طرز تهیه اسنک بدون ساندویچ ساز

دوره مقدماتی php
طرز تهیه اسنک بدون ساندویچ ساز
طرز تهیه اسنک بدون ساندویچ ساز

اسنک ها از انواع غذا های پر تنوع هستند که شما می توانید آن ها را برای مهمانی های خود تهیه کنید اسنک را می توان با روش های مختلفی تهیه کرد که در این مجموعه طرز تهیه اسنک با دو روش مختلف همراه با گوشت و قارچ و سوسیس و قارچ را مشاهده خواهید کرد.

اسنک دارای زمان تهیه نسبتا کم و طرفداران بسیاری در میان اعضای خانواده های ایرانی است. اسنک را می توان با مواد مختلفی تهیه کرد در این مطلب طرز تهیه اسنک را به دو روش متفاوت و رایج را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

اسنک ها و یا همان ساندویچ ها از انواع غذا های بسیار پرطرفدار هستند که به راحتی می توانید آن را در منزل آماده کنید اسنک انواع مختلفی دارد که طرز تهیه آن با دو نحوه پخت متفاوت را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

اسنک را می توان با قارچ و گوشت نیز تهیه کرد که در ادامه طرز تهیه اسنک با گوشت چرخ کرده و قارچ را به شما عزیزان آموزش داده ایم.

طرز تهیه اسنک بدون ساندویچ ساز

دوره مقدماتی php

قارچ : 100 گرم
پیاز متوسط : 1 عدد
رب گوجه فرنگی : به میزان لازم
پنیر پیتزا : به میزان لازم
نان تست : 8 عدد
گوشت چرخ کرده : 100 گرم
فلفل دلمه ای کوچک : 1 عدد
فلفل و نمک : به میزان لازم
زردچوبه : به میزان لازم
کره : به میزان لازم

در طرز تهیه اسنک با گوشت و قارچ ابتدا پیاز ها را به صورت خلالی به خوبی خرد کنید سپس در تابه ای مناسب مقداری روغن بریزید و پیاز ها را در درون تابه تفت دهید تا تقریبا به رنگ طلایی در آیند.

سپس گوشت چرخ کرده و فلفل دلمه ای را به پیاز ها اضافه کنید تا به خوبی تفت بخورند.

در تابه ای جداگانه مقداری روغن بریزید و قارچ ها را به صورت دلخواه خرد کنید و آن ها را در درون تابه بریزید و حرارت گاز را بیشتر کنید تا قارج ها آب نیندازند بعد از اینکه قارچ ها را به خوبی تفت دادید به مخلوط گوشت و پیاز اضافه کنید و مواد اسنک را به خوبی باهم مخلوط کنید سپس نمک و فلفل و زردچویه را به همراه رب گوجه فرنگی به مخلوط مواد اضافه کنید و چند دقیقه مواد مخلوط شده با رب را تفت دهید تا طعم خامی رب گوجه فرنگی از بین برود.

وقتی مواد اسنک را آماده کردید نان تست را بر روی سطحی قرار دهید و یک ورقه از پنیر پیتزا را بر روی آن بگذارید و مخلوط گوشت و قارچ را بر روی پنیر پیتزا قرار دهید و ورقه ای دیگر از پنیر پیتزا را بر روی این مواد قرار دهید.

و نان تست دیگری را بردارید و آن را بر روی پنیر پیتزا قرار دهید هر دو طرف نان ها را به خوبی با کره چرب کنید. برای بقیه نان تست ها نیز همین مراحل را تکرار کنید سپس دستگاه ساندویچ ساز را روشن کنید و بعد از اینکه دستگاه به خوبی داغ شد ساندویچ ها را در درون دستگاه قرار دهید و درب دستگاه را به خوبی ببندید بعد از 5 الی 7 دقیقه اسنک ها آماده می شوند آن ها را از درون دستگاه ساندویچ ساز بیرون آورید و بقیه نان تست ها را در درون دستگاه قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید به جای گوشت چرخ کرده از گوشت مرغ استفاده کنید و اسنک مرغ و قارچ را به همین روش تهیه کنید.
اگر ترجیح می دهید از پنیر پیتزا خانگی استفاده کنید می توانید به آموزش طرز تهیه پنیر پیتزا رجوع کنید.

اسنک ها را می توانید همراه با کالباس و سوسیس نیز تهیه کنید به طور کلی اسنک غذایی است که می توان به آن تنوع داد و در درون مواد آن از سبزیجات و انواع گوشت ها استفاده کرد.

سوسیس :  4عدد
پیاز متوسط : 1 عدد
سیب زمینی متوسط : 2 عدد
فلفل دلمه ای کوچک : 1 عدد
قارچ : 4 عدد
نان تست : به میزان لازم
رب گوجه فرنگی : 1 قاشف غذاخوری
نمک و فلفل : به میزان لازم
آویشن : به میزان لازم
روغن : به میزان لازم

ابتدا پیاز ها را خرد کنید و در دورن تابه ای مقداری روغن بریزید و پیاز ها را در درون تابه بریزید.

بعد از اینکه پیاز را کمی تفت دادید سیب زمینی های خرد شده را به پیاز اضافه کنید و بعد از اینکه سیب زمینی ها سرخ شدند سوسیس را به مواد اضافه کنید تا به خوبی سرخ شوند. در تابه ای دیگر قارچ های خرد شده را با حرارت زیاد تفت دهید و بعد از اینکه قارچ ها به خوبی تفت خوردند آن ها را به مخلوط سیب زمینی و قارچ اضافه کنید سپس نمک و فلفل و پودر آویشن را به همراه رب گوجه فرنگی به مواد اضافه کنید و به خوبی مواد را هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شوند.

در مرحله آخر تهیه اسنک، فلفل دلمه ای خرد شده را به مواد اسنک اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا باهم مخلوط شوند و بعد از چند دقیقه تابه را از روی حرارت گاز بردارید.

طبق مراحلی که در طرز تهیه اسنک قارچ و گوشت گفته شد مواد را در درون نان های تست قرار دهید.

سپس نان تست ها را در درون دستگاه ساندویچ ساز به مدت 5 الی 7 دقیقه قرار دهید تا ساندویچ ها آماده شوند.

بعد از اینکه اسنک های خوشمزه آماده شدند شما می توانید اسنک ها را به کمک چاقو برش دهید و در ظرف مناسبی قرار دهید و آن ها را به کمک سس و خیارشور و گوجه فرنگی تزیین کنید و به همراه لیموناد نعنایی و یا هر نوع نوشیدنی دلخواه در کنار اعضای خانواده تان میل کنید. برای آموزش طرز تهیه اسنک های متفاوت به بخش انواع اسنک مراجعه کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98



آداب و رسوم و فرهنگ مردم تایلند



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز


طرز تهیه اسنک بدون ساندویچ ساز

چگونه عمر باتری موبایل و لپ تاپ را افزایش دهیم؟

خیلی خوب است

عالى بود بهتر از اين نمى شد خيلى خوش مزه بود

سلام من دیروز اسنک ساز خریدم.امروز ظهر اسنک سوسیس و قارچ طبق دستور شما درست کردم .عالی شد خیلی خیلی خوشمزه بود.ممنونم

به نظر خوشمزه است من هنوز درست نکردم من عاشقشم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طرز تهیه اسنک بدون ساندویچ ساز

آرایش

مدل مو

مدل لباس

سبزی خردکن

آکاایران,روزنامه,اخبار,خانواده,فال,سرگرمی,آشپزی,شیرنی پزی

246

خانه » سرگرمی » فال » – سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷

پيشنهادات تازه‌اي مطرح مي‌شود كه بايد هر كدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصميم گرفت. به آينده اگر فكر كني مي‌تواني تصميمات بهتري گرفته و نسبت به آنها اطمينان بيشتري داشته باشي.

به زودي هدايا و يا سوغاتي‌هايي به دستت خواهد رسيد. در يک ميهماني خبرهاي اميدواركننده و خوبي خواهي شنيد.

نحوه زندگي و نوع غذايي كه مصرف مي‌كني رابطه مستقيمي با سيستم عصبي‌ات دارد. هرچه محيط اطرافت را آرام و تغذيه‌اي سالم داشته باشي، استرس و اضطراب و در نتيجه بيماري از تو دور مي‌شود.

طرز تهیه اسنک بدون ساندویچ ساز

يک قرارداد و يا قول و قراري که براي تو اهميت زيادي دارد، بهم خواهد خورد. تغييراتي در وضعيت مسکن و يا کارت پيش خواهد آمد. بعضي قول و قرارهايت را فراموش نکن چون در غير اين صورت تو بيشتر از اطرافيان ضرر خواهي كرد.

پيش از شنيدن يا نشنيدن چه قضاوتي مي‌توان داشت؟ بايد ابتدا حرف‌هاي او را خوب و كامل بشنوي، بعد در مورد او و اين موضوع قضاوت كني.

تا پايان روز احساس خوشبختي خواهي کرد چون بعضي امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه مي‌شود. در يک ميهماني خبرهاي اميدبخشي خواهي شنيد.

تنبلي را كنار بگذار. تنبلي بيماري يا عادت بدي است كه به مرور اراده‌ات را ضعيف مي‌كند. با ورزش و ايجاد روحيه و انگيزه در خود مي‌تواني اين مشكل را حل كني.

انگيزه خود را براي كار و بدست آوردن پول نبايد از دست داد. بايد پذيرفت كه اين هم بخشي از زندگي است. سعي به خودت انگيزه بدهي و همين انگيزه است كه مانند يك موتور تو را به حركت درمي‌آورد و موانع را پشت سر مي‌گذارد.

كدورت‌هايي در زندگي خصوصي‌ات وجود دارد كه بايد هرچه سريع‌تر آنها را رفع كني. بي‌توجهي تو به برخي مسائل عاطفي دوست يا همسرت را مي‌رنجاند. بايد بيشتر مراقب رفتارت باشي.

صحبت كردن با بعضي از دوستان، به تو روحيه‌اي تازه و انرژي خاص مي‌دهد. پس اين روزها با اين افراد بيشتر در تماس باش و از آدم‌هاي منفي كه تو را از زندگي پشيمان مي‌كنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نيم ساعت در روز به ورزش هوازي با شدت كم (پياده روي، باغباني، كار در خانه) و ورزش هوازي با شدت متوسط (پياده روي تند، حركات موزون، دويدن، شنا) نيازمند است. تو در چه مرحله‌اي هستي!!!

تو بهتر از هر كسي مي‌تواني استعدادهايت را تقويت كني و تجربه‌هاي زيادي بدست آوري. پرورش اين استعدادها به معناي سود اقتصادي در بلندمدت خواهد بود.

در دوست‌داشتن نمي‌توان فقط به منافع خود فكر كرد. نمي‌گويم حتما در اين‌باره بايد خود را قرباني كرد اما بايد رفتاري در پيش گرفت كه دوستي‌ها شفاف‌تر و عميق‌تر شود. در دلت جايي براي ديگران باز كن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا براي بهبود وضعيت مالي‌ات، از تمام توان خود استفاده نمي‌كني؟ همه از تو انتظار كارهاي ارزنده و مهمي را دارند اما تو همچنان كج‌دار و مريز رفتار مي‌كني. بايد براي رسيدن به آرزوهاي مادي، از خودت كار بكشي.

تو بايد دوباره به سوي او بگردي. البته اين يك پيشنهاد است و تصميم نهايي با توست. به هر حال اگر احساس مي‌كني او همان كسي كه تو هميشه آرزويش را مي‌كردي، براي بازگشت هيچ بهانه‌اي نبايد بياوري.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالي تو دارد سر از جاهاي خطرناكي در مي‌آورد. سعي كن براساس آنچه داري حركت كني و از قرض و وام و چك و سفته، فاصله بگيري. مراقب اوضاع اقتصاديت باش.

تا زماني كه احساست را بيان نكني، او نخواهد فهميد كه در درون و قلب تو چه مي‌گذرد. بايد عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار كرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو هميشه منتظر فرصتي بودي تا بتواني شرايط اقتصادي‌ات را تغيير دهي و به كارهاي عقب مانده‌ات برسي. اين زمان در اختيار تو قرار دارد پس ديگر نبايد فرصت را از دست داد.

بيش از حد تحت تاثير حرفهاي اين و آن قرار مي‌گيري. بايد به جاي احساسات، عقل و منطق خود را ملاك قرار دهي و با خردمندي تصميم بگيري به نحوي كه اساسي و جدي باشد.

با خوش‌بيني روزت را شروع كن. در اين صورت هم با انرژي مثبت به كارهايت مي‌پردازي و هم به اطرافيانت انرژي مي‌دهي.

به سود مالي مي‌رسي كه قابل توجه است. شايد بخواهي آنرا براي خود و دوستانت خرج كني، اما تصميم عاقلانه‌تر اين است كه به فكر آينده‌ات باشي و آنرا پس انداز كني. گاهي اوقات مقداري پس انداز مي‌تواند براي روزهاي سخت مفيد باشد.

پس از يك دوره قهر و جدال دوره‌اي مي‌رسد كه در آن عشق و آشتي حرف اول را مي‌زند. زندگي نيز چون يكسال چند فصل دارد و بدون اين فصلها دچار ركود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

از امروز بايد براي فردايت برنامه‌ريزي كني. كسي كه طبق يك برنامه حركت كند به دور از هرگونه خيالبافي، به اهداف خود مي‌رسد.

با احساسات ديگران نمي‌شود بازي كرد. كسي كه با آتش بازي مي‌كند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شايد تو در اين باره حق داشته باشي اما هر كاري عواقبي دارد كه بايد آنرا در نظر داشت.

در خود انرژي فوق‌العاده‌اي مي‌بيني. دوست داري كارهاي زيادي بكني اما نمي‌داني چه كاري در درجه اول قرار دارد. بايد آن را در بهترين راهي كه تشخيص مي‌دهي صرف كني تا موفق گردي.

كمي لبخند و تفريح در اين برهه از زمان براي تو لازم است. مي‌تواني انرژي خود را در كنار كار و تلاش به تفريح و سرگرمي هم اختصاص دهي. اما به خاطر داشته باش كه زياده‌روي نكني چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالي تو همچنان روال عادي خود را دارد اما با كمي تلاش و كوشش و حوصله بيشتر مي‌تواني تحولي در وضعيت مادي خود ايجاد كني.

رفته رفته اين اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد كه تندروي بيشتر به آنها آسيب مي‌رساند. از اين رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتي مي‌كنند.

به زودي اتفاقاتي مي‌افتد كه تو را شادمان مي‌كند. حالا نوبت آسايش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلي را از خود دور كن. با ورزش و مطالعه بيشتر مي‌توان فعال‌تر از هميشه باشي.

موفقيت خوبي در زمينه مسائل مالي و اقتصادي بدست مي‌آوري. كسي كه موفق‌تر است، رقيبان و حسودان بيشتري هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به كار خودت ادامه بده.

اطرافيانت به تو سفارش مي‌كنند كه بهترين راه را انتخاب كني اما تو همچنان لجباز و يك‌دنده‌اي!! به چه قيمتي مي‌خواهي حرفت به كرسي بنشيند؟!

وضعيتي پيش مي‌آيد تا بتواني يك يا چند تن از دوستان قديمي را كه مدتي از آنها بي‌خبر بودي، ملاقات كني. فكر يك سفر مدتي است ذهنت را به خود مشغول كرده. به زودي مقدمات آن فراهم مي‌شود.

بايد در آرامش به خوردن غذا مشغول باشي چون داشتن استرس و يا كار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هيچ نفعي برايت ندارد بلكه ممكن است سلامتي‌ات به خطر بيفتند.

طرز تهیه اسنک بدون ساندویچ ساز

تو هم مثل ديگران آرزوي موقعيت اقتصادي بهتر را داري اما در اين معامله، آنها خواسته‌هاي زيادي از تو دارند و تو نمي‌تواني به تنهايي به يك به يك آنها پاسخ دهي پس بهتر است به جاي قبول همه كارها با هم يك يا دو قسمت را به دست گيري تا از بتواني جوابگو باشي.

در روابط‌تان مراقب باشيد. تو فرد خاكي و راحتي هستي، اما ممكن است اطرافيان اينطور استنباط نكنند و از روي حسادت و يا به هر دليلي برايت دردسرهايي درست كنند.

به زودي شاهد بعضي تغييرات هيجان انگيز و مثبت در زندگي‌ات خواهي شد. به مسافرتي دعوت ميشوي كه خاطرات شيريني برايت دربر دارد.

اگر بيش از حد احساس استرس مي‌كني شايد به ايجاد تغييراتي در نوع زندگي و يا شيوه برخوردت با استرس نيازمندي. بهتر است بين وظايف كاري، مسئوليت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار كني.

پس از مدتي ركود اقتصادي دوباره اوضاع روبراه مي‌شود و پول نسبتا خوبي بدست مي‌آوري. به زودي مقداري پول از دست مي‌دهي اما نگران كننده نيست.

سلام بعضی مواقع انقدر دقیق فالتون که من میترسم بیرون برم?ولی باز بخاطر تلاشتون ممنون موفق باشید ✌

در حال بارگزاری ویدیو هستیم لطفا شکیبا باشید …

کد ویدئو با موفقیت کپی شد

ویدیو های خود را در جعبه به اشتراک بگذارید و
از ویدیو های خود
کسب درآمد
کنید.

ایمیل: info@jabeh.com

طرز تهیه اسنک بدون ساندویچ ساز
طرز تهیه اسنک بدون ساندویچ ساز
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *