طرز تهیه بندری با قارچ

دوره مقدماتی php
طرز تهیه بندری با قارچ
طرز تهیه بندری با قارچ

سوسیس بندری

سوسیس بندری یکی از غذاهای محبوب و پر طرفدار در میان ایرانیان است که در دسته بندی غذاهای فست فودی قرار می گیرد. این غذای خوشمزه یک نوع ساندویچ است و در شهرهای مختلف کشورمان با روش ها و مواد مختلفی طبخ می شود.

با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر سوسیس بندری تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری سوسیس بندری تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی سوسیس بندری با پارسی دی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

طرز تهیه بندری با قارچ

دوره مقدماتی php

دستور پخت

ابتدا اشاره به این موضوع بنظر مهم است که این ساده ترین نوع سوسیس بندری است و شما می توانید به این غذای خوش طعم فلفل دلمه ای ، قارچ و یا پنیر پیتزا اضافه کنید یا حتی سیب زمینی را حذف کنید که این ها تماما به سلیقه و ذائقه شما مربوط میشود.

سیب زمینی ها را در قابلمه ای قرار می دهیم و تا روی آنها اب میریزیم و روی حرارت متوسط میگذاریم تا آبپز شود،فقط این نکته مهم است که نباید بگذاریم سیب زمینی ها خیلی زیاد بپزد چون زمانیکه میخواهیم مواد را مخلوط کنیم له میشوند.

پس از آماده شدن سیب زمینی ها، آنها را روی تخته آشپزخانه به صورت مکعبی خرد میکنیم.سوسیس ها را نیز روی تخته بشکل سیب زمینی ها برش می دهیم.پیازها را پوست میگیریم و میشوییم و روی تخته نگینی خرد میکنیم و در تابه ای روغن مایع می ریزیم

و حرارت را کم میکنیم تا کمی داغ شود و سپس پیاز را در روغن تفت می دهیم تا نرم شود و به رنگ عسلی در بیاید و بعد سیب زمینی و سوسیس را می افزاییم و با هم تفت می دهیم و خوب مواد بندری را مخلوط می کنیم

و نمک،فلفل سیاه به هر میزان که تمایل داریم روی مواد تابه می پاشیم.در شیرداغ کن ۱قاشق روغن می ریزیم و روی حرارت کم میگذاریم تا کمی داغ شود سپس رب گوجه فرنگی را به روغن اضافه می کنیم و مدام تفت می دهیم تا رنگ آن تغییر کند

پس از اینکه رب گوجه فرنگی را خوب تفت دادیم به مواد داخل تابه می افزاییم و مخلوط میکنیم. اکنون سوسیس بندری ما آماده شده و میتوانید در ظرف مورد نظر بریزید و یا در داخل نان باگت با خیار شور و گوجه فرنگی و سس تند نوش جان کنید. مطالب پیشنهادی

سوسیس بندری یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین ساندویچ ها می باشد و طعم تندی دارد. از مهم ترین مواد تشکیل دهنده سوسیس بندری سوسیس و رب گوجه فرنگی می باشد و این غذا با نان ساندویچی سرو می شود. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده به تنهایی در خانه می توانید سوسیس بندری خوشمزه و تند برای 4 نفر درست کنید.

پیازها را به صورت خلالی یا نگینی خرد می کنیم و در یک تابه با مقداری کمی روغن تفت می دهیم و سرخ می کنیم. بعد از سرخ شدن پیازها ، زردچوبه ، فلفل سیاه و نمک را به مواد داخل تابه اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم مراقب باشید که ادویه ها نسوزند.

سپس رب گوجه فرنگی را به مواد تابه اضافه می کنیم و مرتب هم می زنیم تا زمانی که روغن نارنجی رنگ شود حالا سس ما آماده است و آن را کنار می گذاریم.

در این مرحله سوسیس را به صورت حلقه ای برش می دهیم و در یک تابه همراه کمی روغن سرخ می کنیم وقتی سوسیس سرخ شد آن را به تابه سس اضافه می کنیم و تابه را روی حرارت کم می گذاریم و مواد را به خوبی باهم ترکیب می کنیم.

در این مرحله برای اینکه سسمون باز بشه می توانید نصف لیوان آب اضافه کنید و بعد دوباره مواد را به خوبی باهم تفت دهید. پس از اینکه سوسیس بندری آماده سرو شد می توانید آن را به همراه گوجه فرنگی ، خیارشور و سس تند سرو کنید.

طرز تهیه بندری با قارچ

در صورتی که تمایل داشته باشید سوسیس بندری را با سیب زمینی تهیه کنید می توانید 2 عدد سیب زمینی را به صورت مکعبی خرد کنید و در یک تابه جداگانه سرخ کنید و در انتها به همراه سوسیس سرخ شده به ظرف سس اضافه کنید. علاوه بر سیب زمینی شما می توانید فلفل دلمه ای ، قارچ ، پنیر پیتزا و … را با توجه به ذائقه خود به سوسیس بندری اضافه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وبسایت

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بارونک می باشد

سوسیس بندری همانطور که از نامش بر می آید یکی از غذاهای خوشمزه و تند جنوب کشور است. جالب است بدانید سوسیس بندری به عنوان یکی از محبوب ترین ساندویچ ها در کل کشور است و به خاطر طعم خوب و قیمت مناسبش طرفداران بسیار زیادی دارد. با مواد لازم ذکر شده در این آموزش آشپزی می توانید برای ۴ نفر سوسیس بندری تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه سوسیس بندری در ادامه با همدوره همراه باشید.

توجه داشته باشید که اضافه کردن سیب زمینی به سوسیس بندری اختیاری است و شما در صورت تمایل می توانید سیب زمینی را از این دستور حذف نمایید. در صورتی که می خواهید سوسیس بندری را با سیب زمینی تهیه کنید ابتدا سیب زمینی ها را آبپز کنید.

توجه داشته باشید که سیب زمینی نباید خیلی زیاد پخته شود تا هنگام مخلوط کردن با دیگر مواد له نشود. پس از اینکه سیب زمینی ها آماده شد آنها را به همراه سوسیس ها به صورت مکعبی خرد می کنیم. در مرحله بعد یک تابه روی حرارت قرار می دهیم.

پیاز ها را به طور متوسط که نه خیلی ریز باشند و نه خیلی درشت خرد می کنیم و به همراه مقداری روغن داخل تابه می ریزیم. کمی پیاز را تفت می دهیم تا نرم شود. پس از اینکه پیاز نرم شدند سیب زمینی و سوسیس را به تابه اضافه می کنیم.

طرز تهیه بندری با قارچ

در مرحله پایانی نمک ، فلفل سیاه و رب گوجه فرنگی را به دیگر مواد اضافه می کنیم. مواد را خوب مخلوط می کنیم تا رب گوجه فرنگی به تمام مواد برسد. پس از اینکه سوسیس بندری آماده شد آنرا به همراه گوجه فرنگی ، خیارشور و سس تند سرو می کنیم.

دستور بالا به عنوان ساده ترین نوع سوسیس بندری محسوب می شود. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید سوسیس بندری را به طور ویژه تری تهیه نمایید. از جمله موادی که می توانند این غذا را خوشمزه تر کنند می توان به فلفل دلمه ای ، قارچ ، پنیر پیتزا و … اشاره کرد.

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!

طرز تهیه بندری با قارچ

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

طرز تهیه بندری با قارچ

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

سلام دوستان عزيزدوستاني كه دوست دارند كانال ما رو حمايت مالي كنن و براي رشد و بهتر شدن فيلم ها كمك كنند و در ساخت استديو انلاين كمك كرده باشند ميتونن به لينك PayPal ما مراجعه كنند با تشكر فراوان جوادجوادي https://www.paypal.me/javadjavadiتمامي فيلم هاي آشپزباشي رو ميتوانيد در پيج (آشپزباشي در ملبورن )در فيسبوك تماشا كنيد لطفا اول پيج مارو در فيسبوك لايك كنيدبرأي ديدن تمام فيلم ها و رسپي ها به لينك زير مراجعه كنيدhttps://m.facebook.com/%D8%A2%D8%B4%D…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

خوراک های مختلف و متنوعی با سوسیس می توان پخت که اغلب آنها طرفدارهای زیادی دارند. در این مطلب طرز تهیه سوسیس بندری را ارائه داده ایم که با به کار گیری این دستور پخت می توانید این خوراک خوشمزه و عالی را تهیه نمود.

طرز تهیه سوسیس بندری یکی از دستور های آشپزی پرطرفدار و ویژه است که به کمک آن می توانید غذایی خوش طعم و عالی بپزید و از این خوراک خوشمزه به عنوان غذای اصلی و یا ساندویج برای میان وعده استفاده نمایید. بر همین اساس در این مقاله به آموزش پخت سوسیس بندری با تمام جزئیات و مراحل پخت می پردازیم که می تواند الگوی خوب و مناسبی برای آشپزی شما باشد. تا پایان همراه ما باشید.

آشنایی با طرز تهیه سوسیس بندری به طور کامل و با نکات مهم و اصولی کمک می کند این خوراک عالی را با طعم و مزه ایی بهتر بپزید و از این طریق غذا و فست فودی عالی و بی نظیر داشته باشید. در ادامه به بیان کامل و مرحله به مرحله این غذای خوشمزه می پردازیم.

سوسیس یا کوکتل : 300 گرم

پیاز متوسط : 2 عدد

طرز تهیه بندری با قارچ

سیب زمینی متوسط : 2 عدد

رب گوجه فرنگی : 2 قاشق غذاخوری

روغن : به مقدار لازم

نمک، فلفل و زرد چوبه : به میزان لازم

برای پخت سوسیس بندری ابتدا سوسیس ها را با قطر مناسب حلقه حلقه نمایید و پیاز ها را نیز به صورت خلالی ریز نمایید. سیب زمینی ها را نیز بعد از پوست گرفتن به صورت نگینی خرد کنید. حالا مواد اولیه ما برای تهیه سوسیس بندری آماده است.

مقداری روغن داخل ماهی تابه بریزید و کمی زردچوبه به آن اضافه نمایید و بعد از مخلوط شدن کامل روغن و زردچوبه، پیازها را نیز اضافه نمایید و صبر کنید تا با حرارت ملایم کمی بپزد.

داخل تابه ایی دیگر کمی روغن می ریزیم و بعد رب گوجه فرنگی، نمک و فلفل را اضافه می نماییم و با حرارت ملایم تفت می دهیم و در این مرحله می توان کمی آب جوش نیز اضافه نمود و صبر می کنیم تا با حرارت ملایم بوی خامی رب گرفته شود.

سیب زمینی ها و سوسیس خرد شده را جداگانه سرخ می کنیم.

سپس سیب زمینی ها و پیاز هایی که از قبل تفت داده ایم را مخلوط نموده و بعد تمامی مواد را اضافه می نماییم.

و صبر می کنیم تا حدود پنج دقیقه بپزد تا همه مواد طعم هم را بگیرند و طعم خوراکی ما عالی شود.

در صورت تمایل می توانید به جای رب گوجه فرنگی از سس کچاپ نیز استفاد هنمایید.

 این غذای خوشمزه اغلب به صورت خیلی تند سرو می شود اما می توانید میزان فلفل را به دلخواه تغییر دهید.

در صورت تمایل از مقدار کمی آبلیمو و همچنین زعفران آبکرده برای طعم بهتر این غذا استفاده نمایید.

این خوراک خوشمزه را می توانید به صورت ساندویج سوسیس و برای میان وعده نیز سرو نمایید.

امیدواریم از طرز تهیه سوسیس بندری لذت برده باشید و این غذای خوشمزه و عالی را تهیه نموده و از خوردن آن در کنار اعضاء خانواده لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش آشپزی با آموزش پخت انواع فست فود و تهیه ساندویچ های مختلف آشنا شوید. نوش جان

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟


طرز تهیه بندری با قارچ


معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



70 تا از بهترین سفره های هفت سین برای سال 98



تزیین ظروف هفت سین با ایده های بکر و زیبا



55 ایده جذاب برای هفت سین سال 98



چه غذایی به ماهی قرمز بدهیم؟



سفره هفت سین های نمدی دوست داشتنی



ایده های جذاب هفت سین سال خوک

طرز تهیه بندری با قارچ
طرز تهیه بندری با قارچ
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *