سایت نوبت دهی بیمارستان سینا اهواز

دوره مقدماتی php
سایت نوبت دهی بیمارستان سینا اهواز
سایت نوبت دهی بیمارستان سینا اهواز

کاربر گرامی ؛                   – کدپیگیری ارائه شده و تاریخ و ساعت مراجعه را یادداشت نموده و در روز مراجعه به همراه داشته باشید.

                 – نوبت شما در روز مراجعه و در صورت تاخیر بیش از 45 دقیقه  از ساعت اعلام شده ،  کنسل خواهد شد.

گروه نرم افزاری داده آوران 1397


 تاریخ تاسیس: ۱۳۳۰

 تلفن: ۰۴۱۳۵۴۹۸۴۱۰

 آذربایجان شرقی،‌ تبریز، خیابان آزادی، بین چهار راه مارالان و حافظ

دوره مقدماتی php

تاریخچه مختصر ساخت مرکز آموزشی درمانی سینا

 مرکز آموزشی و درمانی سینا تبریز در سال ۱۳۳۰ با اهداف امداد و درمان، بنام پایگاه امداد و درمان كه كار امداد جاده‌ها و حوادث را انجام می‌داد با درمانگاه‌های عمومی زیر نظر جمعیت شیر و خورشید سرخ تبریز شروع به فعالیت نمود. در سال ۱۳۴۰ ساختمان فعلی جراحی كه ساختمان اصلی جمعیت شیر و خورشید سرخ تبریز كه یكی از بیمارستان‌های مجهز و تكمیل آن زمان بود، با بخش های ۱-۲-۳ شامل ارتوپدی، زنان و زایمان و مغز و اعصاب و جراحی عمومی با ۲ اتاق عمل با همان اهداف اولیه مذكور به بهره برداری رسید. ساختمان گلخانه و پاویون و لنژری جدید و نانوایی فعلی در سال ۱۳۴۳ به بهره‌برداری رسیده است. محل آمفی تئاتر و بخش عفونی و پوست فعلی در سال ۱۳۵۰ با عنوان واحد عملی آموزشی به منظور تشكیل كلاس‌های آموزشی آموزشگاه بهیاری آن زمان با نمای آجری آماده بهره‌برداری شدند. محل نقلیه مركزی و نگهبانی فعلی از ساختمان‌هایی هستند كه مابین سالهای ۶۳-۶۵ ساخته شده و به بهره‌بردای رسیده‌اند.

سایت نوبت دهی بیمارستان سینا اهواز

مركز آموزشی و درمانی سینا تبریز فعلی با همین منوال و نام تا سال ۵۷ به فعالیت خود ادامه می‌داد كه در سال ۵۶ خیابان آزادی فعلی احداث و به بهره برداری رسیده كه محل درب اصلی بیمارستان از كوچه شیر و خورشید به محل جدید انتقال یافته است و از سال ۶۰ به بهره برداری رسیده است. همزمان با تغییر نام بسیاری از مراكز و خیابان‌ها و سازمانهای سابق كلیه مراكزی كه با نام جمعیت شیر و خورشید سرخ فعالیت می كردند به هلال احمر تغییر نام یافتند و این مراكز با تغییر موضوع فعالیت زیرنظر سازمان بهداری و بهزیستی متشكل از دو سازمان بهداری و بهزیستی سابق به فعالیت خود ادامه می‌داد.

 

مرکز در حال حاضر دارای بخش ها و واحدهای زیر است:

 

خدمات:

رزرو

برای سادگی در استفاده از برنامه سینا، نرم‌افزار تحت وب و نرم‌افزارهای موبایل برای سیستم‌عامل‌های Android و iOS به صورت جداگانه برای پزشک، منشی و بیمار طراحی شده‌اند که از راه‌های زیر می‎توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید:

می‌توانید وارد وب سایت سینا (sinaapp.ir) شده و با انتخاب سامانه کاربری مورد نظر خود، از امکانات آن بهره‌مند گردید. اگر پزشک هستید، به سامانه پزشک و اگر منشی مطب هستید، به سامانه منشی وارد شوید و نسبت به عضویت و ایجاد حساب کاربری در سامانه اقدام کنید. اگر بیمار هستید یا می‌خواهید برای شخص دیگری وقت بگیرید نیز با عضویت در سامانه بیمار و ورود به حساب کاربری خود می‌توانید به جامعه بزرگ پزشکان سینا دسترسی پیدا کنید و پس از انتخاب پزشک مورد نظر، نوبت خود را ثبت موقت یا ثبت نهایی (با پرداخت آنلاین) نمایید.

نرم‌افزارهای کاربردی سینا شامل برنامه موبایل پزشک، منشی و بیمار را می‌توانید از طریق وب‌سایت سینا (sinaapp.ir)، کافه بازار یا App Store دانلود و نصب کنید. پس از آن، می‌توانید نسبت به عضویت و ایجاد حساب کاربری در برنامه مورد نظر خود اقدام نمایید. برای دریافت برنامه سینا
این‌جا را کلیک
کنید.

فقط کافی است سیستم‌عامل تلفن همراه خود را بدانید.

شما می‌توانید با انتخاب پزشک و زمان مورد نظر خود، به سادگی نوبتی را در سینا ثبت کنید. سینا اقیانوسی از ویژگی‌ها است که با توجه به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را به کار بگیرید. از طرفی، برای استفاده از سینا نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. هم‌چنین، در مواقع خاصی تخفیف‌هایی از طرف سینا به شما ارسال خواهد شد، زیرا یکی از اهداف بنیادی ما صرفه‌جویی در هزینه‌های پزشکی بیماران با ارائه کیفیت بالا در 24 ساعت شبانه‌روز است.

سایت نوبت دهی بیمارستان سینا اهواز

قابلیت جستجوی بسیار پیشرفته: تنها کافی است نام بیماری، علائم آن، نام پزشک، محله مورد نظر یا هر کلیدواژه دیگری را در سینا جستجو کنید.

مشاهده و ثبت دیدگاه کاربران و بیمارانی که به پزشک مراجعه کرده‌اند: شما می‌توانید دیدگاه دیگر بیماران در رابطه با نحوه برخورد، کیفیت ارائه خدمات و مدت زمان انتظار در مطب پزشک را مشاهده کنید.

دانستنی‌های سلامت: اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید، سینا دارای مقالات بی‌شماری در رابطه با سلامت است که قابل جستجو نیز می‌باشند. هم‌چنین، شما می‌توانید این مقالات را برای دیگران ارسال کنید.

مدیریت نوبت‌ها: شما می‌توانید نوبت‌هایی که با استفاده از سینا ثبت کرده‌اید را به سادگی مدیریت یا لغو نمایید.

سامانه اعلان‌ها: سامانه اعلان‌ها (Notifications) در سینا توسط شما قابل تنظیم است. شما حتی می‌توانید متن پیام یادآور را به دلخواه خود تغییر دهید.

امور مالی: امکان مدیریت حساب‌های بانکی، کیف پول (اعتبار) شما در سامانه، پرداخت‌ها و دریافت گزارش مالی در سینا به سادگی انجام می‌شود.

… و قابلیت‌های دیگری که می‌توانید پس از دانلود رایگان سینا به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

کلیـه حقوق مادی و معنوی محفوظ می باشد. استفاده با درج لینک بلامانع است.

 
  آدرس: بلوار شهید بابایی- کوچه شهید یوسفی کوچه شماره 23 شماره تماس: 33660100-33669989 کدپستی: 3414666616
  درمانگاه سینادر دو شیفت صبح و عصر به بیمه شدگان خدمات درمانی ارائه میکند و دارای بخشها و واحد هایی مانند داروخانه،رادیوگرافی ، مامایی،تزریقات و پانسمان دندانپزشکی،پزشک عمومی،متخصص اطفال و نوزادان و جراح عمومی میباشد.

تلفن نوبت دهی تلفنی برای متخصص اطفال (عصر) و دندانپزشکی (صبح) : 33682066


 

سایت نوبت دهی بیمارستان سینا اهواز
سایت نوبت دهی بیمارستان سینا اهواز
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *