سایت بیمارستان بعثت سنندج

دوره مقدماتی php
سایت بیمارستان بعثت سنندج
سایت بیمارستان بعثت سنندج

آدرس:
آدرس

دوره مقدماتی php

سایت بیمارستان بعثت سنندج

نوزاد نارس تازه به دنیا آمده سروآبادی، با بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به بیمارستان بعثت سنندج انتقال و هم اکنون در کمال صحت و سلامت است…..

کارگاه روشنگری راههای مقابله با جاسوسی تلفنی با هدف آگاه سازی، روشنگری و پیشگیری از تخلیه و جاسوسی تلفنی با حضور مدیران، مسئولین، اعضای هیئت علمی و جمعی از کارکنان دانشگاه در سالن آمفی تاتر بیمارستان بعثت برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان طی ابلاغی دکتر برهان مرادویسی را به عنوان سرپرست مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج منصوب کرد.

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور رئیس، معاونین، مدیران و جمع کثیری از کارکنان دانشگاه در محل سالن آمفی تئاتر مرکز پزشکی بعثت سنندج برگزار گردید.

برگزاری کنفرانس علمی «بیماری هاری(کنترل،پیشگیری،ودرمان)در مرکز پزشکی آموزشی و درمانی بعثت با حضور ……….

%PDF-1.5
%
6 0 obj
>
stream



مسئولین دانشگاه علوم پزشکی پاسخگو باشند/

علی‎رغم راه‎اندازی اتوماسیون نوبت‎دهی اینترنتی بیمارستان‎های بعثت و توحید سنندج، شهروندان کماکان در رزرو نوبت در این سامانه مشکل دارند.

به گزارش کُردتودی، پس از گذشت بیش از یک ماه از انتشار خبر “راه‎اندازی اتوماسیون نوبت‎دهی اینترنتی در بیمارستان‎های بعثت و توحید سنندج” در یکی از سایت های استان، اکنون این خبر با استقبال بی‎سابقه شهروندان سنندجی مواجه شده و البته اکثرا از مشکلات این سامانه سخن به میان آورده‎اند.

 

سایت بیمارستان بعثت سنندج

این سایت بر اساس رسالت خود مبنی بر حل مشکلات مردم در گزارشی نحوه کار با این سامانه و رزرو نوبت را برای همشهریان توضیح داد، اما از آنچه نظرات شهروندان برمی‎آید، این سامانه کماکان با مشکلات متعددی مواجه است.

 

بسیاری از شهروندان سنندجی با مراجعه به سایت http://darmangah.muk.ac.ir/ اقدام به ثبت نوبت پزشک و بیمارستان مورد نظر کرده‎اند که عمده گلایه‎های آنان نبود نام برخی از پزشک‎ها در لیست نوبت‎ دهی است.

 

این سایت با مراجعه به سایت مذکور و بررسی موضوع، نبود پزشک متخصص برخی از بیماری‎ها در درمانگاه‎ها و بیمارستان‎ها را تایید می‎کند که لازم است مسئولین دانشگاه علوم پزشکی در این رابطه توضیحات لازم و کامل را اریه داده تا شهروندان بتوانند از این سامانه نهایت استفاده را ببرند.

 

یکی از ضعف‎های بزرگ این سایت نبود بخش راهنمای ثبت نام است که در هر وب‎سایت خدماتی که روزانه بخش عظیمی از شهروندان به آن مراجعه می‎کنند الزامی است.

 

همچنین مسئولین دانشگاه توضیح بدهند که افرادی که به اینترنت دسترسی نداشته و یا سواد و دانش کافی برای ثبت نوبت در این سامانه را ندارند، چه راهکاری برای آنان پیشنهاد می‎شود؟

 

منبع: نوای آبیدر

انتهای پیام/s.a

دوشنبه 10 اسفند 1394 | 09:52

کد خبر : 14192

منتشر کننده : ف.ف/n

فرهاد پاسخ دوشنبه 10 اسفند 1394 | 23:46

خیلی ممنون از پیگیرتون . این سایت در روز پنج شنبه ساعت 8 شب که سایت برای نوبت دهی برای هفته بعد باز میشه به علت ازدحام مراجعه و شلوغی حداقل برای نصفی از کاربران از دسترس خارج میشه . لطفا این مورد رو هم پیگیری بفرمایید .

کاران پاسخ سه شنبه 16 آبان 1396 | 14:57

سلام چرا توی سایت نوبت دهی بیمارستان های استان کردستان با وجود طرف قرداد بودن بیمارستان ها با بیمه دانا ولی توی منوی انتخاب نوع بیمه هنوز بیمه دانا درج نشده.با تشکر.

مرادی پاسخ پنجشنبه 30 آذر 1396 | 11:44

سلام خسته نباشید خدایی این چه وضعیه؟ دارید مردم رو گول میزنید؟ سه هفته است منتظرم شماره دکتر ساعد رو بگیرم،هر روز لیست بیمارستانها رو چک میکنم و منتظر روزی که دکتر ساعد شیفت شون باشه میشینم ویه روز قبل پی گیری گرفتن ویزیت شون میشم و هربار که به سایت مراجعه میکردم ظرفیت تکمیل رو نشان میداد تا امروز 5شنبه سی ام آذرماه که خواستم برای شنبه بیمارستان توحید نوبت بگیریم از ساعت 9 پای سیستم نشستم و هر یه ربع یه بار لیست و چک کردم تا درمانگاه غدد باز بشه و ثبت نام کنم، بلاخره بعد از هزار بار چک کردن و در ساعت 11:38 سایت غدد دکتر ساعد باز شد و نام و مشخصات خودم رو وارد کردم و شماره کارت بانکی و … تا هزینه رو پرداخت کنم همینکه اومد شماره نوبت رو بهم بده پیغام اومد که شیفت مورد نظر هم اکنون ظرفیتش تکمیل شد و شما نمیتوانید ثبت نام کنید.یعنی چیزی حدود کمتر از یک دقیقه ظرفیت تکمیل شد.ساعت 11:39 به من پیغام داد که ظرفیت تکمیله.آخه کدوم ظرفیته پزشکی کمتر از یک دقیقه کامل میشه؟خدایش این انصاف من سه هفته است دکتر رفتنم رو عقب میندازم تا بتونم نوبت بگیرم ولی شما از قبل اونای رو که خودتون میخواید ثبت نام کردید؟ خواهشاً مسول این جریان کیه؟لطفاً جوابگو باشید

آرمان پاسخ یکشنبه 27 اسفند 1396 | 11:39

کلینیک بیمارستان توحید خیلی بی نظم هست بعضی وقتا دکتر متخصص سروقت میاد چند تا مریض ویزیت میکنه میره بعضی وقت 1ساعت از حضورش میگذره نمیاد

ش م ر پاسخ جمعه 23 آذر 1397 | 00:16

نه سلامی هست نه علیکی لعنت خدا به کسی که باعث و بانی بدبختی مردم شده فکر میکنید مردم چرا خودشون معطل کردن پشت سایت مسخره شما میکنند ،همش بخاطر بدبختی که سر ملت اومده و توان پرداخت ویزیت آزادو ندارن جمع کنیین این بساط سرکار گذاشتن ملت بدبختو بداد مریض ها برسی ویزیت های مطب های پزشکان تاجر را کم کنید تا این مردم بدبخت بتونن خودشونو مداوا کنن

کردتودی نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

کُردتودی

تمامی حقوق این وب سایت برای کرد تودی محفوظ می باشد، هرگونه کپی برداری از محتویات فقط با ذکر منبع مجاز است.

سایت بیمارستان بعثت سنندج
سایت بیمارستان بعثت سنندج
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *