طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

دوره مقدماتی php
طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر
طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

سرکه سیب درمانی خانگی است که مزایای زیادی از قبیل کاهش کلسترول، تنظیم قند خون، مبارزه با سلول های سرطانی، پیش گیری از فشار خون و کاهش وزن دارد. این به خاطر آنزیم ها، آمینو اسیدها، مواد معدنی و ویتامین است.

بنابراین تعجبی ندارد که این ماده می تواند از مو به طور طبیعی محافظت کند؛ هم زنان و هم مردان تحت تاثیر مشکل ریزش مو قرار می گیرند ، سو تغذیه، استرس عاطفی، کاهش ناگهانی وزن و بیماری های خاص از جمله بیماری های تیروئید، ، بیماری های خود ایمنی، و غیره ممکن است برخی از دلایل مشکل ریزش مو باشند .

چنانچه در این بخش از سلامت نمناک خواهیم گفت خوشبختانه، درمان های طبیعی مختلفی وجود دارند که می توانند با موفقیت این مشکل را حل کنند . سرکه سیب یکی از این درمان ها است که می توانند به روش های مختلفی برای کاهش ریزش مو و افزایش مقاومت مو استفاده کنند.

موها و روغن طبیعی پوست سر، دارای پ هاش بین 4.5 و 5.5. هستند وقتی در این سطح اسیدیته نگهداری می شوند، پوست سر در برابر رشد قارچی و باکتریایی محافظت می شود .سرکه سیب استیک اسید بالا یی دارد و پ هاش آن به موی انسان نزدیک است. شستن منظم با این سرکه می تواند پوست سر و مو را به اسیدیته ایده آل نزدیک کند، به خصوص اگر موهای چرب دارید.

طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

دوره مقدماتی php

اسید استیک در سرکه سیب ، یک ضدمیکروبی قوی است که می تواند باکتری ها و قارچ ها را از بین ببرد ، که منجر به درمان طبیعی فوق العاده می شود.شست و شو هفته ای یک باربا سرکه سیب، باعث تسکین ، درمان شوره سر شده و از پوسته پوسته شدن بیشتر جلوگیری می کند.

استفاده از چندین محصول بر روی موها ما مانند سرم، ژل، اسپری ها و ماسک ها – منجر ریزش مو شود.حداقل سه دقیقه سرکه را روی موبگذارید.

نرم کننده طبیعی فوق العاده،است سرکه سیب ، معمولا به عنوان جایگزین برای نرم کننده استفاده می شود.

موهای فرخورده به دلیل پوست های از دست رفته مو ایجاد می شود. پوست را با سرکه سیب نرم کنید

موقعیت پوست نیز بر بازتاب نور تارهای مو تاثیر می گذارد.

موی عادی رطوبت لازم برای نفوذ در پوشش خارجی را فراهم می کند، در حالی که موهای متخلخل به سرعت مایع را جذب می کنند … اما سریع آن را از دست می دهند.تخلخل بالا ناشی از آسیب مو از درمان های شیمیایی و قرار گرفتن در معرض محیط است.

این تخریب برگشت ناپذیر ، شکاف و سوراخ هایی در سطح شفت مو ایجاد می کند و مو را بیشتر در معرض آسیب بیشتر قرار می دهد.در حالی که نمی توانید تخلخل مو را تغییر دهید، می توانید با استفاده از سرکه سیب ، آن را مدیریت کنید و خلل و فرج را به حداقل برسانید.

سرکه سیب ، گردش خون را به فولیکول های مو تحریک می کند.

با استفاده از سرکه سیب، به طور مرتب موها را بشویید، به طور طبیعی موها تقویت می شود و پوست را تمیز می کند ، و باعث بهبود تخلخل می شود – که همه آن ها منجر به کاهش موخوره و شکنندگی مو می شود.

در ادامه این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به معرفی ماسک موهای عالی با سرکه سیب خواهیم پرداخت که برای تقویت ، پرپشتی و درمان مشکلات ظاهری مو مفید هستند خواهیم پرداخت.

می توانید به تنهایی از سرکه سیب رقیق به عنوان درمان طبیعی عالی برای مقابله با ریزش مو استفاده کنید. در اینجا آورده شده است که چگونه از سرکه سیب برای ریزش مو استفاده کنید:

مواد لازم :

نصف فنجان سرکه سیب ارگانیک

نصف فنجان آب ولرم

روش:

اولین قدم، ترکیب سرکه ، آب ولرم و شامپو زدن مو است. سپس در حالی که موها هنوز مرطوب است، با محلول سرکه رقیق مو را آبکشی کنید. 12 دقیقه محلول را روی موها بگذارید در حالی که پوست سر را ماساژ می دهید. آخرین مرحله شستن مو با آب است. این درمان خانگی می تواند دویا سه بار در هر هفته تکرار شود.

جوش شیرین می تواند رشد مو را افزایش دهد و از ریزش آن جلوگیری کند. این یک عامل پاک سازی بزرگ است، که باقی مانده محصول را از پوست سر می گیرد و فولیکول های مو را مسدود می کند و مو را تضعیف می کند. علاوه بر آن، جوش شیرین ظرفیت مبارزه با کلرین را دارد که به مو آسیب می زند و باعث ریزش مو می شود. بنابراین چگونه از سرکه سیب برای ریزش مو استفاده کنیم :

مواد لازم :

روش :

طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

اول از همه، جوش شیرین و سرکه را به آب اضافه کنید و آن ها را به طور کامل مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. پس از آن شروع به استفاده از این مواد روی پوست سر و مو مرطوب کنید. باید این محلول را ده دقیقه روی موها نگه دارید. آخرین مرحله ، شستن موها با کمک آب ولرم است. می توانید این روند را دوتا سه بار در یک هفته تکرار کنید.

علاوه بر سرکه سیب، موجود در این نسخه مریم گلی می تواند از ریزش مو ناشی از واکنش های آلرژیک یا عفونت های قارچی است جلوگیری کند چون عوامل ضد آلرژی، آنتی بیوتیک و ضد عفونی کننده دارد.

مواد لازم :

روش:

مریم گلی خشک را ابتدا در ظرف ریخته و سپس آب جوش را روی آن بریزید. سپس اجازه دهید این مخلوط 10 تا 15 دقیقه خیس بخورد و بعد از آن، چای را صاف کنید. حالا سرکه را به چای اضافه کنید. موها و پوست را با این چای بشویید. موها را با کمک یک حوله بپوشانید و پس از نیم ساعت موها را بشویید. مشکل ریزش مو با تکرار این نسخه یک روز درمیان کاهش می یابد.

روغن زیتون می تواند رشد مو را تحریک کند . روغن زیتون در این نسخه اثر مرطوب کنندگی دارد ، که پوست سر را تغذیه و از شوره سر که باعث ریزش مو می شود جلوگیری می کند .

علاوه بر این ، یک ضد عفونی کننده طبیعی است که به مبارزه با عفونت های قارچی کمک می کند. علاوه بر این ، به تقویت تار های مو و به حداقل رساندن شکستگی مو کمک می کند. علاوه بر آن، روغن زیتون در برابر شپش، شوره سر و …محافظت می کند.

مواد لازم :

  • عکس نوشته مایسا
  • 1 قاشق سوپ خوری سرکه سیب

    2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

    روش:

    اولین قدم این است که روغن زیتون را به سرکه اضافه کنید. در مرحله بعد آن ها را با قاشق مخلوط کرده و پوست سر ومو را با این ترکیب پنج دقیقه مالش دهید. این مخلوط را 60 دقیقه نگه دارید و با شامپو ملایم بشویید. می توانید از این نسخه 1 – 2 بار در هفته استفاده کنید.

    کمبود ویتامین ث یکی از دلایل اصلی ریزش مو است. انگور هندی پر از ویتامین ث است ، بنابراین می تواند به طور طبیعی ریزش مو را درمان کند. علاوه بر آن، می تواند رشد مو را تقویت و پوست سر را سالم حفظ کند چون خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد باکتری دارد.

    مواد لازم :

    تعداد کمی از انگور فرنگی هندی

    یک قاشق غذاخوری سرکه سیب

    روش:

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    باید ابتدا کمی انگور فرنگی بگیرید و سپس دانه های آن را در آورید. سپس آن ها را له کنید تا خمیری به دست آید بعد از آن، سرکه را به آن اضافه و آن ها را با کمک یک قاشق مخلوط کنید. به مو و پوست سر این مخلوط را بمالید و بعد از یک ساعت آبکشی کنید. برای درمان سریع تر ریزش مو، باید این کار را دو یا سه بار در هفته انجام دهید.

    آلوئه ورا ممکن است زخم ها، ریزش مو، بواسیر و زخم های تناسلی را درمان کند . آلوئه ورا به احیای سطح پ هاش پوست سر کمک می کند و شوره سر را با توجه به خاصیت قلیایی متعادل آن،درمان می کند . علاوه بر این ، آنزیم های آن رشد مو سالم را بهبود می دهند. استفاده از آلوئه ورا به طور منظم می تواند پوست سر ، التهاب ، خارش پوست سر را تسکین دهد ،باعث درخشندگی و تقویت مو می شود

    مواد لازم :

    یک قاشق غذاخوری سرکه سیب

    دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

    روش:

    به ژل آلوئه ورا سرکه اضافه کنید. از قاشق برای مخلوط کردن این چیزها استفاده کنید. این محلول را روی پوست سر بمالید. قبل از شستن با آب ملایم، باید آن را سی دقیقه نگه دارید. این درمان مو می تواند هر هفته سه تا چهار بار انجام شود.

    عسل نرم کننده پوست است که به مو کمک می کند نرم شود. به خاطر خواص ضد میکروبی ضد عفونی کننده آن، می تواند با ریزش مو ناشی از فعالیت میکروبی مبارزه کند . علاوه بر این ، عسل آنتی اکسیدان قوی است که از آسیب جلوگیری می کند و مو و پوست سر را سالم نگه می دارد.

    موادلازم :

    روش:

    اول از همه، آب و سرکه سیب را در ظرف بریزید و بعدا عسل را به آن اضافه کنید. پس از آن، در ظرف را محکم کنید و آن را به خوبی با هم ترکیب تا همه چیز را با هم ترکیب کنید. این مخلوط، را به پوست سر و موهای خیس بمالید. در نهایت بعد از 30 تا 40 دقیقه، مخلوط را با آب و شامپو ملایم بشویید. توصیه می شود این درمان را 3 تا 4 بار در یک هفته انجام دهید.

    طبق مطالعات انجام شده ، بیمارانی که ریزش مو دارند به خوبی نسبت به درمان های فلفل قرمز واکنش نشان دادند. فلفل قرمز کپسایسین دارد که می تواند جریان خون را به ریشه های مو افزایش دهد و در نتیجه باعث ایجاد فولیکول های مو در پوست شود. هم چنین رشد مو را افزایش می دهد. استفاده موضعی می تواند موها را نرم و براق کند.

    مواد لازم:

    دو قاشق غذاخوری سرکه سیب

    دو قطره عصاره فلفل قرمز

    روش:

    داخل کاسه ای دو قاشق غذاخوری سرکه سیب و یک قاشق فلفل قرمز بریزید. سپس آن ها را به خوبی مخلوط کرده و شروع به استفاده از آن روی سر و قسمت های مشکل دار کنید. باید این را 60 دقیقه نگه دارید. در نهایت، موهای سر را با استفاده از آب تمیز کنید. این کار باید هر روز چند ماه انجام شود.

    روغن رزماری در درمان ریزش مو هورمونی و طبیعی موثر است. روغن رز ماری غنی ازمواد ضد عفونی کننده، ضد قارچی و ضد باکتری است، که تمام آن ها به جلوگیری و درمان پوست سر، شوره سر، آکنه روی پوست سرو نیز عفونت های دیگر که مسئول ریزش مو هستند کمک می کنند.

    مواد لازم:

    روش:

    اول، تمام مواد را در کاسه بریزید و به خوبی مخلوط کنید. سپس تمام مو و پوست سر را با این مخلوط به آرامی 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید. در نهایت از شامپو ملایم برای شستن موها استفاده کنید. توصیه می شود این روش را دو یا سه بار در هفته تکرار کنید.

    روغن نارگیل توانایی جلوگیری از ریزش مو را دارد که ناشی از عفونت های قارچی به خاطر خواص ضد قارچی و ضد باکتری آن است . روغن نارگیل هم چنین با آنتی اکسیدان ها و مواد غذایی که دارد به درون مو نفوذ می کنند و رشد مو را به طور کلی ترویج می کنند. علاوه بر آن، روغن نارگیل حاوی اسید لوریک است که به جلوگیری از شکستگی مو تار های مو کمک می کند.

    مواد لازم:

    1قاشق غذاخوری سرکه سیب

    2قاشق غذاخوری روغن نارگیل ارگانیک

    روش:

    اول، روغن نارگیل و سرکه را در کاسه بریزید و خوب هم بزنید. بعد از آن، این مخلوط، را به پوست سر با استفاده از انگشتان بمالید و موها را 5 دقیقه با نوک انگشتان ماساژ دهید. بگذارید بیست تا سی دقیقه بماند و در نهایت با کمک شامپو ملایم بشویید. ماسک مو را می توانید هر هفته 2 تا 3 بار استفاده کنید.

     

     

    نحوه استفاده از سرکه سیب برای شوره سر و درمان خارش سر با سرکه انگور و شستن سر با سرکه سفید و طرزاستفاده سرکه سیب برای موی سر و سرکه سیب برای شوره سر  و از بین بردن شوره سر با سرکه سفید و نحوه استفاده از سرکه سیب برای شستشوی مو و سر در نم نمک بخوانید.

    شاید تا به حال در مورد خواص بی نظیر سرکه سیب چیزی نشنیده باشید اما سرکه سیب یکی از مواد طبیعی است که تاثیر شگفت انگیزی برای موها دارد و همچنین می تواند برای سلامتی نیز موثر باشد. سرکه سیب حاوی فولیک اسید است و همچنین دارای مواد معدنی از جمله پتاسیم ، آهن و منیزیم می باشد. از طرفی یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود. سرکه سیب برای طیف وسیعی از درمان های خانگی به کار می رود که برخی از آن ها شامل مواردی است که در این بخش از سلامت نم نمک به آنها پرداخته ایم :

    همانطور که گفتیم مزایای زیادی برای استفاده از سرکه سیب وجود دارد که معمولاً مهم ترین آن ، از بین بردن خارش و شوره سر می باشد. شامپوهای زیادی هستند که می توانند پوست سر شما را از شر شوره ها خلاص کنند اما این شامپوها کارآمد نخواهند بود زیرا مواد زیادی در شامپوها هستند که برای پوست و مو مناسب نمی باشند و همچنین ممکن است به سلامت شما نیز آسیب بزنند. سرکه دارای مواد طبیعی می باشد و هیچ گونه مواد شیمیایی در آن به کار نرفته که به سلامت شما آسیب بزند و همچنین فواید زیادی برای پوست سر دارد که بعضی از آن ها شامل موارد زیر می باشد.

    – سرکه سیب دارای مواد ضد میکروب ، ضد ویروس و ضد قارچ می باشد که مستقیماً با ویروس ها مبارزه می کند که معمولاً یکی از علت های رایج آن ، قارچ سر می باشد. در نتیجه سرکه سیب می تواند پوست سر شما را از عفونت قارچی محافظت کند که یکی از دلایل اصلی اثرگذار بودن محصول برای پوست سر است.

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    – علاوه بر اینکه آلودگی ها را از روی پوست باز می کند ، بلکه می تواند فولیکول های مسدود شده در مو را باز کند و باعث شود که تمیز کنندگی و قدرت فولیکول های موی شما افزایش پیدا کند. همچنین از ایجاد آکنه جلوگیری می کند.

    – باقیمانده موادی مثل؛ تافت ، ژل ، سرم مو و موس را از روی موها و کف سر به خوبی از بین می برد و پاک می کند.

    – از آنجایی که سرکه سیب خاصیت اسیدی دارد ، PH مو و پوست سر را بدون خشک شدن ، متعادل خواهد کرد و به همین دلیل باعث نرمی آن خواهد شد و به براقیت موها کمک می کند و در نتیجه یک پاک کننده عالی محسوب می شود.

    – شوره معمولاً به دلیل خشکی و یا چربی بیش از حد بالای پوست سر به وجود می آید. سرکه سیب می تواند رطوبت پوست سر را متعادل کند و ما را از شر شوره ها خلاص کند که علت اصلی خارش پوست سر می باشد.

    – فواید زیادی برای استفاده از سرکه سیب برای مو ها وجود دارد ، به همین دلیل معمولاً آن را به عنوان شوینده موی سر استفاده می کنند.

    اگر در مورد استفاده از سرکه سیب برای موی خود شک دارید یا در مورد مناسب بودن آن برای نوع موهایتان نگران هستید ، باید بدانید که هیچ جای نگرانی وجود ندارد. متخصصان بر این باورند که سرکه سیب برای تمام انواع موها مناسب می باشد. همچنین موهایی که اخیراً رنگشان را ترمیم کرده اند ، نیز می توانند از سرکه سیب استفاده کنند.

    اگر در چگونگی استفاده از سرکه سیب اطلاعات کافی ندارید ، روش هایی را به شما معرفی می کنیم که بتوانید از آن برای موهایتان استفاده کنید. یکی از راه های استفاده از آن ، اضافه کردن سرکه سیب به آب می باشد ( هر پیمانه آب ، نیاز به 3 قاشق غذاخوری سرکه دارد.)

    شستشو با سرکه سیب 1 یا 2 بار در هفته تکرار کنید.

    دیگر مواد طبیعی و گیاهی را نیز می توانید به این ترتیب به سرکه سیب اضافه کنید.

    سرکه سیب همچنین انواع مختلفی دارد که از بین آن ها می توانید یکی را انتخاب کنید. در این قسمت یک راه مناسب برای شستشوی موی سر با استفاده از سرکه سیب را به شما معرفی خواهیم کرد :

    مواد لازم :

    اندازه گیری مواد معمولا به میزانی که می خواهید از این شوینده برای موهایتان استفاده کنید ، بستگی دارد اما مقدار سرکه با آب باید نسبت یک به چهار داشته باشد.

    طرز استفاده :

    دو ماده بالا را با یکدیگر مخلوط کرده و آن را داخل بطری اسپری بریزید و روی مو و پوست سر خود اسپری کنید. سپس به آرامی به پوست سرتان بمالید. حدود 3 الی 5 دقیقه قبل از شستن صبر کنید.

    همچنین می توانید تا جایی که احساس خشکی نکرده اید ، سرکه سیب را روی سر خود نگه دارید. بهتر است که این ترکیب را در حمام بعد از شستن معمولی موهایتان استفاده کنید.

    انواع مختلفی از گیاهان طبیعی وجود دارند که می توانید از بین آنها برای شوینده موی خود انتخاب های متنوعی داشته باشید. مثلاً لاوندر و آویشن جزء آن دسته از مواد طبیعی هستند.

    مواد لازم :

    طرز استفاده :

    سرکه سیب را با گیاهی که انتخاب کرده اید ، به خوبی بجوشانید. اجازه دهید که پروسه جوشانده شدن ، حداقل 2 دقیقه طول بکشد تا عصاره گیاه خارج شده و با سرکه سیب ترکیب شود و سپس آن را از روی شعله بردارید و اجازه دهید خنک شود و سپس برگ های گیاه مورد نظر را از ترکیب جوشانده شده خارج کنید و مایع ترکیبی را به پوست سر خود بزنید. بعد از 3 الی 5 دقیقه موهای خود را بشویید. همچنین می توانید در این رسپی از دو گیاه با غلظت کمتر استفاده کنید.

    بعضی از افراد بین دو مورد شک دارند اما این مسئله فقط به خود شما بستگی دارد.

    اگر می خواهید که سرکه سیب اثرگذاری بسیار بالایی داشته باشد ، بهتر است آن را آب نکشید اما اگر مشکل شما بسیار خفیف است ، می توانید موهای خود را به راحتی آب بکشید.

    اگر می خواهید که بهترین نتیجه را در استفاده از سرکه سیب برای مو های خود بگیرید ، باید مراقبت عالی از موها داشته باشید و روتین مراقبتی روزانه خود را رعایت کنید.

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    *برای از بین بردن بوی بد و ناخوشایند سرکه ، می توانید کمی روغن گیاهی مانند اسطوخدوس را به آن بیفزایید.

    مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

    تشخیص عشق و عشق و هوس چه فرقی دارد و تبدیل هوس به عشق و تست روانشناسی عشق یا هوس و تفاوت عشق و هوس و تفاوت عشق و هوس دکتر انوشه و نشانه های یک مرد هوس باز و تشخیص عشق واقعی و تشخیص عشق پسر و هوس و تعریف عشق واقعی و تشخیص عشق و هوس از روی نگاه و حرکات چشم و حرکات بدن را در نم نمک ببینید.

    امیرحسین مدرس مجری و بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر حضور در برنامه وقتشه با اجرای کامران تفتی به همراه همسرش به روز کرد.

    All Rights Reserved – © 2016 – 2020

    سرکه سیب فواید سلامت و زیبایی بسیاری را ارائه می کند.

    به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ می توانید سرکه سیب را به عنوان یک پاک کننده مورد استفاده قرار دهید تا از موهایی درخشان، تمیز و سالم برخوردار شوید. 
    یک حالت دهنده طبیعی

    سرکه سیب به عنوان یک حالت دهنده بسیار عالی می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع و اقسام مواد گران قیمت و شیمیایی باشد.

    بستن منافذ اضافی پوست سر (تخلخل)

    تخلخل طبیعی موجب حفظ رطوبت مو‌ها می‌شود و از خشکی بیش از حد آن‌ها جلوگیری می‌کند.

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    حال اگر منافذ پوست بیشتر از حد طبیعی باشد مو‌ها رطوبت خود را زود از دست می‌دهند و خشک و شکننده می‌شوند.

    اسیدی بودن سرکه سیب موجب بسته شدن منافذ پوست سر و حفظ بیشتر رطوبت مو‌ها و نرمی و مرطوب بودن آن‌ها می‌شود.

    سرکه سیب با ژولیدگی و درهم پیچیدن مو‌ها مبارزه می‌کند

    سرکه سیب مو‌ها را نرم می‌کند و با یک برس کشیدن بدون این که مو‌ها در هم پیچیده شود می‌توان مو‌ها را شانه کرد. هم چنین باعث می‌شود تا مو‌ها به علت بد شانه نشدن شان دچار موخوره نیز نشوند.

    درمان ریزش مو‌ها با سرکه سیب

    علاوه بر درمان همه جانبه مو‌ها به خصوص ریزش مو، سرکه سیب می‌تواند منجر به تحریک رشد مو در برخی موارد نیز شود.

    سرکه سیب یک شامپوی فوق العاده

    سرکه سیب یک تمیز کننده فوق العاده قوی برای مو‌های شماست. همچنین بدون از بین بردن روغن و چربی طبیعی مو‌ها مواد اضافی را از پوست سر و مو پاک می‌کند.

    متعادل کننده PH پوست سر

    PH طبیعی سر به سمت اسیدی بودن است یعنی در حالت ایده آل و نرمال در بازه ۴٫۵ تا ۵٫۵ است.

    بعد از شستن موی سر با شامپو می‌توان با سرکه سیب PH مو‌ها را به حالت طبیعی بازگرداند.

    سرکه سیب نمی‌گذارد مو‌ها وز شود

    سرکه سیب علاوه بر اینکه از وز شدن مو‌ها جلوگیری می‌کند بلکه مو‌ها را درخشان و براق کرده و از درهم پیچیدن و چند لایه شدن مو‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

    درمان خارش و خشکی پوست سر

    سرکه سیب یک ضد قارچ و ضد باکتری قوی است که موجب التیام و درمان خارش و خشکی پوست سر می‌شود.

    درمان موخوره

    سرکه سیب با نرم کردن مو‌ها از موخورده و شکنندگی پایین مو‌ها جلوگیری می‌کند.

    حال که با معجزات سرکه سیب آشنا شدید می‌توانید از آن در حمام استفاده کنید.

    هر میزانی که موهایتان نیاز دارد در هفته می‌توانید از سرکه سیب بعد از شامپو کردن موهایتان استفاده کنید.

    بعد از شامپو زدن موهایتان سرتان را با سرکه سیب بشویید و یک الی دو دقیقه بگذارید روی موهایتان بماند و سپس موهایتان را خوب آبکشی کنید.

    منبع: میهن فال

    88492747

    88830950

    info@bornanews.ir

    تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

    بخش‌های مختلف این مطلب:

    خواص سرکه سیب برای مو شگفت‌انگیز است. امروزه بسیاری از افراد معتقدند این ترکیب گیاهی فواید زیادی برای پوست دارد. در گذشته از این ماده گیاهی برای شست و شوی موها استفاده می‌کردند. اخیرا نیز به افرادی که دارای مشکلات مربوط به مو مانند خارش کف سر و موخوره و .. هستند پیشنهاد می‌شود که از سرکه سیب استفاده کنند. در این مطلب از زیباشین قصد داریم خواص سرکه سیب برای مو را بررسی کرده و نحوه استفاده سرکه سیب برای مو را توضیح دهیم. اگر می‌خواهید از این ماده بر روی موهای خود استفاده کنید مطالعه این مطلب را از دست ندهید و با زیباشین همراه شوید.

    این ماده خواص متعددی برای موها دارد. در این قسمت مهم‌ترین خواص سرکه سیب برای موها را معرفی خواهیم کرد:

    سرکه سیب یک ماده فوق‌العاده اسیدی به حساب می‌آید. این ماده سرشار از استیک اسید است. موهای وز و شکننده و مجعد معمولا PH بازی دارند. با استفاده از سرکه سیب بر روی این موها، PH اسیدی شده و موها نرم و لطیف می‌شود.

    علت جوش سر را بشناسید و روش‌های درمان این مشکل رایج را در اینجا یاد بگیرید.

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    یکی دیگر از خواص شگفت‌انگیز سرکه سیب برای مو خواص ضدمیکروبی این ترکیب است. سرکه سیب میزان باکتری‌ها و قارچ‌هایی که منجر به مشکلات مربوط به کف سر یا موها می‌شوند را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. این ماده از عفونت و خارش سر و بسیاری دیگر از مشکلات رایج پوست سر جلوگیری می‌کند.

    علاوه بر موارد فوق سرکه سیب دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید از جمله ویتامین B و C برای مو است. این ماده دارای آلفاهیدروکسی اسید است. آلفاهیدروکسی اسید یک لایه‌بردار ملایم بوده که کف سر را لایه‌برداری می‌کند. سرکه سیب همچنین ضدالتهاب بوده و از بروز شوره سر جلوگیری می‌کند.

    در اینجا بخوانید: آیا با لیمو میتوان شوره سر را درمان کرد؟

    خواص سرکه سیب برای مو شگفت‌انگیز است. امروزه بسیاری از افراد معتقدند این ترکیب گیاهی فواید زیادی برای پوست دارد.

    استفاده از این ترکیب برای مو کار بسیار ساده‌ای است. برای استفاده از خواص سرکه سیب برای موها کافی است که روش زیر را دنبال کنید:

    *اگر بوی سرکه سیب برای شما ناخوشایند است می‌توانید مقداری روغن نارگیل به محلول آب و سرکه سیب اضافه کنید.

    فواید روغن نارگیل برای لب را بدانید و نحوه استفاده از این روغن را یاد بگیرید.

    برای تاثیر بیش‌تر و مشاهده نتیجه بهتر است چندبار در هفته از سرکه سیب استفاده کنید.

    در صورتی که با استفاده از سرکه سیب مشکلات موهای شما بیشتر شد بهتر است استفاده از این ترکیب را متوقف کنید.

    نظرات مختلفی برای استفاده از سرکه سیب و خواص متعدد آن برای مو وجود دارد. تحقیقات نشان می‌دهد این ماده به طور قابل توجهی قادر به تنظیم pH است و با پایین آوردن PH مو در افراد دارای موهای مجعد و وز مشکلات مربوط به این نوع مو را برطرف می‌کند.

    از طرف دیگر مطالعات نشان می‌دهد خواص ضدمیکروبی سرکه سیب باکتری‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برد. این ماده از خارش و سوزش کف سر شما جلوگیری می‌کند. با این حال خاصیت ضدشوره این ماده هنوز از نظر علمی اثبات نشده است.

    همچنین اطلاعات زیادی درباره اثبات خواص ضدالتهابی سرکه سیب وجود ندارد. در واقع برخی از متخصصان متعقدند سرکه سیب دارای خواص اسیدی فراوان است و در صورت استفاده از آن ممکن است پوست کف سر دچار التهاب شود.

    تحقیقات علمی از خواص سرکه سیب برای موها حمایت می‌کند. این ماده قادر است بسیاری از مشکلات مربوط به مو و پوست کف سر را با خواص ضد میکروبی خود و تنظیم PH از بین ببرد. با این حال از آنجایی که جنس مو در افراد متفاوت است خواص سرکه سیب ممکن است برای همه مناسب نباشد. بهترین راه برای تشخیص این است که استفاده از سرکه سیب را در برنامه روزانه مراقبتی خود قرار دهید تا شاهد تاثیرات آن بر روی موی خود باشید.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت


    نام کاربری یا ایمیل *


    رمز عبور *


    ورود

    بخش‌های مختلف این مطلب:

    خواص سرکه سیب برای مو شگفت‌انگیز است. امروزه بسیاری از افراد معتقدند این ترکیب گیاهی فواید زیادی برای پوست دارد. در گذشته از این ماده گیاهی برای شست و شوی موها استفاده می‌کردند. اخیرا نیز به افرادی که دارای مشکلات مربوط به مو مانند خارش کف سر و موخوره و .. هستند پیشنهاد می‌شود که از سرکه سیب استفاده کنند. در این مطلب از زیباشین قصد داریم خواص سرکه سیب برای مو را بررسی کرده و نحوه استفاده سرکه سیب برای مو را توضیح دهیم. اگر می‌خواهید از این ماده بر روی موهای خود استفاده کنید مطالعه این مطلب را از دست ندهید و با زیباشین همراه شوید.

    این ماده خواص متعددی برای موها دارد. در این قسمت مهم‌ترین خواص سرکه سیب برای موها را معرفی خواهیم کرد:

    سرکه سیب یک ماده فوق‌العاده اسیدی به حساب می‌آید. این ماده سرشار از استیک اسید است. موهای وز و شکننده و مجعد معمولا PH بازی دارند. با استفاده از سرکه سیب بر روی این موها، PH اسیدی شده و موها نرم و لطیف می‌شود.

    علت جوش سر را بشناسید و روش‌های درمان این مشکل رایج را در اینجا یاد بگیرید.

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    یکی دیگر از خواص شگفت‌انگیز سرکه سیب برای مو خواص ضدمیکروبی این ترکیب است. سرکه سیب میزان باکتری‌ها و قارچ‌هایی که منجر به مشکلات مربوط به کف سر یا موها می‌شوند را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. این ماده از عفونت و خارش سر و بسیاری دیگر از مشکلات رایج پوست سر جلوگیری می‌کند.

    علاوه بر موارد فوق سرکه سیب دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید از جمله ویتامین B و C برای مو است. این ماده دارای آلفاهیدروکسی اسید است. آلفاهیدروکسی اسید یک لایه‌بردار ملایم بوده که کف سر را لایه‌برداری می‌کند. سرکه سیب همچنین ضدالتهاب بوده و از بروز شوره سر جلوگیری می‌کند.

    در اینجا بخوانید: آیا با لیمو میتوان شوره سر را درمان کرد؟

    خواص سرکه سیب برای مو شگفت‌انگیز است. امروزه بسیاری از افراد معتقدند این ترکیب گیاهی فواید زیادی برای پوست دارد.

    استفاده از این ترکیب برای مو کار بسیار ساده‌ای است. برای استفاده از خواص سرکه سیب برای موها کافی است که روش زیر را دنبال کنید:

    *اگر بوی سرکه سیب برای شما ناخوشایند است می‌توانید مقداری روغن نارگیل به محلول آب و سرکه سیب اضافه کنید.

    فواید روغن نارگیل برای لب را بدانید و نحوه استفاده از این روغن را یاد بگیرید.

    برای تاثیر بیش‌تر و مشاهده نتیجه بهتر است چندبار در هفته از سرکه سیب استفاده کنید.

    در صورتی که با استفاده از سرکه سیب مشکلات موهای شما بیشتر شد بهتر است استفاده از این ترکیب را متوقف کنید.

    نظرات مختلفی برای استفاده از سرکه سیب و خواص متعدد آن برای مو وجود دارد. تحقیقات نشان می‌دهد این ماده به طور قابل توجهی قادر به تنظیم pH است و با پایین آوردن PH مو در افراد دارای موهای مجعد و وز مشکلات مربوط به این نوع مو را برطرف می‌کند.

    از طرف دیگر مطالعات نشان می‌دهد خواص ضدمیکروبی سرکه سیب باکتری‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برد. این ماده از خارش و سوزش کف سر شما جلوگیری می‌کند. با این حال خاصیت ضدشوره این ماده هنوز از نظر علمی اثبات نشده است.

    همچنین اطلاعات زیادی درباره اثبات خواص ضدالتهابی سرکه سیب وجود ندارد. در واقع برخی از متخصصان متعقدند سرکه سیب دارای خواص اسیدی فراوان است و در صورت استفاده از آن ممکن است پوست کف سر دچار التهاب شود.

    تحقیقات علمی از خواص سرکه سیب برای موها حمایت می‌کند. این ماده قادر است بسیاری از مشکلات مربوط به مو و پوست کف سر را با خواص ضد میکروبی خود و تنظیم PH از بین ببرد. با این حال از آنجایی که جنس مو در افراد متفاوت است خواص سرکه سیب ممکن است برای همه مناسب نباشد. بهترین راه برای تشخیص این است که استفاده از سرکه سیب را در برنامه روزانه مراقبتی خود قرار دهید تا شاهد تاثیرات آن بر روی موی خود باشید.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت


    نام کاربری یا ایمیل *


    رمز عبور *


    ورود

    بخش‌های مختلف این مطلب:

    خواص سرکه سیب برای مو شگفت‌انگیز است. امروزه بسیاری از افراد معتقدند این ترکیب گیاهی فواید زیادی برای پوست دارد. در گذشته از این ماده گیاهی برای شست و شوی موها استفاده می‌کردند. اخیرا نیز به افرادی که دارای مشکلات مربوط به مو مانند خارش کف سر و موخوره و .. هستند پیشنهاد می‌شود که از سرکه سیب استفاده کنند. در این مطلب از زیباشین قصد داریم خواص سرکه سیب برای مو را بررسی کرده و نحوه استفاده سرکه سیب برای مو را توضیح دهیم. اگر می‌خواهید از این ماده بر روی موهای خود استفاده کنید مطالعه این مطلب را از دست ندهید و با زیباشین همراه شوید.

    این ماده خواص متعددی برای موها دارد. در این قسمت مهم‌ترین خواص سرکه سیب برای موها را معرفی خواهیم کرد:

    سرکه سیب یک ماده فوق‌العاده اسیدی به حساب می‌آید. این ماده سرشار از استیک اسید است. موهای وز و شکننده و مجعد معمولا PH بازی دارند. با استفاده از سرکه سیب بر روی این موها، PH اسیدی شده و موها نرم و لطیف می‌شود.

    علت جوش سر را بشناسید و روش‌های درمان این مشکل رایج را در اینجا یاد بگیرید.

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    یکی دیگر از خواص شگفت‌انگیز سرکه سیب برای مو خواص ضدمیکروبی این ترکیب است. سرکه سیب میزان باکتری‌ها و قارچ‌هایی که منجر به مشکلات مربوط به کف سر یا موها می‌شوند را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. این ماده از عفونت و خارش سر و بسیاری دیگر از مشکلات رایج پوست سر جلوگیری می‌کند.

    علاوه بر موارد فوق سرکه سیب دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید از جمله ویتامین B و C برای مو است. این ماده دارای آلفاهیدروکسی اسید است. آلفاهیدروکسی اسید یک لایه‌بردار ملایم بوده که کف سر را لایه‌برداری می‌کند. سرکه سیب همچنین ضدالتهاب بوده و از بروز شوره سر جلوگیری می‌کند.

    در اینجا بخوانید: آیا با لیمو میتوان شوره سر را درمان کرد؟

    خواص سرکه سیب برای مو شگفت‌انگیز است. امروزه بسیاری از افراد معتقدند این ترکیب گیاهی فواید زیادی برای پوست دارد.

    استفاده از این ترکیب برای مو کار بسیار ساده‌ای است. برای استفاده از خواص سرکه سیب برای موها کافی است که روش زیر را دنبال کنید:

    *اگر بوی سرکه سیب برای شما ناخوشایند است می‌توانید مقداری روغن نارگیل به محلول آب و سرکه سیب اضافه کنید.

    فواید روغن نارگیل برای لب را بدانید و نحوه استفاده از این روغن را یاد بگیرید.

    برای تاثیر بیش‌تر و مشاهده نتیجه بهتر است چندبار در هفته از سرکه سیب استفاده کنید.

    در صورتی که با استفاده از سرکه سیب مشکلات موهای شما بیشتر شد بهتر است استفاده از این ترکیب را متوقف کنید.

    نظرات مختلفی برای استفاده از سرکه سیب و خواص متعدد آن برای مو وجود دارد. تحقیقات نشان می‌دهد این ماده به طور قابل توجهی قادر به تنظیم pH است و با پایین آوردن PH مو در افراد دارای موهای مجعد و وز مشکلات مربوط به این نوع مو را برطرف می‌کند.

    از طرف دیگر مطالعات نشان می‌دهد خواص ضدمیکروبی سرکه سیب باکتری‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برد. این ماده از خارش و سوزش کف سر شما جلوگیری می‌کند. با این حال خاصیت ضدشوره این ماده هنوز از نظر علمی اثبات نشده است.

    همچنین اطلاعات زیادی درباره اثبات خواص ضدالتهابی سرکه سیب وجود ندارد. در واقع برخی از متخصصان متعقدند سرکه سیب دارای خواص اسیدی فراوان است و در صورت استفاده از آن ممکن است پوست کف سر دچار التهاب شود.

    تحقیقات علمی از خواص سرکه سیب برای موها حمایت می‌کند. این ماده قادر است بسیاری از مشکلات مربوط به مو و پوست کف سر را با خواص ضد میکروبی خود و تنظیم PH از بین ببرد. با این حال از آنجایی که جنس مو در افراد متفاوت است خواص سرکه سیب ممکن است برای همه مناسب نباشد. بهترین راه برای تشخیص این است که استفاده از سرکه سیب را در برنامه روزانه مراقبتی خود قرار دهید تا شاهد تاثیرات آن بر روی موی خود باشید.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت


    نام کاربری یا ایمیل *


    رمز عبور *


    ورود

    بخش‌های مختلف این مطلب:

    خواص سرکه سیب برای مو شگفت‌انگیز است. امروزه بسیاری از افراد معتقدند این ترکیب گیاهی فواید زیادی برای پوست دارد. در گذشته از این ماده گیاهی برای شست و شوی موها استفاده می‌کردند. اخیرا نیز به افرادی که دارای مشکلات مربوط به مو مانند خارش کف سر و موخوره و .. هستند پیشنهاد می‌شود که از سرکه سیب استفاده کنند. در این مطلب از زیباشین قصد داریم خواص سرکه سیب برای مو را بررسی کرده و نحوه استفاده سرکه سیب برای مو را توضیح دهیم. اگر می‌خواهید از این ماده بر روی موهای خود استفاده کنید مطالعه این مطلب را از دست ندهید و با زیباشین همراه شوید.

    این ماده خواص متعددی برای موها دارد. در این قسمت مهم‌ترین خواص سرکه سیب برای موها را معرفی خواهیم کرد:

    سرکه سیب یک ماده فوق‌العاده اسیدی به حساب می‌آید. این ماده سرشار از استیک اسید است. موهای وز و شکننده و مجعد معمولا PH بازی دارند. با استفاده از سرکه سیب بر روی این موها، PH اسیدی شده و موها نرم و لطیف می‌شود.

    علت جوش سر را بشناسید و روش‌های درمان این مشکل رایج را در اینجا یاد بگیرید.

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    یکی دیگر از خواص شگفت‌انگیز سرکه سیب برای مو خواص ضدمیکروبی این ترکیب است. سرکه سیب میزان باکتری‌ها و قارچ‌هایی که منجر به مشکلات مربوط به کف سر یا موها می‌شوند را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. این ماده از عفونت و خارش سر و بسیاری دیگر از مشکلات رایج پوست سر جلوگیری می‌کند.

    علاوه بر موارد فوق سرکه سیب دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید از جمله ویتامین B و C برای مو است. این ماده دارای آلفاهیدروکسی اسید است. آلفاهیدروکسی اسید یک لایه‌بردار ملایم بوده که کف سر را لایه‌برداری می‌کند. سرکه سیب همچنین ضدالتهاب بوده و از بروز شوره سر جلوگیری می‌کند.

    در اینجا بخوانید: آیا با لیمو میتوان شوره سر را درمان کرد؟

    خواص سرکه سیب برای مو شگفت‌انگیز است. امروزه بسیاری از افراد معتقدند این ترکیب گیاهی فواید زیادی برای پوست دارد.

    استفاده از این ترکیب برای مو کار بسیار ساده‌ای است. برای استفاده از خواص سرکه سیب برای موها کافی است که روش زیر را دنبال کنید:

    *اگر بوی سرکه سیب برای شما ناخوشایند است می‌توانید مقداری روغن نارگیل به محلول آب و سرکه سیب اضافه کنید.

    فواید روغن نارگیل برای لب را بدانید و نحوه استفاده از این روغن را یاد بگیرید.

    برای تاثیر بیش‌تر و مشاهده نتیجه بهتر است چندبار در هفته از سرکه سیب استفاده کنید.

    در صورتی که با استفاده از سرکه سیب مشکلات موهای شما بیشتر شد بهتر است استفاده از این ترکیب را متوقف کنید.

    نظرات مختلفی برای استفاده از سرکه سیب و خواص متعدد آن برای مو وجود دارد. تحقیقات نشان می‌دهد این ماده به طور قابل توجهی قادر به تنظیم pH است و با پایین آوردن PH مو در افراد دارای موهای مجعد و وز مشکلات مربوط به این نوع مو را برطرف می‌کند.

    از طرف دیگر مطالعات نشان می‌دهد خواص ضدمیکروبی سرکه سیب باکتری‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برد. این ماده از خارش و سوزش کف سر شما جلوگیری می‌کند. با این حال خاصیت ضدشوره این ماده هنوز از نظر علمی اثبات نشده است.

    همچنین اطلاعات زیادی درباره اثبات خواص ضدالتهابی سرکه سیب وجود ندارد. در واقع برخی از متخصصان متعقدند سرکه سیب دارای خواص اسیدی فراوان است و در صورت استفاده از آن ممکن است پوست کف سر دچار التهاب شود.

    تحقیقات علمی از خواص سرکه سیب برای موها حمایت می‌کند. این ماده قادر است بسیاری از مشکلات مربوط به مو و پوست کف سر را با خواص ضد میکروبی خود و تنظیم PH از بین ببرد. با این حال از آنجایی که جنس مو در افراد متفاوت است خواص سرکه سیب ممکن است برای همه مناسب نباشد. بهترین راه برای تشخیص این است که استفاده از سرکه سیب را در برنامه روزانه مراقبتی خود قرار دهید تا شاهد تاثیرات آن بر روی موی خود باشید.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت


    نام کاربری یا ایمیل *


    رمز عبور *


    ورود

    یکی از اکتشفات گذشتگان استفاده از سرکه سیب برای مو می باشد و به این نتیجه رسیدند باعث نرمی، صاف و براق شدن ‏موها می شود. شاید برایتان عجیب باشد اما سایت آرایشگری جزئیات و طریقه استفاده از سرکه سیب را برای شما مطرح ‏میکند.‏ آیا واقعا سرکه سیب برای…

    یکی از اکتشفات گذشتگان استفاده از سرکه سیب برای مو می باشد و به این نتیجه رسیدند باعث نرمی، صاف و براق شدن ‏موها می شود. شاید برایتان عجیب باشد اما سایت آرایشگری جزئیات و طریقه استفاده از سرکه سیب را برای شما مطرح ‏میکند.‏

    آیا واقعا سرکه سیب برای مو مفید است؟سرکه سیب برای خارش پوست سر و خشکی آن همچنین در پاکسازی و صاف نمودن موخوره بسیار تاثیر گذار می باشد. ‏همچنین توصیه می شود از این ماده بعد از شستن مو با شامپو استفاده نمایید.‏

    مزایای سرکه سیب برای مو :سرکه سیب مزایای درمان بسیاری داشته که در ذیل به 12 مورد آن می پردازیم.‏‏1. تهویه مطبوع : سرکه سیب عملکردی همانند جوش شیرین داشته و برای درمان طبیعی موها بسیار تاثیر گذار می باشد و ‏باعث تمیزی و براقی موهایتان می شود.‏‏2. پاک کننده فوق العاده طبیعی مو : ترکیب سرکه سیب با جوش شیرین یک پاک کننده فوق العاده برای مو می باشد.‏‏3. روشن کننده طبیعی مو : سرکه سیب بدون از بین بردن روغن طبیعی مو، تمام آلودگی از جمله کثیفی و چربی را از بین ‏می برد.‏‏4. از بین بردن گره مو : لطافتی به موهایتان می دهد که با استفاده از شانه یا برس براحتی بتوانید موهایتان را شانه بزنید.‏‏5. افزایش رطوبت مو : با بستن کوتیکول های مو در جذب بیشتر رطوبت کمک می کند.‏‏6. درمان خشکی و خارش پوست سر : سرکه سیب دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچ بوده که این خواص در از بین ‏بردن خشکی و خارش پوست شر بسیار موثر می باشد.‏‏7. جلوگیری از موخوره و شکنندگی مو : سرکه سیب با صاف کردن کوتیکول مو، از موخوره جلوگیری میکند.‏‏8. تنظیم ‏ph‏ مو : ‏ph‏ مو و سرکه سیب نزدیک هم میباشد در نتیجه استفاده از سرکه سیب بعد از شستن مو با شامپو بسیار ‏تاثیر گذار می باشد. (‏phمو مابین 4.5 الی 5.5 می باشد و ‏ph‏ سرکه سیب 2.9)‏‏9. احیای مو : با روش هایی که جهت مراقبت از مو وجود دارد کم کم مو لطافت و نرمی خود را از دست می دهد و شما با ‏استفاده از سرکه سیب می توانید آن را دوباره احیا نمایید.‏‏10. درمان شوره سر : خواص ضد قارچ موجود در سرکه سیب توانایی مو در مبارزه با شوره سر را افزایش داده و همچنین ‏به دلیل خاصیت اسیدی که دارد سطح ‏ph‏ پوست سر را متعادل نموده و با بازگرداندن لایه محافظ سر از رشد قارچ جلوگیری ‏می کند.‏‏11. از بین بردن حالت وز مو : ترکیب سرکه سیب با جوش شیرین در از بین بردن حالت وز مو بسیار موثر خواهند بود.‏‏12. ریزش مو : مناطقی از سر که دچار ریزش شده اند، سرکه سیب با تحریک آن مناطق سبب رویش مجدد مو می شود.‏

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    روش استفاده از سرکه سیب برای مو :‏

    ‏1. استفاده عادی از سرکه سیب ‏• این سرکه برای مو بسیار قوی بوده بنابراین توصیه می شود برای دفعه اول یک پیمانه سرکه سیب را با یک ‏پیمانه آب مخلوط نمایید.‏• در صورتی که موهای چربی یا خشک دارید یا سرتان شوره دارد توصیه می شود یک قاشق غذا خوری بیشتر ‏سرکه سیب در آب مخلوط نمایید.‏• سرکه را همانند شامپو برروی موی خود استفاده نمایید فقط توجه داشته باشید از آب گرم استفاده نماید چرا که باعث ‏بدحالت شدن و فری مو می شود. از آب سرد هم استفاده نکنید چرا که توانایی از بین بردن چربی و مواد شیمیایی و ‏همچنین شوره سر را ندارد و توصیه می شود از آب ولرم یا آبی که به دمای اتاق رسیده است استفاده نمایید.‏• مو پس از شستشو نیاز به خنک کننده دارد و سرکه سیب این کار را برای شما انجام می دهد.‏• زمانی که موهایتان مرطوب می باشد، سرکه سیب را بروی سر خود ریخته و به آرامی با پوست سر را ماساژ دهید ‏و از ریشه تا انتهای موی خود را بوسیله انگشتانتان به این ماده آغشته نمایید.‏• اجازه دهید چند دقیقه سرکه سیب بروی موهایتان بماند سپس آن را بشویید.‏• موهای آغشته به سرکه سیب را اجازه دهید در هوای آزاد خشک شود. با این کار موهای صاف و براق خواهید ‏داشت و مطمئن باشید بوی سرکه هم از بین رفته است.‏• توصیه می شود یک یا دوبار درهفته از سرکه سیب جهت تنظیم ‏ph‏ و درخشش مو استفاده نمایید.‏

    ‏2. مخلوط عسل و سرکه سیب برای موهای خشک : عسل خاصیت نرم کنندگی و روشن کنندگی مو می باشد. دستور العمل ‏استفاده از عسل و سرکه سیب به صورت ذیل می باشد :‏• سرکه سیب را با کمی آب مخلوط نموده در یک ظرف در بسته نگه دارید.‏• یک قاشق عسل را به مخلوط اضافه نمایید.‏• در ظرف را محکم بسته و خوب ظرف را تکان دهید.‏

    ‏3. سفیده تخم مرغ برای درخشش فوق العاده مو : سفیده تخم مرغ همانند سرکه سیب موهایتان را فوق العاده براق می کند. ‏طرز تهیه این ماسک فوق العاده به صورت زیر می باشد : ‏• سرکه سیب را با کمی آب مخلوط نموده در یک ظرف در بسته نگه دارید.‏• سفیده تخم مرغ را از زرده آن جدا نموده و به مخلوط اضافه نمایید.‏• در ظرف را محکم بسته و خوب ظرف را تکان دهید.‏

    ‏4. روغن طبیعی برای مرطوب کردن مو : اگر موهای بسیار خشکی دارید با مقدار کمی روغن موهایتان را بشویید. به ‏مخلوط سرکه انواع روغن های طبیعی را به شرح ذیل اضافه نمایید :‏• ‎1/2‎‏ تا ‏‎1‎‏ قاشق چایخوری روغن نارگیل یا• ‎1/2‎‏ تا ‏‎1‎‏ قاشق چایخوری روغن بادام یا• ‎1/2‎‏ تا ‏‎1‎‏ قاشق چایخوری روغن زیتون

    ‏5. استفاده از اسانس : اگر بوی سرکه در زمان شستشو شما را ناراحت میکند پس از 5 تا 10 قطره از هریک از روغن های ‏ذیل استفاده نمایید :‏• لانودر علاوه بر پوست برای مو هم خاصیت تسکین دهنده دارد یا• روغن درخت چای. دارای عطر و بوی قوی بوده و برای درمان شوره سر استفاده می شود یا• سنبل هندی. به خوبی با بوی سرکه مقابله می کند.‏

    چه سرکه سیبی برای درخشان نمودن مو استفاده کنیم؟• سرکه ارگانیک. از سیب های ارگانیک بدون هیچ گونه مواد شیمیایی مضر، کود و آفت کش ساخته شده است.‏• سرکه سیب های غیر پاستوریزه دارای آنزیم های بسیار قوی نسبت به سرکه سیب های پاستوریزه می باشند.‏

    نکات مهم در استفاده از سرکه سیب :‏• حتما سرکه را با آب رقیق نمایید.‏• در هنگام کار با سرکه ماظب باشید وارد چشمانتان نشود.‏• مقداری سرکه را درون بطری های اسپری دار در حمام نگه داری نموده و جهت براق نمودن مو و همچنین از بین ‏بردن صابون از کف و دیوارهای حمام.‏• شما میتوانید یک قاشق چایخوری سرکه سیب را به شامپو مورد علاقه خود اضافه نموده و مو و پوست خود را با ‏استفاده از آن ماساژ دهید.‏

     

    منبع : http://naturalbeautytips.co/use-apple-cider-vinegar-for-hair

    نام (اجباری)

    ایمیل (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

    مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار


    آیا به پودر های دکلره حساسیت داشته و پوست سرتان دچار سوزش می شود؟ سایت آرایشگری یکسری راه حل جهت…

    گرفتن قیچی به دست می تواند یک تمرین خلاقیت سازنده، صرفه جویی در وقت و حتی پول و جولوگیری از ظاهر…

    حنا امروزه نه تنها در ایران، بلکه در بزرگ‌ترین مراکز زیبایی اروپا و آمریکا هم به یکی از مواد…

    انواع واریاسیون : سبز : این واریاسیون توانایی خنثی کردن رنگ قرمز را دارد. زرد : با تمام رنگ ها و…

    اگر موهایتان را از قبل حنا گذاشته اید همانند موهای طبیعی نمی توانید آنها را رنگ کنید . سایت…

    فرمول رنگ موی قهوه ای نسکافه ای بدون دکلره بلوند نسکافه ای تیر.6.47 1/3 بلوند طلایی خیلی روشن G8…

    رنگ موی دودی زیتونی به تنهایی زیبایی خاصی دارد و در کنار آن هایلایت کردن آن، زیباییش را دو برابر…

    سایت آرایشگری در این مقاله شما را با پایه ها و اصطلاحات دکلره آشنا می نماید : پایه های دکلره ی مو…

    دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا

    سرکه سیب فواید زیادی برای پوست و مو دارد. می توانید برای از بین بردن شوره سر، نرم کردن پوست های خشک و ضدعفونی کردن برس های آرایشی از آن استفاده کنید.

    سرکه سیب طبیعتا خاصیت ضدقارچ، ضدباکتری و ضد التهابی دارد. همچنین دارای آلفا هیدروکسی اسید و استیک اسید می باشد. به همین دلیل با ایجاد تعادل در سطح پی اچ، پوست را لایه برداری می کند. پس این مطلب را بخوانید تا ۱۰ شیوه استفاده از سرکه را بیاموزید.

     

    اگر به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام هستید، مطالعه مقالات زیر می تواند برای شما مفید واقع شود.

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    رژیم چگونه ممکن است؟

    بهترین رژیم غذایی لاغری

     

    درمان خارش پوست

    یک فنجان سرکه سیب را داخل وان حمام بریزید تا خاصیت ضدالتهابی آن خارش پوست را که به دلیل اگزما و پسوریازیس ایجاد شده اند بهبود بخشد.

    موهای درخشان

    سرکه سیب می تواند به عنوان یک پاک کننده برای تمیز کردن هر محصولی که برای موهایتان استفاده می کنید باشد. ۵ قطره سرکه سیب با آب سرد مخلوط کرده و پس از اینکه موها را کاملا شستید روی موها و کف سر بریزید. همچنین می توانید برای درخشندگی موها بگذارید سرکه روی آن بماند.

    پوست را از سر تا پا صاف و نرم کنید

    اسید سرکه، منافذ پوست را تنگ کرده و خشکی پوست را از بین می برد. پس سرکه فقط برای صورت مفید نیست. چند قطره روی بدن یا داخل کرم دست بریزید تا تمام قسمت های پوست بدنتان را روشن کند.

    سرکه خاصیت پاک کننده دارد و منافذ پوست را منقبض می کند

    سرکه سطح PH را متعادل می سازد و برای پوست های چرب نقش انقباضی دارد. ترکیب نصف سرکه و نصف آب را قبل از مرطوب کننده روزانه به عنوان شاداب کننده پوست استفاده کنید. سرکه سیب همچنین به دلیل داشتن آلفا هیدروکسی اسیدها پوست را لایه برداری می کند.

     

    از بین بردن شوره سر

    سرکه سیب خاصیت ضد قارچ دارد بنابراین می تواند شوره های سر را برطرف کند. خودتان شامپوی پاک کننده سر را با ترکیب آب و سرکه در داخل یک آب پاش بسازید.

    درمان التهابات ناشی از استفاده تیغ

    پد پنبه ای را آغشته به سرکه کنید و روی پوست ملتهب بمالید تا شدعفونی شود. خاصیت ضد التهابی سرکه سرخی قسمت های ملتهب را می گیرد و پی اچ اسیدی نیز موهای داخل پوست مانده را از بین می برد.

    سرکه بوی پا را می گیرد

    سرکه سیب نوعی ضدقارچ است به از بین بردن بوی بد پاها کمک خواهدکرد. یک فنجان سرکه را با چهار فنجان آب مخلوط کنید. پس از اینکه ۵ دقیقه پاها را داخل آن قرار دادید دیگر بوی بد نخواهند داد.

    ماسک سم زدای سرکه

    برای تهیه این ماسک ۱ قاشق چایخوری سرکه سیب و ۱ قاشق چایخوری خاک بنتونیت را در هم مخلوط کنید. سرکه پوست را لایه برداری کرده و PH را تنظیم می کند. خاک بنتونیت نیز ناخالصی ها را از منافذ پوست می گیرد.

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

     

    پاک کننده لوازم آرایش

    درست است که می توانید برس های آرایشی کثیف را با آب و صابون بشویید اما برای ضدعفونی کردن آن ها از محلول سرکه و آب استفاده کنید.

    جلوگیری از آفتاب سوختگی

    با استفاده از لیفی که در داخل محلول ( یک فنجان سرکه و ۴ فنجان آب ) کرده اید از تاول جلوگیری کنید. این ترکیب به دلیل خاصیت ضدالتهابی پوست را از تورم، قرمزی و سوختگی ها محافظت می کند.

    من به ترجمه متون روانشناسی و سبک زندگی علاقه دارم و امیدوارم این مطالب در زندگی شما مفید و موثر باشد.

    سلام هرچند وقت یکبار سرکه رو ب صورتم بزنم

    سلام
    میشه سرکه سیب را به شامپو اضافه کرد؟اگه میشه چقد باید اضافه کنیم؟
    ممنون

    سلام ایا سرکه سیب مو ها را صاف میکند

  • چیکار کنم تا لاغر شوم
  • سلام من صورتم چرب هستش شما پیشنهاد می کنید سرکه رو با آب قاطی کنم به صورتم بزنم آیا لکه روش نمیشه لطفا جواب بدید

    سلام یه سوال داشتم سرکه سیب زدم به صورتم و لک افتاده جاش.چطور میشه ازبین بردش؟

    سلام از محلول رقیق شده سرکه سیب و آب چند بار درهفته برای صورت میتوان استفاده کرد؟

    سلام به از محلول رقیق شده سرکه سیب و آب چند بار درهفته برای صورت میتوان استفاده کرد؟

    سلام سرکه سیب برای درمان پسوریازیس سر مفیده چون دکترا میگن درمان قطعی نداره

    بعد از استفاده از سرکه سیب باید موها رو آب بکشیم یا میتونیم سرکه رو رو موهامون نگه داریم؟

    بعد از استفاده از سرکه سیب می تونید بزارید روی موها مدتی بمونه و بعد از این که کاملا خشک شد موها رو شستشو بدید. البته بهتره موها زیر آفتاب خشک بشه تا بوی بد سرکه هم از بین بره

    ببخشید میخواستم بدونم سرکه سیب وه برای جوش روی بدن میزنن رنگ برنزه ی بدن رو میبره؟؟؟یعنی سفید میکنه پوستو؟

    سلام من یک ساله که تمام پوست سرم به شدت میخاره با اینکه شوره هم نداره بعضی مواقع هم جوش های ریزی میزنه .تقریبا همه، جای ایران پیش دکتر رفتم بهترین شامپو های ضد شوره پماد و لوسیون زدم ولی هیچی شب ها نمیتونم بخوابم خواهش میکنم کمکم کنید

    لطفا بهم پی ام بدین۰۹۱۵۲۸۵۸۸۲۵

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    سلام خسته نباشین میخاستم طریقه شستوشوی سر با سرکه سیب استفاده کنم موی سرمم چربه.و برای روشن شدن پوستم طریقه استفادش ممنون از طریق ایمیل شخصیم لطفا بفرستید .متشکرم.

    چندبار درماه باید استفاده کرد باید سقف سرشسته بشه یا نک مو

    سرکه رو هم میتونید به پوست سر بمالید و هم به ساقه های مو البته بهتره قبل از این کار با کمی آب مخلوط کنید.

    سلام من در حال حاضر سرکه سیب خانگی دارم می خواهم هم برای سوء هاظمه معده وهم شستوشوی سر استفاده کنم لطفا طریق مصرف برای موی سرم را که هم چرب است وهم شوره دارد را برایم از طریق ایمیل شخصی ام بفرسبید .متشکرم.

    متاسفانه مطالب شما قابل خواندن نیست زیرا که با ألفبائی جدا إز هم نوشته میشود،،لطفا تا زمانی که أین مشکل برطرف نشده ،إرسال نکنید.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    تشکر! شما با موفقیت عضو خبرنامه بدونیم شدید.


    برای دریافت آخرین مطالب بدونیم ایمیل خود را وارد کنید:

    استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است. تمامی حقوق این سایت متعلق به بدونیم می باشد.

    درخدمت شما هستم با آموزشی مختصر درباره نحوه استفاده از سرکه سیب برای پوست و موی شما عزیزان.

    همانطور که میدانید سرکه سیب خاصیتی اسیدی دارد و هر نوع اسید به عنوان یک لایه بردار عمل میکند و میتواند جای لک روی صورت شما را ازبین برده و از جوش زدن صورت جلوگیری کند، بنابراین سرکه سیب میتواند یک لایه بردار کاملا مناسب برای پوست شما باشد. اما! اندکی صبرکنید، هر لایه برداری ویژگی هایی دارد که باید قبل از استفاده از آنها آگاه شوید. دقت داشته باشید که سرکه سیب به عنوان یک اسید ممکن بر روی پوست شما واکنش دهد پس بهتر است قبل از مصرف و شروع درمان ابتدا کمی از آن را بر یک ناحیه کوچک از پوست خود تست کنید و مطمئن شوید که حساسیتی نشان نمیدهد. پس از تست این آزمایش نوبت به استعمال آن میشود، دقت داشته باشید که سرکه سیب دارای اسید زیادی می باشد به همین علت در اوایل مصرف آن را با آب رقیق کنید و به تدریج در روزهای بعد مقدار سرکه را بیشتر و آب را کمتر کنید. برای پوست عزیزانی که با گیاه آلواوراء حساسیت نشان نمیدهد استفاده آن به جای آب باسرکه سیب میتواند بهتر باشد. مورد دیگری که باید درنظر بگیرید این است که از روزی که تصمیم به استعمال سرکه سیب میگیرید از پنج دقیقه شروع کرده و به تدریج زمان آن را افزایش دهید تا به 20 دقیقه برسید. سعی کنید سرکه سیب را شبها استفاده کنید چرا که به عنوان یک لایه بردار باید اشعه کمتری از خورشید ببیند. شما میتوانید از سرکه سیب به عنوان تونر برای پاک کردن آرایش صورت خود استفاده کنید.

    و اما معجزه سرکه سیب برای موهای شما

    شاید برایتان عجیب باشد اما اگر موهای پرحجم، درخشان، بدون موخوره و شوره میخواهید از سرکه سیب استفاده کنید. سرکه سیب با دارا بودن اسید آلفا هیدروکسی خاصیتی باور نکردنی ضدقارچی و ضد باکتری دارد. سرکه سیب به ترمیم بافت آسیب دیده سر شما کمک کرده و باعث ارتقا کیفی موهای شما میشود.برای استفاده از این ماده ی شگفت انگیز ابتدا سرخود را باشامپو کاملا شسته و آبکشی کنید سپس سرکه سیب را بر روی سر خود ریخته و کاملا ماساژ دهید تاموها کاملا به سرکه سیب آغشته شود و سپس آبکشی کنید. دست نگه دارید!!! همانطور که در قسمت مراقبت از پوست نیز ذکر کردیم سرکه سیب کاملا اسیدی است پس استفاده آن به تنهایی نه تنها باعث تقویت و ثبات ph مو نخواهد شد بلکه ممکن است باعث آسیب به موهای شما نیز شود.

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    پس برای استعمال از این محلول شگفت انگیز باید چکار کرد؟

    ما راه حل مناسب را به شما خواهیم گفت، کافیست نسبت حل کردن مقدار سرکه سیب با آب رابدانید. اگر شما دارای موهایی بلند و ضخیم هستید از نسبت برابر سرکه و آب استفاده کنید، اگر موهایتان ضخیم ولی کوتاه است نسبت دو به سه از سرکه آب، اگر موهایتان بلند ولی نازک است نسبت سه به چهار سرکه و آب واگر موهایی کوتاه ونازک دارید بانسبت یک به سه سرکه و آب استفاده کنید. با رعایت این نکات و چندبار استفاده از این ماده شگفت انگیز متوجه معجزه آن خواهید شد، حتما حداقل ماهی یکبار برای موهای خود از این ماده استفاده کنید و پس از حمام کردن و استفاده از سرکه سیب حوله را دور موهایتان نپیچید چرا که برای ازبین رفتن بوی سرکه موهای شما باید درمعرض هوای آزاد باشد.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    این سایت حاصل تلاش شبانه روزی سیدرضا بازیار می باشد که بدون وابستگی مادی و معنوی به هیچ سازمان و نهاد و حزب و گروه سیاسی فعالیت خود را ابتدا بر اساس قانون الهی و سپس قانون اساسی ایران بنا نهاده است. کلیه هزینه های این سایت با هزینه شخصی پرداخت می شود که امیدوارم از این پس از طریق تبلیغات تامین شود و همواره سعی می کنم تا مطالب آموزشی جدید و خواندنی را برای شما به ارمغان بیاورم.

    كلیه حقوق این سایت متعلق به سیدرضا بازیار می باشد. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است

    

    سرکه سیب فواید و خواص زیادی دارد، از کمک به برداشتن زگیل گرفته تا راهی طبیعی برای درمان سوختگی و یک پاک‌کننده طبیعی عالی.اما آیا می‌دانستید سرکه سیب می‌تواند محصولی عالی برای مراقبت از موهایتان هم باشد؟سرکه سیب یک پاک‌کننده طبیعی و عالی برای موهاست، موهایتان را سالم نگه داشته، به آن درخششی سالم بخشیده، از ریزش مو جلوگیری کرده و حجم موهایتان را هم بیشتر می‌کند.علاوه بر این، اگر شما یا کسی از خانواده‌تان از شوره مو رنج می‌برد، سرکه سیب می‌تواند جایگزینی عالی برای محصولات درمانی شیمیایی باشد که هم برای محیط زیست مضر است و هم می‌تواند عوارض‌جانبی در بر داشته باشد.اما چطور؟ سرکه سیب با از بین بردن باکتری‌ها و قارچ‌ها که سلامت پوست سرتان را به خطر می‌اندازد، به کنترل شوره سر کمک می‌کند.اما چرا سرکه سیب می‌تواند ماده‌ای عالی برای موها و پوست سرتان باشد؟چون سرکه سیب حاوی میزانی طبیعی و سالم از اسید آلفا هیدروکسی است. این ماده مهم برای کمک به پاک‌سازی طبیعی بقایای محصولات دیگری است که برای موهایتان استفاده می‌کنید.با جلوگیری از از ایجاد این بقایا، موهایتان درخشش زیبایی پیدا کرده و از این مهمتر توازن pH موهایتان به حد ایدآل رسیده که به ارتقای سلامت موهایتان کمک می‌کند.سرکه سیب خواص پیشگیری‌کننده مختلفی هم دارد زیرا گردش‌خون را در مویرگ‌هایی که درست زیر پوست سرتان هستند، افزایش می‌دهد.از اینها گذشته، سرکه سیب بخاطر خواص ضدقارچ و ضدباکتری که دارد می‌تواند به اندازه یک شامپوی ضدعفونی‌کننده موثر باشد. این آن را به محصولی بسیار عالی برای جلوگیری از عفونت پوست سر تبدیل می‌کند.همچنین با استفاده از سرکه سیب برای درمان فولیکول‌هایی که توسط باکتری بسته شده‌اند (که باعث ایجاد پوسته‌پوسته‌هایی در منافذ موها روی پوست سر می‌شود) می‌توانید از ریزش موهایتان جلوگیری کنید.حالا که متوجه شدید سرکه سیب تا چه اندازه می‌تواند برای موهایتان مفید باشد، احتمالاً دوست دارید بدانید چطور باید از آن استفاده کنید.فرمول استفاده از سرکه سیب برای سلامت موهااکثر افراد توصیه می‌کنند که سرکه سیب را با آب گرم مخلوط کنید. اما بااینکه همه موها شبیه به هم نیستند، فرمول‌هایی برایتان آورده‌ایم که می‌توانید طبق نوع موهایتان از آن استفاده کنید.- اگر موهایتان ضخیم و بلند است، نسبت سرکه و آب گرم مصرفی‌تان یک به یک باشد.- اگر موهایتان نازک و کوتاه است، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک به چهار باشد. همچنین اگر به طور مداوم موهایتان را با موادشیمیایی صاف می‌کنید، بهتر است از همین نسبت استفاده کنید.- اگر موهایتان ضخیم، مجعد یا فر است، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک به سه باشد.همچنین می‌توانید رایحه محبوبتان را به این فرمول اضافه کنید تا بوی سرکه سیب اذیتتان نکند.فرمولاسیون سرکه سیب خودتان را درست بعد از شامپو کردن موها استفاده کنید، سپس موها را آب گرفته و وقتی می‌خواهید موهایتان را خشک کنید، دقت کنید که آنها را در حوله نپیچید. موهایتان برای اینکه بوی سرکه سیب زیاد نماند، باید تنفس کنند.توصیه می‌کنیم یک بار در ماه از این درمان عالی استفاده کنید.منبع:مردمان

     

    رازهای زیبایی

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    پرپشت کردن طبیعی و دائم ابرو

    جلوگیری از بور شدن لباس های مشکی

    تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

    لوازم آشپزخونت روآنلاین بهترینشو انتخاب کن

    درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

    میخوای ابروهای طبیعی وپرپشت داشته باشی؟

    خرید هودی های شیک دخترانه، ترند پاییز99

    جدیدترین ست های اسپرت و شیک دخترانه

    انواع چرخ مبتدی وحرفه ای/قیمت کارخانه

    خرید بهترین چرخ خیاطی موجود در بازار

    پیراهن های کوتاه بی نظیر و راحتی

    جدیترین یخچال ها رو باکمترین قیمت بازاربخر

    رزرو تورهای داخلی و خارجی از درگاه معتبر

    میخوای از همیشه زیباتر باشی؟

    Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

    توسط
    اکبر جودکی

    سرکه سیب از آب سیب تهیه می‌شود. فرآیند تخمیر برای تهیه سرکه سیب تا حدودی خسته‌کننده است و  چند ماه طول می‌کشد تا فرآیند به اتمام برسد. اما اگر به درستی انجام شود، محصول بدست آمده اثربخشی زیادی خواهد داشت. سرکه سیب فواید گوناگونی برای سلامت بدن دارد که یکی از فواید شناخته شده آن برای بهداشت و سلامت مو است. در این مطلب، شما را با خواص سرکه سیب برای موی سر و چندین روش استفاده از جمله در درمان شوره سر با سرکه آشنا می‌کنیم. در ادامه با مجله خلایق همراه باشید:

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    عوارض جانبی محصولات حاوی مواد شیمیایی می‌تواند خطر جدی برای سلامت موهای شما به همراه داشته باشد. در صدر این خطرات، مسائلی مانند آسیب زیست محیطی ناشی از آلودگی، کیفیت نامناسب آب و رژیم غذایی ناسالم نیز می‌توانند بر سلامت موهای شما تأثیر گذشته و باعث کدر و فر شدن موهای‌تان شوند. درمان‌های خانگی مختلفی برای سلامت مو وجود دارد که با کمک آن می‌توانید موهایی صاف و قوی داشته باشید. یکی از بهترین این درمان‌ها، استفاده از سرکه سیب برای موی سر است. برای بهره‌گیری از فواید سرکه سیب برای مو می‌توانید آن را در برنامه عادی مراقبت‌ از موهای خود بگنجانید.

    ۱- سرکه سیب باعث تعادل میزان PH سبوم (چربی طبیعی پوست) و پاکسازی مو از آلودگی‌‌ها می‌شود.

    ۲- سرکه سیب خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی دارد.

    ۳- استفاده از سرکه سیب برای موی سر به کاهش حالت فر مو و نیز رفع گره‌خوردگی مو کمک می‌کند.

    ۴- سرکه سیب باعث افزایش درخشندگی موها می‌شود.

    ۵- براساس تحقیقات مشخص شده است سرکه سیب به رشد سالم موها و جلوگیری از ریزش مو کمک می کند.

    ۶- سرکه سیب می‌تواند در جلوگیری از موخوره و شکنندگی مو نیز مؤثر باشد.

    آبکشی موها با سرکه سیب در ایجاد درخشندگی و براق شدن موهای کدر بسیار مؤثر می‌باشد. آنتی اکسیدان‌های موجود در سرکه سیب به حفظ تعادل سطح PH پوست سر کمک می‌کند و با تأمین مواد مغذی موردنیاز مو باعث می‌شود موها به شکل طبیعی سالم و زیبا شوند.

    حتماً بخوانید: موارد مصرف سرکه سیب

    روش استفاده از سرکه سیب برای مو بدین صورت است که ابتدا ۲ قاشق چای‌خوری سرکه سیب را در ۱ لیوان آب مخلوط کنید. حالا موهای‌تان را با آب بشوئید و بعد با این محلول آبکشی کنید. هم‌چنین برای افزایش فواید محلول می‌توانید چند قطره از روغن‌های اسانس مانند روغن درخت چای، روغن اسطوخودوس یا رزماری را به انتخاب خود به آن اضافه کنید. بگذارید حدود ۳-۲ دقیقه روی موهای‌تان بماند و بعد آن را با آب بشوئید.

    شوره سر از مشکلات شایعی است که افراد زیادی با آن درگیر هستند. یکی از راه‌حل‌های رفع شوره سر، مراجعه به دکتر و مصرف داروست. راه‌حل دوم این است که اگر شوره سرتان کم است، از سرکه سیب تحت نظر یک متخصص استفاده کنید. خاصیت ضد قارچی سرکه سیب در مبارزه با شوره سر مؤثر می‌باشد. خاصیت اسیدی سرکه سیب نیز به حفظ تعادل سطح PH پوست سر و تشکیل لایه محافظتی روی پوست کمک می‌کند.

    حتماً بخوانید: درمان ریزش موی شقیقه ها ؛ ۱۰ روش گیاهی برای رویش مجدد موی جلوی سر

    ابتدا سرکه سیب و آب را به نسبت مساوی در یک بطری با هم مخلوط کنید. حالا قبل از اینکه موهای‌تان را با شامپو بشوئید، این مخلوط را آهسته روی پوست سرتان بمالید. هم‌چنین می‌توانید سرکه سیب را با شامپو مخلوط کرده و استفاده کنید.

    ۱- کمک به هضم غذا

    ۲- مناسب برای سلامت قلب

    ۳- کمک به کنترل سطح کلسترول خون از طریق کاهش میزان بالای کلسترول

    ۴- مفید برای کنترل وزن

    ۵- مفید برای حفظ تعادل و کنترل قند خون

    ۶- کمک به پاکسازی سموم از بدن

    ۷- کمک به مراقبت از پوست

    ۸- کمک به کاهش بوی بد بدن در صورت استعمال خارجی با تجویز متخصص

    ۹- کمک به تسکین گلودرد

    ۱۰- کمک به درمان سرماخوردگی

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر

    حتماً بخوانید: با این ۸ درمان طاسی سر با داروی گیاهی شاهد رشد مجدد موی خود باشید

    ترجمه شده در سایت خلایق
    منبع:

    healthkart.com


    ۱۳۹۶-۰۶-۱۲

     توسط
    بهاره قاسم پور
    · Published ۱۳۹۶-۰۶-۱۲
    · Last modified ۱۳۹۷-۰۴-۲۰


    ۱۳۹۷-۰۶-۰۱

     توسط
    اکبر جودکی
    · Published ۱۳۹۷-۰۶-۰۱


    ۱۳۹۷-۰۳-۱۰

     توسط
    اکبر جودکی
    · Published ۱۳۹۷-۰۳-۱۰
    · Last modified ۱۳۹۷-۰۴-۲۰


    ۱۳۹۶-۱۰-۰۴

  • عکس تصاویر عاشقانه پاییزی
  •  توسط
    سید مالک میرزایی
    · Published ۱۳۹۶-۱۰-۰۴
    · Last modified ۱۳۹۷-۰۴-۲۰

    مشاوره چشم پزشکی توسط متخصصین مرکز چشم پزشکی بصیر

    باز نشر مطالب تنها با ذکر نام سایت خلایق و ذکر آدرس و درج بک لینک khalayegh.com مجاز است.

    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر
    طرز استفاده از سرکه سیب برای موی سر
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *