سایت زیتون سمنان

دوره مقدماتی php
سایت زیتون سمنان
سایت زیتون سمنان


درباره ما

زیتون مفتخر است با راه اندازی اولین سایت سفارش آنلاین غذا در استان سمنان خدمات بهتری را به شهروندان عزیز ارایه نماید.

ما یه فرهنگ جدید هستیم . سفارش آنلاین غذا. با ما سفارش راحت و سریع انجام میشه. هدف ما فقط فروش آنلاین غذا نیست بلکه ایجاد یک تجربه هیجان انگیز و خوشمزه است.


چرا زیتون؟

مشاهده منوی به روز رستوران‌ها و عکس غذاها

سایت زیتون سمنان

دوره مقدماتی php

آگاهی از رستوران‌های جدید

سفارش غذا در کمتر از 30 ثانیه

تخفیف بر روی غذاهای رستوران های مختلف

برگزاری مسابقات مختلف با جوایز ویژه

روش های پرداخت مختلف(آنلاین، اعتباری، حضوری)


قوانین و مقررات

1. زیتون تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

2. استفاده از نام کاربری مناسب به منظور ثبت نام در سایت الزامی می باشد. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب اکانت کاربر حذف خواهد شد.

3. هنگام ثبت سفارش درج اطلاعات صحیح در مورد آدرس و شماره تلفن معتبر و قابل دسترسی الزامی می باشد.

4. زیتون واسطه ای برای برقراری ارتباط بین مشتری های آنلاین و رستوران های فروش غذا در استان سمنان است. لذا سایت zytoon.ir مسئولیتی در قبال کیفیت و قیمت غذا عهده دار نیست . کیفیت غذا بر عهده رستوران مورد نظر می باشد و هرگونه شکایت در مورد کیفیت و قیمت به مدیریت مربوطه منتقل خواهد شد.

سایت زیتون سمنان

5. غذا و خدماتی که از این سایت خریداری شده فقط برای استفاده خریدار می باشد. مشتری تضمین می نماید هرگونه غذایی که از زیتون خریداری می کند صرفا جهت استفاده شخصی بوده و مجددا برای فروش عرضه نخواهد شد.

6. هرگونه سفارش مشروط به موجود بودن غذا و تایید از جانب رستوران خواهد بود. در صورتی که غذا به هر دلیلی موجود نباشد سفارش لغو می شود.

7. زمان تحویل غذا تقریبی بوده و ممکن است تغییر کند . غذا به آدرس تعیین شده هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد.

8. ارسال غذا توسط پیک های معتبر انجام می شود.زیتون تمام تلاش خود را در جهت تحویل غذا در زمان معین انجام خواهد داد.لطفا در صورت تاخیر در دریافت غذا با شماره تلفن 33331352 در جهت پیگیری های لازم برای تحویل سریعتر غذا توسط زیتون تماس حاصل نمایید.

9. در صورتی که در زمان تحویل غذا مشتری حضور نداشته باشد و یا موفق به تحویل آن نگردد تمامی مسئولیت متوجه شخص مشتری خواهد بود و فرض بر این است که مشتری غذا را دریافت کرده است و مسئولیت و مشکلات احتمالی آن متوجه شخص مشتری خواهد بود. مشتری باید تضمین کند که در زمان ارسال سفارش هماهنگی های لازم برای دریافت سفارش صورت گرفته است. مسئولیت هر گونه خسارت یا هزینه احتمالی در نتیجه عدم دسترسی مناسب برای تحویل غذا بر عهده زیتون نخواهد بود.

10. در صورتی که رستوران غذای دیگری به جای غذای سفارش داده شده تحویل دهد مشتری می تواند غذا را عودت داده و مبلغ را به طور کامل دریافت نماید.

11. همه قیمت های درج شده در سایت، قیمت های دریافتی از رستوران است . زیتون تمام تلاش خود را در بروزرسانی این قیمت ها به کار می گیرد. اما ممکن است قیمت نهایی غذا براساس منوها و قیمت های جدید رستوران در زمان سفارش تغییر کند. زیتون این حق را برای خود محفوظ می دارد تا در صورت نیاز خدمات ارائه شده برای فروش در سایت را تغییر دهد و رستوران ها یا خدمات را از لیست خود حذف کند.

12. تمامی قیمت های زیتون که بر روی سایت ارائه شده است در زمان انتشار صحیح بوده اما حق تغییر آنها را در آینده برای خود محفوظ می دارد. در صورتی که قیمت لیست بروز نشده باشد و رستوران بلافاصله پس از ثبت سفارش اطلاع دهد شرکت زیتون تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا مشتری را از تفاوت قیمت مطلع کند، در غیر این صورت سفارش مشتری لغو می شود.

13. قیمت نهایی ارسال غذا یا خدمات سفارش داده شده از جمله هزینه ارسال و سایر هزینه ها در زمان سفارش مشتری بر روی سایت نمایش داده خواهد شد. برای تمامی خدمات ارائه شده این مبلغ می بایست به صورت آنلاین پرداخت شود.

14. زیتون این حق را برای خود محفوظ می دارد تا پیگیری های لازم را در چارچوب قوانین پیرامون جبران خسارت وارده در پی ارسال اطلاعات اشتباه از سوی کاربران به عمل آورد. همچنین برای کاربران این حق محفوظ است تا بتوانند از طریق شماره 33352494 و یا ایمیل info@zytoon.ir مراتب هر گونه سوء استفاده را اطلاع دهند. زیتون هیچ گونه مسئولیتی در قبال تاخیر، خطای از دست رفتن اطلاعات، ویروس و یا هر آنچه که از طریق اینترنت به رایانه کاربر وارد می شود نخواهد داشت.

15. زیتون تمامی اقدامات لازم را در جهت تامین امنیت داده ها و اطلاعات مشتری و رستورانها را انجام داده است اما مسئولیت اتفاقات ناخواسته نظیر نفوذ در سرور های رایانه ای را بر عهده نخواهد گرفت.

16. مشتری مجاز به استفاده از هیچ سیستم یا برنامه خودکار غیر از موارد اعلام شده توسط زیتون برای ارتباط با سایت زیتون و سفارش آنلاین نمی باشد.

17. تمامی سفارشات اینترنتی غذا در سایت zytoon.ir آرشیو می شود و در صورت نیاز قابل ارجاع خواهد بود.

18. مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه از قبیل نام، نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفن بر عهده مشتری است . در صورت ارسال اطلاعات اشتباه و به موجب آن هر گونه وقفه و یا عدم تحویل سفارش ، هزینه سفارش و ارسال غیر قابل برگشت خواهد بود.

19. شکایات ، انتقادات و پیشنهادات مشتریان از نظر زیتون بسیار حائز اهمیت می باشد. زیتون تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا ظرف حد اکثر 5 روز کاری به آنها پاسخ دهد. شکایات خود را به آدرس support@zytoon.ir ارسال فرمایید. زیتون این حق را برای خود محفوظ می دارد تا به صورت مستقل در هر زمان و بنا به صلاحدید خود هر سفارش و یا هر نام کاربری ( رستوران و مشتری) را لغو نماید.

20. قرارداد بین زیتون و مشتریان شامل قوانین و مقررات، سیاست حفظ حریم خصوصی و دستورالعمل پرداخت می شود. هیچ مورد دیگری که بصورت ضمنی یا صراحتا بیان شده باشد مشمول این قرارداد نمی شود.
امکان تغییر مفاد قوانین و مقررات وجود دارد

20. منظور از واژه رستوران می تواند فست فود، رستوران، آشپزخانه طبخ غذا و یا هر مرکز مجاز تولید غذا باشد.

21. امید است که با بکارگیری این قوانین و مقررات و دستورالعمل هایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم خدماتی درخور شان شهروندان عزیر ارائه دهیم. شما نیز با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه سرویس دهی بهتر حمایت نمایید.

زیتون فود ؛زیر ساختی برای سفارش اینترنتی غذاست که امکانات متعددی را دراختیار کاربران برای سفارش آنلاین غذا قرار میدهد ./ 

سایت زیتون سمنان

 سفارش آنلاین غذا در استان سمنان

سفارش غذا به سادگی چند کلیک

بهترین رستوران‌ها، بستنی فروشی ها و شیرینی‌فروشی ها رو پیدا کن و  آنلاین سفارش بده

زیتون فود ، سامانه سفارش آنلاین غذا است که رستورانهای خوب شهرهای استان سمنان را تحت پوشش خود قرار داده. به کمک زیتون منوی غذای عکس دار این رستوران‌ها در  اختیار شما قرار می‌گیرد. انواع غذاهای سنتی و غذاهای خاص ایرانی ، و فرنگی… را به راحتی می‌توانید از طریق رستوران‌های تحت پوشش زیتون به صورت آنلاین مشاهده کرده، پرداخت کنید و سفارش دهید.

امکانات اپلیکیشن زیتون فود  :

-روش‌های پرداخت متنوع (اعتباری نقدی و آنلاین)

— منوی عکس‌دار رستوران‌ها

-یکسان بودن قیمت منوها در سایت زیتون فود با رستوران‌ها

سایت زیتون سمنان

– اضافه كردن رستوران‌های جدید متناسب با نظرات كاربران

-امکان سفارش غذا از 11 صبح تا 23 شب با پشتیبانی

– پشتیبانی و مرکز تماس از 11صبح تا 11 شب

  • تصاویر زیبای عشقی
  • -آگاهی از رستوران‌های جدید

    – قابلیت امتیازدهی و مشاهده نظرها و نقد و بررسی رستوران‌ها

    در حال حاضر زیتون فود در شهرهای سمنان ، شاهرود و گرمسار  در حال ارائه خدمات است و به زودی در سایر شهرهای استان نیز به ارائه خدمات مشغول خواهد شد.

    وبسایت: https://zytoon.ir

    کانال تلگرام: https://t.me/zytoonfood

    سایت زیتون سمنان

    اینستاگرام:  https://www.instagram.com/zytoon_online/

    پشتیبانی: 02333331352 

    تقویم آموزشی

     

    محل استقرار : شهرستان گرمسار

    اعضای هیات مدیره : آقایان محمدعلی عرب پناهان، حسین گیلوری، حسین سعیدی، نصرالله حسنی، اسماعیل قباخلو، محمد احمدی و غلامرضا شهسواری به عنوان اعضای هیت مدیره و آقای ابوالفضل ضرغام پور بعنوان بازرس انجمن زیتون استان سمنان انتخاب شدند.

    دبیر : حسین گیلوری شماره تماس : 09121311379 تاریخ برگزاری انتخابات بهمن 1396

    سایت زیتون سمنان

     

    سامانه اقدام ویژه

    وبگاه اعضای اتاق سمنان 

    اعزام هیات تجاری

    پذیرش هیات تجاری

    نمایشگاه ها

    توسعه تجارت با اورآسیا

    سمنان – بلوار 17 شهریور خیابان میرزا کوچک خان جنگلی

    اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان

    کدپستی : 3519743515

    تلفن :6 الی 33464002-023

    نمابر : 33464500-023

    info[at]seccima.ir

    کليه حقوق اين سايت برای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان محفوظ می باشد.

    سمنان- مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه ۲۲۰ هکتار سطح باغات زیتون استان افزایش یافته است، گفت: در سال جاری جهاد کشاورزی، ۶۵ هزار نهال زیتون توزیع کرده است.

    به گزارش خبرنگار بازار، مهدی قرائیان در جمع خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان همزمان با بعد از ظهر دوشنبه با اشاره به افزایش سطح زیر کشت زیتون در استان سمنان بیان کرد: این تصمیم در راستای توسعه کشت های جایگزین با توجه به مشکلات کم آبی درون استان اتخاذ شده است.

    وی با بیان اینکه استان سمنان در جای جای خود در تولید محصول زیتون پتانسیل بالایی دارد، تاکید کرد:این محصول پر بازده به دلیل اینکه نسبت به شرایط کم آبی و شوری آب و شرایط خاک استان مقاوم است، می‌تواند کشت خوب و مقرون به صرفه‌ای محسوب شود.

    معاون جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مزیت دیگر کشت زیتون می‌تواند ترغیب سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای فرآوری و صنایع تبدیلی باشد، بیان کرد: اجرای طرح اصلاح باغ‌های زیتون گام دیگری است که در زمینه ارتقای اقتصادی کشاورزی و باغداری استان در سال جاری برداشته شده است.

    قرائیان بیان کرد: سمنان با بیش از پنج هزار و ۵۰۰ هکتار سطح زیر کشت زیتون و تولید ۱۲ هزار تن زیتون در سال در حقیقت پنجمین استان کشور در تولید این محصول است.

    سایت زیتون سمنان

    تمامی حقوق برای گروه رسانه های بازار محفوظ و بازنشر مطالب با ذکر منبع مجاز است.

    The online version of the Iranian daily Hamshahri

    مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: زیتون استان از لحاظ عملکرد محصول در واحد سطح رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

    به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی قرائیان گفت: وسعت باغ‌های زیتون استان سمنان بیش از  پنج هزار هکتار است که از این وسعت سه هزار و ۶۰۰ هکتار بارور و بقیه نهال است که برداشت بیش از  ۲ هزار کیلوگرم در هر هکتار پیش‌بینی می‌شود.

    وی ادامه داد: باغ‌های زیتون استان سمنان در اثر سرمازدگی سال ۹۵ دچار آسیب شدیدی شد، اما اکنون بعد از گذشت چند سال این باغ‌ها دوباره به حالت طبیعی باردهی خود بازگشته و به تولید اقتصادی می‌رسند که امسال برداشت بیش از هفت‌هزار تن میوه زیتون برآورد می‌شود.

    قرائیان یادآور شد: بیشترین وسعت باغ‌های زیتون مربوط به شهرستان‌های گرمسار و آرادان و کمترین وسعت مربوط به شهرستان میامی است.

    سایت زیتون سمنان

    مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: استان سمنان از لحاظ میزان تولید میوه زیتون در کشور رتبه پنجم را دارد و توسعه‌باغ‌های زیتون در استان در دستور کار قرار دارد.

    وی خاطرنشان کرد: ۹۵ درصد مواد اولیه روغن وارداتی است و افزایش برداشت و توسعه باغ‌های زیتون موجب خودکفایی کشور و تامین روغن مصرف داخلی می‌شود.

    هشت کارگاه فعال برای فرآوری زیتون در زمینه کنسرو کردن و روغن کشی در استان وجود دارد.

    وی اظهار داشت: بیشتر درختان زیتون کاشته شده در استان سمنان از رقم زیتون زرد است که میزان میوه بر روی هر درخت در استان سمنان از میزان میوه بر روی درختان در استان‌های دیگر بیشتر است.

    مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان که با ایرنا گفت و گو می کرد افزود: کم‌آب بر بودن، مقاومت در برابر شرایط سخت مانند شوری آب و مقاوم بودن نسبت به آفت‌ها از مزیت‌های درخت زیتون به شمار می‌رود.

    وسعت باغ‌های زیتون استان سمنان بیش از پنج هزار هکتار است که یک هزار و ۷۲۶ هکتار از وسعت این باغ‌ها در گرمسار، یک هزار و ۴۲۴ هکتار در آرادان، ۷۷۵ هکتار در سمنان، ۴۵ هکتار در مهدیشهر، ۸۷۰ هکتار در سرخه، ۱۰۸ هکتار در دامغان، ۶۵ هکتار در شاهرود و پنج هکتار در میامی است.

    حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

    Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved

    سایت زیتون سمنان
    سایت زیتون سمنان
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *