سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان دکتر شیخ م

دوره مقدماتی php
سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان دکتر شیخ م
سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان دکتر شیخ م



اطلاعات بیمارستان ها

بازیابی قبض

برنامه هفتگی درمانگاه

راهنمای استفاده از سایت

سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان دکتر شیخ م

دوره مقدماتی php

فرم ورود اطلاعات بیمار

پیگیری قبض رزرو نوبت

مشخصات پزشک

کشتارگاه صنعتی طیور یکی از واحدهای مجموعه مرغداری کاشمر به شمار می‌رود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این شهر احداث و باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای مردم این منطقه شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: طبق بیانیه مقام معظم رهبری مسئولیت نسل جوان در گام دوم انقلاب از تمام اقشار بیشتر است و نشان می‌دهد که تکیه رهبری به نسل جوان به دلیل توانمندی‌ها، انرژی‌ها و پتانسیل بسیار بالای نسل جوان برای گام بعدی انقلاب است.

یک پیشکسوت داوری معتقد است که اشکان خورشیدی قضاوت خوبی در دیدار پرسپولیس و پدیده داشته است.

پیشکسوت کشتی ایران گفت: از مشکلات کشتی در استان‌ها شناخت کامل دارم و با برنامه وارد می‌شوم.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار استان خراسان رضوی گفت: اگر مسئولین آمارها و ارقام را مشاهده کنند متوجه خواهند شد که…سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان دکتر شیخ م

رئیس بیمارستان علامه بهلول گنابادی گفت: حال عمومی همه معلمان مصدوم‌شده در حادثه واژگونی مینی‌بوس خوب است عباس عبادی در گفت‌و‌گو…

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 310 شرکت دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری استان وجود دارد که نزدیک به 4 هزار و 200 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی  و متخصصین در این شرکت‌ها مشغول به فعالیت هستند.

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به طرح استیضاح رییس جمهور گفت: در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگری به اجماع در داخل کشور نیاز داریم و انتظار می‌رود گروه‌ها به اختلافات و چالش‌ها دامن نزنند.

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مشهد رتبه اول جذب توریست سلامت در کشور را دارد.

بشر همواره در حال کاوش محیط اطراف خود بوده و در این مسیر همیشه از روش‌ها و رویکردهای جدیدی استفاده کرده و می‌کند.

دبیر جامعه حرفه‌ای اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی ایران گفت: ترویج اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی خوشحال‌کننده است؛ اما رشد افسارگسیخته و بدون امکان‌سنجی؛ ‌نیازسنجی‌ و ارزیابی، موجب تاثیرات اجتماعی فرهنگی منفی خواهد شد.

رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین اهدافی که در نظام مهندسی پیگیر آن هستیم، بحث کشت‌های فراسرزمینی است.

پرسپولیس با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پدیده راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد.

مدیر پردیس سینمایی ویلاژتوریست گفت: پردیس سینمایی ویلاژتوریست دارای ظرفیت بیش از هزار و صد نفر است و امتیاز و رتبه‌ ما برای این مجموعه، امتیاز مدرن است؛ یعنی تمام سالن‌های ما به سیستم‌های روز مجهز است.

رییس انجمن مرغداران مرغ گوشتی خراسان رضوی با تاکید بر حمایت از مرغداران و تولیدکنندگان گفت: امروزه ما در جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم، باید همه تلاش کنیم که با همگرایی و کمک مسوولان در راستای جلوگیری از خود تحریمی گام برداریم.

شهردار تربت‌جام گفت: از بودجه 34 میلیارد تومانی شهرداری در سال 97 حدود 80 درصد آن تاکنون محقق شده است و حداقل 25 میلیارد تومان نیز طلب اثبات شده از ادارات و نهادهای مختلف داریم.

شهردار نیشابور گفت: در سال جاری برای برگزاری باشکوه یادمان شهدای سانحه قطار، قصد داریم گردهمایی برای یادبود شهدای آتش‌نشان کل کشور را در نیشابور برگزار کنیم.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اساتید در تعالی و تحول علوم انسانی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مدیرکل معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۹۷ طرح سرمایه‌گذاری مهم به مبلغ ۹ هزار و ۶۴۹ میلیارد تومان را در استان امضا کردیم.

تیم فوتسال سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان گیلان قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد گفت: در بخش منابع 7 درصد رشد داشته‌ایم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد با اشاره به رها بودن 5000 معتاد متجاهر در شهر از کمک 2 میلیارد تومانی شهرداری برای بازپروری این معتادان متجاهر خبر داد.

در جلسه امروز شورای شهر، شهناز رمارم پیشنهاد نام‌گذاری یک معبر، گذرگاه‌ها یا اماکن فرهنگی شهر را به نام پوران شریعت رضوی داد.


سایت نوبت دهی بیمارستان:

http://nobat.mums.ac.ir/#visited

 

نوبت تلفنی:

۳۷۱۹۰۱۷۲

سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان دکتر شیخ م

۳۷۱۳۰۱۷۰

۳۷۱۳۰۱۷۱ 

تاريخچه بيمارستان:

 

۱- تاريخچه:

بيمارستان دكتر شيخ درسال 1330 هجري شمسي تحت عنوان درمانگاه شماره 2 با هدف درمان بيماريهاي واگير در زميني به مساحت 25/5638 متر مربع در محل فعلي فعاليت خود را آغاز نمود . با توسعه شهر مقدس مشهد و افزايش جمعيت و روند رو به رشد زايرين بارگاه ملكوتي حضرت رضا ( ع) ايجاد مركزي خاص جهت كودكان يكي از ضروري ترين مسايل آن روز بشمار مي رفت . لذا با همت بلند بنياد خيريه سرور درمانگاه در سال 1369 تخريب و پس از ساخت و تجهيز آن در سال 1375 به دانشگاه علوم پزشكي مشهد اهداء گرديد .

 

۲- انگيزه نامگذاري بيمارستان به نام مرحوم دكتر شيخ:

بانظر به حسن اخلاق و روش و سيرت او در امر طبابت و حسن توجه وي به محرومان و تهيدستان – از جمله مي توان به نحوه دريافت حق ويزيت آن عزيز اشاره كرد كه درقسمت خروجي مطب جعبه اي را گذاشته بود و هر بيمار به فراخور بضاعت خود حق ويزيت را در آن قرار مي داد و گاه گاهي در آن به جاي سكه اي ناچيز درب بطري نوشابه و امثال آن انداخته مي شد – و با توجه به اينكه دكتر مرتضي شيخ ، ‌طبيبي بود پر از فداكاري و عشق كه تمام سالهاي خدمتش را بر سر پيمان و سوگند طبابتش گذاشت و حضورش بر بالين بيماران مرهمي بود بر جان رنجور آنها ، مسئولين دانشگاه وقت بر آن شدند تا با الهام از شاعر بلند آوازه شعر و ادب فارسي سعدي كه فرموده:

« سعديا مرد نكو نام نميرد هرگز مرده آن است كه نامش به نكويي نبرند »

اين مركز را به نام مرحوم دكتر مرتضي شيخ نامگذاري كنند.

 

۳- گزارش چگونگي تاسيس بنياد سرور و فعاليتهاي آن:

از ساليان دور به همت والاي آقاي اكبر عليزاده راد و با صرف هزينه شخصي چندين باب ساختمان آموزشي در مقاطع ابتدايي, راهنمايي و دبيرستان و مراكز بهداشتي در اقصي نقاط كشور بخصوص نقاط محروم ساخته و در اختيار ادارات آموزش و پرورش و بهداشت قرار گرفت.

ايشان در سال 1361 پس از فوت پدرشان به منظور انسجام و توسعه اقدامات خيرخواهانه با تشكيل جلسه اي و دعوت از اقوام و بخصوص خواهران و برادرشان تفكر ايجاد موسسه اي را بيان داشتند كه مورد استقبال حاضرين قرار گرفت.

متعاقب آن و در چارچوب اهداف نيكوكارانه هيئت مؤسس كه با تقديم هداياي نقدي خود اعلام آمادگي نموده بودند اقدام به تاسيس بنياد سرور نمودند كه در تاريخ 62/6/21تحت شماره 1556 اداره ثبت شركتها و موسسات غير تجاري به ثبت رسيد و از همان تاريخ شروع به فعاليت نمود كه با برخورداري از عنايات خداوندي و با پشتكار و عنايت موسسين بنياد سرور بعد از گذشت 20 سال توانستند منشاء خدمات متعددي باشند. از جمله احداث ساختمان پلي كلينيك تخصصي سرور در ميدان تنباكوچي و ساختمان فاز 1و2 مركز طبي فوق تخصصي كودكان سرور كه در محل بيمارستان دكتر شيخ بنا گرديده است. مركز مذكور بعنوان يك مركز آموزشي و درماني فوق تخصصي كودكان به دانشگاه علوم پزشكي مشهد اهدا شد.

بنياد سرور در حال حاضر نيز مشغول انجام چند طرح عام المنفعه آموزشي و بهداشتي مي باشد كه از مهمترين آنها پروژه احداث بيمارستان فوق تخصصي كودكان اكبر با 150 تخت مي باشد. انشاءالله پس از اتمام پروژه هاي مربوطه بسان گذشته نسبت به اهداي آن به بخش هاي دولتي اقدام خواهد نمود.

 

۴- مركز پزشكي فوق تخصصي كودكان سرور ( بيمارستان دكتر شيخ ) دريك نگاه:

مركز پزشكي فوق تخصصي كودكان سرور درتاريخ 15/9/1375 درخيابان طاهري (تعبدي سابق ) در زميني به مساحت 25/5638 متر مربع و با زيربناي حدوداً ‌7500 متر مربع با هدف ارايه خدمات درماني، تخصصي و فوق تخصصي به كودكان تاسيس گرديد.

 

الف) فعاليت هاي مركز پزشكي فوق تخصصي كودكان سرور ( بيمارستان دكتر شيخ ) شامل بخشهاي تخصصي و فوق تخصصي جراحي اطفال ،داخلي اطفال ، ICU ،‌دياليز ، هماتولوژي ، اعصاب و روان ، نفرولوژي ، انكولوژي ، ‌اورژانس و اتاق عمل مي باشد.

درمانگاه هاي گوش و حلق، اورولوژي، عفوني، خون، كليه، پوست، روانپزشكي، دندانپزشكي، جراحي، جراحي اعصاب و داخلي اعصاب نيز در اين مركز مشغول فعاليت مي باشند.

امكانات پاراكلينيكي اين مركز شامل آزمايشگاه پاتولوژي، راديولوژي،‌ سونوگرافي، اكو كارديوگرافي و الكتروآنسفالوگرافي مي باشد. داروخانه بيمارستان نيز در شيفت صبح و بعدازظهر با هدف ارايه خدمات دارويي به تمام بيماران بستري و سرپايي مشغول فعاليت مي باشد. قابل ذكر است اهم بيماراني كه در اين مركز تحت درمان قرار مي گيرند شامل كليه كم خوني ها، ‌سرطانها،‌ نارسايي هاي كليه كه نياز به دياليز دارند، بيماراني كه نياز به شيمي درماني دارند، كليه بيماراني كه با حال عمومي بد به اين مركز مراجعه مي كنند،‌ تشنجي ها و همچنين كليه ناهنجاريها ي مادرزادي كودكان و نوزادان و اورژانسهاي اطفال كه منجر به جراحي مي شود مي باشد.

 

ب) يكي ديگر از مراكزي كه تحت نظر مركز پزشكي فوق تخصصي كودكان سرور مشغول فعاليت است درمانگاه سرور مي باشد كه واقع در پنجراه پايين خيابان مشهد مقدس مشغول ارايه خدمات درماني به هموطنان و همشهريان محروم مي باشد. اين مركز هم اكنون به عنوان مركز درماني ،‌آموزشي ، پژوهشي بيماران خاص در خدمت بيماران تالاسمي و هموفيلي مي باشد.

طراحی، اجرا و پشتیبانی، کانون آگهی و تبلیغاتی کاج طلایی

سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان دکتر شیخ م
سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان دکتر شیخ م
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *