طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

دوره مقدماتی php
طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ
طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

اسنک مرغ یکی از غذاهای فوری و بسیار خوشمزه ای است که می توانید با نان تست و ساندویچ ساز تهیه کنید. توصیه می کنیم حتما این اسنک خوشمزه و پرطرفدار را تست نمایید. در ادامه با آموزش طرز تهیه اسنک مرغ با ما همراه باشید.

نان تست :•: 12 عدد

فیله مرغ :•: 8 عدد

پیاز :•: 1 عدد

طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

قارچ :•: 400 گرم

دوره مقدماتی php

فلفل دلمه :•: 2 عدد

پنیر پیتزا :•: به میزان لازم

نمک و فلفل :•: به میزان لازم

آموزش آشپزی و دستور تهیه اسنک مرغ خوشمزه با قارچ و پنیر بدون ساندویج ساز

برای تهیه اسنک مرغ ابتدا فیله های مرغ را روی تخته گوشت با دقت به صورت نازک برش بزنید ، سپس پیاز را با رنده درشت روی فیله ها رنده کنید و نمک و فلفلش را بزنید و به خوبی با هم مخلوط کنید تا مواد به خورد هم بروند.

حالا فیله ها را در روغن با حرارت پایین سرخ کنید ، کمی که رنگشون طلایی شد کافی است و فیله ها را از تابه خارج کنید. حالا فلفل دلمه را نگینی خرد کنید و قارچ ها را هم حلقه ای برش بزنید و با هم در روغن کمی تفت دهید.

حالا وقت چیدن اسنک مرغ در ساندویج ساز است ، ابتدا کف ساندویج ساز را کمی روغن بزنید و ابتدا نان تست ، سپس به ترتیب یک لایه مرغ ، قارچ ، فلفل دلمه ای ، پنیر پیتزا و یک نان تست دیگر رویش قرار دهید.

روی نان تست آخر را هم با قلمو کمی روغن بزنید و در ساندویج ساز را ببندید. برای زیباتر شدن اسنک ها می توانید نان تست را شبیه سمبوسه برش بزنید و اسنک مثلثی شکل تهیه نمایید.

حدود سه دقیقه زمان می برد تا اسنک مرغ آماده شود . می توانید اسنک مرغ را برای مهمانی های مهم تهیه کنید. اگر به همراه این غذای خوشمزه سس خردل سرو کنید خوشمزگی اش دوچندان خواهد شد.

اگر ساندویج ساز ندارید نگران نباشید ، شما می توانید از فر ، تستر یا حتی دستگاه های کیک پر هم برای تهیه اسنک مرغ استفاده کنید و در کنار خانواده از خوردن این غذای خوشمزه لذت ببرید.

پس از اماده شدن اسنک ها مقداری سس سفید و سس کچاپ هم برای طعم بهتر غذا اماده کنید. طعم اسنک با سس به مراتب خوشمزه تر می شود.

خرید آنلاین

خانه

تور نوروزی

تــور

ویـزا

طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

هتـل

بیمه

راهنمای سفر

کافه گردشگری

رادرا و مسیر خطوط هوایی

فرم ها

درباره ما

خرید آنلاین

خانه

تور نوروزی

تــور

ویـزا

هتـل

بیمه

راهنمای سفر

کافه گردشگری

رادرا و مسیر خطوط هوایی

فرم ها

درباره ما

By signing up, I agree to Travelo’s Terms of Service, Privacy Policy, Guest Refund Policy, and Host Guarantee Terms

Already a member? Login

Don’t have an account? ثبت نام

حریم پرواز آسمان حریم پرواز آسمان حریم پرواز آسمان حریم پرواز آسمان حریم پرواز آسمان حریم پرواز آسمان حریم پرواز آسمان تور داخلی تور خارجی هتل ویزا بیمه مسافرتی بلیط هواپیما تور لوکس تور لاکچری رزرو آنلاین حریم پرواز تور لحظه آخری تور نوروزی تور ارزان تور تابستانی تور تور جام جهانی harim parvaz harimparvaz

 

اخــذ تــخصصــی ویـزا


اخذ ویزا برای بیش از ۳۰ کشور پر طرفدار جهان

طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ


در سریعترین زمان ممکن


…ادامه

…ادامه

…ادامه

…ادامه

…ادامه


…ادامه

…ادامه

…ادامه

…ادامه

 

– ارائـه مشـاوره در زمینـه تــور
– پشتیبانی ۲۴ ساعته همه روزه
– ضـمــانـت بـهتریـن خدمات
– تضمین منـاسبترین قیمت ها
– احـتـرام بـه حقـوق مشتـری

– تور های متنوع داخلی و خارجی
– بلیـط پروازهای داخلی و خارجی
– رزرو آنلاین هتــل در تـمام دنیـا
– اخـذ ویــزا و وقــت سـفــارت
– صـدور آنـی بـیـمـه مـسافـرتی

– عضویـت در باشـگاه مـشـتریـان
– ٪۲ تخفیف در تور و خدمات آتی
– قرار گرفتن در قرعه کشـی ماهانه
– ارسال رایـگان مـدارک درب منزل
– دریـافت رایگـان کتابـچـه سـفـر

– ارائه خـدمات منحصر به فـرد
– ارتـقـاء فرهـنـگ گردشـگـری
– ارتقاء اطـلاعات تـوریـسـتـی
– رضایت تمام و کمال مسافران
– رضایت شـما افتـخار ماسـت

زیر حریم آسمان آبی جهان، آسوده خاطر سفر کنید.

صدور بیمه مسافرتی برای تمامی مقاصد گردشگری دنیا.



در هنگام خرید تور باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. کوچک ترین تغییر در ارائه هر مورد از خدمات تور که حتی از نظر شما بی اهمیت است، در قیمت و شرایط ارائه خدمات تور تاثیرات بسیار فراوانی می گذارد. این تغییرات شاید به ذهن مسافران خطور هم نکرده باشد. حتی ممکن است مسافر، بارها و بارها سفر کرده باشد، ولی هنوز هم به این نکات توجه نکرده باشد. شاید هم به خیال خود، توری ارزان با شرایطی استثنایی را خریداری کرده باشد که کاملا در اشتباه است. تورهای مسافرتی جزئیات و خدماتی را شامل می شوند که در هنگام تهیه آن باید مورد توجه قرار گیرند. پس اگر می خواهید پس از سفر خود، خاطره ماندگار تورتان را با نهایت ذوق و علاقه برای دوستان و اطرافیان تعریف کنید، با حریم پرواز همراه باشید و مطالب ما را دنبال کنید تا این نکات را برای شما بازگو کنیم …

زمانی که مسافران از خدمات تور استفاده می کنند، معمولا همراه پکیج ، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری ارائه می گردد. ولی مشکل از جایی شروع می شود که مسافران از داشتن ترانسفر فرودگاهی و یا بین شهری اجتناب می کنند که به اصطلاح، تور ارزانتری خریده باشند.  اما با این کار ممکن است به خاطر صرفه جویی در مبلغی ناچیز، گرفتار مشکلاتی به مراتب بزرگتر شوند. یا گاها به دلیل ناآگاهی مسافران از شیوه و نوع ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، از خدمات تور خود ناراضی می شوند و کل سفر را زیر سوال می برند. پس با دنبال کردن مطالب ما، از جزئیات و انواع ترانسفرهای فرودگاهی و بین شهری مطلع شوید و نسبت به دوستان و طرافیان خود آگاهانه تر تورهای خود را خریداری کنید تا دچار این مشکلات بسیار کوچک اما حائز اهمیت نشوید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید …

اگر در انتخاب هتل برای تور خود مردد هستید یا در سفرتان فقط نیاز به رزرو هتل و محل اقامت دارید. توجه و آگاهی درباره نکات فراوانی حائز اهمیت است که در تصمیم گیری به شما کمک می کنند و اکثر مسافران عزیز به آنها توجهی ندارند. نکاتی که منجر به مشکلات و بعضا دردسرهای آتی برای مسافران عزیز در تور یا انتخاب هتل می گردد. این نکات گاهی آنقدر کوچک هستند که وقتی در سفر به آنها بر می خورید، باورتان نمی شود که این موضوع می توانسته شما را در سفرتان برنجاند. انتخاب هتل مناسب در خرید تورها، مسافرت شما را دلچسب تر و آرامش بخش تر می کند. اگر می خواهید هتل مناسبی انتخاب کنید، پس با حریم پرواز آسمان همراه باشید تا شما را با این نکات مهم آشنا کنیم و نسبت به دوستان و اطرافیان خود انتخابی آگاهانه تر داشته باشید …


ارائـه خـدمـات تور و گردشگری
مجری مستقیم تور های خارجی
مجری مستقیم تورهای داخـلی

رزرو آنلاین بیش از ۲۵۰,۰۰۰
هتـل متنوع در سراسر دنیا.
همراه با صـدور آنـی واچـر

پـرواز های داخلی و خـارجی
پروازهای سیستمی و چارتری
بیش از ۹۵۰ خط هوایی دنیا

اخذ تخصصی ویزا در اسرع وقت
بیش از ۳۰ مقصد پر تردد جهان
نـرخ شگفت انـگیـز در قالب تور

  خیابان گاندی جنوبی ، بین کوچه هجدهم و شانزدهم پلاک 102 واحد 3
  ۸۸ ۲۰۰۶ ۸۸ – ۰۲۱

© حریم پرواز

اسنک مرغ همراه با قارچ و نان تست، از جمله ساندویچ های پرطرفدار در خانواده های ایرانی محسوب می گردد. زیرا طرز تهیه اسنک مرغ راحت و سریع است و خوشمزه و سالم می باشد.

اسنک یک میان وعده ی مناسب و حتی به عنوان یک شام سبک برای شما و خانواده، همچنین در دورهمی ها و میهمانی های کوچک می باشد که بسیار آسان و سریع و در روش های متنوع قابل طبخ و آماده سازی است. در این مطلب طرز تهیه اسنک مرغ با نان تست که بسیار خوشمزه و سالم می باشد ارائه می دهیم.

اسنک مرغ یک میان وعده و شام سبک می باشد که طرفداران بسیاری دارد. در این مطلب اسنک مرغ با نان تست را که به دلیل ساندویچی بودن آن، راحت در میهمانی های کوچک، سرو شود و در عین حال خوشمزه و راضی کننده می باشد، ارائه می دهیم. طرز تهیه اسنک با روش های متفاوتی انجام می شود که اسنک مرغ و اسنک کالباس از جمله پرطرفدارترین اسنک ه می باشند. اسنک ساندویچی مرغ با موادی چون قارچ و فلفل دلمه ای و یا به طور ساده تر با جعفری و آویشن قابل تهیه است همچنین شما می توانید به دلخواه خود مواد دیگری را به همراه مرغ در اسنک، که مورد پسند ذائقه شماست قرار دهید.طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

برای تهیه اسنک مرغ با ساندویچ ساز ابتدا پیاز را نگینی خرد کرده در روغن کمی تفت میدهیم، سپس سینه مرغ را که به قطعات نازک و کوچک خرد کرده ایم همراه با قارچ که به صوت ورقه ای بریده و فلفل دلمه ای که به صورت نگینی خرد کرده ایم، درون ماهی تابه ریخته و با پیاز و روغن تفت می دهیم تا زمانی که مرغ ها پخته و آب قارچ ها کاملا تبخیر شود پس از آن نمک و فلفل را اضافه کرده و بعد از کمی تفت دادن از روی حرارت برمی داریم.

در این مرحله از طرز تهیه اسنک مرغ, مواد را به میزان متناسب روی نان تست پهن کرده و یک ورق پنیر پیتزا روی آن قرار میدهیم و سپس نان تست دیگری روی آن می گذاریم، بدین ترتیب ساندویچ ها را آماده می کنیم و در دستگاه ساندویچ ساز قرار می دهیم. ( دستگاه را با کمی روغن چرب کنید و روی نان تست را نیز کمی چرب نمایید). پس از سه الی پنج دقیقه ساندویچ ها آماده می باشند. در طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز همچنین می توانید در ابتدا مرغ را آب پز کرده و بعد آن را ریش ریش کنید و با مواد دیگر تفت دهید. امیدواریم طرز تهیه اسنک مرغ با ساندویچ ساز همراه با قارچ و نان تست مورد توجه شما قرار گرفته باشد تا لحظات خوشی را در کنار خانواده با چشیدن طعم خوشمزه اسنک مرغ بگذرانید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98



آداب و رسوم و فرهنگ مردم تایلند



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز


چگونه عمر باتری موبایل و لپ تاپ را افزایش دهیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اسنک دسته ای از فست فود های فوری است که امروزه جایگاه مشخص و ثابتی در برنامه غذایی خانواده های ایرانی دارد.اسنک قارچ یکی از اسنک های گیاهی محسوب میشود.

اسنک یا همان ساندویچ از انواع غذاهای پر طرفدار در بین همه رده های سنی است. اسنک قارچ را می توانید برای میان وعده و یا یک شام سبک تهیه کنید. طرز تهیه اسنک قارچ بسیار آسان و سریع است.

این اسنک بدلیل استفاده از قارچ سرشار از مواد معدنی مفید می باشد. در دستور پخت اسنک قارچ از، قارچ، فلفل دلمه ای، پنیر پیتزا و… استفاده می شود. اسنک از جمله فست فودهای پر طرفدار در خانواده های ایرانی از جمله پرطرفدارترین اسنک ها در ایران می توان به اسنک مرغ و اسنک کالباس اشاره کرد. در این آموزش شما را با روش درست کردن اسنک قارچ با نان تست که بسیار خوشمزه و سالم می باشد آشنا خواهیم کرد.

طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

برای تهیه اسنک قارچ ابتدا پیازها را نگینی خرد کرده و با روغن کافی آن ها را تفت می دهیم. بعد از تفت پیازها ،فلفل دلمه ای را نگینی خرد کنید و تفت دهید تا فلفل ها کمی نرم شود.

قارچ ها را به اندازه دلخواه خرد می کنیم. و با حرارت زیاد تفت می دهیم تا قارچ آب نیندازد. همه مواد را با هم مخلوط کرده و مقداری ادویه اضافه می کنیم.

در این مرحله روش تهیه اسنک قارچ, مواد را به میزان متناسب روی نان تست پهن کرده و یک ورق پنیر پیتزا روی آن قرار میدهیم و سپس نان تست دیگری روی آن می گذاریم، بدین ترتیب ساندویچ ها را آماده می کنیم و در دستگاه ساندویچ ساز قرار می دهیم. ( دستگاه را با کمی روغن چرب کنید و روی نان تست را نیز کمی چرب نمایید). بعد از مدت زمان 4 الی 5 دقیقه وقتی نان اسنک ها برشته شد ساندویچ ها آماده خواهد شد.اسنک را می توانید با فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی و انواع سبزیجات به زیبایی تزیین کنید.

امیدواریم از طرز تهیه اسنک قارچ نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده روش تهیه انواع اسنک کلیک کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98



آداب و رسوم و فرهنگ مردم تایلند



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز


چگونه عمر باتری موبایل و لپ تاپ را افزایش دهیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ
طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *