ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

دوره مقدماتی php
ساخت تنباکو میوه ای دست ساز
ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

۱- از آنجایی که تنباکو اصلی ترین ماده تشیکل دهنده است پس بهترین نوع آنرا تهیه کنید و مطمئن شوید که به خوبی خشک شده است. سپس آنرا در درون ظرفی برزید و با قیچی ریز ریز کنید.

۲- پس از آنکه تنباکو خام را خرد کردید نوبت به آن میرسد که در آب خیسش کنید تا از نکوتین آن کاسته شود، هرچه قدر بیشتر در آب آنرا خیس کنید نکوتین بیشتری را از دست میدهید و در زمان کشیدن قلیان بیشتر طمع سیب را احساس میکنید. زمان ایده عال برای خیس کردن و ساخت تنباکو ۳۰ دقیقه است. اگر میخواهید بیشتر از ۳۰ دقیقه آنرا خیس دهید باید آب ظرف را عوض کنید.

۳- مواد تشکیل دهنده تباکو میوه ای ؛ در این مرحله تنباکو را از ظرف خارج کنید و بگذارید تا چند دقیقه هوا بخورد تا کمی خشک شود سپس باید عسل یا شیره قند را به آن اضافه کنید. اگر میخواهید تنباکو سنگین تر شود شیره قند (ملاس) را انتخاب کنید. برای هر سه گرم تنباکو یک گرم ملاس به آن اضافه کنید.ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

دوره مقدماتی php

۴- برای اینکه بتوانید پورسه ترکیب کردن را راحت تر کنید مقداری آب به آن اضافه کنید یا اینکه از طمع دهنده های میوه ای برای ساخت تنباکو استفاده کنید. توجه داشته باشید که طمع دهنده جنس روغنی نداشته باشد زیرا باعث میشود تنباکو خاصیت چسبندگی خود را از دست دهد.

۵- برای ساخت تنباکو میوه ای ابتدا سیب ها را به چند قسمت تقسیم کنید سپس دانه و پوست آنرا از سیب جدا کنید. میتوانید در مدتی که تنباکو در حال خیس خوردن است اینکار را انجام دهید تا در وقط خود صرفه جویی کنید.

۶- سیب ها را در درون مخلوط کن برزید یا با چاقو آنرا ریز ریز کنید اما مراقب باشید که در هنگام خوردن کردن عصاره و آب سیب از آن خارج شود. اما پیشنهاد میکنیم این کار را با خردکن یا مولینکس انجام دهید.

۷- سپس سیب ها را در درون تابه  بریزید و به آن گرما دهید تا آب اضافی آن تبخیر شود زیرا نباید تنباکو شما پر از آب سیب شود. زمان حرارت دادن به سیب ها چشمی است پس مراقب باشید که بیش از حد آنها را در تابه تف ندهید.

۸- سپس مخلوط سیب را از روی گاز برداشته و بگزارید تا خنک شود سپس به آن کمی روغن گلیسیرین اضافه کنید تا آب موجود در تنباکو را به خود جذب کنید. گلیسیرین باعث میشود تا تنباکو شما دیر تر بسوزد همچنین دودی که تولید میشود را غلیظ تر و بیشتر میکند، شما میتوانید از گلیسیرین مخصوص تنباکو یا گلیسیرین گیاهی استفاده کنید.

۹- تنباکو و سیب پخته شده را با یکدیگر مخلوط کنید تا ترکیبی یکنواخت حاصل شود؛ اگر مخلوط کمی خشک است و شکل نمیگیرد به آن شیره شکر یا گلیسیرین اضافه کنید.

۱۰- در این مرحله ساخت تنباکو، توتون را با فویل در ظرف بگذارید و در درون اجاق گاز قرار دهید؛ سپس حرارت اجاق را تا حد امکان کم کنید (به طور مثال ۱۸۰ درجه) و به مدت ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت آنرا بپزید تا شیره و تنباکو به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند. اگر کم ترین درجه اجاق گازتان ۲۰۰ درجه است باید هرچند دقیقه یکبار در اجاق را باز کنید تا از حرارت آن کاسته شود.

۱۱- اگر بعد  از پختن تنباکو احساس کردید که خشک شده و شیره آن از بین رفته میتوانید از دوباره به آن روغن گلیسیرین یا شیره شکر اضافه کنید، اما ابتدا باید بگذارید تا خنک شود سپس به آن افزودنی مورد نظر را اضافه کنید و بهتر است بگذارید تا در درون فویل بماند. بعضی از افراد نیز ترجیح میدهند به آن کمی روغن نارگیل یا طمع دهنده های مصنوعی اضافه کنند.

۱۲- بعد از آنکاه تنباکو را پختید و به آن افزودنی ها مورد نظر را اضافه کردید آنرا به مدت یک شب در درون فریزر قرار دهید تا به خوبی شیره آن با تنباکو مخلوط شود، سپس آماده استفاده کردن است.

۱۳- در آخر بعد از آنکه به مدت یک شب آنرا در درون فریزر قرار دادید نوبت به آن میرسد که تنباکو دست ساز خود را امتحان کنید و از آن لذت ببرید.

منبع:irmix.ir

برچسبآماده سازی قلیان تنباکو تنباکو میوه ای طمع دار کردن تنباکو

ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

آموزش نحوه تعمیر بلندگو و باند سوخته ماشین با چسب، قلمو و .. How To Fix …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

  • کلینیک ایرانیان شعبه سعادت آباد
  • (function( timeout ) {
    setTimeout(
    function() {
    var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_22”);
    if ( notice )
    notice.style.display = “block”;
    },
    timeout
    );
    })(120000);
    Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

     + 
    4
     = 
    پنج

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    مواد لازم برای درست کردن تنباکو ی میوه ای .برای اینکار ما نیاز به تنباکوی خام داریم.یا همون توتون سیگار یا تنباکوی خوانسار.بعد از تنباکو باید گیلیسیرین داشته باشیم.شما میتونید گیلیسیرین رو از عطاری تهیه کنید.یه شیشه ی کوچیکش 500 تومنه .مقدار کمی عسل هم لازمه.و اسانس میوه.سعی اسانس میوه خوب تهیه کنید.چون بعدا میفهمید که چه قدر تاثیر داره.از شیرینی فروشی ها میتونید تهیه کنید.خوب حالا میریم سر درست کردن تنباکو.اولین کاری که باید بکنید اینه که تنباکوهایی که تهیه کردید رو باید بجوشونید.البته میتونید این کارو انجام ندید.ولی اگه بجوشونید ضررهاش کلا از بین میره و دیگه هیچ ضرری نداره.5 دقیقه بزارید بجوشه تنباکو.بعد که جوشید آبشو خالی کنید و تنباکو رو داخله یه دستمال بریزید و کاملا آبشو بگیرید.خوب فشار دهید تا یک قطره هم آب نداشته باشه.بعدش تنباکوهارو از داخله دستمال بیرون بیارید و تو یک بشقاب بزارید.سپس تنباکوهارو توی آفتاب بزارید یا روی بخاری و یا کلا بزارید خودش خشک بشه.تنباکو باید کاملا خشک بشه.بعد از خشک شدنه تنباکو باید عسل رو بهش اضافه کنیم.البته عسل رو باید 5 دقیقه گرمش کنید تا کاملا مایع بشه.یک قاشق غذا خوری کافیه.بعدش یک قاشق چای خوری گلیسرین به تنباکو و عسل اضافه میکنیم.بعد باید باهم مخلوط شوند .خوب باید یا هم مخلوط شوند.بعدش باید اسانس میوه رو بهش اضافه کنیم .چند قطره کافیه تا طعم به خودش بگیره.و آخر از همه هم باید موادی که با هم مخلوط کردیم رو حدود دو دقیقه در ماکروفر گرم کنیم.بعدش هم ما یک تنباکوی بدون ضرر رو درست کردیم.

     

    در این قسمت میخوام طریقه درست کردن قلیان با طعم طبیعی رو بهتون آموزش بدم.برای درست کردن ما احتیاج به میوه هایی داریم که استحکامشون بالاتر از میوه های دیگه باشه.مثلا پرتغال , سیب , هندوانه و غیره …. اول از همه باید داخل میوه رو خالی کنیم.بهتره برای اینکار از بادگیر سر گلی استفاده کنیم.در تصویر زیر بادگیر رو مشاهده میکنید.با این وصیله فلزی که از سر قلیان جدا شدنیه میتونید دقیق و اندازه خودش سر میوه رو برش بدید و میوه رو خالی کنید.تصویر بالا رو میبینید که با همونه سریه فلزی برش خورده و به این شکل در آمده.خوب حالا به یک پولکی احتیاج داریم که داخل میوه بزاریم.پولکی یک فلزی به اندازه سکه هستش که جندتا سوراخ داره.اون پولکی رو داخله میوه قرار میدیم.فقط سوراخ میوه رو کاملا باز کنید که هوا بکشه.بعد از گذاشتنه پولکی تنباکویی که از همون میوه درست کردیمو میریزیم داخل میوه.فقط تنباکو باید زیادتر بریزیم.بعد بادگیر سرگلی رو روی میوه کاملا محکم قرار میدیم.بعدش یک تیکه فویل(زر ورق ) بزرگ رو رو سرگلی میزاریم .فویل به شکل مربع ببرید.بعد که فویل رو روی سر گلی قرار دادید , گوشه های فویل رو که به شکل مربع هستش رو تا روی میوه پائین بیارید تا با 4 تا خلال دندان محکمش کنید.بعد سری رو روی قلیان قرار بدید و بعدش هم زغال.زغال هم باید زیاد بزارید.با تشکربرای دیدن فلیم هم به اینجا برید : http://www.youtube.com/watch?v=uQ94U7d1418

    براي اينکار يه سري لوازم لازم دارم که تهيه کردنشون خيلي آسونه.يک قوطي خالي نوشابه فلزييک بطري نوشابه خانوادهيک عدد لوله به اندازه 60 تا 70 سانتي متريک عدد شلنگ آب يا شبيه اون به اندازه 70 تا 80 سانتي مترمقداري پارچه يا واشر قلياناول از همه بايد قوطيه فلزي رو به دو قسمت برش بديم.البته بايد قسمت سر قوطي از ته قوطي يک مقدار بزرگتز باشه.بعد از برش دادن بايد قسمتي که کوچکتر است رو با ميخ يا چاقو سوراخ کنيم.10 تا سوراخ کافيه.سپس بايد قوطي که سوراخ کرديمو از قسمت بريده بصورت افقي به اندازه يک سانتي متر برش بديم.بعد بايد اين قوطي که برش داديم و سوراخش کرديم رو داخله ديگر قسمته قوطي بکنيم.اين قسمت رو که تموم کرديم بايد لوله اي که تهيه کرديم رو يکسرش رو با پارچه بپيچيم دورش.دقيقا اندازه سوراخي که قوطي فلزي در قسمت دهانه داره.سپس اون قسمتي از لوله رو که با پارچه پيچيديم دورش رو داخله سوراخ قوطي ميکنيم.در قسمت آخر بايد با يک پارچه ديگر لوله و شلنگ رو از قسمت وسط لوله به هم متصل کنيم.آخر از همه هم بايد لوله و شلنگي رو که به هم وصل کرديم رو داخله بطري نوشابه خانواده قرار بديم.البته با پارچه بايد محکمش کنيد.اينم يک قليونه ابتکاريبا تشکرفایل تصویری فقط با وی پی ان و یا فیلتر شکن قابل مشاهده میباشد. Original Video – More videos at TinyPic

    یک سری تنباکوهای نخل که بیشتر در سوپر مارکتها زیاد شده وقتی بسته تنباکو رو باز میکنید مینید تنباکو داخله یک پلاستیکه شفافه و روکش تنباکو آرم نخل رو نداره.این تنباکوها کاملا تقلبی هستند.روش شناسایی ای تنباکو روی جلدش هست.آرم ها و نوشته ها بصورت سایه دار چاپ شدند.اگه این تنباکو رو دیدید اصلا نخرید. تنباکوهای جدید نخل در بسته بندی هایی با آرم شش بر روی جلد آنها و داخل این بسته ها تنباکو بصورت شکلاتی بسته بندی شدند.این تنباکو ها جدید هستند یا به اصطلاح ما سبک.به تاریخ تولید هم حتما دقت کنید.نباید تاریخ تنباکو از یک سال بگذره. اما نوع دیگر تنباکوهای نخل جلد روی تنباکو با تنباکویهای جدید یکی میباشد ولی داخل بسته بندی از 2 روکش پلاستیک تشکیل شده.پلاستیک روئی آرم نخل.و پلاستیک زیری شفاف است.به این تنباکو اصطلاحا سنگین گفته میشه و از کیفیت بالاتری برخوردار است.تنباکوی اصلیه نخل که شرکت دخانیات ایران هیچ دخالتی در تولیدش نداره همین تنباکوی سنگین است.پیدا کردن این تنباکو یه کم سخته. اما روش تشخیص تنباکوی سنگین از سبک. شما اگر بسته تنباکو رو از بغل بگیرید و به سمت چپ و راست تکان دهید اگر صدای لغ لغ یا تکان خوردن داد , تنباکو سبک و جدید است.اما اگر تکان نخورد تنباکوی قدیم و سنگین است.قیمته این تنباکو هم گرانتر از جدید است. آخرین نوع این تنباکو هم بسته بندیه اصلیه نخل استساخت تنباکو میوه ای دست ساز

    کدام نوع از تنباکوهای دوسیب بهتر از بقیه است…دوسیب النخله اولین دویسبی بود که به بازار اومد و خیلی طرفدار داره.این دوسیب قبلا طرفدار زیاد داشت .چون کیفیتش عالی بود.ولی الان متاسفانه از کیفیتش کم شده و دیگه مثل قبلا نیست.حتی اگه اصلی هم باشه دیگه خوب نیست.دوسیب الفاخر هم از کیفت خوبی برخورداره.بسیار سنگینه.بسیار خوش بو و خوش دوده.ولی خیلی شیرین میزنه و کاملا دهانتون شیرین میشه.البته اصلیشو پیدا کنید بهتره.دوسیب الواحه شاید میشه گفت الان بهترین دوسیب حاضر در بازاره.از همه نظر عالیه.بسیار خوش دود و خوش بو.بسیار گیرا.و ملس.فقط در بعضی افراد سر درد میاره.

    زغال بامبو وارد بازار شد.این زغال زغال بسیار خوبی هستش و بهتون پیشنهاد میکنم استفاده کنید.این زغال مارکش الفاخر هستش و کیفیت بسیار بالایی داره.بوی طعم دار داره.دیر خاموش میشه و زور زغال بالاست.قیمت این زغال کیلویی تقریبا 5000 هزار تومان میباشد.این زغال شبه زغال جکسون میباشد و لی به شکل هرمی.

    ارقام در گوجه فرنگی: گوجه فرنگی دارای واریته های بسیار زیادی است که از نظر رشد گیاه کیفیت میوه ، شکل میوه و مقاومت به امراض و آفات تفاوتهای زیادی با یکدیگر دارند . این گیاه را می توان از نظر رنگ به زرد ، قرمز ، نارنجی و از حیث شکل به گرد ، بیضی ، صاف ، کنگره دار در اندازه های کوچک و بزرگ تقسیم نمود . در انتخاب واریته باید مقدمتا هدف از پرورش گوجه فرنگی مشخص شود . آیا منظور تولید در مقیاس کوچکی برای مصارف خانگی است و یا منظور عرضه به بازار است و یا تحویل به کارخانه برای تبدیل به رب و کنسرو مطرح می باشد . دو واریته معروف گوجه فرنگی گلخانه ای عبارتند از : Vendor این واریته دارای میوه های متوسط ، پوست ضخیم و مقاوم به ویروس موزائیک تنباکو و بیماری Leaf mold بوده ولی نسبت به gray mold حساس می باشد . Vantage دارای میوه متوسط و سفت ، گلابی شکل با پوست ضخیم است ولی چون نسبت به ویروس موزائیک تنباکو حساسیت دارد کمتر از Vendor مورد استفاده قرار می گیرد . این واریته در مقابل leaf mold مقاوم و به gray mold حساس می باشد . در زیر برخی از واریته های دیگر گوجه فرنگی با ذکر خلاصه ای از مشخصات آنها نام برده شده است : 1 _ هیبریدهای نسل اول که به بیماری leafmold مقاومند . Ailresist : بلند و گسترده ، میوه ها متوسط و مناسب برای نقاط کم نور . Amberely Cross : بلند و گسترده ، پر محصول و زود رس Arasta : کوتاه و پرپشت ، عملکرد محصول خوب . Bonset : متوسط ، زود رس ، مقاوم به بیماری ورتسلیوم Harrisons , Systan Cross : کوتاه و پر پشت ، رنگ و کیفیت میوه ها خوب ، مناسب برای گلخانه های سرد . 2 _ واریته های معمولی Alicante : بلند و گسترده ، زودرس ، کیفیت میوه ها خوب Ailsa craig : بلند و گسترده ، میوه ها دارای شکل خوب و اندازه متوسط Best of all : بلند و گسترده کیفیت میوه ها خوب ، پر محصول . Market king : بلند و گسترده ، داخل گلخانه یا هوای آزاد ، عملکرد محصول خوب . 3 _ واریته های زرد رنگ Golden dawn : زودرس ، اندازه میوه ها متوسط Mild – day Sun : اندازه میوه ها متوسط ، دارای رشد خوب در هوای آزاد شرایط لازم برای پرورش گوجه فرنگی در گلخانه حرارت: حرارت یکی از عوامل مهم در پرورش گوجه فرنگی است . برای تهیه نشاء گوجه فرنگی گلخانه هایی که دارای حرارت یکنواختی بین 18 تا 20 درجه سانتیگراد باشد نتیجه مطلوبی داشته و از این مرجله به بعد حرارت بین 16 تا 18 درجه سانتیگراد در روز و 12 تا 14 درجه سانتیگراد در شب برای گیاه مناسب شناخته شده است . لازم به ذکر است که در روزهای آفتابی حرارت گلخانه به 21 تا 24 درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند ضمنا با نزدیک شدن شب باید درجه حرارت به سرعت کاهش و …

    گلخانه فضایی محصور با پوشش شیشه‌ای است که به منظور پرورش گیاهان در دما، رطوبت و تهویه کنترل‌شده به‌کار می‌رود.ابعاد گلخانه‌ها می‌تواند بسیار متنوع باشد. کوچکترین گلخانه‌ها که ممکن است تنها گنجایش تعداد محدودی گلدان را داشته باشند برای نگهداری گیاهان در فصل زمستان به کار می‌روند. بزرگترین گلخانه‌ها نیز که گرمخانه (Hot house) نامیده می‌شوند ممکن است وسعتی بالغ‌بر چند هکتار را شامل شوند و اغلب برای پرورش گیاهان در خارج از فصل و یا پرورش گیاهان گرمسیری کاربرد دارند.گلخانه‌ها از دیرباز برای نگهداری گیاهان در فصول سرد سال و پرورش میوه‌های حساس در برابر سرما مورد توجه بوده‌اند اما روی آوردن به پرورش گلخانه‌ای به منظور افزایش تولید سبزیجات سابقه‌ای بسیار کوتاه دارد. امروز مبالغ معتنابهی صرف سرمایه‌گذاری در پرورش سبزیجات گلخانه‌ای می‌گردد. با توجه به رشد روزافزون جمعیت کشورها و بهره‌وری بالای این روش تولید به‌نظر می‌رسد تولید گلخانه‌ای یکی از مؤثرترین روش‌ها برای تأمین نیازغذائی جمعیت روبه تزاید کشورها است. نگاهی به آمار و ارقام تولیدات گلخانه‌ای در کشورهای مختلف نشان می‌دهد که این بخش از تولید کشاورزی هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای پیشرو در تولید کشاورزی جایگاه شایسته‌ای یافته است. به‌عنوان مثال درآمد حاصل از تولیدات گلخانه‌ای در ایالت کارولینای شمالی در ایالات متحده به ۹۴۴ میلیون دلار در سال بالغ می‌گردد که ۴/۱۳ درصد کل درآمدهای بخش کشاورزی این ایالت را تشکیل می‌دهد.این رقم در مقایسه با ۹/۱۳ درصد سهم کشت تنباکو که محصول اصلی این ایالت می‌باشد، بسیار قابل توجه است.علاوه بر بهره‌وری بالا در تولید گلخانه‌ای، گستردگی عرضه نیز موجب شده است که تولیدات گلخانه‌ای سهم قابل توجهی از بازار محصولات کشاورزی را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ محصول مختلف در سراسر جهان به روش گلخانه‌ای تولید می‌گردد.مجموعه عوامل فوق یعنی بهره‌وری بالا و تنوع محصولات موجب شده است که تولید گلخانه‌ای در عرصه تولید بخش کشاورزی به جایگاه ویژه‌ای دست یابد.● تاریخچهٔ گلخانه:رومی‌ها اولین کسانی بودند که برای حفاظت از گیاهان از ساختمان استفاده کردند. آنها با پوشاندن گودال‌ها با ورقه‌های تراشیده شده از سنگ‌های نیمه‌شفاف و گرم کردن این فضا، اولین گلخانه‌ها را به‌وجود آوردند. اما در زمان اکتشافات علمی یعنی قرن ۱۷ و ۱۸ میلادی بود که گلخانه‌ها به شکل امروزی یعنی با پوشش شیشه‌ای ساخته شدند.در این زمان که اکتشاف سرزمین‌های دیگر آغاز شده بود، کسانی‌که از سفرهای اکتشافی باز می‌گشتند گیاهان

    دکتر حسن آذری اظهار داشت: استعمال قلیان در میان دختران و پسران جوان افزایش یافته است. این افزایش سرسام آور دیگر مختص قهوه خانه‌ها نیست و در جمع‌های خانوادگی و فامیلی نیز شاهد این امر هستیم چرا که به اشتباه تصور می‌شود که چون دود قلیان از آب می‌گذرد ضرر ندارد و میزان سموم مواد بیماری زای آن کم می‌شود که تصور کاملاً غلطی است.

    عضو هیئت مدیره انجمن زندگی بدون دخانیات تأکید کرد: آبی که در قلیان است وظیفه‌اش خنک و مرطوب کردن دودی است که به علت مجاورت توتون با ذغال برافروخته بسیار داغ و خشک شده است که اگر این کار صورت نگیرد بافت دهان، ریه و نای صدمه می‌بیند و هیچ تأثیری در کاهش میزان سموم و مواد سرطان زا مواد دخانی قلیان ندارد.

    متخصص ریه در مورد تفاوت توتون و تنباکوهای معمولی و میوه‌ای نیز گفت: توتون‌هایی که قرار است به تنباکوی میوه‌ای تبدیل شوند در انبارها به مدت بیشتری نگهداری می‌شوند.

    وی گفت: انبارهایی که متأسفانه مملو از کپک و قارچ هستند در مرحله بعد با اضافه کردن یک اسانس که مخلوطی از ۱۶ ماده شیمیایی است آن را تبدیل به تنباکوی میوه‌ای می کنند که متأسفانه آزمایش‌های مراکز تحقیقاتی نشان داده دو نوع قارچ آسپرژیلوس و کاندیدا در آن‌ها رشد داشته است.

    آذری تصریح کرد: قلیان همه مضرات سیگار را دارد و باعث ابتلا به بیماری‌های قلبی – عروقی، سرطان، التهاب دیواره عروق، زخم و سرطان‌های گوارشی می‌شود علاوه بر آن استفاده از قلیان به دلیل استفاده مشترک افراد باعث ابتلا به بیماری سل و عفونت ریوی می‌شود.

    این متخصص ریه با تاکید بر اینکه استنشاق دود قلیان به ریه صدمه جدی می‌زند، هشدار داد: دود توتون دارای چهارهزار نوع ماده شیمیایی است از قطران و هیدروکربن‌ها گرفته تا فلزات سنگین که این مواد در ریه رسوب می کنند و برجک‌های تنفسی را فلج می‌کنند و روند پاکسازی سموم بدن را مختل می‌سازد و مواد در ریه رسوب می‌کنند.

    آذری گفت: برونشیت مزمن، سرطان ریه و عفونت‌های ریه که به ذات‌الریه مشهور است از جمله دیگر بیماری‌هایی است که نتیجه استفاده از قلیان است.

    حسن آذری  اظهار داشت: استعمال قلیان در میان دختران و پسران جوان افزایش یافته است. این افزایش سرسام آور دیگر مختص قهوه خانه‌ها نیست و در جمع‌های خانوادگی و فامیلی نیز شاهد این امر هستیم چرا که به اشتباه تصور می‌شود که چون دود قلیان از آب می‌گذرد ضرر ندارد و میزان سموم مواد بیماری زای آن کم می‌شود که تصور کاملاً غلطی است.

    عضو هیئت مدیره انجمن زندگی بدون دخانیات تأکید کرد: آبی که در قلیان است وظیفه‌اش خنک و مرطوب کردن دودی است که به علت مجاورت توتون با ذغال برافروخته بسیار داغ و خشک شده است که اگر این کار صورت نگیرد بافت دهان، ریه و نای صدمه می‌بیند و هیچ تأثیری در کاهش میزان سموم و مواد سرطان زا مواد دخانی قلیان ندارد.

    متخصص ریه در مورد تفاوت توتون و تنباکوهای معمولی و میوه‌ای نیز گفت: توتون‌هایی که قرار است به تنباکوی میوه‌ای تبدیل شوند در انبارها به مدت بیشتری نگهداری می‌شوند.

    وی گفت: انبارهایی که متأسفانه مملو از کپک و قارچ هستند در مرحله بعد با اضافه کردن یک اسانس که مخلوطی از ۱۶ ماده شیمیایی است آن را تبدیل به تنباکوی میوه‌ای می کنند که متأسفانه آزمایش‌های مراکز تحقیقاتی نشان داده دو نوع قارچ آسپرژیلوس وکاندیدا در آنها رشد داشته است.

    آذری تصریح کرد: قلیان همه مضرات سیگار را دارد و باعث ابتلا به بیماری‌های قلبی – عروقی، سرطان، التهاب دیواره عروق، زخم و سرطان‌های گوارشی می‌شود علاوه بر آن استفاده از قلیان به دلیل استفاده مشترک افراد باعث ابتلا به بیماری سل و عفونت ریوی می‌شود.

    این متخصص ریه با تاکید بر اینکه استنشاق دود قلیان به ریه صدمه جدی می‌زند، هشدار داد: دود توتون دارای ۴ هزار نوع ماده شیمیایی است از قطران و هیدروکربن‌ها گرفته تا فلزات سنگین که این مواد در ریه رسوب می کنند و برجک‌های تنفسی را فلج می‌کنند و روند پاکسازی سموم بدن را مختل می‌سازد و مواد در ریه رسوب می‌کنند.

    آذری گفت: برونشیت مزمن،سرطان ریه و عفونت‌های ریه که به ذات‌الریه مشهور است از جمله دیگر بیماری‌هایی است که نتیجه استفاده از قلیان است.

    منبع: خبرگزاری فارس برگرفته از فرهنگ نیوز

    برچسبتنباکو میوه ای تنباکوهای میوه‌ای ساخت تنباکو میوه ای طریقه درست کردن قلیان طریقه ساختن قلیان

    2019/10/20

    2019/10/20

    2019/10/20

    بسیار عالی… یک سوال این معیل الواحه که گذاشتید آیا همون الوحده قدیمی هست؟
    توضیحات خوبی بود
    ممنونساخت تنباکو میوه ای دست ساز

    من تنباکو میوه ای تو خونه درست کردم
    بعد از چند تا کام گرفتن به شدت گلو رو می سوزوند به خاطر گلیسرین زیاد بوده ؟

    بسیار عالی بود

    ببخشید چجوری باید بعد از سوراخ کردن قوطی رو برش بدیم در ضمن اگه میشه فیلمشو هم بزارید چون من با vpn هم برام نمیاد

    سلام به همه دوستان.چندساله دارم به روش ٠٩٠٢٦٩٨٧٢٠٤صنعتي تنباكوي ميوه اي توليد ميكنم.هم جنس خوب توليد كرديم هم بازار خوبي داره.براي ياد گرفتن روش توليد به صورت صنعتي و انبوه اگه كسي خواست درخدمتم.

    ببخشید برا ساخت تنباکو راهی به جز گذاشتن تو ماکروفر نیست؟

    سلام برای ساخت تنباکو میوه ای چند گرم تنباکو خوانسار رو باید با چیزایی که گفتین قاطی کرد ؟؟؟

    من درست کردم برای درست کردن تنباکو میوه ای 2سیب
    وسایل مورد نیاز ۳۰۰ گرم تنباکو ۲ عدد گلیسیرین گیاهی شیشه عسل کوچک ۱ عدد و‌ ۴ پاکت معسل فاخر برای استفاده اسانس. اول در ۳ نوبت ۳۰ الی ۱ ساعت تنباکو رو خیسانده و بعد از آبکشی در پارچه ای می گذاریم و بعد در قسمت خشک کن لباسشویی نیمه اتوماتیک آب اضافی رو از تنباکو خارج میکنیم ( توجه کنید دستانتان بوی هیچ نوع صابون یا مایع دستشویی نداشته باشه چونکه تنباکو زود بو میگیره و طعم معسل رو خراب میکنه )بعد از پهن کردن در سینی در روبروی آفتاب می گذاریم خشک شود بعد تنباکوی خشک رو در قابلمه ای با دو دست له میکنیم تا برگ تنباکو از ساقه های درشت جدا بشند. بعد گلیسیرین رو اضافه میکنیم تا کاملا با هم مخلوط شوند بعد عسل رو اضافه میکنیم به مدت ۱۰ دقیقه خوب هم میزنیم الان ۵۰ درصد محصول اماده ست بعد تنباکو رو در هوا پز یا مایکروفر در درجه ۱۸۰می گذاریم حواستون باشه که درب ظرف بسته باشه تنباکو رو هر ۱۰دقیقه هم میزنیم به مدت ۱.۳۰می گذاریم کم کم پخته شود و به رنگ مایل به قهوه ای در بیاد مرحله آخر کم کم معسل دو سیب فاخر رو اضافه میکنیم الان بعد از سرد شدن تنباکو . معسل ما آماده ست حدودا ۱ کیلو معسل میوه ای تولید میشه که هم تمیز تره و هم بهتر .اینو رو بگم برای درست کردن هر نون معسل یا همون تنباکو میوه ای باید معسل همون میوه رو به توتون اضافه کرد مثلا تنباکو پرتقالی باید معسل پرتقال اضافه کرد برای استفاده از تنباکو میوه ای بهترین نوع فقط ال اماسی یا فاخر .توجه کنید معسل خریداری شده تاریخ تولیدش بیشتر از ۶ ماه تا یکسال نباشه چونکه هر چقدر قدیمی تر باشه کهنه و طمع آن بدتر می باشد به ازای هر ۱۰۰گرم الی ۱۵۰گرم تنباکو ۱ شیشه ۶۰ میلی لیتر گلیسیرین لازمه.. با تشکر اسماعیل از اهواز

    معسل رو ازکجابایدتهیه کرد و گفتن که ازاتانول هم برای تهیه تنباکو استفاده میشود ویه روغن هم گفتن استفاده میشود ولی چه روغنی نمیدونم شماراهنمایی میکنید

    اتانول که همون الکل هستش به هیچ وجه این کار نکنید بخاطر سردرد. برگ تنباکو در همه مغازه های قلیان فروشی هست که برگ های خشک زرد متمایل به قهوه ای هست کیلویی مابین ۳۵ تا ۴۵ هست اون روغن هم روغن گلیسیرین هست که در عطاری ها و داروخانه هستش شیشه ای ۳۵۰۰ تا ۵ تومن هست

    اگه بخوایم رنگ تنباکومون مثل تنباکوی نخل قرمز بشه باید چیکار کنیم؟

  • مدل تونیک خانگی نخی بلند
  • من درست کردم برای درست کردن تنباکو میوه ای 2سیب
    وسایل مورد نیاز ۳۰۰ گرم تنباکو ۲ عدد گلیسیرین گیاهی شیشه عسل کوچک ۱ عدد و‌ ۴ پاکت معسل فاخر برای استفاده اسانس. اول در ۳ نوبت ۳۰ الی ۱ ساعت تنباکو رو خیسانده و بعد از آبکشی در پارچه ای می گذاریم و بعد در قسمت خشک کن لباسشویی نیمه اتوماتیک آب اضافی رو از تنباکو خارج میکنیم ( توجه کنید دستانتان بوی هیچ نوع صابون یا مایع دستشویی نداشته باشه چونکه تنباکو زود بو میگیره و طعم معسل رو خراب میکنه )بعد از پهن کردن در سینی در روبروی آفتاب می گذاریم خشک شود بعد تنباکوی خشک رو در قابلمه ای با دو دست له میکنیم تا برگ تنباکو از ساقه های درشت جدا بشند. بعد گلیسیرین رو اضافه میکنیم تا کاملا با هم مخلوط شوند بعد عسل رو اضافه میکنیم به مدت ۱۰ دقیقه خوب هم میزنیم الان ۵۰ درصد محصول اماده ست بعد تنباکو رو در هوا پز یا مایکروفر در درجه ۱۸۰می گذاریم حواستون باشه که درب ظرف بسته باشه تنباکو رو هر ۱۰دقیقه هم میزنیم به مدت ۱.۳۰می گذاریم کم کم پخته شود و به رنگ مایل به قهوه ای در بیاد مرحله آخر کم کم معسل دو سیب فاخر رو اضافه میکنیم الان بعد از سرد شدن تنباکو . معسل ما آماده ست حدودا ۱ کیلو معسل میوه ای تولید میشه که هم تمیز تره و هم بهتر .اینو رو بگم برای درست کردن هر نون معسل یا همون تنباکو میوه ای باید معسل همون میوه رو به توتون اضافه کرد مثلا تنباکو پرتقالی باید معسل پرتقال اضافه کرد برای استفاده از تنباکو میوه ای بهترین نوع فقط ال اماسی یا فاخر .توجه کنید معسل خریداری شده تاریخ تولیدش بیشتر از ۶ ماه تا یکسال نباشه چونکه هر چقدر قدیمی تر باشه کهنه و طمع آن بدتر می باشد به ازای هر ۱۰۰گرم الی ۱۵۰گرم تنباکو ۱ شیشه ۶۰ میلی لیتر گلیسیرین لازمه.. با تشکر اسماعیل از اهواز

    اسماعیل جان، با عرض سلام، یه سوالی داشتم ازت داداش، چیکار کنم که، موندگاری اسانس بیشتر بشه، و تنباکویی که درست می کنم، بعد چند دقیقه و چند پک، اسانس و طعمش رو از دست نده،
    از چه اسانسی باید استفاده کنم، که موندگاری بالا داشته باشه؟
    ممنون می شم اگه راهنماییم کنی داداااش

    سلام… من دیروز ال تباکو گرفتم.. سه ربع ماندگاری داشت.. خیلی خوب بود.. از اون بخر.. ردیفه..

    سلام. نسبت اندازه بالا رو اگه با دقت انجام بدی و از اسانس دو سیب قلیون شارژی که توی مغازه قلیان فروشی هست استفاده کنید بخاطر اینکه ماندگاری دود قلیون بیشتر بشه و زود تسویه روغن گلیسیرین رو ۱ شیشه به ازای هر ۵۰ گرم تنباکو اضافه میکنیم.

    سلام اقا اسماعيل ميشه به جاي فاخر ميو واسانس ريخت

    سلام اقا اسماعیل میشه یه ایمیل بهم بدی من هر کاری میکنم نمی تونم درست کنم
    ممنون میشمomidsaremiorg@gmail.com

    سلام.وقت بخیر.من تجربه کافی در زمینه تولید تنباکو معسل و معطر دارم.اگه دوستان کسی طالب آموزش و یادگیری علمی این صنعت میباشد به ایمیل اینجانب پیام بده و من با آخرین متد بهش آموزش میدم.هم علمی هم عملی گام به گامmohammad.golestani51@gmail.com

    محمد جان ممنون میشم ایدی تلگرام بدی چنتا سوال داشتم ..ایمیلم جواب نمیده متاسفانه

    سلام اقا محمد چطوری با شما میتونیم ارتباط برقرار کنیم

    سلام شماره تماستون

    ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

    محمد جان ممنون میشم ایدی تلگرام بدی چنتا سوال داشتم ..ایمیلم جواب نمیده متاسفانه

    سلام دوستان. من از فرمول و راهنمایی آقا محمد استفاده کردم و اولین بچ رو تولید کردم. با توجه به اینکه قبلا تلاش های ناموفق زیادی در این زمینه داشتم اما این بار خیلی از نتیجه راضی ام. نسبت به هزینه ای که کردم واقعا نتیجه ی خوب و خوشحال کننده ای گرفتم.

    سلام وقتتون بخیر ، من تنباکو رو درست کردم اما تنها ایرادی که داره تنباکو زودی میسوزه و طعم تلخی میده ، ممنون میشم راهنمایی کنید ؟ البته اگه زود جواب بدی ممنون میشم

    سلام اسماعیل جان موادراکه قاطی کردیم درچه ظرفی بذاریم توماکروفر

    سلام اسماعیل جان لطفا راهنمایی کن درچه ظرفی بذاریم تو ماکروفر

    MOhamad_sadegh6001@ اسماعیل جان لطفا توتلگرام راهنماییم کن ممنون یا شما بفرسین من مزاحم بشم

    سلام کسی میتونه درست توضیح بده چجوری میشه درست کرد من متوجه نشدم الان درست کردم بیشتر بو عسل میده تا دوسیب البالو
    چقدر تنباکو چقدر عسل چقدر گلیسرین چقدر اسانس و چجوری باید قاطی کرد اینا رو
    اگه کسی میدونه خداخیریش بده به ایمیلم جواب بده و بگه چجوری میشه درست کردJamali.ali69@gmail.com

    بالا نوشته تنباکو میوه ای 2سیب
    وسایل مورد نیاز ۳۰۰ گرم تنباکو ۲ عدد گلیسیرین گیاهی شیشه عسل کوچک ۱ عدد و‌ ۴ پاکت معسل فاخر 

    لطفا آموزش معیل نعنا هم بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

     + 

     = 
    پنج

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    سبد خرید شما خالی است.

    ۵۰,۰۰۰ تومان

    تنباکو قلیان میوه ای دوسیب هوکا فروت

    خرید تنباکو قلیان میوه ای دوسیب هوکا فروت

    ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

    خرید قلیان میوه ای دوسیب هوکا فروت

    تنباکو میوه ای دوسیب هوکا فروت

    تنباکو قلیان میوه ای دوسیب هوکا فروت

    خرید تنباکو قلیان میوه ای دوسیب هوکا فروت

    خرید قلیان میوه ای دوسیب هوکا فروت

    طرز تهیه تنباکو میوه ای طبیعی برای قلیان را بیاموزید تا بتوانید در صفحه اصلی برای خود

     تنباکو دست ساز تهیه کنید. تا ضرر وارده به بدنتان کمتر شود و از طمع آن احساس رضایت کنید.

    برای اینکه از کشیدن قلیان به نحوه عالی لذت ببرید باید یک قلیان چوبی آب بندی شده داشته باشید ما در آی آر میکس نحوه درست کردن، طعم دار کردن و آب بندی قلیان چوبی را نیز آموزش دادیم. در ادامه این مطلب طریقه ساخت تنباکو را نیز آموزش میدهیم.

    ۱- از آنجایی که تنباکو اصلی ترین ماده تشیکل دهنده است پس بهترین نوع آنرا تهیه کنید و مطمئن شوید که به خوبی خشک شده است. سپس آنرا در درون ظرفی برزید و با قیچی ریز ریز کنید.

    مرجع : irmix

    alireza – مرداد ۷, ۱۳۹۸

    سلام من از کرمان خرید کردم به نظر من تنباکو خوبیه توی دوسیب های بازار

    مدیر سایت – مرداد ۷, ۱۳۹۸

    سلام ممنون خوشخالیم که راضی هستید

    v – فروردین ۲۸, ۱۳۹۹

    سلام واقعا به درد نخوره نخرید اصلا گیرایی نداره

    مدیر سایت – اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹

    سلام دوست عزیز بخاطر نیکوتین که نداره

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

    سری تنباکو مادگی

    تنباکو میوه ای طبیعی انبه

    تنباکو میوه طبیعی آناناس

    هات سوز کرنو مدل L

    سری تنباکو نری

    تنه سفارشی کرنو

    تنباکو میوه ای طبیعی پرتغال خامه

    تنباکو میوه طبیعی لیمو نعنا

    تنباکو میوه ای طبیعی طالبی عسل

    تنباکو میوه طبیعی انگور

  • آیا در بارداری امکان پریود شدن است؟
  • تنباکو میوه طبیعی پرتغال نعنا

    تنباکو میوه طبیعی پرتغال خامه

    تنباکو میوه طبیعی کیوی

    کرنو به عنوان وارد کننده و تولید کننده تنباکو هوکا فروت ، انواع تنباکو ، تنباکو میوه ای ، قلیان ،لوازم جانبی قلیان (قلیون) و زغال (ذغال) با بهترین کیفیت می باشد. برای خرید تنباکو اورجینال و زغال باکیفیت , بدون خاموشی و سردرد می توانید با ما تماس داشته باشید همراهی شما افتخار ماست

    طراحی سایت توسط:همیار توسعه

    برای اینکار ما نیاز به تنباکوی خام داریم.یا همون توتون سیگار یا تنباکوی خوانسار.

    بعد از تنباکو باید گیلیسیرین داشته باشیم.شما میتونید گیلیسیرین رو از عطاری تهیه کنید.یه شیشه ی کوچیکش 500 تومنه .ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

    مقدار کمی عسل هم لازمه.

    و اسانس میوه.سعی اسانس میوه خوب تهیه کنید.چون بعدا میفهمید که چه قدر تاثیر داره.از شیرینی فروشی ها میتونید تهیه کنید.

    خوب حالا میریم سر درست کردن تنباکو.اولین کاری که باید بکنید اینه که تنباکوهایی که تهیه کردید رو باید بجوشونید.البته میتونید این کارو انجام ندید.ولی اگه بجوشونید ضررهاش کلا از بین میره و دیگه هیچ ضرری نداره.5 دقیقه بزارید بجوشه تنباکو.بعد که جوشید آبشو خالی کنید و تنباکو رو داخله یه دستمال بریزید و کاملا آبشو بگیرید.خوب فشار دهید تا یک قطره هم آب نداشته باشه.بعدش تنباکوهارو از داخله دستمال بیرون بیارید و تو یک بشقاب بزارید.سپس تنباکوهارو توی آفتاب بزارید یا روی بخاری و یا کلا بزارید خودش خشک بشه.تنباکو باید کاملا خشک بشه.

    بعد از خشک شدنه تنباکو باید عسل رو بهش اضافه کنیم.البته عسل رو باید 5 دقیقه گرمش کنید تا کاملا مایع بشه.یک قاشق غذا خوری کافیه.

    بعدش یک قاشق چای خوری گلیسرین به تنباکو و عسل اضافه میکنیم.بعد باید باهم مخلوط شوند .خوب باید یا هم مخلوط شوند.

    بعدش باید اسانس میوه رو بهش اضافه کنیم .چند قطره کافیه تا طعم به خودش بگیره.و آخر از همه هم باید موادی که با هم مخلوط کردیم رو حدود دو دقیقه در ماکروفر گرم کنیم.بعدش هم ما یک تنباکوی بدون ضرر رو درست کردیم.

    در پی افزایش ترافیک دانلود در روزهای اخیر، قدرت سرورهای دانلود سایت به دو برابر افزایش یافت!

     

    ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

    آموزش تصویری ساخت قلیان میوه ای – سیب به شما کمک می کند تا به راحتی از میوه مورد نظرتان قلیان تهیه کرده و در میهمانی ها و دورهمی ها استفاده کنید و لذت ببرید . از طریق آموزش تصویری ساخت قلیان میوه ای – سیب می توانید طعم قلیان را تغییر داده بطوری که عطر و طعم واقعی میوه مورد نظرتان را احساس کنید همچنین این آموزش برای میوه هایی نظیر گلابی، کیوی، پرتقال، هندوانه، آناناس، لیمو، و غیره نیز مناسب است و شما می توانید با تمامی میوه های نام برده از طریق آموزش این دوره به راحتی یک قلیان با طعم و عطرهای مختلف تهیه کنید .

    امروزه مصرف قلیان به دلیل طعم ها و عطرهای مختلف یک گام جلوتر از مصرف سیگار خشک می باشد, این دوره به شما کمک می کند تا در هر زمانی که دسترسی به قلیان ندارید و یا محلی نزدیک برای خرید آن پیدا نمی کنید رو به آیتم های خانگی بیاورید و از کشیدن سیگار خشک دوری کنید . دوره آموزشی ساخت قلیان میوه ای – سیب بسیار ساده و آسان می باشد و شما باید با دقت تمامی مراحل را پشت سر گذاشته و برای خود و دوستانتان یک قلیان بسیار زیبا و دیدنی به همراه عطر مناسب تهیه کنید . امیدواریم که از این آموزش لذت برده و در تمامی لحظات زندگی شاد و خوشبخت باشید .

    مرحله 1: جمع آوری مواد .

    مرحله 2: به اندازه ¼ از بخشی از میوه را علامت گذاری کنید .

    (اطمینان داشته باشید که در سطح علامت گذاری شده ذغال به راحتی بر روی کاسه میوه نشست می کند)

    مرحله 3: میوه را از محل علامت گذاری شده برش دهید بطوری که آسیبی به آن وارد نشود .

    مرحله 4: داخل میوه را همانند شکا و به اندازه مشخص شده برش داده و هسته و محتویات آن را خارج کنید .

    مرحله 5: پوشش داخلی میوه حداقل باید با ضخامت ½ باشد بطوری که یک کاسه بسیار کوچکی درست شود .

    مرحله 6: با استفاده از در بازکن یا چاقو و غیره یک سوارخ کوچک شاخص به اندازه یک بند انگشت در پایین کاسه میوه ایجاد کنید .

    (شما می توانید به دلخواه خودتان در کاسه میوه مورد نظرتان با استفاده از چوب کبریت, خلال دندان و غیره محافظی برای نگه داشتن تنباکو درست نمایید)

    مرحله 7: یک پوشش با فویل بر روی دهانه اصلی میوه قرار داده به طوری که تمامی فضای میوه را به مقداری بگیرد .ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

    مرحله 8: با سوزن فویل را بطور منظم و در کنار هم سوراخ کرده و میوه مورد نظرتان را همانند تصویر بر روی قلیان قرار دهید .

    در مرحله آخر ذغال را بر روی قلیان قرار داده و از کشیدن آن لذت ببرید .

    نکات مهم در این آموزش :

    – از میوهایی که ترک خردگی شدید و یا شیار بزرگ دارند خودداری کنید .

    – ترک خوردگی میوه باعث می شود تا طعم قلیان خراب شود .

    – داخل میوه را به اندازه تخلیه کرده و از خالی کرده زیاد آن خوداری کنید .

    – اگر داخل میوه کم خالی شود استفاده از قلیان محدود و بلعکس آن باعث خرابی میوه می شود .

    – برای عمر بیشتر قلیان بهتر است از میوه های خنک استفاده نمایید .

  • داستان شکست عشقی مهراب از ریحانه
  • – میوه های خنک باعث می شود تا ذغال فقط به کاسه میوه آسیب برساند .

    شما از این پس می توانید آموزش های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

    جالبه اینجور چیزا رو گیر نمیده فیلترینگ اما 2تا بازی میزارید گیر میده…عجیبه…

    سلام, دوست عزیز این پست یک نوع آموزشه و هیچگونه آسیبی به کسی وارد نمی کند

    می بینم که کارای فرهنگی‌ام انجام می‌دید!

    عالی هههههههههه

    ممنون بابت راهنمایتون . من که قلیون پرتقال نعناع میگشم اونم اول تتون پرتقال میریزم بعد 3 برگ تتون نعناع .بعدشم دودود.

    سلام، من قبلا با میوه های مختلف امتحان کردم (سیب، پرتقال، لیمو، آناناس و …..) ، همیشه هم به خوبی قلیون دود داده و مشکلی نداشتم، فقط باید برای درست کردنش یه کم وقت بذارید

    سلام اقا نمیشه ما که امتحان کردیم نشود چرا چون تتون باید بسوزه تا دود تولید بشه .رطوبت سیب نمیزاره تتون بسوزه .

    سلام, دوست عزیز این آموزش با میوه های ذکر شده تست شده است, ما هم با این مشکل روبرو شدیم ولی با خالی کردن اندازه مناسب میوه می توانید از این روش به راحتی استفاده نمایید, یعنی باید داخل میوه به اندازه مناسب خالی شود .ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



    برای دانلود فایل مشکل دارم

    برای دانلود، به روی “لینک دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.توجه داشته باشید که تمامی پارت های مربوط به نسخه مورد نظر را باید دانلود کرده تا بتوانید آن را از حالت فشرده خارج کنید .( فایلهای حجیم به چند پارت تقسیم شده و برای دانلود قرار می گیرد )اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM استفاده کنید. ( نرم افزار Internet Download Manager )بهتر است در ابتدا تمامی پارت های نسخه مورد نظر را به نرم افزار دانلود منیجر اضافه کنید که بعدا بابت حذف فایلها مشکلی نداشته باشید.

    خارج سازی فایل ها از حالت فشرده

    فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید. ( دانلود نرم افزار Winrar )کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.download.ir می باشد.تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

    تعمیر فایل فشرده

    چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام خطایی مواجه شدید به صفحه راهنمای تعمیر فایلهای فشرده مراجعه کنید. ( راهنمای تعمیر فایلهای فشرده )

    راهنمای نصب

    راهنمای نصب هر نرم افزاری در صفحه راهنمای نصب قرار داده شده که می توانید از آن کمک بگیرید . در صورتی که راهنمای نصب ناقص بود و یا مشکل داشت می توانید از قسمت گرارش به مدیر سایت اطلاع دهید تا مشکل برطرف شود .

    برای کرک کردن یا فعال سازی بازی مشکل دارم .

    فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. برای کرک کردن از قسمت راهنمای نصب کمک بگیرید . راهنمای نصب و کرک کردن هر نسخه متفاوت است و دقیقا در راهنمای نصب توضیح داده شده است

    فایل فشرده اکسترکت نمی شود/ رمز اشتباه است/ فایل خراب است، چه کار کنم ؟

    جدیدترین نسخه winrar رو نصب کنید و دوباره امتحان کنید . اگر درست نشد، فایل فشرده رو تعمیر کنید . راهنمای تعمیر فایل های فشرده

    وقتی روی بازی کلیک می کنم، هیچ صفحه ای باز نمی شود، مشکل از کجاست ؟

    نرم افزار c++ redistributable رو نصب کنید . درایور کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید . اگر درست نشد، بازی رو حذف کنید و دوباره نصب کنید .

    فایل کرک کجاست ؟

    راهنمای نصب را مطالعه کنید .

    رمز فایل فشرده چیست ؟

    رمز تمام فایل های فشرده www.download.ir می باشد .

    آپدیت بعدی کی منتشر می شود ؟

    زمان انتشار آپدیت بعدی اعلام نشده است .

    این بازی چه زمانی کرک می شود ؟

    زمان کرک شدن بازی اعلام نشده است .

    چطور سی دی کی بازی را بخریم ؟

    بزودی سایتی به این منظور راه اندازی خواهد شد.

    در صورتی که نسخه جدیدتری منتشر شده است به ما اطلاع دهید . توجه داشته باشید برای برخی از فایل ها علاوه بر آخرین نسخه، نسخه های قدیمی نیز بر روی سایت موجود است ، بنابراین تنها در صورتی که از عدم وجود نسخه جدید فایل بر روی سایت اطمینان دارید، گزارش خود را ارسال کنید!

    آموزش تصویری ساخت قلیان میوه ای – حجم 36 مگابایت

    لطفا قبل از ارسال گزارش صفحه راهنمای دانلود را مطالعه نمایید .
    به گزارشاتی که راهنمای آنها در صفحه راهنمای دانلود باشد رسیدگی نخواهد شد.

    دلیل ارسال گزارش خود را بصورت کامل شرح دهید

    در این ویدئو آموزش داده می شود چگونه با استفاده از میوه های طبیعی یه قلیون تقریبا سالمتر درست کنید.
    ولی استفاده از قلیون چه طبیعی چه غیر طبیعی درست نیست.
    www.kadocard.ir

    در این ویدئو آموزش داده می شود چگونه با استفاده از میوه های طبیعی یه قلیون تقریبا سالمتر درست کنید.
    ولی استفاده از قلیون چه طبیعی چه غیر طبیعی درست نیست.
    www.kadocard.ir

    کاربر میهمان

    کاربر میهمان

    بازدید :

    44K

    زمان ارسال :

    ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

    شنبه 11 فروردین 1397

    بازدید :

    44K

    زمان ارسال :

    شنبه 11 فروردین 1397

    samaneh.r

    کانال :

    یادگرفتنیهای ساده

    این ویدیو نحوه روش درست کردن قلیان با میوه را یاد میدهد.

    توضیحات :

    این ویدیو نحوه روش درست کردن قلیان با میوه را یاد میدهد.

    تگ ها:

    0نظر ثبت شده


    آیا به حذف این لیست پخش اطمینان دارید؟

    0نظر ثبت شده

    لیست پخش ایجاد شد.

    کاربر میهمان

    کاربر میهمان

    بازدید :

    44K

    زمان ارسال :

    ساخت تنباکو میوه ای دست ساز

    شنبه 11 فروردین 1397

    بازدید :

    44K

    زمان ارسال :

    شنبه 11 فروردین 1397

    samaneh.r

    کانال :

    یادگرفتنیهای ساده

    این ویدیو نحوه روش درست کردن قلیان با میوه را یاد میدهد.

    توضیحات :

    این ویدیو نحوه روش درست کردن قلیان با میوه را یاد میدهد.

    تگ ها:

    0نظر ثبت شده


    آیا به حذف این لیست پخش اطمینان دارید؟

    0نظر ثبت شده

    لیست پخش ایجاد شد.

    ساخت تنباکو میوه ای دست ساز
    ساخت تنباکو میوه ای دست ساز
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *