شماره تلفن سفارت آمریکا در دبی

دوره مقدماتی php
شماره تلفن سفارت آمریکا در دبی
شماره تلفن سفارت آمریکا در دبی

آمریکا، مقصد بسیاری از ایرانیان برای تفریح، تحصیل، اقامت دائمی، فعالیت در عرصه تجارت و… است اما ورود به قلمرو ایالات متحده آمریکا منوط به ارائه پاسپورت آمریکایی، گرین کارت یا ویزای آمریکا است. از آنجایی که ایالات متحده در خاک ایران سفارت ندارد؛ نمی­توانیم در ایران، ویزای آمریکا بگیریم. ایرانی­ها برای گرفتن وقت مصاحبه و ویزای آمریکا می­توانند به سفارت­های آمریکا واقع در شهرهای دبی، ایروان یا آنکارا مراجعه کنند. در این بین، کنسولگری دبی، مقصد اصلی ایرانی­ها برای گرفتن وقت سفارت آمریکا در دبی است زیرا کنسولگری آمریکا در دبی نسبت به کنسولگری­های آمریکا در ایروان و آنکارا، متقاضیان بیشتری را پذیرش می­کند؛ در نتیجه سریعتر به متقاضیان وقت مصاحبه می­دهد. اما با این حال بهتر است ریسک نکنید و چند ماه قبل از سفر جهت گرفتن وقت مصاحبه اقدام کنید تا به مشکل برنخورید؛ بخصوص در فصل تابستان، ایام عید نوروز و تعطیلات ژانویه که تعداد متقاضیان به طرز چشمگیری افزایش می­یابد.

برای گرفتن وقت سفارت آمریکا در دبی مانند سایر کنسولگری­ها ملزم به تکمیل فرم اینترنتی و انگلیسی DS-160 هستید. این فرم پس از تکمیل، حاوی اطلاعات شخصی، تحصیلی، شغلی و پیشینه متقاضی به همراه توضیحاتی در رابطه با سفر وی، تاریخ سفر و… خواهد بود که کنسولگری دبی با استناد به این فرم، صلاحیت اولیه شما را برای دریافت ویزا تایید یا رد می­کند. پس با دقت کامل فرم مذکور را تکمیل نمایید چون از نظر کنسولگری هرگونه اشتباه، تخلف تلقی می­شود؛ در نتیجه درخواست شما را رد می­کند و به شما وقت مصاحبه نمی­دهد. تاریخ­ها و اسامی را با دقت وارد کنید. از ابراز اطلاعاتی که مدرکی دال بر صحت آن­ها ندارید؛ خودداری کنید چون ممکن است در روز مصاحبه از شما مدرکی مبنی بر صحت گفته­هایتان طلب کنند. پس از تکمیل و سابمیت این فرم، بارکدی به شما داده می­شود که جهت اخذ وقت الزامی است؛ صفحه تاییدیه را پرینت بگیرید و موقع مصاحبه ارائه دهید.

بعد از تکمیل فرم DS-160 و سایر فرم­های اداری موردنیاز باید لیست وقت­ های سفارت آمریکا در دبی را ببینید. در این لیست که توسط خود سفارت ارائه می­شود؛ وقت­های خالی با پس­زمینه سبز رنگ نشان داده می­شوند. پس از تعیین وقت و پرداخت هزینه، وقت مصاحبه شما به صورت نهایی تایید می­شود.

لازم به ذکر است که تمام متقاضیان (با هر سن و شرایطی) برای انجام مصاحبه ملزم به حضور در سفارت هستند.

 

شماره تلفن سفارت آمریکا در دبی

دوره مقدماتی php

 

تماس تلفنی با:

02122360896 | 02122360895 | 02122360894

ارسال تصویر پاسپورت
دریافت وقت مصاحبه توسط ما و اطلاع به شما
واریز مبلغ به حساب ما
ارسال وقت سفارت تعیین شده برای شما

در صورت نیاز، امکان صدور بیمه مسافرتی، رزور هتل و تهیه بلیط هواپیما نیز برای شما فراهم است.

تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو ابتدای پاکنژاد، پلاک26، واحد 14


خط ویژه :

02122360894-8

تلگرام: 09901869519

پیامــک : 500010601714

 

ساعت کار :

شنبه تا چهارشنبه :9 الی 17

پنج شنبه : 9 الی 14

شرکت مهاجرتی جهانگردی ویزابان فعالیت خود را از سال 84 در حوزه اخذ ویزای شینگن ، خدمات و مشاوره مهاجرت آغاز نموده و در این راستا اقدام به اخذ وقت سفارت یونان، وقت سفارت ایتالیا، وقت سفارت فرانسه، پرتغال و هلند و اخذ ویزای شینگن تضمینی ایتالیا، شینگن تضمینی سوئیس و ویزای شینگن تضمینی فرانسه می نماید. تمامی مشاوره و خدمات اخذ ویزای شینگن و وقت سفارت ها تضمینی و همراه با عقد قرارداد و ضمانت بازگشت وجه می باشد.به تجربه ما اعتمـاد کنید.

آنکارا : بلوار آتاتورک ،کاواکلیدر110

استانبول: محله ایستینیه ، کوچه 3 شهید ، ساریر شماره 34460

دبی: دبی، امارات متحده عربی.نبش خیابان السیف و خیابان شیخ خلیفه بن زاید،

ارمنستان: خیابان ایروان 0082 ، خیابان آمریکا 1

گرجستان: خیابان بالانچینه تفلیس

شماره تلفن سفارت آمریکا در دبی

پس از انتخاب کنسولگری دلخواه و پرداخت هزینه ویزا، یکی از وقت های ( وقت سفارت آمریکا ) موجود را برای مصاحبه انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که وقت سفارت آمریکا باید برای تک تک افراد خانواده “حتی نوزادان” تعیین شود. به طور کلی تمامی متقاضیان ایرانی، باید شخصا در مصاحبه حضور پیدا کنند؛ کنسولگری آنکارا افراد زیر 14 سال یا بالای 80 سال را از حضور درمصاحبه معاف می نماید. حتما چندین ماه پیش از زمان موردنظر برای سفر به ایالات متحده، اقدام به تعیین وقت نمایید تا با مشکلاتی چون پرشدن وقت های مناسب مواجه نشوید. ایمیل تاییدیه وقت سفارت آمریکا “Appointment Confirmation”را پرینت بگیرید و در روز مصاحبه همراه داشته باشید.

متقاضیان دریافت تعیین وقت سفارت آمریکا جهت دریافت ویزای آمریکا می توانند به کنسولگری آمریکا در دبی، سفارت آمریکا در ابوظبی، سفارت آمریکا در ارمنستان و سفارت آمریکا در آنکارا مراجعه کنند.اصلی ترین کنسولگری ایالت متحده امریکا برای مراجعه متقاضیان وقت سفارت آمریکا، شهر دبی امارات است. به علت حجم متقاضیانی که این کنسولگری می پذیرد بسیار بیشتر از سایر کنسولگری هاست معمولا امکان تعیین وقت فوری آمریکا از این کنسولگری وجود دارد. پیشنهاد میشود متقاضیان از چندین ماه قبل از سفر، به خصوص در فصول شلوغی سفارت مانند تابستان، تعطیلات ژانویه و عیدنوروز، اقدام به تعیین وقت سفارت آمریکا نمایند.سفارت آمریکا در دبی در ناحیه بر دبی Bur Dubai واقع شده و چندین هتل در نزدیکی آن قرار دارد. سفارت آمریکا در دبی  تسهیلاتی را جهت تاریخ وقت مصاحبه و نیز عدم مراجعه حضوری در اختیار افراد مقیم امارات قرار می دهد. یکی از امتیازات این کنسولگری امکان پیکاپ پاسپورت است؛ یعنی پس از انجام مصاحبه، نیازی به مراجعه مجدد شخص متقاضی نیست. سفارت آمریکا گذرنامه را در اختیار فرد متقاضی می گذارد تا به ایران بازگردد و سپس آن را توسط فردی مطمئن جهت صدور ویزا به سفارت آمریکا تحویل دهد. توجه داشته باشید که کلیه متقاضیان باید شخصا در مصاحبه حضور داشته باشند.

قابل ذکر است افسرهای صدور ویزای این کنسولگری به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی مسلط هستند.کنسولگری دیگری که متقاضیان دریافت وقت سفارت آمریکا می توانند مراجعه کنند سفارت آمریکا در شهر ایروان ارمنستان است.این کنسولگری در خیابان امریکایی American Ave. شهر ایروان واقع شده است. افسرهای این کنسوگری به زبان های فارسی، ارمنی و انگلیسی مسلط هستند. معمولا وقت های این کنسولگری برای یک ماه آینده در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. در این کنسولگری نیز همانند دبی امکان پیکاپ پاسپورت وجود دارد.کنسولگری بعدی در در بلوار آتاتورک کاواکلیدر Ataturk Blvd-Kavaklidere در آنکارا واقع شده است. قوانین تعیین وقت سفارت آمریکا برای این کنسولگری تقریبا مشابه ایروان است، با این تفاوت که امکان پیکاپ پاسپورت از این کنسولگری وجود ندارد یعنی پس از انجام مصاحبه می باید شخص متقاضی یا یکی از اقوام درجه یک وی جهت دریافت گذرنامه به سفارت مراجعه کنند. . یکی از امتیازات این کنسولگری، معاف کردن افراد زیر 14 سال و بالای 80 سال از حضور در مصاحبه است. افسرهای این کنسولگری به زبان های فارسی،ترکی و انگلیسی مسلط هستند.قابل ذکر است هزینه ویزا برای تمامی کنسولگری های ایالات متحده آمریکا یکسان است و این نوع ویزاست که هزینه را مشخص می کند نه مکان کنسولگری.توجه: تمامی کنسولگری ها طبق قوانین ایالات متحده امریکا عمل می کنند و مدارک یکسانی را از متقاضیان طلب می کنند و تفاوت عمده ای بین این سه کنسولگری وجود ندارد.

 

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید: ApplyAbroad Forum

برای سفر به آمریکا برای مدتی کوتاه، از جمله با هدف توریستی، تحصیل و یا تبادل فرهنگی.

برای اتباع دیگر کشورها که قصد اقامت دائم در آمریکا دارند.

در مورد فرصت های تحصیلات عالی با کیفیت بالا در دانشگاه های ایالات متحده، که در هیچ جای دیگر جهان مانند آن را پیدا نخواهید کرد، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

لطفا برای اطلاعات کامل در مورد اقدام برای ویزای غیر مهاجرتی ایالات متحده، از جمله فهرست انواع ویزاهای غیر مهاجرتی، از تارنمای خدمات پشتیبانی جهانی (GSS) ما دیدار کنید.

متقاضیان ویزای آمریکا که در جمهوری اسلامی ایران اقامت دارندشماره تلفن سفارت آمریکا در دبی

بخش کنسولی آمریکا در سراسر جهان به طور معمول مصاحبه‌هایی به زبان انگلیسی یا به زبان آن کشور انجام می‌دهد. سه بخش کنسولی، فرآیند درخواست ویزا و مصاحبه‌ها را به زبان فارسی انجام می‌دهند. این صفحه قرار ملاقات‌های موجود برای مصاحبه فارسی در بخش‌های کنسولی شهرهای زیر را نشان می‌دهد:

اگر تصمیم دارید در بخش کنسولی دیگری درخواست بدهید و به زبان انگلیسی یا زبان آن کشور صحبت نمی‌کنید، ممکن است در فرآیند درخواست ویزای شما تأخیر به وجود آید.

متقاضیان ویزای آمریکا که در خارج از ایران زندگی میکنند

شهروندان ایرانی که در خارج از ایران زندگی می کنند، باید در سفارت یا کنسولگری آمریکا در محل اقامتشان اقدام کنند. به طور کلی شهروندان ایرانی ساکن در ایران می توانند در همه سفارتها یا کنسولگریهای آمریکا که خدمات ویزاهای غیر مهاجرتی آمریکا را ارائه می کنند، برای دریافت ویزا اقدام کنند. اما لطفا توجه داشته باشید که سفارتهای آمریکا در آنکارا و ایروان و کنسولگری آمریکا در دبی دارای مامورین کنسولی آشنا به زبان فارسی و همچنین آشنا به پرونده ها و مدارک ایرانی، هستند. اضیان باید همیشه پیش از هر چیز با مراجعه به تارنمای سفارت یا کنسولگری مورد نظرشان، مشخص کنند که آیا سفارت یا کنسولگری مزبور محدودیتی برای متقاضیان ویزای غیر مهاجرتی اهل کشورهای دیگر قائل هستند یا نه.

مصاحبه های ویزا به زبان فارسی می توانند در نقاط مختلفی صورت بگیرند، از جمله:

لطفا برای اطلاعات کامل در مورد اقدام برای ویزای غیر مهاجرتی ایالات متحده، از جمله فهرست انواع ویزاهای غیر مهاجرتی، از تارنمای خدمات پشتیبانی جهانی (GSS) ما دیدار کنید.


Footer Disclaimer – FA

شماره تلفن سفارت آمریکا در دبی
شماره تلفن سفارت آمریکا در دبی
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *