سايت بيمارستان بقيه الله اعظم تهران

دوره مقدماتی php
سايت بيمارستان بقيه الله اعظم تهران
سايت بيمارستان بقيه الله اعظم تهران

سايت بيمارستان بقيه الله اعظم تهران

دوره مقدماتی php

دعوت به مراسم 9دی

.نوبت دهی اینترنتی

.تماس با ما

.پزشکان

.خدمات

.درمانگاه

.معاونت ها

.درباره بیمارستان

.وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی

.دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی

.بیمارستان نجمیه

.دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

.اپلیکیشن موبایل

.جوابدهی

.نوبت دهی

.برنامه پزشکان

.تلفن : 81261

.تلفن : 88050436 – 88050435

.کد پستی: 1435915371

.صندوق پستی : 141556437

.نوبت دهی تلفنی : 85554

.پیامک بیمارستان : 6600099720

سايت بيمارستان بقيه الله اعظم تهران

.روابط عمومی : 81262037

.تلفن گویا درج شکایات : 88051511

.ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایات : 81263030

.ارتباطات مردمی : 81262040



سامانه رزرو نوبت اینترنتی درمانگاه بقیه الله الاعظم (عج)

به سامانه رزرو آنلاین نوبت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله الاعظم (عج) خوش آمدید.

برنامه حضور پزشکان درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله الاعظم (عج)

جهت مشاهده برنامه حضور پزشکان درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله الاعظم (عج)، ابتدا گروه تخصصی، نوع تخصص و نام پزشک مورد نظر خود را فیلتر نموده و سپس روی کلید “نمایش برنامه حضور” کلیک کنید.

توجه : انتخاب حداقل یکی از فیلترهای زیر الزامی است.

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

سايت بيمارستان بقيه الله اعظم تهران

نوبت دهی تلفنی درمانگاه به صورت گویا راه اندازی شد 

جهت دریافت نوبت تلفنی درمانگاه می توانید با شماره تلفن 85554 تماس حاصل فرمائید .

 

 

شهدای دانشجو – رسالت دانشجو

بسم الله الرحمن الرحیم

خوب داریم جلو می رویم. حرکت در مسیر درست است، آخر می رسیم دیگر… داریم به قله نزدیک می شویم. هرچند الآن در دامنه ایم ولی خب خیلی از مسیرِ همین دامنه را رد کردیم. من که انگیزه ی زیادی دارم، بقیه بچه ها هم همین طور. در آیات قرآن و نهج البلاغه ی حضرت امیر (ع) خوانده ام که این چنین باید بود… این شاید پرتکرارترین حرف هایی بود که بینشان رد و بدل می شد. همیشه می گفت: «آدم به امید زنده است.» راستش را بخواهید فقط حرف نبود خیلی در عملش هم دیده می شد. بالأخره مرد عمل بود که جانش را گرفت کف دستش و رفت. دلش و می توانم به جرأت بگویم تمام وجودش برای انقلاب اسلامی و آرمان هایش می تپید. چرا که این انقلاب به او هویتی داده بود که متکی به مبانی وحی، مبانی الهی، اخلاق الهی، حرکت الهی بود. فهم مسائل و موضوعات جامعه خیلی برایش مهم بود. تمام تلاشش این بود که بصیرتش را بالا ببرد به خاطر همین از همه دشمن ستیزتر بود و زیر بار سلطه نمی رفت. اندکی که دقیق تر می شوم می بینم که در همه ی عرصه ها پیشاپیش همه در حرکت بود، از لحاظ علمی، اخلاقی، معنویت و….

در بیانات رهبر معظم انقلاب داریم که: « فرهنگ شهادت یعنی فرهنگ تلاش کردن با سرمایه گذاری از خود برای اهداف بلندمدّت مشترک بین همه ی مردم؛ که البتّه در مورد ما آن اهداف، مخصوص ملّت ایران هم نیست، برای دنیای اسلام بلکه برای جهان بشریت است.»

نکته ی حائز اهمیت در این بین بزرگداشت شهدا می باشد که به درستی برای آینده ی این کشور، حیاتی و ضروری است. بزرگداشتی که اگر محدود به یادکردن کلیشه ای نباشد و در ظواهر منحصر نشود می تواند به درستی به جوان امروز راه را نشان داده و وی به درستی طی مسیر کند. اگر این شد می شود ماندگاری 16 آذر، روزی که ماندگاریش به خاطر اقدام بزرگ دانشجویان در آن روز می باشد و آن مهم استکبارستیزی می باشد. 16 آذر مال دانشجوی ضد نیکسون است، دانشجوی ضد آمریکاست، دانشجوی ضد سلطه است. عنصری که در همه ی حرکت های بصیرانه ی دانشجویان از آن مرحله به بعد به وضوح دیده می شد و انتظار آن می رود که در ادامه نیز به همین نحو باشد. در حرکت های جهادی و آگاهانه ی دانشجویان انقلابی از آغاز نهضت انقلاب اسلامی تا به ثمر نشستن آن و به صورت ویژه تر تسخیر لانه ی جاسوسیِ آمریکایِ جنایتکار توسط دانشجویان پیرو خط امام و مقابله با تهاجمات منافقان کوردل و رژیم بعث عراق و به طور همزمان توجه به آبادانی کشور در قالب جهادسازندگی از ابتدای انقلاب، اقدام به موقع و البته هوشیارانه ی دانشجویان را شاهد هستیم. 

این ها همه حقیقت های غیرقابل انکاری است که به باطل ساختن‌ همه‌ی‌ محاسبات‌ جبهه‌ی‌ خصم‌ می انجامد و دشمن حقیقت‌ را دچار بن‌بست‌ و عجز و حیرت‌ می‌سازد.

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در جای دیگری می فرمایند: «هنگامی‌ که‌ بنام‌ دانشجوی‌ شهید می‌رسیم‌، این‌ یقین‌ در ما پدید می‌آید که‌ پذیرش‌ شهادت‌ و اقدام‌ به‌ جهادی‌ که‌ بدان‌ منتهی‌ شده‌، از سر خود آگاهی‌ و با اراده‌ی‌ روشن‌بینانه‌ بوده‌ است‌، و این‌ ارزش‌ عمل‌ را مضاعف‌ می‌کند و بدین‌ دلیل‌ است‌ که‌ دانشجویان‌ شهید که‌ در شمار سرآمدان‌ ایمان‌ و ایثار آگاهانه‌ بوده‌اند و ستارگان‌ همیشه‌ درخشانی‌ هستند که‌ هر جویای‌ حقیقت‌ می‌تواند راه‌ خویش‌ را با آنان‌ بیابد.»

کم نیستند دانشجویان شهیدی که می توانند چراغ راه دانشجویان امروز باشند؛ که از آن ها می توان شهیدان محمود شهبازی، محسن وزوایی، شهید علم…

جنگ دوست داشتنی

کتاب جنگ دوست داشتنی مجموعه خاطرات نویسنده رزمنده ،سعید تاجیک است. توضیحات بیشتر…

تهران- میدان ونک-خیابان ملاصدرا- خیابان شیخ بهایی جنوبی-بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج)-حیاط شمالی- دفتر حوزه بسیج دانشجویی- تلفکس 88620826-021

پیامک:50001000501000-10005510001000

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) میباشد.طراحی سایت از آشیانه پارس

ورود با شبکه های اجتماعی:

کلمه عبور برای شما ارسال خواهد شد

ورود با شبکه های اجتماعی:

سايت بيمارستان بقيه الله اعظم تهران

We recommend you check the details of Pricing Plans before changing. Click Here

Do you want to change pricing plan?
Proceed Here

We recommend you check the details of Pricing Plans before changing. Click Here

50.000

Pay Per Listing

Unlimited روز

رایگان

Pay Per Listing

Unlimited روز

150.000

Pay Per Listing

30 روز

بیمارستان بقیه الله تهران

بیمارستان بقیه الله تهران در زمینه  قلب و عروق فعالیت میکند و واقع در میدان ونک تهران است.همچنین این بیمارستان به صورت شبانه روزی اماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

مدیریت و پشتیبانی توسط گروه یاسا

سايت بيمارستان بقيه الله اعظم تهران
سايت بيمارستان بقيه الله اعظم تهران
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *