طرز استفاده از حنا هندی مشکی برای مو

دوره مقدماتی php
طرز استفاده از حنا هندی مشکی برای مو
طرز استفاده از حنا هندی مشکی برای مو

تمامی کالاها توسط کارشناسان آرتیشو مورد بررسی قرار میگیرند تا از اصالت و سلامت آنها اطمینان پیدا کنند

 

ارسال به تمامی نقاط ایران با بسته بندی های مناسب

مصرف مواد غذایی ارگانیک و سالم علاوه بر سلامت بدن باعث حفظ محیط زیست در طولانی مدت خواهد شد

قرار دادن تخفیف های بسیار ویژه در موارد مختلف

طرز استفاده از حنا هندی مشکی برای مو

دوره مقدماتی php

روغن حیوانی

روغن حیوانی گاوی درجه یک آرتیشو در بسته های یک کیلویی

روغن حیوانی

روغن حیوانی گاوی درجه یک آرتیشو در بسته های یک کیلویی

سالم و طبیعی

دمنوش مخلوط چای سبز و سیب ترش محصول شرکت نیوشانیک در بسته های 20 عددی

سالم و طبیعی

دمنوش مخلوط چای سبز و سیب ترش محصول شرکت نیوشانیک در بسته های 20 عددی

ارگانیک

کیک برنج ارگانیک در بسته های 120 گرمی

ارگانیک

کیک برنج ارگانیک در بسته های 120 گرمی

پوشاک و البسه

پوشاک و البسه

© – شرکت وایا پرداز پارسیان زاگرس.
آدرس : کرمانشاه ، بلوار گلریزان ، ساختمان آرتیشو –
تلفن: 38357461-083

در این مطلب با انواع روش های طبیعی برای رنگ موی گیاهی مشکی آشنا شدید که امیدواریم با کمک این دستورات و مواد طبیعی بتوانید موهایتان را به راحتی به رنگ مشکی در آوردید.

برای ایجاد تغییرات مثبت در چهره تان بهتر است موهایتان را با کمک انواع رنگ موهای شیمیایی و گیاهی رنگ بزنید. رنگ موی گیاهی مشکی از انواع رنگ موهای مناسب و ایده آل است و شما می توانید با کمک انواع روش ها و مواد طبیعی موهایتان را به ساده ترین روش ممکن مشکی کنید. 

رنگ موی گیاهی مشکی زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و اگر شما تمایل دارید موهایتان را بدون اینکه هیچگونه آسیبی رنگ بزنید بهتر است از رنگ موهای طبیعی و گیاهی استفاده کنید.

رنگ موی مشکی یکی از پرطرفداترین و محبوب ترین رنگ موها در بین خانم ها است و اگر شما تمایل دارید سفیدی موهایتان کمتر به نظر برسد بهتر است از این رنگ موی زیبا برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید. در ادامه انواع روش های طبیعی برای رنگ کردن موها با رنگ موی گیاهی مشکی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

طرز استفاده از حنا هندی مشکی برای مو

رنگ موی مشکی طبیعی براقی و درخشندگی خاص خودش را دارد و شما می توانید با انواع مواد گیاهی و طبیعی نظیر حنا و چای سیاه و حنای هندی و روناس و آبلیمو و روغن نارگیل موهایتان را به راحتی رنگ بزنید.

روش تهیه رنگ مو 

ابتدا حنا را با آب جوش درون ظرف مناسبی مخلوط کنید و بعد از گذشت 60 دقیقه با کمک حنا همه سر خود را ماساژ دهید و به مدت 120 دقیقه صبر کنید. وسمه را به کمک مقداری آب خیس کنید و بعد از گذشت 120 دقیقه موهایتان را با کمک آب ولرم بشویید و بعد از خشک کردن موها با کمک وسمه تمام سر را به خوبی ماساژ دهید و بعد از گذشت 120 دقیقه موهایتان را با آب ولرم به خوبی بشویید.

2. رنگ موی گیاهی مشکی با چای سیاه 

یکی از بهترین روش ها برای رنگ کردن موهای سفید استفاده از چای کیسه ای است و شما می توانید با کمک چای کیسه ای موهایتان را به راحتی مشکی کنید. برای رنگ کردن موها با چای کیسه ای چند عدد چای کیسه ای را درون مقداری آب بجوشانید سپس محلول چای را صاف کنید و محلول صاف شده را به همه قسمت های موهای خود بزنید. توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه دلخواه بهتر است هفته ای دو بار از این روش برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید سپس موهایتان را با آب سرد بشویید.

3. رنگ موی گیاهی مشکی با حنای هندی 

برای داشتن موهای مشکی و براق حنای هندی و آبلیمو و کشک و پودر قهوه را درون یک ظرف پلاستیکی و یا استیل به خوبی مخلوط کنید و مخلوط را هم بزنید تا خمیری یکدست و غلیظ بدست آید سپس موهایتان را با کمک این ترکیب رنگ بزنید.

توجه داشته باشید که قهوه باعث از بین رفتن قرمزی حنا می شود بنابراین می توانید در این ترکیب رنگ موی گیاهی به اندازه دلخواه خود از قهوه استفاده کنید.

4. رنگ موی مشکی گیاهی تیره با روناس 

برای تهیه این رنگ موی گیاهی ابتدا چهار قاشق غذاخوری روناس و سه لیوان آب را درون ظرفی مناسب بریزید سپس ظرف را روی حرارت گاز قرار دهید تا به دمای جوش برسد و بعد از رسیدن محلول به دمای جوش آن را از روی حرارت گاز بردارید و اجازه دهید تا محلول روناس سرد شود سپس به کمک آن موهایتان را ماساژ دهید.

5. رنگ موی مشکی گیاهی با آب لیمو و روغن نارگیل

از زمان های گذشته تا به امروز از این ماسک مو گیاهی برای مشکی کردن موها و از بین بردن شوره سر و تقویت ریشه موها استفاده می شود.
برای تهیه این رنگ مو به اندازه دلخواه خود مقداری روغن نارگیل را درون یک ظرف مناسب بریزید و ظرف را روی حرارت گاز قرار دهید تا روغن نارگیل گرم شود سپس آب نصف لیمو را بگیرید و آبلیموی تازه را با روغن نارگیل به خوبی مخلوط کنید و ماسک مو را به همه قسمت های موی خود بمالید و سرتان را ماساژ دهید تا موهایتان به طور طبیعی مشکی و خوشرنگ شود.

در این مطلب انواع رنگ موی مشکی گیاهی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با کمک این روش های طبیعی و بدون ضرر بتوانید تغییرات مثبتی را در رنگ موهای خود ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع فرمول رنگ موی شیمیایی و رنگ موهای گیاهی به بخش رنگ مو مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


چطور برای شستن قالی 50 هزار تومان هدیه بگیریم؟



کیلیم کارست لنکاوی بهشتی متفاوت در مالزی



آیا عسل طبیعی شکرک می زند؟!


گیوه گلدوزی با زیره چرم یک انتخاب مد روز برای خانم ها و آقایان



چطور جراحی زیبایی موفقی داشته باشیم؟



با انواع عسل طبیعی پر خاصیت آشنا شوید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

طرز استفاده از حنا هندی مشکی برای مو

نام

ایمیل

وبسایت



دکتر عطا حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک



خاصیت، بررسی رایگان خواص و مضرات مواد غذایی!

برجسته کردن لب در سال ‌های اخیر به طور فزاینده ‌ای محبوب شده ‌است، به طوری که مردم سراسر دنیا به دنبال راه ‌هایی برای پرتر و برجسته تر کردن لب هایشان هستند. در حالی که برجسته سازی لب معمولا به وسیله پر کننده اسید هیالورونیک انجام می ‌شود، اما بوتاکس روش دیگری برای آن ‌هایی است که به دنبال حجم دهی بیشتر هستند. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام به بررسی بوتاکس لب می پردازیم و عوارض و فواید …

روزه داری متناوب و رژیم غذایی کتوژنیک، دو الگوی پرطرفدار در میان علاقه مندان به سلامتی و افرادی است که دارای رژیم غذایی هستند. با این حال، در حالی که تفاوت‌ های زیادی بین روزه گرفتن متناوب و کتو وجود دارد، در واقع آنها می توانند با هم ترکیب شوند تا به تقویت نتایج کمک کنند و حتی سریع‌ تر به حالت کتوز برسید. در حقیقت، با تمرین روزه داری متناوب در کتو، شما می توانید از مزیت ‌های منحصر به فردی که هر دو …

پنیر لبنه ، دارای طعمی تند، خامه ای و فوق‌ العاده مغذی است و یک جزء ضروری مورد استفاده در غذاهای خاورمیانه برای هزاران سال است. در واقع، در برخی از مناطق، این پنیر را میتوان در هر چیزی پیدا کرد، از پیش غذا و دسر گرفته تا چیزهای دیگر. نه تنها دارای تنوع زیادی است بلکه با چند دستور ساده، می توانید آن را در آشپزخانه خود تهیه کنید. این پنیر، همچنین در لیست غذاهای پروبیوتیک قرار می گیرد که برای سلامتی روده مفید …

در مورد لیپوساکشن چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید فرق این روش با تامی تاک چیست؟ هر دو روش به برگرداندن زیبایی شکم پس از بارداری یا کاهش وزن زیاد، کمک می کنند. ولی آیا اطلاع دارید که کدام یک بهتر چربی های اضافی شکم را خارج می کنند؟ با عوارض آنها آشنایی دارید؟ آیا میتوان هر دو روش را با هم مورد استفاده قرار داد؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی دو تکنیک لیپوساکشن و تامی تاک می پردازیم. لیپوساکشن شکم …

زخم اثنی عشر که به عنوان زخم معده نیز شناخته می شود، شامل یک زخم بر روی پوشش داخلی معده یا اثنی عشر (ابتدای روده کوچک) است. زخم های دردناکی روی سطح معده وجود دارند و می توانند تاثیر بدی بر روی معده و روده کوچک شما داشته باشند. این مشکل به دلیل عدم تعادل آنزیم های گوارشی اتفاق می افتد. این ضایعات زمانی رخ می دهد که پوشش معده، دوازدهه و بافت زیرین، بدون محافظ باقی می مانند. زخم معده چهار برابر بیشتر از …

طرز استفاده از حنا هندی مشکی برای مو

آیا شما دلایل اصلی اینکه چرا روغن نارگیل از فواید و مزایای قابل ‌توجه زیادی برخوردار است را می دانید؟ این به لطف یک جزء کلیدی به نام …

در مورد گلوکزامین چه می دانید؟ این مکمل را چه کسانی می توانند مصرف کنند و در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟ آیا عوارض خاصی شما را تهدید …

برجسته کردن لب در سال ‌های اخیر به طور فزاینده ‌ای محبوب شده ‌است، به طوری که مردم سراسر دنیا به دنبال راه ‌هایی برای پرتر و برجسته …

در روز ۲۴ اکتبر سال ۲۰۱۸، اداره غذا و داروی آمریکا داروی جدیدی را برای درمان آنفولانزا تصویب کرد. زوفلوزا اولین داروی جدیدی است که در ۲۰ سال …

در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام می خواهیم به بررسی راه های درمان خانگی افتادگی و شل شدن پوست ، بپردازیم. همه دوست …

ویار یکی از شایع ترین نشانه هایی است که اکثر زنان در سه ماهه اول دوران بارداری خود آن را تجربه می کنند. حالت …

در مورد کلستاز بارداری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال خارش پوست در بارداری را تجربه کرده اید؟ این کاملا طبیعی و شایع …

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه …

فواید ورزش در دوران بارداری چیست؟ سالم بودن در طول بارداری شامل خوردن صحیح، داشتن استراحت کافی و تحرک بدن شما می شود. ورزش …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است




خانه

موبایل

حنا یک رنگ شفاف است، رنگ موهایتان را عوض نمی کند و فقط آن را با یک رنگ می پوشاند.

طرز استفاده از حنا هندی مشکی برای مو

 

چگونه به موهایمان حنا بزنیم : استفاده از حنا مثل رنگ مو نیست. حنا هر چقدر بیشتر روی موهایتان بماند، رنگ مسی آن بیشتر می شود .حنا نسبت به رنگ مو آسیب کمتری به مو وارد می کند و نسبت به آن دیرتر کم رنگ می شود. حنا در واقع یک رنگ شفاف است که علاوه بر رنگ قرمز پررنگش به موها حالت می دهد و آنها را درخشنده می کند. همچنین یکی از خواص حنا که می توان به آن اشاره کرد این است که به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند.

 

از آنجایی که حنا یک رنگ شفاف است، رنگ موهایتان را عوض نمی کند و فقط آن را با یک رنگ می پوشاند.  بنابراین اگر موهایتان مشکی باشد، وقتی زیر نور به آنها نگاه کنید، فقط درخشندگی قرمز رنگ خواهد داشت. اما اگر موهایتان بلوند و یا خاکستری باشد، نارنجی درخشان دیده می شود و اگر موهایتان قهوه ای باشد، یک سایه روی آنها ایجاد می شود. اگر موهایتان را رنگ می کنید تا سفیدی های آن را بپوشانید، موهای خاکستری نارنجی روشن یا شاید نارنجی گلگون به نظر خواهند رسید.

 

سعی کنید حنایی انتخاب کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد تا رنگ موهایتان خوب شود. دستور آماده کردن آن ساده است: یک مایع اسیدی و پودر حنا. می توانید از آب لیمو (یا سایر آب میوه های اسیدی)، چای، یا قهوه به این منظور استفاده کنید. کمی ماست به خمیر به دست آمده اضافه کنید تا کمی سفت تر شود. در ظرف را با یک پلاستیک بپوشانید و بگذارید حنا حداقل به مدت 12 ساعت در یک محل گرم بماند. سپس حنا را در یک بطری پلاستیکی (یا کیسه ی پلاستیکی با گوشه های بریده شده) قرار دهید.

 

سرتان را مانند یک کره فرض کنید. کاری کنید که در پایان کار، موهایتان بالای سرتان باشند. به این ترتیب به گیره ای برای نگه داشتن آنها در سر جایشان نیاز نخواهید داشت.

 

به قسمت هایی از صورت تان که به خط رشد موهایتان نزدیک است وازلین بزنید. به این ترتیب از رنگی شدن صورت تان جلوگیری می کنید. می توانید با موهای خیس و یا خشک شروع کنید، اما اگر موهایتان خشک باشند کارتان آسان تر است.

 

دستکش بپوشید و حنا زدن را شروع کنید. از بالای موهایتان شروع کنید و هر دفعه دسته ی کوچکی از موهایتان را انتخاب کنید.

 

حنا را فقط به ریشه و پوست نزدیک به آن دسته از موهایتان بزنید. مقدار حنای زیادی بردارید و یک لایه ی ضخیم بزنید.

 

حنای بیشتری به طول موهایتان بزنید.

 

حتماً از ریشه ی موهایتان شروع کنید و به تدریج به سمت پایین پیش بروید.

 

بعد از اینکه هر دسته تمام شد آن را کمی بپیچانید و سپس رها کنید.

 

سعی کنید دسته ی بعدی که انتخاب می کنید نزدیک به دسته ی قبلی باشد.

 

موهایتان بدون کلیپس هم سر جایشان می ایستند. علت این است که شما همه ی آنها را بالای سرتان جمع کرده اید و هر بخشی در یک جهت رها کرده اید. به همین روند ادامه دهید تا تمام موهایتان را حنا بزنید. روش های دیگری نیز برای استفاده از حنا وجود دارد. (قسمت “نکات” را بخوانید)

 

بگذارید حنا 2 الی 4 ساعت یا بیشتر روی موهایتان بماند تا رنگش بیشتر اثر کند. اگر دوست داشتید می توانید بگذارید تمام طول شب روی موهایتان بماند. اما باید حتماً سرتان را با چیزی ببندید و سپس یک کلاه مخصوص رنگ هم سرتان کنید تا از بیرون ریختن حنا جلوگیری کنید. زمانی که منتظر هستید، حنا روی موهایتان سفت خواهد شد.

طرز استفاده از حنا هندی مشکی برای مو

 

موهایتان را بشویید. این کار ممکن است کمی سخت باشد. باید سرتان را زیر شیر آب بگیرید و سپس شروع به شستن موها کنید تا کاملاً تمیز شوند. شامپو به موهایتان بزنید. سپس کمی مرطوب کننده ی مخصوص به موهایتان بزنید. حنا حاوی پروتئین است بنابراین با این کار موهایتان تقویت هم خواهند شد اما ممکن است کمی سفت و خشک هم به نظر برسند. به همین دلیل باید بعد از شستن آنها از یک مرطوب کننده ی مخصوص استفاده کنید. بگذارید مرطوب کننده حداقل 10 الی 15 دقیقه روی موهایتان بماند و سپس مجدداً سرتان را بشویید. اگر لازم دیدید باز هم مرطوب کننده بزنید. به موهایتان برس بکشید تا تمام دانه های حنا از لابه لای موهایتان برود. نگران نباشید؛ بوی حنا و دانه های آن پس از چند بار شستن به طور کامل از لابه لای موهایتان می روند.

 

نکات و هشدارهاوقتی مشغول انجام این کار هستید می توانید به آهنگ و یا یک کتاب صوتی گوش کنید؛ زیرا برای مدتی نسبتاً طولانی در حمام هستید.حنا باعث می شود ضخامت موهایتان بیشتر شود و سالم تر و درخشان تر به نظر برسد.اگر کمی از حنا به پیشانی تان مالیده شد، با آب آن قسمت را به آرامی مالش دهید تا پاک شود. البته می توانستید از قبل کمی وازلین به پیشانی تان هم بزنید.پس از گذشت یک مدت رنگ حنا عوض می شود. می توانید با یک مقدار کمتر و سبک تر شروع کنید و با گذشت زمان مقدار آن را بیشتر کنید.اگر می خواهید رنگ آن کمی تیره تر شود، باید چند بار حنا بزنید تا چند لایه رنگ شود. برای اینکه رنگ موهایتان را حفظ کنید، آنها را ماهی 1 الی 2 بار رنگ کنید. همچنین می توانید به جای رنگ کردن کل موهایتان، فقط ریشه های آنها را رنگ کنید.می توانید با افزودن چیزهایی به حنا، با آن رنگ موهایتان را مشکی یا قهوه ای کنید. برای رنگ سیاه باید بعد از حنا از وسمه استفاده کنید و برای به دست آوردن رنگ قهوه ای، باید وسمه و حنا را با هم مخلوط کنید.برای اینکه رنگ آن را تیره تر کنید، هر شب کمی روغن به موهایتان بزنید. روغن خردل بهترین گزینه است.گاهی اوقات ممکن است که حنا کمی آبکی شود. می توانید یک چهارم قاشق چای خوری صمغ زانتان به 2 فنجان از مخلوط حنا اضافه کنید تا کمی سفت شود.برای استفاده از حنا علاوه بر روشی که در مقاله گفته شد، روش ساده ی دیگری هم وجود دارد؛ مخصوصاً اگر خودتان دارید این کار را انجام می دهید، این روش مناسب تر است.روش دیگر به این صورت است که حنا را همان طور که گفته شد به رشته های موهایتان می زنید و بعد دسته های موهایتان را می پیچانید و به صورت دایره در می آورید. سپس به زدن حنا به موهایتان ادامه می دهید و هر دسته که تمام شده را دور این دایره های می پیچانید. در نهایت دو الی سه دایره ی بزرگ روی سرتان خواهید داشت. این روش راه بهتر و منظم تری است که خودتان به موهایتان حنا بزنید.همیشه سعی کنید قبل از استفاده از حنا مطمئن شوید که برای موهای شما مناسب است. می توانید برای تست کردن از موهای داخل برستان استفاده کنید.معمولاً حنا را روی هرچیزی بریزد لکه اش باقی می ماند. اگر روی لباس و یا پرده ی حمام تان ریخت فوراً آن را بشویید. لکه ی آن روی فلز، پلاستیک و سرامیک باقی نمی ماند. بنابراین بهتر است موقع استفاده از حنا لباس های قدیمی تان را بپوشید و از وسایل قدیمی تان استفاده کنید.حتماً هنگام کار با حنا از دستکش پلاستیکی استفاده کنید زیرا ممکن است دست هایتان تا هفته ها نارنجی بمانند.

اگر از رنگ های شیمیایی استفاده می کنید موهایتان را با حنا رنگ نکنید. باید قبل از استفاده از حنا حداقل 6 ماه از رنگ های شیمیایی استفاده نکنید. ترکیب حنا با نمک فلزی بیش از رنگ های شیمیایی می تواند باعث آسیب رساندن به موهایتان شود. پر اکسید موجود در رنگ های شیمیایی در واکنش مستقیم با نمک فلزی می تواند موجب شود موهایتان مشکی شوند، خراب شوند و یا حالت شان عوض شود و یا خوردگی پیدا کند یا وز کنند.

 

منبع: ایران مطلب

 

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

شرکت بازرگانی برادران بالازاده بعد از تلاش و پیگیری های فراوان، موفق به اخذ تمامی مجوزهای لازم برای تولید و توزیع قانونی حنا هندی با نام تجاری “امیر” گشته و در سایه عنایات حضرت حق، واحد تولیدی مکانیزه خود را راه اندازی نموده است.
لازم به توضیح است این محصول کاملاً استاندارد و مجوزدار، از طریق نمایندگی های انحصاری استانها توزیع می شود و دفتر مرکزی هیچ فروشی به احدی غیر از نماینده انحصاری خود در استان مربوطه نخواهد داشت. از آنجایی که اقدامات قانونی برای برچیده شدن حنای قاچاق از بازار در حال انجام است، به زودی حنای مجوزدار، جای کالای غیر قانونی مشابه را در بازار خواهد گرفت.

حنا گیاهی امیر تهیه و فرآوری شده از بهترین محصولات هندی می باشد و بر اساس استانداردهای بین المللی هند در رنگهای متنوع تولید شده است.
دو مورد از پرفروش ترین رنگها رنگ مشکی و رنگ قهوه ای می باشند و لازم بذکر است بنا به درخواست بازار می توان در رنگها متنوع دیگر نیز تولید کرد.

کالای پرمخاطب و محبوبِ “حنـا هندی امیــر” برای سالیان طولانی به عنوان یک محصول وارداتی و فاقد مجوزهای بهداشتی لازم در بازار ایران توزیع می گردید. نداشتن مجوزهای لازم و فروش خارج از سیستم نظارتی، “حنای امیــر” وارداتی را به یک کالای قاچاق تبدیل کرده و همواره فروشندگان محترم را با نگرانی و مخاطره مواجه می نمود.

مفتخریم به عرض برسانیم در سایه عنایات حضرت حق و پس از پیمودن مسیر طولانی تحقیق و تفحص، شرکت بازرگانی برادران بالازاده در نیمه اول سال 1397 موفق به اخذ تمام مجوزهای لازم برای تولید و توزیع این کالای ارزشمند به عنوان یک کالای تولید داخل گردید.
حنای هندی حنایی گیاهی است که در منظقه ی خاورمیانه و کشور های آسیای شرقی پرطرفدار است و در بیشتر موارد در این مناطق از این گیاه برای رنگ کردن موی سر استفاده میشود اما بسیاری از این افراد از خواص بسیار زیاد این گیاه در درمان بیماری های پوستی و مو آگاهی ندارد. حنا هندی مشکی به دلیل داشتن پروتئین های طبیعی با پروتئین های موجود در مو مخلوط میشود و باعت تحریک مو و رشد بیشتر آن میشود و با استفاده ی منظم و همیشگی از حنای هندی موی سالمتر و محکتری خواهید داشت.

1. یک کیسه حنای مشکی امیر که حاوی 10 گرم حنا می باشد در یک کاسه بریزید و 35 میلی لیتر آب به آن اضافه کنید تا مخلوط خمیری بدست آید. خمیر را خوب بهم بزنید تا مخلوط یکنواخت خمیری بشود.

2- این خمیر آماده شده را با یک شانه دندانه دار نازک بر روی موهای خود بمالید. البته از ریشه تا انتهــای مو، ضمن جدا کردن موهـا به صورت دسته های (تـوده) کوچک تمامی موها را رنگ کنید، چندین بار این خمیر را به انتهای موهای پیشانی بمالید.
نگذارید خمیر به مدت بیش از 30 دقیقه بلااستفاده بماند، ماندن طولانی مدت باعث از دست دادن خاصیت حنا می شود.

3- بگذارید موهای خمیر مالیده شده تماما و کاملا رنگ بگیرند و سپس موها را با آب و صابون و یا شامپو، تا زمانیکه آب روشنی و زلال و کاملا بی رنگ از موهایتان پایین بریزد بشوئید. جهت حصول اثرات صریح کاملا موهای خود را خشک نمائید. می توانید از سشوار استفاده نمائید.

4- حنای مالیده شده به موهایتان باید
در کمتـر از 25 دقیقـه شسـته شـود.

توجه: در حین شستشوی حنـا
چشمان خود را بسته نگهدارید.

5. بعد از خشک کردن موهایتان با حوله و یا یک خشک کن دیگر به موهایتان طبق دلخواه حالت دهید، رنگ سیاه براق و شفاف بر روی موهایتان ظاهر می شود.

تذکر: این محصول جهت رنگ کردن ابرو و مژه ها نباید مورد استفاده قرار گیرد، امکان دارد ایجاد عفونت و آسیب جدی چشم نماید.

6. تمامی محتویات بسته کیسه ای را یک دفعه و یک جا استفاده نمائید و باقیمانده را دور بریزید. این محصول فقط جهت استعمال خارجی می باشد و از استفاده جهت رنگ کردن مژه ها و ابروها و سایر قسمت های صورت خودداری کنید.

1. جهت تست ایجاد آلرژی (حساسیت) حنای مشکی امیر را بر روی قسمت داخلی آرنج خود بمالید. قسمت آزمایشی را بگذارید تا خشک شود و آنرا 30 تا 60 دقیقه نگه دارد سپس پوست را بررسی کنید، در صورت قرمز رنگ شدن، سوزش و یا خارش یا تحریک شدن در داخل همان قسمت یا اطراف آن، آلرژی های خودتان را نسبت به این محصول مورد بررسی قرار داده و سپس حنای سیاه امیر را مورد استفاده قرار دهید.

توجه: ماده فعال یا رنگ ممکن است باعث ایجاد حساسیت یا سوزش پوست شود. لذا قبل از استفاده حتما آزمایش آلرژی را انجام دهید.

اگر مخلوط به طور تصادفی در چشم پاشیده شود، سریعا با آب فراوان بشویید.

دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

طرز استفاده از حنا هندی مشکی برای مو

استفاده از حنا و منابع طبیعی در تولید حنای هندی و همچنین تاثیر قوی حنای هندی حتی با مصرف مقدار کم آن باعث کم شدن هزینه ها گردیده و قیمت مناسب آن باعث مقرون به صرفه بودن این محصول می باشد

حنا هندی امیر با قدرت رنگ دهی بالا زمان بیشتری طول می کشد تا رنگ خود را از دست بدهد مناسب رنگ کردن انواع مو می باشد که از مزیت هایی هست که حنای هندی امیر دارای طرفداران بیشماری است.

استفاده از حنا هندی امیر یک راه طبیعی و بدون عوارض جانبی جهت زیبایی و درخشندگی مو بشمار می آید و چون حنا باعث می شود ضخامت موهایتان بیشتر شود و سالم تر و درخشان تر به نظر برسد.

حنا با درمان کوتیکول های مو باعث بهبود سلامت ریشه مو شده و با جذب بالایی که دارد به درمان ریزش مو حفظ مو کمک بسزایی میکند به طوریکه مانع از خرد شدن موها شده و موها را درخشنده تر میکند

آدرس: همدان، بازار فلسطین

آدرس: بازار بزرگ تبریز، سرای دو دری

آدرس: مشهد، بلوار مصلی، بازار مولوی 1

آدرس: مشهد، بلوار مصلی، بازار مولوی 1

آدرس: رشت ، خیابان تختی، شرکت بهرسان کالای شمال

همچنین این محصول می تواند در خرازی ها / داروخانه ها / فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی / فروشگاه های زنجیره ای / سوپرمارکت ها عطــاری ها و … عرضه گردد

لطفا با انتقال مطالب سازنده و پیشنهادات ارزنده خود ما را در ارتقای کیفیت محصولاتمان یاری نمایید

محصولی از شرکت حنای امیر

بازرگانی برادران بالازاده

دفتر مرکزی، تبریز خیابان دارایی، کوچه مجتهدلر، کوچه زمرد پلاک 23

دفتر فروش فقط استان تهران، بازار بزرگ، کوچه مسجد جامع، پاساژ ولیعصر، طبقه 3 پلاک 175

ایمیل دفتر مرکزی فروش :

Sale@hanaamir.com

برند امیر به شماره 295159 ثبت گردیده است.
نام و تمام ویژگی های ظاهری اعم از رنگ، ابعاد جعبه و طرح به عنوان یک طرح صنعتی
ثبت شده و هرگونه تقلید و کپی برداری به صورت جزئی و کلی، پیگرد قانونی دارد
کلیه حقوق و مالکیت مادی و معنوی این محصول محفوظ می باشد
All of the material and intellectual property of this product is reserved

طرز استفاده از حنا هندی مشکی برای مو
طرز استفاده از حنا هندی مشکی برای مو
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *