طرز استفاده ی حنای هندی

دوره مقدماتی php
طرز استفاده ی حنای هندی
طرز استفاده ی حنای هندی

تمامی کالاها توسط کارشناسان آرتیشو مورد بررسی قرار میگیرند تا از اصالت و سلامت آنها اطمینان پیدا کنند

 

ارسال به تمامی نقاط ایران با بسته بندی های مناسب

مصرف مواد غذایی ارگانیک و سالم علاوه بر سلامت بدن باعث حفظ محیط زیست در طولانی مدت خواهد شد

قرار دادن تخفیف های بسیار ویژه در موارد مختلف

طرز استفاده ی حنای هندی

روغن حیوانی

دوره مقدماتی php

روغن حیوانی گاوی درجه یک آرتیشو در بسته های یک کیلویی

روغن حیوانی

روغن حیوانی گاوی درجه یک آرتیشو در بسته های یک کیلویی

سالم و طبیعی

دمنوش مخلوط چای سبز و سیب ترش محصول شرکت نیوشانیک در بسته های 20 عددی

سالم و طبیعی

دمنوش مخلوط چای سبز و سیب ترش محصول شرکت نیوشانیک در بسته های 20 عددی

ارگانیک

کیک برنج ارگانیک در بسته های 120 گرمی

ارگانیک

کیک برنج ارگانیک در بسته های 120 گرمی

پوشاک و البسه

پوشاک و البسه

© – شرکت وایا پرداز پارسیان زاگرس.
آدرس : کرمانشاه ، بلوار گلریزان ، ساختمان آرتیشو –
تلفن: 38357461-083

حنا یکی از بهترین روش های رنگ کردن موها، بدون آسیب رسیدن به مو می باشد. حنا فقط برای از بین بردن موهای سفید نیست. حنا موهای شما را محکم، پرپشت و درخشان می‌کند. همچنین حنا یک نرم کننده‌ی عالی برای موهای شماست. حنا علاوه بر براق کردن مو باعث رفع شوره سر نیز می شود. حال در این مقاله یاد می دهیم که چگونه آن را برای گذاشتن روی مو خود آماده کنید.

مواد لازم:

حنا ( ۱۰۰ الی ۳۰۰ گرم ): بستگی به بلندی مو شما دارد.

آب لیمو

طرز استفاده ی حنای هندی

آب ( اگر نمی خواهید از آب لیمو استفاده کنید )

زنجبیل، دارچین، اسطو خودوس ( برای خوش بو کردن حنا می توانید یکی از ادویه جات یا روغن را اضافه کنید- اختیاری )

نرم کننده: تخم مرغ یا روغن زیتون ( اختیاری )

۱ابتدا یک بسته حنا سفارش دهید. اگر موهای شما کوتاه است، ۵۰ الی ۱۰۰ گرم حنا کافی می باشد. برای موهای بلند باید از ۲۰۰ گرم یا بیشتر استفاده کنید.

۲حنا را داخل یک کاسه سرامیکی یا ضد زنگ بریزید.

۳حال به حنا خود آب یا آب لیمو اضافه کنید. شما می توانید یکی از دو ماده، آب یا آب لیمو برای مخلوط کردن و درست کردن خمیر استفاده کنید.

۴آنقدر آب یا آب لیمو اضافه کنید، که حنا همانند خمیر شود. در این مرحله در صورت تمایل می توانید از خوش بو کننده و نرم کننده استفاده کنید.

۵رها کردن حنا درست شده در جای گرم: ابتدا روی ظرفی که حنا را در آن درست کرده اید را با یک کیسه پلاستیکی آن را بپوشانید. شما باید آن را برای چندین ساعت آن را به حال خود رها کنید تا رنگ سبز حنا، قهوه ایی تیره شود. حال می توانید از حنا استفاده کنید.

{xtypo_sticky}نکات آموزشی این بخش:

۱- برای اینکه گردن و یا دست شما رنگ نگیرد می توانید روی آنها وازلین بمالید.

۲- شما می توانید اضافه حنا را برای مدت شش ماه در فریزر نگه دارید.

۳- برای رنگ کردن موی خود بهتر است از یک دوست استفاده کنید.{/xtypo_sticky}

ممنون دوستان خیلی عالی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

فیلم سرگیجه هیچکاک رو ببینین تا فراموش نکنید….

ممنون…

خب خانمی مشکل منم اینه اگه داداشم اینقدر از آرتام تعریف میکن…

مطلب خوبی بود.من برای ریزش مو از پک لاروینا استفاده کردم عال…

چقدجالب….منم ی همچین شرایطی دارم….ببین تو واقن ازداداشت…

فیلم سرگیجه هیچکاک رو ببینین تا فراموش نکنید….

ممنون…

خب خانمی مشکل منم اینه اگه داداشم اینقدر از آرتام تعریف میکن…

مطلب خوبی بود.من برای ریزش مو از پک لاروینا استفاده کردم عال…طرز استفاده ی حنای هندی

چقدجالب….منم ی همچین شرایطی دارم….ببین تو واقن ازداداشت…

شرکت بازرگانی برادران بالازاده بعد از تلاش و پیگیری های فراوان، موفق به اخذ تمامی مجوزهای لازم برای تولید و توزیع قانونی حنا هندی با نام تجاری “امیر” گشته و در سایه عنایات حضرت حق، واحد تولیدی مکانیزه خود را راه اندازی نموده است.
لازم به توضیح است این محصول کاملاً استاندارد و مجوزدار، از طریق نمایندگی های انحصاری استانها توزیع می شود و دفتر مرکزی هیچ فروشی به احدی غیر از نماینده انحصاری خود در استان مربوطه نخواهد داشت. از آنجایی که اقدامات قانونی برای برچیده شدن حنای قاچاق از بازار در حال انجام است، به زودی حنای مجوزدار، جای کالای غیر قانونی مشابه را در بازار خواهد گرفت.

حنا گیاهی امیر تهیه و فرآوری شده از بهترین محصولات هندی می باشد و بر اساس استانداردهای بین المللی هند در رنگهای متنوع تولید شده است.
دو مورد از پرفروش ترین رنگها رنگ مشکی و رنگ قهوه ای می باشند و لازم بذکر است بنا به درخواست بازار می توان در رنگها متنوع دیگر نیز تولید کرد.

کالای پرمخاطب و محبوبِ “حنـا هندی امیــر” برای سالیان طولانی به عنوان یک محصول وارداتی و فاقد مجوزهای بهداشتی لازم در بازار ایران توزیع می گردید. نداشتن مجوزهای لازم و فروش خارج از سیستم نظارتی، “حنای امیــر” وارداتی را به یک کالای قاچاق تبدیل کرده و همواره فروشندگان محترم را با نگرانی و مخاطره مواجه می نمود.

مفتخریم به عرض برسانیم در سایه عنایات حضرت حق و پس از پیمودن مسیر طولانی تحقیق و تفحص، شرکت بازرگانی برادران بالازاده در نیمه اول سال 1397 موفق به اخذ تمام مجوزهای لازم برای تولید و توزیع این کالای ارزشمند به عنوان یک کالای تولید داخل گردید.
حنای هندی حنایی گیاهی است که در منظقه ی خاورمیانه و کشور های آسیای شرقی پرطرفدار است و در بیشتر موارد در این مناطق از این گیاه برای رنگ کردن موی سر استفاده میشود اما بسیاری از این افراد از خواص بسیار زیاد این گیاه در درمان بیماری های پوستی و مو آگاهی ندارد. حنا هندی مشکی به دلیل داشتن پروتئین های طبیعی با پروتئین های موجود در مو مخلوط میشود و باعت تحریک مو و رشد بیشتر آن میشود و با استفاده ی منظم و همیشگی از حنای هندی موی سالمتر و محکتری خواهید داشت.

1. یک کیسه حنای مشکی امیر که حاوی 10 گرم حنا می باشد در یک کاسه بریزید و 35 میلی لیتر آب به آن اضافه کنید تا مخلوط خمیری بدست آید. خمیر را خوب بهم بزنید تا مخلوط یکنواخت خمیری بشود.

2- این خمیر آماده شده را با یک شانه دندانه دار نازک بر روی موهای خود بمالید. البته از ریشه تا انتهــای مو، ضمن جدا کردن موهـا به صورت دسته های (تـوده) کوچک تمامی موها را رنگ کنید، چندین بار این خمیر را به انتهای موهای پیشانی بمالید.
نگذارید خمیر به مدت بیش از 30 دقیقه بلااستفاده بماند، ماندن طولانی مدت باعث از دست دادن خاصیت حنا می شود.

3- بگذارید موهای خمیر مالیده شده تماما و کاملا رنگ بگیرند و سپس موها را با آب و صابون و یا شامپو، تا زمانیکه آب روشنی و زلال و کاملا بی رنگ از موهایتان پایین بریزد بشوئید. جهت حصول اثرات صریح کاملا موهای خود را خشک نمائید. می توانید از سشوار استفاده نمائید.

4- حنای مالیده شده به موهایتان باید
در کمتـر از 25 دقیقـه شسـته شـود.

توجه: در حین شستشوی حنـا
چشمان خود را بسته نگهدارید.

5. بعد از خشک کردن موهایتان با حوله و یا یک خشک کن دیگر به موهایتان طبق دلخواه حالت دهید، رنگ سیاه براق و شفاف بر روی موهایتان ظاهر می شود.

تذکر: این محصول جهت رنگ کردن ابرو و مژه ها نباید مورد استفاده قرار گیرد، امکان دارد ایجاد عفونت و آسیب جدی چشم نماید.

6. تمامی محتویات بسته کیسه ای را یک دفعه و یک جا استفاده نمائید و باقیمانده را دور بریزید. این محصول فقط جهت استعمال خارجی می باشد و از استفاده جهت رنگ کردن مژه ها و ابروها و سایر قسمت های صورت خودداری کنید.

1. جهت تست ایجاد آلرژی (حساسیت) حنای مشکی امیر را بر روی قسمت داخلی آرنج خود بمالید. قسمت آزمایشی را بگذارید تا خشک شود و آنرا 30 تا 60 دقیقه نگه دارد سپس پوست را بررسی کنید، در صورت قرمز رنگ شدن، سوزش و یا خارش یا تحریک شدن در داخل همان قسمت یا اطراف آن، آلرژی های خودتان را نسبت به این محصول مورد بررسی قرار داده و سپس حنای سیاه امیر را مورد استفاده قرار دهید.

توجه: ماده فعال یا رنگ ممکن است باعث ایجاد حساسیت یا سوزش پوست شود. لذا قبل از استفاده حتما آزمایش آلرژی را انجام دهید.

اگر مخلوط به طور تصادفی در چشم پاشیده شود، سریعا با آب فراوان بشویید.

دور از دسترس کودکان قرار گیرد.
طرز استفاده ی حنای هندی

استفاده از حنا و منابع طبیعی در تولید حنای هندی و همچنین تاثیر قوی حنای هندی حتی با مصرف مقدار کم آن باعث کم شدن هزینه ها گردیده و قیمت مناسب آن باعث مقرون به صرفه بودن این محصول می باشد

حنا هندی امیر با قدرت رنگ دهی بالا زمان بیشتری طول می کشد تا رنگ خود را از دست بدهد مناسب رنگ کردن انواع مو می باشد که از مزیت هایی هست که حنای هندی امیر دارای طرفداران بیشماری است.

استفاده از حنا هندی امیر یک راه طبیعی و بدون عوارض جانبی جهت زیبایی و درخشندگی مو بشمار می آید و چون حنا باعث می شود ضخامت موهایتان بیشتر شود و سالم تر و درخشان تر به نظر برسد.

حنا با درمان کوتیکول های مو باعث بهبود سلامت ریشه مو شده و با جذب بالایی که دارد به درمان ریزش مو حفظ مو کمک بسزایی میکند به طوریکه مانع از خرد شدن موها شده و موها را درخشنده تر میکند

آدرس: همدان، بازار فلسطین

آدرس: بازار بزرگ تبریز، سرای دو دری

آدرس: مشهد، بلوار مصلی، بازار مولوی 1

آدرس: مشهد، بلوار مصلی، بازار مولوی 1

آدرس: رشت ، خیابان تختی، شرکت بهرسان کالای شمال

همچنین این محصول می تواند در خرازی ها / داروخانه ها / فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی / فروشگاه های زنجیره ای / سوپرمارکت ها عطــاری ها و … عرضه گردد

لطفا با انتقال مطالب سازنده و پیشنهادات ارزنده خود ما را در ارتقای کیفیت محصولاتمان یاری نمایید

محصولی از شرکت حنای امیر

بازرگانی برادران بالازاده

دفتر مرکزی، تبریز خیابان دارایی، کوچه مجتهدلر، کوچه زمرد پلاک 23

دفتر فروش فقط استان تهران، بازار بزرگ، کوچه مسجد جامع، پاساژ ولیعصر، طبقه 3 پلاک 175

ایمیل دفتر مرکزی فروش :

Sale@hanaamir.com

برند امیر به شماره 295159 ثبت گردیده است.
نام و تمام ویژگی های ظاهری اعم از رنگ، ابعاد جعبه و طرح به عنوان یک طرح صنعتی
ثبت شده و هرگونه تقلید و کپی برداری به صورت جزئی و کلی، پیگرد قانونی دارد
کلیه حقوق و مالکیت مادی و معنوی این محصول محفوظ می باشد
All of the material and intellectual property of this product is reserved

برجسته کردن لب در سال ‌های اخیر به طور فزاینده ‌ای محبوب شده ‌است، به طوری که مردم سراسر دنیا به دنبال راه ‌هایی برای پرتر و برجسته تر کردن لب هایشان هستند. در حالی که برجسته سازی لب معمولا به وسیله پر کننده اسید هیالورونیک انجام می ‌شود، اما بوتاکس روش دیگری برای آن ‌هایی است که به دنبال حجم دهی بیشتر هستند. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام به بررسی بوتاکس لب می پردازیم و عوارض و فواید …

روزه داری متناوب و رژیم غذایی کتوژنیک، دو الگوی پرطرفدار در میان علاقه مندان به سلامتی و افرادی است که دارای رژیم غذایی هستند. با این حال، در حالی که تفاوت‌ های زیادی بین روزه گرفتن متناوب و کتو وجود دارد، در واقع آنها می توانند با هم ترکیب شوند تا به تقویت نتایج کمک کنند و حتی سریع‌ تر به حالت کتوز برسید. در حقیقت، با تمرین روزه داری متناوب در کتو، شما می توانید از مزیت ‌های منحصر به فردی که هر دو …

پنیر لبنه ، دارای طعمی تند، خامه ای و فوق‌ العاده مغذی است و یک جزء ضروری مورد استفاده در غذاهای خاورمیانه برای هزاران سال است. در واقع، در برخی از مناطق، این پنیر را میتوان در هر چیزی پیدا کرد، از پیش غذا و دسر گرفته تا چیزهای دیگر. نه تنها دارای تنوع زیادی است بلکه با چند دستور ساده، می توانید آن را در آشپزخانه خود تهیه کنید. این پنیر، همچنین در لیست غذاهای پروبیوتیک قرار می گیرد که برای سلامتی روده مفید …

در مورد لیپوساکشن چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید فرق این روش با تامی تاک چیست؟ هر دو روش به برگرداندن زیبایی شکم پس از بارداری یا کاهش وزن زیاد، کمک می کنند. ولی آیا اطلاع دارید که کدام یک بهتر چربی های اضافی شکم را خارج می کنند؟ با عوارض آنها آشنایی دارید؟ آیا میتوان هر دو روش را با هم مورد استفاده قرار داد؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی دو تکنیک لیپوساکشن و تامی تاک می پردازیم. لیپوساکشن شکم …

زخم اثنی عشر که به عنوان زخم معده نیز شناخته می شود، شامل یک زخم بر روی پوشش داخلی معده یا اثنی عشر (ابتدای روده کوچک) است. زخم های دردناکی روی سطح معده وجود دارند و می توانند تاثیر بدی بر روی معده و روده کوچک شما داشته باشند. این مشکل به دلیل عدم تعادل آنزیم های گوارشی اتفاق می افتد. این ضایعات زمانی رخ می دهد که پوشش معده، دوازدهه و بافت زیرین، بدون محافظ باقی می مانند. زخم معده چهار برابر بیشتر از …طرز استفاده ی حنای هندی

آیا شما دلایل اصلی اینکه چرا روغن نارگیل از فواید و مزایای قابل ‌توجه زیادی برخوردار است را می دانید؟ این به لطف یک جزء کلیدی به نام …

در مورد گلوکزامین چه می دانید؟ این مکمل را چه کسانی می توانند مصرف کنند و در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟ آیا عوارض خاصی شما را تهدید …

برجسته کردن لب در سال ‌های اخیر به طور فزاینده ‌ای محبوب شده ‌است، به طوری که مردم سراسر دنیا به دنبال راه ‌هایی برای پرتر و برجسته …

در روز ۲۴ اکتبر سال ۲۰۱۸، اداره غذا و داروی آمریکا داروی جدیدی را برای درمان آنفولانزا تصویب کرد. زوفلوزا اولین داروی جدیدی است که در ۲۰ سال …

در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام می خواهیم به بررسی راه های درمان خانگی افتادگی و شل شدن پوست ، بپردازیم. همه دوست …

ویار یکی از شایع ترین نشانه هایی است که اکثر زنان در سه ماهه اول دوران بارداری خود آن را تجربه می کنند. حالت …

در مورد کلستاز بارداری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال خارش پوست در بارداری را تجربه کرده اید؟ این کاملا طبیعی و شایع …

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه …

فواید ورزش در دوران بارداری چیست؟ سالم بودن در طول بارداری شامل خوردن صحیح، داشتن استراحت کافی و تحرک بدن شما می شود. ورزش …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…طرز استفاده ی حنای هندی

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

طرز استفاده ی حنای هندی
طرز استفاده ی حنای هندی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *