طرز استفاده روغن خراطین برای صورت

دوره مقدماتی php
طرز استفاده روغن خراطین برای صورت
طرز استفاده روغن خراطین برای صورت




خانه

موبایل

دوره مقدماتی php

استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است

 

طرز استفاده روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین‌های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با طرز تهیه، طریقه مصرف و خواص این روغن بیشتر آشنا شوید.

  

 

طرز تهیه روغن خراطیندر گذشته و در طب سنتی ایرانی اولین بار دانشمند ایرانی ابوعلی سینا روغن خراطین را از کرم خاکی تهیه تمود و آن را با روغن زیتون و با روغن کنجد ترکیب کرده و برای درمان بیماری‌ها استفاده میکرد، اما امروزه با پیشرفت صنایع تبدیلی این روغن به صورت 100 درصد خالص از نوعی کرم خاکی استخراج میگردد. یکی از ویژگیهای کرم خاکی قدرت تولید و ترمیم نیمه دیگر بدنش است زمانی که دو نیم میشود.. این ویژگی کرم خاکی باعث گردید تا استخراج ترکیبات شیمیایی بدن وی صورت گیرد که به آن خراطین گفته میشود.

 

کاربردهای روغن خراطینحجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسناز روغن خراطین به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده میگردد. استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است.

 

یکی از مهمترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک است

  کاربرد برای ورزشکاران و پرورش انداماستعمال روغن خراطین برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و …یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد. برای آشنایی بیشتر با نحوه از بین بردن خط خنده، چروک صورت و … به وسیله گیاهان دارویی و با کمک طب سنتی مطالعه لینک زیر پیشنهاد میشود.

  

 

افزایش اندازه آلت تناسلی مرداناستفاده از روغن خراطین یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. همچنین استفاده از این روغن مشکل دیر انزالی مردان را برطرف میکند. تقویت و رشد موهااز دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد. افزایش دهنده جریان خون در رگهاماساژ  روغن خراطین روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش می‌یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است.

 

از روغن خراطین به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده میگردد

 چند نکته در مورد مصرف روغن خراطین* جهت كسب نتيجه دلخواه لازم است روزي دو بار و به مدت يك الي دو ماه بصورت مداوم از روغن خراطين در موضع مورد نظر استفاده گردد.* قبل از استفاده موضع مورد نظر رو به آرامي ماساژ دهيد تا پوست تحريك و جريان خون بيشتر شده و رنگ پوست مقداري قرمز شود سپس ماساژ را با استفاده از روغن خراطين ادامه دهيد تا روغن كاملا جذب پوست گردد .كسايي كه خود داراي طبع و مزاج گرم هستن در صورت استفاده ممكن است دچار خشكي پوست و يا حتي جوش هاي ريز شوند كه در اين صورت لازم است بعد از استفاده از روغن خراطين از تركيب ماست و صدر آسياب شده بر موضع مورد نظر استفاده نماييد .افرادي كه خود داراي طبع و مزاج معتدل يا سرد هستن در صورتي كه تمايل داشته باشن به جهت بالا بردن طبع گرمي روغن مي توانند مقداري پودر فلفل سياه ، فلفل قرمز ، دارچين ، زنجبيل و … ( ادويه هايي با طبع گرم ) به روغن خراطين اضافه نمايند .لازم به ذكر است روغن خراظين در ابتدا تقريبا تيره يا قهوه اي رنگ هست ولي به مرور به دليل ته نشين شدن ذرات معلق خراطين رنگ روغن زرد مي شود .بديهي است توليد كننده يا مصرف كننده هاي روغن خراطين ممكن است به دليل بالا و پايين بردن سردي و گرمي روغن خراطين پودر ادويه هاي مختلفي به آن اضافه نمايند كه باعث تغيير رنگ روغن مي شود .مثلا در صورت استفاده از فلفل قرمز رنگ روغن قرمز مي شود يا در صورت استفاده از زنجبيل رنگ روغن روشنتر واستفاده از دارچين رنگ روغن تيره تر مي شود كه در كل همانطور كه عرض شد اين افزودنيها به دليل بالا و پايين بردن ميزان گرمي روغن خراطين مي باشد و موضوعي سليقه اي براي مصرف كننده ها مي باشد .

مدت اثربخشی روغن خراطیناز هفته دوم استفاده از روغن خراطین ، نتایج به وضوح قابل رویت است. با مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید. حداکثر مدت زمان استفاده ۲ الی ۳ ماه است که شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند.

طریقه استفاده روغن خراطین :قبل از مصرف روغن خرطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. روزی دو بار این عمل را تکرار کنید.تذکر: پس از مصرف روغن خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.تذکر ۲ : مناسب ترین زمان استفاده از روغن خراطین شب قبل از خواب میباشد.

 

 

گردآوری: بخش سلامت بیتوته

منبع: 

setare.com

 

 salamati.ir

 

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود به سایت

شما شخصی هستید که یک بار روغن خراطین را تهیه کرده اید و حالا دنبال روش استفاده روغن خراطین ، این ماده ارزشمند هستید .

ما میخواهیم ابتدا کمی درباره این محصول توضیح دهیم :طرز استفاده روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین نوعی روغن صد درصد طبیعی بوده که از یک نوع کرم خاکی به نام ” ایزینیا فتیدا ” استخراج می شود . این محصول در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش ۱۰۰% نام برده شده است. این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه میباشد و نتایج آن به همگان ثابت شده است.

این روش کاملا طبیعی بوده و از مواد شیمیایی استفاده نمیشود و نسبت به روشهای دیگر , زمان بیشتری میبرد ولی خوبی آن این است که عوارض ندارد و ماندگاری زیاد دارد و در شرایط طبیعی غیر قابل برگشت است .
در این مورد طبع سرد و گرم بودن و ویژگی های ذاتی آدمها و مهمتر از همه نتیجه مطلوب و مورد نظر هر شخص با هم فرق دارد و میتواند در طول درمان تاثیر داشته باشد و نمیتوان به قطعیت زمان مشخصی را تعیین کرد. برای حجم دهندگی هر کدام از نکاتی که گفته خواهد شد رعایت نکنید طول درمان , زمان بیشتری میبرد.

2. برای دردهای مفصلی ، رماتیسمی و کمر درد :
چند قطره بر روی ناحیه هایی که درد دارید بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا روغن جذب شود . این عمل را روزی 2 تا 3 بار انجام دهید . فراموش نکنید که همان روز به حمام نروید و محل ماساژ شسته نشود .

زمان تقریبی مصرف : 45 الی 60 روز

4. برای بدنسازان و ورزشکاران محترم :
چند قطره بر روی ناحیه هایی که قرار است بروی آن فعالیت کنید تا حجم آن قسمت افزایش یابد بریزید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا روغن جذب شود . این عمل را روزی 2 بار انجام دهید . فراموش نکنید که همان روز به حمام نروید و محل ماساژ شسته نشود .
زمان تقریبی مصرف : 45 الی 60 روز

توجه داشته باشید که تاثیر گذاری بر روی بدن هر ورزشکار متناسب با وضعیت جسمانی اش متفاوت است .
می توانید برای بررسی دقیق تر از طبیب کمک بگیرید .

1. برای شفاف سازی پوست و رفع چین و چروک : 
ابتدا پوستتان را با آب و صابون بشورید تا تمیز شود و یا اینکه بعد از حمام که پوست شما کاملا تمیز است چند قطره را روی پوست زده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود . این عمل را روزی یک الی 2 مرتبه انجام دهید و حدود 2.30 تا 3 ساعت بعد محل ماساژ را بشورید .

زمان تقریبی مصرف : 45 الی 60 روز 

3. افزایش حجم دستگاه جنسی :
افزایش حجم سایز آلت مردان مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید :
3-1 : ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود . بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت 10 دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .

3-2 : حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل 5 و حداکثر 10 دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود .

بیشتر بخوانید : فیلم استفاده از روغن خراطین

2. افزایش حجم باسن و سینه :
افزایش حجم سایز باسن و سینه زن مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید :
3-1 : ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود . بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت 10 دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .
3-2 : حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل 5 و حداکثر 10 دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود .
زمان تقریبی مصرف : 60 تا 70 روز 

تاثیر گذاری بر روی هر فرد متفاوت می باشد .

1. برای دردهای مفصلی ، رماتیسمی و کمر درد :
چند قطره بر روی ناحیه هایی که درد دارید بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا روغن جذب شود . این عمل را روزی 2 تا 3 بار انجام دهید . فراموش نکنید که همان روز به حمام نروید و محل ماساژ شسته نشود .

زمان تقریبی مصرف : 45 الی 60 روز

3. برای شفاف سازی پوست و رفع چین و چروک : 
ابتدا پوستتان را با آب و صابون بشورید تا تمیز شود و یا اینکه بعد از حمام که پوست شما کاملا تمیز است چند قطره را روی پوست زده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود . این عمل را روزی یک الی 2 مرتبه انجام دهید و حدود 2.30 تا 3 ساعت بعد محل ماساژ را بشورید . دقت شود هیچگونه مواد آرایشی بر روی پوستتان نباشد .

زمان تقریبی مصرف : 45 الی 60 روز 

بعد از انجام دادن یکی از مراحل بالا یک پارچه تمیز را با آب سرد خنک کرده و بر روی قسمت هایی که ماساژ داده اید بگذارید تا روغنه جذب شده زیر پوست تثبیت شود .

چون روغن کرم خاکی طبع گرم و تری دارد برای کسانی که طبعی گرم دارند ممکن است باعث زدن جوش شود (مثل زمانی که این افراد خرما میخورند و صورتشان جوش میزند) که در آن صورت یا کمتر استفاده کنند و یا هم زمان از عرقیات گیاهی مثل شاهتره و یا کاسنی و یا ماسک پوره یا ورق سیب ، خیار ، سیب زمینی مصرف کنند تا باعث جوش نشود.

خواندن ادامه مقاله

خواندن ادامه مقاله

خواندن ادامه مقاله

خواندن ادامه مقاله

خواندن ادامه مقاله

خواندن ادامه مقاله

خواندن ادامه مقاله

خواندن ادامه مقاله

خواندن ادامه مقاله

خواندن ادامه مقاله

خواندن ادامه مقاله

ممنون . بسیار عالی توضیح دادین .

خواهش
لطف دارین
همه تلاش ما ارایه مطالب دقیق و درست به شما مشترین عزیز هستش

وقتتون بخیر برای چه مدت زمانی باید روی پوست بمونه؟ و اینکه میشه از دستمال مرطوب هم استفاده کرد؟

سلام
ممنونم
1 ساعت
با دستمال مرطوب میتونین به جای شست و شوی قبل از روغن مالی استفاده کنین

روغنش خیلی بویه بدی میده، اصلا نمیشه تحمل کرد، راهکارتون چیه؟طرز استفاده روغن خراطین برای صورت

سلام ،
دماغتون رو بگیرید . چاره ای نیست . این بو عادیه

بعد از اتمام ماساژ محل موردنظر از اسپری های و ادکلن های بدون الکل برای اون قسمت موردنظر اسپری کنید . فقط حواستون باشه اسپری یا ادکلن بدون الکل باشه

سلام حالتون خوبه
راستشو بخاين خيلي عالي بود كيف كردم براي الت م خيلي بزرگ شده ولي خداوكيلي با اين روغن يه شورت سايز بزرگ هم باهاش بفرستين كه ابروم نره خيلي ممنونم همه ي اين موفقيتم رو مديون شما هستم

سلام خوبین .کرم از کجا خریدین خدایش تاثیر داشته.

سلام
ممنونم

روغن های ما از بهترین مواد اولیه ممکن هستش

سلام اژ روغن خزاطین دارم استفاده میکنم ولی بخاطر اینکه شاید خانواده بویی ببزن و خجالت بکشم نمیتوتم زیاد قبل و‌یعدش مالش بدم ایا در این صوزت هم نتیجه ای خواهم گرفت ..ً.چه مذت طول میکشه
لطفا دز ایمیل جواب بدیذ

سلام ، وقت بخیر .
طول زمان برای گرفتن نتیجه طولانی خواهد بود . سعی کنید منظم و کامل ماساژ دهید .

سلام برای لب هم میشه استفاده کرد.؟؟

سلام

بله

سلام
آلت تناسلی شما چقدر بزرگتر شده و طول درمان چقدر بوده با تشکر فراوان

سلام
بر حسب قابلیت بدن 1 الی …. سانت
در زمان 45 الی 120 روز در هر فرد متفاوته

سلام،من روغن خراطین خریدم ولی رنگش صورتی پر رنگه زیادم بوی بدی نمیده،آیا اصل نیست؟KO

سلام ، اگر از عطاری آنلاین محلول خریداری کرده اید با 02155247095 پشتیبانی تماس بگیرید . تمامی روغن خراطین موجود در سایت ما دقیقا مشابه تصویر تحویل شما خواهد شد ، اما اگر از ما نخریده اید نمی توانیم پاسخگو باشیم .

لطفا محصولاتی رو که میدونید نتیجه نداره تبلیغ نکنید

سلام

شما از کدوم محصول ما استفاده کردین و نتیجه نگرفتین؟

با سسلام مدت مصرف برای افزایش طول الت چقدر خواهد بود و هر روغن برای چه مدت مصرف منظم کافی است ؟

سلام ، برای آلت تناسلی حدود 50 تا 60 روز زمان نیاز است ، اما در نظر داشته باشید این زمان برای هر فردی متفاوت خواهد بود . هر بطری 60 سی سی برای مدت حدودا 30 روز کافی است .

سلام ایا این روغن بر روی طول آلت هم تاثیر داره یا فقط اون رو حجیم میکنه؟

سلام

طولی
قطری
قدرتی
درمان کننده زود انزالی

سلام
وقت بخیر
من میخام از روغن خراطین واسه گونه سازی و لب استفاده کنم ینی کلا چاقی صورت
فقط بعد از روغن مالی و ۴ساعت که گذشت پوستمو با پارچه ی خیس پاک کنم کافیه یا اینکه با آب و صابون بشورم
ممنونم

سلام ، وقت بخیر .
استفاده از پارچه خیس برای خنک کردن و پاک کردن مناسب است . اما برای اینکه از بو یا چرب بودن صورت خلاص شوید می توانید پس از 2 ساعت صورت خودتان را با آب و صابون بشویید .

سلام وقت بخیر. سایز سینه حدودا تا چند سایز افزایش پیدا میکنه؟

سلام
ممنونم
اوقاتتون بخیر دوست عزیز

تا وقتی که به مصرف ادامه بدین و بدن قابلیت داشته باشه براتون افزایش سایز رو به همراه داره

مایل باشین پک ویژه عالی دارم که میتونم تقدیم کنم

سلام من خیلی صورتم جوش زده دوروزه استفاده نکردم ولی باز جوشای صورتم نمیرن چ کنم
توروخدا بهم بگید چ کنم

سلام
سیب زمینی و خیار رو رنده کنین و بصورت ماسک روی صورتتون بزارین
عرق کاسنی مصرف کنین
روغن خیار یا کاهو خالص و اصل بزنین
در صورت داشتن یبوست حتما رفع شود

سلام خسته نباشید ببخشید برای الت تناسلی باید چه مدت از از روغن استفاده کنیم .و بعد هر بار استفاده بعد ماساژ باید روغن روی الت تناسلی بمونه؟

سلام ، وقت بخیر .
حدود 50 تا 60 روز استفاده مداوم و منظم می تونه نتیجه بخش باشه .
بعد از ماساژ روغن خراطین می توانید تا دو ساعت بعدش حمام بروید .

سلام. ببخشید رنگ روغنتون دقیقا همینه ک گذاشتید؟ چون یه سایت دیگه گذاشته خیلی تیرست نزدیک مشکیه تقریبا، و نوشته هر چه تیره تیر باشه نشان دهنده ی اینه که اصل تره.
بعدم اونا روغن خراطین و زالو رو باهم پیشنهاد دادن، شما خراطینو به تنهایی پیشنهاد میدین؟

سلام ، رنگ تاثیر خیلی زیاده توی اصل بودن کالا ندارد . گاهی ممکن است از روغن پایه زیتون و گاهی روغن کنجد استفاده شود که در رنگ آن تاثیر می گذارد .
ما برای نتیجه گیری بهتر پیشنهاد میکنیم ترکیبی از روغن زالو و خراطین استفاده کنند .

سلام
ممنونم لطف دارین

سلام ايا روغن محصول ايرانيش با اصلش فرقي ميكنه ؟؟
ممنون

سلام ، ایرانی کیفیتش خیلی بهتر از خارجی هست . غلظت روغن ایرانی بالاست .

من فقط خراطین استفاده میکنم ؟زالو هم بگیرم؟

سلام وقت بخیر ،
ترکیب زالو و خراطین می تونه تاثیر گذاری محصولو بیشتر کنه .

روغن خراطین خوبه به شرطی که اراده در مصرف داشته باشی

سلام خسته نباشید.من حدود 3ماه دارم روغن خراطین استفاده میکنم برای آلتم.و خیلی راضی هستم زود انزالی منو درمان کرده حدود 80درصد و شلی آلتمم همینطور.خیلی راضیم هستم و بزرگتر شده کاملا حس میکنم.فقط اینکه من 2تا روغن خراطین گرفتم و فقط روزی 1بار استفاده میکنم .و بطری دومم شروع کردم .آیا ایرادی داره که روزی 1بار استفاده میکنم یا نه؟سوال بعدیم هم اینه که آیا پس از استفاده این دوره که نتیجه گرفتم بعدا اگه دوباره استفاده کنم باز هم به سایز آلتم اضافه میشه یا نه؟یا دیگه اثر نداره واسه رشد کردن سایز و قطر آلت.ممنون میشم ازتون توضیح کامل بدید

با عرض سلام و ادب و احترام،
خدمتِ مدیران گرامی، و دوستانِ محترم.
با آرزویِ قبولـےِ طاعات و عـبادات.

نظراتِ دوستانو خوندم، اکثراً از مشکلِ مشترکے
برخوردار هستن! ( قِصارت و کوتاهےِ آلت )

بهتـره مؤضوعِ اصــلے قرار بگــیره،
و مانُـورِ بیشتـری رویِ چنین مسئله‌ای
ارائــه بدیـم ( با کمک مدیران و دوستان )

خواهشم اینه که دوستانـے که واقعاً ( انصافاً )
نتیجه گرفتن و جواب داده کارشون؛
بیان یه لینکے، خلاصه آدرسے، نشونے، آی‌دی،
چیزی قرار بدن، تا بتونیم راحـت‌تر باهاشون
در ارتباط باشیمو جوابـے بگــیریم!

بگزریــم …

محصولاتو دید مینداختمـ ،
چندین نوع روغن هس داخل سایتتون ؛
میخامـ بپـرسمـ کودوم روغن ،
مختصّ ” طول و حجمندگی آلت ”
میتونه قرار بگــیره؟
که با توضیحات لازمتون راهنمایی بفرمائید
ممنون میشمـ

سپاسگزارم
– محمد جواد

سلام اگه این روغن رو استفاده نکنیم باز سایز آلت کم میشه یا تغییری ایجاد نمیکنه؟
لطفا جواب بدید

سلام ، وقت بخیر
پس از مصرف منظم در مدت دوره درمان ، تا سالیان سال این اثر باقی خواهد ماند .

سلام
خسته نباشید
من همه ی نظرات رو خوندم اما بازم سوال پیش اومد واسم ممنون میشم پاسخگو باشین .
من پوستم حالت عادی جوش میزنه و هم صورت و هم بدن
واسه افزایش سایز سینه و گونه میخواستم این روغن خراطین رو استفاده کنم اما گفتن بعد از استفاده جوش میزنی ، راهی هستش که با اطمینان به اینکه جوش نزنم این محصول رو استفاده کنم؟
شما کدوم مارک رو تضمینی پیشنهاد میدین
پیشاپیش از پاسخگویی شما ممنونم

سلام
طبع و مزاجتون چیه؟
لطفا از طریق تلگرام با این شماره در ارتباط باشین:
09144786922

سلام
آیا محدوده ی سنی هم برا افزایش سایز سینه وجود داره؟

سلام وقت بخیر ،
خیر محدوده سنی وجود ندارد . سن بلوغ وارد شده اید می توانید استفاده کنید .

سلام، ببخشید من خانوم هستم و به بچم که 14 ماهشه شیر ميدم، ميخواستم ببینم که برای خانم های شیر ده هم مناسبه، روی کیفیت و مزه شیر اثر نداره؟

سلام
واسه میان تنه بهتره استفاده نشه چون رو طعم شیر تاثیر داره

سلام .وقت بخیر .من امروز خرید کردم واسه صورتم اول پماد رو زدم به صورتم که لاغره.هم ب طرف چپ صورتم زدم وهم ب طرف راست صورتم بعد اینکه پماد صورتی شکل کم رنگ رو زدم آروم ماساژ دادم .میخوام بدونم چرا صورتم بعد ده دیقه روعن پس میده
حتما بگید

سلام
قبل مصرف باید موضع رو خوب بشورین تا منافذ پوست باز بشه و بتونه روغن رو جذب کنه

سلام.خسته نباشید.قبلا کامنت گذاشتم و انگار ارسال نشده
یه سوال داشتم.من روغن خراطین و پماد زالو گرفتم.طرز مصرفش چجوریه؟ترکببی بزنم یا نه جداگانه هر کدوم سه بار باید توی روز استفاده بشه؟

سلام
جهت دریافت نحوه مصرف ، تلگرام به آیدی @mahlol_com پیغام بدین در خدمتم

من قبلا براي صورتم استفاده كردم عاليه فقط حتمابايدطول درمانيش رو تموم كنيدحدود٢ماه.روغن خراطين براق نيست و يك مقدار كدر هستش.بوي خيلي گرمي ام داره و تند.هواستون باشه اينارو ك محصولات بي كيفيت ب صورتون نزنيد

سلام.آیا روغن خراطین برای سر مزاجی خانوم ها هم تأثیر داره.واگه داره چطور باید مصرف بشه.چون من واقعا از این داستان سرد مزاجی دارم زجر میکشم.الان 30سالمه چند سالی هست که این طوری شدم.وهر چی بوده مصرف کردم قرص جینسینگ.قصره گل سرخ و….. اما تأثیری نداشته.ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

سلام

بله تاثیر داره اما زمانبری داره
تشریف بیارین تلگرام در خدمتم

سلام خسته نباشین . روش مناسب واسه کسایی ک صورتشون جوش زده اینه ک بعد اینکه پوستشون رو شستن ماسک جوانه گندم و ماست مخلوط کنن و بزنن . صورت بسیار براق و شفاف میشه . موفق باشین

سلام
ممنونم از اشتراک گذاری تجربه و آگاهیتون. سپاس

سلام
خسته نباشید
من واسه چاقی صورت میخوام
اثر داره؟
چه مدت باید استفاده کنم؟
ممنونم

سلام ، وقت بخیر
بله برای چاقی صورت اثر داره ، حداقل میبایست 30 روز به صورت منظم استفاده کنید .

سلام ببخشید برای حجم گونه ها بعد از ماساز دادن بعد از دو سه ساعت باید محل ماساز رو شست یا خیر لطفا جواب بدید ممنون

سلام ،وقت بخیر .
میتونین پس از گذشت دوساعت از زمان ماساژ بشویید .

سلام من قبلا استفاده کردم از اين روغن و جواب گرفتم و التم قطور تر شده ولى ميخام بيشتر حجيم شه ايا امکانش هست با استفاده بيشتر از اين روغن التم بیشتر حجيم شه؟

سلام ، وقت بخیر
با ادامه روند درمان می توانید نتیجه بهتری بدست بیارید و از 1 تا 4 سانتیمتر افزایش سایز را تجربه کنید .

سلام
می خواستم بدونم شیوه مصرف و یا مالش روغن خراطین بر روی الت تناسلی مردانه در مورد افزایش حجم و طول با یکدیگر تفاوت است یا خیر

سلام ، متفاوت نیست . بعد از اتمام دوره آلت تناسلی شما حجیم می شود . هم طولی هم قطری

سلام خیلی ممنون بابت محصول خوبتون من وایه الت تناسلی استفاده کردم در عرض یک هفته نتیجه گرفتم حدود ۱.۵ سانت …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

محلول ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات گیاهی

ما همواره سعی داریم بی طرفی را رعایت کنیم … محصولات تمام تولید کنندگان را برای انتخاب بهتر شما مشتریان در عطاری آنلاین قرار داده ایم .


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود به سایت

شما شخصی هستید که یک بار روغن خراطین را تهیه کرده اید و حالا دنبال روش استفاده روغن خراطین ، این ماده ارزشمند هستید .

اما در اینترنت بسیار گشته اید و روش صحیح را پیدا نکرده اید ؟ ما در اینجا روش صحیح استفاده از روغن خراطین را برای شما آماده کرده ایم و امیدوارم نهایت استفاده را ببرید .طرز استفاده روغن خراطین برای صورت

ما میخواهیم ابتدا کمی درباره این محصول توضیح دهیم :

روغن خراطین نوعی روغن صد درصد طبیعی بوده که از یک نوع کرم خاکی به نام ” ایزینیا فتیدا ” استخراج می شود . این محصول در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش ۱۰۰% نام برده شده است. این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه میباشد و نتایج آن به همگان ثابت شده است.

این روش کاملا طبیعی بوده و از مواد شیمیایی استفاده نمیشود و نسبت به روشهای دیگر , زمان بیشتری میبرد ولی خوبی آن این است که عوارض ندارد و ماندگاری زیاد دارد و در شرایط طبیعی غیر قابل برگشت است .
در این مورد طبع سرد و گرم بودن و ویژگی های ذاتی آدمها و مهمتر از همه نتیجه مطلوب و مورد نظر هر شخص با هم فرق دارد و میتواند در طول درمان تاثیر داشته باشد و نمیتوان به قطعیت زمان مشخصی را تعیین کرد. برای حجم دهندگی هر کدام از نکاتی که گفته خواهد شد رعایت نکنید طول درمان , زمان بیشتری میبرد.

2. افزایش حجم باسن و سینه :
افزایش حجم سایز باسن و سینه زن مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید :
3-1 : ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود . بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت 10 دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .
3-2 : حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل 5 و حداکثر 10 دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود .
زمان تقریبی مصرف : 60 تا 70 روز 

تاثیر گذاری بر روی هر فرد متفاوت می باشد .

1. برای دردهای مفصلی ، رماتیسمی و کمر درد :
چند قطره بر روی ناحیه هایی که درد دارید بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا روغن جذب شود . این عمل را روزی 2 تا 3 بار انجام دهید . فراموش نکنید که همان روز به حمام نروید و محل ماساژ شسته نشود .

زمان تقریبی مصرف : 45 الی 60 روز

3. برای شفاف سازی پوست و رفع چین و چروک : 
ابتدا پوستتان را با آب و صابون بشورید تا تمیز شود و یا اینکه بعد از حمام که پوست شما کاملا تمیز است چند قطره را روی پوست زده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود . این عمل را روزی یک الی 2 مرتبه انجام دهید و حدود 2.30 تا 3 ساعت بعد محل ماساژ را بشورید . دقت شود هیچگونه مواد آرایشی بر روی پوستتان نباشد .

زمان تقریبی مصرف : 45 الی 60 روز 

2. برای دردهای مفصلی ، رماتیسمی و کمر درد :
چند قطره بر روی ناحیه هایی که درد دارید بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا روغن جذب شود . این عمل را روزی 2 تا 3 بار انجام دهید . فراموش نکنید که همان روز به حمام نروید و محل ماساژ شسته نشود .

زمان تقریبی مصرف : 45 الی 60 روز

4. برای بدنسازان و ورزشکاران محترم :
چند قطره بر روی ناحیه هایی که قرار است بروی آن فعالیت کنید تا حجم آن قسمت افزایش یابد بریزید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا روغن جذب شود . این عمل را روزی 2 بار انجام دهید . فراموش نکنید که همان روز به حمام نروید و محل ماساژ شسته نشود .
زمان تقریبی مصرف : 45 الی 60 روز

توجه داشته باشید که تاثیر گذاری بر روی بدن هر ورزشکار متناسب با وضعیت جسمانی اش متفاوت است .
می توانید برای بررسی دقیق تر از طبیب کمک بگیرید .

1. برای شفاف سازی پوست و رفع چین و چروک : 
ابتدا پوستتان را با آب و صابون بشورید تا تمیز شود و یا اینکه بعد از حمام که پوست شما کاملا تمیز است چند قطره را روی پوست زده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود . این عمل را روزی یک الی 2 مرتبه انجام دهید و حدود 2.30 تا 3 ساعت بعد محل ماساژ را بشورید .

زمان تقریبی مصرف : 45 الی 60 روز 

3. افزایش حجم دستگاه جنسی :
افزایش حجم سایز آلت مردان مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید :
3-1 : ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود . بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت 10 دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .

3-2 : حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل 5 و حداکثر 10 دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود .

بعد از انجام دادن یکی از مراحل بالا یک پارچه تمیز را با آب سرد خنک کرده و بر روی قسمت هایی که ماساژ داده اید بگذارید تا روغنه جذب شده زیر پوست تثبیت شود .

چون روغن کرم خاکی طبع گرم و تری دارد برای کسانی که طبعی گرم دارند ممکن است باعث زدن جوش شود (مثل زمانی که این افراد خرما میخورند و صورتشان جوش میزند) که در آن صورت یا کمتر استفاده کنند و یا هم زمان از عرقیات گیاهی مثل شاهتره و یا کاسنی و یا ماسک پوره یا ورق سیب ، خیار ، سیب زمینی مصرف کنند تا باعث جوش نشود.

ایا روغن خراطین بو دارد ؟روغنی که من تهیه کردم بوی نامطبوعی دارد ،که این بو بر روی عالت ماندگاری داری ،طوری که اگر در اثر گرما الت عرق کند بوی نامطبوعی میدهد ،ایا روغنی که من تهیه کردم تقلبی است یا همه روغنها مقداری بو دارند؟

روغن خراطین بوی خاص خودش رو داره بله اما نه در اون حد
تشریف بیارین تلگرام در خدمتم
@balinso

بله

بله

روغن خراطین چقدر طول میکشه بر الت تاثیر بذاره

طول درمان در هر فرد متفاوته
بین 1 الی 4 ماه

سلام من تهيه كردم مشگلئ عوارضئ نداره برائ آلت مشگلئ پيش نمياد بد كه استفاده كرديم بايد باصابون بشوريم يا با آب خالئ ممنون

سلام
تشریف بیارین تلگرام
09370695857

من حساسیتی ندارم .. میشه مرحله آخر پارچه رو نکشم ؟

من حساسیت ندارم میشه آخر سر پارچه خنک رو رو محل مورد نظر نکشم؟

سلام
دستمال سرد هم بخاطر رفع و جلوگیری از حساسیت هستش هم تثبیت روغن زیر پوست

مطلب مفیدی بود !
سپاس ار سایت خوب تان !

زنده باشین دوست عزیز
انجام وظیفه اس
مایل به تهیه هر یک از محصولات باشین، از طریق پیام رسان ها در خدمتیم

سلام من برا لب استفاده میکنم بعدش برا تثبیت یخ میذارم پارچه سردم ک بذاری پوستت خیس میشه این مورد اشکال نداره؟

سلام
جهت مشاوره نحوه مصرف تشریف بیارین تلگرام در خدمتم
09370695857

سلام من برای صورتم استفاده میکنم زیاد جوش میزنم چکارکنم ؟طرز استفاده روغن خراطین برای صورت

سلام
وقت بخیر
عرقیات با طبع سرد مصرف کنین. تشریف بیارین تلگرام در خدمتم
09370695857

سلام خسته نباشین..ببخشید اینکه گفتین دوبار در طور روز..فاصله بین اون دوبار استفاده بعد چند ساعت باشه؟

سلام
ممنونم
12 ساعت

سلام بعد از استفاده . یه برجستگی نرمی و بدون درد روی پوست ایجاد شده .
دلیلش چی هس ممنون میشم اگه زودتر جواب بدید .

سلام
تشریف بیارین تلگرام لطفا
09370695857

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

ّبالینسو فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی .ما همواره سعی داریم بی طرفی را رعایت کنیم … محصولات تمام تولید کنندگان را برای انتخاب بهتر شما مشتریان در فروشگاه آنلاین قرار داده ایم .

مجله ویسکا شاپ

3 ديدگاه

طریقه مصرف روغن خراطین برای کسب نتیجه مهم است. در ابتدا راجع به این روغن توضیحاتی میدهیم.

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی بدست می آید. این روغن بیشترین تاثیر را برای افزایش حجم و سایز دارد.

بسیاری از افرادی که در قدیم از روش های شیمیایی یا عمل های جراحی به نتیجه نرسیده اند ،حال به دنبالطرز استفاده روغن خراطین برای صورت

روش های سنتی برای افزایش حجم اندام های خود هستند. روغن خراطین برای آقایان بیشتر برای افزایش سایز آلت تناسلی

و برای خانم ها برای افزایش حجم و سایز  سینه ، باسن ، گونه و لب استفاده میشود.

روغن خراطین

روغن خراطین هندی همانند روغن خراطین ایرانی از کرم ایزینفتیدا تهیه میشود. ترکیبات موجود در خراطین هندی اندکی با خراطین ایرانی متفاوت است. در نوع هندی ترکیباتی همراه با روغن…

روغن خراطین

روغن خراطین هندی همانند روغن خراطین ایرانی از کرم ایزینفتیدا تهیه میشود. ترکیبات موجود در خراطین هندی اندکی با خراطین ایرانی متفاوت است. در نوع هندی ترکیباتی همراه با روغن…

روغن خراطین

روغن خراطین همان معجره ای است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. بسیاری از افرادی که به دنبال افزایش حجم و افزایش قطر و طول اندام های خود…

روغن خراطین

روغن خراطین همان معجره ای است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. بسیاری از افرادی که به دنبال افزایش حجم و افزایش قطر و طول اندام های خود…

روش استفاده از روغن خراطین برای کسب هر خاصیت متفاوت است. شما نمیتوانید همان روشی را که

برای بزرگ کردن آلت استفاده میکنید ، برای بزرگ کردن سینه نیز به کار بگیرید.حال در این بخش برای

هر خاصیت روغن خراطین اصل ، بهترین روش که هم آسان باشد و هم به نتیجه بینجامد را بیان میکنیم.

در ابتدا باید بیان کنیم که استفاده از روغن خراطین برای هر شخصی زمان بر است و نباید انتظار تاثیر آنی و زود هنگام را داشته باشیم.

برای بزرگ کردن آلت تناسلی بهترین روشی که وجود دارد . استفاده از روغن خراطین است.

حال به چگونگی مصرف روغن میپردازیم. برای مصرف روغن خراطین بهتر است در ابتدا آلت خود را کامل بشوییم.

سپس بدون استفاده از روغن آلت خود را ماساژ دهیم. پس از اندکی قرمز شدن آلت ، حال به تعداد 3 الی 4 قطره

روغن خراطین میریزیم. پس از آغشته کردن آلت به روغن ، حدود 10 الی 15 دقیقه ماساژ میدهیم.

این ماساژ برای افزایش طولی یا قطری آلت متفاوت است. برای افزایش طولی ، آلت خود را با کمی فشار و روبه بالا ماساژ دهید.

برای افزایش قطری ، آلت خود را در میان دو دست خود قرار داده و دستان خود را در جهت های

مخالف حرکت دهید. این اعمال را روزانه 2 بار و به مدت 10 دقیقه انجام دهید.

اولین نشانه های افزایش سایز آلت پس از : 50 الی 60 روز

استفاده از روغن خراطین را باید به مدت 4 الی 6 ماه استفاده کنید تا اثرات افزایش حجم روغن خراطین پایدار بماند.

هر بسته روغن خراطین اصل ویسکا میتواند به مدت 2 ماه برای شما کافی باشد. شما میتوانید اثرات روغن را پس از

حدود 50 روز پس از مصرف روغن خراطین مشاهده کنید.

از مصرف روغن خراطین هایی که به صورت آنی حجم میدهند پرهیز کنید.

این روغن ها کاملا شیمیایی بوده و دارای کورتون هستند.

برای افزایش سینه با استفاده از روغن خراطين در ابتدا دست راست خود را پایین سینه و دست چپ را بالای سینه بگذارید.

در مرحله بعد دو دست خود را با فشار مناسب جلو و عقب ببرید. پس از اندکی انجام دادن این مراحل پوست سینه شما قرمر میشود.

حال مقداری خراطین بر روی سینه بمالید و ادامه مراحل را با دست دیگری انجام دهید.

این اعمال را روزانه 2 بار و به مدت 15 دقیقه انجام دهید. این اعمال باید حداقل به مدت 2 ماه انجام شوند.

توجه شود که برای افزایش حجم باسن نیز میتوان از روش بالا الگو برداری کرد.

اولین نشانه های افزایش حجم سینه پس از : 40 الی 50 روز

طرز استفاده روغن خراطین برای صورت

 

برای این منظور دقت شود که نیازی به انجام مالش های دورانی وجود ندارد . برای کاهش خمیدگی آلت

بهتر است که در ابتدا آلت خود را بشویید . سپس مقداری روغن روی آلت خود بریزید.

در مرحله بعد با یک دست به روش پنیمور آلت خود را در مشت گرفت و با فشار ملایمی در جهت بالا و پایین آلت خود را ماساژ دهید.

در صورتی که این اعمال را روزانه 2 بار و به مدت 10 دقیقه انجام دهید. پس از مدت 1 ماه

نشانه های کاهش خمیدگی آلت خود را مشاهده خواهید کرد.

اولین نشانه های کاهش خمیدگی آلت پس از : 40 الی 50 روز

برای رفع چین و چروک و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می بایست در ابتدا پوست صورت را با آب و صابون بشویید.

سپس در حدود 3 الی 4 قطره از روغن خراطین اصل را بر روی پوست صورت خود بریزید.

در حدود 5 الی 10 دقیقه پوست خود را با روغن ماساژ دهید. پس از 4 ساعت از ماساژ ،

صورت خود را بشویید. این اعمال را بسته به نیاز خود و مقدار چین و چروک صورت ، روزی 1 الی 2 بار انجام دهید.

اولین نشانه های رفع چین و چروک پس از : 35 الی 45 روز

برای رفع خط های موجود بر روی صورت در ابتدا صورت خود را بشویید. سپس 2 الی 3 قطره از

روغن خراطین را بر روی خطوط صورت بریزید و به مدت 10 دقیقه روغن را بر روی خطوط ماساژ دهید. با ادامه دادن این اعمال

به مدت تنها 1 ماه ، شما شاهد کمتر شدن خطوط صورت و رفع کامل این خطوط خواهید شد.

بهتر است که پس از مدت 4 ساعت از ماساژ ، صورت خود را با آب بشویید.

اولین نشانه های رفع چین و چروک پس از : 30الی 40 روز

بسیاری از بدنسازان به جای استفاده از پودر های شیمیایی و یا کپسول های افزایش حجم از روغن خراطین استفاده میکنند.

بدنسازان برای افزایش حجم  می بایست عضله مورد نظر خود را قبل از تمرین با این روغن آغشته کنند.

سپس به آرامی روغن را بر روی بدن ماساژ دهند تا روغن جذب پوست شود.

لازم به ذکر است که روغن را پس از ماساژ از روی بدن خود پاک نکنید. این اعمال را روزی 2 بار تکرار کنید.

با استفاده مداوم بعد از 2 ماه حجم و اندام بسیار مناسبی کسب خواهید کرد.

اولین نشانه های افزایش حجم عضلات پس از : 30الی 40 روز

افزایش گردش خون برای درد های مفصلی میتواند همانند مسکن باشد. برای کاهش درد رماتیسم میتوانید

مقداری از روغن خراطین را به ناحیه ای که درد میکند بمالید. این کار را روزانه 2 بار تکرار نمایید. با این عمل

گردش خون در آن ناحیه افزایش می یابد و موجب کاهش درد رماتیسم مفصلی میشود.

اولین نشانه های کاهش درد رماتیسم پس از : 20الی 30 روز

نکات مهم
1- میدانیم مصرف روغن خراطین ممکن است باعث جوش شود .
بنابراین خوردن مقداری عرق کاسنی برای سرد شدن طبع بدن توصیه میشود.
2-از مصرف روغن خراطین های تقلبی به شدت پرهیز کنید زیرا باعث حساسیت و عوارض جانبی میشود.
3-مشاورین ویسکا اویل در صورت خرید این محصول به شما روشی دقیق و استثنایی برای مصرف این محصول ارائه میدهند.
4- ناگفته نماند روش سری مصرف روغن خراطین تنها برای روغن خراطین موجود در این فروشگاه کارساز است
5-روش سری مصرف روغن خراطین تنها از طریق تماس تلفنی با مشاورین ویسکا اویل گفته میشود .

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
در صورتی که تاکنون از روغن خراطین اصل ویسکا اویل استفاده کرده اید ، خوشحال میشویم نظرات شما را بشنویم.

محصولات فروشگاه ویسکا اویل به صورت اصل ، خالص و اورجینال عرضه می شود. برای خرید این محصولات به 3 روش میتوانید اقدام کنید.

روش اول خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

از بالای این صفحه گزینه افزودن به سید خرید را انتخاب کرده و پس از این اقدام ، سبد خرید خود را به روش های ممکن تسویه حساب کنید.

روش دوم خرید از فروشگاه ویسکا :

سفارش خود را از طریق تماس با مشاورین ویسکا اویل تکمیل نمایید. برای اینکار با شماره های زیر تماس حاصل گردانید.

پشتیبان 1 : 09157788752

پشتیبان 2 : 09157788753

روش سوم خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

شما میتوانید از طریق کانال تلگرامی ما سفارش خود را تکمیل گردانید. برای ارتباط با کانال تلگرامی فروشگاه ویسکا اویل بر روی عکس کلیک نمایید.

 

 

منبع : فروشگاه ویسکا اویل

کپی برداری از متن مطالب فروشگاه ویسکا اویل بدون ذکر منبع غیر قانونی است.

مطلب مفیدی بود !
سپاس ار سایت خوب تان !

چرا از روش ویژه که به گفته خودتون 100% تضمینی نتیجه میگیرد اینجا نگفتید ؟

روش ویژه استفاده از روغن خراطین تنها با استفاده از تلفن و به مشتریان گفته می شود. شما نیز اگر از مشتریان ما بوده اید از این روش اطلاع دارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب سایت


جهت ارتباط با فروشگاه ویسکا اویل با شماره های زیر تماس حاصل گردانید :

 

توسعه توسط فروشگاه معتبر آنلاین ویسکا اویل

تلفن تماس جهت ارتباط با کارشناسان فروش:

توجه سفارشاتی که هزینه آنها در ابتدا پرداخت شده  ارسال میگردد.

روغن خراطین برای چاقی صورت روشی مفید ،آسان ،کم هزینه و در دسترس می باشد که فاقد عوارض جانبی بوده و مورد تایید پزشکان و اطبا طب سننتی می باشد .جهت استفاده از روغن خراطین برای چاق شدن صورت می توانید ادامه این مقاله را مطالعه نموده تا با خواص این روغن بی نظیر آشنا شوید .

روغن خراطین روغنی کاملا طبیعی و دارای خواص حجم دهندگی فوق العاده می باشد .از این روغن از قدیم الایام برای درمان بیماری های پوستی ،درمان مشکلات جنسی در آقایان و حجم دهندگی اعضای بدن استفاده می شده است و در طب سنتی و طب نوین کاربردهای گسترده ای دارد .در صورتی که از روغن خراطین اصل استفاده کنید می توانید شاهد مزایای بی شماری باشید .برای تهیه روغن خراطین اصل با مشاورین ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش دهید:طرز استفاده روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین از یک نوع کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می شود.این روغن در لابراتوارهای مجهز و پیشرفته داروسازی تهیه می شود و محصولی بی نظیر و منحصر بفرد می باشد .این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه می باشد و نتایج حاصل از استفاده از روغن خراطین در حجم دهندگی اعضای بدن بر همگان ثابت شده است و به عنوان روغن افزایش سایز در کل دنیا شناخته می شود .برای آشنایی بیشتر با این روغن بی نظیر به مقاله روغن خراطین اصل چگونه است؟+خواص روغن خراطین اصل مراجعه کنید.

با وجود انواع ویتامین ها و ترکیبات بی نظیر به کار رفته در این محصول شما می توانید به شیوه ای آسان و غیر تهاجمی گونه گذاری کنید و  با استفاده از روغن حجیم کننده گونه خراطین نتایج درخشانی را کسب کرده  و اطرافیان خود را شگفت زده نمایید .

استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت از دیرباز مورد توجه اطبا طب سنتی بوده است .امروزه مطالعات و تحقیقات نشان داده است استفاده از روغن خراطین اصل بهترین ،موثرترین و ساده ترین راه برای گونه گذاری و توپر شدن صورت می باشد .این روغن با دارا بودن خواص فوق العاده در حجم دادن به صورت نقش چشمگیری دارد .شما با استفاده از روغن خراطین می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به شیوه ای امن و غیر تهاجمی گونه هایی چاق و توپر داشته باشید .

جهت استفاده از روغن خراطین برای گونه گذاری می بایست ابتدا این روغن را تهیه کنید .سپس پس از تمیز کردن صورت و گونه ها و ماساژ پوستتان روغن خراطین را بر روی پوست صورت خود بمالید .طریقه ماساژ صورت با روغن خراطین و نحوه استفاده روغن خراطین در تصویر زیر به خوبی نمایش داده شده است کافیست پوست صورتتان را به مدت 3 الی 5 دقیقه ماساژ دهید سپس روغن را به پوستتان بمالید و مجددا پوستتان را به مدت 3 دقیقه ماساژ دهید تا روغن به خوبی جذب پوستتان شود .این عمل را برای کسب نتیجه مطلوب تر روزی دو مرتبه تکرار نمایید.

قیمت روغن خراطین با توجه به کارایی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد .دقت کنید فریب تبلیغات دروغین برخی از فروشندگان اینترنتی و یا مغازه های فروش روغن خراطین را که ادعا می کنند روغن خراطین را به قیمتی بسیار ناچیز به شما عرضه می کنند را نخورید .همه ما به خوبی می دانیم هیچ ارزانی بی علت نیست بنابراین برای خرید روغن چاق کننده صورت به صورت اصل و با کیفیت  فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تنها با یک بار خرید از ما و مشاهده کیفیت محصولات ما مشتری دائمی ما شوید .

تماس با فروشگاه جهت خرید روغن خراطین اصل:

توجه سفارشاتی که هزینه آنها در ابتدا پرداخت شده  ارسال میگردد.

در کنار استفاده از روغن تپل کننده صورت خراطین می توانید از غذاهای چاق کننده صورت همراه خراطین استفاده کنید در ادامه لیستی از بهترین مواد غذایی چاق کننده صورت را در اختیارتان قرار می دهیم:

سیب یکی از مواد غذایی موثر برای افزایش حجم گونه های شماست که قطعا به شما کمک می کند تا گونه هایی چاق و توپر داشته باشید. این میوه بهشتی منبع غنی از تمام انواع مواد مغذی و ویتامین ها است که سلامت پوست و جسم شما را تضمین می نماید.مصرف سیب به صورت خوراکی و موضعی می تواند در افزایش کلاژن و الاستین پوست موثر بوده و علاوه بر نوسازی پوست نتایج حیرت انگیزی را در گونه گذاری و چاقی صورت به همراه داشته باشد.

برای داشتن گونه هایی برجسته و صورتی جذاب و دلربا شیر ماده غذایی کاملی محسوب می شود. این ماده غذایی با دارا بودن مقدار مناسب ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین نقش عظیمی در سلامت و زیبایی  چهره شما دارد .مصرف روزانه دو لیوان شیر در طی روز به مدت سه ماه در چاقی صورت نقش بسزایی خواهد داشت .

روغن زیتون دارای منافع فوق العاده و فراوانی در جهت حفظ سلامتی و تامین زیبایی پوست می باشد .مصرف این روغن به صورت خوراکی و موضعی اثرات چشمگیری را در راه چاقی صورت به همراه خواهد داشت .کافیست این روغن را تهیه کنید و تنها پس از 15 روز استفاده از این روغن  نتایج حیرت انگیزی را کسب نمایید .

نوشیدن یک لیوان آب پرتقال در وعده صبحانه به علت دارا بودن ویتامین ث برای چاقی و تپل کردن صورت بسیار موثر و کارآمد خواهد بود .همچنین ماساژ پوست با آب پرتقال سبب از بین رفتن لک های پوستی ،رفع چین و چروک و توپر شدن صورت خواهد شد.

در ادامه شما را با بهترین ماسک های چاق کننده صورت به همراه خراطین آشنا می کنیم .این ماسک ها علاوه بر چاقی صورت و تاثیر گذاری بیشتر روغن خراطین در شفافیت و لطافت پوست نیز نقش موثری دارند .

ترکیب گلاب و گلیسیرین علاوه بر رفع چین و چروک از پوست  سبب زیبایی و لطافت پوست شما می شود .برای گونه گذاری گلاب و گلیسیرین را ترکیب کرده و بر روی پوستتان قرار دهید .ماساژ پوست صورت با این ترکیب شگفت انگیز نتایج درخشانی را در راه گونه گذاری و چاقی صورت برایتان به ارمغان می آورد .

عسل یکی از مواد غذایی مفید موجود در خانه شماست که ماده ای شگفت انگیز و جادویی برای زیبایی پوست شناخته شده است .برای تهیه ماسک عسل جهت تغذیه پوست و گونه گذاری کافیست کمی پاپایا را پوره کنید و آن را با یک قاشق عسل مخلوط کنید.اکنون پوستتان را به آرامی با این ترکیب ماساژ دهید و پانزده دقیقه بعد پوستتان را بشویید .این ماسک علاوه بر توپر کردن صورت شما پوست صورتتان را شفاف و نرم می نماید .

آلوئه ورا گیاهی شناخته شده برای حل بسیاری از مشکلات بهداشتی و پوستی می باشد .استفاده موضعی از ژل آلوئه ورا علاوه بر درخشان کردن گونه ها در پر شدن و حجیم شدن گونه ها اثرات مثبتی به دنبال خواهد داشت .

آیا تا به حال فکر کرده اید که استفاده از کره بر روی پوست صورت چه فوائدی دارد؟ کره یکی دیگر از ابزارهای خانگی مفید برای ساخت گونه هایی جذاب و حجیم است که با تامین رطوبت مورد نیاز پوست پوستتان را زیبا و شفاف می نماید .برای تهیه این ماسک کافیست مخلوطی از کره و کمی شکر تهیه کنید و این مخلوط را بر روی گونه های خود قرار دهید.پس از حدود 15 دقیقه پوستتان را بشویید و از نرمی پوستتان لذت ببرید .

برای تهیه این ماسک سه تا 4 عدد سیب را با 4 عدد هویج درون آب میوه گیری بریزید و برای چاقی عضلات صورت و گونه گذاری ترکیب به دست آمده را بر روی صورتتان بمالید و پس از خشک شدن پوستتان صورتتان را با آب ولرم بشویید .

جهت استفاده از ورزش های چاق کننده صورت همراه خراطین به تمرین زیر توجه کرده و آن را در روز به دفعات انجام دهید .همانند باد کردن بادکنک هوا را در دهان خود محبوس کرده و به آرامی پس از حدود 30 تا 60 ثانیه دهانتان را باز کرده و هوای محبوس شده را آزاد کنید. این یکی از ساده ترین تمرین های ورزشی برای گونه گذاری محسوب می شود.برای انجام تمرینات بیشتر تصویر زیر را با دقت مشاهده کنید.

طرز استفاده روغن خراطین برای صورت

استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت روشی آسان و در دسترس برای افزایش حجم گونه ها و چاقی صورت می باشد که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج درخشانی را به همراه داشته باشد .استفاده از این محصول به جای استفاده از محصولات شیمیایی روشی طبیعی و بدون عارضه برای چاقی صورت و افزایش حجم سایر اندام های بدن در سراسر دنیا شناخته شده است .در کنار استفاده از روغن خراطین مصرف میوه ها و سبزیجات تازه ،آجیل ها ،روغن کنجد ،کربوهیدرات های پیچیده و مواد غذایی معرفی شده در بندهای قبل موثر ترین راه های خانگی گونه گذاری به شمار می آید .بنابراین برای گونه گذاری به جای استفاده از روش های جراحی مانند پروتز گونه از روش های خانگی و روغن خراطین استفاده نمایید .برای خرید این روغن طبیعی و جادویی کافیست با کارشناسان فروش تماس گرفته و این محصول را به راحتی ثبت و سفارش دهید :

تلفن تماس جهت ارتباط با کارشناسان فروش:

مطلب مفیدی بود ! سپاس ار سایت خوب تان !

سلام. رنگ روغن خراطین زرد هست؟؟؟ ووقتی با زالو مخلوط میشه سیاه میشود؟؟

سلام فرق روغن خراطین با روغن ایزینیا لیچ چیه؟

خراطین ضعیف تره از کرم خاکی تهیه میشه

کنار خوراکیایی که برای چاقی صورت گفتین پودر سنجد رو هم اضافه کنید..من چهل روز خوردم واقعا نتیجه گرفتم…اطرافیانم حرف اومدن از پر شدن صورتم

پودر سنجدو چ طوری شما استفاده کردید ینی؟

روغن ایزینیا لیچ با دستگاه گونه گذار معجزه میکنه من مدتها خراطین استفاده کردم جز جوش چیزی نصیبم نشد ولی ایزینیا لیچ بدون اینکه صورتم جوش بزنه صورتم پر شد.همه فکر میکنند چربی تزریق کردم

سلام چگونه بفهمم روغن خراطینی که میخرم اصلا باشه

با سلام روش استفاده در الت مردان به چه صورت است ایا عوارض ندارد

ایا روغن تاًیر دارد

لطفا بگین چند ماه طول میکشه تا صورت تپل بشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 Copyright © 2013 – 2017 salamatweb.ir

طرز استفاده روغن خراطین برای صورت
طرز استفاده روغن خراطین برای صورت
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *