سایت پلان بیمارستان پارس رشت

دوره مقدماتی php
سایت پلان بیمارستان پارس رشت
سایت پلان بیمارستان پارس رشت



۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

این یک حقیقت اثبات شده است که مبنای یک طراحی خوب افراد و نیازهای واقعی آنها می باشد. شما به عنوان یک معمار، برای ارائه راهکار صحیح جهت پاسخ دهی به الزاماتی که در هر پروژه مطرح است، آیا به اندازه کافی دقیق عمل می کنید؟
“هرمن میلر” یک نمونه بارز این مفهوم است. این کمپانی آمریکایی تولید تجهیزات و مبلمان برای دفاتر اداری و خانگی، که توسط “درک ژان دی پیری” در سال 1905 تأسیس شده است، جهت تولید محصولات خود، تحقیقات گسترده ای را در رابطه با درک آناتومی بدن انسان و نحوه رفتار او در فضاهایی که روزانه از آنها استفاده می کند، انجام داده  است. این تحقیقات که با تست های کاربری مختلف و بررسی های چندمنظوره همراه است، منجر به تولید مبلمان ها و اثاثیه متعددی شده است که امروزه توسط مردم سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
ما این فرصت را داشتیم، که برای درک چگونگی پیشبرد این مطالعات، که در طول چندین دهه در حال انجام بوده، از دفتر مرکزی این کمپانی در “زیلاند میشیگان” بازدید کنیم.

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.

دوره مقدماتی php

It looks like nothing was found at this location. Maybe try one of the links below or a search?


in
مازندران


in
تهران

سایت پلان بیمارستان پارس رشت


in
تهران


in
تهران


in
تهران


in
قزوین


in
تهران


in
اصفهان


in
قزوین


in
تهران


in
تهران


in
تهران

با توجه به رشد فرهنگ استفاده از اینترنت همگام با افزایش دسترسی عموم به این رسانه عظیم در سطح کشور و نیاز جامعه معماری ایران و علاقه مندان به معماری ، برآن شدیم تا ضمن ارج نهادن به تلاش های بسیار ارزشمندی که در حوزه کتب معماری معاصر ایران صورت گرفته است ، به راه اندازی وب سایتی جامع در این زمینه جهت استفاده عموم مردم بپردازیم. بیشتر

address   ایران

email caoi.ir@post.com

phone آیدی تلگرام:  @caoiran

hotline کانال تلگرام:@caoi_ir

workhour  شنبه -پنج شنبه: 8:00 – 18:00

Copyright 2012 caoi.ir. All rights reservedDesign by websazjavan.ir

با اشتراک VIP تمامی آبجکت و متریال های سایت را رایگان دانلود کنید…به جمع کاربران ویژه سایت بپیوندید…

تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0

تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0

طراحی بیمارستان پارس :در طراحی معماری بیمارستان ها از نیمه دوم قرن بیستم تا امروز

تغییرات زیادی صورت گرفته است. معماران موج نو (New Wave Architecture) چنین تغییراتی را

سایت پلان بیمارستان پارس رشت

در بیمارستان پارس رشت اعمال کرده اند.

مشخصات کلی پروژه:

در طراحی معماری بیمارستان ها از نیمه دوم قرن بیستم تا امروز  تغییرات زیادی صورت گرفته است. و دیگر بیمارستان ها تنها محلی برا نگهدری بیمار نیست بلکه بیمارستان به محیطی برای آسودگی از بیماری تبدیل شده است،به همین دلیل طراحی بیمارستان باید به گونه ای باشد که با ایجاد روجیه در بیمار در روند بهبود او تاثییر گذاز باشد. معماران موج نو (New Wave Architecture) چنین تغییراتی را در بیمارستان پارس رشت اعمال کرده اند،این بیمارستان 160 تخت خوابی با مساحت 30 هزار متر مربع در مجاورت یکی از جاده های پر تردد شهر واقع شده است،در منطقه ای که تحت تأثیر آلودگی صوتی است و برای تاثیر کمتر آلودگی صوتی ساختمان بیمارستان با فاصله بیشتری از جاده قرار گرفته است. با توجه به بافت شهر رشت احجام به صورت نامرتب در نظر گرفته شده اند و به این ترتیب استمرار بصری دیدگاه ها حفظ شده است .

حتما ببینید: داخلی

کانسپت طراحی در طبقه همکف از طریق فضایی گسترده به وجود آمده که شامل بخش معاینه،بخش اورژانس و کلینیک بیماران سرپایی است و به بخش های دیگر به صورت افقی و عمودی از طریق یک آتریوم مرکزی متصل می شود. این آتریوم نقش اساسی را در یکپارچه شدن بخش های مختلف به یک بخش اصلی بازی می کند و به عنوان سازمان دهنده مسیر عبور داخلی عمل می کند،و سلسله مراتب بین بخش های عمومی و خصوصی را شکل می دهند،این آتریوم درون و بیرون ساختمان را یکپارچه میکند،

حفظ پیوستگی جابه‌جایی کاربران خارج از بخش های درمانی در تمام قسمت های ساختمان به گونه ای است که هیچ وقفه ای را میان بخش های محافظت شده و محافظت نشده به وجود نمی آورد،همچنین در این پروژه برای نورپردازی از نور طبیعی خورشید بیشتر از نور انرژی مصنوعی استفاده شده است ،این پروژه شامل سه نوع ورودی است ، ورودی اصلی در جنوب ، ورودی اورژانس در شرق ساختمان و در نهایت باند فرود هلی کوپتر در بام که دسترسی عمودی به ساختمان را فراهم میسازد،تمام این دسترسی ها در آتریوم و از آن جا به بخش های دیگر ساختمان وصل میشود.

حجم کلی و نمای ساختمان حس دعوت کنندگی،جلب حس اعتماد را دارد، روزها وشب ها این ساختمان حس زندگی را بر خلاف بیمارستان های قدیم منتقل میکند ، در روز فضاهای روشن با کنترل نفوذ نور طبیعی به داخل و رنگ های عالی در دیوارها و کف میزان استرس را در کاربران کاهش می دهد و در شب آتریوم روشن در قلب ساختمان همچون ستاره ای درخشان به نظر میاید که مسیر سلامتی را نشان می دهد و حس امید به زندگی را برای بیماران ، کاربران ایجاد میکند.

 

سایت پلان بیمارستان پارس رشت

 

منبع: archdaily

ترجمه: مرجع دانلود معماری

این مطلب را هم ببینید: دانلود تکسچر کاغذ دیواری

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

جواب این سوال امنیتی را با عدد وارد کنید: *  +  1  =  چهار .hide-if-no-js{display:none!important}

تاریخ ۱۳۹۶,۰۷,۰۹ | 901 بازدید

تاریخ ۱۳۹۶,۱۰,۱۸ | 456 بازدید

تاریخ ۱۳۹۷,۱۱,۰۱ | 72 بازدید

تاریخ ۱۳۹۷,۱۱,۲۱ | 24 بازدید

تاریخ ۱۳۹۷,۰۴,۱۳ | 373 بازدید

تاریخ ۱۳۹۷,۰۳,۱۴ | 512 بازدید

تمامی آرشیو سایت در سرور های ایران نگهداری میشوند و بالاترین سرعت ممکن در دانلود را در اختیار شما قرار میدهد.تا 4 برار سریعتر، ایمنی بیشتر…

دانلود معماری یکی از به روز ترین و کاملترین آرشیو های تخصصی معماری در ایران میباشد و ما هر روز جدید ترین مطالب را برای دانلود آماده میکنیم.

تمامی سرور های سایت در ایران نگهداری میشوند و تمامی بازدید و دانلود شما با هزینه مصرف محتوای داخلی محاسبه میشود.هزینه کمتر، سرعت بیشتر

هر زمان نیاز به راهنمایی داشته باشید ما تا رفع کامل مشکل با شما همراه خواهیم بود .ما سعی میکنیم بهترین خدمات و پشتیبانی را ارائه دهیم.

پیش از هر چیز ما هم مثل اکثر شما که در این سایت هستید یک طراح ، معمار و کاربر نرم افزار های طراحی و سه بعدی هستیم،که همیشه با مشکل جستجو و دریافت آرشیو های تخصصی رو به رو بودیم…سرعت بسیار پایین سایت های خارجی،عدم دسترسی کامل به اطلاعات،مشکلات و هزینه های بسیار بالای پرداخت های ارزی و دهها مشکل دیگر باعث شد تا دست به کار شویم و یکی از بزرگترین آرشیو های تخصصی معماری و طراحی ایران را جمع آوری کنیم با بهترین کیفیت،بالاترین سرعت و کمترین هزینه در اختیار همراهان و علاقه مندان قرار دهیم.ما همه تلاش خود را میکنیم تا برترین و جدیدترین منابع و فایلها و به روز ترین ایده های معماری و طراحی داخلی را گردآوری کرده و همه یافته های خود را با شما به اشتراک بگذاریم و قدمی در جهت رفع نیاز همکاران و طراحان در رابطه با منابع سه بعدی و طراحی برداریم. زانیار فتحی (مدیر سایت)


تیر ۲۶, ۱۳۹۴ ۵ نظر


آذر ۲۸, ۱۳۹۷ ۰


مهر ۷, ۱۳۹۷ ۰

سایت پلان بیمارستان پارس رشت


اسفند ۲۰, ۱۳۹۶ ۰


بهمن ۱۰, ۱۳۹۶ ۰


دی ۲۹, ۱۳۹۶ ۰


دی ۱۰, ۱۳۹۶ ۰


آذر ۲۸, ۱۳۹۶ ۰


آذر ۲۷, ۱۳۹۶ یک نظر

.

https://telegram.me/farsicad

.

@farsicad

دانلود رایگان فیلم آموزش فتوشاپ در معماری به زبان پارسی

جزوات کنکور ارشد رایگان

محصولات فروشگاه معماری و عمران

بانک پلان نقش نگار

فروشگاه معماری ایرانیان ( پلان ، نقشه ، آموزش های نرم افزارهای معماری ، ژورنال های طراحی داخلی و نمای ساختمان )

 

درخواست نقشه

کسانی که نقشه های هتل ، بیمارستان ، موزه ، فرهنگ سرا ، دانشگاه ( دانشکده های معماری )، مدرسه و هنرستان ، رستوران ، گالری هنر ، بانک ، ساختمانهای اداری ، مراکز خرید و مجتمع تجاری ، خانه های مسکونی ، سالن اجتماعات ، مهد کودک ، ایستگاه اتوبوس و قطار، فرودگاه ، مسکونی وآپارتمانی و یا نقشه از مکان های خاص دیگر نیاز دارند می توانند با شماره زیر تماس بگیرند تا چند عرض چندین دقیقه مجموعه چندین نقشه از هر کدام از مکان های بالا را برایشان ایمیل کنم.

کلیه پایان نامه ها و ضوابط و مطالعات کامل مجموعه های زیر موجود می باشد.
هتل، بیمارستان ،فرودگاه ، تئاتر ، موزه ، سینما ، خانه ورزش ، مجموعه ورزشی ( استادیوم و سالن های چند منظوره ) ، خوابگاه ،کتابخانه ، توریستی تفریحی ، مجتمع تفریحی _ اقامتی ، فرهنگ سرا ، هنرستان ،دانشکده و دانشگاه ( هنر و معماری ، برق ، عمران و .. ) ، مجتمع های مسکونی ، موزه آب ، خانه سالمندان ، مجموعه آب درمانی ، کانون پرورش فکری کودکان ، مرکز موسیقی ، آمفی تئاتر ، تئاتر شهر ، نمایشگاه آثار هنری ، نمایشگاه نقاشی ، شهرک مسکونی ، ایستگاه راه آهن ، مجتمع اقامتی و بین راهی

در صورتی که رساله با موضوعی خاصی را داشتید میتوانید با مجموعه های بالا تعویض نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر فقط با شماره زیر تماس بگیرید

214 14 14 0910
696 50 60 0936
سیروس برادران

ساعات تماس: 10 صبح تا 11 شب

از جواب دادن به اس ام اس های شما معذوریم – فقط تماس

برای دریافت پروژه های پاورپوینت نقد ، بررسی و تحلیل آثار و بناهای معماری ایران و خارجی از جمله ، دانشکده ، مدرسه ، هتل ، موزه ، فرهنگسرا ، مجتمع های مسکونی و … نیز با شماره پایین تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت پروژه های روستا از شمال کشور هم با شماره بالا تماس بگیرید.
پروژه های پاورپوینت درس های انسان طبیعت معماری ، بناهای تاریخی ، تاسیسات ساختمان ، تحلیل فضای شهری ، تنظیم شرایط محیطی ، عناصر و جزئیات ، مبانی نظری معماری ، مدیریت پروژه ، مرمت بناهای تاریخی ، مصالح نوین ساختمانی ، معماری اسلامی ، معماری جهان ، معماری ایران ، معماری معاصر ف تحلیل و زندگی نامه و آثار معماران جهان نیز موجود است ، برای دریافت با شماره بالا فقط تماس حاصل فرمایید.
.

مطالب داخلی و خارجی

جدیدترین اطلاعات تخصصی

فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است . مطالب وب سایت ، حاصل تلاش نویسندگان و مترجمان خانه طرح است. ما حامی همایش های ملی و بین المللی در جهت رشد و توسعه علمی کشور هستیم. همچنین خدمات تخصصی را در زمینه طراحی ارائه می دهیم که این خدمات در هرکجا که باشید قابل دسترس است. فرم درخواست خدمات را پر کنید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده نمایید.

سایت پلان بیمارستان پارس رشت
سایت پلان بیمارستان پارس رشت
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *