سایت نوبت دهی تلفنی بیمارستان فارابی مشهد

دوره مقدماتی php
سایت نوبت دهی تلفنی بیمارستان فارابی مشهد
سایت نوبت دهی تلفنی بیمارستان فارابی مشهد

به منظور رفاه حال شما بیمه شدگان عزیز و سهولت دسترسی به نوبت های پزشکان از تاریخ 1/5/92 نوبت دهی پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان کلیه مراکز درمانی  تامین اجتماعی خراسان رضوی به صورت تلفنی انجام می شود . این سیستم کاملا مکانیزه بوده و بیمه شدگان عزیز
می توانند جهت اخذ نوبت به طریق ذیل عمل نمایند.

اخذ نوبت از سیستم فقط با کد ملی امکان پذیر می باشد  

1. تماس با شماره تلفن مرکز درمانی مورد نظر
2. نوبت دهی  برای فردا از ساعت 7 صبح تا 12 شب و برای امروز از 7 صبح تا 5 دقیقه قبل از اتمام کار پزشک ارائه می شود . چنانچه برای روز اول نوبت
می خواهید کلید 1 و برای فردا کلید 2 را فشار دهید.
3. برای نوبت صبح کلید 1 و برای نوبت عصر کلید 2 را فشار دهید.
4. برای انتخاب پزشک عمومی ، متخصص و مامایی  کلید اعلام شده توسط اپراتور را انتخاب کنید .
5. سپس ، سیستم نام پزشکان را اعلام می کند . شما می توانید پزشک مورد نظر خود را با فشردن کلید مربوطه انتخاب کنید.
6. کد ملی خود را جهت گرفتن نوبت از طریق تلفن وارد نمایید  .
7. در پایان ، سیستم کد پیگیری و ساعت تقریبی حضور شما را در پلی کلینیک اعلام می نماید. لطفا در ساعت مقرر با در دست داشتن دفترچه بیمه و
کد پیگیری در درمانگاه حضور بهم رسانید.

نوبت دهی تلفنی بصورت متمرکز در کلیه مراکز درمانی تامین اجتماعی خراسان رضوی


با شماره 38015

سایت نوبت دهی تلفنی بیمارستان فارابی مشهد

دوره مقدماتی php


   ردیف


نام مرکز


تلفن نوبت دهی


1


بیمارستان فارابی


38015


2


بیمارستان 17 شهریور


38015


3


بیمارستان رازی تربت حیدریه


38015


4


پلی کلینیک بلال حبشی


38015


5


درمانگاه شماره 1 (بهار )


38015


6


درمانگاه شماره 2 (شهید هاشمی نژاد)


38015


7


درمانگاه شماره 3 (ملت)


38015


8


درمانگاه شماره 4 (مهرآباد)


38015


9


پلی کلینیک شهید فاتق


38015


10


پلی کلینیک نیشابور


38015


11


پلی کلینیک سبزوار

سایت نوبت دهی تلفنی بیمارستان فارابی مشهد


38015


12


درمانگاه سرخس


38015


13


درمانگاه قوچان


38015


14


درمانگاه کاشمر


38015


15


درمانگاه گناباد


38015


 


درمانگاه تایباد


38015


17


درمانگاه چناران


38015


18


درمانگاه فریمان


38015


19


درمانگاه تربت جام


38015


 


 


 


 

نوبت دهی بیمارستان به روش های ذیل انجام می شود:

نوبت دهی تلفنی :
شماره نوبت دهی تلفنی مراکز درمانی تامین اجتماعی مشهد 38015 می باشد که  هر روز ساعت 7 صبح لیست نوبت های روز بعد فعال می شود. مراجعین بعد از تماس و ورود کد ملی بیمار  نوبت را اخذ و در ساعت و تاریخ اعلام شده باید مراجعه نماید. در زمان رزرو نوبت حتما کد ملی بیمار وارد گردد به نام پزشک و تخصص مورد نیاز خود حتما توجه فرمایید.

سایت نوبت دهی تلفنی بیمارستان فارابی مشهد

نوبت دهی از طریق سیستم ارجاع :
در این روش پزشکان عمومی درمانگاههای تامین اجتماعی استان بعد از معاینه و  تشخیص لزوم ویزیت بیمار توسط متخصص با صدور فرم معرفی نامه در سیستم، بیمار را به یکی از بیمارستانهای  تامین اجتماعی  ارجاع می دهند  .
بدیهی است بیمار باید به پذیرش همان درمانگاه مراجعه نماید تا نوبت توسط درمانگاه اخذ و تاریخ و ساعت مراجعه و نام پزشک معالج مشخص گردد . بیمار با در دست داشتن دفترچه درمانی ، معرفی نامه و مدارک پزشکی
در تاریخ و ساعت قید شده به بیمارستان مراجعه و نوبت خود را دریافت می کند .
لازم به ذکر است نوبت دهی کلینیک جراحی مغز و اعصاب صرفاً از طریق سیستم ارجاع می باشد.


 

نوبت دهی اینترنتی :
با مراجعه به سایت  nobat.taminkhr.com می توانید نوبت برای درمانگاه ها و بیمارستانهای تامین اجتماعی خراسان رزرو نمایید. ساعت شروع نوبت دهی اینترنتی 6 صبح می باشد.
بدیهی است در صورت اتمام مراحل نوبت دهی و دریافت کد رهگیری ، نوبت شما رزرو شده است.

نوبت دهی حضوری :
فقط جهت درمانگاههای   اطفال ، جراحی عمومی  و بیهوشی  به تعداد محدودی نوبت حضوری داده می شود .

چند نکته :

1)   دقت فرمایید در زمان رزرو نوبت ، پزشک مورد نظرتان روز بعد در درمانگاه حضور داشته باشد .

2)   تعداد نوبت های درمانگاه نسبت به تعداد متقاضیان بسیار محدود می باشد لذا امکان نوبت دهی برای همه متقاضیان مقدور نمی باشد .

3)   ثبت کد ملی بیمار در سیستم الزامی است و پذیرش در صورت ثبت کد ملی بیمار انجام خواهد شد .

4 )  به ساعت و تاریخ اعلام شده توسط سیستم دقت فرمایید و ساعت مراجعه خود را نیز رعایت فرمایید .

5)   بر اساس بررسی های انجام شده به محض باز شدن لیست نوبت های روز بعد در سیستم ،گاهی بیش از 5000 نفر همزمان تماس می گیرند که سیستم امکان پاسخگویی همزمان به 180 نفر را دارد . لذا اشغالی خطوط و اتمام سریع شماره ها به دلیل تماس های بسیار زیاد به این مرکز است .

6)  سیستم مکانیزه تلفنی تحت نظارت مدیریت درمان استان می باشد و علاوه بر نظارت مسوولین بیمارستان ، مسوولین استان نیز بر آن نظارت کامل دارند .

7) افرادی که به هر طریقی  نوبت رزرو کرده اند می توانند در روز مراجعه ، از طریق وب کیوسک ها ( دستگاههای نوبت دهی اتوماتیک )نوبت خود را دریافت کنند و نیاز ی به مراجعه به پذیرش نیست .

8) با توجه به اینکه اعتبار بیمه به صورت سیستمی کنترل می گردد ، لذا در صورتیکه حق بیمه کماکان پرداخت شده باشد امکان نوبت دهی مقدور است.


 



 


 


 


 

 

نوبت دهی  و پذیرش سرپائی بیماران از راههای زیر امکان پذیر است:نوبت دهی  تلفنی ۲۴ ساعته  از طریق تلفن گویای ۵۵۴۲۱۰۸۰ (۱۶ خط) نوبت دهی از طریق پیامک ۵۰۰۰۸۰۲۶نوبت دهی اینترنتی 

مسئول :رضا شیخیواحد پذیرش بیمارستان فارابی شامل پذیرش مرکزی، پذیرش اورژانس، پذیرش درمانگاه قرنیه، پذیرش درمانگاه رتین، پذیرش درمانگاه گلو کوم  و باجه اطلاعات پذیرش است و 26 نفر در این واحد مشغول خدمت‌رسانی به بیماران می‌باشند.

 پذیرش مرکزی بیمارستان دارای 5 باجه پذیرش بیماران درمانگاه، دو باجه رزرو بستری،4 باجه پذیرش بستری است.  

سایت نوبت دهی تلفنی بیمارستان فارابی مشهد

بیماران ورودی جدید، بیماران درمانگاه‌های عمومی، بیماران بستری، بیماران ارجاعی  و بیمارانی که به‌طور غیرحضوری نوبت گرفته‌اند منحصراً بایستی به پذیرش مرکزی مراجعه نمایند.

اطلاعات پذیرش:تلفن داخلی:2415

این واحد نوبت دهی بیمارستان را عهده دار است  و بیمارانی که از چشم پزشکان سایر مراکز درمانی معرفی نامه دارند و یا نوبت خود را از طریق تلفنی و اینترنتی رزرو نموده اند به این واحد مراجعه می نمایند. این بخش در مجاورت ورودی شرقی بیمارستان درب خیابان کارگر واقع شده است .

نکته: بیمارانی که در این بیمارستان سابقه مراجعه به درمانگاه گلوکوم، رتین، مجرای اشکی  و استرابیسم داشته اند نیاز به اخذ نوبت جدید ندارند و جهت دریافت نوبت به پذیرش مخصوص همان درمانگاه مراجعه نمایند.

پذیرش اورژانس:

تلفن داخلی:2505

این بخش در ضلع  طبقه همکف در مجاورت اورژانس بیمارستان واقع شده است و وظیفه آن پذیرش بیماران اورژانس و  بیمارانیکه با مشکل درد و سوزش چشمی، جسم خارجی، ضربه و تصادف  می باشد. این بخش در تمام ساعات به صورت شبانه روزی فعال است.

پذیرش درمانگاه قرنیه:

این واحد در مجاورت درمانگاه قرنیه (اتاق 31) قرار گرفته است و بیمارانی با مشکلات قرنیه، قوز قرنیه، کاتاراکت در این درمانگاه پذیرفته می شوند.

نحوه نوبت دهی درمانگاه قرنیه:

بیمارانی با مشکلات قرنیه  برای اولین بار، میتوانند از طریق تلفنی و اینترنتی نوبت خود را رزرو و در وقت تعیین شده با کدملی  و کد رهگیری به اطلاعات پذیرش مراجعه و پس از تایید به پذیرش درمانگاه قرنیه مراجعه کنند.

بیمارانی که از سایر درمانگاه ها به این درمانگاه ارجاع میشوند و همچنین بیمارانی با سابقه قبلی قرنیه و عمل جراحی، درپذیرش درمانگاه قرنیه نوبت دهی و پذیرش می شوند.

پذیرش درمانگاه رتین( شبکیه):

بیمارانی که مشکل شبکیه دارند ابتدا باید در درمانگاه عمومی معاینه شوند و مستقیما نمیتوانند نوبت درمانگاه شبکیه را اخذ نمایند. این بیماران پس از تشخیص بیماری شبکیه در درمانگاه عمومی با کارت درمان، به درمانگاه رتین ارجاع میشوند.

بیمارانی که در این بیمارستان سابقه جراحی شبکیه، تزریق اوستین و یا لیزر دارند، میتوانند با پرونده قبلی مستقیما به پذیرش رتین (اتاق 62) مراجعه و یا از طریق تلفنی (داخلی 2617) نوبت خود را اخذ نمایند. ساعت پاسخگویی تلفنی از 14 الی 16 عصر میباشد.

پذیرش درمانگاه گلوکوم :

بیمارانی که مشکل گلوکوم دارند ابتدا باید در درمانگاه عمومی معاینه شوند و مستقیما نمیتوانند نوبت درمانگاه گلوکوم  را اخذ نمایند. این بیماران پس از تشخیص بیماری گلوکوم  در درمانگاه عمومی با کارت درمان، به درمانگاه گلوکوم  ارجاع میشوند.

 

بیمارانی که در این بیمارستان سابقه جراحی گلوکوم  دارند، میتوانند با پرونده قبلی مستقیما به پذیرش گلوکوم (اتاق 6) مراجعه و یا از طریق تلفنی (داخلی 2413) نوبت خود را اخذ نمایند.ساعت پاسخگویی تلفنی از 14 الی 16 عصر میباشد.

پذیرش مرکزی :

تلفن داخلی: 2551- 2558-2502-2554-2557

نحوه نوبت دهی

نوبت دهی  و پذیرش سرپائی بیماران از راههای زیر امکان پذیر است:

نوبت دهی  تلفنی 24 ساعته  از طریق تلفن گویای 55421080 (16 خط) نوبت دهی از طریق پیامک 50008026نوبت دهی اینترنتینوبت دهی از طریق مراجعه حضوری (ویژه بیمارانی که دارای نامه ارجاع از سایر چشم پزشکان و یا مراکز درمانی دیگر می باشند) 

سئوالات متدوالراهنمای نوبت دهی اینترنتی

سایت نوبت دهی تلفنی بیمارستان فارابی مشهد
سایت نوبت دهی تلفنی بیمارستان فارابی مشهد
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *