سایت رسمی شرکت قطارهای مسافری رجا

دوره مقدماتی php
سایت رسمی شرکت قطارهای مسافری رجا
سایت رسمی شرکت قطارهای مسافری رجا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ساعی تهران در راستای هدف بنیادین خود در صنعت گردشگری جهت راحتی و آسایش هموطنان و با شعار راهی سریع و آسان تا مقصد، امکان جدیدی را فراهم و هم اکنون به مجموعه ی خدمات وب سایت سامتیک افزوده است. از این پس هموطنان گرامی میتوانند علاوه بر خرید اینترنتی بلیط هواپیما، از امکان خرید بلیط قطار در سایت سامتیک نیز استفاده نمایند. سامتیک تمامی خطوط ریلی شرکت های قطار رجا و قطار فدک را جهت انتخاب مناسب بلیط قطار به نمایش میگذارد. کاربران میتوانند به آسانی و با چند کلیک ساده اقدام به رزرو بلیط قطار نمایند و از راحتی و سریع بودن فرایند خرید بلیط قطار در فضای وب لذت ببرند.

در سال 1376 سازمان های مربوطه کشوری، در جهت تحقق تحولات بنیادی و ترقی کیفیت ارائه خدمات در صنعت مسافربری ریلی، به اتفاق تصمیم به واگذاری فعالیت های مسافربری از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، به شرکت حمل و نقل ریلی رجا گرفتند. از آن پس شرکت رجا با پشتوانه و حمایت ملی و با اتکا بر نیروهای کارآزموده و متخصص در حوزه های مرتبط این صنعت، توانست با راه اندازی قطارهای لوکس و تامین واگن های مورد نیاز خود از منابع داخلی و خارجی در راستای پاسخگویی به رشد فزاینده تقاضای حمل و نقل ریلی در جامعه و رعایت استانداردهای کسب رضایت مشتریان بصورت موازی با آن به قطب اصلی این صنعت تبدیل شود. شرکت رجا توانست از طریق تسهیل فرایند خرید بلیط قطار ها و خدمات آنها، بهبود کیفیت کترینگ، راه اندازی قطار های لوکس با امکانات رفاهی بالا در مسیرهای پرتردد و حضور مهمانداران مجرب، محبوبیت بالایی را کسب کند. از قطارهای رجا میتوان به قطار مجلل زندگی، سیمرغ، سبز، پردیس، صبا، میلاد، 6 تخته پارسی، لوکس 4 تخته و البرز اشاره کرد.

همچنین در کنار شرکت رجا، شرکت ریل پردازان نوآفرین با نام تجاری فدک با وارد کردن 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان به ناوگان ریلی جمهوری اسلامی ایران و با بهره مندی از بدنه مدیریتی و کارشناسان متخصص و توانمند موفق به کسب اعتماد شما عزیزان شده است. قطارهای لوکس و مدرن 5 ستاره فدک با قابلیت حرکت 200 کیلومتر بر ساعت و امکانات رفاهی همچون کترینگ گرم، سامانه صوتی و تصویری مجهز به احضار مهماندار و امکان انتخاب فیلم و موسیقی، تنظیم درجه دمای کوپه توسط مسافر، میز ناهارخوری مجزا برای هر مسافر، اینترنت پرسرعت Wi-Fi و سایر خدمات منطبق با استانداردهای روز دنیا آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.

شرکت سفیر ریل آسیا در راستای ایجاد یکپارچگی فعالیت های 9 شرکت حمل و نقل ریلی مسافری با موضوع فعالیت مدیریت فروش بلیط قطارهای مسافربری، ارائه خدمات راهبری و سرویس دهی به قطارهای مسافربری، تعمیر و نگهداری تجهیزات ریلی، بازرسی و کنترل فنی کیفیت تجهیزات ریلی، انجام امور آموزشی مربوطه، سرمایه گذاری، انجام کلیه امور راهبری قطارها، صادرات و واردات تجهیزات صنایع ریلی و قطعات مرتبط و با هدف ارائه خدمات مطلوب و مناسب و تلاش در جهت پاسخگویی به مسافران و بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریان تاسیس شده است. شرکت های عضو مجموعه سفیر ریل آسیا با برخورداری از لوکس ترین واگن های مسافری مجهز به آخرین تکنولوژی های روز و برتر، پیشتاز در ارائه خدمات کمی و کیفی در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری در کشور می باشند. در همین راستا تمامی شرکت های عضو مجموعه سفیر همواره کوشیده اند تا با تکیه بر افزایش ناوگان مسافری، سهم خود را در این حوزه افزایش و با ارتقاء سطح کیفی خدمات به مسافرین و میهمانان نسبت به تامین انتظارات آنان اقدام نمایند. از قطارهای سفیر میتوان به قطار غزال پارس لاریم، غزال بنیاد، نورالرضا، پرستو، سروش، مهتاب، کویر، غدیر، هستیا، رعد تبریز، و نگین اشاره کرد. مفتخریم تا با فراهم ساختن امکان خرید اینترنتی بلیط قطار های رجا، فدک و سفیر، و حمایت همه جانبه مسافرین و با بهره گیری از دانش روز و برنامه ریزی مناسب مبتنی بر تمامی امکانات موجود، سفر خوب و شایسته ایی را در کمال امنیت و آسایش مهیا سازیم، تا بتوانیم لحظات دلنشینی را در خاطر شما ثبت نماییم.

بلیط قطار را مراکز زیادی عرضه می‌کنند اما انگشت‌شمارند آنهایی که امکان ارائه تمام خدمات موجود در شبکه راه‌آهن کشور را دارند. سامتیک در تمام سال‌های فعالیت خود سعی داشته در کنار همسفران وفادارش پیوسته مسیری رو به رشد را بپیماید تا جایی که امروز از پیشگامان و معدود مراکز خدمات گردشگری محسوب می‌شود که تمام شرکت‌های مسافربری ریلی، از جمله شرکت‌های رجا ، سفیر و فدک را تحت پوشش دارد. خرید بلیط قطار در سامتیک به گواه استقبال همسفران عزیز از مطلوبترین تجارب خرید اینترنتی در این حوزه به شمار می‌رود. سامتیک در راستای توسعه خدمات اینترنتی و پس از راه‌اندازی سرویس آنلاین فروش بلیت قطار با افزودن امکانات کاربردی به آن، مثل استرداد آنلاین بلیط قطار موفق به جلب رضایت کاربران خود و به تَبَع آن به جایگاهی پیشرو در صنعت گردشگری کشور دست یافته است. کاربران می‌توانند برای همه مقاصد سفرشان اعم از سیاحتی و گردشگری یا کاری و زیارتی مانند بلیط قطار تهران به مشهد یا بلیط قطار مشهد به تهران و حتی بلیط هواپیما به وبسایت رسمی سامتیک مراجعه کنند

سایت رسمی شرکت قطارهای مسافری رجا

دوره مقدماتی php

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی ساعی تهران می‌باشد.

Designed and programmed : Samtik 2019samtik.com All rights reserved.

خدمات حمل مسافر و بار در ایران در ابتدا تنها زیر نظر شرکت راه آهن صورت می گرفت. اما در سال 1376 فعالیت های حمل مسافر از راه آهن جدا شده و به شرکت حمل و نقل ریلی رجا واگذار شده است. شرکت خصوصی رجا با بیش از 1000 کارمند اصلی ترین شرکت خدمات مسافربری ریلی ایران می باشد. همراه سفرمی باشید تا با انواع قطارهای رجا بیشتر آشنا شوید.

طیف وسیعی از قطارهای موجود در ایران زیر نظر شرکت حمل و نقل ریلی قطار رجا می باشد.

قطارهای 4 تخته رجا به چندین کلاس تقسیم می شوند: قطارهای کلاس ویژه رجا همچون زندگی، سیمرغ و سبز با ارائه ی بهترین خدمات رفاهی به مسافران ، قطارهای کلاس 1 رجا همچون قطارهای پلورسبز و غزال با ارائه ی خدماتی مناسب به مسافران، قطارهای کلاس 2 رجا همچون لوکس 4 تخته و البرز و قطارهای کلاس 3 رجا همچون خلیج فارس . که تمامی قطارهای رجا بسته به میزان هزینه ای که مسافر می کند امکاناتی مناسب و در خور ارائه می کنند. قطارهای چهار تخته با امکاناتی عالی، انتخابی مناسب برای سفرهای خانوادگی و دوستانه هستند. قطارهای شش تخته رجا قطارهای شش تخته رجا نیز به چندین کلاس تقسیم می شوند: قطارهای شش تخته کلاس 1 همچون میلاد، قطارهای کلاس 2 همچون پارسی و زاگرس و قطارهای کلاس 3 شش تخته تبدیلی . این قطارها اقتصادی ترین انتخاب برای سفرهای گروهی و جمعی دانشجویی یا هیئتی می باشد. قطارهای شش تخته رجا علاوه بر امکانات مناسب،از قیمت بسیار کمی برخوردار هستند.

قطار زندگی مدرن ترین و لوکس ترین قطار شرکت حمل و نقل ریلی رجا می باشد که بهترین خدمات رفاهی را به مسافرین با کیفیتی بی نظیر ارائه می کند. از جمله خدمات قطار زندگی می توان به وجود مهماندارانی آموزش دیده و تحصیل کرده، سرویس خوابی با کیفیت و سیستم های صوتی و تصویری با وضوح بالا و .. اشاره کرد. در این قطار رجا مهمانداران در بدو ورود مسافران با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسر از مهمانان قطار استقبال می کنند. در قطار زندگی رستورانی لوکس و دو طبقه وجود دارد که مسافران می توانند از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی های این رستوران نهایت لذت را ببرند. قطار 5 ستاره زندگی با ارائه خدماتی لوکس و مجلل سفری خاطره انگیز و آسوده را برای مسافران به ارمغان می آورد. این قطار رجا در مسیر تهران- مشهد به صورت رفت و برگشت در حال خدمت رسانی به مسافران عزیز می باشد.

مسافرانی که قصد سفر با قطار دارند و می خواهند خودرو خود را نیز همراه خود حمل کنند می توانند با خیالی آسوده این کار را به قطار رجا بسپارند. کافیست به شرکت حمل و نقل ریلی رجا مراجعه نموده و درخواست خود را بیان کنند.مسافران می توانند با رعایت شرایط و قوانینی از این خدمات قطار رجا بهره ببرند. نکته ایمنی که باید برای حمل خودرو با قطار رجا در نظر گرفت این است که میزان بنزین موجود در باک خودروی مسافر نباید بیش از یک چهارم حجم آن باشد. همچنین امکان حمل خودرویی با ارتفاع بیش تر از 158 سانتی متر و عرضی بیشتر از 180 سانتی متر در قطار رجا وجود ندارد.

سایت رسمی شرکت قطارهای مسافری رجا

مسافرانی که قصد خرید بلیط قطار رجا برای سفری آسوده و امن دارند می توانند به رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه نموده و در کمترین زمان و با کمترین قیمت بلیط قطار رجا خود را خریداری نمایند. مسافران عزیز می توانند با مراجعه به رزرواسیون آنلاین سفرمی و انتخاب مبدا و مقصد، تاریخ رفت، تعداد بلیط و .. یکی از قطار های رجا را انتخاب کرده و از امکانات بی نظیر این قطارها استفاده نموده و خاطره ای به یادماندنی و لذت بخش را از سفر با قطار به دست آورد.

تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به سفرمی است. استفاده، اقتباس و هرگونه نسخه‌ برداری از محتوای متنی، صوتی و تصویری سفرمی تنها با اجازه کتبی از سفرمی امکان پذیر است و در صورت بی‌توجهی فرد حقیقی یا حقوقی خاطی مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

سفرمی معتبر ترین سامانه خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی خرید بلیط قطار و رزرو هتل با گارانتی ارزان ترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی تمامی نیاز های شما است تا سفری لذت بخش و با خیالی آسوده را تجربه کنید. سایت سفرمی ارزان ترین نرخ خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی خرید بلیط قطار تمامی مسیر ها و رزرو هتل در سراسر کشور را با قیمتی مناسب و به آسانی چند کلیک را برای شما فراهم کرده است. سفرمی با هدف ارائه خدمات گردشگری به روشی آسان، ارزان و بدون دردسر و با استفاده از تیمی حرفه‌ای و به کارگیری دانش به روز صنعت توریسم و گردشگری، از سال 1394 فعالیتش را آغاز کرد و تا کنون موفق به ارائه خدمات به صد ها هزار مشتری و جلب رضایت کامل آنها شده ایم. هم اکنون می توانید با خرید بلیط هواپیما بلیط قطار رزرو هتل و رزرو تور به جمع مشتریان سفرمی بپیوندید و از تخفیف های ویژه ما بهرمند شوید.

خرید بلیط قطار، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافرت است. قطار به دلیل ارزان بودن و ایمنی بیشتر مورد استقبال مسافرین قرار گرفته است. در ایران سه شرکت اصلی راه آهن جمهوری اسلامی (رجا)، سفیر ریل آسیا (سفیر) و ریل پرداز نوآفرین (فدک) فعالیت می کنند که سایر شرکت ها و قطارها زیر مجموعه این ها هستند. همچنین تمام قطارها در بستر شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند. مِستر بلیط تمام قطارها را جستجو می کند و نمایش می دهد.

فروش بلیط قطار از طریق بیش از 1600 نمایندگی فروش در سراسر کشور و وب سایت های فروش اینترنتی انجام می شود که اطلاعات تمام آن ها یکسان است و اگر یکی ظرفیت خالی برای فروش بلیط نداشته باشد، دیگری هم ندارد. بنابراین اگر در وب سایت جستجو کردید و بلیط مورد نظر را نیافتید نیازی به مراجعه به نمایندگی های فروش نیست. تا چند سال گذشته برای خرید بلیط قطار به آژانس های مسافرتی مراجعه می کردیم و حتی در صف های طولانی منتظر می ماندیم تا بلیط قطار بخریم. اما حالا فرصت خرید اینترنتی بلیط قطار ایجاد شده است تا همه در هر مکانی که هستند همزمان بتوانند قطارها را جستجو کنند و مناسبترین بلیط را انتخاب نمایند.

آقایان و خانم هایی که به تنهایی با قطار سفر می کنند می توانند بلیط خود را در کوپه ویژه برادران و خواهران خریداری نمایند. البته مادرانی که با کودک خود سفر می کنند باید توجه داشته باشند که کودک پسر بزرگتر از 6 سال اجازه ورود به کوپه خواهران را ندارد. مسافرین گرانقدر خانواده معظم شهدا و جانبازان می توانند در صفحه ورود اطلاعات عنوان مورد نظر را انتخاب نمایند تا مشمول تخفیف بشوند. همراه داشتن کارت شناسایی معتبر جهت سوار شدن به قطار برای این مسافرین الزامی است.

در شروع جستجو گزینه ای برای دربست کردن کوپه قطار وجود دارد. اگر تعداد مسافرین از تعداد صندلی کوپه کمتر است و قصد دارید کسی مزاحمتان نشود می توانید این گزینه را انتخاب کنید. اگر این گزینه را انتخاب کردید نیازی نیست تعداد مسافرین را افزایش بدهید و فقط تعداد مسافرین واقعی را انتخاب کنید. سیستم به صورت خودکار پس از خرید صندلی های دیگر کوپه را برای شما ذخیره می کند. قیمت هر نفر کسری برای کوپه دربست کمی کمتر از قیمت بلیط یک بزرگسال عادی است.

مسافرین قطار رجا از مبدا تهران و مشهد (بلیط قطار تهران مشهد) می توانند تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر و بدون چاپ بلیط قطار سفر خود را انجام بدهند. اما مسافرین سایر قطارها و مبداها باید نسبت به چاپ بلیط قطار در ایستگاه راه آهن یا یکی از آژانس های مسافرتی معتبر با استفاده از شماره سریال، سالن و کوپه و همراه داشتن کارت شناسایی معتبر اقدام کنند. چنانچه قطار ملزم به پرداخت خسارت به مسافرین شود، این مبلغ تنها به مسافرین دارای بلیط چاپ شده پرداخت خواهد شد.

سایت رسمی شرکت قطارهای مسافری رجا

با مِستر بلیط، به راحتی و با چند کلیک می توانید بلیط قطار خود را رزرو کنید. بدون خروج از منزل! بدون اتلاف وقت! بدون ایستادن در صف! بدون هزینه اضافی! تنها کافیست که شهر مبدا و شهری که میخواهید به آن سفر کنید را در بخش رزرو (بالای این صفحه) وارد کرده و سپس تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. این شما و این هم تنوع بالایی از بلیط قطار ارزان و کوپه دربست از شرکتهای راه آهن مختلف! همچنین به طور مستقیم میتوانید به رزرو بلیط قطار تهران شیراز و بلیط قطار تهران بندر عباس نیز بپردازید.

معرفی شرکت های ریلی در ایران راه آهن ایران دارای قدمتی بسیار زیاد می باشد، همه ما کمابیش خاطرات بسیار خوبی را از سفر با قطار داریم، قطار یکی از وسایل نقلیه بسیار محبوب برای گردشگران و مسافران می باشد زیرا آزادی و فضای مناسب آن در کنار لذت دیدن مناظر اطراف می تواند به وسیله مانند هواپیما اولویت داشته باشد. از طرفی نرخ بلیط قطار بسیار مناسب است و برای سفرهای خانوادگی پیشنهاد می شود.

مهم ترین این شرکت ها عبارتند از: رجا­­­­، فدک، سبا، کوثر، جم، جوپار، نورالرضا و بن ریل.


خرید بلیط از مِستر بلیط به راحتی آب خوردن است! کافی است مسیر و تاریخ را مشخص کنید تا ِمستر بلیط تمامی نتایج مورد نیازتان را جست و جو کند و ارزانترین قیمت های بلیط را به شما پیشنهاد دهد.

مِستر بلیط اولین وب سایتی است که خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را یکجا امکان پذیر کرده است. این وب سایت خرید اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک بوده و زیر نظر سازمان های مربوطه فعالیت می کند. اپلیکیشن اندروید و iOS ِمستر بلیط نیز برای تلفن همراه تهیه شده و قابل دانلود می باشد. با مستر بلیط، به راحتی و فقط با چند کلیک، رزرو بلیط هواپیما چارتری و سیستمی، قطار و اتوبوس با ارزان ترین قیمت ها میسر است.

سایت رسمی شرکت قطارهای مسافری رجا
سایت رسمی شرکت قطارهای مسافری رجا
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت شرکت موتور آزمای ثمین x بخوانید...