طرز تهیه تاس کباب به و آلو

دوره مقدماتی php
طرز تهیه تاس کباب به و آلو
طرز تهیه تاس کباب به و آلو

از قدیم در ایران رسم بر این بوده است که در فصل میوه به غذایی را همراه با گوشت و به طبخ می کردند که این غذای خوشمزه و ایرانی تاس کباب نام دارد. در ادامه مطلب طرز تهیه تاس کباب را در اختیار شما دوستان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

تاس کباب یکی از غذاهای گوشتی خوشمزه و مقوی است. که با توجه طعم ایده آل و مزه لذیذ دارای طرفداران زیادی در خانواده های ایرانی است. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با طرز تهیه تاس کباب آشنا سازیم.

تاس کباب از انواع غذای ایرانی با خواص مفید بسیار زیادی است که آن را با گوشت و به و … طبخ می کنند. ترکیب گوشت و به طعم فوق العاده ای را به تاس کباب می دهد. در این مطلب طرز تهیه تاس کباب را به شما عزیزان آموزش می دهیم تاس کباب شبیه ترین غذای ایرانی به آبگوشت است اما با طعم و مزه ای کاملا متفاوت!

به متوسط : 2 عدد
گوشت بدون استخوان : نیم کیلو
هویج متوسط : 5 عدد
سیب زمینی بزرگ : 2 عدد
آلو : 300 گرم
رب گوجه فرنگی : 2 قاشق غذاخوری
پیاز متوسط : 5 عدد
روغن : 3 قاشق غذاخوری
دارچین : نصف قاشق غذاخوری
نمک و فلفل : به میزان لازم
زردچوبه : یک قاشق چای خوری
گوجه فرنگی متوسط : 2 عدد

دوره مقدماتی php

طرز تهیه تاس کباب به و آلو

ابتدا گوشت را به صورت نازک برش دهید و هویج ها را پوست بکنید و به صورت حلقه حلقه برش دهید سپس پیاز ها را پوست بکنید و آن را نیز به صورت حلقه ای خرد کنید. توجه داشته باشید که در طرز تهیه تاس کباب بعد از پوست کندن به باید به را به صورت هلالی برش دهید و بادمجان ها را حلقه ای خرد کنید. آلو ها را به خوبی بشویید و در ظرفی به همراه مقداری آب خیس کنید. قابلمه ای مناسبی را برای طرز تهیه تاس کباب آماده کنید و در درون قابلمه مقداری روغن بریزید سپس پیاز های حلقه ای شده را در کف قابلمه در دو طرف به خوبی بچینید و بر روی ردیف آخر پیاز ها برش های گوشت را قرار دهید سپس هویج و به را به ترتیب بر روی آلو ها بچینید. اگر مواد شما باقی ماند مواد را با ترتیبی که گفته شد بر روی هم بچینید. بعد از اینکه مواد را بر روی هم چیدید آلو ها خیس خورده را بر روی قابلمه قرار دهید.

سپس 2 لیوان آب در درون قابلمه بریزید و درب قابلمه را ببندید و قابلمه را بر روی حرارت ملایم گاز قرار دهید تا مواد تاس کباب به خوبی پخته شود. بعد از اینکه گوشت و مواد پخته شدند سیب زمینی و گوجه فرنگی را به صورت حلقه ای برش دهید و بر روی مواد تاس کباب قرار دهید تا پخته شوند وقتی که سیب زمینی ها نیم پز شدند رب را به همراه نمک و فلفل و زردچوبه تفت دهید و با مقداری آب مخلوط کنید و بر روی مواد بریزید و اجازه دهید تا به مدت 30 دقیقه مواد با رب پخته شوند تا تاس کباب به خوبی جا بیفتد.

در طرز تهیه تاس کباب می توانید از گوشت مرغ نیز استفاده کنید. در این مطلب طرز تهیه تاس کباب را به صورت مرحله به مرحله مشاهده کردید. بعد از اینکه تاس کباب آماده شد می توانید آن را با ترشی مخلوط  یا لیته و سبزی خوردن و نان و دوغ میل کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

طرز تهیه تاس کباب به و آلو
طرز تهیه تاس کباب به و آلو
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *