kardanesh :(kolan moshgelam ine ke az bas recepie haye mokhtale khondam dige ghati kardam

u maste chekide torsh ro taiid mikoni ?abe morgh ya gosht ke ezafe nemikoni be mavadet ?rasti inja to resturan alborz o naron nayebe saaii shirin ham mikonan tahchino

رستورانها به خاطر اینکه فر صنعتی دارن تهچینشون خیلی حرفه ای میشه. تو خونه به اون کیفیت نمبشه رسیدنه اون مقدار تخم مرغ رو واسه وقتی که مهمونها کمتر شن گفتم اگه قطر دیگت بیشتر شد تخم مرغ رو بیشتر کناصلا بذار اینجوری بگم که گیج نشی ( هر چند که خودم با قطر دیگ تعداد تخم مرغ رو تنظیم میکنم) به ازای هر پیمانه برنج یک تخم مرغ استفاده کنواسه ماست… نه چکیده خوب نیست. ترش اشکالی نداره ولی من نمیپسندمچرا میگی دو تا ماست؟یک لیوان ماست سه لیوان برنجدیگه هم واسه خودت پیچیده اش نکنراستی اگه میبینی بهت استرس وارد میکنه واسه این مهمونی درستش نکن. ممکنه اعتماد به نفست رو پایین بیارهبذار بعد از یه مدت دوباره امتحانش کننه من آب گوشت نمیریزم خیلی خمیریش میکنه. ماست هم بیشتر بریزی خمیری میشه

ghorbonet beram mamnon khob tojih shodam , kamelan vazeh bod .kheily kheily merc

من خودم فقط درش رو روش میذارم بدون دمکش و خوب میشه. فقط همیشه توی فر بیشتر طول میکشه ها

chef joonam merc man dishab cake morgh dorost kardam hala bebinam emrooz chi az ab dar omade

سلام شف عزیزسالاد مرغ من بد نشده بود ولی چون تره توش داشت آقای شوهر خوششون نیومد میشه چیز دیگه ای چایگزین کرد؟اگه ممکنه میخواستم استیک رو هم آموزش بدید.ممنون

میتونید حذفش کنید ولی مزه اش عوض میشهوالا اینجا گوشت با کیفیت نیستاگه گیر آوردم حتماآخه توی دنیا گوشت استیک از بهترین و گرونترین گوشتهاست

واقعا هنوز اون مشکل هست؟ چرا؟ جالبهاشکالی نداره ستایش جون من اسم و آدرس خودم و سایتم رو روی همه عکسها چسبوندم و دیگه از این به بعدش با خداست. اشکالی نداره هر کس دوست داشته باشه میتونه از رسپیها و عکسها استفاده کنه هدف ترویج علمهالبته خانم ژولیت قبلا اجازه گرفته بودنممنون از اینکه به فکر بودید و اطلاع دادیدمرسی

اکی خدا رو شکر مهم رضایت تواه عزیزدلممهم نیست ،بلاگ اسپات لجش گرفته لابد گفتم ناراحت نشی از اینکه ناشناس سیو میشه قربونت ستایش

اکی یه مدل دیگه اش بدون ایمیل سند شدایمیل هم که تو inbox داری :X

طيبه عزيزم سلاممن خيلي دوست دارم ته چين به اين شكلي كه شما درست كرديد درست كنم اما متاسفانه همسرم به خاطر استفاده از تخم مرغ تمايلي به خوردن نداره و به قول خودمون غرغر مي كنهبراي همين ته چين هامو فقط با ته ديگ درست مي كنم و مواد را به صورت معمولي لابه لاي برنج هام مي ريزم. مي خواستم بدونم مي شه كاري كرد كه شوهرم طعم تخم مرغ ها رو احساس نكنه و نفهمه .به قول معروف گولش بزنم

متاسفانه قوامش به تخم مرغشهمیتونی البته تخم مرغش رو کم کنیاگه ادویه خاصی هست که دوست دارند توش اضافه کنیدو اینکه ماستش ترش باشهمن خودم طعم تخم مرغ رو توش احساس نمیکنمولی کسی که به چیزی حساسه حتما طعمش رو توش کشف میکنه

عجیبه. خب میشه همه رو هم زعفرونی درست کردیا از سایر ادویه ها مثل جوز هندی استفاده کردمن چندین بار به همین شیوه درست کردم پیش نیومده بوی تخم مرغ بدهحتی واسه مهمونی هم درست کردم و همه تعریف میکردناینا با من تعارف ندارن اگه بو میداد میگفتنتازه همیشه خودم زودتر از همه از خودم ایراد میگیرم:pشما یه کم زعفرونیش کن

Merc chef azizamok tah digeshhhhh kheili keranchi bood merc vaytaame bademjoon ham ke aali bood kisssssss

سلام طيبه جون از اينكه فهميدم ميشه بادمجون و با روغن كم درست كرد خيلي خوشحال شدم ولي متوجه نشدم منظورت از گريل چيه ميشه واسم توضيح بدي خيلي ماهي بوس بوس

ماهیتابه گریل خیلی ضخامت کفش بیشتر از ماهیتابه عادیه. به همین دلیل حرارت رو یکنواخت منتقل میکنه و مواد مغز پخت میشه و خوب کبابی میشهمعمولا روش شیار هم داره که روی مواد رو رگه دار میکنه که خیلی خوشگل میشهداشتن یه دونه اش تو خونه واجبه

سلام.پزییم و فیض بردیم.فقط چون عجله داشتم با شعله بالا و زمان کمتر پزیدم!!!واسه همینم یکمی تیره شده!سوخته نه هاااااااااا تیره!http://mohemnist.persiangig.com/page1.html

ایول مهربان بانو. عالیهو البته به نظر من تیره هم نشده. کاورش کرانچی شده;)

سلام شف عزیز ازشما خواهش میکنم چند نوع برنج یا تهچین باز هم بذاری این ته چینت عالی بودممنون ما شمالی هستیم و برنج خوریم

والا برنامه زندگیم یه کم تغییر کرده و زیاد فرصت آشپزی این مدلی ندارمآخه میدونید…من فقط واسه مهمونی برنج درست میکنمولی عاشق تهچینممحبوب ترین تهچینم هم تهچین مرغه که عاشقشمنگران نباشیدتو برنامه استحتما درست خواهد شد

اینم عکس تهچینه من. ظاهرش که عالی/ طعم و عطرشم که بیسته بیست. مخصوصن با اون ادویه کاری.فقظ شرمنده که نشد از برشش عکس بگیرم، ولی برششم خیلی خوب و شیک بود. همه چی عالیمرسی شف جونمhttp://up.iranblog.com/images/nryw702bg4qbtpbxoss5.jpg

شکل و رنگش که واقعا فوق العاده شده. آدم حتی با دیدنش هم حظ میکنه. کارتون آفرین داره. احسنت

salam tayebeh jan, man baraye jomeh yek mehmoni bozorg daram va mekham en tahchino dorost konam hodode 90 mehmon albateh ghazahaye degeh ham hast(ke digaran dorost mekonan), vali ta hala baraye en jamayet ghaza dorost naakardam khyle shodeh 15 nafar bodan hala kami negranam, meshe begi mavad lazem che andazeh bardaram? aya be nazaret to sini fer dorost konam khob meshe ya to polopaz bozorg(12nafareh) chandin bar dorost konam?mamnon

@ مهناز:متاسفم که دیر شده ولی در هر حال به نظرم با شرایطی که گفتید این برای ده دوازده نفر باید خوب باشه@ مروارید:واااااااای محشره!!!!!!!!! یعنی آخرشه. از زیباییش آدم ذوق میکنه.لایه ها فوق العاده شدن. کلی سرحالم آوردی مروارید جونراستی چه دیس خوشگلی

به به عجب تهچینی شده بهاره جونحظ کردم. برشش هم عالی شدهمرسی که با این اینترنت داغون وقت میذاری و عکسها رو به ما نشون میدیدرک میکنم چقدر سخته. من واسه دیدنش باید سه ساعت خیره بشم به صفحه تا بالا بیاد. خدا به داد شما برسه که آپلود میکنید

طیبه جان سلام.یه سوال. می شه این ته جین رو توی فر درست کرد؟؟

من همیشه همه تهچینهام رو روی اجاق درست میکنم ولی بچه ها توی فر درست میکنن و جواب میدهمن احساس میکنم که تهچین وقتی روی اجاق درست میشه تهدیگش کرانچی تر میشهولی چرا که نه. توی پیرکس و فر هم همه تهچین درست میکنن و خوب میشه

سلام طیبه عزیزمن این ته چین رو درست کردم و اینقدر خوشمزه شد و اینقدددد زیاد خوردم که دل درد گرفتم. ممنون که به ما یاد دادی. بی نظیر بود و فوق العاده خوشمزه تر از ته چین مرغ

نوش جانتون ایشالا همیشه چیزهای خوشمزه بخورید و ازشون لذت ببرید

طیبه جانگریل کردن یعنی چی؟ یعنی توی  فر میذاری یا همچنان روی گاز ؟با یه قاشق چطوری سرخ می کنی؟ اگر توی آب نمک نذاشته باشی که فوری روغن رو به خودش می کشه؟؟قربانت

لینک ویکپدیا برای گریل کردن:http://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A8%D8%A7%D8%A8_%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86گریل هم در فر امکان پذیر هست، هم در تابه و هم روی آتش مستقیم.حرارت گاز در چنین مواقعی بسیار مهمه. یعنی یک حرارت متوسط رو به پایین و این که روغن رو، یعنی همون یک یا دو قاشق رو خیلی خیلی کم کم به موادتون اضافه کنید. اگر از این تابه های گریل هم داشته باشید، به این خاطر که بادمجان یا اون ماده ای که قراره گریل بشه، مستقیم توی روغن شناور نیست، میزان جذب روغنش هم کمتر می شه.

وآب نمك لازم نيستنمك ميزنيم. بعد از نيم ساعت خشكش ميكنيمبا اين شيوه تلخي بادمجون گرفته ميشه

جاتون خالی دیشب این ته چین خیلی خوشمزه رو درست کردم مزش فوق العاده بود. ظاهر کاملش هم خوب شد فقط برشش قالبی نبود عکس نشد بگیرم. فکر میکنم ماستش زیاد بوده درسته؟ولی مزش خیییلی خوب بود. همه هم خوششون اومد. مرسی طیبه جانیه سوال دیگه، طیبه جان برای تهدیگش شما حدودا چند دقیقه میذارید که کرانچی بشه؟ بعد از روی گاز برمیدارید که بقیه مواد رو لایه لایه بریزید درسته؟و یک سوال دیگه، روغن یا آب آخرش نمیریزید؟ روغن مواد رو چی؟شرمنده خیلی سوال کردم

 نکته مهم در ته چین، زمانه.منظورم اینه که ته چین جزء غذاهایی هست که باید با حرارت کم و به مدت طولانی روی گاز گذاشتش تا ته دیگ خوبی بهتون بده. نه عزیزم. از اول شما طبق دستور پیش می رید و مواد رو لایه لایه می ریزید روی هم و بعد می ذارید روی گاز و اول می ذارید کمی بخار برنج بلند شه و بعد گازتون رو روی کمترین شعله ای که ممکنه می ذارید و می رید سراغ زندگی اتون. وسطش همی می یاید تابه یا قابلمه اتون رو چک می کنید. برای مطمئن شدن از این که ته دیگش خوب شده، کمی تابه اتون رو که تکون بدید و کناره های ته چین رو چک کنید که اونها هم ته دیگ گرفتن یا نه کافیه.یعنی در آخر نه به آب احتیاجی هست و نه به روغن و … فقط صبر و زمان.در مورد قالبی برش نخوردنش هم حدس می زنم میزان مایعاتش با برنجتون هم خونی نداشته.

مرسی مروارید جانمامانم همش گفتن بذار اول شعله زیاد که بخار کنه بعد کم کن گوش نکردم :pفقط شرمنده یه جایی رو هنوز متوجه نشدم، چون طیبه جان گفتن: “كف ديگ رو روغن بريزيد و گرم كه شد برنج رو با كفگير بريزيد توش . توجه داشته باشيد كه نميخوايم خيس باشه چون ممكنه به جاي ته ديگ ؛ املت تحويل بگيريد. پس تخم مرغ اضافی باید اول بچکه. حرارت حتما بايد كم باشه ولي به اندازه اي هم كم نباشه كه مواد نبنده. يعني شما بايد بتونيد صداي جيليز و ويليز روغن رو بشنويد”و بعدش بقیه برنج رو با تخم مرغ مخلوط کردن و بعد لایه لایه مواد رو ریختن، من به نظرم اومد اول برای ته دیگ روی گاز گذاشتن اکا متوجه نشدم برداشتن از روی گاز یا تا فاصله ای که مواد رو درست میکنیم باید روی گاز بمونه. اشتباه فهمیدم؟راستش آره صبر نداشتم 😉 یعنی مهمونا گشنشون بوددر مورد برشش درسته، فکر میکنم ماستم 3% بود و کمی شل بود که اینطوری شد.مرسی برای وقتی برای پاسخ دادن میگذارید

قلق ته چين با تجربه به دست ميادهمونطور كه مرواريد جون گفتن اولش ميذاريم كمي بخار بندازهمن به اين شيوه عمل ميكنماولش با حرارت متوسط (يعني كم نباشه) روغن رو داغ ميكنم برنج رو ميريزم كه با اين حرارت ببنده و ته ديگ شكل بگيرهتا من بخوام بقيه لايه ها رو بچينم اون ته ديگه كمي خودش رو گرفته حالا زيرش رو كم ميكنم تا با حرارت ملايم دم بكشهيعني روي حرارت بودهدليلش هم اينه كه ميخوام برشته شهبله ماستش … درشتي تخم مرغها… جنس برنج… حرارت زيرشهمه اينا مهمن. انشالا اينا با تجربه درست ميشه

راستي در مورد آب و روغنبله ميتونيد در نهايت قبل از اينكه درش رو بذاريد آب و روغن بهش بديد بعد بذاريد دم بكشهاينا ديگه دست خود آدمه ميدونيد غذا پختن مثل شيريني پزي نيست ميشه كم و زيادش كرد. فقط اصولش رعايت شه كافيه

مرسی طیبه جان، حتما بازم امتحان میکنم، چون طعمشو خیلی دوست داشتمراستش از دیروز دارم علاوه بر پست‌ها آلبوم مروارید جان و ضحا جان هم نگاه میکنم، خیلی ناامید شدم. احساس کردم خیییلی دیر شروع کردم. دوست داشتم تا چند ماه دیگه که میرم خونه خودم کارم در حد قابل قبولی باشه و بتونم برای عید هم خودم شیرینی بپزم. ولی فکر کنم خیلی رویایی فکر کردم:(تا حالا در بچگی فقط کمک شیرینی‌پزی میکردم و بعد دیگه خونه شیرینی نپختیم.کیک هم ساده درست کردماز مهر هم دوباره دانشگاه شروع میشه و غیر از درسا هم نمیتونم خوابگاه کاری کنمالان که جوبمو دادین دوباره انرژی گرفتممرسی مرسی مرسی

شما امر بفرمایید من آلبومم رو بر می دارم. عجب آلبوم بی ادبی که باعث شده شما ناامید بشید سپیده جون.:Dماهی رو هر وقت از آب بگیرید تازه است. مهم اینه که شما علاقه اش رو دارید و مطالب رو هم با دقت مطالعه می کنید. بقیه چیزها با زمان و تجربه به دست می یاد.از خراب شدن کارهاتون نترسید، چون با همین ها آدم تجربه به دست می یاره و این تجارب خیلی قیمتی هستن. سعی کنید اوایل دستورها رو به مقدار کم درست کنید تا بعد دستتون بیشتر راه بیفته.انشاءا… شاهد کارهای بیشتری از شما باشیم.موفق باشید.

به نظر من كه زمان زيادي موندهاصلا هم دير نيستو اما اگر هدف نوروزه پيشنهادم اينهدو مدل بيسكويت در نظر بگيريدهمون دو تا رو تمرين كنيد تا عيد كه از الان خيالتون راحت باشهبعد نزديك عيد هم سه مدل شيريني بدون نياز به فر رو تمرين كنيدمن سعي ميكنم نزديك عيد اون مدل شيريني ها رو يادآوي كنمجاي نگراني و استرس نيست

بازهم خیلی ممنونم طیبه جانواقعا مهربانانه و دلسوزانه کامل پاسخ میدید، خیلی لطف داریدحتما پیشنهادتون رو عملی میکنمو پیشاپیش برای یادآوری خیلی ممنونم

نه مروارید جون، اختیار دارید، این کارو نکنیدالبته من همه عکسهاتونو سیو کردم اما حقیقتا خییلی زیبا و فوق‌العاده بودن. دعا کنین منم به اونجاها برسمعلاقه خیلی زیاد دارم، مطالب آشپزی بیشتر از مطالب مربوط به رشتم میخونم :)حتما نصیحتتونو گوش میدممرسی برای پاسخ امیدوار کنندتونشماهم همیشه موفق باشید.

مرسی مرسی طیبه جان برای دقیق پاسخ دادنتون، همیشه سالم و موفق باشید خیلی زحمت میکشین

 توجه داشته باشيد كه نميخوايم خيس باشه چون ممكنه به جاي ته ديگ ؛ املت تحويل بگيريد. پس تخم مرغ اضافی باید اول بچکه……..با سلام.من اولین بارمه که میخام ته چین درست کنم ..میشه این بخشو برام بیشتر توضیح بدی عزیزم؟

منظورم اينه كه ميزان تخم مرغش زياد نباشهته ظرفتون تخم مرغ نبينيدهمه ميزان تخم مرغ با برنج مخلوط شده باشهبه اندازه كافي توش برنج داشته باشه

سلام طیبه جون. اینم امروز درس کردم… ولی خیلی خیلی کم درست کردم … آخه این یک هفته که من آشپزی کردم بابام دو کیلو چاق شدن!… اون لایه نازک بنفش هم که میبینی پلوی پخته شده با کلم بنفشه!!!خیلی خوشمزه شده بود. مرسی.

عالي شدهبسيار زيبااتفاقا خوبه كه اين نشون ميده دستپختتون عالي بوده:D

سلام شف عزیزشما ته چین هاتون رو تو قابلمه درست میکنید یا ماهیتابه؟من هربار که تو قابلمه درست میکنم محتویاتش فبل از اینکه توی دیس قالب بگیره پخش و پلا میشه حدس میزنم تو ماهیتابه بهتر بشه نظر شما چیه؟

دوست عزیز،ته چین رو هم میشه توی قابلمه درست کرد و هم توی تابه. اگر می خواهید ته چینتون موقع برگردوندن توی سینی خراب نشه، باید قابلمه انتخابی اتون خیلی بزرگ نباشه و یا حداقل دیواره بلندی نداشته باشه.با این حال آدم تجربه اش که زیاد بشه، حتی توی قابلمه بزرگ هم می تونه سریع ته چین رو برگردونه و اتفاقی هم نیفته و من فکر می کنم بسته به سرعت برگردوندن ته چینداره.من خودم ترجیحا ته چین رو در تابه درست می کنم.

سلام . این ته چین خیلی خوشمزه میشه. واقعا عالی بود. اولین بار بود ته چینم به این خوبی میشد.مرسی

یعنی آخر ته چینه هاعچب لایه های زیبایی دارهمن با کارهای زیباتون خیلی حال میکنم خیلی انرژی مثبت دارن توشوناحسنت

ممنون لطف دارید.2012/12/29 Disqus

سلام طیبه عزیز ممنون بابت آموزش این ته چین خوشمزه من این ته چین رو درست کردم خیلی خیلی خوب و خوشمزه شده بود اینقدر مامان و بابم و همسرم تعریف کردن اونا که تعریف میکردن من تو دلم برای تو دوست هنرمندم دعا میکردم  البته به همه گفتم که دستورش رو از یه وبلاگ آشپزی پیدا کردم باز ممنون ازت دوست دارم ته چین مرغی رو هم که گذاشتی امتحان کنم حتما اون هم خوب میشه 🙂



Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

طرز تهیه ته چین گوشت و بادمجان شف طیبه

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

 


 


instagram googleplus facebook telegramrss


© تمامی حقوق این سایت برای شفاگاه محفوظ است.

بانک تجربه مفید – آدرس درمانگاه و مطب – گیاهان دارویی 

طرز تهیه ته چین گوشت و بادمجان شف طیبه
طرز تهیه ته چین گوشت و بادمجان شف طیبه
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *